Poliitika

Jüri Ratase võimuiha ajab Keskerakonna lõhki? Mihhail Korb lükkab ümber: kui vaja, läheme opositsiooni

Johanna-Kadri Kuusk ja Eesti Päevaleht, 12. märts 2019, 10:38

269 KOMMENTAARI

a
aga/ 13. märts 2019, 16:13
kas korbi isa ei olnud mitte kohtla .-Järve maffiagrupeeringu hall kardinal,kes töötas linnavalitsuses?Midagi meenub Loginova teosest "Kriminaalne Ida Virumaa"Lisaks korb ei ole ju vene perekonnanimi.
e
13. märts 2019, 16:05
Eks rattake ikka ise teinud,et sellist enam nähagi ei taheta.Kaja on vähemalt aus ja korrektne.Toolist kinnihoidev rattake aga lubas meile yht,aga teeb täiesti uskumatuid tegusid,petis
k
13. märts 2019, 16:03
Keskid löögu see tuulelipp oma erakonna eest minema ja tehke korrralik erakond,mitte selline ekrekate upitaja ja lubaduste sööja
e
Eestlane/ 13. märts 2019, 10:50
Keskerakonnale au,et ei liitunud 17 aastat troonil olnud oravatega,suured tänud Jüri,sest mittemiskit head ei toonud see valitsus lihtrahvale,töötad 3 aastat,aga tööstaasi saad 1 aastat,kaks magasid töötades,häbi. Reformierakonnale,rikkad said rikkamateks,vaesed veel vaesemateks.
e
Eestlane/ 13. märts 2019, 10:36
Reformarid on alustanud uue laimukampaaniaga ,aga loodame ,et Jüri ja keskerakonna targemad pead teevad koostööd ja tuleb rahvale kasulik koalitsioon.Kesk,Isamaa,EKRE
k
Kalev/ 13. märts 2019, 08:09
Ainus kes siin kiunub ja vongub on reform oma vasakpoolse ja hüsteeritseva ja valeliku propagandamasina delfi, pistimehe ja ohtulehega
k
Kalev/ 13. märts 2019, 08:06
k
Kalev/ 13. märts 2019, 08:05
See on shabotaaz. Võimuiha on hoopis reformaritel, kes selle laimukampaania on korraldanud

e
ees/ 13. märts 2019, 07:48
Minu poolt respekt Ratasele, väga õige valik. Kõige olulisem on, et varastest reforierakondlastest ja multikulti maaaletoojad sotsid ei saaks valitsusse ja lõpuks seatakse õiglus jalule, kas Eestis on peremees Eesti rahvas või Brüsseli bojaarid koos eesti lipitsejatega.
j
Jaa muidugi:)/ 12. märts 2019, 23:51
Ei lähe te midagi, sest nüüd oleks juba vaja. Kõik valijad (peale EKRE valijate) ongi juba pettunud. Keski lasnagorsk on ju sõna otseses mõttes üle lastud. Nad kartsid Reformi, aga EKRE-t ei osanud hullemaski unenäos näha. Kesk võib nüüd vaikselt kokku tõmmata. Ekrel on nüüd võimalus näidata, et pole nemadki üliinimesed, kes piirile risti ette astuvad ja igale paadile 4 allaheitlikku naist kohale sebivad. Tõehetk on saabumas, aga vaevalt see üleüldse kedagi kuidagi rahuldab.
p
phhhh/ 12. märts 2019, 23:44
mis nendel venelastel siin Eestis, viga on? mis neil puudub? kes neid kiusab? kui ei suuda riigis, kus sa elad, keelt ära õppida, oled, veitsa alaarenenud,mine venemaale. kõik said tasuta korterid, mille erastasid sentide eest. KÕIK! peale nende, kes jõudsid hüpata siberissesaadetute korteritesse.
e
ei võitnud/ 12. märts 2019, 23:29
KE,EKRE ja EI said palju rohkem,lepi sellega.
m
Miks/ 12. märts 2019, 23:23
peaks Eesti rahva pärast patja nutma.Pole sel Eesti rahval häda midagi,globalistide hala puha.
e
ei võitnud/ 12. märts 2019, 23:13
KE ,EI ja EKRE said kokku kõvasti rohkem,nii on.
ä
ära valeta/ 12. märts 2019, 23:09
EKRE sai osaleda ainult ühes saates ja sedagi vist 1 kord kuus.
k
keda/ 12. märts 2019, 23:06
või mida sa seadusliku võimu all mõtled?

s
see/ 12. märts 2019, 23:04
ikka oli rohkem sotside rida ja koalitsiooni hind
j
ja/ 12. märts 2019, 23:03
kuidas REF või sotsid Eesti väärtusi kaitseb?
m
mina/ 12. märts 2019, 22:59
m
mida tarbid?/ 12. märts 2019, 22:58
Tundub hea kraam olevat,kaua mõju kestab?
n
no / 12. märts 2019, 22:56
nii lolli juttu ei oskaks ma nka peale liitrit viina ajada.
m
mina/ 12. märts 2019, 22:50
mäletan,et telekat oli juba võimatu vaadata,iga natukese aja tagant tuli,etRatase valitsus on 2,5 aastaga kõik valesti teinud ja mida järgmise 4-ga veel teevad.
k
keda / 12. märts 2019, 22:44
s
sina/ 12. märts 2019, 22:43
paistad küllhullult mõtleja.Pea mõtlemisest punnis ja aju kõva surve all

j
ja/ 12. märts 2019, 22:39
k
kui/ 12. märts 2019, 22:36
k
kokku / 12. märts 2019, 22:35
p
praegu/ 12. märts 2019, 22:32
tundub,et hullem kiun tuleb ikka REF-i poolt
k
12. märts 2019, 22:22
kärnasnahaga oravapunt pole rahvas.kamp vargaid ja kelme olete.
r
Rita/ 12. märts 2019, 21:16
Oli ju põhjust plaksutada, sai kõige enam hääli! Kas sa nutaksid, kui teistest rohkem hääli saad.
k
Kolja/ 12. märts 2019, 19:45
Kallaste pere võimuiha on neist poliitklounid teinud, kõik nutsud mis rahapesu ja muude afääridega kokku aon aetud pannakse mängu , ERR ja erameedia on kinni mätsitud . Kiisler on hüsteerias Tralla ja lobjakas ja raud saavad pidevalt orgasme EKRE mustamisest. See on lõbus kuidas kapitalistideks maskeerunud kommunistid ennast paljastavad
m
muide/ 12. märts 2019, 19:34
Refid on eesti päästjad. Au akllaste perekonnale, nemad meid viivad õitsva tuleviku haljale aasale.

m
muide/ 12. märts 2019, 19:33
Refid on kaks korda ignoreerinud valimiste võitjat, pole nad mingid inglid,saaks rahapaja juurde ainult.
m
muide/ 12. märts 2019, 19:32
Refid on kaks korda ignoreerinud valimiste võitjat, pole nad mingid inglid,saaks rahapaja juurde ainult.
m
muide/ 12. märts 2019, 19:32
Refid on kaks korda ignoreerinud valimiste võitjat, pole nad mingid inglid,saaks rahapaja juurde ainult.
m
muide/ 12. märts 2019, 19:32
Refid on kaks korda ignoreerinud valimiste võitjat, pole nad mingid inglid,saaks rahapaja juurde ainult.
k
kohutav?/ 12. märts 2019, 18:44
http://millimalli.blogspot.com/2009/
t
to minu arvates/ 12. märts 2019, 18:30
aga õnneks pole sinu arvamusega midagi peale hakata, arva aga edasi
s
sa 15:36/ 12. märts 2019, 18:27
ära oma ilukõnega nüüd üle ka pinguta. Hüüa hurraa ka veel lõppu.

m
minu arvates/ 12. märts 2019, 17:53
peakski vandid ja seltsimehed NAGU SEE RAIMONDO keskist minema löödama siis kesk saab neist mädapaisetest lahti. ok kaotab hääli aga on vähemalt eestimeelne partei!!!
a
anu/ 12. märts 2019, 17:12
no kuhu sel Ratasel minna,pole elus tööd teinud, ei oska, laps tulekul, peabki vingerdama,
n
nu jah/ 12. märts 2019, 16:21
Olen kusagilt lugenudsellist elutõde. Küsiti Rooma imperaator Vespanianuselt , et kumb on tema meelest inimesele tähtsam, kas võim või armastus. Vastus oli selline. Armastus on suur ja sügav hingeline elamus, aga võimu kõrval lavaselt tühine.
v
vestelda loomulikult võib ja peabki. / 12. märts 2019, 16:16
aga kuidas lahendada erakondade vahelisi antagonistlikke erimeelsusi. Keskerakond kui liberaalne erakond, oli ja on tulihingeline Pagulaslepingu toetaja ja on ka siiani võtnud olulisi tõkkeid sisserändelt. EKRE aga on kindlameelne pahulaste sissetoomise vastane. Just see EKRE sõnum rahvale on toonud nendele valimistel edu. Üks kahest erakonnast peab oma põhilisest programmilisest kreedost lahti ütlema. Muud asjad on selle kõrval pudi , padi . On jäänud mulje, et EKRE taganeb rahvale antud tõdedest.
e
Ei saa aru./ 12. märts 2019, 16:02
Kuidas Jüri Ratasel suurem võimuiha on,kui Kaja Kallasel?Eile õhtul Kuu-uurijas näidati ju ,kuidas valimine tegelikult käis. Jüri Ratas on õigel teel. Las vestlevad EKRE-ga.Kõik me oleme eestlased ja tahame oma kodumaale head.Väljaarvatud Raimond Kaljulaid,kes eestlasi kardab ja kusagilt mujalt kedagi ootab. Kireb nagu Kaja Kallaski eestimeelsete vastu.Võtku see presidendilaadne toode kampa ja kihutagu kolmekesi Brisseli poole,präänikute maale.
s
12. märts 2019, 15:36
Sügav kummardus Ratase ees, tema julguse ees! Kõik kardavad ekre't, hirmutatakse rahvast EKREga. Ainuke julge on Ratas. Mees mis mees! Minu silmis see poliitik tõusis.
v
12. märts 2019, 15:31
Varsti ei ole enam Ratast võimalik peatada. Keskerakond palun olge normaalsed.
p
pole vahet/ 12. märts 2019, 15:23
Võimu hulluse piiril.Pole vahet,kas võimu võitlus käib poe taga pudel pihus ilma aruta või rahva raha üle võimu ihalemine jõulise sõnalise esinemisega,et kõik kuuleks.See on ju mõlemal puhul näha,et võim,raha ja hüved ajavad lõpuks hulluks.

h
helle / 12. märts 2019, 14:55
kas veel alatumad -asja saab olla täna on valimised ja ööse juba sepitseb ratas kuidas saab teha uut valitsust kuidas eestis on niisugune peaminister mõelge rahvas
k
Kett/ 12. märts 2019, 14:28
Ratas näitab et temas on ka riigimeest. Riigivarastele tulebju koht kätte näidata.
o
Oijoij/ 12. märts 2019, 14:27
A kysiga kuidas ekre seda elu kesikute käpa alla ette kujutab? Kuidas meie padueestlased kremli muusika järgi tantsima hakkavad?
k
Kroonika kirjutaja/ 12. märts 2019, 14:26
Tohutu paanika saasta leeris, peidetakse presitendilt saadud tätne , kartuses et need tuleb tagastada. Valitseb hirm , peidetakse rahapakke ämmade sokkidesse.
h
Hobuse unenägu../ 12. märts 2019, 14:16
Jürri Ratas võitis valimised..
e
Erakordsed/ 12. märts 2019, 14:09
Sellises olukorras soovitaks teistel erakondadel jääda inimesteks sest kõik mida välja ütlete hakkab mõjutama teie erakorraliste valimiste tulemust.
j
ja/ 12. märts 2019, 13:26
j
ja - ja/ 12. märts 2019, 13:25
nüüd tuli keski õige nägu välja!

n
no/ 12. märts 2019, 13:22
võimuiha tapab kõik põhimõtted ! HÄBI!
m
modereerige edasi või tagasi/ 12. märts 2019, 13:09
opositsiooni kiunuma,KE on kiunu erakond
k
kodanik/ 12. märts 2019, 13:03
Praegune taktika on Reformi mõttelaadiga kaasa läinud poliitikutel eos lõpetada EKRE kaasamine võimu erakonda, kasutades Vene kaarti.Taoline näkku sülitamine EKRE-le nende üksikute ebaõnnestunud fraaside pärast, mis sageli kontekstist väljarebitud-pole asjakohane.Laskem koalitsioonikõnelusel kõik sellised asjad selgeks rääkida.Küsimus ka selles, mida tegi 17a. võimul olnud Reform eesti venelaste küsimuse lahendamisel, mis on üks pärandatud taagast.
j
juba pensionile jäänud jurist/ 12. märts 2019, 12:57
See ammune koostööleping Ühtse Venemaaga näib olevat üks väga piinlik punkt, millest hr. Ratas näib tahtvat igati mööda hiilida. Sest selle ametlik tühistamine viiks tõenäoliselt kümnete tuhandete venelastest valijate häälte kaotamisele. Vaatasin eile telekast, keerutab igati, selget ja ühest vastust andmata. Kuivõrd täpselt lepinguid täidetakse või mitte, see on omaette küsimus. Senikaua, kuni mingit tähtajatut lepingut ei ole ametlikult tühistatud, seni loetaks see kahjuks ikkagi kehtivaks.
j
juba pensionile jäänud jurist/ 12. märts 2019, 12:55
See koostööleping näib olevat üks väga piinlik punkt, millest hr. Ratas näib tahtvat igati mööda hiilida. Sest selle ametlik tühistamine viiks tõenäoliselt kümnete tuhandete venelastest valijate häälte kaotamisele. Vaatasin eile telekast, keerutab igati, selget ja ühest vastust andmata. Kuivõrd täpselt lepingut täidetakse või mitte, see on omaette küsimus. Senikaua, kuni lepingut ei ole ametlikult tühistatud, seni loetaks see kahjuks ikkagi kehtivaks.
j
juba pensionile jäänud jurist/ 12. märts 2019, 12:54
See koostööleping näib olevat üks väga piinlik punkt, millest hr. Ratas näib tahtvat igati mööda hiilida. Sest selle ametlik tühistamine viiks tõenäoliselt kümnete tuhandete venelastest valijate häälte kaotamisele. Vaatasin eile telekast, keerutab igati, selget ja ühest vastust andmata. Kuivõrd täpselt lepingut täidetakse või mitte, see on omaette küsimus. Senikaua, kuni lepingut ei ole ametlikult tühistatud, seni loetaks see kahjuks ikkagi kehtivaks.
p
pole usutav/ 12. märts 2019, 12:42
sest Ratas, Simpson ja Reps ei teadnud sellest midagi !
n
12. märts 2019, 12:40
nüüd on siis lõpuks ometi selgelt näha, kes keskerakonnas on kes.

u
uku/ 12. märts 2019, 12:32
Lahutame Toomi, Kõlvarti ja Kaljulaidi hääled maha, siis on Keskerakonnal tiba alla 100 tuhande hääle. Sellise mandaadiga seltskond hakkab Ekrega valitsust tegema. Nutma ajab ...
u
uku/ 12. märts 2019, 12:30
Enam ei seisa midagi. Toom, Kõlvart ja Kaljulaid said neljandiku partei häältest ja sisuliselt need hääled on Keskerakond juba kaotanud.
t
totule/ 12. märts 2019, 12:22
kui venelased tahaksid Vene riiki, siis koliksid sinna, ekre aga peab täitma Putini käske, kui tahab rahastamist.
v
viga on selles,/ 12. märts 2019, 12:20
et nemad tahavad Eestit, ekre aga Vene riiki.
l
Läbirääkimised/ 12. märts 2019, 12:00
Tulevad huvitavad läbirääkimised, mis toovad selgust. Kaja Kallas soovis ju mugavusvalitsust Keskerakonnaga.
t
Tarmo/ 12. märts 2019, 11:59
Kui valijate toetusest rääkida, siis valijaid on üle 900000 ja valimas käis 64 %. Kui riigikogu kohtasid vaadata, siis on see lihtne % Ratase jutt, et 71% oli reformi vastu, siis selles valguses oìli keskerakonna vastu 77 %, ja Ekre vastu 83 ja Isamaa vastu 89%, see on ilmne demagoogia. Riigikogus on refil jah 34 % ja keskil 26%. Kõik, kes hääletasid kellegi poolt ei ole kellegi vastu.
e
Ei vali kunagi keski ekret sotse/ 12. märts 2019, 11:58
Toom on vähemalt aus ja annab reaalselt aru, mis see kaasa toob.
s
Soov/ 12. märts 2019, 11:55
Kallase soov oli, et teha koos Keskerakonnaga Reformierakonna mugavusvalitsust. Keskerakond keeldus sellest ja taganes lõplikult.

t
Tarmo/ 12. märts 2019, 11:54
Kui valijate toetusest rääkida, siis valijaid on üle 900000 ja valimas käis 64 %. Kui riigikogu kohtasid vaadata, siis on see lihtne % Ratase jutt, et 71% oli reformi vastu, siis selles valguses oìli keskerakonna vastu 77 %, ja Ekre vastu 83 ja Isamaa vastu 89%, see on ilmne demagoogia. Riigikogus on refil jah 34 % ja keskil 26%. Kõik, kes hääletasid kellegi poolt ei ole kellegi vastu.
s
savisaar visati omade poolt üle parda/ 12. märts 2019, 11:54
varsti visatakse ratas omade poolt üle parda .
t
Tarmo/ 12. märts 2019, 11:52
Kui valijate toetusest rääkida, siis valijaid on üle 900000 ja valimas käis 64 %. Kui riigikogu kohtasid vaadata, siis on see lihtne % Ratase jutt, et 71% oli reformi vastu, siis selles valguses oìli keskerakonna vastu 77 %, ja Ekre vastu 83 ja Isamaa vastu 89%, see on ilmne demagoogia. Riigikogus on refil jah 34 % ja keskil 26%. Kõik, kes hääletasid kellegi poolt ei ole kellegi vastu.
i
ikka kaitseb/ 12. märts 2019, 11:46
kodu jääb koduks.Kodu ei ole raudtee vaksal,kuhu igaüks võib tulla ja omi reegleid kehtestada.
1
10:51/ tuhajuhan/ 12. märts 2019, 11:35
Sepik tulgu siis Jüri juurde ja lõpetagu see jama ära. sepiku keerutamine sobib ideaalselt reformi, kõik ühesugused koos.
m
Mäluaugud/ 12. märts 2019, 11:32
kelle valitsuse ajal ja kelle korraldusel viidi ära pronkssõdur ......
i
inimene/ 12. märts 2019, 11:32
Ratas on nagu Putin - korra sai pukki, siis tahab sinna elu lõpuni jääda
k
kaarel/ 12. märts 2019, 11:29

s
Selle küsimuse juures / 12. märts 2019, 11:28
on maakas ja valija vait.Miks siis kõlvart ja toom ometi rahul pole, kui EKRE ka kremlimeelne on???Mis nendel nüüd siis viga on? Ja see laid peaks ju kohtuall alles olema savisaare nõunikuna, õeke päästis ära ja nüüd tõmbab jälle niite.
1
11:15/ kuuuurijat ikka vaatasid/ 12. märts 2019, 11:24
kui lihtne on 20000 kätte saada? Patsiga poisid läksid veidi liiale, üleloomulik paistab juba.
k
12. märts 2019, 11:22
Kaja kallasel polegi võimuiha? Mõttetu soga
e
EESTLANE/ 12. märts 2019, 11:17
e
Ei vali kunagi keski ekret sotse/ 12. märts 2019, 11:16
Toom on vähemalt aus ja annab reaalselt aru, mis see kaasa toob.
n
No/ 12. märts 2019, 11:15
Kaja Kallas kogus 20000 häält
j
just,/ 12. märts 2019, 11:14
kellele lööb võim pähe, kellele viin!
h
Huvitav, huvitav/ 12. märts 2019, 11:13
Kui venemeelsed poliitikud EKRE valitsusse saamise võimaluse üle üldsegi ei aplodeeri ega ei juubelda, vaid hoopiski kahtlevad või lausa umbusaldavad, siis, No kuidas saab siis EKRE Moskva käepikendus ja abiline olla? See oleks ju ebaloogiline. Kuigi, erilise loogikaga ei ole palgalised trollid kunagi eriti silma paistnud. Korrutavad vaid ette antud hüüdlauseid. Veelgi enam kannatavad loogikapuuduse all nende vabatahtlikud entusiastid-jäljendajad.

e
Ei/ 12. märts 2019, 11:13
Ei ole väärikas, nagu täna R, Raud ütles et ratas võtab valitsusse neonatsid
p
Pigem/ 12. märts 2019, 11:11
Lööge ratas minema ja minge oravatega liitu Ja isamaa kui kahepalgelisuse tipp opositsiooni
o
Ott/ 12. märts 2019, 11:11
Kuuurija ja Katrin Lust ei ole kûll tõeetalon. Mõtle, muda tahad, aga Listile tõe eest seisja iidoliks tegemine, näitab, et Sa ei mõtle.
n
no/ 12. märts 2019, 11:07
EKRE siis samuti, kuna sai ka arvestatava koguse e-hääli, ju siis ka pettusega.
o
oi/ 12. märts 2019, 11:06
refide võimujanu? Praegu tõmblevad võimu nimel ikka mõned teised erakonnad ju, refid on üsna tagaplaanil.
m
Mina/ 12. märts 2019, 11:05
Meedia/teised poliitikud pole midagi teiste erakondade kohta öelnud? Ainult EKRE on see kurjuur, ikka ja alati? Selge siis.
m
Minu arvamus😂😂😂/ 12. märts 2019, 11:05
Tark ei torma ja oodata tuleks ikka finissi😂😂😂
t
Tarmo/ 12. märts 2019, 11:04
Räägivad seda, mida inimesed arvavad.

t
to vot siis/ 12. märts 2019, 11:04
õige sul, reeturid võiks jalga lasta, seda Ratas on.
r
R/ 12. märts 2019, 11:04
Valimised polnud veel lōpetanud kui Proua Kallas plaksutas ja hōiskas et plaksutage!! Oli kohe kummaline jälgida televiisorist
k
Kuule Juhan/ 12. märts 2019, 11:02
Soovitan üle vaadata, mis on Ain Sepik öelnud selle lepingu kohta ja kuulata vähem Helmet. See, et Helme sûüdistab hetkel Sepikut on kaabul vaja, et mitte seda teemat Ratase käest küsida. Kas arvad tõesti, et ilma Eediku käsuta ja kokkulepeteta läks Sepik lepingut allkirjastama ja kokkuleppima. Oled naiivne, vaata, Ak-st üle, mida Ratas selle lepingu kohta eile ütles. Ei - ja vastusega küsimusele, vastates ajab ta mitu min hülge möla.
r
R/ 12. märts 2019, 11:02
Jüri Ratas on igati väärikas ja tore et nii läheb edasi ja hoian pōialt Rattale
t
12. märts 2019, 10:54
Tundub, et Reformierakond on paanikas, kuna kõik peavoolumeedia kanalid on pandud virtsa pritsima.
y
ytrj/ 12. märts 2019, 10:52
lähete te jaaa... HÄBI JÜRI. Kahte oksa saagida. Kus tuleb arusaam, et sülitada näkku valimiste võitjale ja siis loodate, et ühiskond on kuidagi dolereerivam teie suhtes?
m
? to 10:46/ 12. märts 2019, 10:52
midä sa tarbid? süstalt, tablette või triipu?
k
kah valija/ 12. märts 2019, 10:49
Aga kas Kallase võimuiha pole suurem,et juba eos välistas,kohandas ja andis välismeediale vale infot ekre hävitaja näol?Mis see siis on,kui mitte suur võimuiha?Alatu trikk.

m
mõtleja/ 12. märts 2019, 10:47
võim on magus, magus, magus, võim on magus, magus, magus, seda jätta ma ei saa !
m
maakas/ 12. märts 2019, 10:47
kle helmeline! ahh et nüüd on süüdi veel iisraellesed? Enne olid ikka kõigis hädades süüdi Euroopa Liit ja vähemused!
t
Trumbid/ 12. märts 2019, 10:46
jooksevad vägisi EKRE kätte! Saate näha! EKRE praegu vait, ei solva kedagi. Ühel heal ajal kui teised kõik pilla-palla, astub EKRE välja ja teeb valitsuse.
m
maakas 10:32/ 12. märts 2019, 10:45
hea huumor! 10 (ten points!)
1
10:29!/ 12. märts 2019, 10:43
Ühtse Venemaaga allkirjastas Ain Seppik, kes istub praegu mõnusasti Reformierakonnas. Jõudis kohale?
n
"Kuuuurias"/ 12. märts 2019, 10:41
näidati selgelt, kuidas e-hääletati Kiili vallas. On siis teistes valdades teisiti? Kogu Eesti peale tõigi see Reformierakonnale võidu.
a
Arutleja:/ 12. märts 2019, 10:41
Ratas on tubli peaminister!
l
lehemees/ 12. märts 2019, 10:40
su kom. on väga nõme harjuta pisut viisakamalt ennast väljendama

s
SENSATSIOONOLISED PEALKIRJAD/ 12. märts 2019, 10:38
Aga mille võib lõhki ajada Jüri Ratase suguiha?
k
kui oleks / 12. märts 2019, 10:38
koalisiooni teinud reffidega, siis poleks ühtse venemaa lepingul vigagi, aga et tahab teha Ekre ja Isamaaga, siis muutub leping kohe halvaks.
n
No/ 12. märts 2019, 10:36
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
n
No/ 12. märts 2019, 10:36
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
n
No/ 12. märts 2019, 10:36
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
n
No/ 12. märts 2019, 10:35
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
n
No/ 12. märts 2019, 10:35
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
a
A/ 12. märts 2019, 10:35
Paadunud ekreiidina pole mingi Ratase fänn ,aga see stiil kuidas eilses AK-s saatejuht Jürilt intervjuud võttis ,no see meenutas küll rohkem NKVD ülekuulmist ,kui 'erapooletut' riigitelevisiooni ! ...huvitav ,et Tallinna TV suudab 10 korda väiksema raha eest 10 korda meeldivamaid erapooletuid saatejuhte leida ,kui ETV ???

n
No/ 12. märts 2019, 10:35
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
e
et kui/ 12. märts 2019, 10:35
valisuse teeks reffidega, siis pole ühtse venemaa lepingul vigagi, aga et teeb Ekre ja Isamaaga, siis muutub leping halvaks?
n
No/ 12. märts 2019, 10:34
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
e
et kui/ 12. märts 2019, 10:34
valisuse teeks reffidega, siis pole ühtse venemaa lepingul vigagi, aga et teeb Ekre ja Isamaaga, siis muutub leping halvaks?
n
No/ 12. märts 2019, 10:34
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
n
No/ 12. märts 2019, 10:34
Mitte Kaja Kallas ei kirunud ega mõnitanud keskerakonda. Vastupidi oli just ,keskerakond korrutas igal pool,et teised lubavad aga meie teeme. Ei mäleta või.
e
et kui/ 12. märts 2019, 10:34
valisuse teeks reffidega, siis pole ühtse venemaa lepingul vigagi, aga et teeb Ekre ja Isamaaga, siis muutub leping halvaks?
v
VIIMSILANE/ 12. märts 2019, 10:33
ANTS TÄITSA TÄPPI YTLESID!

e
Eestlane/ 12. märts 2019, 10:32
Mina kaeban meedia peale(mitte ainult õhtuleht), kes öhutab viha, hirmu ja täies mahus alaväärtustab EKRE ja Isamaa valijaid.
v
valija/ 12. märts 2019, 10:31
Just nii! e valimised ongi möeldud kaabaklustele,Mida näidati Kuuuurijas,nii oli see kogu riigis,Kas hooldekodude olevusekesed teavad midagi e valimistest,EI teab ainult juhataja.Köik see on vale!
v
vot siis/ 12. märts 2019, 10:30
Las need jooksikud jooksevad sabad seljas.Ratas ,ära heida meelt,sest oled tugevam juht,kui Kallas.Reeturid võiks kõik jalga lasta,puhtam õhkkond.
n
no on ikka/ 12. märts 2019, 10:30
r
Reeturid / 12. märts 2019, 10:29
Kuidas ühtse venemaaga koostööd tegevad isamaa ja ekre oma valijate silma vaatavad? helmed võivad nüüd küll omale punased püksid jalga panna.
u
Urmas/ 12. märts 2019, 10:29
Kõik ühe vitsaga löödud
t
tallinlane/ 12. märts 2019, 10:28
l
lapsemeelsele/ 12. märts 2019, 10:28
venemaa territooriumile rajatakse uus iisrael,ning venelased asustatakse ümber põhja jäämere äärde koos nende hilisema hävitamisega.Meid ootab sama saatus,kuid esialgu olme me töötriistana vajalikud.Õpi heebrea keel selgeks ,siis tõmba kardin silme eest!

r
Reffide / 12. märts 2019, 10:27
võimujanu ajab terve riigi kaosesse.
v
Viplala/ 12. märts 2019, 10:26
Oijoijjojjjii siuke pontšik nagu Ratas teeb nii julgeid vangerdusi. Yllatus missugune.
v
Valija/ 12. märts 2019, 10:25
Ratas oleks ainuöige peaminister.Kajake on ju hale vari ainult hambad irevil,esinemisoskus on alla nulli,
J
./ 12. märts 2019, 10:25
Ja kuidas see valitsus peaks siis rikkust tekitama? Teevad seaduse, et kõik peavad rikkaks hakkama ? Ehk peaks ikka tööstusest ja tööandjatest alustama ? Meil tahavad kõik olla juhid ja juhtide juhid aga neile, kes tegelikult tööd teevad ja toidu lauale toovad ei pea keegi vajalikuks normaalset palka maksta, mõnitatakse ka veel, et ise süüdi, kui rasket tööd teed. Ja seda ei tee mitte valitsus, vaid rahvas ise.
e
12. märts 2019, 10:25
Ei tohi unustads, et reformierakond võitis valimised suure tõenäosusega e häälte pettusega, refid on juba olemuselt ebamoraalsed, mis jamasid nad on aastatega korda saatnud ja riiki röövinud ,rahvast petnud, keelduvad puhastumisest, ülbikud, selliseid ei saa usaldada võimu juurde!
v
vastupidi/ 12. märts 2019, 10:24
täna võimalik koalitsiooni teke võib kindlustada Tallinna võimu ka järgmistel valimistel, toimub integreerumine ja ümberpöörd - eestlased asuvad kõik Keski poolele
k
kihvt/ 12. märts 2019, 10:23
Nii tore oleks, kui magusa võimu pärast jääb ümmarggune sootuks püksata. Ei midagi.
m
mida / 12. märts 2019, 10:22
päev edasi, seda kindlamalt saab väita, et Õhtuleht on rehvide käpa all. Objektiivsusest jääb vajaka, ainult tellitud artiklid Konservatiivide natsideks sõimamisest. Nüüd kui Keskerakond ja Isamaa võivad Konservatiivid enda kõrvale koalitsiooni võtta on jällegi kõik nad kreemlistid. Hoopis see meenutab väga kremli käitumist, et kõik kes pole nendega ühel meelel on natsid jne ja umbes nagu poleks Eestil sellise koalitsiooniga tulevikku. Uskuge, on tulevik ja kuna rehvid,sotsid kiunuvad,siis ehk paremgi,kui rahvas loota oskaks

n
No/ 12. märts 2019, 10:22
Mitte kusti vaid sooda oled. On ju.
V
!/ 12. märts 2019, 10:19
Väga õigesti teevad! Milleks mingisugust logisevat ratast siin pututada!
t
tõepoolest/ 12. märts 2019, 10:18
venelastel võiks olla oma partei.Keskerakond on ne rõba,ne mjaso!
d
Di/ 12. märts 2019, 10:16
pole viga, Keskerk. on ennegi lõhki olnud (peale Savisaart), küll aja jooksul jälle kokku läheb.
a
Apteeker/ 12. märts 2019, 10:15
Ratas jääb Keskerakonnast ilma ,osa keskerakondlasi astuvad erakonnast välja ja riigikogus nende koalitsioon enamust ei saa. Venelased moodustavad oma erakonna ja seda rahastatakse Venemaalt ja see on juba teine tera . See on Ratase rumaluse tagajärg.
p
Pildenberg/ 12. märts 2019, 10:15
j
Juku/ 12. märts 2019, 10:13
Juba praegu on hulgaliselt kinnisvara venelaste poolt kokku ostetud Ida-Virumaal ja mujalgi Eestis, ootavad oma aega, millal saab näole anda ja neid on kümneid ja kümneid tuhandeid. Soomes avastati viimasel hetkel, et saartele baase loodud ja muud.
n
No/ 12. märts 2019, 10:13
Millal Kaja on öelnud,et.ta on parem. Pigem ikka JÜRI näitab,et.ta on parem. Kaja on suht tagasihoidlik ja viisakas olnud.

b
Budda/ 12. märts 2019, 10:13
võimul on sada nägu, aga kõik need näod vaatavad ühele poole.
k
Kalju/ 12. märts 2019, 10:11
Valides keskerakonda saame jõuka rahva ja rikka riigi !
a
Aruteluks/ 12. märts 2019, 10:08
Mõelge, kõik need junnid: rattad, simpsonid, mustad, karilaiud, see lätlasega 6 last saanu jne on ju vene valijate häältega püünele sokutatud! Kas vene valijal ei oleks juba aeg mõtlema hakata? Miks mitte eestimaalaste vene partei! Paljud eestlased ka seda toetaksid!!! TEGUTSEGE!
m
mees 39/ 12. märts 2019, 10:07
Nüüd siis tuleb vist emigreeruda, sest kui EKREIKSE riigi etteotsa saab, hakkab kogu maailm Eestisse suhtuma taas kui tagurlikku, matsilikku, vägivaldsesse "ida-bloki" riiki, keda keegi enam tõsiselt ei võta ja kui Putin peaks tahtma meile siia sisse trügida, teesklevad nii EL kui ka NATO, et nad ei pannud tähelegi, keegi ei tule sellisele matsi-riigile appi, seljataga hoopis rõõmustavad, et Venemaa selle lollidemaa omale võttis... ja siis EKRE saab just seda, mida ta ei tahtnud - tagasi Vene orjaks. Ei suuda Eesti mehed üksi Vene miljonite vastu, olgu see ego nii suur kui tahes, ikka ei saa..
m
mina/ 12. märts 2019, 10:06
Ärge hirmutage keskerakonda venemeelsete lahkumisega!! Asemele tulevad eestlased!!
n
No/ 12. märts 2019, 10:06
Kui nii,siis oleks ta ju nõus olnud läbirääkimisi pidama RE-ga. Aga ei ,kohe loobus ju.
e
Ea/ 12. märts 2019, 10:04
No parem Ratas .Kui tütar Kallas,kelle seljataga seisab issi Kallas.Vana kunagi sai,ehk jagub ka tütrele midagi näppu.Eesti riigil raha on ju jalaga segada.
s
Selline lugu/ 12. märts 2019, 10:02
No on ikka pealkirjad! Võimuiha? No ei näe K.Kallases peaministrit. Reffide käitumine oma valitsuspartneritega läbi aegade ongi olnud põhimõttel-kui tahan võtan ja enne kohalikke valimisi jätan. Pole olnud kuidagi riigi huvisid järgiv vaid esikohal ongi olnud erakonna huvid. Ratas käitub riigimehelikult ja on seadnud riigi huvid esikohale ja alles siis erakondlikud tegemised.Sama on joont on ajanud ka Isamaa. Ma saan aru, et Lumehelbekeste põlvkonnast sirgunud ajakirjanikud ei suudagi analüüsida ja edastavad mõtteid ja arvamusi, mida keegi TARK on nn. öelnud kuskil erakonna tagatoas.

r
12. märts 2019, 10:00
Reformierakonda valis rohkem kui veerand eestlastest, troll"mis jutt see on"
t
Taluperenaine./ 12. märts 2019, 10:00
Ratas ei oska olla riigimehelik, intervjuudes on ta vastik.Me ei taha keskerakonda, me valisime Kallase.
h
ha ha/ 12. märts 2019, 09:59
kunagi oli Savisaar meie kõigi hädades süüdi.Nüüd kui teine pildilt kadunud ,leitakse järgmised- Toomid ja Kõlvardid.....Et kui nemad kaoks,siis lööks meie riik õitsele või ? Et nagu sama jutt ära ei tüüta või...
k
12. märts 2019, 09:59
Kuidas keskerakond madalapalgaliste peale mõelnud on? Selle "raha juurde külvamise" sõi pea kohe ära metsik hinnatõus. Öökima ajate oma rumalusega, ahh et.
l
lugeja/ 12. märts 2019, 09:58
Muidugi ei lähe, sest nad on ju sellesse rolli saadetud ja peavad kuni leivaisa märguandeni rolli täitma.
j
12. märts 2019, 09:58
Ja niimoodi avalikult kohe demonstreeritegi oma rumalust?
t
12. märts 2019, 09:57
Teiesuguse kommentaari lugedes ongi selge, mkika sellised jubedad tegelased nagu keskerakond hääli saavad.
e
ema/ 12. märts 2019, 09:57
RE ajal oli maksuvaba miinimum 180 eurot! KE ajal kohe 500 eurot! RE tõstis aktsiise, KE tõstis aktsiise. RE ajal oli elekter kallim, KE ajal vähendati võrgutasusid. Mina maksan nüüd elektri eest vähem, kui 3 a tagasi, aga tarbin samas koguses. RE ajal olin vaesem, KE ajal jääb mul rohkem raha kätte, sest ma teenin 1000 eurot ja seega maksuvaba on 500 eurot ja 500 eurolt maksan tulumaksu 100 eurot, aga RE ajal maksin tulumaksu 164 eurot. Alkoholiaktsiisi tõus mind mõjutab üsna vähe, sest mõnda pudelit kuus ostan ilma igasuguse kisata. Jama muidugi joodikutel, aga see nende viga. Toetan KE.

k
K/ 12. märts 2019, 09:57
Tänu Ratasele teevad venelased nüüd omaette erakonna.
v
12. märts 2019, 09:56
Vaesusega ei võidelda nii, et lihtsalt jagatakse tublimate, kuigi sama "vaeste" raha lihtsalt ümber. Kesikute lubadused on tühjad ja neamd loobivad teiste teenitud raha ainult oma valijabaasi silmas pidades. Kas Ratas või keegi muu kesikute juhtkonnas elab lasnamäe korteris või on neil ikka suured eramud jm selle juurde kuuluv?
m
misasja/ 12. märts 2019, 09:56
e
Eesti mees/ 12. märts 2019, 09:55
Rattal jooksis Reff maha ja nüüd paneb killadi-kolladi Kaabu peas vastu Seedripuud
k
12. märts 2019, 09:54
Kaja Kallase parteid valis kõige suurem arv inimesi ja nad said 34 kohta parlamendis, Isamaa 12 kohta on 12 kohta, mitte rahva ülekaal, nii nagu ekre sai 19 kohta ja mitte rohkem jne.
m
12. märts 2019, 09:53
Mida te keskerakonna lobas inimväärse elu lubamiseks nimetate? Ja kas keegi kesikute juhtidest elab Lasnagorskis korteris oma valijabaasi juures või Ida-Virumaal?
v
valija/ 12. märts 2019, 09:52
Lugedes kommentaare,siis suur hädaldamine,et keskerakond kaotab suure hulga vene valijaid,et erakond laguneb! Aga äkki vastupidi!! Kui Toom ja Kõlvart ja...............ei toeta Ratast ja venemeelne osa keskerakonnast eemaldub,võib juhtuda,et hoopis suur osa eestlastest hakkab toetama eestimeelset keskerakonda!!! Tulevad reformist keskerakonda!
l
lugeja/ 12. märts 2019, 09:52
Kaja oma erakonna juba ajas.

t
12. märts 2019, 09:52
Te ju teate, et see on tühi loba, mitte keegi ei lahku Eestist, Ratase partei toob oma valijabaasi juurdegi.
e
ema/ 12. märts 2019, 09:52
RE ajal oli maksuvaba miinimum 180 eurot! KE ajal kohe 500 eurot! RE tõstis aktsiise, KE tõstis aktsiise. RE ajal oli elekter kallim, KE ajal vähendati võrgutasusid. Mina maksan nüüd elektri eest vähem, kui 3 a tagasi, aga tarbin samas koguses. RE ajal olin vaesem, KE ajal jääb mul rohkem raha kätte, sest ma teenin 1000 eurot ja seega maksuvaba on 500 eurot ja 500 eurolt maksan tulumaksu 100 eurot, aga RE ajal maksin tulumaksu 164 eurot. Alkoholiaktsiisi tõus mind mõjutab üsna vähe, sest mõnda pudelit kuus ostan ilma igasuguse kisata. Jama muidugi joodikutel, aga see nende viga. Toetan KE.
k
kuule ratas/ 12. märts 2019, 09:51
kõige tähtsam on pidev süüdistamine.Kes aga ennast õigustada püüab,on juba ise poolenisti süüdi!Õpi jehoova rahvalt,sest neil on aastatuhandete kogemus oma vaenlaste põrmustamisel.
k
12. märts 2019, 09:51
Kuidas EKRE Eesti väärtusi kaitseb? Ei kaitse ju.
l
12. märts 2019, 09:50
Loodan sama, peaasi, et eestikeelne ja -meelne Eesti selle puhastamise ikka välja kannatab.
s
Setu/ 12. märts 2019, 09:49
No ainult hullumaja puhveti rahvas sooviks sellist peaministrit - Ratas. Mida nad 2 aastaga tegid - kantisid üle 100 miljoni meie maksuraha Lätimaale! Lisaks veel sellega kaasnenud igasugu muud kahjud: turistide arvu vähenemine, töökohtade kadumine, Lõuna -Eesti väljasuretamine jne!
s
12. märts 2019, 09:49
Seda ju Ratase valija soovibki, siis referendum ja NATOst välja, Vene baasid sisse, EUst ka välja ja kohe SRÜsse, seejärel ujutatakse Eesti lõpliult venekeelse massiga üle, piirid kinni ja nemad hakkavad jälle meie eest kõnelema.
l
Loviisa/ 12. märts 2019, 09:49
No valige ikka sõnu! jõri Ratas ei ole ei võimuhimuline ega erakonna lõhkiajaja,ta oskab just erimeelsusi lepitada ja üksinda ei tegutse ka mitte

a
aga/ 12. märts 2019, 09:48
seadusliku võimu(sinu võimu) kukutajaid tuleb tembeldada kremli käsilasteks ja seina äärde panna!
s
12. märts 2019, 09:47
See, et teiesugusd ei oska või viitsi evalida, näitab midagi teiesuguste, mitte reformi valijate kohta. Ja muuseas, Ratas ehääletas, EKRE valija ehääletas, nii et ärge palun jahuge oma rumalat juttu. Ja kui vaja, läheb reformi valija ka paberhääletama, aga loodetavasti asi nii hulluks ei lähe.
t
to arvan/ 12. märts 2019, 09:46
Siiani ju ainult mehed pukis olnud, sinu loogika alusel peaksime juba üliedukad olema?
e
12. märts 2019, 09:46
ei lähe need yana ja mihhail keskerakonnast kuhugi.ja kuhu neil minna olekski?oma partei teha?reformierakonda minna?ei sest tule midagi.teevad praegult lihtsalt oma valijate pärast kurja nägu,aga ega neil muud varianti ole kui asjaga leppida.
e
12. märts 2019, 09:45
EKRE on kesikute projekt eesti parempoolse valija killustamiseks, selle projekti elluviimiseks anti neile kesikute TTVs vääga palju lobisemisaega. Nii et asi korras: Eestit valitsevad Eestis Vene maailma kivistaja keskerakond ja nende puudel EKRE koos oma allrakukese Isamaaga.
t
Toimub valijate üle irvitamine../ 12. märts 2019, 09:44
Vaenulikud tegelased ronivad võimule nii uksest kui aknast..
i
12. märts 2019, 09:43
Ikka-ikka, sest (nagu praegu kombeks öelda) meie viis kohta parlamendis on tegelikult rahva tahe ja meie valijaid ei saa eirata.
a
arvan/ 12. märts 2019, 09:42
Kuid mida siis Kallas soovib,kas see mitte peaministri tool pole?Miks halvustustate teist erakonda?Miks Kaja arvab ennast parem olema kui Jüri?Naine pukis,riik uppis!Ei aita ka Siimu ajud siin.

t
To: Nalja Vilu/ 12. märts 2019, 09:42
Reform ei saanud 34 prossa vaid 28, 9 % valijate toetust.
p
Pane/ 12. märts 2019, 09:36
Tähele, ratas varsti kreenis
j
juhan/ 12. märts 2019, 09:33
Üldiselt võiks juba Brüssel ennast kokku võtta ning mitte enam lõmitada Eesti ees ja lõpetada Eestile iga-aastaste põllumajandustoetuste summas 400 miljonit eurot maksmise ning samuti võiks lõpetada umbes 400 miljoni eurosed kaudsed toetused maaelu arendamiseks Brüsselist lõpetada. Millal ükskord Brüssel aru saab, et Eesti ees ei ole vaja lõmitada!. Samuti võiks ka NATO Eesti ees lõmitamise lõpetada ning mitte enam saata tasuta lennukeid Eestit valvama, las venelased lendavad kus tahavad, Trumpi nõudmine on iga NATO sõdur ja varustuse rent kinni maksta täies ulatuses ja lisada veel 4% kaitseks
n
No/ 12. märts 2019, 09:32
Kallase partei võitis valimised Ja kaja kogus üle 20000 hääle
t
to annaks/ 12. märts 2019, 09:32
Refid aetigi juba opositsiooni, nii et asi edeneb
0
!/ 12. märts 2019, 09:32
v
Väga/ 12. märts 2019, 09:31
Hale käitumine Selline siis ongi võimuiha
n
Nalja Vilu/ 12. märts 2019, 09:29
Nalja vilu ei ole 34 prossa valijate toetus!

e
Ei aja midagi!/ 12. märts 2019, 09:28
Tekib kaks parteid lihtaslt. Kõlvarti oma 20% ja jurka oma 5%. Nii lihtne see ongi. Näis kas siis jurka veel premeeriks saab?
v
väga libe inimene/ 12. märts 2019, 09:26
täna nii, homme naa. Kas tõesti ei leia Isamaa üht karismaatilist juhti. Saaremäe sobiks, Talvik möllas ka, aga kasu asemel aint lammutas.
k
kuda siis/ 12. märts 2019, 09:26
ref talinas ei valitse? loogika on sul ikka äge
m
muskulatura/ 12. märts 2019, 09:26
kas KE-da ähvardab Munchauseni sündroomi laadsed kõrvalekalded läbirääkimistel ning lühiajalisest võimulolekust tingitud eufooria liivakstist
0
!/ 12. märts 2019, 09:25
09:04 ei saa, see haiseb ju!
v
või et polkovnikupagunid?/ 12. märts 2019, 09:25
ja kelle üleskutse?v Kas porutšiku või jessauuli oma?
a
annaks taevas/ 12. märts 2019, 09:25
et krimierakond kaoks ühes veeremiga

m
Mathilde/ 12. märts 2019, 09:24
Pigem vastupidi. Lõpeb EKREga hirmutamine ja saavad aru, et EKRE ei ole venelaste vastane vaid tahab reegleid, mis iseenesestmõistetavalt peavad kehtima igas väärikas ja oma rahvast armastavas hoidvas riigis.
e
EKRE tegelik pale/ 12. märts 2019, 09:24
tuleb välja et ekrelased hoopis populistid ja kremlilitsid, sülitati rahvuslusele
u
uku/ 12. märts 2019, 09:24
Ratasel pole mingi sõnaõigust, kui vaadata häälte koguarvu. Ainuüksi Kõlvartil ja Toomil on kahepeale lausa 17 000 + 8000 häält Ratase hädise 9000 vastu. Ilmselt järgmine Keskerakonna juht on üks neist kahest või jäetakse Ratas "eestikeelseks" sirmiks oma plaanide elluviimisel. Ekre ja Rodina vantsivad Keskerakonna tuules sihiga Venemaa poole, sest Brüssel on nende arvates minevik
v
Vov 9:07/ 12. märts 2019, 09:24
Kus tuli nüüd tule andja - helmeliste Kohi Miku või Saepuru Sass? Zavoodi lällaja?
k
kusti/ 12. märts 2019, 09:24
Poleks e-valimisi, oleks ref-ide toetus ka EKRE- st madalam.
v
vaatleja/ 12. märts 2019, 09:23
Jah, ta on ära unustanud oma erakonna sees eksisteeriiva arvuka ja mõjuvõimsa vene-meelse tiiva.(kes neile põhiliselt hääled toob) Ja need on nõus koostööd tegema vaid Ühtse Venemaaga või muude vene šovinistlike rahvusradikaalsete liikumistega. Mitte aga mingisuguse eesti rahvusriigist, keelest ja muust soniva EKRE-ga.
t
to Mis jutt see/ 12. märts 2019, 09:22
aga miks ta siiani ei arvestanud "veerandi eesti rahva valijate" sooviga ja muutuste liinil ei liikunud ja just nüüd tahab liikuma hakata?
h
Hea Mõte/ 12. märts 2019, 09:22
See Jaana Toom võtku Keskerakonnas juhtimine üle. Ratas võib Omnivasse postiljoniks minna. Käis ju usinasti inimeste uste taga kolkimas. Käigu edasi, vedagu ajalehti laiali.

t
to 08:55/ 12. märts 2019, 09:20
EKRE suur hulk e-hääli siis järelikult samuti. Millegipärast ei pahanda nad, kuigi suured e-häälte vastased olid, sellepärast enam sugugi vaid on täitsa vakka.
j
juhan/ 12. märts 2019, 09:19
Seedriseeme mulda, ehk kasvab mingi puu, aga seedrid kasvavad ikka Siberis. Eks sinna saadetaksegi
s
Setu/ 12. märts 2019, 09:19
ootame helmelisi, siis meie pensionid siin Lõuna Eestis hüppavad LAKKE! Ahhoi!
m
mida.../ 12. märts 2019, 09:18
....rohkem pääseb võimule tulnukaid oma soovide ja tahtmistega, seda keerulisem on tulevikus eestlaste ja nende järeltulijate elu.Pole tähtis kas need on rehvide soosikud pi gi d, või keskide sibulad aga tulemus on sama, kuna ülemäärase sõbralikusega nende agressiivsuse vastu ei saa.
e
et/ 12. märts 2019, 09:17
Ref vahetas koalitsioonikaaslasi? Ja siis? Enamus väikseid erakondi said "maitsta" valitsusvastutust! Väljaarvatud keskerakond. Mis aga juhtus viimase,nn. "protestikoalitsiooniga"? Ei mäleta,et varem kusagil kahe aasta jooksul oleks ühes koalitsioonis vahetunud nii suur hulk ministreid ja nn."aknaaluste" hulk oleks nii suur olnud?
t
to ahh et/ 12. märts 2019, 09:16
notule taevas appi, miks ta seda kõike siis praeguses valitsuses ei teinud, neid "arvata võib, kes nimetab", ei olnud ju teda segamas?
m
12. märts 2019, 09:15
mis vahet seal on, miks peaks Ratas Kallasele koha loovutama, muidugi võitlevad mõlemad võimu nimel. ei maksa Kajale aupaistet pähe määrida, käitub väga ülbelt ja ainult kritiseerib. Õige ja rahva poolt armastatud juhi korral ei oleks praegust olukorda ju tekkinud. Alates Brüsselist äratuleku hetkest ei ole suuri vaimustushüüdusid ju kostnud, ei ole see perekond nii rahva poolt armastatud kui püütakse pilti maalida. Vaevalt kõik valijad, kes enese teadmata reformi valisid ka väga rõõmustavad. Neil ükskõik, peaasi, et toit ees ja tuba soe.
ü
Üleskutse!/ 12. märts 2019, 09:14
Seeder peaministriks! Seedrile polkovniku pagunid! Seeder otsustab, kes temaga koos saavad riigipiruka manu! Seeder olgu PEAMINISTER!

k
Kaarel/ 12. märts 2019, 09:13
Lisaks võiks ka NATO Eesti ees lömitamise lõpetada kuna pukkis on venemeelne valitsus. Las Trump viib oma lennukid koju, sest milleks liberaalselt abi pakkuda ja Trumpi nõudmine on, et Eesti maksku kõik kulud kinni. Seega võiksid vene lennukid lennata, kus tahavad, kasvõi maanduda Ämari lennuväljal. Milleks neid NATO globalistidest sõjardeid siia vaja on?
a
ants/ 12. märts 2019, 09:11
olenevalt kirjatsura meelsusest ka pealkiri,mis samahästi võiks olla,et ``Tatti pritsivad oravad ja Kaja ülbus maksid kätte märja unenäona.Andrus minestas ja Siimul vajus karp igaveseks lahti``
m
maakas/ 12. märts 2019, 09:11
Kas see ratta punt on midagi sellist 2 aastaga korda saatnud - mida peab iga hinnaga varjama? Mingi suurvargus, isamaa reetmine jne? See põhjuseks, miks Toompealt alla ei taheta ronida?
k
Kommentaar./ 12. märts 2019, 09:11
Ärge muretsege. Ühiskonnal on võime puhastuda. Praegu see toimubki. Kui Keskerakonnas enam ei ole neid venelasi ja eesti kommuniste siis jääb sinna ikkagi valdav osa normaalsemaid liikmeid, kes on Eesti asja eest väljas.
n
Nojaa/ 12. märts 2019, 09:09
Ratas ei suuda lihtsalt naisterahvale allajäämist tunnistada.
t
Tavaline/ 12. märts 2019, 09:08
Kummaline pealkiri. Selleks ongi ju parteid loodud, et riiki valitseda. Nüüd tahetakse Ratasele ära panna, nagu ka Trumpile. Meedia on õnnetu, rahvas toetab meediaomanikele ebasobivaid isikuid.
t
Tavaline/ 12. märts 2019, 09:08
Kummaline pealkiri. Selleks ongi ju parteid loodud, et riiki valitseda. Nüüd tahetakse Ratasele ära panna, nagu ka Trumpile. Meedia on õnnetu, rahvas toetab meediaomanikele ebasobivaid isikuid.
ü
12. märts 2019, 09:07
Ühe korraliku riigi parlamendis ei tohiks selliseid toome- stalnuhhineid-kõlvarteid ollagi! Hea ongi, kui koju tagasi lähevad. Vabadussõjas andsid Eesti koolipoisid selliste pihta tuld.

9
9:02/ 12. märts 2019, 09:06
väu, kus tuli nüüd kõva mees välja! mine maga end kaineks!
v
või / 12. märts 2019, 09:05
siis suure laenu võtmine riigile kaela.
n
no / 12. märts 2019, 09:04
ei kuulnud teda kirumas, ei mõnitamas ja ei ole praegu näinud ka tema silmi vees. Ammugi mitte vaesemaid inimesi saastaks nimetamas. Aga keegi ei saa sind keelata luulutamast. Küll aga olen lugenud ja kuulnud sinu jumaldatud juhti labaste sõnadega teistele kohta kätte näitamas.
v
vähk/ 12. märts 2019, 09:02
Väga paljugi saavad Kõlvart ja Toom teha.Kahepeale üle 23000 hääle+Stalnuhhin hääled millele Ratasel on väga vähe vastu panna.
m
12. märts 2019, 09:02
Miks üldse meie, eestlased peame oma kodumaal põdema mingi "venekeelse valija" pärast? Neil ei tohiks valimisõigust ollagi ja see asi tuleb korda teha.
k
kesik/ 12. märts 2019, 09:02
eesti eest minema, mida eesti ees vedeleb, eesti eest minema ja emake venemaa ootab meid... selline on selle jõugu sõnum!
h
Harukordne/ 12. märts 2019, 09:02
Ja oravad polegi võimuahtned! See ju raha.
i
irw/ 12. märts 2019, 09:02
õukonna meedial ju peenike pihus .... kampaania suunamine viskas jälle selili, ref prügikasti ja kui väga hästi läheb siis igavesti. See , mida siin kaua aega tehtud on polegi ju siin elavate rahvuste tahe. Ehk nüüd asjad pöörduvad.

r
Ratas/ 12. märts 2019, 09:01
viib ellu Savisaare igavese võimu unistust. Ilmselgelt on Ratas võimuhull, mitte mees, kes nutab õhtuti patja Eesti rahva pärast.
v
valija/ 12. märts 2019, 09:01
Jana Toom tundub olema palju targem kui see logisev ratas! Kriuks, kräuks, lippadi-loppadi, mitte ei taha Toompealt alla veereda. Küll veereb, kui vene valija mõistab asja.
t
Toomas/ 12. märts 2019, 09:00
Mida te sogate kogu aeg mingitest venekeelsetest valijatest? See seadus tuleb üldse tühistada, et välismaalased saavad kohalikel valimistel valida. Okupandid hakaku kodupoole tagasi astuma- mingit Venemaa filiaali siin nende jaoks ei tule!
a
Ah soo/ 12. märts 2019, 09:00
Pole siin mingit võimuiha on vaid tahe inimeste elu elamisväärseks muuta, aga kahjuks koalitsioonipartnereid pole kellel oleks sama eesmärk. Kahju et sotsidega ei saa ühineda. Arvuliselt ei sobi. Keskerakonna valimiseelsed lubadused olid suurepärased ilma laimu ja vihavaenu õhutamiseta.
s
See oleks suurepärane Eesti jaoks/ 12. märts 2019, 09:00
See lõhkiminek oleks ju suurepärane Eesti jaoks!!! Siis kaoksid need toomid ja kölvartid ja stanuhhid võimult minema nagu paha hais.
w
ww/ 12. märts 2019, 09:00
P.S. Ratas teab ka üht-teist Brüsseli võimukoridoridest ja perspektiividest. Praegu käriseva süsteemi toetuseks vajas Brüssel muidugi iga oma rakukest, kuid ka oma riik vajab võimalust püsima jääda riigina.
g
12. märts 2019, 09:00
Globalistidest nihilistlikud ajakirjanikele. Täna hommikul kuulasime, meid oli mitu, Kuku raadiot ja imestasime, missuguse üleoleku ja arrogantsiga rääkis Kaja Kallas Eestimaa kodanikke esindavatest erakondadest. Uskumatu nihilism eestlaste ja venelaste suhtes. Lubanud on ta globalistidest venelastele eestlaste kõrvaleheitmise ja välistamise ning globalistide kupjana venelaste üle valitsemist. Raimond Kaljulaid poeb või nahast välja, et globalistide kupjana venelasi valitseda.
k
Kaarel/ 12. märts 2019, 09:00
Ma pakun, et Brüssel võiks Eesti ees lömitamise juba ükskord lõpetada ning lõpetada nende sadades miljonites eurotoetuste maksmise Eestile. Las ekreike otsivad ise raha selle Brüsseli sponsorluse lõpetamiseks

t
Tuleks hoida lahus inimese taotlused ja tema kui erakonnajuhi positsioonist tulenev tegevus./ 12. märts 2019, 08:58
v
vaata ringi/ 12. märts 2019, 08:58
pidevad maksutõusud, aktsiisid. Isegi abikaasade tuludeklaratsioonidelt üritatakse matti võtta. Viimane madalapalgaliste eest seismise musternäide seisnes 2018 aastal elektrihinna 42% tõusus. Euroopa kiireim hinnatõus ja ELi madalaima elatustasemega pensionär(?), kellele lubati valitsusse saades 100€ pensitõusu , aga lubaduseks see jäigi.
w
ww/ 12. märts 2019, 08:58
Võimuiha? Kas mitte kaine mõtlemine, kuidas Eestil ja rahval parem oleks, et kõik oleksid kaasatud? Reformi valijatelt ei võeta midagi ära, EKRE ja Isamaa valijad saavad tunda, et ka neid hinnatakse Eesti Vabariigi kodanikena. Metsa ju valitsus omadega minna ei saa, seda näitab Ratase valitsuse senine hakkamasaamine.
m
Muki/ 12. märts 2019, 08:57
Brüssel lömitab Eesti ees ja saadab iga-aastaselt umbes 700 miljonit eurot põllumajandus otse -ja maaelu kaudseid toetusi. Venemaalt tuleb investeeringuna ainult ideoloogia liberaalsuse vastu
ü
Ülbe ref tuleb hoida opositsioonis 17 aastat/ 12. märts 2019, 08:56
Ratas tegi õige otsuse. Ei lähe Toom - Kõlvart kuhugile suurerakonna piruka juurest ;)
v
Valve/ 12. märts 2019, 08:56
Ei usu seda Ratta toolist kinnihoidmise juttu.Kallase blogisse kõlbab küll lohutuseks.
r
RE võit tuleneb e-hääletuse dopingupettusest./ 12. märts 2019, 08:55
s
See, et Kamariljos on tegelastel erinevad rollid on tavaline..Lõhenemine on meie lollitamiseks../ 12. märts 2019, 08:55
Tavaline meie rahvale ja riigile kahjurlik tegevus.Kampas on ka lollikesed,kelle arvates teevad meile kasulikku... Ööök

m
Minni/ 12. märts 2019, 08:54
Kui me nüüd reaalselt vaatame Eesti majandust, siis kaupade ekspordi tipp on saavutatud ning näitab trendi languse suunas, kas on siin probleem nõudluse vähenemises või on Eesti kaupadele leitud mingi odavam alternatiiv, seda teavad spetsialistid. Fakt on see, et Eesti kaupade ekspordi vähenemisega kisub ka koomale töökohtade arv ning laekuvad summad käibe, sots ja tulumaksuna riigieelarvesse. Vaadates ekreike rahamahukaid lubadusi, siis need ei klapi kuidagi riigikassasse laekuvate reaalsete rahadega. Lubaduste täitmiseks on paraku ainult käibemaksu või aktsiiside või kaudsete maksude tõus
t
to Arvamus/ 12. märts 2019, 08:54
see pugemine ja lömitamine vähemalt viib meid kuhugi. üksi olemine viib meid isolatsiooni. me ei ole šveits
k
Küssa/ 12. märts 2019, 08:53
Kas ÕL on nüüd hakanud nõiasaateks,et ennustatakse?Meie elame reaalajas ja nii on.Ilma ennustustetagi teada,et oravad vahetavd välja oma valitsemisajal erakondi.Nendele meeldib laada kauplemine rohkem võimunimel.
e
Eesti eest!/ 12. märts 2019, 08:53
Ei ole mees võimuahne ega ka vana-kade jne.jne.Tal on niipalju nutti,et soovib temagi siin vabariigis korra majja lüüa,nagu EKRE.Juba ammuilma oli aeg seda teha ja loomulikult ei ole see kerge ülesanne.Nagu seegi,et arvukas 5.kolonn agaralt kaikaid kodaratesse pillub.Kuid - EESTI EEST - ja ainult.
a
ahh et/ 12. märts 2019, 08:52
et siis inimeste eest seismist, madalapalgaliste peale mõtlemist,soovi midagi lõpuks meie riigis muuta,nimetatakse nüüd võimuihaks.....arvata võib ,kes nimetab.
v
12. märts 2019, 08:52
Valimised võitis reformierakond, kes sai rohkem kui veerandi RAHVA toetusest, 34 kohta, kesikutel on kui palju???
a
ahsoo/ 12. märts 2019, 08:49
Kuidas sai venekeelne valija, kes pole riigikeelt ära õppinud kodakondsuse. Mõelgem.
k
kõrvalt vaatleja/ 12. märts 2019, 08:49
venekeelne valija on oma juhist Rattast vaimustuses, saades aru juhi oskusest suveräänset riiki juhtida ja seisab kui müür Ratta selja taga.

a
Arvamus/ 12. märts 2019, 08:48
Isegi kui kaks suurt erakonda kaardilt kaoks, ei jääks Eesti valitsuseta.Imelik vaadata neid kahte, üks kummardab Brüsselit ja teine venemeelseid. Ammu tuleks ajada Eesti asja, mitte lömitada ja pugeda.
m
murueit/ 12. märts 2019, 08:46
Vali võimule keskerakond- vali rahva tahe !
m
Mis jutt see/ 12. märts 2019, 08:45
Ratas teeb õigesti, kui ta arvestab veerandi eesti rahva valijate sooviga liikuda muutuse liinil. Millegipärast reform ja sotsid arvavad et ei pea nägema seda veerandit eestlasi.
m
mann/ 12. märts 2019, 08:45
Nüüd näete,kes Ratas tegelikult on-vana ahne ja kade-vastik.
a
aga kes siin lõhki ajab/ 12. märts 2019, 08:41
http://objektiiv.ee/objektiiv-palub-annetusi-kohtulahinguks-hartlebi-ja-holmbergi-alusetu-hiigelnoude-vastu/
p
12. märts 2019, 08:40
Praeguses täiesti ebanormaalses olukorras, kus väidetakse, et reformierakonnale antud 34 kohta riigikogus ei ole mingi näitaja ja rahva tahet näitab hoopis Isamaa 12 kohta, aga ka see, kuidas seletatakse, et kõige rohkem hääli ei saanud mitte Kaja Kallas, vaid Mihhail Kõlvart jne jne, on päris huvitav kõrvalt jälgida, kuidas venekeelne valija käituma hakkab.
v
vähk/ 12. märts 2019, 08:32
Ratas sõltub vene valijatest rohkem kui isegi usub ja see võib viia kergesti krahhini.On ju nii kallis moderaator?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee