Poliitika

KANNAPÖÖRE?! Jüri Ratas välistas enne valimisi koostöö EKREga

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 11. märts 2019 14:45

165 KOMMENTAARI

m
12. märts 2019 10:14
s
soovitasin/ 12. märts 2019 10:03
ekrel opositsiooni jääda,sest ratason geneetiline reetur.Täna lubab üht,aga homme lööb sulle juba noa selga.Arvan,et ekrel läheb selle sorose puudliga raskeks.
v
vot/ 12. märts 2019 09:56
võimulpüsimiseks sobib iga vale
E
./ 12. märts 2019 08:18
Et rahapiruka juurde pääseda,unustatakse eelnev.Võim on ,Ratasele,pähe löönud. Vene kanalid ootavad uudiseid, mille maksavad kinni maksumaksjad.

a
antieu/ 12. märts 2019 06:56
Nii sotsid, keskid kui refid on kõik brüsseli teenistuses, mitte eesti rahvast teenimas!
h
HHEELLII/ 11. märts 2019 23:36
Vene valijaskond ei poolda iialgi homode abielu,massi migratsiooni-ei iial ... Toom mängis ise oma keerutamistega ennast maha,lubati ja ei tehtud midagi. Venelased valivad tulevikus EKRE,kes on homoabielu ja migratsiooni masside vastane
l
lisaks/ 11. märts 2019 23:28
putin ei ole venemeelne,ta ainult mängib venemeelset .Putini peremehed on Chabbad Ljubavits ja Bnai Brith,ehk siis juudioligarhide esindaja.Venemaad ja läänt juhivad ühed ja samad klannid.
m
Mis sin on nüüd arusaamatut./ 11. märts 2019 23:00
Ratase mune keeratakse moskvast
e
Eessti rahvast ei saa te üle ega ümbert./ 11. märts 2019 22:57
s
Saaks ainult piruka ligi....../ 11. märts 2019 22:47
r
RS2 to olge rahulikud/ 11. märts 2019 22:44
Kuidagi jube putEni meelne see meie nn "rahvuslus". Selles on asi.
r
RS2 to just nii/ 11. märts 2019 22:42
Jätta meelde poliitika on ALATI räpane. Eriti vasakpoolsete oma, nagu seda sorts/EK(b)P oma .

r
RS2/ 11. märts 2019 22:40
Mis valetajast kesikust oodata oligi. Ha-ha-ha-ha-aa
j
just nii/ 11. märts 2019 22:26
Mis Ratase seljas sõidate?Esimese lasu tegi Kaja oma välistamisega,teise lasu tegi eelistuste vahetusega jne.Kas üks võib ja teised ei või?Halloo,kõik on võrdsed.Poliitika ei peaks räpane olema,kuid oravad on 17 a räpasust armastanud.
l
Linda/ 11. märts 2019 22:24
Ratas ütles enne valimisi,et teeb koostööd kõigiga
m
mhmhh/ 11. märts 2019 22:03
Ratas ütles enne valimisi, et välista koostööd mitte kellegagi. Oravad vælistasid koostöö EKREga ja ülbitsesid teiste erakondadega - võtame teid koalitsiooni, kui loobute oma valimislubadustest ja hakkame koos oravate ideid ellu viima!
r
Ratas valetas raisk!/ 11. märts 2019 21:45
a
arulagedus lausa vohab/ 11. märts 2019 21:33
Ära räägi rahva nimel, soni parem omas koikus edasi!
t
tuulelipule/ 11. märts 2019 21:22
Ise ikka said aru, mida kirjutasid? Oh taevas küll, millega need kesikud ja ekretiinid mõtlevad!
h
hm/ 11. märts 2019 21:05
Kahe hullu vahel tuleb ju vähem hull valida, loogiline!

j
Juura/ 11. märts 2019 20:56
Pead Toomist lugu vaid sellepärast,et ta teeb seda,mis on kasulik temale. Pead ataoomist lugu vaid seepärast,et ta teeb seda mis eelkõige kasulik talle endale
j
Juura/ 11. märts 2019 20:54
o
olge rahulikud/ 11. märts 2019 20:03
ratas tuli lihtsalt paremale mõttele lagundada ekret seestpoolt,seada talle lõkse ja lõpuks täielikult deskrediteerida.Ratas ja kallas lihtsalt pilgutavad omavahel silmi ja viivad selle plaani ellu,sest liberaalid vihkavad hingepõjast rahvuslust.
o
on/ 11. märts 2019 20:02
vana ütlus-ainult lo..ll ei muuda omi veendumusi ja pealegi on novembrist hulka vett merre voolanud...selles loodavas koalitsioonis ei tooda punaseid jooni esile ega arutata vastakaid küsimusi , et lahendus tuleks kellegi arvelt nagu ref soovis ja ses suhtes oli ka üks artikkel, et mida tahab ref- omad plaanid ellu viia teiste kogutud häältega.Nii ei kõlba ka ülbikul teha ja vastus ongi parim, mida lootsin näha.Kui riigi aluseks on perekond ja emakeel ja põhiseadus, et kõigil oleks normaalne elu, mitte ainult rikastel...kuidas see e-hääletus jälle nii kaldu on???küsimusi palju ja eks vastused
m
mh/ 11. märts 2019 19:31
Tema Moskva isandad arvasid teisiti.
t
Tahad Venemaa maksusüsteemi,/ 11. märts 2019 19:30
põgene sinna, teised põgenesid lääne süsteemi.
j
Janar/ 11. märts 2019 19:29
j
ja mida/ 11. märts 2019 19:28

e
ekre esindab/ 11. märts 2019 19:28
tegelikult oma peremeest ehk rahastajat, ainult pooletoobised sellest aru ei saa.
j
ja venelastel/ 11. märts 2019 19:26
m
ma käisin valimas,/ 11. märts 2019 19:20
aga minu valik sisse ei saanud ja minu hääl kingiti vihatutele.
h
Hääled/ 11. märts 2019 19:19
See, kui palju keegi hääli sai (s.t. rahva sümpaatiat), ei loe. Tartus sai Särg üle 2000 hääle ja Ruuben paarsada, ja kes pääses parlementi? Ruuben. Ei usalda ühtki poliitikut. Aga ilma nendeta ka ei saa. Raske juhus
a
aff/ 11. märts 2019 19:19
r
Ruigaste/ 11. märts 2019 19:15
s
selge,et kaja ei taha koostööd EKREga/ 11. märts 2019 19:10
Kallas välistas jah kostöö EKREga, sest EKRE ei taha pagulasi ja homosid jne ja ka ei varasta.
s
sa kindlasti/ 11. märts 2019 18:40
ei esinda rahvast,jäta juba oma loba.

t
to häbi ÕL / täna, 15:16/ 11. märts 2019 18:38
klikid kogutakse pidevalt ära,tundub,et tund.
w
wcusid?/ 11. märts 2019 18:35
r
rumal,/ 11. märts 2019 18:34
no ei saa neid kokku panna,siis peaksid rrotidd ära ütlema e-valimistest.
õ
õige Vahur,/ 11. märts 2019 18:30
kui töölised jalga lasevad,siis mis neil tööandjatel üle jääbki,ainult,et...
s
see ju nagu/ 11. märts 2019 18:23
Iraagis juba,kus Gadaffi aegu olid palju suuremad soodustused kui meie omade valimislubadused.
n
nõus/ 11. märts 2019 18:20
paljudes riikides on valimine kohustuslik.Aga e-hääletus on seadusevastane.Vanurite eest hääletavad lapsed või lapselapsed,see ju puhas seaduse rikkumine.Haiglatest ja hooldekodudest ei räägigi.Kolmandiku häältest võite julgelt maha arvata.E-hääletus ei ole salajane ja mittemõjutatav.
l
Lugeja/ 11. märts 2019 18:17
Kallas välistas ju koostöö EKRE-ga!
k
kuule ema../ 11. märts 2019 18:14
kohe kindlasti kestab ja sellest kolmikliidust IoIIusi ei tule.Oravatelt võib aga kõike oodata.

k
kallid/ 11. märts 2019 18:10
oravad,ärge valetage.Teie olete just sellest koostöö välistamisest kädistanud ja mitte ainult seekord.
m
Minu arvamus/ 11. märts 2019 17:54
Väga lihtne, Ratas loodab EKRE peale, aga tegelt teevad Reformikad ja EKRE lõppuks koostööd,et valitsusse pääseda
1
15:59 ekrerajakas/ 11. märts 2019 17:50
kas läks nüüd keha kergemaks?
s
siin saab ainult üht öelda, / 11. märts 2019 17:44
jurka müüks oma lihase ema ka maha, kui talle selle eest ainult peaministri koht jäetaks.
r
Ratas on ehe näide tuulelipust/ 11. märts 2019 17:41
kustpoolt ta isiklikult kasu saab, sinna ka ta nina pöördub. Praegusel juhul siis ekrete abiga, kelle ta varem kategooriliselt koostöö välistas, püüab ta nüüd iga hinna eest peaministri kohta küünte ja hammastega kinni hoida.
r
Ratas on nagu tuulelipp -/ 11. märts 2019 17:34
kust poolt ta isiklikust kasu saab /peaministri koht/, sinnapoole ka ta nina pöördub.
k
kandiline ratas/ 11. märts 2019 17:30
Ratas ei suuda peaministri kohast loobuda ja nii seab Ratas esikohale omad huvid. Ratas ei oska ka kaotada, ta ei suuda sellest üle saada, et üks naine - Kaja Kallas sai temast mitukorda rohkem hääli. Peale selle on Ratas veel Ekre kohta öeldu järgi sõnamurdja mees ka, ta läheks liitu kasvõi vanak.ur.ja endaga peaasi, et ta peaministriks edasi saaks aga jääda.
k
11. märts 2019 17:24
ka kolmeraudses ütles, et nende väärtushinnangutega nemad koostööd ei tee.

m
mott/ 11. märts 2019 17:19
nii, kogu lugu. presitent(on nüüd kõige võimsam. parteid on oma punased sirgeldused teinud)võib vabalt välja kuulutada uued valimised. nüüd saab rahvas rohkem kaasa rääkida.
a
Arutlen/ 11. märts 2019 17:16
Erinevalt Ratasest, kes peministri kohale end punnitab, on Toom vähemalt tark ja kindlate poliitiliste tõekspidamistega ning ei kipu võimu nimel liiderdama ükskõik kellega. Pean Toomist lugu hoolimata sellest, et ei jaga temaga ühist maailmavaadet.
k
Küsin/ 11. märts 2019 17:15
Kas EKRE liikmeskonnal endal on üldse selge, kuhu poole nende juhtoinad tüürivad?
k
koostööproto/ 11. märts 2019 17:11
Tegelikult koostööprotokoll
k
Keerutamine /luulumuulutamine on ikke tõesti veider!/ 11. märts 2019 17:10
kell 16.31 jutu esimese osaga nõus. Viimane lause, et Te enam valima ei lähe >>> aga just valima peavadki kõik minema, sest kui sa ei lähe valima, siis kingid ju oma hääle ära, aga nii ei saa.
k
koostööproto/ 11. märts 2019 17:10
Tegelikult koostööprotokoll
k
Kommentaar./ 11. märts 2019 17:07
Ausaltöelda hakkan Ratasest rohkem lugu pidama.

a
Anu/ 11. märts 2019 17:00
Läheb nagu Helme ennustas. Valitsus püsib sügiseni või aasta. Ainult, et nali tema enda kulul. Ei kesta EKRE Kesikute valitsus. Isamaa jah kiidab kõigele kaasa.
m
mees/ 11. märts 2019 16:59
ära mõtle uudiseid välja, loomulikult on enamusele eestlastest ja just väikest palka teenivatale eestlastele kasulik Kesk, EKRE ja Isamaa koalitsioon. Ära kujuta endale ette sotsirajakas.
k
Keerutamine /luulumuulutamine on ikke tõesti veider!/ 11. märts 2019 16:58
kell 16.31 jutu esimese osaga nõus. Viimane lause, et Te enam valima ei lähe >>> aga just valima peavadki kõik minema, sest kui sa ei lähe valima, siis kingid ju oma hääle ära, aga nii ei saa.
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 16:57
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 16:56
"Kustutame abielus pere kodulaenust osa lapse sünnil" - ainult et töölisklassil ei ole kodulaenu, sest pank ei andnud neile seda. Parempoolsus paistab loori tagant.
k
Karu/ 11. märts 2019 16:56
Puht huvipärast vaatasin 2018 ja 2019 aasta Eesti kohta käivat sisse-ja väljarännet. Väljarändajate (just eestlaste) hulk on just viimase kahe aasta jooksul suurenenud (imelik, kui Ratase valitsuse ajal). Samas on selle perioodi vältel suurenenud sisseränne. Esirinnas on sisserändajate arvult Soome (arvata võib pensionärid), Venemaa, Ukraina ja seejärel Läti. Ilmselt eestlaste väljaränne suureneb ka Keskerakonna + Isamaa + Ekre valitsuse ajal. Ilmselt saab sisserändajate tõttu Keskerakond ajapikku veelgi hääli juurde ning Isamaa ja Ekre häälte osakaal hakkab vähenema.
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 16:56
"Kustutame abielus pere kodulaenust osa lapse sünnil" - ainult et töölisklassil ei ole kodulaenu, sest pank ei andnud neile seda. Parempoolsus paistab loori tagant.
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 16:55
"Kustutame abielus pere kodulaenust osa lapse sünnil" - ainult et töölisklassil ei ole kodulaenu, sest pank ei andnud neile seda. Parempoolsus paistab loori tagant.

m
mees/ 11. märts 2019 16:55
Ma pole kuulnud et Ratas välistas koostöö EKREga, palun videot või linki.
j
ja-ja,/ 11. märts 2019 16:52
kahjuks jääb meie poliitikutel palju puudu RIIGIMEHELIKKUSEST, peaasi, et ise tüüri juures olla... siis võib ka oma sõnu süüa!
s
sinu lutti saame meie,/ 11. märts 2019 16:49
sest me ei saa kunagi oma võimu ja vabadust,mida ihkasime.Eestlane oli ja on ori,sellega pole midagi peale hakata.Alati võõra võimu all.
e
ei kuulu arutamisele,tasuta/ 11. märts 2019 16:48
see oli õiglane riik kõigile juhtum
j
jaa pani maju / 11. märts 2019 16:46
õiglase riigi mees teeb õiglast valitsust kõigile
l
lõpetage ära see IoII jutt venelastest,/ 11. märts 2019 16:45
kui midagi targemat õelda pole.Riikogu valimistel osalesid vaid Eesti kodanikud.
k
kapo/ 11. märts 2019 16:44
Jana Toomi valijad ei näe temas endas ka väärilist partnerit enam,kuna ta neilt nii palju vähem hääli sai kui eelmistel valimistel :)
m
meil tööl õeldi,/ 11. märts 2019 16:42
keda valida,nii oleks ausam.

r
ratase põhimõtted / 11. märts 2019 16:41
k
Karu/ 11. märts 2019 16:41
n
no/ 11. märts 2019 16:41
isamaa hääled on samuti vägagi kahtlased,pidid ju isegi Riigikogust välja jääma.Mis juhtus?
m
11. märts 2019 16:36
Minge metsa, eriarvamus. See ju must-valgel elik Ratta en´da suu läbi öeldult olemas.
k
11. märts 2019 16:34
Kas Te pole ikka veel aru saanud, et Keskerakonda juhivad tegelikult Toom ja Kõlvart ning Ratas lohiseb neil lihtsalt taga. Venevalija (kes ongi kesikkonna valija) teeb just nii, nagu kaks esimest ütlevad. Ratas on vene valija jaoks mittekeegi,
l
Lembitu pealuu/ 11. märts 2019 16:33
Keskerakonna valimiskampaania ei vastandanud end teiste erakondadega. EKRE esindab Eesti Rahvusriiki ja sellisena võtavad teda ka valijad.Keskerakond toetab Eesti rahvast Brüsseli ametnike vastu ja sellega seoses sobivad nad koostööd tegema igati.
s
Sa 15.37 mõtle./ 11. märts 2019 16:32
Kuidas on lood meie paljukiidetud kuberneri parteiga?
p
Paul/ 11. märts 2019 16:31
Erakorralised valimised võiksid tulla küll.

v
v.a.s.t.i.k/ 11. märts 2019 16:31
on see et valid parempoolsed saad vasakpoolsed. mu suur valimisvalik oli et...kesk ja ratas ei oleks enam riigityyril ja mis nyyd? mida ma enam valun kuu lopuks ikka saan savisaare vereringega ratase. oli viima e kord valima minna ja mu pere on ka sama meelt
v
venelased/ 11. märts 2019 16:28
p
Paul/ 11. märts 2019 16:28
Täiesti ajuvaba jutt - luik, vähl ja haug. Või on nüüd kõik haugid, mäluta?
p
Paul/ 11. märts 2019 16:26
Ratasel pole kunagi põhimõtteid olnud, ikka peen arvestus ja see jutt, mis valimisedu toob. Ja paari võib heita peaministri tooli pärast ka vanakuradi vanaema endaga. Nüüd tuli päästja välja, kes erakorralistest valimistest säästab ja koos EKREga isamaa nullist üles ehitavad. Seni polevat ju midagi tehtud.
s
see pisimees/ 11. märts 2019 16:26
müüb kõik, et võimule jääda. sihukesed on kõige hullemad, peame hoolega ta edasisi samme jälgima.muidu saame omale ka veel putka.
t
Teadjamees/ 11. märts 2019 16:25
Kordub sama! Keskerakond suutis oma koalitsiooni valitsemise ajal sotside ja isamaa reitingut kõvasti kärpida oma programmidega ja näidata süüdlasena just sotse ja isamaad (vaadake nii sotside, kui isamaa reitinguid enne koalitsiooni Keskerakonnaga ja nüüd peale valimisi). Järgmises koalitsioonis toimub Isamaa tiibade kärpimine alla valimiskünnise ja Ekre tiibu kärbib Keskerakond nii veelgi ja püüab suurendada enda häältepagasit tuues sisse venekeelseid migrante ja andes neile elamislubasid ja kohalikel valimistel saavad veelgi juurde hääli.
s
suur vastasseis/ 11. märts 2019 16:24
k
kiik/ 11. märts 2019 16:19
ratas on ümmargune element,mille lõpp- ja alguspunkt asuvad ühes ning samas kohas ja järelikult järgmisel ajahetkel võidi vaadelda nimetatud punkti eri vaatenurkade alt,siit ka selgusetus millal mida välja öeldi

k
Kes küll ütlesJürile,et tema valimised võitis../ 11. märts 2019 16:15
1
16:00-le/ 11. märts 2019 16:13
maga kaineks - Olgino troll!
e
ekre ainuvalitseja ja / 11. märts 2019 16:10
ü
Üldse on neis/ 11. märts 2019 16:09
kommentaarides kõik erakonnad venemeelsed. Kas valijad ei tunne ennast venemeelsetena? Tudub, et on, aga ei taha tunnistada. Miks muidu kõiki sõimatakse, ennast aga mitte?
k
KE on kahepalgeline / 11. märts 2019 16:09
põhiline on ,et saaks peaministri ametis edasi olla .söön või oma mütsi ära , ,kui vaja räägin täna üht ja homme teist .
h
hez/ 11. märts 2019 16:07
EKRE on majanduslikult vasakpoolne, kulla sõber!
h
helmeline - 15:27/ 11. märts 2019 16:06
ei saa! välisministriks loodetakse sokutada Jana Toom

1
15:59!/ 11. märts 2019 16:05
Nüüd öegu seda järgmiste valimiste eel. Praegu on hilja targutada.
v
valija/ 11. märts 2019 16:03
Nüüd Isamaa seadku tingimuseks peaministri koht! Siis isamaa saab pisut kontrollida selle Mordori ettevõtmisi venestamise ning EL ja NATO-st väljumise teemadel.
m
Mõistus võitis/ 11. märts 2019 16:00
Keskerakond, EKRE ja Isamaa, neid ongi Eesti rahvas oodanud valitsust moodustama.
o
oi oi/ 11. märts 2019 15:59
Meil tööl ütlesid kõik, et KE enam ei vali. Tuntakse ennast reedetuna.
v
varsti/ 11. märts 2019 15:58
"Rahvakunstnikud" tööle! Vaja on kaks kaaki! Ühel ratas,teisel helmed(palve)!
j
Juku/ 11. märts 2019 15:56
Keskerakond saab kindlasti venekeelsete valijate hääli juurde, kui suudab valitsuse koalitsioonis Ekre ja Isamaa paika panna ning põlis-eestlased asetada tahaplaanile ja venelased Eestis esiplaanile. Tere-tulemast Estonskaja Narodnaja Respublika
h
Hallo/ 11. märts 2019 15:53
Mis see sinu asi on kellega Ratas kõnelusi peab. Kas sinu käest on küsitud? Ei ole! Nii et suu kinni!
u
Usum/ 11. märts 2019 15:45
Et paneb siis ruuben kaalepi ministriks

j
jah/ 11. märts 2019 15:42
Loodan, et eriliselt eestlaste vaenulik Jana Toom astub keskerakonnast välja. Kuidas on Eesti poliitikas nii eestlasi vihkav venelanna ? Kas Nõukogude Liit kestab ikka edasi ? Valimise päeval Yana Toom teleris täiesti avalikult mõnitas eestimeelseid eestlasi. Kuidas selline vihkaja on Eesti poliitikas ? Ulme.
v
Vahur/ 11. märts 2019 15:40
Mida siin ikka arutada?! Tegelikult polegi ju valimisi olnud ja Ratase Peaministri tool on senimaani soe ning jätkab samas vaimus, Ekre vahetab sotsid välja ja kõik jätkab samas vaimus, ainult väikese vahega, et kulusid tuleb hoogsasti juurde, aga tulusid mitte. Viimases hädas tuleb raha leidmiseks veel elektri,-kütuse ja alkoholi aktsiise tõsta, sest tasuta transport on vaja laiendada kogu Eestile ning kõik pensionärid peavad saama kõvasti raha juurde, sest nende hääled on vajalikud. Kuna tööandjatele muutuvad koormised suureks, siis kolivad ettevõtted ennast Eestist minema
r
Rein/ 11. märts 2019 15:39
Toom tundub põhimõtetega inimene olema, au ja lugupidamine tema suhtes tõusis.
n
no ei sobi/ 11. märts 2019 15:39
Jana ja oss on paras paar.Ehk vahetab Jana erakonda?
l
Linda/ 11. märts 2019 15:39
Mis te topite Ratase suhu sõnu, mida ta pole öelnud. Keskerakonda võib igaüks sõimata ja laimata,aga teised on pühad lehmad. Isegi FB on uhked pilapildid lendu lasknud, aga need labastavad vaid nende tegijat
o
ootan/ 11. märts 2019 15:37
Tsiviliseeritud inimesed saavad hästi hakkama.Kes meist on nii puhas,et pole teistele näkku karjunud?Tublid,et alustate läbirääkimisi.
l
Loviisa/ 11. märts 2019 15:37
Mina kuulasin kõiki valimisdebatte ja Ratas kordas, et nad ei välista kedagi, kusagil vast väitis, et see on raske ja veel varem , et ei taha koostööd teha, kuid valimiste lähenedes lubas teha kõigiga koostööd, sest oleme ju ikkagi üks Eesti

t
to Maaler/ 11. märts 2019 15:37
Mul on kama, mida panetunud rotierakondlased arvavad. Peaasi, et Eesti isesesivumise järel ikka pumba juurde trüginud ENSV kommarid ükskord ometi lutti saaksid. Yanotška solvumine ja kiljatused KE sees on ka juba midagi väärt.
o
ootan/ 11. märts 2019 15:36
Asjade loomulik käik ju.Ikka on kitsaskohti ja öeldakse ka krõbedamalt välja,kuid kõik ju ikkagi ainult inimesed ja haritud inimesed oskavad ka omad probleemid tsiviliseeitult lahti harutada.See ongi ju meeskonna töö ja Ratas ning Helme on nii targad,et suudavad asjad ära rääkida.Minule meeldiki just see,et nii Ratas kui ka Helme ütlevad tõe näkku ja sinna see ka jääb.Ei ole mingit ümbernurga juttu.Tublid olete ja tehke läbirääkimised ära ning sellest saab asja.Keegi ei pea mingit isiklikku viha.See ka kõige peamine.
t
to: No/ täna, 15:23/ 11. märts 2019 15:35
sama mõte! Valimistulemuste ametliku kinnitamise järel teeb president traditsiooniliselt ettepaneku valitsuse loomiseks enim kohti saanud erakonna juhile, seega Kaja Kallasele. Ja alles peale seda on võimalik muid koalitsioone pakkuda. Jüri Ratas tegi valimiskampaaniat ainuvõimaliku peaministrina ja seda ERKE vaevalt tolereerib. Võimuiha nimel on need tüübid valmis ka vanaema maha müüma...
1
15:09/ Jälle räägid endast/ 11. märts 2019 15:34
Miks sa tulipunane nüüd vingud, et pead sini-must- valgeks hakkama?
1
15:09/ Jälle räägid endast/ 11. märts 2019 15:34
Miks sa tulipunane nüüd vingud, et pead sini-must- valgeks hakkama?
p
peaasi, et rahvalt raha saab välja pigistada/ 11. märts 2019 15:33
sõnapidamine ei loe siin midagi. Kullatünni jagada on nii mõnus kui enda ppeale ka tugevalt pritsib.
p
Päike/ 11. märts 2019 15:33
Ratas käis Tallinna Kaubamajas juba kaabut proovikabiinis pähe proovimas. Kui hakkab kaabut kandma, siis ühineb Ekrega, kui ei hakka kandma, siis on mogens
v
v v v/ 11. märts 2019 15:32
Vali keda tahes , ikka saad kas Ratase , Seederi , või Ossinovski ! No on mängitud.

t
Tädi/ 11. märts 2019 15:32
Tubli Jüri, mine sirge seljaga edasi.Võimupirukas on muidugi maitsev ega muidu isa Siim oma vallavanema ametit maha pannud ja tütrekesele appi tulnud, nagu ta ise väitis. Kaja on jäjllegi kellegi laps ja nii jääbki. Oleks pidanud Kajal laskma iseseisvalt tegutseda oleks ehk pareminu läinud. Rahval ju Siimu ja oravate tembud veel meeles.Nimi juba räägib enese eest - Kallas.
j
Jep/ 11. märts 2019 15:32
Tartu kommunist politruk on sellise metamorfoosi ilmekas näide.
j
Ja kui reform/ 11. märts 2019 15:30
oleks kutsunud EKRE jutule, ei oleks ju ka midagi juhtunud. Kas riiki peabki juhtima rusikas taskus, mõelge ikka mõistusega.Hetkel parim variant, mis tulla sai.
m
Maaler/ 11. märts 2019 15:30
Pole see mingi kannapööre, kui E.dgari KRE.mli projekt sai kõvasti Keskerakonna juhitud Tallinna TV-st eetriaega. Nii, et kõik klapid - põrandaalune värk
l
lohe/ 11. märts 2019 15:29
Yana Toom, Mihhail Kõlvart, Raimond Kaljulaid...
p
Pigem/ 11. märts 2019 15:29
Uued valimised Enam keski ei toeta
t
Tahaks/ 11. märts 2019 15:27
Teada kas jaak madisson v ruuben kaalep saab välisministriks
t
Tahaks/ 11. märts 2019 15:27
Teada kas jaak madisson v ruuben kaalep saab välisministriks

n
No/ 11. märts 2019 15:26
t
Tahaks/ 11. märts 2019 15:26
Teada kas jaak madisson v ruuben kaalep saab välisministriks
e
eremiit/ 11. märts 2019 15:26
toom muidugi välistab eestlased eesti võimu juurest, niinagu ka tema valijad
t
Tahaks/ 11. märts 2019 15:26
Teada kas jaak madisson v ruuben kaalep saab välisministriks
p
11. märts 2019 15:24
paljugi mida räägitakse enne valimisi - ja mida pärast valimisi paratamatuse tõttu tegema hakatakse.
n
No/ 11. märts 2019 15:24
n
No/ 11. märts 2019 15:23
See vend teeb võimu nimel kõik
e
11. märts 2019 15:21
Eesti vaesemate elanike eest tuleb seista. Valitsus koos Reformierakonnaga annaks hauakaevajatele tööd juurde.

n
Nimetu/ 11. märts 2019 15:21
Kui Keskerakond ja EKRE saavad koalitsiooni, siis Toom astub Keskerakonnast välja?
a
Autor teadmata " Riigikogulase poja salm Jõuluvanale"/ 11. märts 2019 15:20
Ei taha banaani, ei õunavissi, ei Tuplat ega Snickersi nirakat. Tahan nii nagu issi, tükikest Riigipirukast.
t
Taat/ 11. märts 2019 15:19
Tuleb kompromisse teha,kui tahad olla peaminister! Nii lihtne see ongi!
s
Siiri/ 11. märts 2019 15:18
Tubli Jüri ! Väga õige valik ,sellest tuleb hea valitsus. Jõudu,rahva teenimisel. !
s
-/ 11. märts 2019 15:18
sooja tooli pärast müüakse maha kes või mis iganes ja unustatakse...
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 15:16
Keskerakonna juhatusele Olles tutvunud uudistega ja näinud, et KE asub võimalikku koalitsiooni läbi rääkima EKRE ja IRL-iga, soovib poliitiline blogi Perestroika kutsuda KE juhatust loobuma nimetatud läbirääkimistest. Pole teie valijate huvides, kui KE astuks koalitsiooni poliitilise jõuga, mis kütab üles rahvuslikke vastuolusid, fetišeerib autoritaarset valitsemise stiili, levitab igapäevaselt valeuudiseid, soodustab poliitilise arutelu mandumist sõimuks ja ähvardusteks, ning on majanduslikult parempoolne. perestroika.pw/2019-03-11-avalik-kiri-ke-juhatusele.html
x
xxx/ 11. märts 2019 15:16
Kehv kaotaja see Ratta Juura. Ja kaabude bravuurikusest hakkab alles jääma ainult soe essu õhk. Klounid.
h
häbi ÕL/ 11. märts 2019 15:16
Poliitika on kompromisside kunst ja välistavad ainult eneseimetlejad oravad. Meedia ei tohiks oma aja kontekstist välja kistud lausetega ja väärettekujutuse loomisega klikke teenida.

e
Eriarvamus/ 11. märts 2019 15:15
Ratas pole kunagi välistanud koostööd EKRE-ga. Poliitilised valimispropagandaloosungid ja vihjed on valimispalagan, aga töövõimelise valitsuskoalitsiooni loomine ja Eesti riigi ühine valitsemine on hoopis midagi muud.
e
emmi/ 11. märts 2019 15:12
jah, võim, see kallis magus mesi
K
Kuidas rumalam kooslus seda rahvale naljakam/ 11. märts 2019 15:12
Kes on koomilisem kas Juura või Mart? Mõlemad on nagu kommid..
k
Käär/ 11. märts 2019 15:12
Kes oleks võinud arvata, et Yana Toom on Keskis see, kes selle mõstlikumat osa esindab
e
emmi/ 11. märts 2019 15:11
Jürkal pole jah valikut kui tahab peaministri toolil edasi isuda, kasvõi oma sõnade söömise hinnaga.
s
Siiri/ 11. märts 2019 15:10
Tublid,nii saab korralik koalitsioon loodud, Jõudu ! Tänan Jüri mõistva suhtumise eest. Rahvas ellkõige.
h
Head koostood / 11. märts 2019 15:10
Noh selleks ongi EKRE vajalik valitsuses et jahutada neid tulihingelisi multi kultuura pooldajaid
s
see ju vana kommunistide moodi, / 11. märts 2019 15:09
kes muutusid toona üleöö tulipunastest äkki sinimustvalgeteks..

m
mati/ 11. märts 2019 15:08
Jürkal pole valikut, sotsid ja oravad on palju hullemad.
r
11. märts 2019 15:07
Ratas on nagu k.ame.elon, kes vastavalt vajadusele ja olukorrale muudab kohe oma värvi, oma põhimõtteid ja sööb oma sõnu.
p
Punkt/ 11. märts 2019 15:07
k
Kiisu/ 11. märts 2019 15:04
Hr. Ratas . Teil pidi olema hea lastetuba. Kui nüüd seate esikohale oma huvid, eirates oma erakonna ja rahva huve, siis seda lastetuba kull pole ollagi.
k
kõik on mustvalgel olemas, mida Ratas ERR uudisteportaalile pajatas/ 11. märts 2019 15:04
ja see pajatud kõlab nii: „Kui ma ütlesin, et erakond, kes lõikab päid maha, kes ei ole nõus teatud rahvuste või rassidega, see on minu jaoks võimatu nendega ühiselt koostööd teha ja EKRE on tõesti nii öelnud," sõnas Ratas toona .
j
Jüri võitis valimised../ 11. märts 2019 15:02
Mees olevat sellist und näinud..
m
mutionul/ 11. märts 2019 15:02
n
Nii in / 11. märts 2019 15:02
Toom visake vãlja ja ekret toetab \le 100000 valija,toomi 500 vastu

v
Valetate näkku/ 11. märts 2019 15:00
v
Võimupirukas/ 11. märts 2019 15:00
Küll see võimupirukas on ikka ahvatlev.Mida kõike ei teeks ja ütleks ,saaks ainult võimu juurde ja jutt muutub vastavalt vajadusele.Väga usaldusväärne mees
e
ekre valija, tegelikult/ 11. märts 2019 14:59
Ja vaat niimoodi nad kõik valetavad ja keerutavad läbi aegade!
e
Ei välistanud mitte kellegagi koostööd/ 11. märts 2019 14:59
Rollode valetamiskampaania on alganud !!!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee