Poliitika

Jaanus Karilaid Keskerakonna võimuläbirääkimistest EKRE ja Isamaaga: oravad on ennast nurka mänginud, keegi pidi võtma initsiatiivi

Marvel Riik, 11. märts 2019 13:32

155 KOMMENTAARI

k
kuidas nad vastu on,/ 12. märts 2019 13:47
Jüri ütles, et selle aasta 1. septembrist pole see võimalik, kuna õpetajaid pole, nende koolitamine võtaks vähemalt 5 aastat aega, kui soovijaid nii palju üldse oleks.
k
Küll ta teeb,/ 12. märts 2019 13:45
kui ref ei saa valitsuse moodustamisega hakkama.
k
Kas/ 12. märts 2019 13:44
Põhja Korea on õitsev ja rikas? Piirid kinni tahab ju ekre teha.
j
ja keda see/ 12. märts 2019 13:42
kääbusriigi tegu huvitaks? Ekre tahaks muidugi Põhja Korea sugust riiki, mis on isoleeritud normaalsetest riikidest.
s
sinu ekre/ 12. märts 2019 13:39
ei kavatsegi neid lubadusi täita, ütles ju kohe, et lubada võib kõike, sest pärast võib öelda, et teised ei lasknud :).
ü
ühelgi/ 12. märts 2019 13:33
k
kas kolite/ 12. märts 2019 13:33
Venemaale, seal ju teile meelepärane maksusüsteem?
j
jah/ 12. märts 2019 13:31
isegi nõuka ajal ei suudetud venestada, aga nüüd suudetakse?

k
Koos teevad/ 12. märts 2019 13:29
Tallinna TV-s propagandat. Kesk ju ekre sünnitaski seal.
n
No siis uued valimised/ 12. märts 2019 11:21
rahvas valis ikka erakonda, mitte inimest, kuna tema piirkonnas ei olnud lihtsalt võimalik Ratast valida ja seal piirkonnanimekirjas oli Toom, et valida erakonda tuli seda teha, et erakonnale hääl anda.
k
12. märts 2019 08:12
kelle lemmikud need on, Lääne-Virumaal e-hääletasid jah nende poolt teatud asutused, kus on kõik kindralid ja kuningad. Eks selle seltskonnaga tehkugi nüüd valitsus
m
12. märts 2019 08:07
Mis arvamusliider see, Karilaid, on?Pidevalt suud pruukimas.Ootab mõnda ministri kohta.Koos ,Ratasega, hea veereda.Kevad käes,turismi hooaeg käes.
y
yy/ 12. märts 2019 07:26
initsiatiivi võiksid haarata need, kes suudavad tegelda Eesti riigiga mitte venestamisega. KE ei suutnud midagi teha, et venestamine ei leviks nii totaalselt. Maksta palka eesti keele õpetajatele vene koolides, kui ei suudeta keelt õpetada! Tunnistada gümnaasiumi lõpetanuks noor venelane, kes ei oska lihtsat eesti igapäevakeeltki! Selleks on KE initsiatiivi vaja, et valitsuses oleksid meie riigi vaenlased, kelle pilk, mõtted, huvid on suunatud vaid itta. Kui julgeksite seda otse öelda mitte vassida!
t
Tiit/ 12. märts 2019 07:00
Kui keegi ülbeks muutus peale valimisi oli Kaja. Hakkas Keskerakonnale dikteerima mis tingimustel tema on nous Keskerakonnaga koalitsiooni moodustama, Nüüd REF jääb ise opositsiooni.
m
muidugi/ 12. märts 2019 00:08
Ratasel pole oma erakonna valitud saadikuid taga. Tal pole neid 26 häält. Toom, Kõlvart jt. hääled jäävad saamata.
u
Uku/ 11. märts 2019 23:42
Reff on juba võitnud: Toom, Kaljulaid, Kõlvart kokku tõid erakonnale 30 tuhat häält. See on ligi neljandik. Nendest häältest on erakind tulevikus ilma.

k
kolmandik valijatest./ 11. märts 2019 23:40
Käivad jutud et sotsid lubasid ka seebi hinda tõsta
n
naiivsus kuubis/ 11. märts 2019 23:34
EKRE ja kesk on üks ja sama partei. Mitu aastat läheb vaja, et tõde varjata?
i
11. märts 2019 23:28
Isamaa ja Kesk võiksid nüüd natukenegi häbeneda, päris lolliks tegi Helme neid
h
huvitav/ 11. märts 2019 23:17
mida see ref senini rahvale andnud on peale väljarände, vaesumise ja mingite ebamääraste tehingute, afääride ja miljonite tuulutamise. Suur osa elanikest vireleb, samas kus osake sellest mõnu tunneb ja iial isu täis ei saa ega lõhki ka ei lähe. Aitab nendest täitmatutest tööinimese tögajatest. Neid vereimejaid ei taha enam iial . Olgu ükskõik kes, hullemaks minna niikuinii ei saa.
n
No issver küll/ 11. märts 2019 23:03
Üllatav, milline hirm on mõnel venestamise ees. Ainult suur jumal Orav suudab sellest päästa. Samas kui tegelikult tuleb hoopis inglise keel peale mis mühiseb.
o
oi/ 11. märts 2019 22:54
m
Mina/ 11. märts 2019 22:35
Võimujanu teeb imet,mitte mõistus.Kui ülbeks on muutunud Ratas,no las veereb varsti kraavis.
s
11. märts 2019 22:32
Sina muidugi tahad, et igavesti valitseks ainult üks ja ainus Reform. 17 aastat juba jauras (kusjuures tuli ju ka võimule tolleaegset reaalset valimiste võitjat Keskerakonda nurka mängides ja nende valijatele näkku sülitades), kas peavad veel järgmised 17 ka edasi jaurama? Mis ainuvalitseja see erakond on, Eestimaine variant Putinist või?

r
Rene/ 11. märts 2019 22:31
Ekrega polegi ju millestki läbi rääkida:)
a
11. märts 2019 22:16
Aga Reformi 17 aastat kestnud jamasid meenutad hea meelega!? Just nende valitsemise all hakkas rahvas massiliselt riigist võõrsile tööle minema. Pensioniaastatega tehti suurele enamikule riigi elanikest nii suurt ülekohut, et häbi lausa mõeldagi. Jne. Jne. Peab ikka haugi mälu ja piiratud silmaring olema, et ikka veel Reformi idealiseerida.
s
11. märts 2019 22:14
Sellest jamast võiab varem või hiljem ainult ref. On ikka lasteaed.
j
11. märts 2019 21:51
jüri peaks endale selle koostööprotokolli Ühtse Venemaa nimelise organisatsiooniga selgeks tegema, kord on see külmutatud, kord seda ei ole, kord see ei toimi, täna ETV intervjuus oli raugenud ja taas lõppenud. jüri enda cv kohaselt on tal juura haridus. kui see tõsi, tuleks jüri uuesti kooli saata, ükski juristiharidusega inimene sellist lagasuustvälja ei ajaks.
e
Eh/ 11. märts 2019 21:47
j
jaah/ 11. märts 2019 21:34
See kesk laguneb ju varsti laiali.
v
11. märts 2019 21:29
Venestamist ja venestamist... Reform pakub teile süüriastamist ja teisi sarnaseid variante, kas need meeldivad tõesti rohkem?
j
11. märts 2019 21:21
Jah, ei arvestatud ju ka siis kui omal ajal Keskerakond suurelt võitis, aga samuti võimust ilma jäi...

a
11. märts 2019 21:17
Aga kaks kolmandikku olid nende ülejäänute poolt. Enamus siiski...
m
Mati/ 11. märts 2019 21:08
Oravate toetajad lõpetavad maksudega riigi nuumamise. Edu teile.
h
head kustumist, oravad!/ 11. märts 2019 20:55
tuletan sulle meelde, et just oravtel polnud tahtmist EKRE-ga läbi rääkida.
k
Kirjutame ajaloo ümber/ 11. märts 2019 20:55
Kui Te veel aru ei ole saanud, siis kesikute, ekre ja isamaa on teglikud võitjad, sest nemad esindavad mingit tüelist rahvast:) Uue retoorika järgi 34 kohta saanud ja valijate absoluutse lemmiku reformi võit ei ole tegelikult võit:)
k
Kirjutame ajaloo ümber/ 11. märts 2019 20:55
Kui Te veel aru ei ole saanud, siis kesikute, ekre ja isamaa on teglikud võitjad, sest nemad esindavad mingit tüelist rahvast:) Uue retoorika järgi 34 kohta saanud ja valijate absoluutse lemmiku reformi võit ei ole tegelikult võit:)
e
11. märts 2019 20:52
Ei ole võimalik rääkida läbi sellega, kellel ei ole selleks kõige vähematki tahtmist. Head veeremist allamäge, kesk ja ekre.
s
Saarlane/ 11. märts 2019 20:51
See sinu venekeelne valija valib varsti kodutee jalge alla. Eestis peavadki asju otsustama eetlased.
p
Paari päeva eest oli mees nõus Reformierakonnaga lübirääkimisi pidama, nüüd juba uued tuuled./ 11. märts 2019 20:43

s
Siim/ 11. märts 2019 20:18
Nüüd teeb Ratas seda mida tema vaimne isa Edgar suutis ära hoida. Tekib tugev vene partei sest paljudele nende liikmetele vaevalt meeldi koos EKREga riiki juhtida. Tubli Jüri!
a
Alexander S/ 11. märts 2019 20:01
Tundub,et Jüri Ratas koos keskerakonnaga on valinud vabalangemise,loobudes venekeelsete valijate häältest tulevikus ja sellega veelgi tugevdades EKRE positsiooni poliitilisel areenil.
l
l i b l e/ 11. märts 2019 17:56
no aru ma ei saa,miks see Õhtuleht kustutab komme,milles roppust pole ja nullib plusse ja miinuseid kommide all.Segased seal või.
ä
ähh,/ 11. märts 2019 17:52
need pole ju selle kaaluga hääled,saa juba aru.
k
kui võtad,/ 11. märts 2019 17:46
siis võta peale kapsa soolvett.Kohe läheb paremaks.
e
ei see nii ka ole,/ 11. märts 2019 17:38
üks maandab teist,ehk oleks isegi kasulik.
n
./ 11. märts 2019 17:36
k
kallikene,/ 11. märts 2019 17:35
no miks sa pidevalt nutad,kes sulle, musikene, liiga tegi?

p
./ 11. märts 2019 17:34
a
albert/ 11. märts 2019 17:32
miks sa neid venelasi nõnda kardad.Suur osa neist ju pääsenud valimagi.Argusest, sa vist küll pole õige rääkija.
p
Poliitika on peenem kunst kui malemäng./ 11. märts 2019 17:30
Isegi parim valimistulemus ei võimalda veel teistele oma tahet dikteerida ja teisi oma äranägemise järgi ignoreerida. Arukas võitja otsib liitlasi ning kompromisse. Nii oma erakonnas kui ka teistest erakondaest Ja ajab peent diplomaatiat, mitte ei pasunda enneaegselt oma sümpaatiatest--antipaatiatest. Tingimuste dikteerija staatuseks ei piisa isegi Brüseli tööpraktikast ning sellest tulenevast autoriteedist.
j
ja/ 11. märts 2019 17:28
palju siis neid valijaid oli,isegi kui e-"hääled" sinna lisada.
a
A/ 11. märts 2019 17:19
Karilaid oli vähemalt niigi palju ettenägelik ,et mitte lõpuni distantseeruda KE eelmistest unustatud valimislubadustest -nüüd hea öelda ,et mee ju kaa oleme kogu aeg tahtnud pr.otsevalimist ,referendumiseadust jne .
n
nii nagu erasektoris,/ 11. märts 2019 16:51
nii nad ka riigisektoris saamapeal väljas
a
Ajad jama tõesti/ 11. märts 2019 16:47
Milline on Sinu haridus ja oskused, et saad nii öelda? Erinevalt Rattast on reaalne töökogemus ka.
k
Kolmandik valijaist oli reformi, mitte keski poolt/ 11. märts 2019 16:44
Rahvas andis mandaadi senise peaministri ja parteide väljavahetamiseks valitsusest. Vägagi selgelt.

j
Juhan/ 11. märts 2019 16:43
Millal saab selgeks, et "Autorollo" on eraaktsiaselt ja mitte mingit pistmist riigiga peale maksude maksmise pole. Eraisikutest omanikud lahendava vastuolud ise kohtus või õigemini juba lahendati.
a
Albert/ 11. märts 2019 16:42
Ma ei saa aru miks peaks Eestis olema võimul venelastele toetuv keski erakond ? Kas oleme mingi oblast või ? Jaanus Karilaid oli suurim reformi kritiseerija. Vajadusel astub reformiga paari, selline see müüdav Karilaid ja kesk on. Miks peaks olema peaminister Ratas ? Äärmiselt arg ja vene toetaja.
a
11. märts 2019 16:37
a
Arvamus/ 11. märts 2019 16:35
Vaevalt ta siis peaministriks edasi saab jääda. Ei usu, et ministri kohagi saab.
i
initsiaator/ 11. märts 2019 16:09
k
Kadriorg/ 11. märts 2019 16:07
Kaks aastat tagasi oli sama värk. 3 meest võtsid lihtviisil võimu üle. President oli vait ja vaatas pealt.
r
reede/ 11. märts 2019 16:04
Õudne värk kui kaks Kallast riiki närima lastakse

l
Lootja/ 11. märts 2019 16:04
t
tuha juhan/ 11. märts 2019 15:49
Karilaiul märjad unistused,aga Narva
p
paber kannatab välja/ 11. märts 2019 15:47
see oleneb mis keeles arve kirjutatakse
k
K/ 11. märts 2019 15:45
Siit järeldus edaspidi ei tasu valima minna sest neid ei arvestata.
m
11. märts 2019 15:36
Mis neil viljadel viga on???
i
Ida Virumaa/ 11. märts 2019 15:36
Täname Keskerakonda hoogsa initsiatiivi eest. Teie viimase koalitsiooni ajal on meile venekeelseid koole kõvasti juurde tulnud. Loodame, et jätkate uues valitsuses Ekre ja Isamaaga samas tempos. Spasibo Ratas!
t
To ats uim/ 11. märts 2019 15:36
Savisaared, Ratased, Mustad, Helmed... ei mingeid klanne, eksju:)?

k
Kaotus ajab meeled sassi.../ 11. märts 2019 15:26
Loen ja ei imestagi.. Nuuks,nuuks...
k
Kaotus ajab meeled sassi.../ 11. märts 2019 15:26
Loen ja ei imestagi.. Nuuks,nuuks...
m
miks "kelle abil saadi võit?..."/ 11. märts 2019 15:26
kommentaar pole õiges kohas?? viide oli ju kunagisele keski võidule ja võimule.
m
miks "kelle abil saadi võit?..."/ 11. märts 2019 15:25
kommentaar pole õiges kohas?? viide oli ju kunagisele keski võidule ja võimule.
a
Arusaamatu/ 11. märts 2019 15:23
President pidi ju praegu Eestist ära olema? Kas siis Ratasele tehti ülesandeks valitsus moodustada???
k
Kaotus on kaotus/ 11. märts 2019 15:19
Võta juks ja viska teist,... Öööök..
p
perestroika-pw/ 11. märts 2019 15:18
Avalik kiri KE juhatusele Olles tutvunud uudistega ja näinud, et KE asub võimalikku koalitsiooni läbi rääkima EKRE ja IRL-iga, soovib poliitiline blogi Perestroika kutsuda KE juhatust loobuma nimetatud läbirääkimistest. Pole teie valijate huvides, kui KE astuks koalitsiooni poliitilise jõuga, mis kütab üles rahvuslikke vastuolusid, fetišeerib autoritaarset valitsemise stiili, levitab igapäevaselt valeuudiseid, soodustab poliitilise arutelu mandumist sõimuks ja ähvardusteks, ning on lisaks parempoolne. perestroika.pw/2019-03-11-avalik-kiri-ke-juhatusele.html
m
11. märts 2019 15:14
Milline rahvas? Need, kes makse maksavad ja jõukust loovad ning eestikeelset Eestit soovivad???

j
Jaanus sai mitu häält ja nüüd hakkab valitsust tegema/ 11. märts 2019 15:14
m
Mai/ 11. märts 2019 15:13
Noo siis tuleb meil kremlimeelne valitsus.
p
Palju õnne, sm Ratas ja co/ 11. märts 2019 15:13
EKRE oli täiesti üheselt Keskerakonna poolt mahitatud projekt parempoolse eesti valija häälte killustamiseks. Anti ju EKREle kesikute taskutelejaamas TTVs metsikult püalju heietamisaega. Purin on tõenäoliselt õnnest märg, sest võimul on mõlemad tema lemmikud.
r
Reffi maffia/ 11. märts 2019 15:10
Oled õigel teel, sest president teeb varsti Kesikutele valitsuse moodustamiseks ettepaneku.
p
11. märts 2019 15:10
Palun ärge rääkige rahva nimel. Süda läheb pahaks.
v
vana kesik/ 11. märts 2019 15:07
EKRE poolt eo tohi hääletada, sest nemad võivad hullu peaga isegi riigikogus seadustatud pagulasleppe tühistada !
n
no siis hääleta keskerakonna poolt/ 11. märts 2019 15:05
sest nemad tsementeerisid riigikogus pagulaste Raamlepingu !
r
Rahu, ainult rahu/ 11. märts 2019 15:04
Ratast annab pöörata, kui asi ära seletada. Reformi puupäid ei pööra ühegi võimuga. Parim, mis riigiga juhtuda saab, on parandada vead ja eluga edasi minna.

t
tiit/ 11. märts 2019 15:03
oi kui palju pahasti ´´lõhnavaid hunnikuid on 00 0ravatel alustades 3 sidrunist+lõpetades E-e dopinkust mis olekski kõik ju läinud+kadunud???
v
võimleja/ 11. märts 2019 15:03
Võim on magus, magus , magus ja kui kaunis on ennast selle paistel soojendada. ! Andke võimu, küll siis võimlen !
e
Edu Keskerakonnale, EKRE-le ja Isamaale!/ 11. märts 2019 15:00
Eesti rahvas loodab uuelt valitsuskoalitsioonilt praeguse valitsuse õiglasema ja jõukama riigi loomise programmi jätkamist.
t
Tiina/ 11. märts 2019 15:00
Kas president tegi ettepaneku keskerakonnale valitsuse moodustamiseks?Tundub et nad on rumalamad kui enamus inimesi neist arvavad. Miks nad ei võitnud valmisi?.Igasugune lugupidamine kaob Ratase ja Karilaiu suhtes.Olen Eesti Vabariigi kodanik.Väga võigas värk!
a
aga / 11. märts 2019 14:57
ekre on hullem kui 10 putinit!
a
AH.../ 11. märts 2019 14:54
...vaevalt maailmalõpp tuleb.Jõudu kõigile,kes nüüd hakkavad osalema läbirääkimistel!Kindlasti parem,kui oravad võimult tõugata.17 aastat juba nähtud nende valitsemist,ei raha,ei pensioni ja 3 aastat töötasin,et üks tööaasta saada jne.Kas juba rahval meelest läinud?
s
SEISUKOHT VASTAVALT VAJADUSELE? Jüri Ratas välistas enne valimisi igasuguse koostöö EKREga / 11. märts 2019 14:53
Ratas ei oska kaotada, ta ei saa sellest üle, et üks naine - Kaja Kallas temast mitukorda rohkem hääli sai. Peale selle on Ratas veel sõnamurdja mees ka, ta läheks liitu kasvõi vanak.ur.ja endaga peaasi, et ta peaministriks edasi saaks jääda.
t
to miia/ 11. märts 2019 14:52
Venestamist ei toimu keskerakoona poolt?Huvitav miks nad siis ainukesena on vastu eestikeelsetele koolidele?Kuidas seda teistmoodi nimetada?

a
Arukas lahendus valitsuse moodustamiseks/ 11. märts 2019 14:52
Keskerakonna, EKRE ja Isamaa kolmikliit on parim ning arukaim lahendus Eesti probleemide lahendamiseks. Rahvas on valimistel neile mandaadi andnud ja nüüd on vaja koostöövalmidust KE, EKRE ja I koalitsioonilepingu koostamiseks.
e
Eletus/ 11. märts 2019 14:49
Tore, et viimase paari aastaga rikkus kõigile kohale jõudis. Palju õnne rikastele !
s
Sinine vaht/ 11. märts 2019 14:48
Puna punane liberaalne ingliskeelne vaht on praegu ohtlikum
k
Keegi võiks eesti keeles/ 11. märts 2019 14:48
ja selgelt öelda keskile,et nad kaotasid valimised,kuna suurem osa kohalikest ei taha kahe tagumikuga mehi-naisi istuma ühel toolil.Ikka üks selge jutt ja üks tool.Ja niimoodi igas keeles.Ja see nõme leping orkidega mis on aga mida ei tunnistata.Tegelikult ikka seesama - kaks tagumenti ja üks tool.
m
MU MUU/ 11. märts 2019 14:46
väikese peaga on raske elada.
k
Katse 2/ 11. märts 2019 14:45
Väga toetan sellist seisukohta. Praegu polegi tähtis see milline erakond milliseid järeleandmisi teeb vaid tähtis on meie põhiseadusliku Rahvusriikluse säilimine ning populistlike ultraliberaalsete refi ja sotside tõrjumine võimalikult kaugele võimust ja avalikust sektorist. See liberaalne klann on hullem kui 3 putinit.
m
MU MUU/ 11. märts 2019 14:44
väikese peaga on raske elada.
n
NNina/ 11. märts 2019 14:44
Neid reformikate vilju me paregu naudimegi, oleks kesk võimul olnud, oleksime samas seisus võlaorjuses, nagu see erakondki.

t
Tehku valitsusega nõus/ 11. märts 2019 14:43
Väga toetan sellist seisukohta. Praegu polegi tähtis see milline erakond milliseid järeleandmisi teeb vaid tähtis on meie põhiseadusliku Rahvusriikluse säilimine ning populistlike ultraliberaalsete refi ja sotside tõrjumine võimalikult kaugele võimust ja avalikust sektorist. See liberaalne klann on hullem kui 3 putinit.
n
NNina/ 11. märts 2019 14:43
Neid reformikate vilju me paregu naudimegi, oleks kesk võimul olnud, oleksime samas seisus võlaorjuses, nagu see erakondki.
u
uku/ 11. märts 2019 14:43
Riisipere raudteevaht on oma sõna öelnud ...
t
Tehku valitsusega nõus/ 11. märts 2019 14:43
Väga toetan sellist seisukohta. Praegu polegi tähtis see milline erakond milliseid järeleandmisi teeb vaid tähtis on meie põhiseadusliku Rahvusriikluse säilimine ning populistlike ultraliberaalsete refi ja sotside tõrjumine võimalikult kaugele võimust ja avalikust sektorist. See liberaalne klann on hullem kui 3 putinit.
v
võitja/ 11. märts 2019 14:42
on eestimeelne erakond. Kui võitjaks oleks saanud venemeelne, SIIS peaksid kaotajapoolel olevad eestimeelsed seljad kokku panema ja võitjat püüdma kukutada. Kas pole siis nii - riigi säilimise huvides? - Ka kaotajad eestimeelsed peaksid eelkõige seda üldist pilti silmas pidama.
n
NNina/ 11. märts 2019 14:42
Just, ja mis saab keskerakonna venekeelsetest valijatest, kui see erakond EKREga ühte paati läheb?
n
NNina/ 11. märts 2019 14:41
Just, ja mis saab keskerakonna venekeelsetest valijatest, kui see erakond EKREga ühte paati läheb?
t
Taat/ 11. märts 2019 14:39
Vahet ei ole,kes on võimul. Kuidagi peab lihtrahvas ka ära elama!

v
Valisin Ekre/ 11. märts 2019 14:35
Elame näeme ja anname võimaluse ning usaldame EKRE t. Ei ole vaja meil endil seest poolt õõnestamist. Mina olen nõus Keskiga liitumisega ja aega oleks 4 aastat vaadata ning pyyda teha RAHVAS heaks ka midagi. Kõrvale jäädes ei suudeta yldse midagi.Järgmistel valimister toetame KÕIK ainult Ekret ja kui siis ka 4 aasta jooksul midagi ei muutu......... Ei vali enam kunägi mitte kedagi.
v
Valimiste kaotajad võivad rahva naerutamiseks oma mänge mängida../ 11. märts 2019 14:34
e
Ehhee/ 11. märts 2019 14:34
tore nali küll, KE peab võimuläbirääkimisi selle põhjal, mida keegi kuskil rääkis, mitte selle põhjal, millised on kellegi põhimõtted ja eesmärgid.
t
Tehku valitsus/ 11. märts 2019 14:32
kelle muuga tahes, mitte ainult oravatega!
h
häbi/ 11. märts 2019 14:29
Algab ekre allakäik, hüvasti reeturid kui viienda kolonniga koalitsiooni lähete
j
jama.../ 11. märts 2019 14:29
....põhjustaja on ülbe ja rumal tibin, kes juba enne valimisi tundis ennast peaministrina ja püüdis teistele kohta kätte näidata.
m
mängur/ 11. märts 2019 14:26
lugesin su silmadest,et soovid minuga initsiatiivi ellu viia

e
ekre valija/ 11. märts 2019 14:25
e
11. märts 2019 14:23
Et siis venestamist ei ole???? Tere tulemast, troll.
v
11. märts 2019 14:22
Võrrelda üha avalikumalt ja hüsteerilisemalt Kremli-meelset keskerakonda Reformierakonnaga on ikka tase. Aga loomulikult meeldib Ratase ümmargune mulin mingist tema poolt padratavast võrdsusest neile, kellele edukamad ja endaga kenasti hakkama saavad inimesed ei meeldi. Kusjuures raha võetakse ära neilt keskmikelt, mitte rikastelt. Ja kas näiteks kesikute juhtfiguurid on kuidagi vaesed???? Reps, kelle koduks on pühakoda, Ratas jt suplevad ikka korralikus jõukuses.
k
kelle/ 11. märts 2019 14:22
abil saadi võit? kelle hääli koguti? tõsiasjad ununenud?
v
valija/ 11. märts 2019 14:21
Mart Helme, ole nõus ainult siis, kui saad peaministri koha, Ratas on nii ülbeks läinud.
e
11. märts 2019 14:20
h
H/ 11. märts 2019 14:17
Homme on rüütlil juril uus kasukas oravanahkadest heh
t
Tavaline inimene/ 11. märts 2019 14:14
Oravad ei ole ennast nurka mänginud vastupidi toetus neile aina tõuseb. Küll aga tundub end nurka mänginud olevat üks teine seltskond. Ei taha meenutadagi nende maksupoliitikat...... Kaotati ära abikaasade ühisdeklaratsioon, töötava pensionäri maksusoodustus ... ja nüüd siis käib võitlus oma "õiglasema" maksupoliitika eest mis justkui oleks kasulik vähem palka saavatele inimestele.

j
JAH/ 11. märts 2019 14:13
reformierakond on see, kes meie rahva"rikkaks " teeb. Ise usuvad nad seda, kas rahvas usub ikka teda!!?? 17 aastad tegid nii, et kadusid tööaastadki. Rahvas vaatas Soome poole, tuli minna sinna tööle, et vanadus ei mõjuks hallilt, kuigi pere on kah kallis.Kannatajaks lapsed, naised, -reformi lubadused töised. Usume me ikka neid, lubadused, kui kulla leid.
j
Jevgeni / 11. märts 2019 14:13
Vastu olid Hüään, Kõlvart ja Kaljulaid. No neid siis valitsusse ei võeta, astugu sotside ridadesse!
k
Kadriorg/ 11. märts 2019 14:08
Raimond Kaljulaid oli vastu..... hahahahahaaaa... liberast.de käilakuju.
h
H/ 11. märts 2019 14:07
Kolme peaga lohe ajab väikse orava nurka
m
Minu arvamus/ 11. märts 2019 14:07
Reformierakond, võtke mõistus pähe ja tehke läbirääkimised EKRE-ga ja kahepeale moodustage valitsus, äärmisel juhul kaasake ka Isamaa, aga Ratast ei soovi enam näha.
v
valija/ 11. märts 2019 14:07
Kesk pean nats venemeelsusest taganema ja siis saaks ehk koalitsiooni moodustada! Muidugi Savisaare aeg on möödas ja rohkem saaks tähelepanu eestlastele suunata!
e
Elle/ 11. märts 2019 14:07
Eve ei valeta - nii ju oligi: vaesemad vaesusid ja rikkamad rikastusid.
e
11. märts 2019 14:06
Eksite, isegi Teie lemmik Ratas ehääletas. Kui aga inimene on rumal, siis selle vastu aitab ainult õppimine.

t
Tõnu/ 11. märts 2019 14:05
See pole esimene kord meie valimistel, kui võitjapartei ei saagi võimalust valitsuse moodustamiseks. Mäku omavad inimesed (neid pole meil millegipärast eriti palju, seda näitavad valimised) teavad, et valimised selgelt (mitte kiirelt kustutatud e-häältega) võitnud keskerakonnale ütles toona Kadriorus pesitsev üleookeanimees, et ei kavatsegi teha valitsuse moodustamist ülesandeks valimised võitnud keskerakonna esimehele. Reform saab nüüd lihtsalt sama olukorda maitsta.
m
Miia/ 11. märts 2019 14:05
Oh seda hala - venestamine!! Rumalatele on see hea lahinguratsu, mille seljas kihutada. Käi aga vene-hirmu kaart välja ja kõik läheb ülesmäge. Mingit venestamist ju EI ole, ükski neist kolmest erakonnast ei kipu kedagi venestama.
s
11. märts 2019 14:05
Suurem osa eesti valijatest nii eiarva.
e
Evele/ 11. märts 2019 14:04
Kas ise ka usute, mida kokku kirjutate?
t
Tõeline eestlane. / 11. märts 2019 14:03
Ratas on teine Savisaar. Paistab tõesti, et rahva sõna ei maksa midagi. EKRE ja Isamaa on siis ennast venelastele müünd. Kõige suuremad eestlased pidid ju seal olema.Ja siis tahab veel EKRE kunagi ainuvalitsust teha.
k
Kuusik Kaasik/ 11. märts 2019 14:02
Kellele mõru pill, kellele magus kättemaks. 1999 ja 2003 võitis valimised KE. Rehvid olid esimesed, kes selja taga koalitsiooni moodustama hakkasid. 2007 aastal toimusid juba anomaalsed E valimised ehk saabus pimedus ja lõpp demokraatiale
p
punaste joontega seome ühte/ 11. märts 2019 14:02
tuleb õiglane riik kõigile-kõigile talongide alusel võrselt tasuta transpordiga
ü
Üha hullemaks läheb../ 11. märts 2019 14:01
Valijad on nurka aetud.. Juura Ratas on meelte segaduses..

i
Irw/ 11. märts 2019 13:59
Irw,miks nii ..reke polegi eestile mingi variant, kųll aga võib ok olla kesikud ,isamaa ja ekre. Tegelikult ei saa ekre valijaid ka ignoreerida.
m
11. märts 2019 13:58
Millegipärast on nüüd nii, et võitjapartei ei olegi võitjapartei ja oma valijaid esindavad ainult keskerakond, ekre ja isamaamüüja Isamaa.
i
Irw/ 11. märts 2019 13:58
Irw,miks nii ..reke polegi eestile mingi variant, kųll aga võib ok olla kesikud ,isamaa ja ekre. Tegelikult ei saa ekre valijaid ka ignoreerida.
r
rhs/ 11. märts 2019 13:58
Peab vist hakkama mõtlema, kuidas siit pasaaugust enne piiride sulgemist läände minema saab.
m
muhe/ 11. märts 2019 13:57
Milleks seda valimiste jura üldse vaja oli? Kas selleks, et riigijuhtimine jääks kremli filiaali kätte või?
e
Eletus/ 11. märts 2019 13:57
Tore, et selle paari aastaga rikkus lõpuks kohale jõudis.
m
11. märts 2019 13:56
a
11. märts 2019 13:55
Aga ka Te siis ei ole aru saanud, et meile, reformi valijatele, seletatakse juba valimisjärgsest päevast alates, et reform oma 34 kohaga pole teps mitte valimiste võitjad.

k
Kesk siis loobus mõttest/ 11. märts 2019 13:54
et iga hinna eest ei minda koalitsiooni.
p
punane madrus/ 11. märts 2019 13:53
külvivolinik Karilaid on poliitplära käima tõmmanud
j
Jaanus/ 11. märts 2019 13:52
Oot milleks siis valimised, kui sedasi võitjapartei koos rahvaga nurka surutakse.
m
Murueit/ 11. märts 2019 13:51
Keskerakonna ajaleht andis mõista et inglise keel on võõrkeel ja vene keel lausa emakeelepäeval meile sobiv. Isamaa ja Ekre, vaata ette
v
Vene maailm laotub lõplikult üle Eesti/ 11. märts 2019 13:51
Reformierakonna valija viis reformierakonna valimiste võitjaks, mille tulemusel too sai 34 kohta. Nüüd väidavad Eestis Vene maailma loojad ja nende paleepöördega kogu Eestis valitsejaks tõstnud marginaalsed Isamaalased, et reformierakonna valijale võib lihtsalt näkku sülitada. Kas keegi tõesti usub, et Ratas tõsiselt üldse kaalus koalitsiooni reformierakonnaga? Lubage naerda. Nüüd, kus kesikud on ka riigis võimu maitse suhu saanud, nad enam sealt ei lahku. Palju õnne, Ekre valijad:)
m
Muhv/ 11. märts 2019 13:47
Tõsi ta on! Keegi ju peab venestamise initsiatiiviga jätkama seal, kus pooleli jäi.