Poliitika

Uudis ilmus algselt kell 12.29 pealkirja all „Keskerakond otsustas pidada võimuläbirääkimisi EKRE ja Isamaaga“. Uudist on täiendatud.

Kaja Kallase vastus Jüri Ratase avaldusele: tema seisukohad muutuvad nii kiiresti, et ei jõua järge pidada

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, Hindrek Pärg ja Viljar Voog, 11. märts 2019, 17:02

210 KOMMENTAARI

a
aaro/ 12. märts 2019, 17:30
ekre sönum,,5 kolonn,,just hirmutamine,,
e
Ehh/ 12. märts 2019, 15:03
Malviina suurim viga oli, et välistas viiendiku eesti osavõttu riigijuhtimisest, just eesti keelse ja meelse osa. Aga mida siis sel osal üle jäigi, kui teisi partnereid otsida. Peab ikka inimene rumal poliitikas olema, et midagi sellist teha, eriti veel kui liberastia aeg hakkab euroopas läbisaama, igatahes viljad juba avalduvad. No ei saa buratiino seekord malviinat endale kõrvale.
t
Tiit/ 12. märts 2019, 12:00
Ise Kajake trügis poliitikasse, nüüd harjugu mängureeglitega.
v
Viki/ 12. märts 2019, 11:01
Kakal on nii kiireks läinud nagu lõbutüdrukul laadapäeval. Ei tea kellega minna või keda jätta, kes rohkem maksab? Laadapäev on siiski lühike.
n
12. märts 2019, 10:15
Need e-valimised pole tõestu usaldusväärsed. Kuidas on ikka nii palju imelikke eksitusi välja tulnud.Mika siis ei saa neid hääli uuesti üle lugeda,nähtavasti pole enam mida lugeda, või kuidas? Kajakene thab muidugi kiiresti Valitsuse moodustada,et siis pensionäride indeksisüsteem, lastetoetused, noorte perede toetused kohe kehtetuks muuta, et jõukatele raha juurde anda. Selles on kogu tõde. Ravijärjekorrad venivad veel pikemaks,selle eest hoolised juba Sotserakonna tiib.
m
Marinta/ 12. märts 2019, 10:02
Ratas on lihtsalt võimuahne petis.
v
vana ja tark/ 12. märts 2019, 09:34
nüüd on siis Ratase tgl pale näha, st võim võimu pärast on neile eluküsimus ..väga ebameeldiv! see näitab, et neid usaldada ei saa.
j
jah, mis teha / 12. märts 2019, 09:33
reform on tegelikult kolmeks-Siim(kes Pirital püüdis hääli, et reformi päästa)vana tegijana ja läheks ilmselt Brüsselisse tagasi, Kaja - kes on püüdnud oma liini ajada ning siis noored- kes olid enne valitsuses. Üks suurim viga on reformil olnud, et nad teatud inimesed pingilt minema lõid - nt. minister Sullingu jmt. Ka Eesti Pangas valimised polnud ref.sobivad , sest Swedb. mees oli ju ettenähtud sokutada ja üks tuli oleks jäänud vaikselt kustuma. Praegu on ref. kaalul rohkem kui elu - sadam, pankade pesu,Marra leping oli tegelikult nendel vaikselt lebamas jne.

n
nõutu/ 12. märts 2019, 08:49
Kajakene ,just sinu meelemuutused on kui kevadine tuul,kustpoolt puhub,sinna lähed.Ja valitsuse moodustamise taktiga paistab ka nagu turuhind,mis kord tõuseb ja siis langeb.Ennem kui kaagutama kukud,vaata enda sisse,mis läks valesti.
s
See pn hea, et jõud hakkab raugema/ 12. märts 2019, 08:20
Viimaks ei jõua enam pildile ka. Vajaks puhkust sellest igpäevasest kaagutamisest.
p
Piiriäärne/ 12. märts 2019, 08:05
Ratas on nagu Trump, üks tahab jääda peaministriks, teine ehitada piiri. ühed jonnipunnid mõlemad
m
mh/ 12. märts 2019, 07:02
Tundub küll et ratas üritab petmises ja valetamises mingit uut rekordit püstitada
v
Valija/ 12. märts 2019, 06:50
Noh Kaja, oleks Pevkur veel esimees, siis oleks koalitsioon olemas. See suhtumine kuidas Pevkur ära kangutati, ei toimi väljapool erakonda.
r
Reform on vanas ajas kinni, ei toimi see vana ärikate keel, et keelan, käsen, poon ja lasen./ 12. märts 2019, 06:46
a
Aksiooma/ 12. märts 2019, 06:02
Kaja on valimiste võitja.. Nutke ja halage hommikust õhtuni ja naerutage rahvast..
s
Selgitus Kajale../ 12. märts 2019, 06:00
Jüri peab end mingi erilise luuluga valimiste võitjaks... Sellest ka lõputu koomiline tõmblemine..

t
Toslem/ 12. märts 2019, 05:49
Eesti poliitikul on vaid kaks pöhimötet- vöim ja raha, ülejäänud pöhimötted vöivad madalalaubalised valijad omale jätta.
t
to mitte üheski riigis 18. 15/ 12. märts 2019, 04:37
Provokaator, sa ei pea iga artikli all provotseerima.
t
to sinu kui ekrelase 18. 32/ 12. märts 2019, 04:34
Sa oled rahvuselt venelane, kui eestlasi natsideks pead.
t
to jah 18.51/ 12. märts 2019, 04:32
Küll sina kiibitsed oma Venemaaga, provokaator.
o
Ohsoo/ 12. märts 2019, 01:07
Sa modereerija oled end paljastanud, sain aru kelle poolt sa oled! Kahju, ei ole siiras.
k
Kalla/ 12. märts 2019, 00:44
Kuule, Kaja Kallas, jäta see keskerakonna mustamine maksusüsteemi osas. Mina olen väga õnnelik, et sain tagasi raha ja nüüd läheme sõbrannaga soojale maale. Muidu meil seda raha ei oleks, sest palgad on väikesed. Pangad nagunii intresse ei maks, nii et riik ei teinud midagi valesti, Aitäh Keskerakonna valitsusele!!! Sa haritud inimene jäta meelde ükskord kui palju riik inimestele tagasi MAKSIS. Sa ikka ei häbene vaid mõnitad? Tõesti häbi sul olgu ja...Ei taha sind näha ega kuulda!
n
Nojah/ 12. märts 2019, 00:33
kui sa ei jõua järge pidada kuigi Ratas ei muuda oma seisukohti, siis oled küll väga vilets peaministri kanditaat. Räägi parem mitu kohtuprotsessi sa pidasid ja palju võitsid. Ja miks nii väärikalt ja tasuvalt töölt ära tulid räpasesse poliitikasse. Minul oleks häbi! Kas enam ei vajatud sinu teeneid.
k
Kusti/ 11. märts 2019, 23:01
Ei mingit refi valitsust, sest me ei taha viletsust. Kesk, isamaa ja ekre hea, siis reffe valitsuses nägema ei pea!

K
.../ 11. märts 2019, 22:20
Ka opisitsioonist oleks nad võinud välja jääda, ajavad liiga palju sooja auru suust välja, aga meil pidavat niigi olema kliimasoojenemine.
K
.../ 11. märts 2019, 22:20
Ka opisitsioonist oleks nad võinud välja jääda, ajavad liiga palju sooja auru suust välja, aga meil pidavat niigi olema kliimasoojenemine.
K
.../ 11. märts 2019, 22:19
Ka opisitsioonist oleks nad võinud välja jääda, ajavad liiga palju sooja auru suust välja, aga meil pidavat niigi olema kliimasoojenemine.
l
Loviisa/ 11. märts 2019, 22:18
Ratase seisukohad pole ju muutunud.Ärge toppige oma sõnu teise suhu. Just Kajakene pirtsutas oma maksudegaLoomulikult oleks Ke ja Re parem kui EKRE, aga mis seee Kaja siis pirtsutab
K
.../ 11. märts 2019, 22:18
Ka opisitsioonist oleks nad võinud välja jääda, ajavad liiga palju sooja auru suust välja, aga meil pidavat niigi olema kliimasoojenemine.
K
.../ 11. märts 2019, 22:17
Ka opisitsioonist oleks nad võinud välja jääda, ajavad liiga palju sooja auru suust välja, aga meil pidavat niigi olema kliimasoojenemine.
o
on-on/ 11. märts 2019, 22:16
Kaja räägib endast.Kaja käitumine ja väljaütlemised veelgi labasemad,mis näitab ebaküpsust,kuid võimuiha.
n
noh/ 11. märts 2019, 21:13
Oravad võitis ja juhis riiki 2007-2011 aastal, täitsa majanduslangus oli... Tasuta ühistrantsport oli Keskerakond mõte, EKRE toetas ka kui te veel ei teadnud. Nüüd Kaja kallas tahab et tasuta ühistrantsort kaob ära...

n
nagu papakene ees *ei mäleta*/ 11. märts 2019, 20:06
nii tütrekene järel *ei mäleta*, ometi oli ju ref, kes keskiga koalitsiooni ei olnud nõus tegema, ja nüüd kk süüdistab Jüri Ratast, et ei tulnud uuesti refi ukse taha kraapima, tütrekesel haugi mälu, nii nagu papakeselgi.
n
no muidugi/ 11. märts 2019, 19:39
Kaja Kallas kujutab ette, et kõik peavad tema ees alandlikult koogutama. Suurusehullustus sel naisel. Kujutab ette, et on suur Ju.mal.
h
Hehh... / 11. märts 2019, 19:11
Arvutada ikka oskad? 33% on enamus rahvast?? 67% võib siis üle sõita?
k
kurbnaljakas/ 11. märts 2019, 19:04
Riigi poliitikud mängivad omavahel laste toolimängu: kes saab viimase tooli omale, see loob valitsuse! Lapsik!, täielik poliitiline mandumine- ref on lausa titetooli ennast sebinud, nagu ülemotiveeritud suurushulluses kapriisne piiga! Expunaste jalgu viilitakse lühemaks!
j
jüril tõsi.minu arust see kaja on üldse nagu üks emane kass ,kes tahaks stenbockis elada./ 11. märts 2019, 18:57
k
KaKa'le/ 11. märts 2019, 18:55
Ratas pole mitte kunagi EKREt välistanud! Seda tegid oravad.
h
Hea näitaja ju./ 11. märts 2019, 18:54
Poliitikul peabki kiire ja terav mõistus olema.Kui kesk peaks reformiga veel tegemist tegema,siis pidagu ühtlasi oma erakonna matused.Aga ma ei usu seda iialgi.Nii rumal ei saa olla ükski ratas. Ole tugev ,Jüri!
j
Ja Mardi unistus/ 11. märts 2019, 18:53
täitub, saab oblasti ainuvalitsejaks.

r
Reformierakonnas/ 11. märts 2019, 18:51
valitseb naiselik peataolek - kumba võtta või kumba jätta,ohh nii keeruline:) Koalitsiooni läbirääkimised on muutunud Mehhiko seebikaks .
j
jah/ 11. märts 2019, 18:51
saame lõpuks ometi Venemaa rüppe tagasi ja pole vaja enam kulutusi teha relvastusele :).
r
11. märts 2019, 18:49
Reform soovib Merkeli kintsu kraapida ja Junckerit suudelda... Kodumaal on Reformierakond saavutanud 15 aastat rahapesu skandaali... Palju õnne reformi madratsid
j
ja tuuakse/ 11. märts 2019, 18:48
k
Kaja Kallas poliitik?/ 11. märts 2019, 18:44
kui ta tunnistab, et ei jõua järge pidada. Huvitav, kuidas tüdruk siis riiki tahab juhtuda oma aeglase mõistusega ? ja millegipärast enam ta ei räägi oma Brüsseli jmt.kogemustest? Mingi tühikäik ?
a
Aga/ 11. märts 2019, 18:44
Kajakene,kas Teie siis ei muutnud oma esialgseid plaane,pidite ju kõigepealt Isamaale ja SDE-le ettepaneku tegema?? Nüüd,kui Kesk ütles ära,võtsite töösse kehvema variandi?
t
11. märts 2019, 18:44
TV3 Kolmeraudses, istusid vastamisi kallas ja ratas. raud küsis, kas teevad ekrega koostööd. kallas ültes, ei tee. ratas vastas, nende väärtushinnangutega me koostööd ei tee. nüüd on küsimus, millised ekre väärtushinnangud paari nädalaga muutunud on.
s
samas on hea / 11. märts 2019, 18:42
Eesti riigile valitsus, kus see ja teine, kolmas kallas puudub.

e
ei ole,/ 11. märts 2019, 18:41
tean vähemalt 2 vaest, kes tema poolt hääletasid.
m
mitu korda/ 11. märts 2019, 18:39
juba sama valet kirjutad, mina vihkan neid, aga minu hääl kanti ka üle neile.
m
mis sa/ 11. märts 2019, 18:36
ise kirjutad, kui lugeda ei oska, valijatelt said nad kõik vähem hääli, aga said kohad ka nende valijate eest, kelle valitud erakonnad Riigikokku ei saanud ehk ümmarguselt 10 %.
n
No/ 11. märts 2019, 18:36
Ratasel pole grammi eestki riigimehelikkust
i
Irw/ 11. märts 2019, 18:35
Sinu poolt välistatud... Aga ma välistasin reformarid... Miks sa arvad, et nii peab olema nagu sina tahad? Reform saaks võidule, siis oleks nii nagu mina ei taha...
k
Kus see enamus on? / 11. märts 2019, 18:32
33% pole enamus... Kesk, ekre ja isamaa koos on enamus...
s
sinu kui ekrelase/ 11. märts 2019, 18:32
unistus, ehtne natsiriik, aga pill tuleb suure ilu peale.
n
norrakas/ 11. märts 2019, 18:32
minu teada samuti ei valitud vøitjaerakonda vaid jaotati parlamendikohad. hååle andsid inimesed erakonnale kes nende huve esindab, mitte ei valitud tulevast peaministrit. kallasel on midagi møtlemises nihu låinud ja koostøød nad teistega teha ei tahtnud. nii tulebki opositsioonis istuda. tahtsid jålle oma hååltega sotse valitsusse vedada, aga ønneks said konservatiivid piisava hååltehulga, et sotside valitsusse vedamine ei låinud låbi loodetavasti.

e
Elle/ 11. märts 2019, 18:31
Eh-hee! Et siis üks hoiab toolist kinni ja teine tirib kogu jõust enda poole ... :)
t
Tuletan/ 11. märts 2019, 18:30
Kajale meelde,et Ratas ei välistanud erinevalt sinust kedagi. Ta keeldus isegi võimalike partnereid pingeritta seadmast,kui toimus Delfi "Töö intervjuu". EKRE kohapealt mainis ta ainult niipalju,et nad peavad oma agressiivset retoorikat leebemaks muutma. Kõige suurem takistus oli senini KE venetiiva arvamus,aga kui Kõlvarti poolt tuli läbirääkimiste alustamiseks roheline tuli,siis polnud enam ühtegi takistust.Ma olen üsna kindel,et nad saavad kokkuleppele. Pealegi oleks Isamaale sellises valitsuses osalemine mugavam,kui tülikaid sotse ja üleolevat reformi poleks segamas.
l
LASKE/ 11. märts 2019, 18:29
reform võimule, toob " õnne" meie õuele. Eks vaatame siis Soome poole. Meil kõigil on ju raha vaja, kuid seda ei jaga meile Kaja. Valemiga tehtud pension, mille eest tööaastad andsin.
s
survestamine/ 11. märts 2019, 18:28
See on Ratase surve reformile, kokku lähevad nad ikkagi reformiga.
t
Tubli, Isamaa/ 11. märts 2019, 18:28
Kallas ei tea ise ka, mis tahab. Ise ei ole kahjuks millekski võimeline. Ei oska kõnetki pidada, ainult mökutab.
i
Irw/ 11. märts 2019, 18:24
Kallas oleks valitud või?
t
ta pole veel/ 11. märts 2019, 18:23
kellelegi teinud, kas peab käed rüpes ootama, kuni ametlikult kuulutatakse valimistulemused välja?
j
11. märts 2019, 18:20
jälle leitud siin saab ainult üht öelda, / täna, 16:44 jurka müüks oma lihase ema ka maha, kui talle selle eest ainult peaministri koht jäetaks.

o
11. märts 2019, 18:20
On veel üks võimalus. Ratas saab valitsuse moodustamise. Teeb ettepaneku reformile. Ta ei talu ju, et naised ka on tegijad.
o
ongi paras punt/ 11. märts 2019, 18:20
Ühel olevat mingi protokoll Venemaaga, teist äärmuslasi toetab kõikjal Venemaa ja kolmas müüs venelastele elamislube :).
j
ja kaja püüab kõigest väest/ 11. märts 2019, 18:19
tõestada, et valimiste võitja pole võitja!
h
hea vastus / 11. märts 2019, 18:18
eelnevale Jajaa/ täna, 14:51 Saab unistuste töökoha, kaotab partei. Nelja aasta pärast nutab...
k
kui ei, siis/ 11. märts 2019, 18:17
on ka võimalikud erakorralised valimised, mille ees värisevad nii president kui reffid
j
Jussike / 11. märts 2019, 18:15
Jube mis toimub! kas tõesti valiks Keskerakonda veel ?
m
mitte üheski riigis/ 11. märts 2019, 18:15
pole midagi head, kus ekresugused võimul, ainult jama.

i
isehakanu/ 11. märts 2019, 18:15
Jurkat pole ei enne ega ka nüüd 2019.aasta Riigikogu valimistel rahva poolt peaministriks valitud, sinu poliitiline lõpp saab olema rängem kui su vaimsel isal Edgaril.
k
kelle president, / 11. märts 2019, 18:14
n
nuta kullake, / 11. märts 2019, 18:13
j
just-just vabatahtlik, / 11. märts 2019, 18:12
piirivalve juba likvideeritud, FSB loal 10 milli kätte saadud, veel riiki õhemaks viilida ja kukubki ise kokku!
p
Pada/ 11. märts 2019, 18:11
s
see nende viies kolonn/ 11. märts 2019, 18:10
vabastas venemaal omal ajal 10 milli!
m
mis rahvas valis/ 11. märts 2019, 18:08
j
Jaan/ 11. märts 2019, 18:07
Ratase seisukohad on vastavalt tuulele: kõige olulisem on ametis jätkamine.

l
leitud hea/ 11. märts 2019, 18:06
leitud hea Valija/ täna, 15:24 Kogu selle tülgastava sõnamulina juures, mida röökuritest ekre, keskerakonna ja isamaa pooldajad siin leelotavad, on siiski hea meel, et terve mõistusega eestlasi on kogu selle keskerakonna propagandamasina (TTV, Pealinn/Stolitsa jm üle Eesti Tallinna maksumaksja kulul levitatava Vene maailma propaganda juures) kiuste nii palju, et reformierakond sai Parlamendis 34 kohta. Istume ja vaatame pealt, kuidas luik, haug ja vähk Eestit muudkui õiglasemaks vaesestavad. Jõudu selleks.
i
irw/ 11. märts 2019, 18:05
muutuvad tingimused on ka läbirääkimised võimalikud
i
irw/ 11. märts 2019, 18:04
Kesk ütles et nendel tingimustel läbi ei räägita
h
11. märts 2019, 18:02
Hakaku juba omale uut ametit otsima.
i
irw/ 11. märts 2019, 18:01
ise ütles et 500 kõigile ja see ei kuulu vaidlemisele.Jüri lubas et vaesus kihtide vahel ei suurene
a
Aadu/ 11. märts 2019, 18:01
Punaseid joone Ratas ei joonista , küll aga paksu punase ringi ümber peaministri tabureti.
1
11. märts 2019, 17:47
10Miljoni tütar ei püsi kaua.
e
11. märts 2019, 17:38
Ega Kajakene pole unustanud mitu korda pole oravad valimistulemusi austanud ?Mitu korda keskide võidu korral on nad seljataga teinud oma koalitsiooni ja valimiste võitnud erakonna kõrvale lükanud?

k
Küsin/ 11. märts 2019, 17:29
Sõimu, laimu ja muude inetuste vaba kommentaar oli, enam ei ole??? Nii juba mitu korda???
s
S.alliv E.esti/ 11. märts 2019, 17:28
Mina jälle mäletan,et madratsi erakond k.e.pp.is rahvast 17aastat.Aitab küll.
o
OBUNE/ 11. märts 2019, 17:20
RehviRotid on paanikas. Uus koalitsioon toob autorolla, 10 milli, sadamasidrunid, VEB fondi ...pikk loetelu.... tõe päevavalgele.
j
Jah/ 11. märts 2019, 17:07
Keerulisus ongi selle loo võtmesõna,kuid mitte võimatu.Hea tulem tuleb kesk,isamaa ja ekre.
a
Aime/ 11. märts 2019, 16:50
Vastuseks 16.01 kommentaarile-nõustun täiesti.Kui kirjutada tõtt ja teemasse,ei lähe läbi,kuigi mingit laimamist ei ole.Kommentaarid võivad olla nõmedad lahmimised,see on siis vox populi või?
t
tädi/ 11. märts 2019, 16:48
kas president on Jurale andnud volitused valitsuse moodustamiseks?!
p
President?!/ 11. märts 2019, 16:44
Kas Eestil on president? Ei tea,mis ta nimi võiks olla?!
v
Valija/ 11. märts 2019, 16:24
Kogu selle tülgastava sõnamulina juures, mida röökuritest ekre, keskerakonna ja isamaa pooldajad siin leelotavad, on siiski hea meel, et terve mõistusega eestlasi on kogu selle keskerakonna propagandamasina (TTV, Pealinn/Stolitsa jm üle Eesti Tallinna maksumaksja kulul levitatava Vene maailma propaganda juures) kiuste nii palju, et reformierakond sai Parlamendis 34 kohta. Istume ja vaatame pealt, kuidas luik, haug ja vähk Eestit muudkui õiglasemaks vaesestavad. Jõudu selleks.

t
To to Tiina/ 11. märts 2019, 16:20
Te tegelete demagoogiaga, to to Tiina
e
11. märts 2019, 16:19
Et siis hoopis reformierakonnal on viies kolonn??? Ja sellised vaimust vaesed on minu rahvuskaaslased?
p
Palju õnne, eestlased/ 11. märts 2019, 16:19
Unustasite lisada, et EList välja ja vabatahtlik liitumine SRÜga.
k
11. märts 2019, 16:16
Kuidas saab Jürka oma mu:ad Toomi pihust lahti lasta, kui venekeelne valija (kes ongi keski põhivalija) on omakorda Toomi ja Kõlvarti käes.
t
Troll Kajale / 11. märts 2019, 16:15
Et siis Moskva sekkub igal pool mujal, aga siin naaberriigis, kus on KÕIGE SUUREM VENE kodanike mass (kui Saksamaa välja arvata) ei tegele Moskva eestikeelse ja iseseisva Eesti hävitamise mõttega?
t
tädi/ 11. märts 2019, 16:15
egas teekond "peaministriks iga hinnaga" ei peagi kerge olema
m
11. märts 2019, 16:14
Mingu ja tehku jah. Neli aastat on pikk aeg isegi sellise mulinameistri jaoks nagu Ratas seda on. Ta peab hakkama võtma vastu seisukohti, mis näitavad nii eestlastele kui venelastele, mis on keskerakonna tegelik suund. ja kui hästi läheb, on nelja aasta pärast Vene maailma valijatel oma partei. Keskerakonna ja Ekre valimisliiduga on selles suunas esimene samm astutud. Iseasi, kas eestikeelne Eesti veel nelja aasta pärast alles on.
k
11. märts 2019, 16:11
Keda Te rahvaks nimetate ja mida Jürka rahvale head on teinud??? Ei oska mitte ühtegi asja nimetada.

n
No/ 11. märts 2019, 16:06
n
No/ 11. märts 2019, 16:05
h
Hg/ 11. märts 2019, 16:04
Kas president tegi keskile valitsuse moodustamise ettepaneku???
n
No/ 11. märts 2019, 16:04
Mis edu. Valetavad muudkui läbirääkimistest. Üks päev onüks jutt ja teine päev juba teine jutt.
1
15:34/ Kui Sina ise ei ole aus/ 11. märts 2019, 15:47
..siis kuidas Sa seda pooldad? Sõimad ja vannud õhtust hommikuni ausaid valijaid-tema aus????
1
15:34/ Kui Sina ise ei ole aus/ 11. märts 2019, 15:46
..siis kuidas Sa seda pooldad? Sõimad ja vannud õhtust hommikuni ausaid valijaid-tema aus????
1
15:34/ Kui Sina ise ei ole aus/ 11. märts 2019, 15:46
..siis kuidas Sa seda pooldad? Sõimad ja vannud õhtust hommikuni ausaid valijaid-tema aus????
1
15:34/ Kui Sina ise ei ole aus/ 11. märts 2019, 15:46
..siis kuidas Sa seda pooldad? Sõimad ja vannud õhtust hommikuni ausaid valijaid-tema aus????

1
15:34/ Kui Sina ise ei ole aus/ 11. märts 2019, 15:45
..siis kuidas Sa seda pooldad? Sõimad ja vannud õhtust hommikuni ausaid valijaid-tema aus????
e
Ei ole hullu/ 11. märts 2019, 15:43
Saate hakkama, olen selles kindel. Perestroikad mingu venemaale ultimaatumeid esitama. Jüri, ole isa rõõmuks kordki mees!
p
pooldan ausust/ 11. märts 2019, 15:34
milleks üldse valimas käia,kui tehakse ikka nii nagu endal parem.Rahva hääl ei loe siin riigis enam üldse.Kuradi täissöönud seakari on seal eesotsas.
e
Ei pea/ 11. märts 2019, 15:13
Eesti ei pea EL'st välja astuma nagu ta ei pea iga EL'i direktiivi peale tormi jooksma. Valitsus hoolitsegu eesti inimeste eest, pole vaja EL'i ametnike iga absurdset käsku pugejalikult täitma kihutada. Astuti ikka ühisesse majandusliitu ja nii ka jäägu.
k
Kindel värk/ 11. märts 2019, 15:09
Jüri!Teil kõigil nii sinul kui isamaal ja ekrel on selge mõistus läbirääkimisteks. Teist kolmest saaks väga hea ja tugev valitsus.Loogiliselt mõtlevad inimesed kõik.Rahumeelsed läbirääkimised,arutlused võimalused ja peamine et ikka rahva eest väljas.Oravad ja sotsid tahavad ainult endile head mugavat kohta,rahvast ei hooli sugusi.
r
Rootsi mudel/ 11. märts 2019, 15:07
Sama süsteem. Vali keda tahad, ikka keevitaja peaministriks
a
Ainult.../ 11. märts 2019, 15:04
...kas president kinnitab valitsust,kus on Keskerakond,Ekre ja Isamaaliit?

l
Lombroso õpilane/ 11. märts 2019, 14:58
See mees on kindlalt valimiste võitja... Pilt on kindel tõend.
k
Kes küll Jürile kõrva puhus,et tema võitis valimised.../ 11. märts 2019, 14:46
Selline nali jääb ajalukku...
v
Valimiste kaotamine pole kerge../ 11. märts 2019, 14:40
Nuuks,nuuks.. Meeltesegadus on silmaga näha ja kõrvaga kuulda..
r
Reformide ja IRL hiigelämber/ 11. märts 2019, 14:39
Kui julgete õiglaselt maksustada võõrpangad, tuleb kõik kergelt ja raha jääb veel ülegi!
k
Kaja/ 11. märts 2019, 14:32
Minge õige ... ise teate kuhu, oma Moskvaga hirmutamisega! Koomiline juba.
h
Huvitav?/ 11. märts 2019, 14:29
Rattal on nuputamist mida teha Ühtse Venemaa lepinguga samuti Rail Baltic-uga? Ülejäänus jõutakse kokkuleppele.
1
13:27/ Huilo ruigab/ 11. märts 2019, 14:28
Võta oma punased ja marss aknaalla vikerkaart imetlema.
1
13:28/ Tohoh/ 11. märts 2019, 14:26
Lauristinid, kingissepad , anveldid isamaad kukutama? Aru tule koju!

h
Hästi/ 11. märts 2019, 14:23
kõik ongi super hästi! Jess, elame veel, ikkagi inimesed!
1
13:35/ Said jälle otsast alata/ 11. märts 2019, 14:21
Ausõna, ÕL blokeerige see igapäevane jama.Tahaks midagi asjalikku lugeda, ei saa, autistid kohal.
o
Oi -jeh!/ 11. märts 2019, 14:15
Enneaegu ei tohi rõõmustada,aga see oleks küll äge,kui ooravad rattast välja jääksid.Saagu ,mis saab,aga põnev liit oleks kesk,ekre , isamaa ja kasvõi sotsid ka.
j
Jah, see on parim/ 11. märts 2019, 14:13
lahendus, et Eesti katastroofist päästa. Jüri lasku oma m...d Yana peost lahti, küll annab kõik ära lahendada. Ikkagi inimesed, mitte närilised meie kõigi rahakotis.
j
Juri on vist valimised võitnud...?/ 11. märts 2019, 14:07
t
Tundub, et/ 11. märts 2019, 13:45
sobib! EKRE aitab keskidel ja isamaalistel pisut päid jahutada. Rohkem keskidel. Neist kolmest saaks ise koalitsioon ja opositsioon korraga. Seega valitsus, kus räägitakse asjad selgeks. Nii peabki olema. Oravad? Oravad pöörelgu seni rattas, kuni aru pähe võtavad.
m
Muidugi/ 11. märts 2019, 13:43
Peavoolumeedia jääb ikka reformierakonna käautusse ja sealt midagi head pole loota. Õigusmõistmine on ka nende poolel. Nõiteks kapo ple külastanud ühegi reformisti kodu olgu rahapesu nii suur kui tahes.
n
11. märts 2019, 13:42
no kellega ta seda valitsust teeb kui keegi temaga ühes paadis olla ei taha

j
ja näe/ 11. märts 2019, 13:41
ratas jalle peaministriks. tule Jumal appi.vaene eesti rahvas.see pole enam oudus ruudus vaid kuubis. vali keda tahad...ikka saad ratta. no mis motet neil valimistel on? minu poolt on see tagumine kord.ja peret ka enam valima ei lase
t
TO;Ah soo/ 11. märts 2019, 13:41
Sotsidel puudub inimlikud mõtlemised nagu oravatelgi.Nii nagu oravad,nii ka sotsid ei arvesta nad inimlikkusega.Paras paar opositsiooni!
t
Tore/ 11. märts 2019, 13:38
Tõesti parim uudis,mis hetkel olla saab.Kõige parem meeskond ,kes leiavad alati ühise keele ja oskavad poliitkorrektselt asju ajada.Loodame võimalikule valitsuse moodustamisele ja selleks soovime ainult edu ja jaksu.Tublid olete!
k
Kallas võitis valimised/ 11. märts 2019, 13:37
Ratas siiani unistab valimiste võidust... Nuta või naera?
n
nisu unn/ 11. märts 2019, 13:37
kannataks isegi kommunistliku parteid ja Breznevit, mitte aga seda Ka ka-t
n
NO/ 11. märts 2019, 13:35
mis sul NATO vastu on ? Vene vägesid igatsed ? t,ibla järelt.
a
AEG REFFIDELGI!/ 11. märts 2019, 13:32
No nii, kunagi tegi elu samu korrektiive---Keskerakond EI SAANUD liinile, olgugi, et valimised võitis!
y
11. märts 2019, 13:32
Yesss yesss yesss. Loodame, et saavad kokkuleppele

k
Kaltsakproletaarlane./ 11. märts 2019, 13:31
Leian et praegu ei ole oluline isegui see milline erakond sellest kolmikust mingeid järeleandmisi teeb vaid oluline on see paduliberaalne refi ja sotside 5 kolonn võimust võimalikult kaugel hoida. Koos nendega 5 kolonni kõige usinamad hääletorud Tralla ja Lobjakas. Tõesti selle nimel võib ka Jana Toomiga koostööd teha. See euroopalik liberaalne, islamistlik kõike inimlikke väätrusi hävitav idiootsus on hullem kui 7 putinit.
o
Ott/ 11. märts 2019, 13:30
Aga siis jätkuvad reformierakondlaste laim, süüdistused parimate inimeste suhtes, vihavaenu õhutamine ja teiste töö segamine ja alahindamine.
t
To Tiina/ 11. märts 2019, 13:29
Reffidel on riigikogus 34 kohta 101-st ehk 33,66%. Vastastel on 67 kohta, ehk 66,34%. Seega ei valinud neid enamus rahvast. Arvutada võiks ka osata.
m
Muhe mees on täieline oraakel../ 11. märts 2019, 13:28
a
Ah soo/ 11. märts 2019, 13:28
See on ka ainuke variant, mis tuleks kõne alla. ainult kahju, et sotsid siis välja jäävad. Sotsid võiksid EKRE-ga 'ära leppida. EKRE pole nii halb kui välja näitab. Eks need ütelused on rohkem inimeste mõjutamiseks end valima.
k
kodanik/ 11. märts 2019, 13:28
Oravad igatsevad pealaval tantsida ja seda MOSSAD-i lipukirja järgi,mis kõlab - "Alati püüa valitseda pettusega." Ning imestada polegi millegi üle.
p
pontu puntrus/ 11. märts 2019, 13:28
on hea lahendus,et kolm meest paadis ja naesed laineid loksutamas
õ
Õge otsus!/ 11. märts 2019, 13:27
Las REF mässab sotsidega :-)

m
Maali/ 11. märts 2019, 13:26
Kas juba sisukohad muutunud ja peaministri koht nii magus? Ratas on varem korduvalt öelnud, et kui EKRE oma väärtusi ei muuda, on nendega koostöö tegemine sisuliselt võimatu. Näiteks lausus Ratas möödunud novembris Raadio 4 saates "Stuudios peaministriga", et "erakond, kes lõikab päid maha, kes ei ole nõus teatud rahvuste või rassidega, see on minu jaoks võimatu nendega ühiselt koostööd teha ja EKRE on tõesti nii öelnud."
t
To Tiina/ 11. märts 2019, 13:25
Reffidel on riigikogus 34 kohta 101-st ehk 33,66%. Vastastel on 67 kohta, ehk 66,34%. Seega ei valinud neid enamus rahvast. Arvutada võiks ka osata.
t
To Tiina/ 11. märts 2019, 13:24
Reffidel on riigikogus 34 kohta 101-st ehk 33,66%. Vastastel on 67 kohta, ehk 66,34%. Seega ei valinud neid enamus rahvast. Arvutada võiks ka osata.
k
kuss/ 11. märts 2019, 13:22
ärge öelge neile midagi ette vaid kommige peale seda, kui midagi on juba otsustatud
t
Taat/ 11. märts 2019, 13:22
Peale Ratase äraütlemist oli kõik selge!
p
Proua Kallas on valimiste võitja.../ 11. märts 2019, 13:22
Ratas on hunnik õnnetust.. Talle sobib Mart Helmega arutada kas nad ikka tõesti Sputnikule meeldivad...?
r
R/ 11. märts 2019, 13:18
Proua Kallas oli tōesti üleolevalt uhke!! Asi polnud veel kindelgi kui juba tähistati!! Tark ei torma ja Rattale edu
j
Jaak/ 11. märts 2019, 13:18
Hea uudis! Ahned ülburid ei saagi oma pettuse teel saadud võidu vilja maitsta! Eesti rahva enamus saab ju alla 2000 kuus, pole tõenäoline, et nad hääletavad rikkuritele oma arvelt raha lisamise poolt. Peab ju pettus olema!

t
to Karilaid/ 11. märts 2019, 13:17
ära hõiska enne õhtut! See kommentaar on sinu isiklik arvamus,ära suru seda teistele peale. EKRE pidi ju hirmu ja vaenu külvama? Näib,et see pole tõsi,lugege tähelepanelikult seda kommentaari ja asi selge,kes!
l
Lihtsalt imesta.../ 11. märts 2019, 13:17
ükskõik,kes kellega läbirääkimisi peab,ei ole valija kunagi rahul. Pakutakse omi variante ja kui nii läheb,pole jälle rahul. Tark inimene lõpetab oma eufooria ja ootab tulemused ära. Kisa tõusku siis,kui valitsejaks pääsenu ei täida rahva ootusi. Ja kust selline arvamus,et Euroopa Liit annab Eestile sadu miljoneid aastas? Jutt käib ikka toetuste vähendamisest!
v
Valija/ 11. märts 2019, 13:16
Tere!!! Enne Ratas kui see Kallas!!! Oli nii uhke peale valimisi et ärge plaksutage ja plaksutage et selline käsutamine kohe tekkis ja nägu oli nii uhke et vaevalt lubadusetki meeles mis valijatele lubatud!! Härra Jüri Ratta olek oli endiselt sōbralik ja enesekindel et puudus üleolevus jne!!! Mina hoian pōialt keskerakonnale isamaale jne
m
Maaeit/ 11. märts 2019, 13:15
Mina tahan ka peaministriks saada. Tuleb niivälja, et igaüks võib tahta,ilma luba saamata.
e
......./ 11. märts 2019, 13:13
ei maksa oma rumalusega siin hiilata.... neid juba on...
k
Koll Koll EKRE tuleb Koll Koll/ 11. märts 2019, 13:13
Ha ha ha ha haaaaaaa Õhtulehe server on vist kokku jooksnud toreda uudise peale
t
to Karilaid/ 11. märts 2019, 13:12
ära hõiska enne õhtut! See kommentaar on sinu isiklik arvamus,ära suru seda teistele peale. EKRE pidi ju hirmu ja vaenu külvama? Näib,et see pole tõsi,lugege tähelepanelikult seda kommentaari ja asi selge,kes!
t
to Karilaid/ 11. märts 2019, 13:12
ära hõiska enne õhtut! See kommentaar on sinu isiklik arvamus,ära suru seda teistele peale. EKRE pidi ju hirmu ja vaenu külvama? Näib,et see pole tõsi,lugege tähelepanelikult seda kommentaari ja asi selge,kes!

m
Muhe mees/ 11. märts 2019, 13:12
Ega siin midagi imestada pole. Keskerakond venestab Isamaa ära - sellest saab Rodina ja Ekre muutub LDPR-i Zirinovski filiaaliks. Kõik on selge. Sotsid ja liberaalidest reformistid küüditatakse Brüsselisse. Kõik on häpid!
v
Väga hea.../ 11. märts 2019, 13:10
...kui e-valimiste&rahapesu&dopinguerakonda tagasi pumba juurde ei lasta!
j
......./ 11. märts 2019, 13:09
ja kesikuid sulus hoida.... küll nad siis ka kõlbulikuks kosuvad...
l
Leenule/ 11. märts 2019, 13:09
Vaata Leenuke, see sinu ref ei saa ju hakkama valitsuse moodustamisega, järelikult tulevad teised variandid. Muide , said ju 17a nende võimu all olla!
n
natsionaaldemokraat/ 11. märts 2019, 13:09
no see on ju väga hea uudis,et on edasi mindud ja tõsised tegijad koos ning hea oleks kui sünniks sellest valitsemiskokkulepe
l
Leenule/ 11. märts 2019, 13:08
Vaata Leenuke, see sinu ref ei saa ju hakkama valitsuse moodustamisega, järelikult tulevad teised variandid. Muide , said ju 17a nende võimu all olla!
n
Noh/ 11. märts 2019, 13:08
Vaata leenu.mandaadi sinu valitud erakond sai aga mitte rahva enamuse häältega.selleks et võimule saada tulebki kellegi teisega kokku heita.ja kuna meil on valimised just nii nagu on siis pole tegelikjlt vahet kelle poolt hääletad sest võimule saavad trikitades ikka need kes alati .isegi kui selleks tuleb erakonda vahetada.
h
heldur/ 11. märts 2019, 13:06
Kuna Helme ütles, et soovib olla ainuvalitseja, siis alla Peaministri koha ta kindlasti selles koalitsioonis ei lepi, saab nalja

m
Mati/ 11. märts 2019, 13:04
Hea võimalus Isamaa (IRL) reitingu nullistamiseks. Ükskõik millisesse koalitsiooni Seeder ka ei läheks, on see Isamaa lõpp - igatpidi on nad reeturid. Isamaa hääled korjab tulevikus üles hoopiski Reform ja Eesti 200
b
BOIKOTT./ 11. märts 2019, 13:04
MA EI JÕUA ÄRA KIRUDA ÕHTULEHE KOMMENTAARIUMI! PANGE SEE PAREM ÜLDSE KINNI!
l
leenu/ 11. märts 2019, 13:01
miks ma siis üldse valima lähen, kui valitsuse moodustavad kõik minu poolt välistatud erakonnad? mandaat anti ju rahva enamuse poolt reformile. Eelmistel kohalikel valimistel Põlvas võitis reform, aga jälle mängiti linnapeaks keskist Pelisaar ja rahva valitud esindajad jäid vallavalitsusest välja.Aga noh- iga rahvas on oma valitsejaid väärt ning pärast pole mõtet kiunuda , et kõik on jälle halb. Paras meile kõigile kui valitsuse saavad olema EKRE, SD ja Kesk.
k
11. märts 2019, 13:00
KE võib ju pidada igasuguseid läbirääkimisi, kuid valimistulemuste kinnitamise järel annab president esimesena valitsuse moodustamise ülesande valimistel enim hääli saanud erakonnale, seega RE-le. Jüri Ratas tegi oma kampaaniat nii, et temal on ainuvõimalik peaministri ametikoht - kahtlen, et EKRE sellega nõus on.
ä
11. märts 2019, 12:59
Ärge ole nii pagana naiivne. See on kõigest kesikute manööver Reffide survestamiseks, ei midagi enamat.mull
a
Aeg on vaenulik agentuura elimineerida../ 11. märts 2019, 12:59
Kahjurlus toimub avalikult! Kuhu veel?
m
mees/ 11. märts 2019, 12:58
Väga meeldiv uudis, vargad reformierakondlased ja multikulti maaletoojad sotsid tuleb võimust võimalikult kaugel hoida.
v
Valija/ 11. märts 2019, 12:58

j
jah/ 11. märts 2019, 12:57
Muidugi on see E.dgari KRE.mli projekt, ega ilmaasjata seda eetriaega ei antud Tallinna TV-s Ekrele
t
Tubli.../ 11. märts 2019, 12:57
...Keskerakond! Lükake jah Reffid opositsiooni. Ja need kes arvavad, et neile nüüd pähe lastakse, tuletage meelde neid kordi kui Keskerakond valimised võitis. Aga kes siis valitsust tegi??? Ring sai lihtsalt täis. Vutt-vutt nurka, Kaja. Poliitika ongi kompromisside kunst.
K
? / 11. märts 2019, 12:56
Kas eestis on 62 pagulast????
a
ain/ 11. märts 2019, 12:56
Muidugi on see E.dgari KRE.mli projekt, ega ilmaasjata seda eetriaega ei antud Tallinna TV-s Ekrele
k
Kuusik Kaasik/ 11. märts 2019, 12:56
See uudis võtab reffid ja sotsid virtsale
l
Lombroso õpilane.../ 11. märts 2019, 12:56
Selliseid nägusid ei tohi ükski riik võimule lubada lähenedagi..
m
11. märts 2019, 12:55
miks ka mitte? ekre + isamaa on kokku 31 kohta vs kesk 26 kohta. ekrel ja praegusel isamaal on suhteliselt palju ühist, aiult retoorika agressiivsus on erinev. ja keskil on peale venekeelse valija ka eestikeelne valija täiesti olemas. vb see isegi toimib.
m
Mai/ 11. märts 2019, 12:54
Kindlasti poetab Ratas kirjakese NATO-le, et meie enam teid ei vaja, sest lepingu järgi kaitseb Eestis olevaid venekeelseid hoopiski Pihkva dessantdiviis. Ekre muheleb, sest koos vene armeega saabuvad ajad, kui kõik sotsid, liberaalid pannakse vangi või kihutatakse Eestist välja - noh neid on nii umbes 650 000 inimest

h
H/ 11. märts 2019, 12:54
Mingi nalja tegemine mina ekre segastega ültse ei kohtuks istuks juri asemel kodus tekk üle pea ei kujyta ette mida ekre nõudma hakkab hahahaaaaa
t
Tiina / 11. märts 2019, 12:54
Köige parem on Reform,enamus rahvast valis neid.Nõukogude Liit on ju kadunud,kuhu need keskid trügivad.Kas Eesti riiki enam ei olegi,kui keegi tahab nii väga peaminstriks saada.Häbi!
t
Tiit/ 11. märts 2019, 12:53
Kaja kuidagi vaikseks jäänud. Peale valimisi oli ikke eriti ohku täis.
t
Tyuiop/ 11. märts 2019, 12:52
Enne hakkavad sead lendama kui EKRE midagigi paremaks muudab :)
t
TÄPE/ 11. märts 2019, 12:52
Ratas läheks läbirääkimistele kasvõi vanakuradi endaga, peaasi, et saaks jätkata peaministrina. Nagu Putin, kus võim on tema turvalisus. Siin ei mõelda riigi heaolu eest, vaid hoolitsetakse oma tagumiku eest.
j
Jama/ 11. märts 2019, 12:51
Nüüd on , siis selge - prioriteed venekeelsete koolide hulga kasvule, Kaabu saab endale uuesti välisministri portfelli ja antakse võimalus 62 Eestis asuvat pagulast minema kupatada. Muidugi saab noorem kaabu omale ehk propagandaministri koha, mille eesmärk on kustutada igasugune liberaalsus ja vabamõtlemine ning igasugused vihakõned valitsuse aadressil, tehakse nagu Venemaal kas 300 000 rubla trahvi või 15 päevaks kartserisse. Kõik sotsid saadetakse minema Rootsi või mujale.
õ
Õige / 11. märts 2019, 12:49
Loodan et EKRE ei lase endale keski parteilased pähe istuda
r
rhs/ 11. märts 2019, 12:49
EKRE ja Isamaa hakkavad venelase juri ratasovi valitsuses venestamist ellu viima. Isamaa on eriti vastik reeturite kogu. EKRE suhtes leiab tõestust, et see on algusest peale kremli projekt.

x
xxxx/ 11. märts 2019, 12:48
No sots ilvesele sobis küll 9 mail käia Mosvas pärga panemas.
m
Muri/ 11. märts 2019, 12:48
Siin on nüüd küll koht, kus Isamaa võiks viisakalt oma EI öelda.
h
hea valik/ 11. märts 2019, 12:48
see kolmik võib tõesti Eesti elu edasi viia. Tekkis jälle väike lootus. Keskerakond peab ikka ka EKRE- ga arvestama! Ei taha Jüri suust kuulda, et meie EKRE-ga koostööd ei tee. Igaühel on häid ideid ja kokku võib see väga positiivne olla. Piinlik Ratase pärast, mis lollusi ta algul suust välja ajas. Häbi olgu Ratasel ja viisakas oleks oma sõnade pärast EKRE ees vabandada ja minna koos valitsusse Eesti elu paremaks muutma.
h
Hmm/ 11. märts 2019, 12:46
Kui REf ja Kesk oleksid teinud valitsuse, siis ei oleks Moskoovia??
a
Aksiooma/ 11. märts 2019, 12:46
Midagi hullemat ei oska kujutadagi...
e
Eesti keel kaputt/ 11. märts 2019, 12:46
e
ei tea,/ 11. märts 2019, 12:43
kust siin punased jooned jooksma hakkavad
v
v v v / 11. märts 2019, 12:41

m
Muigega/ 11. märts 2019, 12:41
Mida Kaja selle peale kostab? Hakkab tõrva ja tuld pritsima.
r
Räägi või seinale/ 11. märts 2019, 12:38
p
Piip/ 11. märts 2019, 12:36
k
Kuusik Kaasik/ 11. märts 2019, 12:36
Õige.Reffide ja sotside koht on prügikastis!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee