Maailm

Täiendatud kell 21.22.

FOTOD | Etioopias alla kukkunud reisilennukis hukkus 157 inimest

Toimetasid Katrin Rohtla, Gerly Mägi, Tõnis Erilaid, 10. märts 2019 11:10

32 KOMMENTAARI

m
Maarott/ 11. märts 2019 11:56
Ma selle lennukimudeli piloot küll olla ei tahaks. Kaks lennukit, identsed mudelid, paarikuuse vahega peale õhkutõusmist alla kukkunud. Väga sarnane muster..
s
s/ 11. märts 2019 08:20
Indoneesia lennukil vahetati enne lendu välja detail, mis oleks vajanud ennem taatlemist. Supertehnikat remonditi nagu kunagi žigulit. Vaheta jupp ära ja... Etioopias pandi moodsaima lennuki paremale toolile ohvitser,kellel 200 lennutundi. Siis imestame, et lennuk alla kukub... Supertehnika vajab ka superpiloote.
a
ab/ 11. märts 2019 08:18
Hiina ja veel mõned riigid on peatanud nende vareste kasutamise. Targemad ütlevad, et põhjus on lennuki automaatikas, mis ei luba piloodi kõige üle otsustada. Paistab, et nii on ka. Kukkumise stiil on aafrikas kui ka indoneesias sama.
m
Marta/ 10. märts 2019 23:20
Jah, lennukiga lennates ei ole kunagi kindel,et kohale jõuad. Aga samuti on ka autosõiduga ju.Kõige suuremat imestust tekitas see kui kuskil Venemaal edasilükatud lennusõitu oodates lennuplatsil tuli lennuki juurde lendurimoodi asjapulk ja jalaga lennukiratast tonksas, et kas on ikka kummid terved.
h
https://www.bilibili.com/video/av39840687// 10. märts 2019 23:02
m
Merevee juhtum/ 10. märts 2019 22:35
Cathay Pacific Flight 780,Airbus A330-342,The incident was featured in the first episode of Season 19 for the Canadian TV series Mayday labeled "Deadly Descent". https://www.isasi.org/Documents/library/technical-papers/2014/ISASI%202014%20-%20Liu%20-%20HKCAD%20-%20Fuel%20contamination.pdf
e
Enamasti / 10. märts 2019 22:27
ei juhtu midagi,aga vahest ikkagi juhtub.Arvestades,kui palju lennukeid on pidevalt õhus,juhtub õnnetusi ime vähe. Selle eelmise Max8 õnnetuse uurimine alles käib. Mereveega seotud õnnetus on tõesti sündinud lugu,alguses kaotati mootor nr1.,teatasid lennujuhtidele,et maanduvad 1 mootoriga,mõne hetke pärast tuli teatada ka teise mootori hääbumisest. Õnneks saadi 1 mootor ikkagi peale restarti poole võimsuse peale tööle ja sooritati kuidagi karm maandumine.Ärevust oli kabiinis palju.
v
Vähemteadjamees/ 10. märts 2019 21:57
Jah, 737-800MAX. Kuidagi kahtlane, et kaks täpselt sama tüüpi ja sealjuures uued lennukid, kukuvad mõlemad vahetult peale õhkutõusmist alla.. Mina näiteks hetkel selle lennukimudeliga kindlasti ei lendaks.

t
Teadjamees/ 10. märts 2019 21:35
Kummaline, sama tüüpi lennuk kukkus alla 29.10.2018 kõigest 8 minutit pärast starti Jakarta lennuväljalt. Hukkusid kõik.
j
j/ 10. märts 2019 20:28
https://skyvector.com/?ll=9,38.733333333&chart=301&zoom=3
s
sõitke aga edasi lennukitega/ 10. märts 2019 20:05
Mitte ükski kord ei saa olla kindel et plekihunnik alla ei kukuks! Tehnika küll areneb aga lennukitega sinnamaale pole jõutud et ka kõige hullema rikke korral tuleksid reisijad maa peale tervena tagasi. Tõesti ei saa siis lennukitele monteerida hiigelsuuri langevarje külge mis häda olukorras toob lennuki vaikselt maa peale?
k
kahtlane värk/ 10. märts 2019 19:58
Sündmuspaik on tõesti väga kahtlane. Mida pildil pole, see on lennuk. Suurest lennukist jääb ikka palju suuri tükke alles. Meenutab 9/11 sündmuspaiku, kus lennukitükke polnud.
l
10. märts 2019 19:15
Lennuõnnetuse tõenäosus pole oluline kui autoõnnetusest eluga pääsemise võimalus on tohutult palju suurem kui lennuõnnetuse puhul.
k
10. märts 2019 18:46
Kummaline sündmuskoht. Peaks nagu suure lennuki tükke ja osasid täis olema aga on vaid ülessongitud savann ja kotid surnukehadega.
t
10. märts 2019 17:37
That might seem like a lot, but more than 2,500 left-handed people are killed every year from using equipment meant for right-handed people. Lennuõnnetuse tõenäosus on 1/11000000, mis on märkimisväärselt väiksem kui autoõnnetus.Kui keegi plärtsus siis olite see teie, nimetades inimesi rumalateks.
p
10. märts 2019 15:07
Praalid ja hüppad ilma erilise vajaduse ja kogemuseta. Lihtsalt, et saaks plärtsuda. Auto alla jäämine pole terve inimese jaoks sugugi lihtne- tuleb ikka mitu asja nimelt valesti teha ja ka siis ei saa kindel olla. Ka kodus saab asi pähe kukkuda ainult väga rumalal inimesel, lähtudes sellest, et kodus on asjad inimese enda kontrolli all.

r
RS2-le Sven/ 10. märts 2019 15:00
Ei taha. Seal oli selgelt kirjas, mida ma väita tahtsin. Kuigi ka selline variant pole võimatu, et mõnel lennufirmal pole rohkem raha kui 6 minutiks vajamineva kütuse jaoks. Tahtsin väita, et lennuõnnetused juhtuvad inimeste tõttu. Et inimesed on rumalad , laisad ja ükskõiksed ( ja ka rahatud). Muideks, kindlasti on ka selliseid lennufirmasid, kel pole raha, et tilkagi lennukikütust osta. See oli nüüd küll väide.
a
Andres/ 10. märts 2019 14:42
Olen selle seriaali enamus osasid näinud ja mida rohkem vaatan, seda paremini mõistan, miks Estonian Air/Nordica pööravad otsa ringi või lükkavad stardi edasi esialgu tühisena näivate anduririkete tõttu. Selle koha pealt au ja kiitus neile.
a
Aasta norm käes 😁/ 10. märts 2019 14:38
t
to Vikadimees/ 13. märts 2019 15:38
rumal inimene oled, mine häbene ennast
t
10. märts 2019 13:22
Tead mõnd riiki, mille lennukid on õhku jäänudki või?
s
Sven/ 10. märts 2019 13:18
Nagu isegi võid taibata olen elus ja terve. Lennukiga lendan harva.
v
vot/ 10. märts 2019 12:57
ükskord polnud lennukil ühte tiiba küljes, teisel oli tiibu rohkem aga lendureid polnud ja siis oli üks lennuk täitsa pekkis.
e
ehhh/ 10. märts 2019 12:55
kas lendur ise tahab lennata kui kütust vähe? või on veel variant - lennata kütuseta edasi? mida rohkem lennukeid, autosid, seda rohkem ka õnnetusi.
u
urm/ 10. märts 2019 12:54
valus ei ole nii negatiivne olla?

e
eremiit/ 10. märts 2019 12:51
hukkunute kohta andmeid pile veel, aga sm president saadab juba omastele kaastundeavaldusi, selle riigi lennukisse ei kipu küll
s
Sven/ 10. märts 2019 12:45
Tean teie vastuargumente- "Olen sada korda lennanud ja midagi pole juhtunud", "Autoga juhtub palju rohkem õnnetusi" jne. Vastaksin järgmiselt: Olen autot juhtinud 1000 korda alkoholijoobes aga vahele olen jäänud ainult kolm korda. Seega võib päris pikalt vedada. Autodega võib rohkem õnnetusi juhtuda aga seal saavad kõik autosolijad midagi ette võtta ja asi on rohkem kontrolli all- saad juhti valida, juhina on väga palju sinu teha, saad maha astuda, saad rooli tõmmata, saad korrale kutsuda, saad nõu anda. Lõppude lõpuks on autoavariide puhul enamasti tegemist väikeste plekimõlkimistega.
s
Sven/ 10. märts 2019 12:38
Vaatasin eile National Geografikust "Lennuõnnetuste uurimist" ja selgus, et üks lennuk ei vedanud kütusega välja, sest firma majandulik seis oli halb ja kütust ei raatsitud piisavalt tankida. Te ei näe piletit ostes, milline seis lennufirmal parajasti on ja kas raatsitakse ka piisavalt kütust tankida või kas piloot on küllalt arukas, et kütuse lõppemisel lähedal olevale lennuväljale minna , mitte kangekaelselt edasi lennata ja alla kukkuda. Vaadake neid saateid ja te ei taha enam lennukiga lennata.
ü
10. märts 2019 12:32
Ükski asi ei püsi garanteeritult õhus. Lennukiga sõit on alati risk. Reisijal pole vähimatki võimalust midagi ette võtta- ta on saatuse käes. Pooled piloodid on täielikud jobud ja lennukitel esineb nii tehasedefekte kui kasutusest tekkinud vigu. Ka lennujuhid pole vigadeta ja erandlikud inimesed. Ka nemad on rumalad, laisad ja ükskõiksed. Lendamine ei saa mitte kunagi ohutu olema.
m
mart/ 13. märts 2019 15:39
autoga on kokkuvõttes suurem riks
m
Mart/ 13. märts 2019 15:40
minu meelest, autojuhid palju hullemad jobumad (suuremas osas), kui piloodid.
m
Me / 10. märts 2019 11:56
oleks justkui lennunduse algusaegades tagasi,kus reisijad kannatasid lennuki konstruktsiooni või piloodi väljaõppe vigade tõttu,mis hiljem järkjärgult likvideeriti. Eriti uus, täiustatud mudel võiks olla nii turvaline,et alla ei kuku ja kui piloot on käpard,maandub vajadusel ise,iga ilmaga. Muidugi on olnud juhus,kus täiesti uue lennuki mõlemad mootorid lülisid välja, sest lennujaama kütusemahutitesse oli remondi käigus merevesi sattunud,mis reageeris kütusefiltriga ja tekkisid nn ebasoovitavad lisandid... .

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee