Eesti uudised

Tallinna–Helsingi tunnel sai 15 miljardit eurot lisarahastust

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 8. märts 2019, 09:57

44 KOMMENTAARI

i
Ivo/ 10. märts 2019, 16:43
Venemaa las yhendab ennast pöhja koreaga.
a
Aga/ 9. märts 2019, 14:39
sellisel juhul eriti oluline, kuna plaanitakse võimalust ka varjendina kasutada.
m
miks/ 9. märts 2019, 14:37
r
9. märts 2019, 13:57
rohelised ,hakake kohe protestiga peale
h
hallo/ 8. märts 2019, 23:40
mart laar leppis ju bratvaga kokku ,ke s hakkas juba eesti riigiasutusi maksu alla panema ning jüri pihl isoleeris asso kommeri kes võitles vene maffiaga.Ei mõista,kas sul on mingi ajuvigastus liiklusavarii tõttu,et sa neid aegu ei mäleta,või oled alles eluvõõras tattnokk?
r
raha ?/ 8. märts 2019, 20:58
nad ei saanud ja raha vaid mingi tingimusliku rahastamise pakkumise tulevikuks s.t kui ilmnevad asjaolud, mida täna ei teata v ei realiseeru mõni eeltingimus, siis ei ole ka raha kusagil, peaks tegema nagu Läti ja laskma neil mingi rongijaama kohe valmis ehitada :)
t
tegelik eesmärk/ 8. märts 2019, 20:37
püstitati juba üle saja aasta tagasi.See on"maad ja varad pankadele,võlad rahvastele"Rahvad ja riigid surutakse võlaikkesse,ning selle tagajärjel saab omandada nende maad ja varad.
h
Huvitav/ 8. märts 2019, 19:20
Soome ühendus lõunamaa külaliste jaoks huvitav

M
.../ 8. märts 2019, 19:19
Millisest euroliidu rahast siin jutt oli?
l
L ol lakale - mis transiit?/ 8. märts 2019, 17:45
Oli valus ka, kui katus ära lendas?
m
milleks läbi soome?/ 8. märts 2019, 17:40
Rootsit läbib korralik raudtee alates maailma ühest suuremast rauamaagimaardlast Kirunast.See on täiesti piisav rauamaagi transportimiseks saksa sõjatehastesse.
m
mis transiit?/ 8. märts 2019, 17:36
varsti algab sõda,sest praeguse forseeritud venemaavastase propagandaga valmistatakse masse ette eelolevaks ameerika tuumalöögi andmiseks venemaa vastu.
t
Tõsi/ 8. märts 2019, 17:25
Ausalt öelda on Rail Baltical ainult siis mõte, kui see ühendatakse Soomega tunneli kaudu ja Venemaaga kaubatransiidi kaudu.
m
Minunimi/ 8. märts 2019, 17:08
Eesti riik, ei suuda turvata oma eelarvest kaitsejóududega. See küsimus laskub omanikele. Aga võibolla, selle aja peale Eesti elanikkond muutub.
t
tegelikult/ 8. märts 2019, 15:52
Andke see raha euroliidule tagasi. Tasuta lõunaid ei ole nagunii.
t
to väga hea uudis 12. 22/ 8. märts 2019, 15:49
Palgaline provokaator alati platsis provotseerimas. Ära loodagi, ei allu keegi su provokatsioonile.

k
Keskealine naine/ 8. märts 2019, 15:48
Appi ! Milleks seda tunnelit vaja ? Ex ikka lõunamaa külaliste jaoks. Loodan, et seda tunnelit ei tule.
e
eestlane/ 8. märts 2019, 15:31
Ja Eesti rahva arvamus ei loe siin midagi? Tehakse ära ja asi korras! Nii nagu kõik muu!
n
no ikka/ 8. märts 2019, 15:26
pritsime,et sorose döllidel üksi igav ei hakkaks.Selle mitmekesisuse eest võitlemiseks me ju laulva revolutsiooni ajal kätest kinni hoidsime!
n
nuu/ 8. märts 2019, 15:17
sa oled siis kes ? sotsitöll või kesikutöll? Vahet pole, Eesti riigi v,aenlane igatpidi.
l
Loe Tiit/ 8. märts 2019, 15:12
Kust sa siit sõna Rail Baltic leidsid, siis Soome-Eesti tunnelist juttu
t
Tiit/ 8. märts 2019, 12:57
Mida voi keda kavatsetakse mööda Rail Balticut vedama hakata, et see kallis raudtee ennast ära tasuks? Pealegi Rail Balticu ehitus külmutati määramata ajaks. Raha ei ole.
t
Tiit/ 8. märts 2019, 12:53
Hiinast viib mitu raudteed läbi Venemaa Euroopasse. Kaup liigub seda teed kaudu.
a
arvamus/ 8. märts 2019, 12:17
Huvitav, mis on selle projekti tegelik eesmärk, sest rahaliselt ei tasu see kunagi ära? Isegi Eurotunnel oma meeletute kauba- ja inimkogustega on kahjumis, hiinlased ei põleta raha niisama, mingi idee peab olema.

t
to 11.04/ 8. märts 2019, 12:04
vaata maakaarti,hiinlastele on palju kasulikum Murmansk-Sankt-Peterburg ja edasi Peipsi tagant euroopasse,ei ole vaja tunneli kasutamise eest lisaraha maksta.
k
Küprok/ 8. märts 2019, 11:58
Saabki kiiremini soome küprokit panema
a
am/ 8. märts 2019, 11:29
Mis pealkiri.No ei ole veel saanud ju.Brüsselist pole veel jaa sõna tulnud.
m
ma/ 8. märts 2019, 11:20
Sellest tunnelist saab olema osa Rail Balticast! Põhjamaadest otse Euroopasse!
o
Osalevad, panustavad ja on omanikud. / 8. märts 2019, 11:11
m
maakas/ 8. märts 2019, 11:10
See raha tuleb Zimbwabve dollarites?
k
Kuuuurija/ 8. märts 2019, 11:09
on arvatavasti seotud ettevõttega nimega Tallink. Tallinkile on see tunnel ülimalt kahjulik.

m
manfred/ 8. märts 2019, 11:09
Põhja meretee on 100,0% Vene kontolli all ja selle läbimiseks tuleb Rosatomfloti jäälõhkujateenus tellida. Venelast väliides saab selle läbida teoreetiliselt ümber põhjapooluse sõites aga taoline jääsulamine võtab ehk 1000 aastat aega.
m
Ma panen omaltpoolt ka miljoni. Siis kui tarvis läheb. Millises väärigus, selle jätan enda teada./ 8. märts 2019, 11:06
n
No/ 8. märts 2019, 11:04
Milleks sellist tunnelt vaja
s
Suur raha kadu Venemaale/ 8. märts 2019, 11:04
Hiinlane on tark ja ettenägelik. Kuna suhted Venemaaga on ettenägematud ja Venemaa on ebastabiilne, suunatakse transiit Venemaast mööda. Selle tõttu on Hiina majanduslikult huvitatud tunnelist ja pumpab sinna raha. Pole enam ammu saladus, et kliima soojenemisega saavad enamus aega aastast ka suured kaubalaevad läbida Põhja-Jäämerd ja Hiina tahab transiitsadamat Põhja-Norrasse, kustkaudu läbi Soome ja Baltikumi kulgeks transiitkoridor Euroopasse. Mina ei näe seda julgeoleku ohuna Eestile, pigem on see kasulik, sest Hiina tõenäoliselt kaitseks oma transiitkoridori.
j
ja siis/ 8. märts 2019, 11:01
räägitakse,et palgad on väikesed.Aga tegelikult on hoopis hinnad kõrged,sest aktsiisidega korjatakse rahvalt see raha ,mis on tehtud nende rumalate valikute tõttu.Hea küll,räägitakse,et euroliit ka annab raha.Küsiks siis,kas eesti rahval ei ole tõesti häbi parasiteerida saksa töölise turjal?
m
maa/ 8. märts 2019, 10:58
https://www.youtube.com/watch?v=85xLUervcwQ&t=620s
S
.../ 8. märts 2019, 10:56
Sai laenu, mis võetakse ulmeliste protsentidega meilt tagasi.
s
Suur oht eestile/ 8. märts 2019, 10:44
Miski ei ole tasuta. Nad tahavad selle 15 000 000 000 eurot koos intressidega tagasi saada. Hiinlaste plaan on luua selline 'imeline' asi nagu Arctic Corridor. Nad loovad uue siiditee arktikast läbi soome otse euroopasse. Ikka selleks, et lõpuks domineerida kogu maailma. Huvitav on ka see, et miks meie suured inimõiguslased ei kisa. Hiinlastel on üle 1 000 000 uiguuri koonduslaagritesse vangitatud. Hitler tegi muide sama asja, koondas kokku ja hävitas inimesed kes talle ei meeldinud. Eestis ei taheta aga sellest rääkida. Võib arvata, et paljud on juba ära lobistatud. Eestlaste hind pole kõrge.

k
Kuuuurija/ 8. märts 2019, 10:40
Lähema 50 aasta jooksul seda tunnelit ei tule. Kas see rahastaja üldse nii kaua vastu peab, et ehitusfaasi rahastada? Parem põletagu oma raha projekteerimisfaasis ära ja rahu majas!
k
Kaarel/ 8. märts 2019, 10:37
On teil 15 miljardit tagataskust võtta? Milliseid vilju seal noppima hakatakse, seened, marjad, õunad?
m
.../ 8. märts 2019, 10:35
mis kasu saavad sellest hiinlased?
o
oi,kui tore/ 8. märts 2019, 10:31
kõik maanteed tuleks euroliidus maa alla viia,sest siis ootaks ees üüratu majanduskasv!
2
2 pensioni sammas/ 8. märts 2019, 10:29
Meie "investeerime" miinuses fondidesse ja Hiinlased tulevad ja investeerivad meie aiamaale et hiljem meie vilju noppida???

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee