Eesti uudised

JUBE: vanem naisterahvas lõi bussis üheksa-aastast poissi näkku

Toimetas Hindrek Pärg, 7. märts 2019, 22:19

227 KOMMENTAARI

k
11. märts 2019, 12:27
Kahju lapsest.Meil haiglas selliseid palju nn.polkovniku lesk. Tuleb haiglasse ja muudkui nõuab õed tehke seda ja toda ,sanitarkad jooksku ja kummardagu.Ei saanudki selgeks teha ,et meilenam sanitarkasid pole on 2 aastase kõrgkooli õppega hooldajad.Kui juba oli karguga töötajale üle turja virutanud.Kohal käis ka politsei.Mis küll ilmas sünnib?
u
10. märts 2019, 14:06
Unista edasi, kui tänapäeval julged noorele midagi ütelda, saadetakse sind kohe v.i.t.t.u või veel hullemasse kohta.
n
Need .../ 9. märts 2019, 19:10
... ei ole venelased vaid sovjetid. Neid leidub 80-aastaseid aga ka veel 40-aastaseid.
i
ironiseerivalt/ 9. märts 2019, 17:53
Vabastajatesse, kultuuri- ning kirjaośkuse toojatesse peabki ju ikka väga sügava austusega suhtuma. Ja neile oma heaolu eest võlglasena ikka nende tarka ning eksimatut tahtmist täitma. Ja muidugi peab iga t šu h h n a a tundma ka "rahvaste vahelise suhtlemise keelt". Siis pole ka vajadust talle kätega asjad selgeks teha
n
nagu selgub/ 9. märts 2019, 13:26
sõna vanem on meelega eksitavalt pandud et äkki mingi rauk
e
eestlased/ 9. märts 2019, 11:49
oma-vahel julgete sõimelda ja politseisse avaldusi teha aga muidu on saba jalge vahel ,kõrvad löntis
i
idavirulane/ 9. märts 2019, 11:17
Mäletan noorusest juhust, kus tööpäeva hommikul Sompas keegi venekeelne mamsel kostitas linna sõitvas bussis kedagi istuma hakkavat last sellise kuklamüksuga, nii et too oli kõhuli bussipõrandal. Ja ise vajus seejärel õndsa ning võiduka naeratusega ise tóllele vabale istmele.
i
ironiseerija./ 9. märts 2019, 11:12
Kultuuri ja kirjaoskuse toojatesse tuleb austusega suhtuda! Neid austada ning armastada. Ja kui sõnadest aru ei saada, siis teeb kätega selgeks. Et kes on siin tegelik peremees.

v
Vanaema/ 9. märts 2019, 10:27
Vabaduse pst buss nr18 liinil on olnud ka juhtumeid, kus minu lapselast on füüsiliselt istmelt ära tõmmatud. Aga see oli alkolõhnadega meesterahvas. Ja keegi tema kaitseks välja ei astnud.Kaasreisijad- olge laste suhtes tähelepanelikud!!!
e
Ewa/ 8. märts 2019, 18:00
Mina ei paku kellegile istet.Kui keegi istuda tahab,siis ta küsib viisakalt.Kui bussis istun ,siis vaatan aknast välja,mitte ei vaji mingeid vanamoore või vanamehi ,kes uksest sisse astuvadei.Ei,ei istu kõrvaklapid peas.Kui viisakalt istet küsitakse,siis tõusen alati püsti.Aga vähivallale vastan vägivallaga ja sõimule sõimuga.Katsugu ainult keegi mind ja mu last puutuda:ära tapan sellise!
v
Vihane/ 8. märts 2019, 17:53
Mina usun seda täielikult sest olen olnud ise pealtnägijaks nr. 3 bussis. Kell oli selline 4või 5 õhtul, täpselt et peale kooli veel trennist kuskilt tulnud nii 8või 9 aastane koolipoiss istus bussis minu kõrval. Poisil oli koolikott ja veel üks suurem kott, näha oli, et laps on väsinud. Bussis oli tegelikult siinseal mõni vaba koht. Hobujaamas tuli peale vanem naine koos oma emaga. Ema sai istekoha meie ligi ja siis hakkas proua koolipoisi kallal vene keeles kärkima. Poiss ei saanud arugi mis toimub, mille peale rabas muti poisi õlast ja kukkus teda püsti tirima. Nad osalt ongi sellised .
k
Küsimus/ 8. märts 2019, 17:44
Kas tegelikult bussides valitsevast olukorrast ei tohigi teada anda?!
t
Tohoh/ 8. märts 2019, 17:43
Sagedase bussisõitjana kogen hoopis vastupidist olukorda. Koolipoisid ründavad bussidesse kaasreisijaid hoolimatult kõrvale tõugates. Jälk valimatu ropendamine kajab üle terve bussi. Keegi ei julge neid korrale kutsuda. Lagastamine nagu sellel eelmise nädala sünnipäevaprallel, kus lõhuti ja reostati kogu sisustus.
d
Dostojevski/ 8. märts 2019, 17:38
Dostojevski oli vaimselt täielik sooda.
h
Haista Gäng/ 8. märts 2019, 16:48
Kas üheksa aastane on sul teismeealine? Täielik kummipea oled
v
votasuhumutt/ 8. märts 2019, 16:45

m
minaolenkestahan/ 8. märts 2019, 16:41
r
Ronja/ 8. märts 2019, 16:30
Me ei tea teise inimese jõuvarusid ja tervislikku seisundit,nii vanainimese,kui lapse. Seega jäägu kõik viisakuse ja kasvatuse piiridesse. Viisakas inimene annab ise istet,kui ta on võimeline seisma. Leian,et kõik me peame olema viisakad,mitte ainult lapsed,ka vanainimesed.
k
kiidan takka, jalaga vakka/ 8. märts 2019, 16:19
Ma loodan et sinu lapsega juhtub nii, midget
t
to Sirje/ 8. märts 2019, 15:57
9 aastane pole teismeline. On alles provokaatorid siin kommimas.
k
kiidan takka/ 8. märts 2019, 15:24
Tubli memm! Tattnokale tulebki koht kätte näidata!
s
Sirje Reilson/ 8. märts 2019, 14:01
Peab ikka küll, kui teismeealine laiutab ja seisab, rase, vanadusest väeti või titaga ema
h
Haige inimene oli/ 8. märts 2019, 13:17
Tegemist on Skisofreenikuga, sellised käituvad ettearvamatult. Normaalne tõesti sikutab varukast et ärgu laiutagu, või kui aru ei saa, siis tõstetakse tema kott talle sülle ja ettevaatlikult. Mitte et sõnadest aru ei saa nie kavaruu estonskia ja siis kannaga tugev hoop!
j
Jussike/ 8. märts 2019, 12:24
Mitte ainult, aasta tagasi kukkus mu poeg väga õnnetult. Kahjuks pidime EMOst koju minekuks liinibussi. Kui buss peatas trügisid need väetid vanurid nii, et jooksid pojal kargud alt ära, poeg kukkus libedaga pooleldi bussi alla. No eks pojal ka karkude kasutamis kogemust napilt. BUSSIJUHT nägi seda, kamandas vanurid bussist välja, aitas poja bussi ning lubas alles siis teistel bussi astuda.

m
Mida iganes/ 8. märts 2019, 11:46
Jube tark oled:)))ei pea.. olen ise istet pakkunud ja pärast lolliks jäänud,.....sul pole vist lapsi või ei tea koolielust midagi ...või elad kiviajas Kinni....
m
Marge/ 8. märts 2019, 11:43
Sõidan 40-ga olen 70 ja ainukesed, kes istet pakuvad on vene mitte eesti noored ja sellel liinil eriti Ristiku ümbruses lärmavad just Eesti lapsed
s
sõltlane/ 8. märts 2019, 11:39
tasuta reisidel on kõik tasuta saadaval
m
Mida iganes/ 8. märts 2019, 11:38
Lastel on pikad koolipäevad väga raske koolikott,ja neil on õigus istuda nad pole matsid ,kasvatamatud .....issand mis inimesed....last nii koheda ...olex see minu laps olnud olex see vene proua....
a
ajad mööduvad/ 8. märts 2019, 11:37
asjad lahendatakse kohapeal,hea et ei olnud pudrunui või kurikas vaid ainult raudne rusikas (kuvalda)
m
Mida iganes/ 8. märts 2019, 11:29
Mida te inimesed räägite.....lastel on ka pikk ja väsitav koolipäev,ja koolikot väga raske .....ja mix peab kohe mats olema kui istet ei paku,,,,sõimata last keda te ei tunne ja õigustada seda mutti......
a
arvan ma/ 8. märts 2019, 11:25
kui see vanem naisterahvas tõesti nii nahhaalselt käitus, siis oleks parem variant olnud see, kui ta trüginuks lapse kõrvale istuma, halenaljakas ju.
m
Mida iganes/ 8. märts 2019, 11:23
Mida asja inimesd Andke aru endale mida räägite tiblad lausa....lastel on ka raske koolipäev ja väga raske koolikott...te ei tunne seda poissi et őelda vaba kasvatus ..... Oleks see minu laps olnud,ma oleks vastu lõgemeid andnud nii et koliseb,uskumattu uskumattu .....

g
Gangster/ 8. märts 2019, 11:21
Et siis on õigus kohe ise tirima hakata ja last näkku lüüa? Istekoha pakkumine ei ole kohustus vaid puhas viisakus. Kahju et keegi mutile tagasi vastu hambaid ei andnud
t
TO vanematel inimestel/ 8. märts 2019, 11:08
sellisel juhul olnuks sinu kodanikukohus vahele astuda. Siin sajatamisest pole ju kasu.
l
Laps võib lösutada/ 8. märts 2019, 11:05
kui bussis ruumi. Mitte ükski vanur ei tohi võõrast last puutuda. Ja kui tahab lugupidamist ja austust siis suhelgu viisakalt ja riigikeeles.
t
to: oleks aeg täna, 10:23/ 8. märts 2019, 11:00
a
Arvata on./ 8. märts 2019, 10:59
Et just eestlasi sõimab.Olen seda näinud-kogenud.
e
Ei sobi./ 8. märts 2019, 10:58
Sa ju meesterahvas.Las ema annab.Sooline võrdsus.
j
Just./ 8. märts 2019, 10:56
Olen tallinlane ja vene keeles põhimõtteliselt ei suhtle.
T
@to 07:31/ 8. märts 2019, 10:53
Tahtsin just mainida.Suur osa lastevanemaid ei teagi,mida vabakasvatus sisuliselt tähendab.

k
Kõi bussid küll.../ 8. märts 2019, 10:52
...puupüsti täis ei ole.Vaatamata kellaajale.
i
iuuu/ 8. märts 2019, 10:51
m
Mees 68/ 8. märts 2019, 10:50
Sõitsin kord trollis.Troll oli pea tühi,mõni inimene vaid.Panin oma kraami täis seljakoti kõrvalistmele.Järgmises peatuses tuli plekkhammastega baaba peale ja minu kõrvale trügima.Ma mainisin,et trollis vabu kohti küll.pani kisendama,et tema tahab just siia istuda.Midagi-tõusin püsti ja asusin mujale.Ütlesin veel esti keeles,et igaühe kõrval ei tahagi istuda.Pilgust oli näha,et ta ei saanud sõnagi aru.
v
Väga tõenäoline./ 8. märts 2019, 10:43
Kui arvestada muti päritolu.
m
Mis ajast?/ 8. märts 2019, 10:41
Olen Rootsis Stockholmi kandis elanud aastaid.Ja pea iga päev bussidega sõitnud.Ei ole sellist reeglit kuulnud-lugenud.
t
to marwin/ 8. märts 2019, 10:36
selge, hakkame üksteisele molli andma! Nii ve? Põhjuse leiab alati!
p
Pigem.../ 8. märts 2019, 10:36
...Lenini-Stalini järeltulijad.
m
Miks ei või laps bussis istuda?/ 8. märts 2019, 10:35

ä
Ära ole nii kindel/ 8. märts 2019, 10:33
Kindel võib olla vaid sünnis ja surmas ja maksudes
e
esteet/ 8. märts 2019, 10:33
selge, ole siis sina vähemalt viisakas ja ütle lapsele, et kena oleks kaasreisijatele nn ruumi teha..aga rusikaga näkku-no tead!??
a
ainult et / 8. märts 2019, 10:31
peale vägivalla ei karda nad midagi.Kuidas seekord lugu oli, ei tea, ei näinud.Võib olla oli vana inimene harjunud, et ainult nii saab istekoha.samas olen näinud, et vanur nõuab rasedalt, et see püsti tõuseks ja talle koha loovutaks - inimesi on igasuguseid .
v
Vene mutid, jah leiavad, et neid peab kummardama ja alati kohta pakkuma. Ma ei süüdista väikseid koo/ 8. märts 2019, 10:29
S
.../ 8. märts 2019, 10:27
See on see eesti ühiskond et kõik näevad aga ei sekku ja suunavad pilgud maha. Miks siis vahele ei läinud kui nägid ja siis nûûd kommenteerid. Ja vastus küsimustelenmis hakkab tulema mina olen kahel korral sellises olukorras sekkunud. Uskugr mind kiusajad jäid väga pikkadr nägudega seisma sest nad ei uskunud et keegi neid avalikult noomida julgeb.
s
suur eksitus!/ 8. märts 2019, 10:26
meil ju varsti 30 aastat ISEeisvust! Vatijoped ei puutu vist siia enam, tuleb ikka peeglisse ja oma õue peale vahtida, kuigi nii mõnus on keerutada seda vana ja kulunud plaati!
v
vanurid omavad küll eesõiguse istuda/ 8. märts 2019, 10:26
sest inimeseks olemine põhineb moraalil.igaüks valib ise, kas tahab olla inimene või inimesetaoline olevus.Ega siis noored ei paku istet ka sülelapsega emale, kui, siis ikka mõni vanem naine teeb seda
p
paraku/ 8. märts 2019, 10:24
pole noortel KUNAGi piinlik! Aja märk!!

o
oleks aeg/ 8. märts 2019, 10:23
õpetada kodus, et igal pool ei pea lösutama ja bussis võiks vanematele istet pakkuda. Vene-eesti küsimus on siin taas teisejärguline. Kasvatamata tatikad ülbavad igal pool!
o
oeln ise ka kohta otsinud/ 8. märts 2019, 10:22
(mitte küll linnaliinis, vaid kaugsõidubussis, kus seista ei tohi) ,ning koti omanikule öelnud, et sooviksin sinna istuda.Koti omanik aga vastas, tal ei ole oma käekotti mujale panna, et otsigu ma mõni teine koht.Selliseid noori naisterahvaid on ka, kes ei jaksa oma ridiküli süles hoida.
o
olenemata vanusest?/ 8. märts 2019, 10:19
Kas ka 20- 30 aastased lapsed?
s
sama kahjuks käib ka eesti laste kohta/ 8. märts 2019, 10:18
üks noorte seltskond, umbes 11-12 aastased poisid ja tüdrukud rääkisid kõva häälega ikka üpris rõvedusi.Mind pani kõige rohkem imestama, et neid ei häirinud täiskasvanute juuresolek.
k
kusjuures / 8. märts 2019, 10:15
tumedanahalised pakuvad küll sageli hallipäistele istet, nende kodumaal on veel vanaaegne kasvatus.
n
nii on/ 8. märts 2019, 10:14
kui kodune kasvatus puudub, vanemad ei ole lapsi õpetanud ega pea ka ise viisakusreeglitest lugu, siis ongi selline pilt nagu on.Kord läksid bussis kaks koolipoissi kaklema, kuna mõlemad tahtsid just samal istmel istuda.Bussijuht läks vahele ning pakkus, et teine poiss tuleks istuks eespool.Poisike ütles selle peale et :Käi p..., vanamees! bussis võib näha huvitavaid asju, kuidas vanemate illikukud oskavad käituda ja rääkida, sõnavara nagu voorimehel.
v
vanematel inimestel/ 8. märts 2019, 10:10
on nõuka ajast harjumus, et noored pakuvad vanadele istet.Tänapäeval seda kommet ei ole, ka 20 mees istub ja 80 seisab tema kõrval püsti.Veel rohkem on levinud komme, nii noorte kui vanemate seas, et noor istub ühel istmel, kõrvalistmel istub tema kott, sõber istub oma kotiga teisel pool vahekäiku koos oma kotiga ja siis vesteldakse üle vahekäigu.Vahel on terve buss niimoodi täis (Tallinn - Narva liin), kord üks vanem mees ei leidnudki kohta ning istus bussi wc juures trepile.
o
On ikka küll/ 8. märts 2019, 10:09
Füsioloogiast on teada et koolilaps on sama nõrk kui on vanainimene. Laps kes on päev läbi omaraskust ranitsat seljastarinud võib ka bussis istuda.

m
M/ 8. märts 2019, 10:09
Vaadake buss on siiski ühistransport ,kus ainus reegel on ”kes ees see mees” . Nii palju kui ma olen eestis viibides olude sunnil bussiga sõitnud on üldiselt ikka alati vanurid need kes istuvad . Jah neil on jalad väsinud aga samas sellel koolipoisil ,kellel mitmekilone kott seljas ,kõht peale pikka päeva tühi on samuti ebameeldiv seista . Miskipärast peavad alati just lapsed püsti tõusma .Miks mitte nendele keskealistele ülekaalulistele olenditele õla peale koputada ,et laske istuma ?? Väga tihti persetavad need kolestorooli pommid mõnusalt terve tee istmel ,taguotsa liigutamata
k
Kunstnik/ 8. märts 2019, 10:08
Mitte aind vene vaid ka eesti vanadaamid vaatavad bussi astudes kurjalt ringi ja sihivad kasvôi kuu aega endast nooremate kohti.Londonis aga on vanemal naisel piinlik kui istet pakutakse.Orienteeru siis...
l
Liina/ 8. märts 2019, 10:06
Täiesti nõus sellega. Paraku Tln ei ole kombeks piirkonnakoolides käia ja see teeb koolibussi marsruudi planeerimise väga keerukaks. Samas kui oleksid koolibussid, mis lähtuksid piirkond + kooli vajadusest, siis vb paneksid vanemad rohkem lapsi piirkonnakoolidesse.
m
mina nägin/ 8. märts 2019, 10:06
24 bussis, kuidas noored mõnitasid ühte keskealist naist (nii noored kui naine olid venelased), mille peale naine helistas politseisse.Sõitsin 7 peatust, sellel ajal politseid ei ilmunud ning noored vaid irvitasid bussi tagaosas.
h
Haha/ 8. märts 2019, 10:05
Olen seda ise ka näinud. Täitsa koomiline. Inimesed ei saa bussist väljagi minna kui need kes enne kepinajal bussi ootsaid on järku kepid üle õla visanud ja trügivad teiste vahelt bussi ja jooksevad istuma. Need on need higed ja väetid vanainimesed.
t
8. märts 2019, 10:05
tolstoi ja dostojevski olid siiski intelligentsed inimesed.
s
8. märts 2019, 10:01
see on see kultuur,mida ida poolt tulnud vatijoped meile juba 70 aastat toonud on.sellised tolstoi ja dostojevski järeltulijad.
t
to 07:31/ 8. märts 2019, 09:59
Esitaks tuleks endale selgeks teha, mida tähendab vabakasvatus selle õiges mõistes.

t
to no/ 8. märts 2019, 09:56
Kas õige kasvatus on see, kui ema lubab võõrastel oma väiksele lapsele kallale tulle ja kiidab selle heaks ?
M
.../ 8. märts 2019, 09:56
Ma ei saa aru kas see on praegu iroonia või räägid sa tõsiselt. Mitte ükski neist haigustest ei ole põhjus lapse löömiseks kui ta ei saa aru kui mingi vanamutt temaga vene keeles räägib. Ja usun et lapsel olid ka lihased ja selg ka kael valulikud koolikoti kandmisest, mäletan seda oma ajast, sest need kaalusid sama palju kui mina.
t
to hm/ 8. märts 2019, 09:55
Ei pea istet pakkuma! Lastel on ka õigus istuda ja neil on rasked kotid!
v
vanem inimene/ 8. märts 2019, 09:55
Lapsed istuvad sest nad on raskete kottide tassimisest seljas ja käes nii väsinud, et mõni pisem jääb bussis isegi magama. Olen üles äratanud ja küsinus, et kas sinu peatus tuleb veel, ära maga.Vanad naised on sageli ennast täis, õigustavad oma "haigeid jalgu" ja vanaks olemist, et suva siis kuhu istuma saada.Tegelikult on see õpitud abitus noorte kiusmiseks. Lapse löömine on kohutav asi ja kohe oleks pidanud keegi kutsuma politsei, jõuab ehk järgmise peatuse ajal bussi ja vanur oleks karistada saanud.
a
AAA/ 8. märts 2019, 09:51
Vanad inimesed on vanad, nad on terve elu tööd teinud ja teiesuguseid kasvatanud. Tervised on läbi ja jõudu enam ei ole. Siin ei ole küsimus õiguses vaid inimlikkuses. Sinususuguselt, Andra, seda oodata ei tasu!
v
vana ja tark/ 8. märts 2019, 09:48
Ei õigusta kindlasti löömist, AGA minu buss on 1A ,kus koolilapsi rohkem, kui täiskasvanuid ja ausalt öeldes ega ikka ei taha küll peale lõunat alates selle bussiga sõita koju, SEST laste käitumine bussis on VÄGAGI HÄIRIV, kisa,kära, söömine, joomine ja muidugi nad lendavad bussi kohe istuma, seisavad vanemad inimesed, nii kepiga kui muidu vägagi eakad ja väiksete lastega vanemad...Need koolilapsed elavad bussis nagu oma kodus, ei mingit teistega arvestamist, enamus nendest on nö kasvatamatud ja tekitavad ebameeldiva olukorra tiihtipeale...Lahendus oleks, et koolibussid peaks neid vedama!
l
Linnaviletsuse Tõekomisjon/ 8. märts 2019, 09:43
kas jõuab nn tõeni - kakluse algatajaks oli 9 aastane koolipoiss...?
k
kribu/ 8. märts 2019, 09:42
Ja muulasele isegi mitte siis kui rasket kotti ei ole.

u
Ups./ 8. märts 2019, 09:41
Vana kommunist teab, et lapsed peavad bussis vanematele naistele istet andma.
n
no/ 8. märts 2019, 09:39
oled "õige" ema, kui sellist suhtumist oma lastesse ka süstid, siis on teada, kes neist kasvab
t
TO:ei olnud küll bussis, kuid olen kindel.../ 8. märts 2019, 09:35
Ei pea siis last lööma! Seal on tal õigus sikutada varukast, või kott eest ära tõsta, talle sülle. See näitab et inimene on metsapoolne skisofreenia. Olen ise ka näinud kui koolist tuleb lapsukene viskab teisele istmele kotti ja ise laiutab teisele.
j
ja päeval kl 14 oli buss niiiii triiki täis, et mammi mujale ei võinud istuda??/ 8. märts 2019, 09:34
t
to Marwin / 8. märts 2019, 09:31
Jah eriline ülbus küll, kui laps julgeb bussiga sõita ja veel istuda ka.
t
to maakas/ 8. märts 2019, 09:28
Ja see uus linnavalitsus leiaks igale hullule saatja, et intsidente ära hoida?
t
To Löä/ 8. märts 2019, 09:28
Kas kohe tuleb kõiki lööma asuda naine õppigu eesti keel selgeks kui elab eestis
t
to Jaan/ 8. märts 2019, 09:27
Jälle ohver süüdi? Jaan kindlasti peaks ennast süüdlaseks ja ebaviisakaks, kui ei jõukas enne hoobi saamist piisavalt kiiresti mingile naisele oma kohta loovutada?

n
Naine/ 8. märts 2019, 09:25
Istet seal ei sõida massid et istet anda ja BUSSIS ON KAAMERAD mille abil tuvastada inimene
h
Helen / 8. märts 2019, 09:25
9 aastane koolilaps, kellel on raske koolikott, ei pea kellelegi istet pakkuma!
k
Kellel siin kasvatus puudub?/ 8. märts 2019, 09:17
Kui sa bussis ei olnud, siis ära ole ka kindel. Kui mul laps väiksem oli, siis ei julgenud ta bussis istuda ka siis, kui mitu vaba kohta oli. Kuigi ranits kaalus nii palju, et minulgi vedas käed põlvini. Ta ütles, et iial ei tea, kuna mõni vanainimene ta peale karjuma hakkab ja korra sai ka mingi mammi käest tohlaka vastu kukalt, sest ei näinud, et mammi tal selja taga seisab ja istekohta ootab. Mis siis, et bussis oli vabu istekohti mitu. Minu arvates ei ole siin mõtet lapse kasvatuse kallal norida, kui see hästikasvatatud vanainimene lapse peale karjuma hakkab või lausa kätega kallale läheb.
j
Jaan/ 8. märts 2019, 09:15
Aga ehk peaks siis juba eelnevalt lastele õpetama, et vanematele inimestele tuleb istet pakkuda? Et ei peaks seda teised vene või somaalia keeles tegema hakkama.
m
mida/ 8. märts 2019, 09:03
juttu, kas bussis ei ole kaameraid?
e
Eestimaal räägime eesti keelt/ 8. märts 2019, 09:01
Mnjaa, tänapäeva noored enam vene keelt ei oska ja korraga avastavad venelased, kes ka inglise keelt ei oska, et nad elavad "kurtide" keskel või et nad pole enam mõistetavad. Selline avastus võib hulluks ajada :)
i
Igor/ 8. märts 2019, 08:59
Venelased on ikka retarderid
m
maakas/ 8. märts 2019, 08:52
kala hakkab mädanema peast! olukorra parandamiseks tuleb praegune Tallina Linnaviletsus välja vahetada!

v
vanamemm/ 8. märts 2019, 08:48
Zarenkov juba kaebles, et Ratta valitsus on alustanud Tallinna eestistamist. Mis puutub väikeste koolijütside istumisse, siis kuigi olen ka ise vana inimene, siis arvan, et suure raske ranitsaga 7-10 aastane on sama nõrk kui vana inimene. Eriti kui buss täis ja pisike poisipõnn peab seisma pikkade tädide vahele kiilutuna. Venelane on aga oma loomult niivõrd agressiivne, et alati tekivad konfliktid. Vene lapsed on aga täiesti kasvatamatud---kui neid üle 3 koos, käib selline rõve lõugamine, et pane kõrvad kinni.
s
Siku/ 8. märts 2019, 08:47
Võrus on bussid pooltühjad. Seal küll pole vaja istekoha pärast rusikatega võidelda.
h
Huvitav/ 8. märts 2019, 08:41
Mis viisakus see ikka on kui lööd väikest last .lihtsalt selleks ,et istuma saada.Buss on inimesi täis ja valitakse ikka välja see kõige nõrgem kelle kalllal norida.
m
Memm52/ 8. märts 2019, 08:39
Bussi vastu helistada? Enamik inimesi on päeval tööl, päris lahe oleks, kui nt. arst või siis nt.autojuht jätaks töö pooleli, läheks lapsele bussi vastu. Kõik isad ei istu kodus ja ei oota, et millal laps helistab. Mõni töötab Soomes, Rootsis, Norras.
e
et siis/ 8. märts 2019, 08:37
Sügaval nõukogude ajal oli see juba nii kombeks. Kõik lapsed teadsid, et kui see tüse vant bussi tuleb ja igal hommikul tuli läheb kisaks ja löömaks. Ta arvas millegipärast, et üks kindel iste on tema jaoks ja kui isegi kõrval oli tühi koht lendas "valel" kohal istuv laps nagu peerukera istmelt.
v
vana inimene/ 8. märts 2019, 08:36
Pal jätke see rahvuse teema aga usun et oma kodus on nad paikesed ja viisakad, väljas ka kooli juures kuuled palju roppusi. Bussis istuvad ja nokivad oma telefonis, ranits kõrvalistmel .
v
Vanur/ 8. märts 2019, 08:35
Podagra pole ainus. Lisaks on vanemaealistel liigese valusad, lihased nõrgad, põis valulik, nägemine-kuulmine kehv, tasakaaluhäirsed ja peavalu...
r
Rootsis on reeglid/ 8. märts 2019, 08:32
et olenemata vanusest peab lapsed istuma saama.

m
Marwin/ 8. märts 2019, 08:31
Tatikaid tulebk õpetada kui vanemad seda ise ei suuda. Muidu lähevad ülbeks kätte
e
8. märts 2019, 08:28
Ei olnud küll bussis, kuid olen kindel, et see laps nüüd kott seljas küll ei istunud. Pigem oli asi selles, et lapse kott oli ühe pingi peal ja laps ise istus kõrval pingil ja mutike võis ka paluda, et laps istuks teise istme peale, et ta saaks ka istuma. Olen isegi näinud kuidas koolikotil peab olema oma istekoht ja ülejäänud reisijad peavad seepärast püsti seisma. Ei õigusta mingisugust löömist ja saan aru ka, et lapsel on raske kott ja ise väsinud, kuid koolikott võiks siiski omanikul süles olla ja tänapäeva lapsevanemad võiksid oma võsukestele ka viisakust õpetada. Me kõik jääme vanaks.
m
Muundunud kesk/ 8. märts 2019, 08:22
Ilmselt lähevad siinsed võõramaalased üha närvilisemaks, sest valimistel polnud enam neid esindavat/kaitsvat erakonda.
t
Tont/ 8. märts 2019, 08:22
Istumis õigus on inimestel, kes maksavad teenuse eest, või inimestel, kes ei saa ise maksta, kuna puudub sissetulek. Absurdne, et on mingi aegunud kord, kus peab andma inimesele kohta, kuna ta on vana. Ma saan tõesti aru, et antakse kohta kui on näha, et inimene ei suuda seista ja paneb sellega enda ja teiste tervise ohtu. Vanurid saavad tasuta sõita ja seega ei oma enam eelisõigust kohale. Tallinn on muidugi omaette teema.
e
Ei maksa kohe kedagi süüdi mõista/ 8. märts 2019, 08:20
...asjaolusid tundmata. Vb see kutt ei istunudki nii vagalt vaid provotseeris ise tüli?
m
Malle/ 8. märts 2019, 08:16
Minul on raske peale luumurdu seistes sõita aga kohaloovutamist ei looda, olen 78 aastane ju siis näen noorem välja.Takso jaoks alati raha ei jätku.
t
T/ 8. märts 2019, 08:14
Aga selline vanainimeste “lapsed eest kui meie tuleme” suhtumine on õige? Veidi silmakirjalik, kas pole?
t
Tumakarov / 8. märts 2019, 08:14

0
08:08/ 8. märts 2019, 08:14
kätega kallale minemist see ikkagi ei õgusta.
r
Rohe2/ 8. märts 2019, 08:14
Bussis nagu liikluses üldiselt võiks reisijatel keelata ka nutiseadmete näppimise. Esiteks hõivab see mõlemad käed, mida võib vaja minna kinnihoidmiseks. Teiseks kiirgab võrguühenduses seade 4G (varsti veelgi kahjulikumat 5G-d).
t
taat/ 8. märts 2019, 08:13
kui kusagil trygida vaja siis need vanamoorid köige kiiremad,justkui oleks sada paari jalgu all,mingist haigusest pole siis jälgegi
i
Istumisõigus peab olema vauritel ja invaliididel/ 8. märts 2019, 08:09
...ülejäänud võivad platseeruda vaid vabade istekohtade olemasolul. Koolilastel küll vajadust istuda ei ole?
a
Agnes A./ 8. märts 2019, 08:08
Sõitsin bussis 33, 4 eesti rahvusest poissi 9-11 istusid ja mängisid oma nutitelefonidega. Kõrval seisis viimaseid päevi lapsootel naine, bussi sisenes vanahärra kahe käetoe kepiga, mina, 75 aga veel kõbus tegin lastele märkuse et vabastaksid kohti , üks poiss saatis minad p...si, teised irvitasid. Tagantpoolt bussi kõrgemast osast siis üks üsna vanemapoolne abielupaar loovutas oma kohad. Need uuemad bussid ongi nagu mõeldud rohkm seismiseks ja istekohti vähe. Oleme siis tublid vanurid ja seisame, las lapsekesed istuvad.
l
8. märts 2019, 08:06
lapsed ei jõua püsti seista on nõrgemad ja kukuvad
l
Leo/ 8. märts 2019, 08:04
e
eisaaaru/ 8. märts 2019, 08:04
Poisil siis isa ei ole, keda oleks võinud bussi vastu helistada?

b
B/ 8. märts 2019, 08:03
Kõik klapib! Valimiskaotus, pohmell, võõras keeles kõnelev, keskerakonna valijatest 90prossa kõneleb võõras keeles jne
a
Andra/ 8. märts 2019, 08:02
Tekib küsimus, millised põhjused on vanemal inimesel, et nemad peavad istuda saama?
p
pealegi, laps, pärast kooli, ON SAMUTI VÄSINUD/ 8. märts 2019, 08:01
Mina ei sõida Tallinna bussis. Aga sa väidad, et venelased on laste kasvatamisel rangemad. Kas tõesti vene lapsed tulevad viisakalt ja vaikselt bussi? Ma sellist asja ette ei kujuta. Meil väikelinnas karjuvad nemad just hullemini. Kas siis vene lapsed pakuvad kõigile istet? Kui nii, siis uskumatu küll.
t
T-le/ 8. märts 2019, 07:58
kui sa ja paljud teisedki siin, oma lapsi sellises vaimus kasvatate, siis kahjuks tulemused ongi sellised nagu tänapäeva laste pealt näha, kännud eest kui meie tuleme.
m
malle/ 8. märts 2019, 07:57
ma ei usu et see 9 a oli ulbe ei maksa kaitsda venelasi
k
KAH EMA/ 8. märts 2019, 07:56
Uhelgi inimesel pole oigust luua kedagi veel vahem last muidugi oli see venelane need on johkrad nemad motlevad et neil on oigus ja joud,aga oleks aeg juba venemaale tagasi minna oma koju aga mitte siin lapsi peksta
v
8. märts 2019, 07:53
ö
ö/ 8. märts 2019, 07:53
Üldiselt on asi läinud tasemele, kus lapsed enam vanematele istet ei anna. Kuigi peaks. Bussi tullakse ranits seljas. Mõnikord ka jäätise või joogiga. Käitumine bussis ei ole alati hea jne. Seega, kasvatus on lõdvaks läinud. Venelased eriti on selle kasvatusega rangemad. Seega ilmselt neile mõjub lapse ebaviisakus teravamalt. Löömine muidugi on liiast aga konkreetsem tuleks lastega olla küll. Lapsed ei mõista ilma tagaaitamiseta, et vanemal inimesel on eelisistumise õigus ikkagi põhjusega.

n
no/ 8. märts 2019, 07:52
Tom on meil EKRE valija, siit veel edasi, kui on ...., siis näita ust ja need teisedeestimeelsed väljendid...
o
Olen näinud/ 8. märts 2019, 07:49
kuidas venelased bussi karjuvad noorte peale ja tirivad istmelt ära. Üks 50ndates venelane tiris istmelt ära teismelise poisi, et oma naine sinna istuma panna. Oma pojal on kogemus, kui ta oli 16a ja olime äsja tallinnasse kolinud, et bussipeatuses tuli vene mees midagi küsima. Poeg vene keelt ei oska - sai selle eest rusikaga pähe. Ratase ja Kõlvarti valijad, keda nad niiväga kaitsevad.
r
Reinule/ 8. märts 2019, 07:49
on näha jah, et sinule on tutakate saamine päris hullusti mõjunud ja ei ole sind normaalseks inimeseks kasvatanud
n
naine 70/ 8. märts 2019, 07:46
Usun, et oli lihtsalt närvihaige inimene. Mind ründas füüsiliselt naisterahvas, kuna istusin kohale, kus tema tahtis istuda, troll oli pooltühi.
e
Est/ 8. märts 2019, 07:45
Bussid on puupüst rahvast täis,kõik tahavad istuda. Lõpuks tekib olelusvõitlus,kes ennem istuma saab.
j
jah/ 8. märts 2019, 07:44
a
A/ 8. märts 2019, 07:44
Pole nagu kuulnud, et massiliselt bussides 9 aastaste nägusid lüüakse- seega raske arusaadav “tüüpilise” väitest ja veel vähem erakonnaga sidumisest:)
m
Mida/ 8. märts 2019, 07:41
taguja-vanaeit oleks teinud- kui poiss teda oleks löönud?

t
täna, 06:39/ 8. märts 2019, 07:38
Oleks sulle looduse poolt mõistust antud, sa sellist jama ei kirjutaks.
l
8. märts 2019, 07:37
Las näitab, ega me ei vaata. Aga sina Fjodoss peaksid küll peitu minema.
j
juku/ 8. märts 2019, 07:36
tänapäeva lapsed on ülbed
v
8. märts 2019, 07:31
Vaba kasvatuse vili,üldse ei imesta.
a
Absoluutne tõde emadel/ 8. märts 2019, 07:28
Olevat löönud, aga mis siis kui valetab, üks ju visati välja lausa ja siis selgus, et valetas
Vot UURIGE TARAKANOVEID ,,/ 8. märts 2019, 07:27
No Keeleseadus Eestis räägib alati seda ja need "MUTIKESED rääkima ei hakka kunagi ,, SEADUS isegi kaitseb venemaalt saabunud mutikesi ,,,
h
Huilo/ 8. märts 2019, 07:25
y
YRAYRAYRA/ 8. märts 2019, 07:09
СЛАВАРОССЙЯСЛАВАПУТИНУ

v
V/ 8. märts 2019, 07:07
Minu meelest ka kaamerad ju..?
a
alatu vale/ 8. märts 2019, 07:04
kultuuritooja öppetas lihtsalt väiksekese kultuuri et vanematelevenevanamuttidele tuleb oma istekoht loovutada
6
61 aastane/ 8. märts 2019, 06:59
Isver..nii jube nagu sotsidest laamendaja teiste üritustel.. Need vanurid ongi jubedad. Muudkui laiutavad ka tánaval. Ma tahan kiiresti kàia..aga nad tuiavad ees.
k
karistamatus/ 8. märts 2019, 06:57
Politsei peab tegema koik , et see venelane üles leida ja venelane peab saama karistatud kõige rängemal viisil.
k
keegi/ 8. märts 2019, 06:55
Jutt vöi asi, buss ju turvakaameraid täis.
t
T/ 8. märts 2019, 06:49
Ei PEAKS ta midagi loovutama. Pole poisi süü, et mingi känd linna peal ringi koperdamisega saab hakkama, aga bussis oma kahel jalal järsku seista ei suuda.
e
ehmatasid ?/ 8. märts 2019, 06:49
t
Tallinn venelaste vabaks/ 8. märts 2019, 06:42
ikka venelane;:) kultuuritooja;) neil oleks argjuba ammu kolida venemaale

e
8. märts 2019, 06:40
Ekre omad on ikka vägivaldsed
j
8. märts 2019, 06:39
Jah, oleks jelme laps seal olnyd, siis avaldaksime mammi lähedastele kaastunnet.
h
Helgi/ 8. märts 2019, 06:32
Minu kogemus on,et keegi ei oska küsida,kas väljute või palun mööda?
r
Reptiloid nr 666/ 8. märts 2019, 06:30
kui mõni kallale tuleb, virutan vastu niiet tükid taga.
i
Ignore/ 8. märts 2019, 06:27
t
8. märts 2019, 06:25
Teate kui bussi peale trügida kepp kaenlas pole nad nii väetid midagi olen seda näinud lapsepõlves ja näen ka praegu.Ja koolikotid on tõsiselt rasked.Vanematel inimestel peaks ka olema viisakust,neile on seda ju õpetatud....aga tunubb,et ei ole.Lapsed ei ole alti süüdi .
s
salasilm/ 8. märts 2019, 06:24
oot, mismõttes neid tundemärke vaja on? kogu tallinna ühistransport on juba aastaid ju paksult kaameraid täis, või on need lihtsalt butafooria?
t
Tiina/ 8. märts 2019, 06:24
Pensionärid kihutavadki ühest linnaosa sotsiaalkeskusest teise linnaosa sotsiaalkeskusse seda köike vöimaldab keskerakond nende jaoks on ühtne Tallinn ,kus saia vöi muud nänni antakse. Kui Jürikese last lüüakse mida ta siis räägib?.Vanurid ei pea söitma mööda Tallinnat edasi tagasi.Lastel on rasked koolikotid ja pikad koolipäevad nad peavadki istuma.

r
Rein / 8. märts 2019, 06:15
Põhjusega võiks sulle endale paar matsu panna, arvad et peksmine kasvatab kedagi paremaks.
t
TK/ 8. märts 2019, 06:13
Ju oli keskerakonna valija.
s
8. märts 2019, 06:08
Sai põhjusega kindlasti. Saime ka omal ajal. Ikka põhjusega. Pätakad lähevad üle käte selle lääneliku nännutamisega.
n
8. märts 2019, 06:08
No vanakesed tahavad istuda. Õpetage lastele elementaarne viisakus selgeks, siis keegi ei ründa ka neid. Kasvatamatu laps, ei oska vanemale inimesele kohta pakkuda.
ä
ätt./ 8. märts 2019, 05:46
Paari päeva pärast selge-libauudis ! Sõimelda saab ja tuleb igal juhul !
z
Za rodinu/ 8. märts 2019, 05:31
Putinrossijarossijarossija uraa!
j
Joosep/ 8. märts 2019, 05:29
Lõhestatud maa, kaks eraldi elavat rahvust - pärismaalased ja okupandid, mis üksteisest mööda elavad ja teineteist ei mõista, ei keeleliselt ega kultuuriliselt. See nõuka-aja kurb tagajärg võinuks sujuvalt öhe vajuda kui kasumijanus erafirmad poleks vene keelt taas ausse tõstnud ning kaubanduskeskustes vene plaati peale pannud. Bussis oma õigusi toore jõuga realiseerivad polkovnikulesed on vaid ebameeldiv tagajärg.
s
sellise/ 8. märts 2019, 05:28
käitumisega inimene võib bussijuhi poolt maha jätta.

l
Lännu/ 8. märts 2019, 04:59
"This Facebook post is no longer available. It may have been removed or the privacy settings of the post may have changed." Ka pildiallkiri ja minu kommentaar lännu. Allkiri oli "Tallinna buss", kuigi pildil on 9 bussi. Õigem olnuks "Tallinna BUSid"
s
Sandrile/ 8. märts 2019, 04:21
Võin kihla vedada, et kultuuritooja ei oleks löönud oma rahvuskaaslast.
s
Sandrile/ 8. märts 2019, 04:18
Küll see baba oleks kallaletungiks leidnud muu põhjuse. Kes tahab, leiab põhjuse alati.
s
Sander/ 8. märts 2019, 04:05
Pole minagi koolis ilma kotita käinud ja polnud see grammigi praegusest kergem ning vanematele iste pakkumine oli enesest mõistetav viisakus. Nüüdsed helbekesed teavad vaid enda õigusi, kohustused kuuluvad teistele.
k
Karin/ 8. märts 2019, 04:02
Kui ve.ne daam nii väeti oleks, siis ta ei jõuaks ru.sikaga näkku lüüagi. Selleks ka ju jõudu vaja.
s
Sandrile/ 8. märts 2019, 03:56
Hea küll, aga istuja peaks sellisel juhul nn. poisikluti raske koti endale sülle võtma. Lisaks võtab koolikott vahekoridoris seljas olles palju ruumi. Jama tekkis sel tasandil, et kultuuritoojal oli vaja aborigeenile koht kätte näidata, olen enam kui kindel.
p
poes on/ 8. märts 2019, 03:49
sama. saad käruga pikki sääri .
s
Sander/ 8. märts 2019, 03:37
Ka sellel vorstil on kaks otsa. Ei õigusta kolakat, kuivõrd see muidugi kolakass oli, kuid et kaasaegne poisiklutt vanematele istekohta peaks loovutama, sellest ei tea nad midagi. Olen enam kui kindel, et sellel tasandil see jama tekkis.

k
Kogemus Tallinna poes/ 8. märts 2019, 03:26
parandan toidukäruga, mitte korviga
k
KillaH/ 8. märts 2019, 02:58
Ei tea jah, kus nad kotid said, mis nii segavad? Vaata kool on onju? Koolis on õpikud, mida on hea kotis kanda, sellepärast ongi lastel koolitarkust täis kotid seljas. Teine teema, et nad istuvad? No ja istuvadki ,et on kotti kaasa tarinud,suur raske kott, ei tohi istuda või? Telefon häirib? No lase siis ise meelelahutuseks mõni rahvalik viis, kõva häälega, peatuse nimede vahele ja valideerimisemulale, on lõbusam, keegi ei vahi telefoni enam. Üheselt kokkuvõttes, jube hea on kritiseerida, kuid kaugemale ei näe.
j
ja kui ma isana/ 8. märts 2019, 01:52
sellisele baabale vastu kaalikat annan, siis olen ju kõige jõhkram ja alatum inimeseloom.
m
millest sa aru ei saa?/ 8. märts 2019, 01:49
ema ei olnud lapsega bussis.
l
LIISU/ 8. märts 2019, 01:34
See vanem naisterahvas sõidab mustamäel tihti ja sõimab bussis. Saavad nii lapsed kui ka täiskasvanud.Eriline viha aga tal just laste vastu.
n
Nörritab mis kole/ 8. märts 2019, 01:15
Plekist hammastega „kultuuritoojad” on ülbeks läinud. Need on „meie inimesed”, kes tunnetavad, et nii sm. peaminister kui ka see ... mistaminüüdoligi... toetavad igati mälestusküünalde jalaga laialitagumist, eesti poisi peksmist sõjaväes, eesti kooli likvideerimist Ida-Virus, ukrainlaste massilist sissevedu ja muid „lõimumisele” suunatud tegevusi. Kuhu see siis kõlbab, et eestlane enam „veteranile”, kes tõi meile 1940-ndal kultuuri ja 1944-ndal vabaduse, istet ei paku!
n
Nimi/ 8. märts 2019, 01:00
Huvitav, kirjas on 35 kommentaari, kuid tegelikult ainult 19. Kus ülejäänud kadusid?

v
Vanur/ 8. märts 2019, 00:56
Mina ei istugi bussis. Ebameeldiv on istuda. Veel kummalisem oleks kui mulle istet hakataks pakkuma. Ma ju alles 65. Kunagi olin oma aastase lapselapsega bussis..laps süles ja keegi ei pakkunud istet. 80 aastane ka pole nii vana et istuma peaks. Kui buss tühi,siis jh..aga táis bussis eelistan seista. Kui istuda tahan,sõidan taksoga.
v
vanem naine/ 8. märts 2019, 00:44
Ei saa olla mingit istumise eelist!!! Lastel on rasked koolikotid ja nad on samuti väsinud. Viimasel ajal on endalgi tegemist, et bussis jälle tutakat ei saa. Mõni on nii raevu ja viha täis, samuti ka vanad mehed, et lükkavad ja peksavad küünarnukkidega teisi reisijaid. Teada ju, et rahatus, vaesus, töötus ja ülbed ametnikud, müüjad ning lootusetu olukord, et elujärg paremaks ju kuidagi ei lähe - see ajab mõned inimesed vihaseks ja raevu täis.
6
61 aastane noor inimene. / 8. märts 2019, 00:40
Kui ma nii vana olen et bussis istet pakkuma hakatakse..siis pigem hakkan kulleriga koju súüa tellima.
p
pp/ 8. märts 2019, 00:36
6
61 aastane vanaema/ 8. märts 2019, 00:33
Milline see nähtavalt haige peaks välja nägema? Peaks ühistranspordis oma proteesitud põlved ja puusad lahti kraapima, et nähtav oleks või? Nii rumal jutt! Ei õigusta täiskasvanu vägivaldset käitumist, aga tänapäeva lapsukesed pole viisakusest kuulnudki.
s
sa oled häbematu/ 8. märts 2019, 00:33
i
Istumise eelis lastel, vanadel ja emadel/ 8. märts 2019, 00:27
Kommentaare lugedes jääb mulje, et ühistranspordi vahendis on ainult üks istekoht ja seal istub laps. Kas kõik ülejäänud istmed on välja võetud või istuvad nendel veel vanemad ja sandimad, kui see füüsiliselt võimekas näkkulööja? Kui last istumas ei ole, keda ta siis ründab?
m
Matilda/ 8. märts 2019, 00:19
Ega nende nagamannidega teisiti ei saagi. Varem sõimasin,kuid nüüd ründan koheselt jalutuskepiga, ette hoiatamata! See on ainus,mis mõjub. Kahjuks.

e
Ema kirjeldab sündmust aga lööjat ei suuda meenutada???/ 8. märts 2019, 00:16
"...lõi siis teda rusikaga näkku," kirjeldas ema juhtunut. Ta lisab, et kaks meesterahvast nägid sündmust pealt ning astusid poisi kaitseks välja. "Kahjuks laps oli niivõrd shokis, et ei tea muid tundemärke..."
K
?/ 8. märts 2019, 00:16
Kas ÕL-is on õhtune puhketund?
m
Mees kes oli rimis/ 8. märts 2019, 00:16
Pole nii hull kui vanem naisterahvas lõi poisile näkku rimi järjekorras
t
Tänan!/ 8. märts 2019, 00:14
lõpuks ometi keegi normaalse jutuga
e
elust enesest/ 8. märts 2019, 00:09
Muide, nähtud neid lapsukesi bussides küll, trügivad kott seljas süüdimatult ringi, istuvad nüri näoga pingil, moblad käes ja vanematele inimestele istet elu sees ei paku
h
hm/ 8. märts 2019, 00:06
Vanemale inimesele tuleb istet anda sõidukis, mitte vastu kobiseda või ignoreerida. Ju midagi sarnast see 9 aastane poiss tegigi. Ja ei usu ma elu seeski, et keegi vanem naine last rusikaga näkku lööb, jutt või asi.
t
to hm/ 8. märts 2019, 07:38
mitte kellelegi ei pea istet andma. see on vaba valik.
k
Küsib sama Erika/ 8. märts 2019, 00:04
Miks siit Erika kommentaar lihtsalt kadus?
w
who tf is matilda/ 8. märts 2019, 00:03
Matilda see on koige lollim ja rovedam asi mida ma lugenud?

k
Küsib sama Erika/ 8. märts 2019, 00:02
Miks siit Erika kommentaar lihtsalt kadus?
k
Küsib sama Erika/ 8. märts 2019, 00:02
Miks siit Erika kommentaar lihtsalt kadus?
k
Kuuuurija/ 7. märts 2019, 23:57
Bussides peaks olema kaamerad ju.
7
###/ 7. märts 2019, 23:55
7 aastasel lapsel on bussis istuda turvalisem kui püsti seista. Tuima näoga istumisest ja sellega kaasnevast ebaviisakusest räägi siis kui laps on teismeikks jõudnud.
e
7. märts 2019, 23:54
Ega sellepärast ei pea kallale minema. Johhaidii, vanemad tahavad et neid austatakse, ja siis käituvad noortema generatsiionidega nii ja sõimavad et "nende ajal".
n
Noor/ 7. märts 2019, 23:53
Ühistranspordis ikka kott seljast maha. Ja praegu üldse koolivaheaeg.
l
Löä/ 7. märts 2019, 23:49
Muidugi pole kohustus. Lihtsalt elementaarne viisakus.
t
to löä/ 8. märts 2019, 07:37
aga vot viisakust ei minda nõudma. see on ikkagi inimede enda otsustada kas ollakse viisakas. täiesti lubamatu on minna võõrast last kamandama ja veel kätega. olen läinud sellise olukorra vahele ja lähen ka efaspidi
l
Löä/ 7. märts 2019, 23:49
Muidugi pole kohustus. Lihtsalt elementaarne viisakus.

m
Matilda/ 7. märts 2019, 23:45
Minul on selleks raske jalutuskepp,millega ebaviisakaid lapsi bussis nüpeldada. On nii mõnedki saanud nii et tolmab!
k
Kogemus Tallinna poes/ 7. märts 2019, 23:42
Järjekorras tuli mulle ette vanem vene proua, ütlesin, seisin siin juba ennem ja läksin ette tagasi. Sellele järgnes see, et see vene proua võttis hoogu ja täie jõuga sõitis mulle korviga vastu jalgu...olin täiesti shokis. Kus oli alles viha täis. See oli aastaid tagasi.
m
Matilda/ 7. märts 2019, 23:38
Mis siin imelikku on? Mina olen korduvalt jalutuskepiga neile lumehelbekeste võsukestele mööda küüru andnud,kui istet ei anna! Pole mõtet rääkimisega vaevagi näha- kui püsti ei tõuse,saab litaka ära ja kõik!
t
to matilda/ 8. märts 2019, 07:33
sina ei anna kellelegi üle küüru vaid lendad järgmine kord bussist välja. viisakalt käituda ei oska, siiskäi jala
t
to Miks/ 7. märts 2019, 23:37
Ei ole midagi uskumatut. Inimesi igasuguseid, eriti vanemate kultuuritoojate seas.
n
Nelly/ 7. märts 2019, 23:35
Küsimus ju pole selles, et laps poleks aru saanud mida temast tahetakse. Eks ta aimab, et kui eakas inimene pöördub, siis soovib ta istet saada. Tänapäeva laps aga istub tuima näoga edasi ja ei reageeri, justkui poleks vana inimest olemas. Ja see on laiem teema kui tülikatesse vanamuttidesse suhtumine - teiste kaassõitjaga ka ei arvestata. Näiteks bussist väljuda soovides ei ütle tänapäeva laps “lubage välja”. Ta üldse midagi ei ütle, vaid tormab tuimalt kaasreisijaid lükates välja ja veel vaatab kurja pilguga, miks kaasreisijad tema soovidest aru ei saa..igahommikune asi Tallinna bussides...
o
Oleks/ 7. märts 2019, 23:23
pidand kohe politsei kutsuma.Vähemalt naisest mobiiliga pildi tegema,et Politsei saaks süüdlast hiljem karistada.
&
Lännu/ 7. märts 2019, 23:23
"This Facebook post is no longer available. It may have been removed or the privacy settings of the post may have changed."
v
Vanake/ 7. märts 2019, 23:18
Ma olen 61..aga jube piinlik oleks kui mulle istet pakutaks. 60.ne pole nii vana et püsti seista ei jóua. Lapsed oma raskete kottidega just peaks istuma. Kui vana see hull tàdi oli? Mingi 90 või.

v
7. märts 2019, 23:13
e
Ema/ 7. märts 2019, 23:08
Kõikidel lastel on suurem õigus istuda,kui kodus istuvatel pensionäridel.Lapsed on sageli väga väsinud,koolikotid rasked.Ma ei ole lubanud kunagi oma poegadel püsti tõusta,kui just silmaga nähtavalt haige inimene bussi ei tule.Ka minu poeg sõidab bussis 72 ja teda on ka püsti tiritud.Meil ükskord vedas,poeg tundis selle naise ära ja uskuge mind,enam ta lapsi ei ahista.
m
Miks/ 7. märts 2019, 23:01
Umbluu? Vihavaenu õhutamine? Miks ta oleks pidanud lööma? Uskumatu.
l
Löä/ 7. märts 2019, 23:00
Sellel mis juhtus ei ole õigustust, kuid kallid lapsevanemad, koolitage-õpetage oma lastele viisakusreegleid. Ühistranspordis andke oma istekoht eakamatele inimestele. See on elementaarne viisakus. Mind küll niimoodi õpetati ja nii ka käitun. Kordan veelkord, vägivallale ei ole istmepakkumises õigustust.
t
to / 7. märts 2019, 23:24
istmepakkumine pole kohustus.
e
Ei/ 7. märts 2019, 23:00
leia sõnu šarikovide kirjeldamiseks!Aga kokkuvõttes tuleb sellistesse suhtuda kui millegisse alamasse või rämpsusse!
t
Tundub jälle/ 7. märts 2019, 22:41
k
K_tlin/ 7. märts 2019, 22:36
Sama naisterahvas elas Võrus kes lõi bussis 9aastasele poissi näkku sama naine on kuskil youtube videos selle video nimi on kuri vanatädi.
k
Keskealine naine/ 7. märts 2019, 22:34
Esialgu ehmatasin, aga järele mõttes ei imestagi. Osadel, eriti vanematel kultuuritoojatel on kohutav viha eestlaste vastu. Just nimelt kultuuritoojatest vanematel naistel. Omal nahal kogetud.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee