Poliitika

Elurikkuse Erakond nõuab e-häälte ülelugemist

Toimetas Hindrek Pärg, 6. märts 2019 23:09

236 KOMMENTAARI

p
Põhiseaduse järgi,/ 11. märts 2019 11:47
on valimised ühel päeval ja pühapäeval!!!Kas on seda seadust muudetud???
e
E-hääletus/ 11. märts 2019 11:44
Miks seda kardetakse,kui kõik ikka õigesti tehti?Rahval on võim riigis ,kui ta kahtleb hääletus õigsuses,siis tuleb rahvale anda õigus,need hääled ka üle lugeda! Paber-hääli, loetakse üle mitu korda ja e-hääletus, on nagu mingi tabu,pealegi hävitatakse tulemused ruttu-ruttu. Ausalt öeldes,ei avalda usaldust ka valimiskomisjoni esimees...pilk ebalevalt ja kartlik!
s
Seda süsteemi tuleb korralikult raputada/ 8. märts 2019 03:24
Kas siis keegi ei suuda selgeks teha, et küsimus ei ole kogumis eneses, vaid selles kuidas sinna hääled saabuvad. Kes on need, kes masshääletusi teevad! Probleem on sisuliselt identiteedivargustega. Sellega peaks tegelema KAPO. Need seal valimiskomisjonis võivad jahuda mis tahavad, aga tegelik probleem on selles, et see on koostatud tellimuse alusel ja koos vajalike lisavõimalustega manipuleerimiseks seda eelkõige identiteedivarguste kaudu.
v
Vaja on IT spetsi analüüsi, kui palju , millise algorütmiga on esialgselt antud hääli muudetud. / 7. märts 2019 20:31
Valgas tõstis kohtunik Erkki Hirsnik täiesti karistamatult digitaalselt allkirjastaud dokumente ümber, s.t VÕLTSIS dokumente. Riigikohus ja Prokuratuur ei teinud märkamagi .Mida Talvik loodab EV korrumpeerunud kohtult?
ü
Ülle Padise/ 7. märts 2019 19:43
miks pole riigikontrolör küsinud e-hääletuse põhiseaduslikkuse kohta?Kui president kuulutab välja hääletuspäeva põhiseaduse järgi,tuleb seda ka meeles pidada ja austada.Mitte,et hakkame mehed nädal ennem hääli koguma nii eel,kui ka e-hääletades.
ü
Ülle Padise/ 7. märts 2019 19:41
l
Lõuad!/ 7. märts 2019 19:33
võta lipp ja Toompeale!24 aprill Jüriöö ülestõus.Nõuame e-hääletuse kadu!
p
Pats to Ats/ 7. märts 2019 19:32
Miks?Michal-sina vä?Kas kilekott kaasas?

e
Emilia/ 7. märts 2019 19:16
Uurida, uurida, uurida jah ..aga mida sina uurid kui uurida ei lasta
t
Tarmo Kaldma/ 7. märts 2019 17:36
Tasub hoolega kontrollida kas häälte arv klapib hääletuste arvuga. Nagu selgus on igale häälele kaasa pandud üks number, häälte arv (vaatlejana tegutsenud Heldur-Valdek Seeder avastas). Kokkulugemisel ei arvutata mitte hääletuste arvu vaid liidetakse neid numbreid. Ka hääletanute arv saadakse sellest summast. Seal peaks muidugi 1 olema alati aga kas on? Vahepeal paistis statistilisi anomaaliaid kui hääletanuid oli rohkem kui hääleõiguslikke.
t
Tarmo Kaldma/ 7. märts 2019 17:34
Huvitav kontrollikoht on et kas kõik hääled on tegelikult ka allkirjastatud hääletaja enda digiallkirjaga. On variant et süsteem laskis läbi ka mingeid muid allkirju ja seal on nii lisatud hääli. Krüpto on kindel ja teise eest ilma tema ID kaarti ja paroole omamata allkirja anda ei saa, kuid kui seda alati ei kontrollitagi on süsteemis kindla luku kõrval suur auk. See seletaks arvukad teated justkui toimunud e-hääletusest mida inimene ise eitab.
a
Ats/ 7. märts 2019 12:37
Naljakas erakond ja veel naljakam juht. Jätke oma jahumine.
n
Nõuan/ 7. märts 2019 12:35
uusi valimisi, minu kandidaat ei pääsenud riigikokku.
e
e. / 7. märts 2019 12:26
Et lapsed saaksid legaalselt oma vanemate eest hääletada, tuleb see enne seadustesse kirja panna. Seni on iga täisealine inimene sõltumata 40-st või 100-st eluaastast õigustatud valima omaenda kaalutluse järgi. Ja pole teiste (ka mitte enda laste) asi, keda ta valib. PS. Oma esivanema pangakaardi PIN-i tean ka ise, kui oma poliitilist eelistust talle küll pähe määrida ei üritanud. Ehk jookseb siit ekre-meelse ja refi-meelse inimese isikuomaduste piir?
m
7. märts 2019 11:55
Miks arvate et teiste erakondade valijad? .peale reformi.on lollid ja matsid et ei oska arvutit kasutada
s
!/ 7. märts 2019 11:32
sinu puuslik, noh see puujalg oli väga eeskujulik pereisa...

s
Sa ei tea ju!!!/ 7. märts 2019 11:28
Kus te teate täpselt missugused inimesed hääletasid konservatiivide poolt, et selline jutt? Teil pole aimugi.....
a
arutlemiseks/ 7. märts 2019 11:14
ainuke, mis siin E-hääletusel kahtlane on, et kuidas keskerakond ja ekre nii palju E-hääli kogusid! Seda arvestades nende põhiliste valijate taustaga...
k
7. märts 2019 10:58
Kontrolli oma E-hääletust Soovi näha.
s
selge pilt/ 7. märts 2019 10:53
Kui e- hääli üle ei loeta ja kontrollida ei saa ja on salaja kustutatud siis on kõik valimis numbrid võltsid ja valed.Kinnitust sellele annab see,kui rahulik oli Kaja enne valimisi,sest ta teadis juba ette,kuidas see mäng võidetakse.Abiks papa. See on veel hullem ,kui sportlaste dopingu skandaal.Valimised puudutavad iga inimese tulevikku.Kõik petised ja nende võrgustik tuleb paljastada olgu mis tahes ametis.
t
to lugeja/ 7. märts 2019 10:37
Väga paljud vanainimesed ongi nagu väikesed lapsed ja selleks ongi neil lapsed, kes aitavad otsuseid teha. Ka pangakonto jms koodid usaldatakse oma laste kätte. Mina valisin reformi, minu sõbrad ja tuttavad valisid ka reformi...lihtsalt, sarnastel inimestel ongi sarnased valikud ja otsused. Nii lihtne see ongi.
k
Kahtlev juba ammu/ 7. märts 2019 10:34
Miks keegi ei kuula rahvast. Ammu ju teada, et olgy see e või a valimised. Nii need asjad ikka käia ei tohiks nii väikeses riigis. Keegi kyskil loeb ehääli, see peaks olema avalik. Koguaeg aga kiidetakse eriiki ja muid kahtlaseid võimalusi propageerides. Reformierakonna häältearv on rahvast kuulates tõesti kummaliselt suured
s
See ülelugemine/ 7. märts 2019 10:29
on ainult fiktsioon. Mitte keegi hääletanutest ei saa kunagi teada, kas tema hääl ka jäi sinna, kuhu ta algselt saadetud sai. Hääli on võimalik selle paari valimisvaba päeva jooksul ümber tõsta!
s
See ülelugemine/ 7. märts 2019 10:29
on ainult fiktsioon. Mitte keegi hääletanutest ei saa kunagi teada, kas tema hääl ka jäi sinna, kuhu ta algselt saadetud sai. Hääli on võimalik selle paari valimisvaba päeva jooksul ümber tõsta!

e
evi/ 7. märts 2019 10:29
hale vend, võiks juba aru saada, et klounid poliitikas ei istu meile. mine tööle ometi.
u
uued valimised/ 7. märts 2019 10:23
e-valimised ei saa olla ausad.Kusagil era korteris tegutseb mingi jõuk arvuti spetse,kes ootavad kopsakat tasu.Kuidas saab Kaja hea juht olla,kui ta ei oska ka oma peret koos hoida,mitut meest läbi käinud daamil on mingid muud varjatud huvid,mis on papa käest päranduseks saadud.Papa loodab suurt saaki ja seda on ta ka enne teinud omastades sõpradega inimeste raha pangas.
l
lugeja/ 7. märts 2019 10:19
Loen siin ja tõesti oli ju võimalusi kus noored valisid oma vanemate nimel teatud tegelasi. Mis viga ka vanadekodus-hooldushaiglates vanemaid inimesi mõjutada ja ise nende ID kaartidega valida! Kõik võimalik!
a
Aira/ 7. märts 2019 10:18
e-hääletamine tuleb lõpetada! Maailmas eiole meie need "kõige targemad". Ka teised võiksid nii hääletada, aga ei tee seda, sest see annab teed ebaaususele.
i
Indrek2/ 7. märts 2019 10:17
Sellepärast tulebki see mahhinatsioon tühiseks kuulutada, mitte mingil meetodil ei saa e-hääletamisel häälte ostmist / varastamist vältida.
r
7. märts 2019 10:16
rahvas hääletab massiliselt eesti ajaloo edukaima erakonna uue paljutõotava esinaise poolt - shokeeriv, kas pole.... inimestel on liiga palju aega
r
7. märts 2019 10:16
rahvas hääletab massiliselt eesti ajaloo edukaima erakonna uue paljutõotava esinaise poolt - shokeeriv, kas pole.... inimestel on liiga palju aega
k
K/ 7. märts 2019 10:15
Linn on elanikonna hulka arvestatud

k
K/ 7. märts 2019 10:14
Linn on elanikonna hulka arvestatud
r
Ruts./ 7. märts 2019 10:14
Mina otsiks ka,kuhu minu hääl läks.Hea tava oleks ka E-hääletamisel tänada E hääle andmise eest.Hääl läks äkki kui mutiauku?
k
K/ 7. märts 2019 10:13
k
K/ 7. märts 2019 10:13
r
Ruts./ 7. märts 2019 10:13
Mina otsiks ka,kuhu minu hääl läks.Hea tava oleks ka E-hääletamisel tänada E hääle andmise eest.Hääl läks äkki kui mutiauku?
k
K/ 7. märts 2019 10:12
k
K/ 7. märts 2019 10:12
r
7. märts 2019 10:11
rahvas hääletab massiliselt eesti ajaloo edukaima erakonna uue paljutõotava esinaise poolt - shokeeriv, kas pole.... inimestel on liiga palju aega

v
Vana kommunist/ 7. märts 2019 10:07
Reformierakonna "ajud" peaksid nüüd küll enestele tuhka pähe raputama, et seekord sai E- häälte tellimusega kõvasti üle pingutatud...Teisiti ei oska enam seda "anomaaliat" selgitada.
m
M A H A/ 7. märts 2019 10:06
H Ä Ä L T E V Ö L T S I J A D
n
Noo../ 7. märts 2019 10:04
Minu nahk on nii paks,et valimised võivad avalikud olla s.t.mittesalajased!
t
to Kelmus/ täna, 09:34/ 7. märts 2019 09:58
Kas Sul on Harju - ja Raplamaale ka Tallinna linn sisse arvestatud ..........
p
Pats + poiss/ 7. märts 2019 09:55
No hääli võibju lugeda kui nad üldse enam alles on kuid süsteemi kuhu saab lisada programmi täiendusi millega kordistada vajalike kanditaatide hääli ja sama arv teisi suvalisi kustutada ning siis see täiendus uuesti tasku panna ! Seda Talvik ei näe. See E hääletus on kõige suurem pettus ja avalik vargus. Veelkord terve maailm sellist elektroonilist hääletust ei aksepteeri ja paljudes riikoides on see ka keelustatud.
l
loogiline/ 7. märts 2019 09:51
ammu aru saada, et võltsitakse esiteks hääle muutmise õigus - kui ei muuda ise häält siis muudetakse soovitud suunas teiseks pole võimalik hiljem kontrollida kellele hääl ikka läks kolmandaks ei lasta ligi vaatlejaid mis vaid kinnitab vusserdamise tahtmist neljandaks muu maailm peab seda ebaturvaliseks
s
Server/ 7. märts 2019 09:50
Tunneks huvi, kes on valimisserveri IT-administraator , kas ta on üksainus (ehk siis on võimalus tegeleda diskreetselt) ja kelle sugulane ja kelle palgal? Siin või ühe teise kommentaariumi juttudes vilksatas üks perenimi, enam seda kommi ei leia ...
S
***/ 7. märts 2019 09:50
See mees muud ei tee kui niheleb. Võiks parem Rohelistega leivad ühte kappi panna, oleks veidigi lootust.

s
Salajane valija/ 7. märts 2019 09:50
Elurikkus ja ekre viitavad viimasel ajal tihti, et hääl peaks olema nimega seotav, see tähendab avalik. Ainult, et siis pole mõtet ju enam valimistel, sest ähvardused leiavad objekti.
ü
7. märts 2019 09:49
Ülelugeda ja uurida, kuidas ikka väga palju 80 - 90 a kasutasid e-hääletamist.
e
e. / 7. märts 2019 09:48
ÕL, mida te jupsite siin modereerimisega!? Kirjutasin ju lihtsalt, kuidas lapsed e-valisid oma eakate vanemate eest KE asemel Refid. Sest lastel olid vanemate ID-kaardid ja PIN-id käepärast tänu vanemate e-tervisesse sisselogimise harjumusele. Kodustes e-valimistes vohab anarhia!
v
valija/ 7. märts 2019 09:45
no jah, käsi on vale aga sõrm on ka vale (pildid) - kasutagu keskmist sõrme ning valimistulemused ületaksid künnise?
a
aga/ 7. märts 2019 09:39
ka see ei anna midagi, andmetega on võimalik kõike teha
i
islam/ 7. märts 2019 09:38
Miks vasak , mina teen tavaliset kõikke paremaga.
s
Sass/ 7. märts 2019 09:35
See ülelugemine ei anna midagi, analüüsi on vaja ! Mitu häält on antud ühest arvutist, kui neid hääli on palju siis kellele need hääled läksid ja kes on siis need hääleandjad ?
k
Kelmus/ 7. märts 2019 09:34
Teeme siis umbes arvutuse Inimesi Harju ja Raplamaal ca 625000, neis alaealised 125000 alles jääb 500000. Valimas käis ca 69 % harjumaal ja 63 % Raplamaal. See teeb umbes 340000. See siis teeb, et Kaja Kallase poolt hääletas iga 17 hääletaja... Arvutus on umbkaudne. Ja kandideerijaid oli kokku 153 No miks ma seda ei usu... ennemgi tegeletud suurkelmustega.

t
tundub,/ 7. märts 2019 09:34
et need inimesed hääletasid sinu valvsa pilgu all ja vastavalt sinu näpunäidetele.Seega on rikutud valimiste salajasust.
k
Kui ausalt,/ 7. märts 2019 09:32
siis seda seda peaksid nõudma kõik erakonnad!
k
kuidas/ 7. märts 2019 09:31
tead kelle poolt teised hääletasid?
n
no/ 7. märts 2019 09:29
selge kui juba sina nii ütled, siis loomulikult ei klapi, kust mujalt, kui kommentaariumist, me targemaid leiaks.
h
huvitav/ 7. märts 2019 09:29
milline seis oleks ilma e-häälteta, võiks keegi välja arvestada.
t
tüütu urgitseja/ 7. märts 2019 09:29
KAS JUST TERVE ERAKOND, VAST IKKA tALVIK ISE NÕUAB
m
mina kah,/ 7. märts 2019 09:28
aga kuhu see hääleke jõudis, kes seda teab.
o
ohjah/ 7. märts 2019 09:28
hahahaaa, kui palju lihtsakesi ikka meie seas on, lausa kohutav.

n
Nõus/ 7. märts 2019 09:27
Jääb tõesti mulje, et oravad kartsid valimistulemuse pärast, mistõttu pingutasid e- häälte võltsimisega üle - liiga palju hääli, mis pole mitte kuidagi loogiline! Kahuks võib arvata, et hääled reguleeriti ära juba varem , mistõttu pole seda võimalik kuidagi tõestada. Kui Talvik ära tõestab , saab järgmistel valimistel minu hääle kindlasti!
k
Küsin veelkord?/ 7. märts 2019 09:26
Kulla rahvas! Miks te enne valimisi selle peale ei tulnud, et e-valimised ei kõlba? Nüüd nutate kooris, et valed valimised. E-hääletus ei ole kohustuslik. Kes keelas teil minna hääletama valimisjaoskonda? Tegelikult on e-hääletajad ise süüdi oma mõistuse puudumises. Tahate ennustan? Järgmistel valimistel kordub sama jama. Ei suuda Artur enam teid aidata! Peate ise oma rumalustega hakkama saama.
s
7. märts 2019 09:25
Sell pealesa ei tule, et inimestel ei pruugi ollagi muud võimalust hääletada, kui e-hääletamine. Mina ka pidin e-hääletama vastu tahtmist, muud võimalust lihtsalt ei olnudki.
m
Mugavus, lihtsalt mugavus/ 7. märts 2019 09:24
ei viitsi keegi selle jaoks kuhugi minna, et teada saada fakti, et sinust midagi ei sõltu!
e
e. / 7. märts 2019 09:23
Peretuttavate ringis juhtus järgmine lugu. Ühele vitaalsele 80+ memmele, kes oli pühapäeval plaaninud valima minna, ütlesid ta lapsed, et pole enam tarvis, me oleme sinu eest juba valinud. Nii läks ta hääl KE asemel RE-le. Minu arust haugume kõik natuke vale puu all. E-hääletamises, mis toimub kodudes, valitseb täielik kaos. Arvutites orienteeruvad lapsed, kes on aidanud nt. oma vanematel e-tervisesse sisse logida, võivad võõrast ID- kaarti kasutada ka e-hääletamiseks. Samahästi võiks keegi seista hääletaja kõrval, nagaan peos. Ja need on üldised ja ühetaolised valimised?!
e
7. märts 2019 09:22
E-hääled on raha ja lugemine on rahahoidla inventuur. Seadus ütleb, et rahahoidlas(e-hääled) inventeerimise tulemus tuleb allkirjastada, mida aga ei tehtud, vaid alles aja möödudes tehtud KORDUSINVENTUUR allkirjastati. Esialgse inventuuri ja kordusinventuuri vahelisel ajal võis rahahoidlas(e-hääled)teha kõike, mis süda igatses, tuua raha juurde, viia raha ära või paigutada ümber.
i
islamis / 7. märts 2019 09:20
olevat vasak käsi räpane? miks peab siin pildil räpase vasakukäe näppu vibutama? tal ju parem käsi on ka olemas?
T
./ 7. märts 2019 09:16
Tee ära see kontroll, Artur- ja kui tõestad, et e-hääled on võltsitud, on väga paljud hääled järgmisel valimisel teie erakonna poolt.

m
maakas/ 7. märts 2019 09:15
mis neil elurikkusega pistmist on? kui rohelised oleks - on arusaadav aga praegu tundub see mingi udu? milleks mingit udu valida???
k
Kui oli nii palju/ 7. märts 2019 09:13
jamasid siis tulebki korraldada uued valimised. Ilma e/valimisteta.
v
Vlija/ 7. märts 2019 09:07
Ei arva sellest Talvikupoisist absoluutselt mitte midagi, aga seekord ajab õiget asja!
õ
õhtuleht/ 7. märts 2019 09:07
teeb iga tunni tagant e-hääletust ja kustutab kommentaarid-antud punktid IRW
k
Kaja/ 7. märts 2019 09:04
Keegi võiks hääletajate arvu kokku lüüa, kes hääletasid Harju ja Raplamaal ja siis saaks teada reaalse protsendi täisealistest hääletajatest ning protsendi reformi poolt ja ülejäägi poolt. Ilmselgelt see ei klapi.
v
Vabaerakond/ 7. märts 2019 09:04
Talvik otsib enda poolt endale antud häält taga.
m
Mari/ 7. märts 2019 09:00
Hr.Artur ,noh kui eksiti mõne nulliga.Tavaliselt nii käib.Mina ka ei saanud keskerakonna poolt hääletada.Teiste poolt oleks saanud.
v
Vaatlejad/ 7. märts 2019 08:59
Paberhääletuse juures võib viibida vaatlejana iga Eesti kodanik, isegi registreerima ei pea aga e häälte lugemise juures ei viibi isegi erakondade esindajad. Kas pole hämmastav erinevus.

a
A.t.s/ 7. märts 2019 08:58
Elurikkus, kui partei kes rikkus elu
m
mõned/ 7. märts 2019 08:58
aastad tagasi oli selline juhus,et hooldekodus voodihaigena elanud sugulane sai uue ID kaardi ja koodid ,pärast surma kui asjad anti omastele selgus asjade sorteerimisel ja vaatamisel,et oli avatud ümbrik turva koodidega.kes seda kasutas jäigi selguseta.ise ta seda teha ei saanud kuna arvutit tal polnud ja liikuda ei saanud.
m
maakas/ 7. märts 2019 08:53
Kui neid kuulata, siis järeldus - valimiskünnise peab tõstma 10prossi peale!
t
!/ 7. märts 2019 08:52
tasuta elektrit kahe kõrva vahele
v
Valija/ 7. märts 2019 08:51
Et pildile taas saada võiks näiteks Nõmme kassid uuesti üle lugeda või Lasnamäe prügikastid jne....
m
MAri/ 7. märts 2019 08:45
Soovisin 27.dal kell 17.11 hääletada Keskerakonna poolt, aga mida ei saanud teha oli hääletamine. Kahjuks ei proovinud kellegi teise poolt hääletada, aga kuni 18.00 Keskerakonnale programm häält anda ei lasknud ja abiliinilt öeldi lihtsalt, et tehniline rike. Kas Keskerakond ei tahaks asja selles valguses uurida?
h
huvitavalt/ 7. märts 2019 08:45
oli ka paberil hääletuses jamasid ja miskipärast tühistati ja loeti kehtetuks just EKRE sedelid ja neid oli ikka palju.
j
Jürka/ 7. märts 2019 08:39
Miks siis nii suur protsent valijatest eelistas e-hääletamist, kui nad seda ei usaldaks? Mõelge ikka loogilisetl, härrased ja prouad!

a
7. märts 2019 08:38
Artur,kui sa oma elu rikkusid ei pea sa valijate oma rikkuma
e
Enne/ 7. märts 2019 08:37
valimisi hõisati:riigikogu valimised on 3 märtsil.Mis "valimised "need siis olid mitu nädalat enne 3 märtsi?Ja on ju nii et valimiste ajal EI TOHI erakonnad enam reklaami teha.Kas jälle seaduse rikkumine?
t
to: murueit/ 7. märts 2019 08:34
e-valimisi ei ole kunagi usaldatud, ei enne, veel vähem pärast valimisi.
0
007/ 7. märts 2019 08:32
Tuletaks meelde eelmisi valimisi:kahe isiku PABERHÄÄLI loeti üle mitu korda,aga Ehääli mitte kordagi.Miks küll?Kuna tegemist oli just riigikogusse saamisega oleks pidanud ka Eääled üle lugema.Kas sellepärast ei loetudki üle,et pettus oleks välja tulnud?
v
Valija/ 7. märts 2019 08:30
Arvan nii sellest e- valimistest, miks e- valimine peab meil üldse olema,kui on põhiseadus seda ei luba, Meil on üle 600000 valija, nii vähe inimeasi ja ei saa teostada pabersedeliga hääletust, aga kuidas saavad suurtes riikides, kus on miljoneid ,isegi venemaal 150000000 miljonit inimest ja kõik hääletavad normaalsel paberlehega,Aga miks tuli Siim Kallas ära oma heast töökohast,ikka selleks ,et suure rahapatakaga turvata tütre Kajakese E- hääletamist. Nii ,et e- hääletamine on võlts, doping. tuleb kaotada.
t
To Ants/ 7. märts 2019 08:24
Loomulikult petmine.Vaadake neid valimistulemusi mis olid enne Ehääletust,kõigil oli enamvähe sarnane häälte hulk.Ja kohe nagu Ehääletus tuli kasvas reformile antud häälte hulk mitmekordselt.Otsige vanad valimistulemused välja ja näete kohe kuna refid hakkasid rohkem hääli saama.Ja just Ehääli.
n
No tõesti/ 7. märts 2019 08:24
Ei tea mis aususe etalon see EKRE on
s
Sõnamulin/ 7. märts 2019 08:19
Hääled on SIGNEERITUD valimiskomisjoni liikmetele väljajagatud AUTENTIMISvahenditega, ja seda tegevust müüakse meile ALLKIRJASTAMISENA... Säherdune paralleelkonstruktsioon on mögga kahel põhjusel: a) eIDASe mõistes ei kvalifitseeru, b) PIN-1 ega lamemokktangidega ei allkirjastata. Ikka üksnes selleks mõeldud asjandustega. Mida osavõtme valdajale väljastatud uksekaart paraku pole. Huvitav, kes Talvikut konsulteerib, et ta järsku nihukeseks protseduuritargaks muutus?!

t
To ms/ 7. märts 2019 08:17
KE lootis oma vene valijatele ,aga isegi need ei taha enam KE valitsust.KE ei taheta aga nüüd saavad refid ja kesikud koos.Võite juba ette kujutada milline rahva riisumine lahti läheb.
a
ai ai/ 7. märts 2019 08:16
nüüd saab sinu nimi ülelugemise käigus avalikuks
n
naine/ 7. märts 2019 08:15
m
murueit/ 7. märts 2019 08:14
Janu ajab härja kaevu ja raha mehiseid tegusid tegema. Ainult enne valimisi ei piuksatanud ei keskerakond ega ka seesinane Elurikkuse punt kordagi E-valimise roolitavusest. Ka Elurikkus lootis ree peale saada või siis vähemalt, Eesti 200 kombel, 100 tonnat igaaastaselt tulu teenida. Aga võta näpust EI ja nüüd on nutt lahti.
t
To Tom/ 7. märts 2019 08:12
Võltsida saab ka ilma Ehäälteta.Kui sinna viia valimiskastid siis saab ju sedelid ka välja vahetada.
e
.../ 7. märts 2019 08:09
e-hääletusel on kaks suuremat probleemi. Esiteks, ilmnenud ülikõrge anomaalia võrreldes kontrollitavate hääletustulemustega. Mitte mingi nipiga ei saa väita, et reformierakonnal oleks kordades suurem e-hääletushuviline valijaskond. Teiseks, valimiste oluline aspekt on hääle ostmatus ja mõjutatavuse võimatuks tegemine. Tavahääletusel on inimest raske mõjutada, jah, ta võib teha oma valikust foto ja siis hääleostjalt saada tasu, aga see on raskendatud ja kohmakas protsess ja suuremas ulatuses on see märgatav. E-hääletusel saab hääletada su eest teine isik lihtsalt, või sind mõjutada.
k
Ka vana/ 7. märts 2019 08:08
Sealt neil suhtarv ette teada oligi, et milliseks eelhääletuse % kujuneb.
a
arvamus/ 7. märts 2019 08:06
alles nüüd, see ju ammu selge, et ei saa olla ca 100 % kogu e-hääli on ainult reformi omad. Tuleb üldse ära kaotada see võimalus kuid muud kindlamat moodust välja ei suudeta mõelda.

m
7. märts 2019 08:06
miks ma peaksin umbusaldama e-hääletust. Kui mulle on antud erinevad võimalused oma hääl anda, siis mina eeldan, et mäng on aus.
m
mees/ 7. märts 2019 08:04
Kohus võiks olla seekord munadega ja kõik e hääled tühistada, või korraldada uued valimised ilma e hääletuseta või anda korraldus, et e hääled peavad olema kontrollitavad.
m
7. märts 2019 08:04
mina andsin e-hääle EKRE poolt
t
töötaja/ 7. märts 2019 08:04
Rumal jutt,meie vanadekodus pole keegi nii rumal,milleks levitada valesid,selliseid teateid peab hakkama uurima,kes mustab ja valeuudiseid levitavad.
t
7. märts 2019 08:03
l
lugeja/ 7. märts 2019 08:03
Paha siga, mitu viga: suvel kärss kärnas, talvel maa külmund. Talvik midagi teha ei mõista, aga peab kogu aeg kuskil õiendama.
k
7. märts 2019 08:02
Kas kaotus nii valus,et loodab,et saab paar häält juurde,madal vend see Talvik
v
Valija/ 7. märts 2019 07:59
Ehk oleks mõistlik teha uus valimine, ilma e- valimisteta ? Kui inimesed ei usalda neid e-hääli

e
EI usu siin enam mingit ausust/ 7. märts 2019 07:54
MIna käisin ikka ise kohal ja valisin EKRE.
j
Jõudu Talvikule/ 7. märts 2019 07:52
Talvikul õigus ja õige idee, paljud kahtlustavad jälle võltsimist ja kuidas vanadekodudes korjati allkirju jne.
l
laps/ 7. märts 2019 07:52
laps vaatas elevanti ja ütles, et see pole midagi väärt . Sest kui ta oleks midagi väärt, siis poleks tal vaja olla nii suur.
k
kodanik/ 7. märts 2019 07:51
Olen sama meelt. Ei usu ilmaski, et reform võitis ausalt. See erakond paistab silma võltsimise ja valetamisega. Inimesed te veel imestate kui tulemused uuesti üle loetakse?
t
Tabamatu Tasuja/ 7. märts 2019 07:48
Kõik see rahvas!Aeg on korraldada e-häälte ülelugemine Toompeal Jüriööl,24-ndamal aprillil.
0
07:36!/ 7. märts 2019 07:48
Teerull sõidab kõigist üle, kes ette jäävad! Aga kui paljud taipavad eest ära minna, näiteks valimisjaoskonda? Kahe Kalda vahel võib nii sügav olla, et upume!
s
Skandaalne pettus/ 7. märts 2019 07:47
kandidaatide hulka, loetakse hääl kehtetuks.5.Arvesse minevad hääled summeeritakse kandidaatide ja ringkondade kaupa. Kokkulugemise protsess väljastab ka lugemistõendi,mida saab kasutada häälte avamise korrektsuse tõestamiseks.6.Protsessi lõpus deaktiveeritakse häälte avamise võti.Protsessi jälgib audiitor. Lugemistõend võimaldab Auditirakenduse abil kontrollida protsessi matemaatilist korrektsust. Juhul, kui lugemisele läinud hääled olid miksitud, saab kokkulugemise korrektsust kontrollida ka avalikult. Lugeja allkirjastab kokkulugemise tulemused digitaalselt

m
Maaaarde otsija/ 7. märts 2019 07:46
ülelugemine on üks aga logimine ja millal hääli muudeti...ja millal näiteks michal sai hääled omale,samutii 10 miljoni siim?
s
Skandaalne pettus/ 7. märts 2019 07:46
7.7.Häälte kokkulugemineHäälte avamine ja kokkulugemine toimub andmesidevõrgust lahti ühendatud keskkonnas kasutades Võtmerakendust. Kokkulugemist korraldab Lugeja koos võtmehalduritega, kelle vahel on jagatud häälte avamise võti.1.Võtmerakendusse laetakse kandidaatide ja ringkondade nimekiri.2.Võtmerakendusse laetakse anonüümistatud (ja miksitud) hääled.3.Võtmehaldurid kasutavad häälte avamise võtme aktiveerimiseks neile võtmepaari genereerimise käigus jagatud autentimisvahendeid.4.Hääled dekrüpteeritakse. Kui hääle dekrüpteerimise tulemus ei kuulu selles ringkonnas kandideerivate kandidaatid
a
Ain'ile/ 7. märts 2019 07:43
Tore, et sa nii mõtled aga ehk looksid siis ka Eestis töökohti, et inimesed saaksid oma eluasemelaene ja muid tasuda. Tore, et arvad nagu välismaal sundkorras elamine ja elaja ei olegi enam eestlane ja sina oled.
p
Pruss Villis/ 7. märts 2019 07:43
"Ugalas" võib teha äkšeni e-valimistest.
e
e-jalgrattur/ 7. märts 2019 07:40
väljaprint ei näita e-häälte muutmist ja millal muudeti.
e
e-jalgrattur/ 7. märts 2019 07:38
a kuda ma siis netis jalgrattaga sõita saan?
l
lühidalt/ 7. märts 2019 07:36
puhta p#7sis seekord, vähemaga kui kordusvalimised seekord ei pääse
o
oi aga/ 7. märts 2019 07:35
huvitav on see, et arvutist ei tea muhvigi aga siin kohe Õhtulehet ees ja kommid.............Oled paari päeva kõva arengu teinud

e
7. märts 2019 07:35
v
Valija./ 7. märts 2019 07:34
Ma küll ei tunne ühtegi inimest kes oleks E-hääle EKRE poolt andnud.
k
Krister Päris/ 7. märts 2019 07:33
kas esitasid oma e-hääle ülelugemise nõude?Arvan,et ei...koristad vaikselt Soomes haigla põrandaid ja sellega tegeleda ei viitsi.Siin ju hea toksida enne tööle minekut.
t
to Teadja!/ 7. märts 2019 07:32
E-hääletamine pole kohustuslik! Teadsid, "teadja"?
e
Et ei oleks pettust,/ 7. märts 2019 07:31
ei peaks keegi e-hääletama! Aga mida tegi suurem osa hääletajatest? E-hääletas, et nüüd, pärast valimisi kedagi selles süüdistada, et ta ise ei hääletanud valimisjaoskonnas. Ärge nüüd tagantjärgi rusikatega vehelge kui õigel ajal kakelda ei oska. Millal küll eestlane õpib?
v
Valijate soov./ 7. märts 2019 07:26
Soovime teada,kuidas hääletati hooldusasutustes.Tuleb komisjoniga võtta luubialla mõni hooldekodu ja vaadata,kuidas on hääletatud ja kellele hääli antud.Eriti neis,mis kuuluvad roosamannadele.
a
analüütik/ 7. märts 2019 07:25
mis sest,et ei kehti?Kaldail mõlemil sellest savi,nemad ju tunnistavad seda koos michaliga.Enam ei pea kilekottidega tassima ei raha ega hääli.
l
LOOGILINE/ 7. märts 2019 07:24
lihtsalt tühi töö. Oleme abikaasaga pensionärid, naabrid samuti. Ei tea sellest arvutist muhvigi. Andsime dokumendid naabripoisile, et teeks sellise peene töö meie eest ära. Mainisime erakonna ka. Peale valimisi tuli selline valimise viis jutuks. Naeris lihtsalt, et nii neid hääli muudetaksegi!!!!??? Kõige ebakindlam süsteem, mis oleks tulnud ammu ära muuta.Ei olegi vaja hooldekodusid. Meil palju hoolealuseid kodudes. See arv näitas juba üleeelmistel valimistel, et selline valimise süsteem ei saagi kuidagi õige olla.Loete neid üle või ei loe ,süsteemis viga. Vanad ei jõua jälgidagi, kui juba .

a
Aita-Leida Tõelemb/ 7. märts 2019 07:21
Ainuke võimalus,et Isamaa annab käsu KAPO-le kontrollida seda,veel seni,kuni ta kamandab jõustruktuure.
t
Teadja/ 7. märts 2019 07:21
Kindla peale on e hääletuses petetud!
t
to 06:59/ 7. märts 2019 07:18
Näed, tunnistad ise ka, et riiki pole. Selgeltägijana ehk oskad täpsustada, kes need inimesed on, kelle pärast?
m
mingit e-häälte ülelugemist ei saa tulla!Sinna on mõlemalt Kaldalt investeeritud nii palju raha.Ainu/ 7. märts 2019 07:18
t
täna, 06:59/ 7. märts 2019 07:16
Selgita siis, milliste minusuguste? Sinusugused ei puutu üldse asjasse? Mis tõmbled siis siin, ki kõik teised süüdi?
e
ei / 7. märts 2019 07:11
tea ega ole kuulnud lääne-virus ühtegi inimest kes rõivast valis-väga kahtlane tulemus
t
Tom./ 7. märts 2019 07:04
uurige hooldekodude e häälestust,korjati vanade id kokku hakati hääletama,üle eesti palju hooldekodusi on,sealt tulebki e hääled.kindel sobi on mängus.
s
siui/ 7. märts 2019 07:00
Taavi Rõivas kuskil Lääne-Virumaal sai ca 3000 häält, väga kahtlane! Mõtelge loogiliselt inimesed. Seal on rosiahnustel mitu vanadekodu või hooldekodu!

t
to 06:17!/ 7. märts 2019 06:59
Sinusuguste pärast polegi meil mingisugust riiki.
s
see täpselt minu mõte.Kust kohast saavad sellised nagu Paet,Pevkur,Ligi jt.hääli,et isikumandaadiga / 7. märts 2019 06:57
j
juba puht uudis himust, mis saab/ 7. märts 2019 06:56
Järgmistel valimistel saab ju protesti hääled 0 valitava poolt anda. ja viimase tunni jooksul urnijuures enne valimiste lõppu, siis tuleks kindlasti mingi osa valima kes tavaliselt ei vali.
t
to Tiit!/ 7. märts 2019 06:56
Ka kõvaketaste hävitamine ei muuda valimisseaduse punkti, kus "hääletamine peab toimuma hääletajale privaatselt". Selle privaatsuse peab tagama valimiskomisjon. Täpselt nagu valimisjaoskonnas, paberhääletusel. Valimisjaoskondades on jälgijad, kes kontrollivad seaduse täitmist. Kuidas tagatakse hääletaja privaatsus e-hääletades? Vot sellepärast ei e-hääletatagi teistes riikides. Sest ei saada jälgida hääletaja privaatsust. Mõnele tühiasi, aga seadus on seadus. Nii, et kõik e-hääled on seadusetud! Polegi vaja üle lugeda, nii kui nii ei kehti.
a
ain/ 7. märts 2019 06:56
see e-hääletamine arvutites tuleb üldse löpetada..mis on välismaal elavatel eestiga asja?hääletada saab ainult eestis pidevalt ja sissekirjutust ning elukohta omav eestlane
t
Tiit/ 7. märts 2019 06:40
Nüüd hakkab kiire serveri kovaketaste hävitamisega.
m
Maty/ 7. märts 2019 06:36
E hääled ja paberhääled,peaksid neid omavahel võrdlema.

m
ms/ 7. märts 2019 06:33
Et e-valimisi eelmine KE valitsus ei lõpetanud, on vihe sellele, et ei valitsejatest ega riigikogus pole ühtegi arvutit mõistvat poliitikut. Muidugi minimaalselt algtasemel kasutada, uudiseid lugeda, kirju kirjutada, ülekandeid teha, postkasti kasutada, sotsvõrgus surfata nad kuidagi suudavad. Aga kuidas programmid töötavad ja neile laiendeid lihtsalt juurde poogitakse, et hääled läheksid sinna kuhu patspoiss need ladestab, poliitikutel aimugi pole, muidu poliitikud oleksid e-valimised ammu lõpetanud.
w
W/ 7. märts 2019 06:33
Seda e hääletamist rahastab reformierakond js ainuke kes seal pettusega tegeleda saavad on nemad
e
E-hääletuse logi/ 7. märts 2019 06:31
Nii, nagu verepildi monitoorimisel tulevad esile anomaaliad, nii sooviks näha e-häälte laekumise kronoloogiat. Sellest logist võiks teoreetiliselt näha suuremate häälepakkide laekumine mõnele kandidaadile. Avalik online logi oleks abiks e-hääletuse usaldusväärsuse selgitamisel.
t
Tiit/ 7. märts 2019 06:30
On ju avalik saladus, et E-valimistel kasutatakse hooldekodude haigete inimeste ID kaarte hääletamiseks. Seniilne inimene ei tea valimistest midagi aga hääl pannakse kirja ja ei mingeid vaatlejaid segamas.
k
kranichi/ 7. märts 2019 06:23
tubli töö...huvitav kas venemaa katusega... tere tere vana KERE!!
i
7. märts 2019 06:22
igal juhul üle lugeda ja tulgu see peaprokurör Lavlei ka kohale ,dopind on selle kõrval kattevari mida ajakirjandus rahvale hoogsalt pähe määrib
m
7. märts 2019 06:17
Muud pole teha, kui hoolega mingit pahna lugeda? Kapsaiast ja kividest võid õhtul oma eidega köögipliidi ees rääkida. nagunii midagi ei muutu ja pole siin mingit riiki.
m
Mihkel Kõblavart/ 7. märts 2019 06:16
Kindlamast kindlam ,et E häälte lugemine oli rahva lollitamine.

p
7. märts 2019 06:07
Peab Talinna eestist eraldama, las kesikud ning oravad varastavad ja võimlevad seal. Eesti on vaja uuesti üles ehitada ja ilma selle poliit lumpenita.
k
Kõik, kes/ 7. märts 2019 06:07
e-hääletasid, rikkusid valimisseadust! Kui ei usu, lugege hoolega valimisseadus läbi. Selles on kindel punkt, mis viitab e-hääletuse mitte sobivusele. Miks ei sobi, lugege hoolega, ja te avastate isegi. Aga rahvale kivi kapsaaeda: Miks te üldse e-hääletate kui nüüd, tagantjärgi seda, oma tegevust, sarjate? Vot sellele tahaks küll vastust saada.
m
Mina valisin e-hääletusel/ 7. märts 2019 06:05
Ma luban ja soovin näha minu hääletuse õigsuse kontrolli.
a
Asi/ 7. märts 2019 05:43
ei paista absoluutselt aus .
k
7. märts 2019 05:41
Kalla omale vett sadulasse ja vaata kas tuleb kõrvadest välja.
j
ja/ 7. märts 2019 05:41
ikka paras ports ka EKRE-le nagu näha
n
no / 7. märts 2019 05:40
oleksid artiklit ka lugenud, ei pidanuks sa küsima vaid oleks vastuse sealt leidnud.
s
Selleks / 7. märts 2019 05:37
e-hääletamine ongi, et teatud perekond muidu Eestit ryystama ja röövima ei valitaks . Pettus on ainus abinöu ja seda Brysseli abiga.

v
vaata aga/ 7. märts 2019 05:37
inimesel pole nüüd enam midagi teha, igav on ja siis otsib endale kuskilt ja kuidagi ajaviidet, just sellisena tundub see jamps.
a
aga/ 7. märts 2019 05:35
siis on sinu enda lemmikpartei tulemus ju ka hoopis kehvake
j
jah/ 7. märts 2019 05:33
las prindivad, siis on näha, kuidas EKRE l nii palju e- hääli kuigi nende valija e-hääletuse absoluutne vastane , kolm päeva juba pahandavad siin, er e-hääled pole õiged.
e
Eks/ 7. märts 2019 05:31
See e-hääletamine yks suur pettus ja sulindus on.
k
Kui üle lugeda siis/ 7. märts 2019 05:20
peale Virumaa ja Tallinna võidutses EKRE
i
Igasugune / 7. märts 2019 05:18
e tamine tuleks ära keelata. E valimised. e suitsud jne.
t
tiiu/ 7. märts 2019 04:15
mida on valesti see ju ametlik
j
janiion / 7. märts 2019 03:46

t
t2itsa b3rs3s/ 7. märts 2019 03:45
l
Las prindivad välja/ 7. märts 2019 03:35
Siis saab käsitsi üle lugeda.Mith korda veel ekülma tehakse?
e
elektritsaabtasuta blogspot com/ 7. märts 2019 02:25
Päike annab elektrit tasuta Päike annab tasuta elektrit ja transporti,juurikaid,puuvilju,ning mida iganes. Päike toodab elektrit. Päikeselt tulev elekter juhitakse elektrivõrkku tuulikute ja päikesepaneelide abil. Poliitikud varastavad rahvalt energiat ja aega. Aeg on tohutult kallis,sekund inimelu maksab 1000000000000 USD.
a
Anu/ 7. märts 2019 02:14
E-hääled tuleb nii suurte möödalaskmiste puhul uuesti üle lugeda. Kui Reform on enne jõudnud asitõendid hävitada siis tuleb korraldada uued valimised. Me elame ikkagi õigusriigis ja nii tähtsa toimingu puhul ei tohi "ununeda" veerand miljoni inimese mandaadile allkirja anda.
v
Või siis / 7. märts 2019 02:03
natsideks. Nagu EKREt laimati.
j
Jah..../ 7. märts 2019 01:59
....tubli Elurikkuse Erakond!!!!Loomulikult tuleb üle lugeda ja kas või veel mitu korda ja pätid võlla lüüa.Loomulikult ei loetud õieti ja kuidas said oravad mäekõrguse võidu???Siis tuleb uus tõde päevavalgele.....
r
Räägitakse, et e-valimised on/ 7. märts 2019 01:54
turvalised aga oih tähtsal mehel "ununes" allkiri anda 240 000 inimese mandaadile.
s
Sellest Reformi valimispettusest/ 7. märts 2019 01:51
saab tulevikus hea stsenaariumi kirjutada ja filmi teha. Kas Eesti või Ameeriklaste poolt.

l
Leo/ 7. märts 2019 01:25
Häälteate evalimistel refi poolt siis pole midagi vaja üle lugeda.
l
Lihtne ju/ 7. märts 2019 01:25
Korraldatakse serveriruumis tulekahju
k
Keskealine naine/ 7. märts 2019 01:19
m
mida rohkem neid üle lugeda, seda rohkem neid ju saab/ 7. märts 2019 00:58
s
Siim ja Kaka/ 7. märts 2019 00:51
Teeme kiirelt valitsuse valmis ja .... E-hääletus tulemused hävitada!

k
Kummaline/ 7. märts 2019 00:47
Ükski riik peale oinja! Ei nõustu mingi E Hääletusega! Sest pole turvatud!
k
Kuuuurija/ 7. märts 2019 00:44
E-hääled on juba paar korda loetud. Neid võib kümme või sada korda üle lugeda, kuid tulemus sellest ei muutu.
o
oh ja/ 7. märts 2019 00:42
istub ümber krõbiseva arvutikasti hulk kontrollijaid , kuulevad krõbinat ehk näevad monitoril mingeid numbreid ja tähti jooksmas ja lõpuks teatatakse neile valimistulemuste numbrid aga kuidas numbrid saadi jääb ikkagi arvutikasti sisse ja nähtamatuks
õ
7. märts 2019 00:39
m
Ma olen vaene/ 7. märts 2019 00:34
Ma olen töövõimetuspensionär ja saan 400 euri kuus. Ja varsti ma suren maha kui kõik läheb vanaviisi edasi. Ma ei tunne ennast turvaliselt. Igasugune abi on teretulnud: ok555@mail.ee Siin on muusika mis kirjeldab hetkel seda mida kogevad invaliidid: https://www.youtube.com/watch?v=U5fyQxuBRGk
k
Keskealine naine/ 7. märts 2019 00:33
Peame tänavale protsetima minema, e-hääled tuleb kehtetuks muuta. Kõrini sellest reformi võltsimistest.
p
pragma/ 7. märts 2019 00:13
katsu nüüd ikka mees olla ja tunnista kaotust..
r
7. märts 2019 00:11
refid jäävad topinguga vahele.

õ
Õpi ise/ 7. märts 2019 00:09
i
imestan samuti/ 7. märts 2019 00:08
et kuidas on võimalik, et Heidi Purga nii vähe hääli sai !
k
KÕIK riigid!!!/ 7. märts 2019 00:07
E-hääletsus pole turvaline! Oinja aga teeb väga turvaliselt 1 partei kasuks!
1
1 vanadekodu/hooldekodu!/ 7. märts 2019 00:03
Piisaks külastusest ja küsimisest! Kuidas vanur hääletas! Kui ei oska kasutada isegi teleka pulti!
n
nõus Talvikuga/ 6. märts 2019 23:59
paberhääletamisel loetakse ka teist korda hääled üle, kuidas on lood e-häältega, kas seda ka teistkorda üle loetakse? Kui e-valimistulemuste puhul ei toimu järelkontrolli, siis ei ole see valimisvorm õiglane. Kogu see eel- ja e-hääletamine rikub tegelikult ühetaolist valimiskorda nagu põhiseadus ette näeb. Ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kel ei oleks seekord e-hääletuse osas kahtlusi.
v
vabandust/ 6. märts 2019 23:56
Kes see Heidy Purga on üldse?
n
nii on see alati olnud/ 6. märts 2019 23:56
E-hääled on reserveeritud Reformierakonnale.
e
Elevant elutoas/ 6. märts 2019 23:55
Tubli Artur Talvik!!! See tõesti huvitab isegi rohkem, kui dopingud ja pankade rahapesud, sest need on kõik juba olnud aga e-häälte müstikast räägitakse praegu, pea igas seltskonnas. Ja selline e-häälte "sadu" sai alguse RE praeguse juhi esmasest valimisest. Ning pole mõtet neid sedeleid lugeda nii, et tolm taga, kui suuremad arvud on läbipaistvalt kontrollimatud. Kui e-hääletamine on väidetavalt nii tore ja kindel, siis peaks sellest rahvale aru andmine samuti olema lihtne ja loogiline.

m
maalt/ 6. märts 2019 23:54
Arturi ettepanekul on jumet.Toetan Arturi algatust.
k
KODANIK/ 6. märts 2019 23:51
ÜKS ASI ON ÜLELUGEMINE, TEINE-HÄÄLED MIS KLAHVILE VAJUTAMISEGA UJUVAD ÜHEST ERAKONNAST TEISE.JÄRELKONTROLLI AJAKS ON KÕVAKETTAD HÄVITATUD
s
sa ära rakenda oma kombeid võõras kloostris/ 6. märts 2019 23:51
sa tibu mine oma vene vanasõnaga Moskvasse või novgorodi. Mida sa vehid oma vene kommetega Eestis?
s
sa ära rakenda oma kombeid võõras kloostris/ 6. märts 2019 23:51
sa tibu mine oma vene vanasõnaga Moskvasse või novgorodi. Mida sa vehid oma vene kommetega Eestis?
v
6. märts 2019 23:49
vastavate artiklite juures lähevad kommentaarid eelmodereerimisele. :)
j
6. märts 2019 23:49
Ja siis hakkas hirmus kiire valitsuse moodustaisega. Et ei peaks e-hääletust kontrollima kui mõni sellise jutuga lagedale tuleb.
v
võin öelda/ 6. märts 2019 23:48
et neid, kes sooviks e-häälte ülelugemist, on piisavalt ka REF poolt hääletanute seas. Ei paistnud see asi tänavu eriti loogiline.
k
Kommentaar./ 6. märts 2019 23:47
On ju kogu aeg sellest räägitud,et E-hääletus on hookus-pookus. Ei saa kuidagi aru, et inimesed seda ikka kasutavad?

r
raske öelda/ 6. märts 2019 23:47
aga keskerakond enam E-hääletuse tõepäraseses ei kahelnud, kuigi enne võimule saamist lubas selle hääletuse vormi kehtetuks tunnistada (?)
v
veel huvitavat REF häältest:/ 6. märts 2019 23:46
Laine Randjärv: 245 häält ja Heidi Purga: 4763 häält! Kas REF endal imelik ei paista või?
t
Tõsised ja silmatorkavad anomaaliad ka REF enda häälte sees/ 6. märts 2019 23:42
anomaaliana mõjusid Heidi Purga ca 5000 häält Keit Pentus- Rosimannus ca poole vähemate häälte (ca 2400+) kõrval. Kas tõesti? Ei mõjunud eriti usutavalt.
o
oravatest võltsijad kohtu alla/ 6. märts 2019 23:40
Kui häkkerid muugivad sisse Šveitsi panka ja NASA failidesse - asi ta siis ei ole mingi banaaniriigi valimistulemusi muuta. Nagu eelmistel valimistel kui kõik arvutit mittevaldavad üle 90-sed hääletasid üksmeelselt E-valimistel reformipättide poolt.
f
fäitsa õige/ 6. märts 2019 23:37
Aitab tõesti pettustest. Küll on doping, küll jäljed narkootikumidest ja ma olen kindel et ka valimistulemusi võltsiti. Hääled tuleb tõesti üle kontrollida!
i
Indrek/ 6. märts 2019 23:35
Kõik mis inimese poolt on loodud on ka inimese poolt muudetav. Kui keegi teine ei saa seda teha, siis programmi looja kindlasti. Väheusutav, et enamus arvutikasutajad ja e-hääletajad pooldasid mäekõrguselt Reformi. Peale hääletamist kontrollisin mitu korda oma e-häält QR-koodi abil. Näitas errorit. Kuna oli kiire, siis jäigi sinna paika. Antud juhul viidatakse protseduuri reeglite rikkumisele. Olen üsna kindel, et vastavas dokumendis sellisel juhul kontrolllugemine ette nähtud
p
pooldan! paljudele tundub see kahtlane/ 6. märts 2019 23:34
e
6. märts 2019 23:34
eesti vanasõna jälle ütleb " usalda,aga kontrolli ".

a
ants/ 6. märts 2019 23:33
see on tõsi mis tõsi hääled tuleb üle lugeda ja kontrollida hoolikalt e-hääletust.
t
täiesti/ 6. märts 2019 23:30
v
valija/ 6. märts 2019 23:24
Siis tuleb lugeda valimised kehtetuks.
h
Hermeliin/ 6. märts 2019 23:24
Seda nõuet peaksid nüüd toetama ka teised erakonnad, sest on siililegi selge, et need %-d ja häältearvud, mis RE-le anti, on anomaalsed, ja ütleme ausalt – ebatõenäolised. Kui andmed on aga kustutatud, siis tuleb e-valimised kehtetuks tunnistada.
v
valija Uku'le/ 6. märts 2019 23:23
Kas juba vesi püksis? On mida karta?
v
valija/ 6. märts 2019 23:22
Ka mina kahtlen neis tulemustes. Eelmiste valimiste korral nägin, kuidas minu ja mu naise HÄÄLED kadusid. Tulemuste avalikustamisel oli näha, et kandidaat, kelle poolt hääletasin valimistel välismaalt e-hääli ei saanud aga tegelikult oleks pidanud saama vähemalt 2 häält.
t
tibu/ 6. märts 2019 23:20
vene vanasõna "peale kaklust rusikatega enam ei vehita"...
k
Kahtleja/ 6. märts 2019 23:07

ü
Ülelugemine ei aita/ 6. märts 2019 23:06
Lisaks peaks iga inimene oma arvutiga kontrollida saama,kas tema hääl loeti ära.Komisjon ju seda ei tea,kui hääl on kustutatud.Iga inimene mäletab ju millist parteid ta hääletas.
õ
6. märts 2019 23:05
õige jutt. See e-hääletus pole muud,kui oravate variant endale hääli varastada. Nagu e-hääletus läbi on,kerkivad nende numbrid taevasse. Ja kas see pole põhiseaduse vastane,et on valimisvaikus enne valimisi ja käib mingi e-hääletamine ?
m
murueit/ 6. märts 2019 23:02
See ei muuda midagi, aga ma olen päri---lugege jah.
s
6. märts 2019 22:47
See tuli küll nüüd ootamatult! Sorose evalmised ei näe ette, et keegi kahtleks ja keegi veel kontrolliks pealekauba! Elurikkuse erakond tuleb putini käsilasteks tunnistada ja kremlimeelseks ning rassistlikuks!
b
Banaania argipäev/ 6. märts 2019 22:46
reffivargad on jälle rahvast petnud.
m
Mutt/ 6. märts 2019 22:45
Pole mõtet ilkuda, jutt on ju õige. Kõik E-hääled tuleks üle lugeda, sest Reformierakonna selline ülekaal on ebaloogiline.
p
Pagulane/ 6. märts 2019 22:39
kui server on kustutatud tuleb E haaled kehtetuks tunnistada
u
Uku/ 6. märts 2019 22:31
Talvik tuleks üle lugeda. Mul on tunne, et teda on liiga palju.

o
on/ 6. märts 2019 22:30
nüüd jälle oht, et kolmandal päeval kustutati server, nagu eelmistel valimistel???Kas saabki kontrollida kellele hääl läinud on?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee