kahju,et eestis pole selliseid teid,kus kiiresti kihutada saab.mujal euroopas on kiirteed olemas,lase 200-ga kui tahad,ainult eestis pead liikuma nagu tigu ja siis saad veel miilitsatelt trahvi ka.
Noored ja varsaaru. Tõsiseltvõetav mees ei tohiks oma neiu elu ohtu seada, mida 200 km/h talvisel teel sõitmine kindlasti on. Üks asi on julgus, teine asi on rumalus.
Tee benjihüpe, hüppa langevarjuga või sukeldu 100 meetri sügavusele - aga tee seda üksi.
Oskajamad? Mis oskust on parema jala sirgeks vajutamiseks vaja? Misiganes ootamatuse korral on sellel kiirusel kontroll auto üle põhimõtteliselt 0. Ses suhtes valis vähemalt õige auto, et tõenäoliselt pidurid-veermik veel korras ja auto mehhaanika poolt ootamatusi ei tule.
see on tubli reklaam Tesla autodele. Et hoopis teine minek, kui oli neil omal ajal jaapanist ostetud hädistel õnnetusehunnikutel. mida valdadele pakuti. Et ruumi, ei kiirust, ei läbisõitu.
Aga kui ei sõida kedagi vigaseks? Need kuramuse "oleks" jutud on ikka täitsa totakad. Oleks tädil m..d oleks onu. Ja kui onu ega tädi ei ole, siis saab mune poest.
Just. Ja tüdruk tuleks ka ära võtta ja vanemate säästud. Maamaja riigistada võibolla. Ons ul üldse auto, endine ment? Või pärinevad mälestused autost sini-kollasest Uazik'ust?
Milles siin kuritegu? Eestis pole polügooni kus saavad oskajamad oma autosid proovida. Tunnistan ausalt, et olen ka enda ja sõprade autodega, kellel endal puudusid kogemused oma autot katsetada, sõitnud samadel kiirustel. Normaalsed inimesed on ikka olnud teadmishimulised ja soov teada omanahal, mis tunne on suurematel kiirustel? Kui spetsiaalseid koht pole on seda ikka tehtud maanteedel ja tehakse ka tulevikus ning kõikjal maailmas, isegi neis riikides kus on spetsiaalsed polükoonid
kui juhil sõidu ajal mingi teine koht sisse lülitub ja mõistus välja, siis ei ole kõrvalistmel karjumisest kasu. Veel ohtlikum on käiku või võtmeid kiskuma hakata ja välja hüpata nagu ka ei saa. Nutad ja karjud ja lõpuks oled teiste silmis juhiga võrdselt süüdi, et seal autos olid.