Krimi

Paljud Pärnumaa autojuhid eiravad raudtee ülesõidukohal stoppmärke

Johanna-Kadri Kuusk, 5. märts 2019, 10:44

13 KOMMENTAARI

k
Kohalik/ 6. märts 2019, 10:34
Ärge ajage jamajuttu! Pärnusse ei sõida ükski rong. Ka kaubajaam lõpetas oma eksistentsi Pärnus.
k
k/ 6. märts 2019, 00:39
Politseinikud on vähekese naiivsed. Autojuhid eiravad stoppmärki KÕIKIDEL raudteeülesõitudel.
k
k/ 6. märts 2019, 00:40
Või siis täpsemalt. Valdav enamik autojuhte eiravad KÕIKI stoppmärke, kus vähegi midagi näha on.
c
Crazy eights/ 5. märts 2019, 22:07
Artiklis on kaks korda mainitud liiprid ja mite ühtki sõna röövastest. Võib järeldada, et viimased on vahepeal juba vanarauda maha parseIdatud, seega rongi karta pole. Aga kui tõsiselt võtta ja raudtee enam ei kõlba kergemate reisirongide sõitmiseks, kuid kannatab raskemaid kaubaronge, siis stopp-märkide asemel võiksid ikkagi foorid olla, edaspidiste õnnetuste vältimiseks. Või on need märgid paigaldatud sootuks lõhkise riigi eelarve parandamiseks trahvide näol? Teatavasti raudteeülesõidul stopp-märki eiramisel vahelejäämine läheb päris kulukaks.
t
tahab ehitada foorisignalisatsioone kohtadesse kus ronge ei käi.../ 8. märts 2019, 16:41
Eesti maksumaksja on ikka pagana rikas
t
To 16:41/ 8. märts 2019, 22:43
No aga milleks siis stopp märke kui rongid ei käi? Kuii aga mingid viirastus-fantoom rongid siiski liiguvad, siis foorid on vägagi vajalikud.
k
kadri/ 5. märts 2019, 17:31
raudtee on ju liikluseks ohtlik
s
stoppmärk paneb seisma/ 5. märts 2019, 15:40
kadri ise ütles,et raudtee ei kannata sõita ja suleme reisirongi liikluse,jälle riik ja raha vas vastasseisus
e
5. märts 2019, 15:29
Ehk aitaks pidurdada n. ö papist rongimotiiv? Juhid saa kaugelt arugi,tallavad pidurit Pakasuhha on meil ju laialt levinud võte
k
5. märts 2019, 15:16
Kivimäe algatusel raudteeliiklusju sületi ning kullast Rail boltig tuleb alles 10 aasta pärast. Mida me siin stopitame siis.
m
muudkui panevad seisma ja siis pööravad lääne poole Haapsallu/ 5. märts 2019, 15:35
mis ajast kivimäe raudteelane on keegi valimistel Kadri nime all esinenud on transpordi spetsialist
e
eksole/ 5. märts 2019, 11:50
Raudtee pidi ju nii kehvas seisukorras olema, et isegi kahevagunilist porgandit ei kannata? Nii kiire oli sulgemisega... Ja nüüd siis järsku kaubarongid? Mis ei ole kindlasti kahevagunilised. Peaasi, et sellist anekdootlikku olukorda ei tekiks, nagu Kilingi-Nõmme kandis, kus, nagu kuulda on olnud, liini sulgemise ja rööbaste kokkukorjamise järel olla mingile endisele ülesõidule jäänud alles stop-märk ja 10 m rööpaid, mille juures kõik kohusetundlikult pidurit tallasid ja mida olevat jälginud väga printsipiaalne seadusesilm põhjendusega "tuleb juhinduda liikluskorraldusvahenditest".

o
Ohh/ 5. märts 2019, 11:34
Kuna igapäevast rongiliiklust ei toimu, siis peaks ülesõitudel kord olema, et rongi pea lähenedes ülesõidule tuleb koostaja rongilt maha ülesõidule liiklust reguleerima ja ülesõidud peaksid olema rongi pea kiiruseks 15 km/h nagu Pärnu- Mõisaküla liinil oli kui rongid enam seal ametlikult ei sõitnud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee