Krimi

Paljud Pärnumaa autojuhid eiravad raudtee ülesõidukohal stoppmärke (13)

LISA KOMMENTAAR

Kohalik 6. märts 2019 10:34
Ärge ajage jamajuttu! Pärnusse ei sõida ükski rong. Ka kaubajaam lõpetas oma eksistentsi Pärnus.
k 6. märts 2019 00:39
Politseinikud on vähekese naiivsed. Autojuhid eiravad stoppmärki KÕIKIDEL raudteeülesõitudel.
k 6. märts 2019 00:40
Või siis täpsemalt. Valdav enamik autojuhte eiravad KÕIKI stoppmärke, kus vähegi midagi näha on.
Crazy eights 5. märts 2019 22:07
Artiklis on kaks korda mainitud liiprid ja mite ühtki sõna röövastest. Võib järeldada, et viimased on vahepeal juba vanarauda maha parseIdatud, seega rongi karta pole. Aga kui tõsiselt võtta ja raudtee enam ei kõlba kergemate reisirongide sõitmiseks, kuid kannatab raskemaid kaubaronge, siis stopp-märkide asemel võiksid ikkagi foorid olla, edaspidiste õnnetuste vältimiseks. Või on need märgid paigaldatud sootuks lõhkise riigi eelarve parandamiseks trahvide näol? Teatavasti raudteeülesõidul stopp-märki eiramisel vahelejäämine läheb päris kulukaks.
tahab ehitada foorisignalisatsioone kohtadesse kus ronge ei käi... 8. märts 2019 16:41
Eesti maksumaksja on ikka pagana rikas
To 16:41 8. märts 2019 22:43
No aga milleks siis stopp märke kui rongid ei käi? Kuii aga mingid viirastus-fantoom rongid siiski liiguvad, siis foorid on vägagi vajalikud.
kadri 5. märts 2019 17:31
raudtee on ju liikluseks ohtlik
stoppmärk paneb seisma 5. märts 2019 15:40
kadri ise ütles,et raudtee ei kannata sõita ja suleme reisirongi liikluse,jälle riik ja raha vas vastasseisus
5. märts 2019 15:29
Ehk aitaks pidurdada n. ö papist rongimotiiv? Juhid saa kaugelt arugi,tallavad pidurit Pakasuhha on meil ju laialt levinud võte
5. märts 2019 15:16
Kivimäe algatusel raudteeliiklusju sületi ning kullast Rail boltig tuleb alles 10 aasta pärast. Mida me siin stopitame siis.
muudkui panevad seisma ja siis pööravad lääne poole Haapsallu 5. märts 2019 15:35
mis ajast kivimäe raudteelane on keegi valimistel Kadri nime all esinenud on transpordi spetsialist
eksole 5. märts 2019 11:50
Raudtee pidi ju nii kehvas seisukorras olema, et isegi kahevagunilist porgandit ei kannata? Nii kiire oli sulgemisega... Ja nüüd siis järsku kaubarongid? Mis ei ole kindlasti kahevagunilised. Peaasi, et sellist anekdootlikku olukorda ei tekiks, nagu Kilingi-Nõmme kandis, kus, nagu kuulda on olnud, liini sulgemise ja rööbaste kokkukorjamise järel olla mingile endisele ülesõidule jäänud alles stop-märk ja 10 m rööpaid, mille juures kõik kohusetundlikult pidurit tallasid ja mida olevat jälginud väga printsipiaalne seadusesilm põhjendusega "tuleb juhinduda liikluskorraldusvahenditest".

Ohh 5. märts 2019 11:34
Kuna igapäevast rongiliiklust ei toimu, siis peaks ülesõitudel kord olema, et rongi pea lähenedes ülesõidule tuleb koostaja rongilt maha ülesõidule liiklust reguleerima ja ülesõidud peaksid olema rongi pea kiiruseks 15 km/h nagu Pärnu- Mõisaküla liinil oli kui rongid enam seal ametlikult ei sõitnud.