Poliitika

Kaja Kallas valitsusest EKREga: kuna meil ühisosa ei ole, siis me nendega läbirääkimisi ei alusta

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 4. märts 2019, 08:48

263 KOMMENTAARI

h
He/ 7. märts 2019, 18:41
Tark oleks ikka koostööd teha👍.Erimeelsused viivad alati õigele teele .Pettumus on suur ja isiklikult olen väga pettunud,et nii targad inimesed ei oska targalt otsustada.Siiralt kahju☹️
l
Lugeja./ 5. märts 2019, 17:50
Arvan et ei valinud pimesi, rahvas on väsinud ning soovivad näha uusi nägusi, milleks on nemad võimelised.
l
Lugeja./ 5. märts 2019, 17:44
..ehk tuleb veel aknamaks ka peale.. aastaid tagaskui oli rahandusminister oli see jama temal teemaks...
l
Lugeja./ 5. märts 2019, 17:40
Selline mull tegei´´´´´ Selline mull tegi inimeste ajud ainult pehmeks ning jooksid ref valima..
l
Lugeja./ 5. märts 2019, 17:29
Kui keegi eile Reporterit vaatas. Hr. Ligi ütles et EKRE sai ei millegi eest hääli. Mina hääletasin EKRE . Soovin neile jõudu ning terevet mõistust.
k
Kaja ju ütles/ 5. märts 2019, 10:19
et tema ei tea tavalise poemüüja elust midagi.Järelikult ei ole eluski tööd teinud.Minu tütar käis ikka suvevaheajal poes tööl, et ISE raha teenida.
n
need inimesed/ 5. märts 2019, 10:17
on töötavad pensionärid, kes peavad ülekohtuseks et pensionilt tulumaksu võetakse.Töötavaid pensionäre on kuuekohaline arv.Mina töötan mitme sellisega koos.Töötaval pensionäril on ka nutitelefon ja smart-id.pangad ju kaotasid koodikaardid ära.
a
arvata võib/ 5. märts 2019, 10:14
et eestlusega kui sellisega teil ühisosa ei ole.teie ühisosa on ju peamiselt brüsseliga.

v
valija/ 5. märts 2019, 08:54
Mis küll juhtunud on? Tibid võidutsevad. Loodame ,et see nii ei jää.Inimestel. kes oravaid valisid, on haugi mälu
e
5. märts 2019, 00:09
Eks rahapesu doping aitas teha id kaardi trikki, kui neid oli vaja uuendada e-valimiste kindlaks võiduks...
s
4. märts 2019, 23:53
Selle pärast ju pidi Id kaarti uuendama, et oravad valimised võidaks!
k
Kai/ 4. märts 2019, 20:17
a
Arvutades/ 4. märts 2019, 20:14
Aga kui oleks olnud valida ainult kahe või kolme erakonna vahel, kas siis nad ikka oleksid kõige rohkem hääli saanud?
a
Ats/ 4. märts 2019, 20:05
Rahva tahe??? Püha lihtsameelsus...See oli id-kaardi pettus lihtsalt.
j
Jumal/ 4. märts 2019, 19:58
Rumal saad sa elu lõpuni olema...
v
Valimiste võitmise taga oli lihtlabane pettus.../ 4. märts 2019, 19:50

k
Kas nüüd on..../ 4. märts 2019, 19:44
Kas nüüd on siis käes kriis või nn rev. situatsioon. Rahvas ju tegelikult ei taha 17.a eestlasi orjadena kohelnud parteid (ref) võimule. Samas aga kust tulid need E hääled? Kas osteti keegi ära, palju maksti või on nende tulemuste kordineerija ref või..... Aga siiski on see kahtlane. Milline eestlane on sihilikult tahtnud Eestimaad kahjustada ja mille, kelle nimel. Tahaks kohe neid inimesi oma silmaga vaadata ja mõttes öelda- tere isamaa- kodumaa reetur.
k
Karla/ 4. märts 2019, 19:22
See nn. veelahe ei ole rahvusluse, usutunnistuse, keele või nahavärvi järgi - vaid töösuhte järgi. RE on ennast reklaaminud kui rikkamate, haritumate TÖÖANDJATE huve esindav erakond. Seepärast on tõesti imelik, kuidas niipalju naiivseid TÖÖVÕTJAID seda rikkurite huve kaitsvat erakonda järjekindlalt igal valimisel Riigikogusse valib. Resümee - kui valijad on nii ohmud, et aru ei saa RE poliitilistest eelistustest - siis on nad ka edaspidi oma vaesust väärt!
e
eu/ 4. märts 2019, 17:28
Et siis Eesti võõramaalaste jaoks!? Sain niimoodi kallase tütre põhimõttest aru!?
k
kuule kaja/ 4. märts 2019, 16:10
e
Ei piparda/ 4. märts 2019, 16:04
EKRE ajab kotid taha ja ongi ühisosa olemas
t
to jube/ 4. märts 2019, 15:48
ega enamus eestlased ei valigi , valib patsiga tegelane arvuti serveris
t
to jube/ 4. märts 2019, 15:47
ega enamus eestlased ei valigi , valib patsiga tegelane arvuti serveris
l
Lihtne Eesti naine/ 4. märts 2019, 15:32
Kahju rikurite kamp juhib riiki.Neid ju ei huvita lihtsa inimese mured.Uskumatu kui ÜKSI see lihtne Eesti inimene on jäetud. Usun ,et jumal näeb ja kuuleb.Õnnistusi ja olge hoitud

v
vaatleja vaatlejale/ 4. märts 2019, 15:31
See punt on 28,8% valijatest. Mis omakorda tähendab, et 71,2% valijatest ei valinud Reformi...
v
vaatleja vaatlejale/ 4. märts 2019, 15:28
See punt on 28,8% valijatest. Mis omakorda tähendab, et 71,2% valijatest ei valinud Reformi...
p
Pole sinu asi. / 4. märts 2019, 15:24
Sa oled haige inimene ja ohtlik eestile. Loodan väga et ükskord tuleb keegi ja koristab sellised inimesed ära. Sellised ei sobi riiki juhtima, kes oma rahvast ei hooli.
n
ns/ 4. märts 2019, 15:22
Kõrvulukustav naer saalis.
n
ns/ 4. märts 2019, 15:21
Kõrvulukustav naer saalis.
s
Sull/ 4. märts 2019, 15:17
Kus ikka arvab endast. Ei kõlba rääkida.....? Udupea.
s
Sull/ 4. märts 2019, 15:16
Kus ikka arvab endast. Ei kõlba rääkida.....? Udupea.
1
100000 ekre valijat/ 4. märts 2019, 15:04
kollased vestid selga ja Pariisi meenutama-siis ehk on ühiseid jooni. Teil oli ju pronksiöö.

e
4. märts 2019, 15:04
E-valimine oli suurim pettus,mida valimistel tehti,muidu pidi see ju ära lõpetatama, papa paks rahakott pani häkkerid enda kasuks tööle.Ühte asja ma ütlen, kui ikka surmahaigus tuleb kallale, siis seda ei osta kogu maailma kulla ega karraga.
v
vanamemm/ 4. märts 2019, 14:01
Eks see avaldus näitas taaskord, et tegu on liberastide-globalistidega, kellel tegelikult pole ei Eestist ega eestlaste püsimajäämisest sooja ega külma. 17 aastat võimul ja ikka ei saanud inimesed aru, et Kaja ei kukkunud vanast Siimu kännust kaugele. Keskerakond oleks muidugi olnud katastroof Eestile, kuid protesdihääled oleksid võinud siis minna kas "Isamaale" või kas või "vabakatele" kui EKRE välistasite. Teha pole midagi, see on demokraatia--vähemus allub enamusele, aga loodan, et EKRE saab neile olema väga ebamugav pind pees.
j
Jube jube/ 4. märts 2019, 13:58
100% nõus. Poleks iial arvanud, et eestlased valivad oravaid. Kingiti ja nuteti, et uut verd vaja Valitsusse. Ma ei saa kuidagi aru, et kes neid valis. See on uskumatu!
P
.../ 4. märts 2019, 13:54
Pr. Kallas, erakond ei ole ainult 3 tähte, selle taga on valijad ja palju valijaid, kes elavad Eestis ja maksavad siin makse. Teid ei valita sinna kuningateks vaid rahva teenriteks, katsu see meelde jätta!
e
Eestlane/ 4. märts 2019, 13:33
abile! Sellest tuleb aru saada nii, et kallasel pole väiksematki plaani meie elu edendada ja EKRE tuleb jalust koristada!
k
4. märts 2019, 13:30
k
kaja kallasel/ 4. märts 2019, 13:28
on ühisosa yanatoomi, pommi-miša ja juferevaga
v
vaatlejale/ 4. märts 2019, 13:20
aga see "punt on kõige suurem osa valijatest, sinu punt jäi tahaplaanile.

v
valija/ 4. märts 2019, 13:18
12:55 muna tuleb! aga see on MÄDA!
k
Kuule Tiit/ 4. märts 2019, 13:17
on sul vast ajumaht, Et see on rahvas, kes EKRE-le hääle andis, kes Reformile, see polegi nagu rahvas?
t
T/ 4. märts 2019, 13:16
Ja see on siis rahva tahe? Pole mõtet edaspidi rääkida, et sellise riigikogu ja valitsuse valisime. Ikka näitlejad ja sportlased said arvukalt hääli, sellist riigikogu tahtsimegi?
v
Vanemale mehele/ 4. märts 2019, 13:16
Kust kohast sa lugesid et ma selle poolt olen? Ära plärtsu kui ei saa aru mida ma kirjutasin Asi pole neegrites ja kas ma neid siia tahan või ei taha aga asi on selles mismoodi end avalikkusele intervjuudes väljendatakse. Sellised labased vâljaütlemised näitavad ainult inimese intelligentsi, saab ka teisiti nagu ma juba ütlesin, ilma sarkastiliste vahemärkusteta.
a
abi/ 4. märts 2019, 13:14
Kuidas seda mõista: EKRE soovib päästa Eestit aga Kallas nendega koostööd ei tee.
e
Elukutseline Setu/ 4. märts 2019, 13:11
Tegelikult on aga nii, et Reformierakonnale ja KaKa-le tundub ainult, et nemad siin midagi otsustavad. Julm matemaatika aga on mänginud palli hoopis Seederi ja Ratta kätte. Kui nemad näitavad mõlemad Reformierakonnale keskmist näppu siis läheb Reformierakond sahinal opositsiooni. Valitsuse moodustab siis tõenäoliselt Keskerakond. Kuna sellese valitsuses ei ole siis Reformierakonda siis sinna ilmselt ei kaasata ka tülikat ja ülbet Reformierakonna punapuudlit - Sotse. Seega oleks sellisel juhul valtsuskoalitsioon mis koosneks Kesk-Isamaa-EKRE
t
Tiit/ 4. märts 2019, 12:57
Karta voib, et see valitsus üle aasta ei püsi.

t
Tiit/ 4. märts 2019, 12:51
Rahvas on EKREle oma hääled andnud. Reformierakonna komme, ignoreerida rahvast ja rahva tahet.
S
.../ 4. märts 2019, 12:50
Samuti ma arvan et kui ekre ennast natuke lihviks ja oma väljaütlemistes nii robustne ei oleks oleksid nad nii mõnegi hääle rohkem saanud.... tahavad olla küll rahvuslikud aga rahvuslus ei tähenda teise inimese ja rassi mahategemist ja viha õhutamist nende vastu, keskendutakse jällegi valedele asjadele. Asja võib ajada ka tsiviliseeritud inimeste kombel.
S
.../ 4. märts 2019, 12:49
Samuti ma arvan et kui ekre ennast natuke lihviks ja oma väljaütlemistes nii robustne ei oleks oleksid nad nii mõnegi hääle rohkem saanud.... tahavad olla küll rahvuslikud aga rahvuslus ei tähenda teise inimese ja rassi mahategemist ja viha õhutamist nende vastu, keskendutakse jällegi valedele asjadele. Asja võib ajada ka tsiviliseeritud inimeste kombel.
s
Stallion/ 4. märts 2019, 12:46
ei karda. ja ei salli. jobudega ei taha keegi tegemist teha
k
Küll on see reformi mälu/ 4. märts 2019, 12:45
ikka lühike. Alles Oss suitsunurgas lükkas oravad auti ja jälle oodatakse sama saatust sügiseks. Ei õpita ka millestki, kesk seda ootabki.
s
Stallion/ 4. märts 2019, 12:42
pärast? lubasite ju praegu. ikka veel loodate? lubage naerda.
õ
Õige mõte./ 4. märts 2019, 12:41
Ärge keegi minge reformi valitsusse. Vaatama,mis nad seal üksinda tegema hakkavad. Tundub küll,et mitmed erakonnad kardavad EKRE"t.

s
Stallion/ 4. märts 2019, 12:40
rahvas? rahvas valis Reformi. jutul lõpp
k
kahjuks/ 4. märts 2019, 12:31
reform teeb seda igast küljest
l
laura/ 4. märts 2019, 12:31
Vastupidi, kahe peale kokku oleks üle poolte häälte ja kui Isamaa veel ka kampa võtta,siis igast parimat võttes oleks tip-top. Saaks paljugi jama ära muuta,mis kokku on keedetud.
o
Oleks/ 4. märts 2019, 12:30
õiglane kui keegi nendega üldse ei ühineks,aga isamaalased ja sotsid on valmis kas või kuradi endaga käed lööma,peaasi kui paar ministrikohta saaks.
v
väints/ 4. märts 2019, 12:29
Tähendab eestlased ja Eesti riik ei olegi ühisosa s.t. need pole tähtsad?!
K
.../ 4. märts 2019, 12:23
Keskerakond oli võimul, seda enam ei taheta. On unustatud mis see reformierakond on ja hääletatud tagasintroonile aga nelja aasta pärast saab hoopis ekre, sest ka oravaid ei taheta enam.
e
edasi ja ikka tagasi/ 4. märts 2019, 12:23
Zionireformanistnikja on hoos ja teevad tantsusamme!
t
to 11:36/ 4. märts 2019, 12:21
kas sa tead, mida tähendab sõna rahvas?

a
Aga/ 4. märts 2019, 12:20
Sotside ja isamaaga tuleb ettevaatlik olla Need võivad rünnata seljatagant
v
vaatleja/ 4. märts 2019, 12:19
Kahjuks rahval on lühike mälu! Ikka mingi punt valib reforme! Vaadake mis toimus ja toimub! kohtusüsteemis ja majanduses
v
vähk/ 4. märts 2019, 12:18
Piirid on lahti,anna minna!
v
vähk/ 4. märts 2019, 12:17
Piirid on lahti,anna minna!
a
Anu/ 4. märts 2019, 12:17
Ma ei valinud EKRE, aga nõustun, et 100 000 inimese häälega mittearvestamine pole hea toon.
t
Tiit/ 4. märts 2019, 12:16
Kui kõrgelt ika mõni end hindab, ei sobi ei sellega, ega tollega rääkida.
v
valijale/ 4. märts 2019, 12:16
it-kaart, mis see veel on? Tuleks uurida, miks kodanik "valija" rumal on.
k
käbiimejale 10:22/ 4. märts 2019, 12:15

k
käbiimejale 10:22/ 4. märts 2019, 12:14
j
joosep/ 4. märts 2019, 12:14
Näe Vabaõhumuuseumi perenaine ka tahtis riigikokku.....aga kui sul ikka teeneid pole siis ära trügi ka sinna noolitakse paremat palka vaid!
ö
Öeldi ju selgelt/ 4. märts 2019, 12:12
et neile, kes teenivad 2100 ja rohkem, kingitakse iga kuu maksuvähendusena 100 eurot)500 eurot maksuvabaks), aastas kokku 1200, see kõik eelarve arvelt
k
4. märts 2019, 12:10
Küll te alustate-mis teil muud üle jääb
r
rumal käik/ 4. märts 2019, 12:10
Kaja läks ju mehele ja ega ta omale meest enam ei vali vaid valib ajusid oma meeskonda.Rumal on tõugata ära kolme hulka tulnud parimaid.Parimate hulka kõik rumalad ei satu,seal on ka helgemaid ajusid,kellel nupp nokib.Kui Kaja pundis juba algul vigu tehakse ja kaklema kiputakse ,mis siis veel edasi saab.Kas nad kardavad EKRET,kes tõe välja toob.
l
Leinalpnt lipu küljes/ 4. märts 2019, 12:09
Muudkui modereerime. Ütlen lühemalt - see valimisvõit on pettuse teel tekitatud. Elagu EKRE, jätkuvalt.
r
rumal käik/ 4. märts 2019, 12:09
Kaja läks ju mehele ja ega ta omale meest enam ei vali vaid valib ajusid oma meeskonda.Rumal on tõugata ära kolme hulka tulnud parimaid.Parimate hulka kõik rumalad ei satu,seal on ka helgemaid ajusid,kellel nupp nokib.Kui Kaja pundis juba algul vigu tehakse ja kaklema kiputakse ,mis siis veel edasi saab.Kas nad kardavad EKRET,kes tõe välja toob.
i
isa/ 4. märts 2019, 12:08
maaliit sobib mille poolest ja Ekrega mitte? Hellitatud plikatirtsu jonn. Palju õnne!

l
Leinalint lipu küljes/ 4. märts 2019, 12:08
See valimisvõit ei ole õigel teel saavutatud. Nii palju lolle ei saa Eestis elada. Kallastel on ühisosa teiste varaste ja petturitega, mitte eestimeelse erakonnaga. Naeruväärne. Elagu EKRE.
v
Valija/ 4. märts 2019, 12:05
Küsimus miks on it-kaartiga täna tõrked. Kas võib-olla seost valimisega tuleks uurida.
t
tõmbavad/ 4. märts 2019, 12:01
kultuurselt oksa, enne kostitavad jalahoobiga.
m
mis suur osa/ 4. märts 2019, 11:57
s
Seegi on midagi/ 4. märts 2019, 11:57
Igatahes ei juubeldanud pabulaste raamleppe üle ega oota tõmmusid professorid, insenere ega arste siia kostile.
s
Seegi on midagi/ 4. märts 2019, 11:56
Igatahes ei juubeldanud pabulaste raamleppe üle ega oota tõmmusid professorid, insenere ega arste siia kostile.
r
Reaalsus/ 4. märts 2019, 11:55
Ootaks nüüd võimule saanud, reformikatelt sama aktiivset inimestega suhtlemist, kui valimispropagandat tehes tänavatel
v
Vana tõde./ 4. märts 2019, 11:55
See valitsus, kes õlle hinda tõstab, kukkub.

j
jah/ 4. märts 2019, 11:54
Olgino trollid ei saanud ju tulla siia paberil hääletama, nii sai nende hääled ekre neti teel, kuhu sisse häkiti.
m
mis eesti rahvas,/ 4. märts 2019, 11:52
kui praeguse seisuga neil 17,8%, mis võib veel langeda. Nende valijad vähemus, nagu homodki, miks siis homodest te ei hooli, aga teist peaks :)?
r
reffi-kaja/ 4. märts 2019, 11:51
õhutab vihkamist ja suurendab rahva lõhestumist? Häbi kaja!!
t
Toetan meie esimist nais-peaministrit!/ 4. märts 2019, 11:50
Helmed teavad kus on nende koht. Kui nende partei valib eestlastest juhid on olukord muidugi teine..
h
Hille Rosen./ 4. märts 2019, 11:48
Kõige rohkem ja tublim oli EKRE mis tähendab et ka nende taga on Eesti rahvads.See tähendab ka seda ,et neid tuleb austada ja kuulata.Või sülitate näkku Eesti rahvale kes neid valis?
1
1valija/ 4. märts 2019, 11:44
Valedega saadud hääled need!
1
100000 tuhat eestlast/ 4. märts 2019, 11:44
on reformile nagu mukijunn vä.
h
Harri/ 4. märts 2019, 11:42
EKRE.le edu ja jõudu .Eesti jäägu Eestile ja eesti rahvale

t
to või et ühisosa/ 4. märts 2019, 11:38
Mida teeks EKRE selleks, et rahvusriik säilida saaks? Reaalselt.
t
To KK/ 4. märts 2019, 11:36
Rahvale tuleb lubadused täita ja tegutseda ainult rahva tahte eest,100% Liivakastimänge poliitikas Eesti väikeses ühiskonnas pole kohane mängida, ei saa Riigikogus ja valitsuses jätta kõrvale rahva tahte esindajaid. Teiega ma ei mängi, see pole mingi jutt.
t
to 11:03/ 4. märts 2019, 11:35
Suur osa inimesi ei saanud ilmselt arugi, et ISE tuleb tulumaksu kohta avaldus teha ja ISE deklaratsioon esitada, siis saab raha tagasi rohkem kui eelnevatel aastatel.
j
Jube jube jube/ 4. märts 2019, 11:34
Paljud ei suuda mõista seda, et kes neid oravaid valis? Enamus eestlasi on sellega ise oma isamaale vee peale lasknud...kui kohutav...kui jube. Valida neis, kes on selle suure jama meile algselt kokku keeranud. Kõik ju algas sellest jubedast Ansipist. Kas kõik on meelest läinud juba või? R.I.P Eesti. Peab siit kiiremas korras pagema...paremaks ei lähe kohe kindlasti....Häbi teile, kes te valisite oravaid! :(
t
to 11.16/ 4. märts 2019, 11:32
Tänavatel kalemine mõnel rahvagrupil ainult mõttes mõlgubki. Kuidas see peaks inimeste elu paremaks tegema, see neid ei huvita.
p
Pureva/ 4. märts 2019, 11:30
Õige ! Ja nende tehtud seadusi me ka ei kavatse täita! Täitku ise !
a
ain/ 4. märts 2019, 11:29
seal on kommunist siimu käsi mängus-tömbab niite,,,,
ä
Ärge Rootsit tehke/ 4. märts 2019, 11:26
Refil pole ühisosa, aga Eestimaa rahvast suur osa valis EKRE. rahva tahet peab kuulama nii väikeses riigis, riiki ja valitsust pole rahvata

k
Kajale/ 4. märts 2019, 11:24
18% elanikonnast...võiks ikkagi mingi ühisosa olla.
v
Vel/ 4. märts 2019, 11:24
Peakski juba tänavale tulema ,aitab oravatest sõitsid lennukiga Brüsseli ja tammusid paigal,nüüd lubatakse paremat Eestit ,miks võimuloleku ajal midagi ei tehtud.
e
?/ 4. märts 2019, 11:20
eurotagumik ei kannatanud põntsu välja ja hakkas lekkima....hääled haihtusid visinaga!
u
Uus Jäägrid/ 4. märts 2019, 11:20
Reformierakonna ''võitu'' tuleb boikoteerida. Neid vasakäärmuslasi (reffe ja sotse) ei tohi võimule lasta või siis võimult võimalikult kiiresti eemaldada.
e
Elukutseline Setu/ 4. märts 2019, 11:17
Tegelikult on aga nii, et Reformierakonnale ja KaKa-le tundub ainult, et nemad siin midagi otsustavad. Julm matemaatika aga on mänginud palli hoopis Seederi ja Ratta kätte. Kui nemad näitavad mõlemad Reformierakonnale keskmist näppu siis läheb Reformierakond sahinal opositsiooni. Valitsuse moodustab siis tõenäoliselt Keskerakond. Kuna sellese valitsuses ei ole siis Reformierakonda siis sinna ilmselt ei kaasata ka tülikat ja ülbet Reformierakonna punapuudlit - Sotse. Seega oleks sellisel juhul valtsuskoalitsioon mis koosneks Kesk-Isamaa-EKRE.
k
4. märts 2019, 11:16
Kaja, kui sa sülitad rahva tahtele pähe, siis tuleme tänavale nagu Prantsusmaal.
k
kas siis/ 4. märts 2019, 11:15
kui elamislubasid müüsid, meie ajaloo olematuks lasid kirjutada, esimeste vallutajate tuleku 800. aastapäevaks tootemi püsti ajasid, Kreeka laene aitasid meile ümber kantida....jne?
k
kas siis/ 4. märts 2019, 11:15
kui elamislubasid müüsid, meie ajaloo olematuks lasid kirjutada, esimeste vallutajate tuleku 800. aastapäevaks tootemi püsti ajasid, Kreeka laene aitasid meile ümber kantida....jne?

ü
üldiselt/ 4. märts 2019, 11:12
Sinu jaoks võib nässus olla a tubli valimistulemus tõi Eesti rongi alt välja.
h
hahahaaa/ 4. märts 2019, 11:10
ÕL kommentaariumi analüütik...
v
Vel/ 4. märts 2019, 11:08
Milleks üldse valimised kui ei kaasata teise koha saanud Keskerakonda,erakonnad peavad teenima rahvast mitte omavahel tülitsema,peamine eesmärk saada ainult võimule.
v
Vale on taas kerkimas/ 4. märts 2019, 11:08
Ma olen tegelikult väsinud! 60ndal-80ndal oli piiramatult pioneerlastest kuni Oktoobrilastest alati vale vale järel. siis kui tuli 85 aastad hakkas vale vaibuma kuniks 97 aastal. 97ndal aastal hakkas vale taas kerkima. Kuni kaupluste taga suitsunurgas, ühise köögis pitsiviina ja õllega hakkas vale vale järel taastuma. Erakonnad valetavad avalikuse eest, Politseinikutel on keelatud tõde rääkimaks ja kohtunikud võivad oma ametist ilma jääda kui ausad kohut pidadakes poliit tasandil.
l
lihtsalt huvi pärast/ 4. märts 2019, 11:08
A kus sa ekrikute juures seda kultuuri märkasid? Sõimasid stiilselt/kultuurselt v lubasid stiilselt/kultuurselt pasunasse anda?
n
nagu/ 4. märts 2019, 11:07
Shapokljak vene multifilmist.
ü
üldiselt/ 4. märts 2019, 11:06
enamus pole nagu sina, et antakse Eesti hullegrikutele lammutamiseks
k
kaja/ 4. märts 2019, 11:05
ära iial ütle iial.uppuja rabab ka õlekõrrest ka vaenlase käest et ellu jääda

k
Kapsalible/ 4. märts 2019, 11:04
Sina, alijevi järglane tuled ise EKRE-ga läbi rääkima !
m
mõte/ 4. märts 2019, 11:04
Omas liivakastis mängides võib juhtuda, et Jüri Ratas saab taas peaministriks, paar -kolm aastat tagasi juhtus ju nii.Kõik erakonnad on tähtsad inimestele,kes neid valisid.
j
Jüri/ 4. märts 2019, 11:04
Oh milline kuninganna, lausa halb hakkab!
t
4. märts 2019, 11:03
Te ometi ei mõtle, et maksuseadus tagasi keeratakse?
i
Isamaa?/ 4. märts 2019, 11:00
Ei usu, nemad on eestlased ja eurooplased.
E
Millisest?/ 4. märts 2019, 10:58
Ega siis kõik saa valitsusse, vaid ainult võitjad.
p
4. märts 2019, 10:57
proua kallasele ka meeldivad nullid,no nüüd paneb tütar isat rohkem raha sahtlisse
v
Valve/ 4. märts 2019, 10:56
Jälle sõidavad rahvast üle.

0
000/ 4. märts 2019, 10:54
Isamaaga neil ühisosa ju on. Lihtsalt ei taheta et kohtusüsteem tuksi keerataklse!
0
000/ 4. märts 2019, 10:54
Isamaaga neil ühisosa ju on. Lihtsalt ei taheta et kohtusüsteem tuksi keerataklse!
v
Valisin EKRE/ 4. märts 2019, 10:54
Nüüd ütleb tibi, et minu valitud erakonnaga isegi ei hakata läbi rääkima. Sel juhul ei ole see minu valitsus. Minu arvamuse poolest võite te kõik siis kukele käia :)
1
10:37/ Ja kumb Sina oled/ 4. märts 2019, 10:52
Ehk mõlemad kokku, oskad poris püherdada ja võõrast raha tasku toppida. Põhiseadusest tead samapalju, kui oi nas pühapäevast. Jäta Eesti rahule!
t
töllmokk/ 4. märts 2019, 10:52
Ühisosa? Ehk siis loen siit välja, et reffidel pole mitte midagi eestimeelsuse, rahvuse ja rahva heaoluga pistmist.
1
10:37/ Ja kumb Sina oled/ 4. märts 2019, 10:51
Ehk mõlemad kokku, oskad poris püherdada ja võõrast raha tasku toppida. Põhiseadusest tead samapalju, kui oi nas pühapäevast. Jäta Eesti rahule!
1
10:37/ Ja kumb Sina oled/ 4. märts 2019, 10:51
Ehk mõlemad kokku, oskad poris püherdada ja võõrast raha tasku toppida. Põhiseadusest tead samapalju, kui oi nas pühapäevast. Jäta Eesti rahule!
0
0000/ 4. märts 2019, 10:50
kus on meie valijate arusaamad, et kui lubati eitea mida ja kui suurelt, siis ka see tulebki,oijeekim küll, hiljem kahetsetakse, loodame et lüüakse upakile mingi aja pärast.

v
Väga õige/ 4. märts 2019, 10:50
Saab jälle vaesematele päha kusta
v
või et ühisosa puudub?/ 4. märts 2019, 10:49
Seega siis ilmselt ei olegi reformidel mitte mingit huvi Eesti kui rahvusriigi säilimisele (meie kehtiv põhiseadus!). samuti ka eesti keele ning kultuuri suhtes? Ma imestan.
j
4. märts 2019, 10:49
jah nüüd kõik nässus,rikkad saavad rikkamaks,vaesed jäävad vaesemaks,kui vana ligi saab rahandusministriks paneb ta kõik paika,midagi hääd ei sa meil olema
v
-----/ 4. märts 2019, 10:48
vaat see pool küll venemaa suhteid positiivses suunas hoida ei suuda ega oska, vaid kaakaakaaa, et vaid valedele rikkuse suunas.
t
Tervishoiunõunik/ 4. märts 2019, 10:44
Valimiste võitja selline avaldus maksab kätte.Tark ei torma konkurente mutta tampima.Ka Keskerakonna senise välistamisega lõikasid nad endale näppu ja olid tõrjutud opositsiooni.Ei osata õppida oma vigadest.
a
Aga/ 4. märts 2019, 10:43
Siim kallas sai täpselt 6000 e Häält. 10 milli ja 6000 häält. Talle need nullid meeldivad.
a
analüütik/ 4. märts 2019, 10:42
Siis jäävadki kahjuks rehvid valitsusest välja.Pole parata,EKRE,Isamaa,Kesk siis teevad valitsuse või kui Jüri teeb keelekat,ehk siis tuleb KERE.
k
Kas leidub Eestis inimest kes arvab/ 4. märts 2019, 10:41
et Eesti elanikud valisid Kaja Kallase EV Peaministriks ?

V
@kas jälle/ 4. märts 2019, 10:41
Vovakese raha põles ära, nüüd peab pruunlastele uue plaani välja mõtlema.
1
10:25/ Ära hõiska enne õhtut!/ 4. märts 2019, 10:41
Reffide trollid pole ka igavesed, Ratas tõmbas ise E-valimiste allesjätmisega omale vee peale, paras talle! Kremliidid hävisid täiega ja kraabivad juba reformi uksetaga. Sinu kraanid on WC-s ja tilguvad täiega.
t
tundub/ 4. märts 2019, 10:40
et eestis ikka neid op.akaid enamus, muidu poleks sellist tulemust
m
Mõtlemiskoht/ 4. märts 2019, 10:39
Ega eriti hüpata ei maksa tõesti, sest inimesed valisid EKRE-t pimesi, vihakõnede ja laimu kiuste. See aga tähendab, et usaldus on märksa suurem. Kui kaja on tark naine, siis peaks sellega arvestama, sest sotsid ja e200 kõrvetasid ennast selle leppimatu suhtumise tuules EKRE-sse üsna valusalt.
j
Jüri Böhm/ 4. märts 2019, 10:39
Nagu ma kartsin ei suutnud eesti rahvas vigade parańdust teha. Vaata kes on nende lemmikud. Esireas on vanade kommunistide dünastia ja vene okupandid! Masendav! TOP kandidaadid Nimi Hääled Erakond 1 Kaja Kallas 20 083 Eesti Reformierakond 2 Mihhail Kõlvart 17 075 Eesti Keskerakond 3 Jüri Ratas 9710 Eesti Keskerakond 4 Mart Helme 9170 Eesti Konservatiivne Rahvaerakond 5 Siim Kallas 8734 Eesti Reformierakond Vaata kõiki tulemusi
r
reku/ 4. märts 2019, 10:38
Ühis osa on nedega, kes vahest jalaga tagumikku annavad.
o
Oodake väheke/ 4. märts 2019, 10:38
v
v/ 4. märts 2019, 10:38
Kui haige saab olla mõttemaailm ühes riigis elavatel inimestel, kes räägivad võrd õiguslikusest, vabast rändest , kooseluvajalikusest? Ühel tugev vasak ajupoolkera , teiesel parempoolne, koostõõs suudaksite leida lahenduse, aga hakkate jälle oma ülemvõimu dikteerima? Kas jälle ikka samamoodi edas? See iganenud valitsemismuster peab inimeste tahtel lõppema, see on naeruväärne. Iga laps teab ,et ta oskab, puudus ainult teadmistest ja kogemustes. Te olete proovinud ,aga tulemusi pole! Neid välismaa vennikesi nägime , lootsime et ka meile õnne toovad, aga plehku panid, omad tahtepeale surusid!

k
Kalju/ 4. märts 2019, 10:37
Erinevalt paljudest maailma riikidest, siin ei paista see põhi kuskil
e
EKRE väärtused ja põhiseadus on nagu siga ja kägu./ 4. märts 2019, 10:37
r
4. märts 2019, 10:37
Reformierakond meenutab Iisraeli või Aserbaidzaani ja Valgevene kus pojale pojale sugulas sugulasele andakse valitsuse kepp. Enamus ka Inglismaal ja Rootsi ning Norras ja ülejäänud VAIT muidu oled see samune seal Moskvitsiga!
m
Mulle/ 4. märts 2019, 10:36
need oravad ei meeldi, toetan EKRE-t ja usun, et üsna varsti on nende kord võimule tulla
p
Peale sisseistumist/ 4. märts 2019, 10:36
t
4. märts 2019, 10:35
tänu e-valimistele kallas võitis,kui e- hääletamist poleks olnud oleks reform tühi koht
a
Arvamus/ 4. märts 2019, 10:35
Kui isamaal oleks julgust ja tahet need läbirääkimised metsa saata, siis oleks ref. laul lauldud. Isamaalastel on juba oma nime ees kohustusi, et õiglus jalule seataks.
j
4. märts 2019, 10:34
Juhuuu elagu konksninad oimulokkid ja pigimütsid... hava nagila hava nagila!!

1
10:29/ Op. akaid/ 4. märts 2019, 10:34
oli ka ülearu palju, lausa 10%, kukkusid nagu tohletanud kartulid. Ikka veel plõksib, isegi häbi pole?
r
4. märts 2019, 10:32
Refid valisid Eestimaa asemel lääne eliidi teenimise. See ei lubakski neil koostööd teha eestimeelse poliitilise jõuga. Ja teie, eestlased valisite refid! Leppige nüüd oma maa saatusega! Leppige sellega mis teid ees ootama hakkab!
k
Kaka ehk naine laevas - laev põhjas!/ 4. märts 2019, 10:31
Algus on juba, igatahes, "palju tõotav"!
e
4. märts 2019, 10:31
EKRE pooldajad valisid e-valimistel oravaid et koos valitsusse saada ja nüüd selline pauk
n
Nii on/ 4. märts 2019, 10:30
Tõesti-ilusate silmade taga tühi pea..
m
Mul/ 4. märts 2019, 10:30
oleks praegu suur kiusatus reformarid üldse uksetaha jätta,kuid samas oleks ka kiusatus lõpetada praegune kesikute tobe maksupoliitika ja tasuta bussisõit!Kõige parem oleks muidugi Kallased täiesti välistada aga see tundub ülimalt väheusutavana,eriti peale nende valimisvõitu!
s
Siiri/ 4. märts 2019, 10:29
Seega siis eestimaisega puudub ühisosa...arusaamatu?
m
Mnjah/ 4. märts 2019, 10:29
EKRE on deklareerinud, et nende väärtused on kirjas põhiseaduses. Seega pole reformil Põhiseadusega mingit ühisosa.

v
Varsti/ 4. märts 2019, 10:29
on EKRE nagunii võimul, ootame veel veidi
v
Vaatleja/ 4. märts 2019, 10:28
Kui Kaja oleks julgenud enne valimisi öelda,et hakkavad koostööd tegema sotsidega oleks EKRE võitnud suure ülekaaluga
k
Kulla KAJA / 4. märts 2019, 10:28
Oled uhke tüdruk aga ära tee suurt viga. Õppige eelnenust !
v
Vaśist/ 4. märts 2019, 10:27
Kõik kisendab uue partei järele.Punaseid ei tohi lasta Toompeale.(st.sotse ja keski)
n
Nii juhtub../ 4. märts 2019, 10:26
Väga hea uudis! Lõpuks saate ainult omavahel läbirääkimisi pidada, sest teil on omavahel seda ühisosa ikka piisavalt.( Kuidas vassida, varjata, rollotada ,varastada....)Valitsuse moodustavad aga KESK, EKRE, ISAMAA
v
valija/ 4. märts 2019, 10:25
Näete, kuis on nüüd need Olgino, kesikla ja ekre trollid end vahule kloppinud. Kremlist kõva käsk? Muidu ootab korralik peapesu ja kraanide kinni keeramine?

j
4. märts 2019, 10:25
jah ega see uus valitsus püsima jäää!!!
a
Aga kui/ 4. märts 2019, 10:24
brüüselist käsk tuleb? S isiklikult palub? See oleks kõige parem viis rahvusluse väljajuurimiseks Eestist? Ja kuidas jääb 1000 külalisega mida lubasite meile nii lahkeste?
v
Vana kommunist/ 4. märts 2019, 10:23
Loomulikult on lihtsam Kajal teha koos valitsust Sotsidest munaimejatega. Kui lisaks isamaa, sinna juurde, teeb veel uuesti180-kraadise pöörde tagasi endisesse, oleks nemadki KaKale sobivadPuudlid
m
mis siis , et sina ei usalda/ 4. märts 2019, 10:22
Savisaare keskerakond ka ei usaldanud, aga uuenenud keskerakond jälle usaldab vägagi.
k
käbikuningas/ 4. märts 2019, 10:22
Milleks?..saab nendeta ideaalselt hakkama.
k
kõlbmatud inimesed/ 4. märts 2019, 10:22
kas need inimesed, kes valisid EKRE, ei kuulu enam siia riiki,kas need on uued küüditatud, kõlbmatud?
j
!/ 4. märts 2019, 10:21
juba hommikul lasi endale seda tasuta elektrit kahe kõrva vahele...?

r
rehv/ 4. märts 2019, 10:21
no valimisreklaami peale läks palju raha ära, uus on ju kallim
k
Kas arvestatav ühisosa on/ 4. märts 2019, 10:21
VEB Fondi jamade jne. varjamine ?
n
niion/ 4. märts 2019, 10:21
lõunaeesti ja saarte maakad tuleb välistada... aeg makse maksta matsikari,neile pole sõnaõigust vaja.
e
ei sobi ka see variant/ 4. märts 2019, 10:20
EI lähe. Tänaseks on selge, et keskist riigitüüri juures asja ei ole ja ega nad peale Ratta, eriti sinna ei trügigi. Nendele sobib suurepäraselt riigikogu tasu ja rahulolu. EKRE on liiga isepäine , et temaga kemplema hakkata. Kaks letierakonda aga alati ostetavad ja müüdavad. Tuleb üksmeelne vailtsus, see on kindel. Ainult üks asi teeb murelikuks. Kas ja kuidas suudab reff kinni maksta ettevõtjatele antud suured lubadused. Neid peab aga tingimusteta täitma. Rahvale antud lubadustega on nii nagu alati, sest meie rahvas kannatab kõik välja ja võib vajadusel ka muru närida.
p
peast sotsile -/ 4. märts 2019, 10:19
vihkajad on sotsid ja sallijad aga te ei taha seda tunnistada))
e
4. märts 2019, 10:18
ekrel oleks tahagi rollotajate ja kilekotimeestega läbirääkimisi pidada.vargapunt kogu see oravate lasu,eesotsas vana vuntsiga.
j
ja keegi nimetas reffe veel eestimeelseteks?/ 4. märts 2019, 10:18
kui ühisosa ei ole, siis pole refid eestimeelsed. Loomulikult on ühisosa kui seda tahetaks näha. Eks see ärplemine lõpeb valusalt teile.
k
Katz/ 4. märts 2019, 10:18
Šampa külmikusse ja pokaalid valmis 😳 Kui tuleb kukkumine, ss loodan, et väega körgelt...

v
võib isegi olla/ 4. märts 2019, 10:16
aga siis tekiks kohe küsimus, kes saab peaministriks. Ratas seda ametit välja ei vedanud. Rattaga edasi minnes kõrbeb rahvas maksukoorma all põhja. Mart Helme aga veaks.
a
Ajalugu/ 4. märts 2019, 10:14
Reformi kõrkus ja ülbus on neile juba korra saatuslikuks osutunud,samas vaimus jätkamine neile midagi head ei too.Võideti küll,aga mitte nii,et ei peaks teistega arvestama,tuletan seda siin kõigile kilkajatele meelde.Üleüldine soovitus - kilgake vähem,näete targemad välja ja EKRE vastu pole mõtet trollida,sest nad said rahvalt väga tugeva mandaadi, millega peavad kõik arvestama.
e
Ei meeldi/ 4. märts 2019, 10:14
Tundub,et Kaja kuulab papa õpetusi.Kuid Kajakene ka väljaspool Tallinnat on elu või kuidas?Mis meid siis eesootab?Arvata võib,et mitte ühtegi lubadust ei täideta nagu senini ja teerull hakkab veel tormilisemalt tööle,kui eales varem.Papal kogemused olemas, mida tütrekesele jagada.Rumal poliitik,kui Ekrega koostööd ei tee.Kuid seda näeme varsti,et paremaks sellise valikuga valitsust moodustada ei lähe kindlasti.Nähtud.
r
Reinsalu/ 4. märts 2019, 10:13
Tegelikult otsustab valitsuse hoopis Reinsalu. Kui Reinsalu ei taha Kallastega tegemist teha on Reform jälle opositsioonis ja valitsuses on Kesk KRE ja Isamaa.
a
Arvamus/ 4. märts 2019, 10:11
Reformierakonnal reeturitega uuesti koalitsiooni moodastades oleks kaks korda ühte ämbrisse astumine, vaja oleks jätta Keskerakond ja Sotsid opositsiooni ja moodustada koalitsioon Reform+EKRE+Isamaa- see koalitsioon jääks püsima.
ü
ühisosa/ 4. märts 2019, 10:11
...ühisosa ei ole. Mis mõttes? Kogu Eestimaa tulevik on teie ühisosa!
t
to Katz/ 4. märts 2019, 10:07
Nõus. Endal tuli ka selline mõte.
d
Doora-le/ 4. märts 2019, 10:04
ka minul tekkis eile sama küsimus kui hääli loeti. Kus ja kui palju saadi hääli välismaalt? Ja millal ja kus avati saatkondadest tulnud valimiskastid? Hääletasin EKRE ja Eesti saatkonnas.

n
no/ 4. märts 2019, 10:03
Mul poleks midagi selle vastu, et tunnistada, kuid ma ei usalda e-hääletamist. Kohe kopika eestki.
a
ainus võimalus/ 4. märts 2019, 10:02
on ikkagi EKRE-t toetada,mis sellest,et opositsioonis,aga reform on juba kaua aega näidanud enda rahvavaenulikkust ja ülbust,kuigi need on need ,kes neid toidavad ja need kahjuks ei saa sellest aru ja valivad neid jälle....vaadake ,kui palju lubadusi reform täidab!?
ö
Ö9/ 4. märts 2019, 10:01
L.o.l.l.mutt.Keskerakonnaga ei tohi koostööd teha.Parim oleks ekre ja isamaaga liit
s
4. märts 2019, 10:01
sa ootaks võllapuid? kahju, jäid ilma.
n
4. märts 2019, 10:00
no tunnista, eesti rahvas toetas teda. peaaegu iga kolmas hääl neile. see on päris hea tulemus.
k
Katz/ 4. märts 2019, 09:59
Pigem Kesk, EKRE ja Isamaa - oravad on petised ja vargad. Riigihävitajad...
e
Einar/ 4. märts 2019, 09:54
Kallas pole ju veel kaine. Kui kaineks saab, siis ehk hakkab tasapisi reaalsus ka kohale jõudma. Pole neil midagi roosilist ega palju valikuid. EKRE peaks nimelt hoiduma oravatega valitsusse mineksut ja ära ootama kuni punaste koalitsioon ise suure pauguga lõhki läheb. See on nüüd Isamaale tõe hetk ja teelahe- kas minna oravate kaissu ja kaduda ajaloost või jääda koos EKRE-ga opositsiooni ja hakata tõusma.

v
vigadeparandus/ 4. märts 2019, 09:54
olete kindel,et remont aitab,mina teeks uue
t
tartlane/ 4. märts 2019, 09:52
nii et taas ref-id, jõukate ja kesklassi valitsus!!!
n
no/ 4. märts 2019, 09:52
Seda me teadsime ammu, et teil pole ühisosa eestlastega, küll aga igatmasti pagulastega.
k
kessu/ 4. märts 2019, 09:52
õ
õnnesepp/ 4. märts 2019, 09:51
vaatame mida toob esmaspäev,aga sotsidega on väga kahtlane küll luurele minna
p
Peeter/ 4. märts 2019, 09:50
Huvitav, kas saame järjekords refi, keski ja nt...sotside järjekordse valitsuse, sellisel juhul palju õnne meile kõigile.
p
pole neil pikka pidu/ 4. märts 2019, 09:49
Kõlas kui tapmisähvardus Eesti rahvale. Kui neil pole EKRE-ga ühisosa, siis mis kurjad plaanid neil eestlaste ja Eestimaaga on?
n
Noh/ 4. märts 2019, 09:49
Meil on poliitikas kaks sinisilmset blondiini-kaja ja kadri.ei tea kas neil mingit päris tööd pole tahtmist teha.kassapidaja näiteks.miinimum palgaga.saab ka inimeste ees särada .ja ei pea omi tobedaid ideid rahvale meedias eksponeerima.

k
kedagi mitte valija-tüng/ 4. märts 2019, 09:48
väheks jäi rahva arvamust,et kohe pilt lauale tõsta
n
nimi/ 4. märts 2019, 09:48
Aga rahvast sa ignoreerida ei saa, kes EKRE valisid, nii, et rohkem arukust, rahvas leiab ühisosa,kes EKREt valisid. Ja sellega peab iga partei arvestama, et iga partei taga on rahvas.
m
mhh/ 4. märts 2019, 09:47
Ei no tore küll valisin Ekret , et saada jälle see samune valitsus kes on pm 17 aastat juba olnud ja mis ära lagunes. Kuidas nagu aru ei saada , et muutusi on vaja mida ekre ka pakub. Mõlemad nii Ekre , Isamaa kui ja reformikad võiksid nagu mingisugused kompromissid teha ja kuulata ikka nagu seda mida rahvas soovib !
h
häälte kaja/ 4. märts 2019, 09:47
ta ju issi süles,mida issi ütleb,seda kaja teeb,aga issil saab ka aeg otsa
k
küll näed/ 4. märts 2019, 09:46
EI lähe. Tänaseks on selge, et keskist riigitüüri juures asja ei ole ja ega nad peale Ratta, eriti sinna ei trügigi. Nendele sobib suurepäraselt riigikogu tasu ja rahulolu. EKRE on liiga isepäine , et temaga kemplema hakkata. Kaks letierakonda aga alati ostetavad ja müüdavad. Tuleb üksmeelne vailtsus, see on kindel. Ainult üks asi teeb murelikuks. Kas ja kuidas suudab reff kinni maksta ettevõtjatele antud suured lubadused. Neid peab aga tingimusteta täitma. Rahvale antud lubadustega on nii nagu alati, sest meie rahvas kannatab kõik välja ja võib vajadusel ka muru närida.
o
ootused lootused/ 4. märts 2019, 09:46
targad mõtted on vajalikud läbi elukogemuste
n
Neutraalne/ 4. märts 2019, 09:46
Kallikene, Sina ei ole rahvas. Napp 100000 häält 833000-st võimalikust on ikka totaalne vähemus. Saage palun üle sellest kibestumisest.
p
😆/ 4. märts 2019, 09:45
pole kindel, et närilised ise üldse valitsusse saavadki

j
järgmine/ 4. märts 2019, 09:44
magage rahulikult-hetkel on mäng lõppenud
h
hahaaa/ 4. märts 2019, 09:44
Kaua te juba seisate oma lubaduste eest, mida valijatele olete andnud? Teie lubadustest läbi aegade oli ju lausa artikkel avaldatud ja juurde märgitud, et need lubadused EI OLE täidetud. Miks petate taas? Loodan, et RE juhitav valitsus ei püsi aastatki!!!
e
Eestis seis sama./ 4. märts 2019, 09:42
Nüüd tuleb üks remont juurde. Viimsis läks maksma 25000 ja ei tea palju tütre oma maksma läheb?
r
Riina/ 4. märts 2019, 09:40
ühisosa on tegelikult olemas, aga reffidel on suur patukoorem hingel ja parem on ekrekaid mitte liiga lähedale lasta. Tõenäoliselt on kergem ära kannatada sotside nuga selga
a
ab/ 4. märts 2019, 09:38
kagust meil p.o.h.h. võttis asja kokku beltšihha!
p
Pööriöölane/ 4. märts 2019, 09:37
Kõik unustavad ära, et võitjad ei ole mitte ühtsed! Seal on ammugi madistamised vuntsi ja Nilssoni vahel. Ja mulle hakkas eile silma, et vana vunts on juba Vanapaksuga sarnasele seniilsuse tasemele jõudmas. Tütreke aga teadagi on naiivitar ja muidu ullike. Nii, et varsi läheb tõeliselt põnevaks!
e
EKRE valija./ 4. märts 2019, 09:37
Kas rahva arvamus ei loegi,? Milleks üldse siis valimisi? Mina valisin EKRE ja paljud mu tuttavad ka. Mina ei taha pagulasi ega ei taha kuulda mingist totakast kooseluseadusest. Koos elada pole keegi niisama ka keelanud. Tahate sõda või?
t
to 09.24/ 4. märts 2019, 09:37
Paluks siin esitada mõni konkreetne samm, mis nad selleks ette võtavad.

t
to9.28..../ 4. märts 2019, 09:36
....sa oled ikka nupust nikastanud.Kõik peavad kellegi valima,kui tahavad tahtmisi ellu viia.
t
tgl.../ 4. märts 2019, 09:36
...peaminister saab olema siim,kes hakkab valitsema läbi tütre.
t
to valja/ 4. märts 2019, 09:35
tahad öelda, et kõigis riikides, kus sotsiaaldemokraatia kui maailmavaade esindatud, on olnud kommunistide poolt okupeeritud??? Eks see näitab järjekordselt ekre valijate järelduste tegemise võimet.
k
Kakale vesi peale!/ 4. märts 2019, 09:34
Juba hakkas omale vett peale tõmbama.
t
to9.28..../ 4. märts 2019, 09:32
....sa oled ikka nupust nikastanud.Kõik peavad kellegi valima,kui tahavad tahtmisi ellu viia.
j
jah/ 4. märts 2019, 09:32
tundub küll, et see perekond võtab EV nagu perefirmat. Nauditakse enda häält ja kaasmaalastest on ükskõik.
o
Ott/ 4. märts 2019, 09:32
Tänu sellistele avaldustele tõuseb EKRE populaarsus edasi.
o
Ott/ 4. märts 2019, 09:32
Tänu sellistele valdustele tõuseb EKRE populaarsus edasi.

h
Huvitav-huvitav/ 4. märts 2019, 09:31
Kui mitu korda peab ühe ja sama reha otsas tammuma - alles hiljuti oli ju meil RE+SDE+IL koalitsioon, mis uppi läks...
p
Poleoluline/ 4. märts 2019, 09:31
Aa reformistidel ekre -ga ei ole yhisosa???mida nad plaanivad Eestiga.teha siis?
d
Doora/ 4. märts 2019, 09:31
Loodame et see valitsus kaua ei püsi,ning isiklukult ikkagi kahtle selle sou üigluses!Kas keegi on näinud kuulnud välismaal saavutatud eestlaste poolt antud häältest vastavalt erakondadele!?
v
valija/ 4. märts 2019, 09:30
EKRE-l olekski mõttetu oravate koalitsiooni minna. Palju mõistlikum on opositsioonis tööd teha. Kallas teeb aastaga oma margi nii täis, et isegi tema valijad hakkavad midagi aru saama. Reform läheb arvatavasti sotsidega valitsust tegema aga neil ei tule ilma kolmandata sellest midagi välja. Kui Isamaa nüüd mitmendat korda järjest oma põhimõtted hülgab ja punaste okupatsioonipõlistajatega valitsusse läheb, siis valija seda enam ei kingi. Järgmisel korral jäävad künnise taha. Isamaa sai praegu oma hääled avansiks viimase aja pingutuse eest kus nad proovisid kõiges EKRE-t kopeerida.
t
Tipikas/ 4. märts 2019, 09:30
Nüüd on täpselt nii nagu eestlaste kohta öeldakse - ta vääribki sellist valitsust ja juhte. Kui mõelda, et enamus valib erakonna, kelle LIIGE on Eestimaa ja eestlased viinud üle maailma sellisesse häbisse nagu see dopinguskandaal on. Kes kellega valitsuse moodustab, polegi tähtis, see on AINULT neile endile kasulik. Et Eesti sport ja see ilus talveala suusatamine au sisse tõsta, läheb aastaid, kui üldse võimalik. Väga kahju !
r
4. märts 2019, 09:29
Refid esindavad lääne, mitte Eesti huve. Kahjuks suur osa eestlasi valis selle hukutava jõu. Ärge nüüd kaeblema tulge kui teil nöör lõplikult kaela ümber kinni tõmmatakse!
v
valija/ 4. märts 2019, 09:28
Kuidas on võimalik.etmiljoni varas pääseb künkale???
s
Suur jama/ 4. märts 2019, 09:28
Miks EKRE valimisi ei võitnud?

k
Kurb kuulda./ 4. märts 2019, 09:27
Uue peaministri poolt väga ebaeetiline käitumine oma väljaütlemistes.Kas papa jälgedes?Nii kõrgi olemisega peaministrit me küll ei vaja,kellel pole ei au ega häbitunnet. Suurte lubadustega saadi hääled ja suure pauguga läheb ka allamäge.
o
ob/ 4. märts 2019, 09:26
Sotsirajakatega on loomulikult lihtne nüüd - saavad samasuguseks puudliks niikui isamaagi. klähv, klähv
e
4. märts 2019, 09:24
EKRE rolliks jääb nii palju kui võimalik Eesti maa ja rahva eest seista ja takistada läänel (refid) meie maad lagundamast.
R
.../ 4. märts 2019, 09:24
Rehvidel on rahvast suva ja küll sotsid nad jälle maha tirivad.
v
valija/ 4. märts 2019, 09:23
Õnnitlen ja jõudu lubaduste täitmisel.
v
vähk/ 4. märts 2019, 09:20
Aga milleks peab siis nägusid tegema kui niikuinii midagi ühist ei ole?Üks osa rahvast võitis,teine kaotas.Nii on see alati olnud ja jääb olema.
j
jah/ 4. märts 2019, 09:19
tundub küll, et see perekond võtab EV nagu perefirmat. Nauditakse enda häält ja kaasmaalastest on ükskõik.
v
vähk/ 4. märts 2019, 09:19
Aga milleks peab siis nägusid tegema kui niikuinii midagi ühist ei ole?Üks osa rahvast võitis,teine kaotas.Nii on see alati olnud ja jääb olema.

u
UHKE REF/ 4. märts 2019, 09:18
Ja veel uhkem Kaja ! SEE AJAB UPAKILE !
v
vastus Kallasele/ 4. märts 2019, 09:17
EKRE esindab päris suurt eestlaste gruppi ja kui tulevane peaminister väldib 100% ühte erakonda siis on see peaminister karjanaise tasemel, kes sülitab paljude kaasmaalaste peale, kes talle palka teenivad. Kallas, kasva suureks ja käitu ametikoha vääriliselt.
k
Kuritsa ne ptitsa/ 4. märts 2019, 09:14
m
Ma leidsin otsingust Teata ebasobivast kommentaarist/ 4. märts 2019, 09:13
l
laula laula lindu/ 4. märts 2019, 09:11
me vaatab palju teist Riigikogus istuma hakkab, selmet istuda FBI vanglas Danske rahapesu eest...
t
4. märts 2019, 09:09
tänu ekrelastele see tulemus nii kõrge ongi. sest, terve ja normaalse mõtlemisega inimesed said aru, et see on ainus pääsetee viha ja vaenu käest.
m
Mõtlik/ 4. märts 2019, 09:09
Ekre on ennekõike eestimeelne ja oma rahva heaolu eest seisev erakond.Järgmistel valimistel võidab võiduka ülekaaluga Ekre.Ekrel on puhas leht,sest ei käinud ukselt uksele koputamas ja vanadekodudes hääli kantimas.Hetkel uus valitsus laguneb kiiresti-ennustused on juba nägijate poolt tehtud.Ei maksaks nii ülbelt Kajal esineda,sest alles see oli kui oravatele tehti umbusaldust.
t
4. märts 2019, 09:09

o
4. märts 2019, 09:08
oleme enne selle valitsusega olnud ja oleme edasi ka.
m
Mathilde/ 4. märts 2019, 09:08
Peaministriks ei sobi inimene, kes välistab läbirääkimised rahvalt tugeva mandaadi saanud erakonnaga. Peaminister ei tohiks endale selliseid väiteid ja suhtumist käitumist lubada. See on arrogantne ja paljudesse valijatese lihtsalt üleolev suhtumine. Piinlik
.
4. märts 2019, 09:06
....ehk siis Maarjamaa saab kõige hullema valitsuse. Valitsuse mis ei jää püsima....õnneks
v
võeh/ 4. märts 2019, 09:05
põleva mütsiga mehe tütar on õhku täis.
t
tibu/ 4. märts 2019, 09:01
no ei maksaks nii kindel ikka ka olla... tuleb aeg ja te lähete(müts näpus) EKRE ukse taha koputama...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee