Kas just antud juhtumil, ma ei tea, kuid sealkandis pea igal perel sahvrid ja keldrid odavat viina täis. Eks teki ka suurem kiusatus see ära tarvitada.
To, kes kirjutas: Juba vähemalt kümme aastat ehitatakse Eestis maanteid põhimõttel kõrgem-kitsam-järsem.
Täiesti õige. Üksjagu aastaid tagasi hukkus sealkandis kus seegi õnnetus juhtus, noor mees kui traktor koos kaaslastega sõitis sellise uut tüüpi tee sügavasse kraavi.
Juba vähemalt kümme aastat ehitatakse Eestis maanteid põhimõttel kõrgem-kitsam-järsem. Sellised teed on ohtlikud liiklejatele, sest probleemi korral ei ole võimalik autot kõrvale tõmmata ja teelt välja libisemisel võib kraavis ka surma saada, auto mahakandmine on garanteeritud. Ka õiged sõiduvõtted ei pruugi aidata, sest õnnetuse võib põhjustada vastutulev auto, mis kaldub vastassuunda ja mille eest ei olegi põigata kuhugi mujale kui sinna samasse sügavasse kraavi. On teada ka juhtumeid, kus kitsal teel vastutulev kombain on kriipinud auto küljelt värvi maha.
Eriti ohtlik on liiga kitsa teeper
Vaadake seda ja siis saate aru miks teed on libedad ja juhtuvad autoavariid : DOKFILM: "KAPist välja! Ehk miks meie teed ja tänavad nii kiirelt lagunevad?" Kas sina tahad olla riigi ohver mis organiseerib autoavariisid ?
küttega teede kasutamine tuleks meile kasuks. [1]. Antud lahendus vähendaks talihooldeks eraldatud summasid ...
Tee mis on kaldu kraavi suunas on organiseeritud kuritegevuse vili...
Tee mis on libe on organiseeritud kuritegevuse vili.