Mhm-le ütleks vastuseks, et inimese isiklik põhjus millegi vabatahtlikult tegemiseks, ongi isiklik- ja kui sa temalt endalt ei küsi kui sulle miski ei meeldi või hinge närib sul, siis oled sina see, kes on vaimselt teise alal ja sissetungija- ja sellel on hind sinu jaoks.Siin maailmas on aga ka liberaalsest eraomandist eespool maa ise, sest ega seadusandlus pole sünnitanud maad, millele ta katuseks on- ja seega on igal vabatahtlikul,sõltumata ta sotsiaalsest positsioonist, õigus kõndida sinna, kuhu tahab ja läbida milline iganes ruum. Kapten valitseb laeva,aga müts teeb ta kapteniks,saad aru?
Tegelikult ei tohi keegi ju teise krundile/majja minna(v.a politsei )Need elamud ju kellegi omad.Tegelt käib otsimas midagi, kui artikkel lehes siis nagu põhjusega?(et keegi hiljem süüdistada ei saaks)
Tänuväärne töö teatud mõttes. Aga miks linnad ei anna tühjadeks jäänud majad inimestele mis pole veel ära lagunenud? Mõni ehk suudaks oma perele teha eluaseme. Paljud pered ja üksikud on siin ilma eluasemeta ja üürivad mingi nõuka aegse remondi ja kolaga korteri ränga raha eest. Mis on täielikult lagunenud vaja maatasa teha.
Ilmselt on seltsimehel ikkagi mingi sissetulek. Et keegi endale tasuta ulualust ei leiaks, vaid ikka kõik rõõmsalt mammonat teenides kapitalistide poole koogutaks. Liiklusõnnetus oli looduslik esimene korrektuur, et mees, hakka millegi mõistlikuga tegelema.
Ise mõtlesin ka sellepeale et kodanik üritab olla kõigekõigem aga samas veab oma kaubikuga roppu ülekaalu. Ma ei tea et ühelgi bkat kaubikud oleks 2t kandevõime