Kui nafta hinnad tõuseva siis tõstavad ka meie kütusemüüjad kohemaid hindu, sest sissetoodav kütus on ju kallinenud!
Aga kui naftahind langeb, siis läheb veel mitu nädalat, kuni hinnalangus ka kütuse müügini jõuab.sest JUST SIIS on kõik tsisternid ja mahutud JUHUSLIKULT kallist kütust täis, mis tuleb vana, kalli hinna eest enne maha müüa, enne kui uut odavat sisse tuua saab.
Ega valitsus ei tõsta. Valöitsus väänab oma korda ainult aktsiisid otsa. Muideks majandusliku kõrgharidusega IoII peenhäälestaja oli vist viimane kes aktsiise otsa lajatas, teatades, et maailmaturul on toornaf´tahind nii alla kukkunud, et väike aktsiisitõus ei tee tarbijatele midagi. See, et naf5ta hinnad ei jää igaveselt madalaks tema IoII p e a kene muidugi ei võtnud.
Arvestades seda, et hindu vaadatakse ainult tallinnas siis olete te ajast kõvasti maas.
Mujal eestis võib heaks märgiks lugeda kui hind on kukkunud alla 1.30. Ühesõnaga 1.30 on tihti nähtud tanklates.
"Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. "
Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
Nagu alati - naftahinna tõus on otseses seoses kütuse jaehinnaga Eesti vabariigis. Naftahinna langusel puudub aga igasugune seos kütuse jaehinnaga Eesti Vabariigis.
kui inimesed on nõus maksma, siis miks peaks odavamalt müüma? kes meist turakas on? valitsus võib isegi aktsiisi langetada.. kütuse hind ei lange. on sisse söödetud hind. eestlane, kes on endale auto soetanud, ei saa ju naabri ees häbisse jääda, et sõidab bussiga. nutab ja ostab kallist kütet.