Poliitika

Tegelik valimiskampaania käib Facebookis, anonüümselt, odavalt ja meemidega (7)

Eesti Päevaleht, 19. veebruar 2019, 07:43
Foto: Tiina Kõrtsini
Kuigi välireklaami enam teha ei tohi, jätkub kampaania meemide näol sotsiaalmeedias, rohkelt naljapilte tootev Jaak Kivi tõdes, et nende eesmärk on valimisi mõjutada ja EKRE populaarsust kasvatada.

Jaak Kivi on tavatu kampaania eestvedaja pseudonüüm, päris nime, millega ta ka EKRE liige on, ta internetis kasutada ei julge, sest siis ei saaks ta enam teiste inimestega silmast silma eelarvamusteta suhelda. Kivi sõnul on eesmärk valimisi mõjutada ja lühiajalisem eesmärk on suurendada erakonna populaarsust just noorte seas, kusjuures eelmise aasta detsembris vahendas ERR, et EKRE on noorte seas populaarsuselt teine erakond.

Kivi sõnul on säärasel moel avaliku arvamuse mõjutamine eksperiment, mida pole keegi vaerm teinud. Internetitrolli sõnul arvati esialgu ka EKRE enda ridades, et need meemid on sotside naljad, aga kui selgus, et trollijad on omad, anti mõjutustegevusele roheline tuli.

Refereeritud artikli täisteksti loe Eesti Päevalehest.

Näiteid sotsiaalmeedias levivates meemidest:

 
 
 

Samal teemal

19. jaanuar 2019, 16:52
Trolliskandaali tulem: EKRE ei luba oma liikmetel varjunimega poliitikat teha
18. jaanuar 2019, 15:52
Keskerakonna noortekogu esimees Jaan Männik: varikontode loomine on argpükslik teguviis
18. jaanuar 2019, 14:01
Leo Kunnas anonüümsest trollimisest: poliitikul pole mingit põhjust oma identiteeti varjata
16. jaanuar 2019, 19:54
Sinise Äratuse juht: arvamusartikkel Eesti Päevalehes oli katsetus

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee