Poliitika

Ülikoolid kontrollivad kahtluse korral ka vanu teadustöid

HÄBI-HÄBI! Rainer Vakrale esitatud plagiaadisüüdistust peavad tõsiseks nii teadlased kui ka ülikoolid

Marvel Riik, Asso Ladva, 14. veebruar 2019, 00:01

189 KOMMENTAARI

m
Mart/ 27. veebruar 2019, 10:04
ei jõua ju kõiki kontrollida , häbematuid leidub alati
p
pangassiusefilee/ 15. veebruar 2019, 14:57
Viimasel ajal on levima hakanud pehme retoorika a la: « Vakra ei võtnud diplomit ülikoolilt vastu vägivaldselt, vaid see ulatati talle lahkelt lõpuaktusel käesurumisega. » Sellise retoorika peale küsiks - aga kas mitte Eesti Vabariik ei avanud NL vägedele ja sõjaväebaasidele rajamiseks enda piirid isegi nii, et kirjutati alla lepingud, s.t. suruti kätt? Ja nüüd räägivad eesti võimupoliitikud hoopis mingisest okupatsioonist? Vakrale ulatati diplom ju ka käesurumisega..
o
Orav/ 15. veebruar 2019, 09:54
Ei tao. Pea jätame välja, et saaks uuesti lõputööd kirjutada. Anname mehele võimaluse.
1
15. veebruar 2019, 08:19
17 aastat tagasi Kellegil oli ikka suur kannatus et seda saladuses hoida Lihtsalt juhuslikult ja kogemata ei oleks võimalik nii pika aja tagant seda avastada
m
miks/ 15. veebruar 2019, 07:19
miks inimene üldse nii madal on, et ausalt ja väärikalt ei saa? Mida on sellised slikedajad ja nende kommentaarides õigustajad oma kodust saanud? Ainult toidu, ja tahtmise kõike tasuta ja tööta saada. Erakonnad peavad ainukeseks võimaluseks võimule saada valjuhäälselt pori ja saasta loopides.Tõepoolest lollide erakondade riik ja arukas, aus, töökas, tark inimene ei jää seal ellu. Ühed ja samad , kes on aastaid vegeteerinud riigikogus, on nii harjunud kuldsete toolidega, et ajab iiveldama.Presidentide klannide ilutsemine, sajaaastaselt uue maja ehitamine... meie tillukeses riigis..
a
alustaks sellest/ 14. veebruar 2019, 20:50
Ärge nüüd vaest meest päriselt maa sisse taguge.
p
Peetrile/ 14. veebruar 2019, 20:46
Tegelikult juhite tähelepanu õigetele asjadele. Etisest leiab ka ühte kui teist. Mõnel professoril on väga palju artikleid, aga esimese autorina on ta kirjas ainult mõnel üksikul kui sedagi.
p
Peeter/ 14. veebruar 2019, 18:37
Kui nüüd lõpuni sirgjooneline olla, peaks kõik, kes iialgi eksamil maha kirjutanud, oma diplomid tagasi viima. Mitu kõrgharidusega inimest Eestisse pärast seda jääks? Omal ajal kuulus aspirandi kohustuste hulka ka juhendaja doktoritöö kirjutamine. Tahaks neid lugusid ka lugeda sellest, kuidas suured professorid suurteks professoriteks said, jne. Ehk alustaks puhastamist Teaduste Akadeemiast?

1
1960 aastatel/ 14. veebruar 2019, 16:08
viidi koolimaja parki lambaid et õpilane klassi lõpetaks.
m
marit/ 14. veebruar 2019, 16:02
Tallinna Ülikooli 2002 a. lõpetajate tööd peaks nüüd kõik läbi vaatama,
p
14. veebruar 2019, 15:46
Piinlik lugu. Paneb imestama, miks ta üks ühele maha koppis. Vähemalt sõnastust oleks muutma pidanud.
k
kiisuke mäu/ 14. veebruar 2019, 15:22
sa valetad oma hariduse kõrghariduseks, mäuuu,, siis pole sa saanud ka algharidust, olen seda juba ammu ka teistele rääkinud et sinusugusel puudub igasugune haridus, mäu
k
k e s k o o l / 14. veebruar 2019, 15:20
paistab ,et sul endal , kui vigu vaadata , siis alustamata gümnaasium
m
mida / 14. veebruar 2019, 14:58
mida teised arvavad, on köömes selle kõrval, et Vakra ei teadnud millised nõuded on bakalaureusetöö esitamiseks. Kuidas sellise tasemega üliõpilane saab ülikooli lõpetada? On see alaareng või on ta puhas kui prillikivi. Küll valijad teavad, milline peab olema riigikogusse pürgija - seda näitab häälte arv. Vakral endal pole probleemi. Kuidas olekski, laps, nagu ta 21-selt oli, võinud millestki aru saada, kui tal nüüd, olles 38, ei ole au ega häbi tunnet.
a
Alustamata algharidus./ 14. veebruar 2019, 14:52
Peaks üle vaatama ka Arnold Rüütli doktoritöö,mille ta kaitses,kui oli Eesti NSV tippkommunist...….Huumor.
p
poleks paha/ 14. veebruar 2019, 14:37
sealt saab üllatus hulgim tulema, sest võimuga ju kaubeldakse ja võimu nõrgemate kallal ka teostatakse.

k
kurb/ 14. veebruar 2019, 14:36
kas selline ongi siis meie rahva eliidi moraal !
m
mm/ 14. veebruar 2019, 14:31
Olen varastanud,ja korduvalt,aga minu nimi ei saa kunagi figureerima valimisnimekirjade esi-ega tagareas!
e
Eestlane1/ 14. veebruar 2019, 14:30
Põmm ja pihtas!Üks sotsirajakas mängust väljas
v
video transkriptsioon/ 14. veebruar 2019, 14:07
"Kuulge, aastal 2001-2002 peaaegu vist ei osatudki... keegi copyda, et seda tuli ikka oma roosade kätega kirjutada." :D :D :D http://tv.delfi.ee/uudised/ekspress/video-vaata-kuidas-rainer-vakra-ligi-40-minutit-jarjest-vassib-salgab-ja-keerutab?id=85315193
a
Astu tagasi/ 14. veebruar 2019, 14:04
Kuna töö oli labane plagiaat (lootis et ei jää vahele), siis tuleb bakatunnistus kehtetuks tunnistada. Mees on 2010 ka magistritöö teinud, mis tuleks samuti kehtetuks tunnistada (kõrgharidus on saadud pettuse teel). Kui juba üks jäi vahele, siis oleks aeg vaadata ka teiste "riigiisade" tööd üle. Ei imestaks kui mõni veel on oma tunnistuse pettuse teel saanud.
k
Komintern/ 14. veebruar 2019, 13:54
Sotsidel pole ju haridus üldse tähtis- tähtis on proletaarne päritolu. Oluline on, et oleks töölise perekonnast, vaene ja veel parem kui venelane või juut oleks.
a
AJ/ 14. veebruar 2019, 13:47
Muidugi on peapõhjus juhendaja kompetentsis. Vakra on tagajärg. Aga: kui vaadata-lugeda igatsorti riiklikke arengukavasid ja strateegiad (näit 2000 a alates), siis need on enamus copy-paste põhimõttel koostatud. Õigemini kujundatud. Midagi uut ei neis ole, korratakse eelmist ja just nimetatud lihtmeetodil. Eks ka uued "valimisplatvormid" ole kuidagi tuttavad?
l
labidas/ 14. veebruar 2019, 13:42
Selliseid lobisejaid on TV ekraanil näha sadu,kelle töö ongi palga eest lobiseda ja ennast imetleda,mitte midagi uut öeldes.Need,kes tõsist tööd teevad,need maksavad neile palka oma maksude kaudu.Sama hästi võiks ju poe taga,pudel pihus maailma parandajatele palka maksta,neil ka suured kraadid sees.Vahet pole tõsiselt võetav ei ole neist kumbki.

a
anna alla/ 14. veebruar 2019, 13:27
Kes on selle töö juhendaja? Tallinna Ülikooli tase!
s
Salomon Vеsiрuuks/ 14. veebruar 2019, 13:24
Kas limukаs pannakse nüüd vangi vä?
r
Rainer Sahkra/ 14. veebruar 2019, 13:13
Ainult sotsid võtavad seda hea huumorina!
j
JULIE/ 14. veebruar 2019, 13:10
Huvitav ,oli 39 plussi ---nüüd kahanenud ju siis plagiaatidest asjamehed.
i
Imelik/ 14. veebruar 2019, 13:07
Kes alustasid kõva kisa - keegi zuzu ja mingi imeliku uue partei (rahvarikkus vmt) tegelane?! Neil olid lood juba valmis kirjutatud, ootasid ainult stardipauku.
a
Aravamus/ 14. veebruar 2019, 13:04
Rainer Vakra vastast aktsiooni oligi oodata tema aktiivse tegutsemise pärast VEB Fondiga. "Reformikad" ei tea palju tal kokkuvõttes õnnestus teada saada, aga mees on vaja igal juhul neutraliseerida ja häbistada. Kogu maailmas on kirjutamata seadus, kui inimene kasutas mingit ebaausat võtet hariduse omandamiseks, aga sellega raha ei teeninud vaid selle teoga soovis edasi õppida, siis reeglina ei taunita seda! Vakra omandas peale "bakat" ausalt magistri kraadi ning sellega peaks olema probleem lõpetatud.
m
magister/ 14. veebruar 2019, 12:38
Mis puutub siia, et materjalid polnud avalikult kättesaadavad? Kas see kuidagi muudab asjaolu, et Vakra ise seda uuringut ei teinud, aga tutvustas enda tööna? Bakalaureuse töö on üliõpilase iseseisev töö, mitte rühmatöö, ja kõik teiste isikute mõtted, tsitaadid, uuringute järeldused, joonised jms tuleb viidata.
p
puuks/ 14. veebruar 2019, 12:36
Vakra ei ole aru saanud milles ta eksis! ta lihtsalt valetas rahvale oma kõrgharidusest ja varastasteiste inimeste tehtud uuringud. Ja kui sellest aru ei saa ning peab sellist käitumist õigeks,on meil tegemist varga ning alatu olendiga! Prükkar!

h
Häbi!!!/ 14. veebruar 2019, 12:36
Poliitikast igavese pausi!!!
m
magister/ 14. veebruar 2019, 12:34
Viitamisel polegi vaja, et oleks "ilmunud". Igal teosel, kirjandil jne on olemas autor(id) ja tema nime tulebki viidata. Ja kui kasutatakse "copy-paste", siis tegemist tsitaadiga, mida tuleb ka vastavalt vormistada.
p
Pole mõtet lugeda parteide põhikirju, see on udu/ 14. veebruar 2019, 12:28
Reaalsed tegemised annavad õigema pildi ja neid 30 aastaga on kogunenud
t
To Sõbrad ja sõbrapäev/ 14. veebruar 2019, 12:22
Loomulikult kui mõistust puudub... nagu üks hea sõber ütleb "ega teelusikas ei täida kulbi rolli, siis läheb kaua aega enne kui üks kulbitäis saadud"! Kui ikka mõistust ei ole andud ei sa üle oma varju hüpata!
h
Hmhmnh/ 14. veebruar 2019, 12:19
Sellisel ametikohal istmiku tööl ei ole vaja mingit haridust. Istud maksumaksja kulul ja paned kõrvale nii sama lihtne see ongi! Eks neid doktorikraadidega paberite võltsijaid on veel. Muidu siis riik tuksikeeratakse!
s
Sõbrad ja sõbrapäev/ 14. veebruar 2019, 12:06
Kahju kuulda,et Vakral on kahte tüüpi sõpru,s.o. "head" ja head! ja nagu ta ise ütleb,et "head" sõbrad panid jala taha! Või olid jutumärgid vales kohas? Sobinuks neid kasutada hoopis sõna "sõbrad" juures. Vanasõna: ütle,kes on sinu sõbrad ja ma ütlen,kes sa oled ise!
a
Arvamus/ 14. veebruar 2019, 12:03
Kes tegi, ehk kes p..r...s? On teinegi võimalik huviline lekitamiseks ja see on EKRE! KUigi Vakra ei ole minu lemmik, aga mul on tõesti kahju, et ajakirjanik oli teles nii ülbe ja omakasusaajana ütles, et temal ei ole kahju! Kui Pr.Grete küsis kas temal kahju ei ole. Mina arvan, et sellel ajakirjanikul on endal varsti jama kaelas ja kust temale pauk tuleb seda me ei tea, aga kindel on et tuleb!!! Nii nagu Kroonika juhtum Pr. Evelini kajastamise kohta. Nüüd endal pauk, kohast ilma. Vanasõna ütleb, et kes vana asja meelde tuletab, sellel silm peast välja!!!
p
pole üksik juhtum/ 14. veebruar 2019, 12:03
Kuhu tal ikka ennast peita on pisikese riigis aga 17 aastat palka saada valetamise eest ja pugeda soojadele kohtadele,ekraanil esinema on eriti jõhker vale.Kindlasti tuleks kõik sellised paljastada ja häbi posti panna.

o
Oh/ 14. veebruar 2019, 12:02
Teadlased ja ülikoolid on ka hakanud reformistide süüdistusi uskuma. Nende süüdistused on nii ära tüüdanud. Kas tõesti aru ei saada et nad süüdistavad vaid selleks et kõrvaldada teelt oma rivaalid. Peavoolumeedia jakirjanukud on neid ju kogu aeg teenendanud.
x
x/ 14. veebruar 2019, 12:01
x
x/ 14. veebruar 2019, 12:01
x
x/ 14. veebruar 2019, 12:01
k
Kuulates asjaosalisi/ 14. veebruar 2019, 12:00
Vakra ütleb Nõmmel antavas intervjuus selgelt,et tol ajal olid nõuded pehmemad ja juhendaja ( Ahto Hunt) saatis tutvumiseks naterjalid. Aga praegu teeks ta muidugi teisiti? Ülikooli õppedirektor Priit Reiska möönab,et ei tea,et alates 2003.aastast oleks sellenimeline üldse nende majas töötanud.Hunt pole ise ühtegi teadustööd kirjutanud ja internetis tema kohta infof ei leie. Vakra loo kohta ütleb Hunt,et sellised kõlakad käisid juba ammu.......?
k
Koopiakeskus/ 14. veebruar 2019, 11:56
Pakume tööd kogemustega kopeerijale!
l
Lollikindel ämber/ 14. veebruar 2019, 11:49
Juudi ämber pidi ka väga suur olema et ämbrisse astuda!
n
näha, et eriti kaasajaga kaasas ei käi. ammu ammu ei kirjutata maha . tehakse copi paste/ 14. veebruar 2019, 11:48

s
sõna sekka/ 14. veebruar 2019, 11:45
No nii , "sõda" kus vahendeid ei valita , on alanud.Nüüd Vakra , kes on järgmine !? Vakra juhtum on õpiku näiteks kuidas vastast mõnitada (17 aastat oli kõik OK , nüüd enne valimisi leidis keegi selle sobiva välja käia).Räpane , väga räpane on see poliitika.
t
tase/ 14. veebruar 2019, 11:43
Näib, et juhendaja kordas Ivan Sussanini kangelastegu. Juhatas vaenlase sohu. Millal ajakirjanikud mehe liistule võtavad?
f
Filoloog/ 14. veebruar 2019, 11:42
Venekeelse väljendi "Пиздит как Тротцкий" eestikeelne tõlge on tänasest "Vassib nagu Vakra"
n
14. veebruar 2019, 11:31
Noorelt võib kõike juhtuda, kuid oleks võinud vabandada.Selle asemel hakkas hämama ja keerutama. Sellist inimest ei saa usaldada
k
kodanik / 14. veebruar 2019, 11:30
Too pikaajaline enesekesksus ja eksimatuse tunne teeb lõpuks oma töö.Kui oled vahelejäänud, siis anna loogilisi ja mittevastuolulisi selgitusi.Nende eiramisega on meedia ja avalikus veel rohkem ärritunud olevat.
f
fanny/ 14. veebruar 2019, 11:24
Suled, mis juhuslikult sinu pe...se külge jäävad, et tee sinust veel kotkast...
t
Tiit/ 14. veebruar 2019, 11:18
Kui sotsid oleksid endiselt reformierakonnaga valitsuses siis seda süüdistust poleks olnud. See on kättemaks ja ajakirjanik oli lihtsalt nende tööriist.
n
No nii/ 14. veebruar 2019, 11:13
Miks küll teised erakonnad pole nii alatud. Reformikad on spetsialiseerunud laimu väljamõtlemisele et mõjutada inimeste meeli.Nüüd on asunud sotside kallale, Miks teised erakonnad on nii ausad, et ei oska süüdistusi leida reformistidele aga materjali selleks oleks küllaga.

v
14. veebruar 2019, 11:12
Võltsi, aga nii, et ise ka aru saad, mis teed!
k
Kah üks juhendaja/ 14. veebruar 2019, 11:09
//Imelik on ka, et juhendaja saatis talle materjalid ja ei märganud hiljem, et tekst tuleb sõna-sõnalt sama. // Ka seda tuleb juhendamisel ette. Olen isegi juhendamisel nii teinud, et olen leidnud mingid asja kohta käivad materjalid, heitnud neile kiire pilgu peale ja saatnud üliõpilasele, et see materjali põhjalikult läbi töötaks ja vaataks, ehk saab midagi kasutada. Aga mul pole kopipasteerijaid juhendatavate hulgas õnneks olnud.
j
14. veebruar 2019, 11:09
Juhtub.Ära tee välja.Miks siis läksid poliitikasse ?Kõigile hoiatuseks. Pole vaja minna poliitikasse.Küll võetakse veel paljud vahele.Viimane aeg poliitikast lahkuda
k
Kui tahad õiget asja ajada/ 14. veebruar 2019, 11:08
siis uuri asja ja ära pritsi niisama.Siim Valmar on meil keskonnaminister.
l
Lii/ 14. veebruar 2019, 11:08
Häbi reformistidele kes enne valimisi otsivad pidevalt süüdistusi ja annavad nõu kuidas peenelt inimesi vahele võtte. Küllap see ajakirjanik saab plusspunkte nendelt.
t
tiit/ 14. veebruar 2019, 11:08
t
tiit/ 14. veebruar 2019, 11:07
k
kuule sina arvamus-lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:05
paned ikka kõik moosipurgid mis jõuluks said -ilusti deklaratsiooni kirja ? ise pole eales midagi terve elu varastanud ?

1
10:29/ Nii naiivne/ 14. veebruar 2019, 11:05
et sõna-sõnalt maha kirjutada koos kirjavigadega, peab ikka erililine lam mas olema. Selliselt saaks lasteaia laps ka diplomi kätte ju? Kes valetab, see varastab, nii lihtne see ongi.Sellel vennal on suur suu ja tühi pea.
m
MINA/ 14. veebruar 2019, 11:05
Nüüd et riigikogu kandidaate võrdselt kohelda tuleb kontrollida kõigi diplomeid ja ka muud. Oi mis välja tuleb......
k
kuule sina arvamus-lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:05
paned ikka kõik moosipurgid mis jõuluks said -ilusti deklaratsiooni kirja ? ise pole eales midagi terve elu varastanud ?
s
Sotsid läksid vaikimise ja salgamise teed/ 14. veebruar 2019, 11:04
See ei ole küll üllatav aga lootsin,et täna hommikul on uudis,kus Vakra vabandab,tunnistab süüd ja lubab uuesti kooli minna.Aga on vaikus.Isegi sotside räästad ei tilgu.
t
tõsine asi/ 14. veebruar 2019, 11:04
Teadmiste vargus on tõsine asi.Üle tuleks vaadata ka advogaatide ,prokuröride,kohtunike,Tallinna juhtide ülikooli diplomite saamise lugu.Nende hulgas on ka mitmeid,kes on ameti valinud rikastumise eesmärgil ja on koguni vangis istunud.Pealispinna all võib peituda koletis või super petis.Tavalistelt püüavad nad päästa ennast uute valedega või põgenevad.
k
kuule sina arvamus-lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:04
paned ikka kõik moosipurgid mis jõuluks said -ilusti deklaratsiooni kirja ? ise pole eales midagi terve elu varastanud ?
v
Vangivalvur/ 14. veebruar 2019, 11:04
Lugesin kuskilt pealkirja, et "sõbrad" panid jala taha. Ta ei annagi endale aru, et on valetaja, spikerdaja, nihverdaja ning tegelikult ka varas, kes on küüned taha pannud teiste tehtud tööle. Räägime ju kogu aeg intellektuaalse omandi kaitsest. Kui ainult "sõbrad" poleks koputanud oleks ta enda arust täitsa tip-top aus mees. Kes peaks küll talle ütlema, et kes ta tegelikult on ja kus on röövlite koht?
e
ei imesta / 14. veebruar 2019, 11:04
et IRL-ist oled....samasugused hoiavad ikka kokku.

t
taaskasutus/ 14. veebruar 2019, 11:04
Eile kusagil öeldi, et see ju taaskasutus, mis tänapäeval hästi populaarne. Nii et täitsa õige tegu, pole mõtet ressurssi raisata...
k
kuule sina arvamus-lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:04
paned ikka kõik moosipurgid mis jõuluks said -ilusti deklaratsiooni kirja ? ise pole eales midagi terve elu varastanud ?
e
ei imesta / 14. veebruar 2019, 11:03
et IRL-ist oled....samasugused hoiavad ikka kokku.
k
kuule sina arvamus-lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:03
paned ikka kõik moosipurgid mis jõuluks said -ilusti deklaratsiooni kirja ? ise pole eales midagi terve elu varastanud ?
k
kuulge täie-aruline lasteaed/ 14. veebruar 2019, 11:01
ise te ka usute. et see polnud tellimustöö ? mõne teise erakonna poolt ? kes on sotside suurim vihavaenlane ? sinnapoole vaadakegi . aga lõpetage see lasteaed nüüd ära. evelin ilvese musist jätkust teile mitmeks kuuks lasteaeda. diplomist saage palun rutem terveks. see on inimese enda asi . see pole teie asi . inimene ei ole kunagi teisele inimesele kohtumõistja. ega inimene pole jumal ! nii niii piinlik on . nagu 1 B klass siin koos . nagu oleksite ise inglid. ainult tiivad puudu veel ! P.S. valin Isamaad. olen Isamaa lihtliige. ei ole sotse eal valinud ega hakka ka kunagi elus valima.
m
14. veebruar 2019, 10:58
mötleme veidi,seitseteist aastat tagasi,tegelikult löpetas ta ulikooli,tegi magistri,ainult nuud selgub ,et diplomitöö pole öige.Diplom on ainult tunnistus sellest ,et öppisid .See ei muuda ju inimest lollimaks,teadmised ta ju omandas.Selajal olid nöudmised teised.Kas töesti arvatakse et praegu kirjutatakse diplomitööd köik ise.Sageli ajapuudusel kasutatakse kellegi abi.See on valimisvöitlus ja keegi tahab Vakrat väga sopaga loopida,miks just tema diplomitööd uuriti?Ja m iks enne valimisi?
t
tiit/ 14. veebruar 2019, 10:52
kui ´´pomerantsist ka lahti SAADAKSE siis EESTIMAA metsad saavad RAHU ???
a
arvamus/ 14. veebruar 2019, 10:46
Juhendaja jättis oma töö tegematta, kuid tema ei varastanud. Jutt on ikkagi vargusest.

a
arvamus/ 14. veebruar 2019, 10:46
Juhendaja jättis oma töö tegematta, kuid tema ei varastanud. Jutt on ikkagi vargusest.
s
suur küsimus/ 14. veebruar 2019, 10:45
Nüüd tuleks vaadata ka teiste ülikooli lõpetanute ministrite,poliitikute,juhtide diplomeid,kes on võimelised rääkima sajal teemal.Tegelikkuses ei oska nad ise midagi teha peale teiste jutu edastamise.Sisuliselt makstakae palka jutustamise ja ekraanil esinemiste eest.Kindel on see,et see pole üksik juhtum.17 aastat valetamise eest palka saada on tegu super valetajaga ja suure petisega.
v
valmiseelne kisa/ 14. veebruar 2019, 10:44
Kuidas ta sai viidata asjale, mis polnud veel ilmunudki? Kas komisjonis istusid põhikooli õpilased? Alustada tuleks sellest nn komisjonist.
v
valmiseelne kisa/ 14. veebruar 2019, 10:43
Kuidas ta sai viidata asjale, mis polnud veel ilmunudki? Kas komisjonis istusid põhikooli õpilased? Alustada tuleks sellest nn komisjonist.
l
LIIS/ 14. veebruar 2019, 10:41
mina arvan,et selliseid nagu tema, on sadu,sesst tanapaev pannakse juhtivale kohale inimest,kellel pole uldse haridust,vaid on tutvus
t
ten points/ 14. veebruar 2019, 10:41
:
14. veebruar 2019, 10:41
:
14. veebruar 2019, 10:40

1
17 a tagasi olid ehk veidi teised nõuded/ 14. veebruar 2019, 10:40
tüüpiline valimiste-eelne sit aga ülevalamine. Ehk peaks vaidlustama hoopis juhendaja ja komisjoni pädevuse lõputööde hindamise ja kontrollimise suhtes?
1
14. veebruar 2019, 10:37
10.20-le:ära vigise,sotsike.lepi sellega,et olete parajad kelmid ja petised.
a
Arvamus/ 14. veebruar 2019, 10:30
Olen ise kaks korda Tartu Ülikooli lõpetanud. Osa vastutusest langeb õppejõududele, õpilaste tööd tuleb läbi lugeda, tavaliselt loetakse läbi juba mustand. Üliõpilaste võimeid , stiili võiks tunda. Antud juhul võiks hüüda, oh püha lihtsameelsus.
l
lugeja/ 14. veebruar 2019, 10:29
Aga nii neid täid tehaksegi, kuskilt ikka copitakse. Minu kursus tegi nii ja usun, et ka teised. No mis see Vakra nüüd ilma ime on. Siin on teised põhjused.
p
Pööriöölane/ 14. veebruar 2019, 10:26
Kuuldavasti pidi poiss nüüd jooksus olema. Kui jällegi filmiklassikale toetuda, siis tuleb kohe meelde "Lindpriid". Seega otsige teda nüüd bordellidest või üksikute prostide juurest!
õ
õppur/ 14. veebruar 2019, 10:25
Eestis on ju ainult üks Ülikool..
j
Juta/ 14. veebruar 2019, 10:22
Peenelt võeti vahele küll, aga mõned reformierakondlased on spetsid süüdistajad ja küllap valmistasid ajakirjaniku ette kuidas vahele võtta.
m
maamammi/ 14. veebruar 2019, 10:21
Plagiaat on muidugi taunitav, KUID kas keegi on ka mõelnud, KELLELE ja MIKS Vakra järsku ette jäi ?!. Kas on asi selles, et millegipärat ikka veel uuritakse seda VEB fondi -värki, mille kohta ju R.V peaks palju rohkem teadma, kui meie, kas on soov ENNE valimisi sotsidele "ära teha" , et opositsioonil pisut kindlam tunne oleks? MIKS muidu tehtii teatavaks 17 aastat vana UUDIS. Ja ajakirjanik võib küll teha süütust nägu ja rääkida oma isiklikust panusest, kõik saavad ju aru, et talle "söödeti" see materjal ette.

t
Tiit/ 14. veebruar 2019, 10:19
Ülikoolil peaks olema häbi, et selline asi üldse juhtuda sai.
t
to: Nuhvik/ täna, 09:27/ 14. veebruar 2019, 10:18
ei ole ise lugenud ei seda diplomitööd ega ka algmaterjale, ei tea täpselt ka seda, kui palju R.V. ise nende algmaterjalide kogumisega seotud oli. Kuid kui algmaterjalide alusel tehti SAI ettekanne hiljem kui diplomitöö kaitsti, siis - millele sai seal otseselt viidata? On jäänud mulje, et need kasutatud materjalid sel ajal ei olnudki veel avalikult kättesaadavad. Elik ise ootaks enne kellegi ristilöömist ära ametliku seisukoha. Ja 20 aastane inimene ei pea olema sellises asjas üksi - tema töö kiideti heaks mitme temast harituma inimese poolt ja mitmes astmes.
n
14. veebruar 2019, 10:14
Nüüd jäi ikka täiega vahele,lõpuks jäävad kõik vaele....
v
Vb/ 14. veebruar 2019, 10:14
Ehk asi selles et ta otseselt polegi süüdi või nii et ta ostis oma töö ehk lasi kellegil teisel endale teha seda ja siis ta ei teadnudki kust ja millest see kokku klopsiti ... Kuid jah igatpidi jama
h
Häbi!Häbi!/ 14. veebruar 2019, 10:11
Selline ütlus ei tohiks olla ainult Vakrale suunatud! Tudengil on juhendaja,kes on abiks ja kontrollib põhjalikult tema tööd.Kas tegemata töö? Loomulikult ei pea ka juhendaja kursis olema kõige selle kirjandusega,mida kasutatakse,aga kas vähemalt vihjati sellele,et kasutatud materjal peab olema vatavalt nõuetele märgitud? Alustagem ikka selle loo algusest s.t. juhendaja tööst!
s
Sellel ajal tavaline/ 14. veebruar 2019, 10:09
Sellel ajal oli loomevargus tavaline. Üliõpilased käisid teistest kõrgkoolidest lõputöid varastamas ja vahetasid vaid nime ära. Kirjutasid ümber ja ka nii mehhaaniliselt, et unustasid ka sõnad diplomitöö või magistritöö ära vahetada, kuigi tegu oli nt bakatööga. Imelik on ka, et juhendaja saatis talle materjalid ja ei märganud hiljem, et tekst tuleb sõna-sõnalt sama. Kui Vakra selles uurimuses ei osalenud ja tekst polnud avalikustatud, siis kuidas ta need materjalid sai? Ikka väga veider juhtum. Kõik selle juhendaja tööd tuleks läbi vaadata.
k
kas/ 14. veebruar 2019, 10:08
pani üle peipsi venemaale putku
m
mina / 14. veebruar 2019, 10:06
miks just tema arvan et nii mõnigi poliitik peaks oma sisse vaatama et kas see asi on ikka õige mis nad räägivad

j
jah/ 14. veebruar 2019, 10:06
kas radiaatorist sai plagiaator
e
ei tea ei tea/ 14. veebruar 2019, 10:05
nonooo, kus siis "mustend" oli? kuhu tegi juhendaja märkusi.....
x
xMees/ 14. veebruar 2019, 10:04
See raport oli peaasjalikult Vakra ja tema juhendaja tehtud, kusjuures juhendaja lubas seda töösse kopeerida, samuti pidas ka retsensent seda lubatavaks. Raport ilmus alles pärast diplomtöö kaitsmist. Seega, pigem saab asja nii vaadata, et raport oli plagieeritud diplomtöö pealt. Kokkuvõttes: täiesti sisutu poriloopimine enne valimisi, tekitades suure probleemi 17 aasta taguse vaieldava juhtumi pealt.
m
mis nüüd/ 14. veebruar 2019, 10:02
noor või vana aga võltsis ju, teadlikult. ehk oleks osanud ka ausalt
s
salastada/ 14. veebruar 2019, 10:01
Kõik antud ülikooli lõputööd tuleb kiiremas korras 75ks aastaks salastada, muidu võib sealt veel teab mida välja ilmuda.
e
ekstaole/ 14. veebruar 2019, 10:00
teised olid ka noored ja lõpetasid ülikooli. ausalt
p
Pole kahju/ 14. veebruar 2019, 09:59
Miks peaks olema Vakrast kahju,olen tema isikliku käitumise pärast kannatanud 15.a ja kaotanud väga suure summa raha mis ei ole tulnud kuskilt riigipalgast ega toetustest vaid raskelt teenitult ja pere arvelt kokku hoitud.Võitjaks on olnud üks Nõmmel elav ärimees kelle teod alles ootavad avalikustamist.Võlts diplomiga koolist Nõmme linnaosa vanemaks ja kohe ärimeestele katust tegema.
s
saba rõngas/ 14. veebruar 2019, 09:58
ja Ratas tuli kapist välja,aga komistas lävepakul

l
limu/ 14. veebruar 2019, 09:57
Tundub, et nii töö juhendaja kui retsensent ja huvitaval kombel ka hindamiskomisjon pole omal ajal olnud kursis oma erialal teostatavate uurimustöödega. Süüdistame üliõpilast aga äkki peaks kahtluse alla seadma ka töö juhendaja, retsensendi ja hindamiskomisjoni, kes sellise töö üleüldse läbi lasid. Vaataks siis üle kõigi riigikoguliikmete esitatud diplomitööd. Ja teeks sellest omad järeldused. Ma arvan, et meist nii mõnigi on käinud praeguste "tähtsate" poliitikutega koos koolis ja teame täpsel kes kuidas ja miks oma hindeid sai :)
m
Mai Äss/ 14. veebruar 2019, 09:54
"Õhtuleht" ise meil siin Eestis suurimaid plagieerijaid. Ainult pealkiri küsimärgiga erineb algallikast!
m
14. veebruar 2019, 09:54
minu jaoks on juba pikemat aega õudusunenägu see, et riigiametites töötavad ebaausate ärikate käsilased ja kui tehakse arusaamatuid ja kahjulikke otsuseid, mida enamus inimesi ei mõista, siis sinna ongi koer maetud
t
to täiesti nõus/ 14. veebruar 2019, 09:52
see on poliitika luukered võivad ju kõigil olla, ole mees ja otsi üles...aga see ei tee Vakra valetamist olematuks...tema koht ei ole poliitikas
r
Rein/ 14. veebruar 2019, 09:51
Huvitav, kas mees on nüüd siis rumalam, et polegi enam see mees? Kas jõulukuusest teevad jõulukuuse ehted?
v
Vakra / 14. veebruar 2019, 09:49
ei võtnud diplomit ülikoolilt vastu vägivaldselt, vaid see ulatati talle lahkelt lõpuaktusel käesurumisega. Tema pole 1 ja ainuke, kes skandaali sattus. Juhendajata ei saanud ta tööd esitada... Mis värk? Kontrollida on vaja ka teisi diplomitega lehvitajaid.
t
turban/ 14. veebruar 2019, 09:47
Häda annab sättida,sest ega ta midagi oma töös valesti väitnud,aga esitus ei olnud korrektne.Siin ei ole ju uut jalgratast leiutada, aga täiendada kuu tagakülje valguspeegelduse akumuleerimisega edasiviivasse momenti

e
ema ,kes armastab oma lapsi./ 14. veebruar 2019, 09:46
Huvitav, kas Vakra peab nüüd kuuli pähe laskma endale, kõigil võib juhtuda elus igasugu asju, ärge ajage inimest teise ilma. Õpib uuesti ja teeb selle töö uuest ,ta tark mees.
t
täiesti nõus/ 14. veebruar 2019, 09:41
nagu pühakud kõik enda arust. päris hirmutav ! ja kui nüüd aus olla. kumb on veidram asi ? kas see, et 17 a tagasi noor kutt pange pani. või siis see. et loetud päevad enne valimisi luukere leitakse ? võtan mürki. et ka luukere leidjad ise pole ilma luukeredeta . naerma ajab see ise-seisev eesti .
ä
14. veebruar 2019, 09:41
Ära aja udu, valetamise ja vassimise eest ei vastuta juhendaja mitte üheksi ülikoolis. Võib olla Venemaal.
m
M./ 14. veebruar 2019, 09:38
Tänapäeval võib lihtsa koolitöö ka netist maha kirjutada,keegi ei saa arugi...õnneks minu koolitee on läbi ja ei pea selle jamaga tegelema. :D
k
14. veebruar 2019, 09:36
Kuidagi väga väär arusaam sel retsenseerijal tõest ja valest. Kui tudeng avldab enad nime alla ttöö teiste tehtust, ilam ühegi viiteta, siis on see plagiaat ehk teiste loomingu varagsu, antud juhul Vakraga tema juhendaja kaasabil. Elus on ikka olnud nii, et kena välimuseg noormehed saavad eksmaitel ilma teadmisteta läbi ja vastupidi. Selliseid õppejõude on alati olnud, keda välimuse ja lobaga lollitada saab. Kuid jah, valmisevõitlus ehk suur osa poliitikuid ongi räpaste võtetega, siis Vkara juhtumit otse slle alla panna ei saa. Küimus küll, miks lasti eneseimetlejast petisel nii kaua tegutseda
d
Dotsent/ 14. veebruar 2019, 09:34
Ära aja jama, kui sa asjat midagi ei tea. Kellelegi mingit tasu ei maksta ja igas töös deklareerib autor ainuisikuliselt, et on töö ise kirjutanud vastavalt reeglitele. Ehk Vakra on vusserdis ja valetaja, ainult tema vastutab ainuisikuliselt. Tundub, et tegemist pole erilise ajuhiiglasega, peab ikka väga rumal olema, et kopeerida töö üksühele.
l
Lihtsurelik/ 14. veebruar 2019, 09:34
Kui hästi otsida, võib iga inimese "kapist luukere" leida...
k
Kahju kohe/ 14. veebruar 2019, 09:34
Kogu viha valatakse vaese Vakra peale, kes ei vaevunud oma tekste toimetada ega mõtestada. Tänitavad nüüd ka need, kes kõrgharidust pole nuusutanudki. Tegelikult on tudengil juhendaja ning töö kaitsmisel oponent. Sellise töö läbiminek näitab vaid seda, et Tallinna ülikool ei ole akadeemiliselt tõsiseltvõetav ja traditsioonid õhukesed. Tartu ülikoolis nii lihtsalt läbi ei saa.

r
rahvuslane/ 14. veebruar 2019, 09:33
mitte ühtegi häält punastele sotsialistikonnadele.
t
Tiit/ 14. veebruar 2019, 09:31
Kus siis sellel ajal koik professorid ja muud tegelased olid? Ega Vakra ise endale diplomit välja kirjutanud. Nüüd on targutajaid palju.
p
Piinlik!/ 14. veebruar 2019, 09:30
Äärmiselt piinlik oli vaadata seda Vakraga tehtud 40 minutilist intervjuud. Peale selle vaatamist ei jää enam kahtlusekübetki selles, et Vakra on valetaja ja selle töö varastanud. Eesti Ekspressis on intervjuu vaadata-kuulata.
s
sass/ 14. veebruar 2019, 09:27
ma ka valin ekre aitab neist teistest ,oleme pea 30 aastat kannatanud,ekret valima,vast tuleb mingeid muutusi
n
Nuhvik/ 14. veebruar 2019, 09:27
Olen päri,et tuleb viidata andmete esitamisel allikale,autorile.Olen ise pidanud retsenseerima TPI lõpetaja diplomitööd,retsensente oli vähemalt kaks,lisaks juhendaja ja kõik olid ametlikult määratud ja ka tasustatud.Nii et noore inimese juhendajatel on kaasvastutus.Samas on ajast aega tudengid ülikooli teadustööde raames abistanud laborites oma juhendajaid teadustöödes,mis hiljem päädisid juhendajale kraadi omistamisega.Tudeng sai osa targa inimese erialasest mõtlemisest ja praktilise töö kogemust.Praegune juhtum on aga osa räpasest valimisvõitlusest ja meedia osast selles.
t
14. veebruar 2019, 09:25
tule appi,no mis siin siis nüüd oli,mis te arvate,et kõik siin eestis on jumalikult ausad,ei ole midagi nii,eestis iga kolmas on pettur,rainer,pane edasi,ära tee välja neist,edu sulle
n
nuustik/ 14. veebruar 2019, 09:25
Ikka tekib küsimus, mis instituut see on ja millist "intellektuaalset omandit" välja töötab, mille üliõpilane omakorda varastada saab? Teise ja kolmanda ( Tallinna Ülikooli) osa selles sajandi röövis annab veel 17 aastat uurida.
k
Kes meist pole spikesdanud ? Võrdse kohtlemise eesmärgil peaks nüüd kõigi kandidaatide diplomid üle / 14. veebruar 2019, 09:20

p
piiks/ 14. veebruar 2019, 09:20
diplomitöö osutus plagiaadiks-seega on sel poisikeseldiplom kaitsmata ning kõrgharidus omandamata. Ega koolis käimin anna kooli lõpetamise tunnistust
s
Sotsialistliku töö kangelane/ 14. veebruar 2019, 09:20
Noh sotsid, seis on hapu? Saatke Tarand välja, äkki ta saab kusagil jälle mikrofoni rebida ja rahvale selgitada, millise heateo on Vakra inimkonnale teinud. Ta on ju tõeline ümbertöötlemise spets, isegi keskonaministeeriumi raporti töötles ümber enda lõputööks. Ainult sotsid võivad nii rumalad olla, et viivitavad Vakra erakonnast väljaheitmisega. Mulle sobib, mida vähem sotse, seda puhtam õhk
j
jUKU/ 14. veebruar 2019, 09:20
Ma valin just nimme EKRE pärast sellist kuradi laimamist. Esiteks et EKRE tegelased kedagi peksid, nüüd hakatakse 17 aastat vana asja ümber lükkama. Kuriteod ka aeguvad, aga huvitav, et ülikooli haridusega saab vabalt midagi ette võtta sellise aja peale.
t
Tex/ 14. veebruar 2019, 09:19
Ehk kokkuvõtvalt siis niimoodi. Kõik pätid, vargad, sulid ja naistepetjad, kes teist erinevatest parteidest välja heideti. Tehke nurga taga üks suits ja seejärel ootame teid rõemsasti oma ridadesse tagasi !!!
k
kanakarja kambakas/ 14. veebruar 2019, 09:19
järjekordne tõejärgne ajakirjandus. Üks ajakirjanik ei ole objektiivsust taotlenud, vaid keskendunud enda versiooni pähemäärimisele - sügisel sai teada ja nüüd siis "sai juhuslikult tõestatud". PS! Ma ei arva Vakrast hästi, aga minu arust paistab siit midagi hullemat - vbl ongi "heausklik ostja" - siis peaks põhirõhk olema isegi mitte "heatahtlikul" juhendajal, vaid kassikoolil, kus see jama toimus ... Aga nii kaugele ajakirjanik ei küündi - lihtsam on üks poliitik skandaali mässida (jah, ta on selle ära teeninud!). Veel - eile sai keskpolügonil inimene - keda see huvitab ...
l
Lätlane./ 14. veebruar 2019, 09:17
Usun,et pooled selleaja diplomitöödest on plakiaat. Nii siin-kui seal pool piiri. Päikest Teile valimispäevaks.
p
pulk/ 14. veebruar 2019, 09:16
Aga sellepärast, et anonüümse pealekaebaja ja verdihkava ajakirjaniku pärast seda ei tehta. Enne mõeldakse natuke.
m
Maamees/ 14. veebruar 2019, 09:13
Küll nüüd leiti ohver, keda peedistada. Selge on see, et tegu on ebaeetiline. Suurte sulide kraesse aga ei hakka keegi. Kehtib jälle vanasõna, väikesed sulid võllas, suured pätid tõllas.

n
Nüüd peab Vakra jälle kooli pinki nühkima selle asemel, et riigikogus laiata./ 14. veebruar 2019, 09:12
m
mm/ 14. veebruar 2019, 09:11
On arusaamatu lühinägelikus sotside poolt,kui Vakra jääb oma valimisnimekirjas,mitte ainult esinumbriks,vaid üldse nimekirja.Kas sotsid tolereerivad vargust ja vassimist?
t
to Muig/ 14. veebruar 2019, 09:08
See ei tähenda et poliitik võib sulle näkku valetada ja keerutada, kuigi kõigile on selge et ta spikerdas...tunnista vähemalt jänespüks
n
Nojah/ 14. veebruar 2019, 09:04
Mina seda ei usu. See on süüdlaseks lavastamine enne valimisi. Millal ometi hakatakse tegelema kõige suuremate kurikaelte süüasjadega kes rikuvad oma süüdistustega teiste tervist. Kas selline pole mitte meie suurim kurikael E.N.Kross.
m
Muig/ 14. veebruar 2019, 09:02
kui palju on copi pastet tehtud nendes töödes. Mõni viitsib natuke muuta, tihti tehakse lõdvalt oma tööd ära. Ka eksamitel spikerdatakse , see on eluaeg nii olnud. Mis nüüd siis lahti läks.
j
jJah/ 14. veebruar 2019, 08:58
Iga erakond püüab erinevalt hääli mõjutades inimesi, reformikad teevad seda laimates teisi halvustades ja valesüüdistusi esitades, Ega see esimene juhtum pole. Sotsid käituvad voosakalt ja rahulikult.
u
Uno/ 14. veebruar 2019, 08:54
ei tea kes nende süüdistuste väljamõtleja on enne valimisi et sotsidele ära panna. Eks ikka reformi tagatoa tegelased, kes vaid sellega tegelevad töö asemel olles ise süüdi.
k
Kodanik/ 14. veebruar 2019, 08:53
Tore vaadata kui enne valimisi jálle ..Keskerakonna kriminaalide galerii ei tegeleta enam neile seadused ei loe

t
tõde tõuseb,vale vaob/ 14. veebruar 2019, 08:52
Ei au ega häbitunnet.Ja sedasi vassitakse koguaeg.Poliitika on räpane mäng.
p
piisab/ 14. veebruar 2019, 08:48
võla klaarimisest,niinagu külmkapi taavi tegi.
t
To 08.20/ 14. veebruar 2019, 08:48
Assa,kus alles ärritas. Jätad mulje,et sul samuti näpud riigi meepotis ligunemas.
v
14. veebruar 2019, 08:45
Viimsi vv samuti paik, kus väärituid inimesi edutakse
s
14. veebruar 2019, 08:42
Sel mahaviksijal veel ju diplom Tartu ülikoolist, kommunikatsiooni erialalt (2010) Nüüd pilt selgem , miks on nii palju lamedaid ja labaseid ajakirjanikkegi. On nad demagoogitseva Lauristini õpipoisid või muidu manipuleeritavate õppejõudude kasvandikud?
p
pigem nii/ 14. veebruar 2019, 08:42
Kuna Vakra pole lõputööks muud kui copy paste teinud siis juhendaja pidi seda algusest peale teadma......tõenäoliselt jäi keegi rahast ilma ja sellest ka ,,arusaamatus,, mis vakralegi imelik.
r
Raivo/ 14. veebruar 2019, 08:41
a
Arvu/ 14. veebruar 2019, 08:39
Vakra rumal vedas ise enda vahele selle jamaga. Ise hakkas targutama kui tark ta on ning kiitles, et ma tegin isegi magistri töö jäätmemajanduse alal. Suu on ikka söömise jaoks. Nüüd peaks temal kellad olema, MAXIMA sse transaks. Neid selliseid on riigikogus palju, üks selline lasi ühest erakannast jalga ja on juba uues erakonnas.

o
Oh koolikell/ 14. veebruar 2019, 08:38
Ilge sopa sisse ikka mässinud ennast. Muidu ysna m6istliku jutuga, lintšis vanu keskerakonnakaaslasi nagu muiste. Aga jah, ega siin muu ei aita- tagasi koolipinki...
n
14. veebruar 2019, 08:37
Nimevahetus on esimene asi, mis meelde tuleb. Muu siin ei aita.
u
uudised - uudised / 14. veebruar 2019, 08:33
Vat kohutav oli see kui eile ,,Reporteris ,, kella 18.30-st ---20. 00-ni mainiti 164 korda ( üks sada kuuskümmend neli korda !!?? ) Rainer Vakra nime ... vat oli teema kanal kahe jaoks , saigi eetriaeg ilusti sisustatud ... uuuhhh
6
6.28-le/ 14. veebruar 2019, 08:23
Arvad ,et Eesti vanasõna ? arva veel kaks korda !!!
k
KG/ 14. veebruar 2019, 08:23
diplomi töid saabki osta tavaline asi ju enamus inimestel võiks ju nii haridust kärpida
p
prügi/ 14. veebruar 2019, 08:21
r
Recycle bin/ 14. veebruar 2019, 08:20
Vakra on sõna otsese mõttes prügikastipoliitik. Kahjuks selline, keda pole võimalik ümber töödelda. Läheb prügimäele otse ohtlike jäätmete osakonda.
J
,,kohutavale ,, kaastunne :D ela üle / 14. veebruar 2019, 08:20
Ja mis sinul sest , mis muretsed ( kohutav !???) mis see sinu elu paremaks või halvemaks teeb , see tema probleem , tööle või mitte .

s
sots/ 14. veebruar 2019, 08:16
no ta ei tahtnud ju halba. asi on ka aegunud ja ilus poiss on ennast juba poliitikas paika pannud. mis ta peaks edasi tegema ja kuhu minema? alles sai isaks.
k
kusti/ 14. veebruar 2019, 08:06
Eile tuli keegi väga tabava võrdlusega välja: plagieerimine = vakrastamine
o
On ikka häbilugu !/ 14. veebruar 2019, 08:06
Ja sellised salalik-valelikud inimesed juhivad meie valijaid !!!!
o
Ongi selline kool/ 14. veebruar 2019, 08:05
Tallinna "ülikoolis" õpivad ju need nuubialased, kes ei oska ühtegi Euroopa keelt. Kuidas nad seal õpivad, ei tea keegi. Vakra on nende kõrval Einštein.
s
Sotside väljaheide/ 14. veebruar 2019, 08:00
Ainus kes ei pea tõsiseks on sotside fraktsioon eesotsas Ossinovskiga. MIks veel pole välja heidetud?
m
Mees/ 14. veebruar 2019, 07:57
Töö kaunistab inimest. Neid lõua liigutajaid on piisavalt palju
r
Reklaam tallinna ülikoolile/ 14. veebruar 2019, 07:55
Seal saab iga l...l diplomi.

v
14. veebruar 2019, 07:52
Vaevalt ainuke ,kui "luukeresi kapis " kolistada ,tuleks nimekiri liiga pikk väiksele Eestile !
a
ab/ 14. veebruar 2019, 07:48
Kas saab ka meedia nime, a la prügi - vakra...?
m
Mari/ 14. veebruar 2019, 07:46
Kui tal pole läbitud bakal., siis pole tal ka magistrit. Seega täielik häving.
k
Kohutav/ 14. veebruar 2019, 07:44
Nüüd peab hakkama tööd tegema.
l
lihtvalija/ 14. veebruar 2019, 07:39
Mul on poisist, kes tõi nõmmekate õuele õnne, kahju. Kogu oma karjääri prügile ülesehitanud inimene, rajanud kodu valimispiirkonda ja selleks riigikogu (igavese) palgalisena koostanud äriplaani, võib nüüd jääda jänni...
j
Julie/ 14. veebruar 2019, 07:35
Ega ma eriti Vakrat süüdistagi , mehel läks see kaitsmine , nagu nuga läbi sulavõi. Mida ütlevad aga need professorid ja muud teadlased, kes töö läbi lugesid , selle silmagi pilgutamatta vastu võtsid ja ka allkirjastasid. Ehk leidub neid plagiaate veel ?!
s
soovitus/ 14. veebruar 2019, 07:33
Vahetagu nime. Sotsid pole kunagi oma õige nime all kuulsaks saanud. Bronštein, Uljanov, Tšugašvili.
m
miks/ 14. veebruar 2019, 07:29
ma ei imesta?Ajakirjanikud võiksid ühe puhta ka välja otsida siis saaks meie valitsust täielikult usaldada

v
14. veebruar 2019, 07:28
Vanasti, kui sotsid pidid põranda all olema, poleks sel olulist tähtsust olnud. Täna kehtivad neile korralike inimeste reeglid. Loomulikult ei suuda nad neid täita.
v
veel/ 14. veebruar 2019, 07:08
v
vana sõber/ 14. veebruar 2019, 07:04
Vakra poiss siin ei aita muud kui visata parteipilet lauale ja võtta üks tõsine peatäis viina. Head sõbrapäeva.
N
"Kes valetab, see varastab." (Eesti vanasõna)/ 14. veebruar 2019, 06:28
k
Küsin/ 14. veebruar 2019, 06:19
Kas Vakra diplomitöö juhendaja ja retsensent on ka asjaga seotud või nad on ühiskonnast eraldunud????
p
Pöhiliselt / 14. veebruar 2019, 03:44
syydistused ja hirmutamised ja kahtlustamised on eesti ajakirjanduse sisuks muutunud.
a
arvamus/ 14. veebruar 2019, 03:32
Tark inimene saaks aru, et Tallinna Ülikoolil ei ole palju variante. Kui Tallinna Ülikool ei tunnista, et tegemist on plagiaadiga, siis võivad inimesed, kes juba on teatanud,et nende arvates pani Vakra pihta nende intellektuaalse omandi pöörduda sõltumatute ekspertide poole ja sellisel puhul võib Tallinna Ülikool muutuda kaasosaliseks intellektuaalse omamdi varguse juhtumis.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee