Olime lennul. Piloot selgitas korduvalt, ka inimestele isiklikult, kes üle keskmise mures olid. Lennuk pukseeriti kohaselt tagasi väravasse ja niipea kui selgus, et kohe edasi ei saa, lasti inimesed tagasi terminali. Olin tagasi tund pärast planeeritud stardiaega. Kõik oli korrektne, v.a. mõned sõimlevad kaasreisijad (kellest üks ilmselt läks kohe ajalehte kuulsust otsima). M.h. ei saa väita, et -18 inimest märkimisväärne kadu oleks. Enamus neist loobus reisist ainuüksi sellepärast, et poleks nagunii jätkulennule jõudnud.
pihta jah, et maapealne genekas mootorisse lendas., Iroonia irooniaks aga kui lendurid võtsid vastu otsuse lennata siis kirjutaja sõnade kohaselt olnuks nad enesetapuks valmis. Tegelikult on paljudel asjadel lihtne seletus, viga on selles, et keegi ei seleta.
Prakdiliste analüüsite tulemusena leian et tule purskamine mootorist on normaalne.Leian et gatastroof oleks olnuds siis kuit mootorist oleks välja pursanud veejuga.
Olen ka keskmiselt palju lennanud, kuid seni pole ilmast olenemata lennukimootorist tuleleeke väljumas näinud. Igatahes teeb see murelikuks, ehkki mõne "spetsialisti" arvates on normaalne nähtus.
Artiklis on juttu lennujaama poolt pakutava maapealse energiaallika purunemisest, mitte APU purunemisest. Pealegi APU abil laetakse akusid ja käivitatakse mootorid. Kui mootorid töös, siis lülitatakse APU välja.
Kujuta ette.. reisija kes ei tea lennukitest midagi, kirjeldab kuidas mingi asi purunes. Flameout on täiesti normaalne nähe mootorite käivitamisel. Vaadake mis ilm on.
Ka meie olime sellel lennul ja alguses ehmatas küll pisut aga pigem reisijate paanika tõttu. Oodata oli tüütu aga Saksas me nüüd oleme ja kuna lend jõudis sihtkohta rohkem kui 3 h hiljem, siis nõuame hilinemisest tulenevalt välja kompensatsiooni. Vaatame kuidas läheb - 250 eur eest võib ju 3 h oodata küll
see auk lennuki sabas on selleks et kui tualetis käid siis sealt lastakse see välja, mis ta muidu just niisuguse koha peal asub kus loomadel... Noh ja kui keegi on söönud chillit, siis võib leeke ka tulla.
e lisavoolu allikas asub sabas. See on väike omaette reaktiivmootor e APU mis toodab voolu, hoiab töös õhukonditsioneeri ja käitab mootorid. Lennukimootoris pole mingit lisajõu allikat mis võiks leeke heites puruneda. Kõik muu võib muidugi mootoris puruneda aga siis vist ei sõida enam kuhugi. Ehk oli samamoodi nagu autodel, summutist käib leek välja aga keegi ei jäta sõitmata. :D