Ma võiksin seal teepeal ju uimerdada,aga fakt on see ,et keegi sulle ei maksa,kui töö tegematta on ! Riik võiks lõpuks tunnistada,et ei saa teehooldusega hakkama ja ei saada oma kutsikaid teepeale minu töö ja puhkeaega kontrollima ! Selle tulemusena,siis tiksumegi kõik turvaliselt 50-60-ga ,aga saame ka oma töö ära teha !
Peavool maksab ju rahvusluse mahategemise eest.
Sa tead seda väga hästi isegi.
Ei maksa inimesi päris idi.ootideks pidada, kes kohe mitte millestki aru ei saa.
Kuule, palgaline kommentaator, kuskil pole kirjas hukkunu rahvus.
Tõenäoliselt oli ikka eestlane.
Sa oled ikka täiesti hingetu ja südametu inimene, isegi hukkunu vastu puudub kaastunne ja austus.
ei hakka jahuma. Tee piiretest, aga küll. Hamburgi lähedal nägin umbes sama situatsioon...ka rekka kurvis teelt välja sõitnud. Aga seal olid tee piirded oma tööga hakkama saanud. Ei olnud katki läinud, postid olid maa seest rinna kõrgusele välja kistud. Kokkupõrke kohta oli tekkinud piiridest korralik kott. Ma ei tea kui palju seda posti seal veel maa sees oli, aga rekka neid päris välja kiskuda ei jõudnud. Ja pervest alla ei läinud. Lp. Maanteeamet. Need dekoratsioonid mis Eesti teede ääres, pool meetrit maa sees on... see on raha raiskamine. Ilu pärast pole neid vaja. Kaastunne Kolleegi omastele!
sõida alati teadmisega,et eespool / 12. veebruar 2019 15:07
võib teel takistus olla,vähenda kiirust halbade teeolude korral,eriti raskeveokit juhtides.mina olen nõnna talitades siiani veel oma veokiga ellu jäänd,aamen.
Mina ei tea koha nimetust enne Vijandit kus see suur seafarm mitmekordne paremat kätt. Enne seda see suur org kus euro jama läbi ehitatud samuti piiretega. Hea, et kiirus oli väike 60 - 70 vahepeal. Mäest alla minekuga hakkas ka valli kiskuma, midagi puudu ei olnud kui oleks sama lugu olnud. Asi oli selles, et vastu tuli maastur keset teed naine roolis. Kui ma teed ei oleks andnud oleks see naine surnud olnud. Naised ikka roolis on oht kõigile. Nende ajuke on ikka taandarenguga, sellepärast on riik ka põhjas, et neid seal mäepeal liiga palju. Külmaks küll lõi, et jah kui sealt alla oleks põrut
L - Virus Tallinn - Narva hooldamata, kaks rekkat kraavis ja Koogu kandis oli teedejärelvalve auto kraavis, radade keskel lumevaal saagis sõidu ajal tagumikku. Kas rahad otsas - kõik valimistele ära kulunud...
ega elukutseline netis viriseja aru saa, et teehooldusmasin ei saa korraga igal pool olla. Eile õhtul samal ajal umbes kui õnnetus juhtus, suur lumesadu ju alles algas, enne seda olid maanteed paljad. Ei näe te, hädaldajad, millised ekstreemsed ilmaolud olid, märga lund sadas ju vahetpidamata hommikuni.
Vene ajal ei vedanud too kurv kunagi välja, võisid rahulikult sotaga lasta, nüüd vist veab isegi kardi välja kui enne kurvi ei pidurda, nii siis lüüakse kulpi euro rahade ees ja renoveeritakse kak papalo! Kõik bussid võtavad seal kiiruse maha, no nad kõrged ka. Kaastunne!
Autojuht ise äri ei saa, et talvel tuleb sõita pigem aeglaselt , kui kihutada, siis keeravadki ennast katustele. Ma ei mäleta selliseid õnnetusi 30 aastat tagasi , üle päeva. Pane siis koigile kiiruseks 60 km h Ja kes ei pea piirangust kinni , trahv! Riigikassa saab täidetud ja mõnikümmend liiklejat ehk ellu
juhi kainus ja jne kontrollitud siis vaadake kui silm ikka seletab kuidas lood selle euroteevalli ja eurokraaviga on ? Aga noh, mis sellest, teed on alati ok olgu ministriks kes tahes.
see talv paneb autojuhid ja teehooldajad väga raskesse olukorda,väga kiiresti ilmaolud vahelduvad ,eile sada vihma,teed olid puhtad ,hommikul ärgates sellene lumekoorem sadanud,et annab sumbata,töesti teehooldajad vöivad ju väljas olla ,aga ega korraga mitmes kohas ka olla ei saa.Kui selline suur masin kord kas vöi veidi kaotab juhitavuse sattub libisemisse,siis seda enam ei jöua hoida.Kahju, jälle noorest inimesest.Kaastunne lähedastele.
Lumesahkurid ei saagi vastutada aga vastutama peavad mnta juhid ja muud tegelased, kes on otseselt süüdi väärakalt ehitatud teede konstruktsioonis ja ei näe probleemi, et hankeid võidavad tegelased, kes ei suuda lumetõrjet ja kvaliteetset teede ehitust tagada.
Süüdi on kindlasti ka autojuht.kuid teehooldus sellel aastal ikka täiega lonkab.Millised on suurteedest hargnevad kõrvalteed.Neid teid pidi peavad sõitma igapäevaselt bussid,kiirabi,päästeautod.Riik leiab,et kõrvalteed pole nii olulised.Ega siis inimesed ela ainult suurteede ääres.Elu toimub ikka ka kõrvalteede ääres.Inimelude arvelt hoitakse raha kokku.
põhjuseid võib olla mitmeid/ 12. veebruar 2019 11:15
Kehvad rehvid, viletsad pidurid, puudulik haagisega sõidu kogemus, autojuhi väsimus. Ehk oli ka koorem valesti paigutatud või halvasti kinnitatud.
Tatra oru laskumisel võtab iga auto suure hoo üles. Korras autoga ei tohiks seal probleeme tekkida.
Kuigi sõiduki numbreid näha ei ole võin kardinate järgi arvata, et tagemist oli slaavlasega. Eile õhtul kui sadama hakkas, siis soolapuistureid piirile kulgeval maanteel näha ei olnud. Sahad hakkasid toimetama täna hommikul.
Enamasti autojuhtide süüks! Valige kiirus vastavalt teeoludele. Liialt palju näha kihutamist, kuigi teeolude järgi tuleks sõita pigem 70-80 km/h.
Ega 90 km/h piirang ei ole lumistel ja jäisetel teedel kohustuslik - see piirang näitab, et ei tohi sellest kiiremini sõita. Jälgige teeolusid!
Millest me räägime, hommikul 9.30 oli Narva maantee suund linna Piibe maanteest alates koristamata, esimeses reas aimatav sõidurada, teine rida kinnisõidetud lumi. Kas tõesti lõppes lumesadu üheksa paiku, mille eest teehooldajatele makstakse, see pealegi põhimaante, kõrvalteedest pole mõtet rääkidagi.
Hakake ise teehooldajaks. Siis näete, kui kiiresti kuhu jõuate. Ja kas suudate reaalsuses tagada olukorra, kus mistahes ilmaga mistahes ajahetkel on tee lume- ja jäävaba. Võin juba ette kihla vedada, et ei suuda.
Kui lugeda eelmise aasta liiklusstatistikat, siis ei saa küll talviste lumesahkurite tegemata tööde kaela hukkunuid ajada, sest vaevalt mais, juunis,juulis, augustis lund sadas või oli jäidet, aga aasta jooksul 67.st hukkunust hukkus neil kuudel 38.
Kui lugeda eelmise aasta liiklusstatistikat, siis ei saa küll talviste lumesahkurite tegemata tööde kaela hukkunuid ajada, sest vaevalt mais, juunis,juulis, augustis lund sadas või oli jäidet, aga aasta jooksul 67.st hukkunust hukkus neil kuudel 38.
Olen ka ise igapäevaselt sõitev inimene, kes olude sunnil peab sõitma kaugemale tööle. Kui hakkas paksemalt sadama ning teed olid lükkamata (kell 07:00 ja õhtul kell 16:00 tagasi minnes) on näha ,et teid pole üldse lükatud, siis kipub paraku mõte pähe, et kas tõesti pean saha oma autole ette muretsema. Olen saanud hakkama ca 70-80km/h sõitmisega, kuid seegi on raskendatud, kui teed on halvad. Maanteeametilt päringut tehes tuli vastus ala, et põhimaanteed on prioriteet ja teised maanteed, mida kasutatakse, vaadake ise kuidas hakkama saate.
Valimisteks idee ja lubadus!
süüdistused ja targutused aga tegelikkuses on talv käes ja talveoludes on liiklemine keeruline , ise pead olema arukas ja tark.mitte keegi ei saa sind hoida ja hoolida sinust,ainult sina ise.
õpeta sina, tarkpea, kuidas on pidevalt sadavast lumest/lörtsist võimalik kõik teed kogu aeg puhtad hoida.Või peab igal autol sahk ees sõitma sinu meelest? On ikka põmmpäid
Sa "teeäärsed kraavid" ei tea vist isegi seda, kus see Tatra org asub, ammugi veel seda, missugused kraavid seal on, kas kas kaevatud või looduslikud kraavid.
Teehoolduselt koonerdamise hind... :( Ja ikka aetakse juhi süüks iga kord... Seekord ei olnud õnnetushetkel samas kohas teisi liiklejaid, aga raha on olulisem kui elud.
Kõige kurvem on see, et inimesed elavad lihtsameelsuses. Neil puudub reaalsus ja ajataju. Kõik arvavad et just selleks ajaks kui nemad tahavad kuskile sõitma minna, on teed luua ja lapiga läikima löödud. Paraku nii lihtsalt need asjad ei käi. Peaks aru saama, et teelõike on eestis väga palju ja igale lõigule samaaegselt auto ei jõua. Me ei saa talveks miljon autot ka kuskilt võtta, et iga nurk läigiks. Tuleb rahulikumalt võtta ja mitte nõuda koguaeg võimatut. Selle asemel et ise labidas kätte võtta ja oma maja ümbert lund puhastada hakkavad kõik hoopis vinguma ja virisema, et ei saa, lumi on.
Kõige kurvem on see,et maanteeamet süüdistab juhte.Et ei osata sõita.Kuid oma tegemata tööd ei näe.Sügisel kiitsid,et on talveks valmis,kuid sellel talvel mitte ei ole nad saand hakkama oma tööga.