Krimi

Uudis läbivalt täiendatud, lisatud pildid sündmuskohalt

FOTOD | Lumesopasel teel katusele keeranud veokit juhtinud noor mees hukkus

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 12. veebruar 2019 07:05

78 KOMMENTAARI

s
sass/ 13. veebruar 2019 13:54
Tere kurb lugeda kui targad kõik siin kommeneerjad on ,eks tulge teid puhastama ja soolatama näidake end ja kui kõvad töötegiad olete!
k
Kalmer Kalmus/ 13. veebruar 2019 08:06
Ma võiksin seal teepeal ju uimerdada,aga fakt on see ,et keegi sulle ei maksa,kui töö tegematta on ! Riik võiks lõpuks tunnistada,et ei saa teehooldusega hakkama ja ei saada oma kutsikaid teepeale minu töö ja puhkeaega kontrollima ! Selle tulemusena,siis tiksumegi kõik turvaliselt 50-60-ga ,aga saame ka oma töö ära teha !
t
to no/ 12. veebruar 2019 19:21
Peavool maksab ju rahvusluse mahategemise eest. Sa tead seda väga hästi isegi. Ei maksa inimesi päris idi.ootideks pidada, kes kohe mitte millestki aru ei saa.
t
to 14.55/ 12. veebruar 2019 17:52
Palgaline, rekka on Eesti numbrimärgiga.
t
to 14.55/ 12. veebruar 2019 17:49
Kuule, palgaline kommentaator, kuskil pole kirjas hukkunu rahvus. Tõenäoliselt oli ikka eestlane. Sa oled ikka täiesti hingetu ja südametu inimene, isegi hukkunu vastu puudub kaastunne ja austus.

k
kle vulvaga mees/ 12. veebruar 2019 16:31
Riigi on ikka meie tublid isased kraavi ajanud ilma naiste abita.
k
külamees/ 12. veebruar 2019 16:05
Järjekordne mõrtsukkraavi ohver. Millal kord Maanteeamet mõistusele tuleb?!
s
see oli vastus/ 12. veebruar 2019 16:05
õ
õl taasta vana ja töökindel/ 12. veebruar 2019 16:03
kommentaariumi formaat,see uus on ikka väga kasutajavaenulik,delfi omast rääkimata.too on nagu ihunuhtlus mõisa tallis.
p
12. veebruar 2019 16:00
Poleks seda kraavi ees olnud ...
t
to 14.55/ 12. veebruar 2019 15:42
rumal sots oled, ilgud noore mehe surma üle. Saad ka sina oma karistuse ja valima minnes valin just nimelt EKRE.
t
Teehooldusest.../ 12. veebruar 2019 15:35
ei hakka jahuma. Tee piiretest, aga küll. Hamburgi lähedal nägin umbes sama situatsioon...ka rekka kurvis teelt välja sõitnud. Aga seal olid tee piirded oma tööga hakkama saanud. Ei olnud katki läinud, postid olid maa seest rinna kõrgusele välja kistud. Kokkupõrke kohta oli tekkinud piiridest korralik kott. Ma ei tea kui palju seda posti seal veel maa sees oli, aga rekka neid päris välja kiskuda ei jõudnud. Ja pervest alla ei läinud. Lp. Maanteeamet. Need dekoratsioonid mis Eesti teede ääres, pool meetrit maa sees on... see on raha raiskamine. Ilu pärast pole neid vaja. Kaastunne Kolleegi omastele!
t
Teehooldusest,/ 12. veebruar 2019 15:22
ei hakka jahuma! Tee piiretest aga küll. H

n
12. veebruar 2019 15:18
Neid venelasi on ju meil maru vähe ka.
n
naelkumm/ 12. veebruar 2019 15:09
s
sõida alati teadmisega,et eespool / 12. veebruar 2019 15:07
võib teel takistus olla,vähenda kiirust halbade teeolude korral,eriti raskeveokit juhtides.mina olen nõnna talitades siiani veel oma veokiga ellu jäänd,aamen.
e
enne kevadet saavad veel / 12. veebruar 2019 14:52
paljud surma,kui kiirust maha ei võeta
v
VOLVOmees/ 12. veebruar 2019 14:50
Mina ei tea koha nimetust enne Vijandit kus see suur seafarm mitmekordne paremat kätt. Enne seda see suur org kus euro jama läbi ehitatud samuti piiretega. Hea, et kiirus oli väike 60 - 70 vahepeal. Mäest alla minekuga hakkas ka valli kiskuma, midagi puudu ei olnud kui oleks sama lugu olnud. Asi oli selles, et vastu tuli maastur keset teed naine roolis. Kui ma teed ei oleks andnud oleks see naine surnud olnud. Naised ikka roolis on oht kõigile. Nende ajuke on ikka taandarenguga, sellepärast on riik ka põhjas, et neid seal mäepeal liiga palju. Külmaks küll lõi, et jah kui sealt alla oleks põrut
s
Sõitja/ 12. veebruar 2019 14:35
L - Virus Tallinn - Narva hooldamata, kaks rekkat kraavis ja Koogu kandis oli teedejärelvalve auto kraavis, radade keskel lumevaal saagis sõidu ajal tagumikku. Kas rahad otsas - kõik valimistele ära kulunud...
j
jah/ 12. veebruar 2019 14:27
mis sest teehooldaaja süüdistamisest kasu on, kui teeolud on halvad, siis sõidad või 50-ga kui vaja
p
Pealkiri/ 12. veebruar 2019 14:26

n
no/ 12. veebruar 2019 14:22
ega elukutseline netis viriseja aru saa, et teehooldusmasin ei saa korraga igal pool olla. Eile õhtul samal ajal umbes kui õnnetus juhtus, suur lumesadu ju alles algas, enne seda olid maanteed paljad. Ei näe te, hädaldajad, millised ekstreemsed ilmaolud olid, märga lund sadas ju vahetpidamata hommikuni.
k
Kurb,et noored mehed/ 12. veebruar 2019 14:16
nii varakult siitilmast lahkuma peavad.
a
ab/ 12. veebruar 2019 14:14
Vene ajal ei vedanud too kurv kunagi välja, võisid rahulikult sotaga lasta, nüüd vist veab isegi kardi välja kui enne kurvi ei pidurda, nii siis lüüakse kulpi euro rahade ees ja renoveeritakse kak papalo! Kõik bussid võtavad seal kiiruse maha, no nad kõrged ka. Kaastunne!
a
ab/ 12. veebruar 2019 14:11
Need ikka vaja, kes tee renoveerisid imelike nõuete järgi!
p
professionaal hindas oma/ 12. veebruar 2019 13:36
i
iu/ 12. veebruar 2019 13:22
Ja palju sa täna ise labidat oled liigutanud?
o
..../ 12. veebruar 2019 13:14
osside arvates jälle tee hooldajad süüdi.
k
Kui/ 12. veebruar 2019 13:11
Autojuht ise äri ei saa, et talvel tuleb sõita pigem aeglaselt , kui kihutada, siis keeravadki ennast katustele. Ma ei mäleta selliseid õnnetusi 30 aastat tagasi , üle päeva. Pane siis koigile kiiruseks 60 km h Ja kes ei pea piirangust kinni , trahv! Riigikassa saab täidetud ja mõnikümmend liiklejat ehk ellu

t
12. veebruar 2019 13:06
Tänaseid. Teeeolusd nähes peaks nii mõnigi tee hooldaja silmad peast häbenemma
o
oleksile/ 12. veebruar 2019 12:57
oleks sul veidikenegi oidu, siis sa nii rumalat ja mõttetut juttu ei räägiks.
k
Kui / 12. veebruar 2019 12:49
juhi kainus ja jne kontrollitud siis vaadake kui silm ikka seletab kuidas lood selle euroteevalli ja eurokraaviga on ? Aga noh, mis sellest, teed on alati ok olgu ministriks kes tahes.
e
eesti teede olykord ongi/ 12. veebruar 2019 12:40
kaua otsitud rahvuslik Nokia
j
juht/ 12. veebruar 2019 12:30
miks ei vasta reeglitele kas tõele on valus vastu vaatata
s
12. veebruar 2019 12:28
see talv paneb autojuhid ja teehooldajad väga raskesse olukorda,väga kiiresti ilmaolud vahelduvad ,eile sada vihma,teed olid puhtad ,hommikul ärgates sellene lumekoorem sadanud,et annab sumbata,töesti teehooldajad vöivad ju väljas olla ,aga ega korraga mitmes kohas ka olla ei saa.Kui selline suur masin kord kas vöi veidi kaotab juhitavuse sattub libisemisse,siis seda enam ei jöua hoida.Kahju, jälle noorest inimesest.Kaastunne lähedastele.
s
12. veebruar 2019 12:21
Suvised aetakse ju purjus juhtide kaela.
s
Seaduse Väänaja/ 12. veebruar 2019 12:16
Lumesahkurid ei saagi vastutada aga vastutama peavad mnta juhid ja muud tegelased, kes on otseselt süüdi väärakalt ehitatud teede konstruktsioonis ja ei näe probleemi, et hankeid võidavad tegelased, kes ei suuda lumetõrjet ja kvaliteetset teede ehitust tagada.

t
tola/ 12. veebruar 2019 12:14
sa ei ole vist ise seal sõitnud
s
12. veebruar 2019 11:44
Süüdi on kindlasti ka autojuht.kuid teehooldus sellel aastal ikka täiega lonkab.Millised on suurteedest hargnevad kõrvalteed.Neid teid pidi peavad sõitma igapäevaselt bussid,kiirabi,päästeautod.Riik leiab,et kõrvalteed pole nii olulised.Ega siis inimesed ela ainult suurteede ääres.Elu toimub ikka ka kõrvalteede ääres.Inimelude arvelt hoitakse raha kokku.
o
oleks/ 12. veebruar 2019 11:33
see inime,kes surma sai,minu sugulane olnud,oleks maanteeameti ukse taga juba pasunakoor
s
stirlits/ 12. veebruar 2019 11:33
tead, kuna hooldust jagatakse konkursi kaudu, siis oh kui magus tükk jääb hooldajale, kui viimane "veidi kokku hoiab" !!
k
Kl/ 12. veebruar 2019 11:32
Tuleb teedehooldaja kohtusse anda kuritegeliku tegevusetuse pärast ja inimese hukkumise tõttu, samuti vara hävimise kahjud
a
aga/ 12. veebruar 2019 11:17
mine käi vaatamas ja veendud, et kraavid on!
k
KURV/ 12. veebruar 2019 11:16
p
põhjuseid võib olla mitmeid/ 12. veebruar 2019 11:15
Kehvad rehvid, viletsad pidurid, puudulik haagisega sõidu kogemus, autojuhi väsimus. Ehk oli ka koorem valesti paigutatud või halvasti kinnitatud. Tatra oru laskumisel võtab iga auto suure hoo üles. Korras autoga ei tohiks seal probleeme tekkida.

k
Kahju / 12. veebruar 2019 11:06
l
Lõuna eesti/ 12. veebruar 2019 11:01
Kuigi sõiduki numbreid näha ei ole võin kardinate järgi arvata, et tagemist oli slaavlasega. Eile õhtul kui sadama hakkas, siis soolapuistureid piirile kulgeval maanteel näha ei olnud. Sahad hakkasid toimetama täna hommikul.
m
mta/ 12. veebruar 2019 11:00
Enamasti autojuhtide süüks! Valige kiirus vastavalt teeoludele. Liialt palju näha kihutamist, kuigi teeolude järgi tuleks sõita pigem 70-80 km/h. Ega 90 km/h piirang ei ole lumistel ja jäisetel teedel kohustuslik - see piirang näitab, et ei tohi sellest kiiremini sõita. Jälgige teeolusid!
a
aga/ 12. veebruar 2019 10:57
seal polnudki sügavat kraavi
n
no / 12. veebruar 2019 10:55
siis andke aga valu, vaatamata teeoludele, ja süüdistage maanteeametit
a
aga / 12. veebruar 2019 10:54
lihtsameelsed ju enamus ÕL-s kommenteerijaid ongi.
a
aga/ 12. veebruar 2019 10:51
kelle süüks ajada suvised rasked liiklusõnnetused?
r
Rein/ 12. veebruar 2019 10:47
Millest me räägime, hommikul 9.30 oli Narva maantee suund linna Piibe maanteest alates koristamata, esimeses reas aimatav sõidurada, teine rida kinnisõidetud lumi. Kas tõesti lõppes lumesadu üheksa paiku, mille eest teehooldajatele makstakse, see pealegi põhimaante, kõrvalteedest pole mõtet rääkidagi.

h
halb olukord/ 12. veebruar 2019 10:43
halbade asjade kuhjumine viis väga halva tulemuseni,kaastunne
j
Jõudsin alles kohale/ 12. veebruar 2019 10:41
Kaart olevat näidanud, et kiirus oli hea olnud. Kurb.
j
Jajah/ 12. veebruar 2019 10:39
Hakake ise teehooldajaks. Siis näete, kui kiiresti kuhu jõuate. Ja kas suudate reaalsuses tagada olukorra, kus mistahes ilmaga mistahes ajahetkel on tee lume- ja jäävaba. Võin juba ette kihla vedada, et ei suuda.
j
jaaa, vanasti/ 12. veebruar 2019 10:37
kui läksid teelt välja lõpetasid põllu peal, nüüd kraavis kindel ots.
j
J.Pihl;J.Ossinovski;Reinsalu;M.Reps;T.Rõivas jne / tegu on osalise tsitaadiga/ 12. veebruar 2019 10:36
Loomulikult tuleb sõidukiirus piirata 20 km ni tunnis ja trahve tõsta 5000Eur peale
1
1/ 12. veebruar 2019 10:33
Poleks sügavat kraavi oleks noor inimene elus
a
arvamus/ 12. veebruar 2019 10:23
Kiidame kõik kooris Eurokraave, toimivad hästi ja tõhusalt.
j
Juula Juurakust/ 12. veebruar 2019 10:06
Kui lugeda eelmise aasta liiklusstatistikat, siis ei saa küll talviste lumesahkurite tegemata tööde kaela hukkunuid ajada, sest vaevalt mais, juunis,juulis, augustis lund sadas või oli jäidet, aga aasta jooksul 67.st hukkunust hukkus neil kuudel 38.

j
JJ/ 12. veebruar 2019 10:03
Kui lugeda eelmise aasta liiklusstatistikat, siis ei saa küll talviste lumesahkurite tegemata tööde kaela hukkunuid ajada, sest vaevalt mais, juunis,juulis, augustis lund sadas või oli jäidet, aga aasta jooksul 67.st hukkunust hukkus neil kuudel 38.
m
Mari/ 12. veebruar 2019 10:02
Kui kurb juhtum, nii noor inimene hukkus. Kaastunne lähedastele. Kas pidi öisel ajal sõitma? Kuhugi laeva peale või rongile viis koormat?
o
12. veebruar 2019 10:00
Olen ka ise igapäevaselt sõitev inimene, kes olude sunnil peab sõitma kaugemale tööle. Kui hakkas paksemalt sadama ning teed olid lükkamata (kell 07:00 ja õhtul kell 16:00 tagasi minnes) on näha ,et teid pole üldse lükatud, siis kipub paraku mõte pähe, et kas tõesti pean saha oma autole ette muretsema. Olen saanud hakkama ca 70-80km/h sõitmisega, kuid seegi on raskendatud, kui teed on halvad. Maanteeametilt päringut tehes tuli vastus ala, et põhimaanteed on prioriteet ja teised maanteed, mida kasutatakse, vaadake ise kuidas hakkama saate. Valimisteks idee ja lubadus!
m
mees/ 12. veebruar 2019 09:59
teehooldaja sõitis teelt välja või, iga juht peab valima vastava sõidukiiruse vastavalt ilmastikuoludele.
a
ainult/ 12. veebruar 2019 09:57
süüdistused ja targutused aga tegelikkuses on talv käes ja talveoludes on liiklemine keeruline , ise pead olema arukas ja tark.mitte keegi ei saa sind hoida ja hoolida sinust,ainult sina ise.
a
axel/ 12. veebruar 2019 09:53
Nii kaua kuni selliste raskete liiklusônnetustega teehooldaja vastu kohtusse ei minda ei muutu mitte midagi!!
k
kraavihall/ 12. veebruar 2019 09:48
Tatra orus on teetamm, mitte kraav. Kurv on allamäge ja küllaltki ohtlik. Selles kurvis on palju inimesi hukkunud.
n
no/ 12. veebruar 2019 09:42
umbes samal ajal õhtul lumesadu ju alles algaski, ega ette ei saa ju teid puhtaks lükata, enne olid maanteed ju täiesti paljad

t
to 08:03/ 12. veebruar 2019 09:05
õpeta sina, tarkpea, kuidas on pidevalt sadavast lumest/lörtsist võimalik kõik teed kogu aeg puhtad hoida.Või peab igal autol sahk ees sõitma sinu meelest? On ikka põmmpäid
t
to teeäärsed kraavid/ 12. veebruar 2019 09:00
saa nüüd juba ükskord üle nendesteurokraavidest, jumal küll. kas käisid kohapeal vaatamas,et täpselt tead, millised kraavid seal on?
s
12. veebruar 2019 08:47
Sa "teeäärsed kraavid" ei tea vist isegi seda, kus see Tatra org asub, ammugi veel seda, missugused kraavid seal on, kas kas kaevatud või looduslikud kraavid.
k
Kari/ 12. veebruar 2019 08:42
Teehoolduselt koonerdamise hind... :( Ja ikka aetakse juhi süüks iga kord... Seekord ei olnud õnnetushetkel samas kohas teisi liiklejaid, aga raha on olulisem kui elud.
l
Lumesopp/ 12. veebruar 2019 08:42
1
11/ 12. veebruar 2019 08:41
Kõige kurvem on see, et inimesed elavad lihtsameelsuses. Neil puudub reaalsus ja ajataju. Kõik arvavad et just selleks ajaks kui nemad tahavad kuskile sõitma minna, on teed luua ja lapiga läikima löödud. Paraku nii lihtsalt need asjad ei käi. Peaks aru saama, et teelõike on eestis väga palju ja igale lõigule samaaegselt auto ei jõua. Me ei saa talveks miljon autot ka kuskilt võtta, et iga nurk läigiks. Tuleb rahulikumalt võtta ja mitte nõuda koguaeg võimatut. Selle asemel et ise labidas kätte võtta ja oma maja ümbert lund puhastada hakkavad kõik hoopis vinguma ja virisema, et ei saa, lumi on.
j
jah/ 12. veebruar 2019 08:34
et oleks sinna sõites kindlalt surnud, mitte mingis pooles vinnas.

k
12. veebruar 2019 08:03
Kõige kurvem on see,et maanteeamet süüdistab juhte.Et ei osata sõita.Kuid oma tegemata tööd ei näe.Sügisel kiitsid,et on talveks valmis,kuid sellel talvel mitte ei ole nad saand hakkama oma tööga.
v
võin kindel olla .et peale avariid/ 12. veebruar 2019 07:32
hakkasid teemehed tööle .

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee