No mis see Helsingi-Tallinna tunnel ka ära ole! Hiljuti sai Euronews,is vaadatud,et Itaalia ja Prantsusmaa plaanivad ehitada 280 kilomeetrist tunnelit Torinost Alpide alt Prantsusmaale, Lyoni.
Milleks üleüldse see tunnel?
Juba idee üksi on VÄGA JABUR.
Inglismaa ja Prantsusmaa vahelisel tunnelil on mõte,
Inglismaa on lisaks saar ja mõlemal pool elab hulgi inimesi, kuid teha tunnel pisikesse LAHTE, mille kahel kaldal elab à la näppudel üleslugemise jagu inimesi, EI OLE ARUKAS.
Ja mingid "Aasia" ettevõtted saavad väga hästi ka ilma tunnelita omi "peakortereid" luua.
Helsingi on lisaks veel korralik POMMIAUK.
turist eri taha sõita tunnelis.Turist tahab sõita laevaga,et merevaadet nautida ja õllet libistada.Töölised,kes käivad autoga soomes tööl niikuinii ei hakka tunneli kaudu sõitma,sel põhjusel,et autod veetakse nii pikas tunnelis üle ainult rongi peal täpselt samuti,nagu seda tehakse eurotunnelis.Samuti peab passima järjekorras,nagu sadamaski ja lisaks on tunnelipilet poole kallim,nagu eurotunneliski.Asja tegelik mõte,on ajada väikeriigid võlakeerisesse,et pangad saaksid omandada nende maad ja varad.Seda kirjutati juba üle saja aasta tagasi protokollides:"maad ja varad pankadele,võlad rahvastele