Eesti uudised

ELU JA SURMA KÜSIMUS: lähiaastatel karmistuvad talverehvide nõuded

Asso Ladva, 11. mai 2019, 13:24

230 KOMMENTAARI

j
Jaht käib/ 14. mai 2019, 06:49
Nii nagu vase kokkuostja soomest soodustab meil vargusi, nii ka rehvirämpsu müüjad tuleb jälgimise alla võtta! Mõni poeb invaliidsuse taha, aga teadagi seegi!
r
rehvid/ 13. mai 2019, 09:59
ehk oleks vaja suuremat tähelepanu pöörata juhilubade jagamisele. Igaüks suudab mõni tuhat kokku saada, et osta oma pann. Ja siis näidata kiirust, möödasõitu, keda ei püüa ka politsei. Juhiluba peaks ikka päris pikalt puhkama, kui liikluses ei osata olla. Kõik haiged, kes ei kõlba kaitseväkkegi, on lubatud maanteele . Inimeste tervis pidi kehv olema, aga maanteele kõlbavad kõik - mis selle paberi kättesaamiseks ikka vaja muud kui arstile nägu näidata.
o
oppaa võidusõitja võttis sõna / 13. mai 2019, 02:21
Maanteedeamet tuleks laiali lüüa,need pugejalikud eurolahendused jälle?50aastat liigeldi ainult suverehvidega. Vulkaniseeritud rehvid on edaspidi keelatud?Maanteidei pinnata,see on küsimus. Ülevaatusel kui juhi aken ei avane-siis ei läbi ülevaatust jne. igasugu soppa mõeldakse välja.Miks pole statistikat meie kliimas +viiskuni-kümneni juhtumitest
n
nii on/ 12. mai 2019, 16:06
jah rehvimüüjatele on see muidugi elu ja surma küsimus kui keegi odavamalt müüb
a
Ants/ 12. mai 2019, 09:14
Eluvõõraste seadus. Sõidan kümme aastat juba samade naeltega (ostsin kasutatud juba) ja nüüd võtsin naelad välja ja saan kaks suve otsa sõita. Sõidan peamiselt Tallinnas puhaste teedega 2000 km aastas. See talv oli ohtlik vaid nädal aega, siis ei sõitnud - lihtne, bussid ju ka sõidavad. Linnas 50 km/h võib suvaliste rehvidega sõita. Isa sõitis nõuka ajal suure lumega zapaka ja ziguliga suve rehvidega 80 km/h, lumes tuli lükata vaid. Kõige ohtlikumad olid Tallinna uued Volga taksod, milledel pidurivoolikud lõhkesid. Kõige suuremad avariid on olnud veel võõrakeelsete taksojuhtide kihutamisest.
k
Kummifirma lobi/ 12. mai 2019, 08:34
.... müük on kesine, peab ju kuidagi seda seisu ülikasumiks keerama

o
on/ 11. mai 2019, 21:15
see rehv rallisõitjale kehv aga mulle sobib mitmeks aastaks...nõuka ajal sai slikkidega talvel sõidetud aga nüüd mõni ei oska naeltega ka pidama saada ja auru tuleb radikast...me ei pea oma toitu veel esinduspoest ostma aga kui sedasi edasi, siis varsti vägagi võimalik- ikka kellegi huvides tehakse seadusi ja muudetakse neid inimestelt küsimata.Kui 3 mm. sügavuse mustriga suverehv kindlustab ka siledal asfaldil vesiliu suure vihma korral, siis paneme selle üksikjuhu seadusse sisse, sest mine tea mis 10 aasta jooksul toimub- näidake rahvale kinnitatud statistika ja põhjendage avariidega selline
j
juga/ 11. mai 2019, 18:57
Nüüd siis jälle mingi tellitud seadus vastu võetud. Lõpetage see korruptsioon! Kui sõita ei oska, nagu umbes 50% juhtidest, siis ei sõida ükski rehv.
a
ain/ 11. mai 2019, 18:54
aga meil on riigikogus kommunistid ja muulased kes ei tohiks üldse seal olla!!!!
k
Kodanik/ 11. mai 2019, 18:16
Sorry ei raatsi oma 600 eurosele autole panna 80 eur tk rehve. Ostan kasutatud rehvid või 30 eur tk hiinakad. Ega kõik ei teeni Eesti keskmist, et kulutada "premium" ohutusele. Selline seadus on hea nii riigile (trahvid) kui ka ärikale (nõudluse kasv=hinnatõus).
r
11. mai 2019, 14:55
rehvimüüja äri elu ja surma küsimus!
m
miks ei mõõdetud aasal aju sügavust ja olemasolu/ 11. mai 2019, 14:02
k
kummiproff/ 11. mai 2019, 13:52
Kas keegi on analüüsinud, palju liiklusõnnetusi juhtub rehvide (odavate ja toidupoest ostetute) tõttu. Tundub ,et seadus jälle kellegi kindla jope rahakoti täitmiseks. Kas selle Taavi Aasa mõistust enne ministriks määramist ka vaagiti?

v
Van Ames/ 13. veebruar 2019, 12:43
Jätke rehvid või kummid või kuidas kellelegi rahule - pole nendes probleem vaid probleem on selles et auto juhtimisest on tehtud inimõigus ja rooli pääsevad indiviidid keda auto ligigi ei tohiks lasta. Vanasti oli ka amatööridele range arstlik komisjon ja esimene oli psühhiaater. Nüüd saab juhiloa ka psühhopaat ja ülejäänu on aja küsimus.
t
Troll oswaldile/ 13. veebruar 2019, 12:29
Ohtlikum on kaine juht, sest kaine juhi põhjustatud avariisid on kaks ja pool korda rohkem. Miks kaine juht selle avarii põhjustab? Kas joobes juhil ei või sama vabandus olla?
v
Väinole/ 13. veebruar 2019, 12:25
k
13. veebruar 2019, 12:23
Ka vilkurid peaks igal autol töötama kogu aeg.
j
Ja silmad on tal nii ausad/ 13. veebruar 2019, 08:54
Ma söön oma mütsi ära kui tegemist pole korruptiivse, tagatasku-erakondadelt kilekotiga ostetud seadusega :)
u
ulaa/ 13. veebruar 2019, 08:07
uus raha teenimis meetod muud midagi nagu sotside rahva tervise aktsiis , loll ei saa aru mis toimub
p
Paraku/ 13. veebruar 2019, 07:56

v
Vastuolu/ 13. veebruar 2019, 07:53
Vaesunud kodanikke ei saa panna ostma ainult kalleid vidinaid. Jääge need "Ma olen seda väärt" rikkuritele.
m
Mõtle veidi/ 11. mai 2019, 17:30
Vaesunud kodanikule pole keegi pannud kohustust endale autot soetada, siis kaob ka rehvimure.
t
to mõtle veidi./ 11. mai 2019, 18:29
Sõber, ära palun oma rikkusega ülba! Selle oma auto soetamise kohustuse on maaelanikele peale pannud meie riik, kes on maal ühistranspordi juba pea olemauks nullinud. Ilma selleta ei saa ei linna tööle, valda asju ajama, poodi, apteeki, arstile ega lapsed kooli. Ega siis kõik pealinnas ela, kus on normaalse tihedusega ning tasuta ühistransport.
a
Avarii juhtub siis, kui/ 13. veebruar 2019, 07:50
...nii auto ees punase lipukesega mehike, naelrehvidel autojuht ja ka teed ületav jalakäija on kõik ninapidi nutiseadmes!
a
Ax/ 13. veebruar 2019, 07:47
See on väga hea ja huvitav leht, kus töötavad spetsialistid
p
Pururikka hoolitseva riigi mängijatele/ 13. veebruar 2019, 07:47
Ohutus ei sõltu rehvidest vaid juhist. Sõidukiirus tuleb valida sõltuvalt tingimustest. Nõukaajal sõideti aastaringselt suverehvidega ja ei olnud hullu midagi!
u
Uuri teadjamate käest/ 11. mai 2019, 17:34
Kas sulle pole räägitud, et nõukaajal sõitis mööda Tartu maanteed päevas 100 korda vähem autosid kui praegu. Ära hakka võrdlema võrreldamatut. Nõukaajal ei saanud kunagi ühest linnast teise nii, et ühtegi pauku teel ei kohanud, nüüd näeb neid küll haruharva.
S
.../ 11. mai 2019, 19:24
Siis olid rehvid kummist ja tahmast, tänapäeval aga poolenisti plastmassist ...
m
marks/ 13. veebruar 2019, 07:17
Ilma maasturita igatahes Viljandis ei sõida , Maanteed ja tänavad kui kartulipõld. Rehvivahetus ei aita , siin on roomilkuid juba vaja. Aga seadust pole.
k
kogenud juht sõidab suverehvidaga ka paremini .kui/ 13. veebruar 2019, 07:10
juhmakas uute naastudega ,nii ,et rehvides tegelikult ei ole probleem .keegi lihtsalt tahab selle pealt teenda -.
a
Ats/ 12. veebruar 2019, 10:34
Saan aru et soovitakse kõigi vahenditega vähendada liiklusõnnetuste arvu-olen kahe käega poolt!Kuid asjale tuleb läheneda õigesti,mitte lähmida.Võime panna iga auto ette punase lipukesega mehikese kõndima-avariisid juhtub ikka...vähemalt niikaua,kui saadakse jagu rooli taga nutiseadmes elamisest,oma juhioskuste ülehindamisest ning ülbusest ja hoolimatusest liikluses.Vaja oleks hoopis kohti,kus inimene saaks käia sõitu harjutamas-kas siis lumerada või midagi taolist et oma võimeid proovile panna ja seal aru saada et piisab tegelikult nii vähesest et asi käest läheb..
s
susla/ 12. veebruar 2019, 10:11
paneme relssrattad alla ja arendatavatele rööbasteedele seiklema

n
neli aastaaega/ 12. veebruar 2019, 10:09
tegelikult on meil 4 aega aastas,kevad-suvi-sügis-talv siit ka neljade rehvide vajadus+veel kaks vööndiaega
t
Tiit Transvest / 12. veebruar 2019, 08:55
k
kapo/ 11. veebruar 2019, 22:15
Kui purjus juhte oleks ka 100 olnud sama suhtega,siis ikka ju purjus juhid.iseasi kui suhe oleks olnud sama juhtide arvuga!!!
k
kalli rehvi müüja/ 11. veebruar 2019, 20:01
n
no oleneb/ 11. veebruar 2019, 19:49
v
vene aja kumm oli pehme seguga nagu umbes/ 11. veebruar 2019, 19:47
praegune lamell,seepärast oligi neil talvel ka mingi pidamine siiski
k
koll/ 11. veebruar 2019, 17:02
teede olukord savi,auk augu otsa,pikipraod,lohud,aga rehvid peavad head olema

t
to 13:47!/ 11. veebruar 2019, 14:06
Kui pea ei jaga, osta kasvõi iga päev!
s
soovitan kiivriliitu/ 11. veebruar 2019, 13:49
Igal sõidukiomanikul olgu sõites kiiver peas. Selle seadusemuudatuse alla kuuluvad ka kõrvalsõitjad. Uskuge , see on elu ja surma küsimus ning seadus on täitmiseks. Ühtlasi annab ka tööd ja majanduskasvu.
p
peamine on ikka see/ 11. veebruar 2019, 13:47
et iga aasta vähemalt kaks jooksu uusi rehve ostaksid.
l
lm / 11. veebruar 2019, 13:37
et jutt kõne ei oleks, siis lisan ka rehvi andmed --dunlop ultra graspic2 dual compaund (made in japan). Lamelli tipud olid kaetud 1,2mm süsinikukihiga, mis kandis hoolt igasuguse pidamise eest. Peale selle kihi kulumist jäid järele tänases mõistes lamellid, millel jää peal pidamine puudub. Karkassid, millel oli mustri jääksügavus 9mm sai maha müüdud. Uusi samaväärseid pole kusagilt võtta, kuna testimisse võertakse tänadsel päeval rehve jaest, mitte ei saada tehased oma erisegusid turundust tegema.
a
Aga/ 11. veebruar 2019, 13:15
mulle meenub aeg kui talvel pidi rehvil hakkama olema kindlasti MS märgis ja neid kummiseid kleepse sai turupealt osta! Ennastki kontrollitud ning rehv eriti kedagi ei huvitanud, peaasi oli märgistus. Äkki jälle...
t
Teeline/ 11. mai 2019, 14:19
Eks hiinlased muudavad natuke valuvormi märgistust ja jälle kõik korras.
v
Väino/ 11. veebruar 2019, 13:14
Lamell on kohati parem kui nael
i
Ilmar/ 11. mai 2019, 17:17
esimese aasta lamell vast. Paraku enamikel sihukest läbisõitu pole, et järjest uusi lamelle osta. Naastuga sõidad rahumeeli mitu aastat, kuni kulumiseni.
k
Keegi ei sunni/ 11. veebruar 2019, 12:53
teid ostma rehve, mis teile ei meeldi. Valik on suur, otsi omale välja sobivad. Kui ei oska, küsi vanematelt autojuhtidelt. Jah, on häid rehve müügis. Aga on ka jama, mis meie teedele ei sobi. Rehviärikal on kõik paremad rehvid. Peab ikka aega leidma, selgitamaks, mis hea on. Hauas ei tule keegi nõu andma.
l
lm/ 11. veebruar 2019, 12:50
need, mida tänapäeval kvaliteetrehviks peetakse pragunevad juba viie aastaga. Tehased töötavad täistuuridel ja toodangut on vaja homme rohkem müüa kui täna. Kui keegi siin kilkab , et tema lamellid peavad paremini kui korralikud vanad naelad, siis võtku tabletid ära. Selliste lamellide tootmine lõpetati enne ära, kui need poodi jõudsid. Jah, mul on olnud auto all Ivalosse saadetud testikopmplekt lamelle, mis tõesti tegid ka samal aastal toodetud naeltele pika puuga. Tänasel päeval müüakse labaselt saasta rehvi nime all, mis pragunevad juba ajas, kasutamisest sõltumata.

t
to naine 50!/ 11. veebruar 2019, 12:46
Need nõukaaegsed said kehvade rehvidega sõites hea praktilise koolituse. Tänapäeval ei saada isegi naastudega sõidetud. Mis siia puutub autode võimsus või rohkus? Looduse tingimused on samad. Sureme igaüks täpselt õigel ajal. Ei hiline keegi. Miks surnuaeda kiirustada?
t
Tölpa to mul garaazis/ 11. veebruar 2019, 12:28
Eks pane auto alla ja proovi sõita. Ja siis proovi mõne teise autoga sõita, millel uued rehvid all. Endalgi üks tagavara auto millega väga vähe sõidan ja sellel kurat teab kui vanad naelad. Välja paistavad jah igati ilusad, aga sõita sellega küll ei kannata. Igapäev kasutuses oleval autol lamellid peavad 20x paremini, kui need ca 5-7 aastat vanad naelad, millel mustrit ca 7mm
o
oswald/ 11. veebruar 2019, 12:10
Troll on muidugi raske olla.. Näiteks - kui 100 kainet juhti põhjustavad 5 avariid ja 10 purjus juhti 2, siis kes on ohtlikum?
j
juga/ 11. veebruar 2019, 11:26
Rehviärikatel järelikult käpp sees aparaadis. Juba ammu möllas mingi Rehviliit sõna võtta ja politseiga koos teepeal nuhkida. Miks mitte teha veel eraldi Käsipiduri Liit, Mootoririhma Liit või siis ka Piduriklotsi Liit. Saaks ju jälle paljudele inimestele tööd. Eks mingi sundregulatsiooni annab nende asjade peale ikka ära korraldada. Eestis ikka.
r
11. veebruar 2019, 11:01
a
11. veebruar 2019, 10:59
a
Autojuht/ 11. veebruar 2019, 10:48
on see, kes ise autot juhib, mitte ei lase seda teha robotil. Rehvi kvaliteet on vajalik, sest kes autot ise juhib, see ka oskab taguotsa all olevat hinnata. Paistab, et paljud usaldavad autode lisasid, nagu peaks lisad kõik tema eest ära tegema. Teadke, et looduses ei ole kokkuleppe menetlusi. Autojuhiks ei saada kohe peale autokooli läbimist.

n
11. veebruar 2019, 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Teeline/ 11. mai 2019, 14:37
Sina, 50 ei teagi vene ajast suurt midagi. Kas väiksem autode arv tegi teed paremini sõidetavateks? Huvitav retoorika - autosid vähem, kiirused väiksemad. Jah, 200 tõesti ei sõidetud, aga tavakiirused olid samad, mis praegu.
t
to naine/ 11. mai 2019, 17:29
Oletan,et Sul vene ajal polnudki lubasid.Ja teedel käisid liivapuisturid ikka väga tihedalt,mitte nagu nüüd kus liivapuistur tuleb siis kui mõni avarii on olnud.Palju lihtsam teede korrashoiust on ikka autoomanikele mõni uus kohustus peale sundida.
o
Otsisin/ 11. veebruar 2019, 10:32
auto24 lehelt velgesid. Puht huvi pärast siis vaatasin ka milliseid suverehve pakutakse. Vahtisin tükk aega seda nimekirja siis ja ei suutnud uskuda mida näen. 50st rehvist mis nimekirjas olid olid reaalselt suverehve vist 3. Ülejäänud olid ära sõidetud talverehvid. Naastrehvid. Sellised mis mustri sögavuse tõttu enam talverehviks ei kvalifitseeru müüakse suverehvi pähe maha. Kusagilt skandinaavaiast tuuakse utiil siia ja siin siis parseldatakse prügi meie teedele. Samamoodi nagu viiakse kasutatud ja tarbetut elektroonikat aafrikasse. Kes see loll küll on, kes ostab omale sealt rehve!?
k
Kas/ 11. veebruar 2019, 10:12
on keegi kusagil avaldanud mitu avariid on toimunud vanade rehvide tõttu?Kui on avarii olnud siis selle tõttu,et rehvid täiesti siledad mitte vanuse tõttu.Kõige suurem sigadus on,et riik hakkab sundima uusi rehve ostma samal ajal tee hooldamise pealt hoitakse kokku.Kui palju need rehvimüüjad annetasid erakondadele,et saada seadust mis neile kasulik on.
v
Väga oleks vaja nutipolitseid/ 11. veebruar 2019, 09:38
kelle varustuses on droonid ja muu hea varustus saamas pildile nutitegelasi roolis. Trahv võiks olla keskmine matusekulu millest 10 prosse laekub nutipolitsei palgaks. Ülejäänud osast saab hankida tippvarustust ja isemajandus ongi korras. Selle tulemis hoiaks kokku nii kalmistukohti kui voodikohti ja lühendaks ravijärjekordi.
k
Kumm/ 11. veebruar 2019, 08:42
s
Semjonov/ 11. veebruar 2019, 08:40
Mine Venemaale. Kuskile kaugele Siberisse. Saad nautida jälle kaunist Venemaad. Mida sa kiidad siin niisama?
s
Semjonov/ 11. veebruar 2019, 08:36
Juhiloata juht teeb aastas vähem avariisid kui juhiloaga. Samuti kaine autojuht teeb rohkem avariisid kui purjus juht. Nii, et ära rauska. Sõita peab oskama ja veel tähtsam - tuleb teistega arvestada.
s
sõitja/ 11. veebruar 2019, 07:38
Parem korjake need "NUTIHAIGED" teedelt ära.Seda on lihtsalt vastik vaadata,kuidas nad sõidavad.

v
11. veebruar 2019, 07:32
Varsti võid väljaastudes ka jalaluu murda, las seiravad oma libeduse mõõtmistega. Jälle on kuskilt pressida. Tuleks lõpetada see klaperjaht. Järgmisena on kuum asfalt, samuti libe kui päike kuumaks kütnud.
m
11. veebruar 2019, 07:13
Mis kuradi pärast mode neid plusse vähendab kas rahva arvamus teeb haiget
h
HeH/ 11. veebruar 2019, 07:05
justnimelt - autojuht on see kes sõidab ja valib sobiva kiiruse. Ohtlikud autojuhid tuleb liiklusest kõrvaldada nagu seda tehakse mujal.
y
yy/ 11. veebruar 2019, 06:56
rehvid on väga tähtsad. Aga seni, kuni juhilubasid pole ära korjatud alkohoolikutelt kihutaja-mehikestelt, pole rehvidest kasu. Juhiloata sõitja puhul tuleb igal juhul konfislkeerida auto. Trahv ei pidurda kihutajaid. Alkohoolik ei parane mõne kuuga - kui üldse paraneb.Kaua võib eksperimenteerida?
a
AINULT TÄIELIKUDLOLLPEAD OSTAVAD/ 11. veebruar 2019, 06:20
IGAKSTALVEKS SUVEKS UUED REHVID
n
NORMAALNE INIMENE/ 11. veebruar 2019, 06:15
Iga normaalne inimene panebsügisel kasutatudnaastrehvidalla söidab nendega siis talvesuve ja veel ühetalve nojah kuimentkäseb korjabsuveks möne naelavälja
s
Sama siin. Juba 5 aastat sõidan MSidega aastaringselt ja ei mingit probleemi. / 11. veebruar 2019, 01:32

t
Totu/ 11. veebruar 2019, 01:26
Vaata palju oli avariisid nõuka ajal,kuigi masinaid polnud ollagi.Ime,et ei võrdle veel ajaga kui hobune vankreid vedas.Ja mis sa arvad,et tollel ajal vahetati mujal maailmas rehve või?Õnnetustest said tollel ajal teada alles siis kui see juhtus mõne tuttavaga,nüüd on iga väike kõks kõigile teada.Siis ei teadnud enamus isegi tsernobolist.
j
Jaa/ 11. veebruar 2019, 01:17
Rehvimüüad lihtsalt tahavad,et nende käest ostetakse ja suurtest kauplusekettidest mitte.Suured tegijad saavad rehve parema hinnaga kätte kui üksikud edasimüüad.Tarbija ostab hinna järgi.Kui on sama tootja sama rehv siis pole ju mõtet üle maksta.
j
Jah / 11. veebruar 2019, 00:57
aga selle eest on kõik reffid ühesugused.
t
töötu/ 10. veebruar 2019, 23:35
Sõidan juba kolmandat aastat lamellidega ja ei näe probleemi.Ainus probleem on see,kui pead roobastes autoga kõhu peal liugu laskma ja klaaslibedad teed.Ei ole olemas sellist rehvi,mis täidaks tühja koha mõistusega.
k
kui kohe rehvid päästavad./ 10. veebruar 2019, 23:34
Vahi kurja, oleks juba 40 aastat tagasi pidanud surnud olema, kui kahe rehvi ostu loa said nelja aasta peale, alles siis kui kaks ööpäeva järikorda suutsid pidada, mitte rehvi vaid loa.
m
10. veebruar 2019, 23:33
Mida oli siin modereerida kas sõna nuti ei meeldi
j
10. veebruar 2019, 23:32
Jussike avariisid oli aga inimesed mõtlesid rohkem oma peaga ja usaldasid oma tagumiku tunnet moda on väga vaja et tajuda mida auto teeb või kuodas käitub Praegu juhob autot ja kahjuks ka juho aju nutiseade
j
juss/ 10. veebruar 2019, 23:20
Ja sõidetigi nagu miska kraavi. Teie jutust jääb mulje, et veneajal autoavariisid polnudki.

t
Tere/ 10. veebruar 2019, 23:11
Rehvil ja Rehvil, on erinuvesed!!!
h
hiinas.ta maaletooja/ 10. veebruar 2019, 23:03
m
10. veebruar 2019, 23:00
Mina ostan pigem uue Hiinaka. Kui kasutatud ,aegunud rehvid. Suvel peaks min olema 3 mm,mitte 1,6 mm. Talvel alates 5mm
t
10. veebruar 2019, 23:00
To urmas ei jaga vist mõistusega sõidust tuhkagi kui ikka mõistusega sõita siis ei mängi rehvi päritolu ja vanus rolli mõelge ajas 30 aastat tagasi
t
Teeline/ 10. veebruar 2019, 22:50
täna, 19:32 Kui ühele autole on lubatud 15, 16 ja 17 tollised veljed, siis rehvi välisläbimõõt on kõigil sama. Ja sel juhul on kõrgema rehviga 15 '' veljel tunduvalt pehmem sõita, kui 17 '' veljel oleva õhukese lindiga.
r
Roid/ 10. veebruar 2019, 22:34
''Tee mis on kaldu kraavi suuna'' No ma ei tea, vanasti olid kraavid ikka kahel pool teed ja väikese kaldenurgaga tuleb vesi teedelt ära juhtida.
p
Pooled/ 10. veebruar 2019, 22:25
minu sõitudest toimuvad maal ja seetõttu leian,et naast on lamellist kordades parem!
k
kmees/ 10. veebruar 2019, 22:10
Pole kunagi rehvide tähtsust märganud? Küll aga olen tee ja ilmaoludele vastava sõidukiiruse ning pikivahe valinud.Samuti püüan roolis adekvaatne olla ehk kontaktis reaalsusega.

p
Piilupart/ 10. veebruar 2019, 22:06
Ja rongidele ka talve rattad alla.
a
Arvamus/ 10. veebruar 2019, 21:52
Tõenäoliselt on enamus avariidesse sattunuid korralike oludele vastavate rehvidega, aga ilmselt sai IRL justiitsministeerium tellimuse seaduse loomeks mõnelt rehvifirmalt.
b
boozemoi/ 10. veebruar 2019, 21:51
selle eest on nad siin kovad targutajad ja seadusetegijad!
1
11/ 10. veebruar 2019, 21:40
Kas siis statistika järgi on avariides ainult odavamate rehvide kasutajad osalenud? Eriti ei tahaks seda uskuda. Pigem peitub asi ikka natuke selles ka kui kõvasti pedaali vajutatakse.
s
10. veebruar 2019, 21:40
Sihuke teema et kallil nõuka ajal polnud isegi talverehve ja sõideti nigu miska Nüüd ikka vist asi selles et juhid ise ju ei sõida enam või ei oska sõita sest nende asemel ju autodel igasugused 3 tähega abilised mida peame usaldama
n
Nõuanne/ 10. veebruar 2019, 21:33
Kui sõidutingimused kehvad ja rehvid vanad, siis sõitke lihtsalt aeglasemal! Lõputult ei saa ju rehve arendada ja teepinda karestada!
k
Kainestaja/ 10. veebruar 2019, 21:30
Siin on järjekordne pururikka ja hoolitseva riigi teema ...aga kodanikud on ju maru vaesed.
v
vv/ 10. veebruar 2019, 21:26
Küsiks, kas paned ise kodus velgedele? Kas tasakaalustad ka? Kui sõidad aastaringselt, tähendab see M+S rehve. Ja need kasutatud rehvid ei pea mingil juhul 6 aastat korda 10tuh km ehk 60 tuh. km vastu. Ja jäätmejaamas on 4 rehvi ühesuguse kulumise ja mustriga?

m
Ma ole seda väärt/ 10. veebruar 2019, 21:24
..et ostan igal aastal uued naastukad. Autoks praegu kolakas linnamaastur aga soovin Hummerit! Kulud on küll suured aga laekub kõvasti peale. Vaadake kasvõi keskmise palga tõusu!
v
vv/ 10. veebruar 2019, 21:19
Unustasid 0 lisada- 50-60 aastat, kui sõidad 100km aastas ehk hobiautod
v
vv/ 10. veebruar 2019, 21:07
Vaata rehvi mustrit enne kui ostad. Isegi 1,5mm tõrjub vett kui muster õige. Pole ju mõtet rikast onu mängida ja igal aastal uusi rehve osta. Aga kui kardad, vaheta, vaesemad ja kokkuhoidlikumad juhid ostavad ruttu need sinu vanad rehvid ära.
n
./ 10. veebruar 2019, 20:50
nii rehvidel kui ka inimestel tuleb vaadata "parim enne" aega
a
alo/ 10. veebruar 2019, 20:47
k
kumm tõmmatakse peale,/ 10. veebruar 2019, 20:46
x
10. veebruar 2019, 20:26
t
to Käisi/ 10. veebruar 2019, 20:25

k
Kunagi / 10. veebruar 2019, 20:24
pidasin rehve vähetähtsaks ja püüdsin nö.raamidesse jääda,kuid juba ammugi on ajad muutunud.Talveks on mul nüüd alati uued Bridgestone naastud ja nendega sõidan ma kaks talve.Et ma ei sõida ainult ühe autoga,siis on need ka kahe aastapärast uueväärsed.Suvekatega on sama teema.Ostsin kunagi tutikad Kumho rehvid,kuid pidin varsti uued ostma,sest need kartsid vesiliugu.
m
Maikl Nait/ 10. veebruar 2019, 20:23
Inglise printsil (97) olid küll uued kummid all, aga pani ikka kraavi. Ju ei olnud temalgi need õige firma omad.
m
mis viga/ 10. veebruar 2019, 20:20
ä
10. veebruar 2019, 20:20
h
10. veebruar 2019, 20:19
Hiina rehve on üllatuslikult head ja väga hästi tasakaalusraravad, vaiksed, kerged, pidavad, kas oskad veel midagi tahta?
m
Maikl Nait/ 10. veebruar 2019, 20:11
Vene ajal kummid pärandati isalt pojale. Sõita sai ja ellu jäin. Aga mis elu see oli.
s
see on sellele artikli Urmasele/ 10. veebruar 2019, 20:11
Elu ja surma küsimus on siin see, et enne mõtled natuke kui lapatsi põhja vajutad...
m
Mulgile/ 10. veebruar 2019, 20:11
Joodikjuhid pole probleem. Enne ei saa joobes juhtimist pahaks panna kuni kained juhid ei lõpeta õnnetuste põhjustamist. Kuna kained juhid põhjustavad lõviosa õnnetustest, siis lihtne ja igaühele arusaadav loogika ütleb, et joobes ei saa asi olla. Asi on oskamatuses.

s
10. veebruar 2019, 20:07
Saite soomlaste käest Talvesõjas koledasti rappida ja teate, mis hea on. Hakkapeliitta on selle rehvi nimi.
a
aare/ 10. veebruar 2019, 20:06
eksid , mitte iga aasta , vaid kevadel ja sügisel .
a
Arvo/ 10. veebruar 2019, 20:03
Kah probleem mida arutada. Venemaa ja Läti meil kõrval.
m
meenub/ 10. veebruar 2019, 20:03
kui 90 date alul stardijoone taga seistes sai kuulata lubadusi, et pürokraatia ja inimeste elu keeruliseks tegevad seadused tuleb kehtetuks tunnistada ja nii edsi ja nii edasi.Nüüd kuuleme iga päev üha uute ja hullemate seaduste, keeldude, käskude ja trahvide kehtestamisest. Kas oleme valele teele sattunud ?
j
ja iga mees/ 10. veebruar 2019, 19:59
kes taotleb autojuhilubasid, peab läbi tegema autoralli kursised, ehk kihutama kiirusrajal vähemalt 300 ga.
r
rehv/ 10. veebruar 2019, 19:59
kui rehvi pole pakub selle lobitegija.
m
Maikl Nait(61)/ 10. veebruar 2019, 19:59
Ma ilma artiklit ja komm.e lugemata selle kirjutasingi. mäletn ja sai isegi sama moodi sõidetud. rehvid pärandati isalt pojale. Endalegi tundub, et kiirustavad ruttu surnuaia poole.
t
Tõeleid/ 10. veebruar 2019, 19:56
Vali keskerakond - vali uued maksud !

t
Tölpa to 19:27/ 10. veebruar 2019, 19:56
Selles on sul õigus, siis oli äbarikke poole vähem. Nõukogude ajal polnud mingeid talverehve ja ikkagi autod sõitsid koguaeg ja ei saa öelda, et avariisid rohkem oleks olnud. Siis õpiti sõitma ikkagi. Tänapäeva juhte vaadates jääb küll mulje, et 80% on juhiloa ostnud. Liiklusseadusest ei teata midagi ja mingit kontrolli ka pole teedel.
r
Rehv on täpne nimetus/ 10. veebruar 2019, 19:56
Rehv on väga vana sõna ja tähendabki rattakatet. Seda kasutati juba hobuvankrite puhul, mille ratastel oli terasest vits ehk rehv. Ka tänapäeva rehvid pole ju vaid kummist valmistatud, vaid suur osa sellest on teras ja süsinikkangas.
õ
Õige otsus/ 10. veebruar 2019, 19:55
igal aastal tuleb talverehve vähemalt kaks korda vahetada, so. iga 2 tuhande kilomeetri järel. Suverehve veelgi enam ja igal aastaajal olgu omad refid. Ka kiivrid peaks igal autosõitjal peas olema.
t
Tiit/ 10. veebruar 2019, 19:53
Õige rehv on Soome Hakkapelita. Ikkagi vana kalossifirma. Hiinlaste jama on ikka täitsa jama ja sama ka Good Year.
y
yrradiyrradiyraa/ 10. veebruar 2019, 19:52
t
T.Rex/ 10. veebruar 2019, 19:51
Kuule tarkpea. Sõna rehv oli eesti keeles kasutuses juba siis, kui keegi kusagil polnud auto peale veel mõelnudki. See oli raudvits, mis tõmmati puidust vankrirattale ümber, et see ei kuluks. Ja naturaalsest kautšukist rehve ega lohve pole me keegi kunagi näinud (va. muuseumis)
m
10. veebruar 2019, 19:50
Milleks vana, kui Läatist saab vana hinnaga uue.
m
10. veebruar 2019, 19:49
mul on mõnikord suur tahtmine kolida mõnele arengumaale, kus pole ei mingeid erilisi nõudeid ega poIiitilist korrektsust.

p
Paharet/ 10. veebruar 2019, 19:49
Mis siin imestada, meil saavad isegi jalgrattakellade müüjad omale seaduse osta.
m
Mulk/ 10. veebruar 2019, 19:45
Teine ja võib-olla mitte väiksem probleem on joodikjuhid. Seadusi on vaja 10 x rangemaks teha, et purjus peaga rooli istumisest lahti saada. Kohe esimesel korral auto konfiskeerimine + paar kuud trellide taga järelemõtlemiseks sobiks väga hästi?
m
Maikl Naitile minevikust/ 10. veebruar 2019, 19:45
Ja sõitsimegi. Žiguli läks spidoka järgi 165 välja. Ilmselt tegelikult oli see kiirus pigem 150. Kui sa prooviks praegu selle püstise tuuleklaasiga 2101-2107 rooli istuda, siis ilmselt ei julgeks sellega üldse suurema tee peale minna. Selles vahe ongi- inimestes. Juhtide oskused on praegu puudulikud.
5
10. veebruar 2019, 19:38
50 - ga sõitjast 60 - ga mööda sõita , piisab täielikult sellest kiirusest. Ka 60 - st saanb 90 - ga mööda ja sugt kiirelt ning vabalt. Õppige möödasõit ära ja kommenteerige siis.
t
Tere TALV !/ 10. veebruar 2019, 19:38
Kas tuleb TALV? Kus ? Millal ?
t
Teisitimotleja/ 10. veebruar 2019, 19:37
Eesti Riik justkui peaks kaitsma selliste raha röövlite eest nagu seda on kummi ärimehed, aga ta ei tee seda. Aga suurem probleem on loodus reostus mida vanad kummid tekitavad. Mida lühemat aega rehve käigus hoida seda, seda suurem on reostus. Tiheda rehvivahetuse korral voetakse veel tarbijalt lisa nende utiliseerimise eest. Loodame, et EKRE paneb kummi ärimeestele päitsed pähe.
õ
10. veebruar 2019, 19:35
õigele rehvile üle 4 - ja rea naelu ei käi.
5
10. veebruar 2019, 19:32
50 aastaga 1,5 milj. km, see teeb aastas 30 000 , kõva mees!

h
10. veebruar 2019, 19:32
Hea tahtmise juures annab sinna kindlasti ka 12 rehvid alla panna kui Lada 2101 pidurite peale ümber teha. Siiski näitab ka sinu registreerimistunnistus valmistaja poolt soovitatud mõõtudeks rohkem 16 ja 17 tolli rehve. Valmistaja poolt väikseimat lubatud mõõtu rattaid kasutadapole kohustuslik. Kui Sa tähele pole pannud, siis praegu on meil aasta 2019. Sa ehk ei teagi aga suuremat mõõtu ratastega on palju parem sõita.
s
Sõidan juba 4 aasta ja ei nuta./ 10. veebruar 2019, 19:30
t
Teeline/ 10. veebruar 2019, 19:30
a
Aga/ 10. veebruar 2019, 19:29
1
10. veebruar 2019, 19:29
a
Arvan et/ 10. veebruar 2019, 19:28
Siis ei tule keegi enam siia
1
18 : 46 le/ 10. veebruar 2019, 19:27
Väga õige jutt, 4 rehvi vulkan lumehelbe märk 20 EUR i. M x S ei pane.
a
10. veebruar 2019, 19:27
Asi polnud ajas vaid inimestes. Selliseid kanu polnud liikluses kui täna. Inimesed olid osavamad.

1
18 : 46 le/ 10. veebruar 2019, 19:25
Väga õige jutt, 4 rehvi vulkan lumehelbe märk 20 EUR i. M x S ei pane.
i
Ivar/ 10. veebruar 2019, 19:25
uus eesliri keelabki kodus rehvide vahetamise. Igal sügisel peavad olema rehvid spetsialisti poolt vahetatud, mida tõendav paber peab juhil alati ette näidata olema.
1
18 : 46 le/ 10. veebruar 2019, 19:25
Väga õige jutt, 4 rehvi vulkan lumehelbe märk 20 EUR i. M x S ei pane.
a
Aga/ 10. veebruar 2019, 19:24
t
to üle 40 aasta/ 10. veebruar 2019, 19:20
jutt jumalast õige... parem kehtestagu seadus,et kui inimene on autojuhi eksamil (sõidueksamil) juba 2 korda läbi kukkunud, peab ta enn järgmist eksamit kohustuslikus korras läbima vähemasti 50 sõidutundi, kogenud juhendaja käe all( ja saama vastava tunnistuse) ja kui siis ka veel eksamil läbi kukub , no siis poole tal autorooli mingit asja.
t
to üle 40 aasta/ 10. veebruar 2019, 19:19
jutt jumalast õige... parem kehtestagu seadus,et kui inimene on autojuhi eksamil (sõidueksamil) juba 2 korda läbi kukkunud, peab ta enn järgmist eksamit kohustuslikus korras läbima vähemasti 50 sõidutundi, kogenud juhendaja käe all( ja saama vastava tunnistuse) ja kui siis ka veel eksamil läbi kukub , no siis poole tal autorooli mingit asja.
t
to üle 40 aasta/ 10. veebruar 2019, 19:19
jutt jumalast õige... parem kehtestagu seadus,et kui inimene on autojuhi eksamil (sõidueksamil) juba 2 korda läbi kukkunud, peab ta enn järgmist eksamit kohustuslikus korras läbima vähemasti 50 sõidutundi, kogenud juhendaja käe all( ja saama vastava tunnistuse) ja kui siis ka veel eksamil läbi kukub , no siis poole tal autorooli mingit asja.
m
marks/ 10. veebruar 2019, 19:19
Rehvivahetajad , pole vaja osta neid kõveraid ja sisseostuhinnaga odavaid rehve ja siin eestis kallilt edasi müüa. Tehke seadus milline tahate , aga selle saastaga kaugele ei sõida. Kui mojale euroopas enam ei kõlba , siis saadetakse see eestise , nutame ja sõidame , sõidame ja nutame.

t
to üle 40 aasta..../ 10. veebruar 2019, 19:18
jutt jumalast õige... parem kehtestagu seadus,et kui inimene on autojuhi eksamil (sõidueksamil) juba 2 korda läbi kukkunud, peab ta enn järgmist eksamit kohustuslikus korras läbima vähemasti 50 sõidutundi, kogenud juhendaja käe all( ja saama vastava tunnistuse) ja kui siis ka veel eksamil läbi kukub ... no siis poole tal autorooli mingit asja..
p
Piiranguid on niigi liiga palju./ 10. veebruar 2019, 19:16
Mina näiteks ei paneks enamus aastatel veel 1. detsembril autole talverehve alla, sest tavaliselt pole siis veel mingit talve ega teed, mis talverehvi vajaks. Kasutan talvel ainult naastrehve ja mul on kahju neid mööda märga asfalti kulutada. Kui lõpuks talv saabub, siis on mu kvaliteetsed, pehme seguga naastrehvid juba "parim enne" möödas ja lihtsalt poolenisti ära raisatud ja ka asjata teed lõhutud. Olengi vahetanud alles siis kui selleks vajadus tekib. Mul on alati talverattad eraldi ja saan rattad kodus ära vahetada poole tunniga just sellel hommikul kui lumi on "põlvini".
o
osataja/ 10. veebruar 2019, 19:15
Oli ikka tore aeg, isegi lumi ja jää polnud libe, hoolimata suverehvidest :D
n
nujah/ 10. veebruar 2019, 19:13
Tegelikult on probleem hoopis nn rehvide/kummide koostises. Algupärasest sise ja väliskummist valmistatud toode on asendunud ju sünteetilise materjaliga asendamaks kautšukit, sellepärast ka sõna rehv kasutuses. Kautšukii baasil nn rehvi valmistamisel ilmastikuolud pole nii määravad, kui sünteetilise materjali kasutamisel- erineva mustriga saab kautšukist valmistatud rehviga väga suures temperatuuri skaalas hakkama, aga sünteetilise materjali puhul on olukord hoopis teine. Ma puutusin 90 aastate keskel esmakordselt kokku olukorraga, kus rehvid pärast külmas seismist paarisaja meetri sõidu järel
t
to suhteline odavus/ 10. veebruar 2019, 19:08
Huvitav huvitav mis juttu sa ajad. Minul Audi A 4 2007 väljalase 15 all.
l
leo/ 10. veebruar 2019, 19:07
Korstnapühkimisel ju täpselt sama.Oli iga viie aasta järel tunnistusega korstnapühkimine! Nüüd tuleb iga aasta!
e
Eestis/ 10. veebruar 2019, 19:07
on praegu vanarehvi kriis. Enamus läheb piiritaha. Meie omad ajavad tikutulega vanarehvi taga
s
Skabarile/ 10. veebruar 2019, 19:06
Sinu tekstist võib järeldada, et sinu ostetud rehvid (15) olid suurimad ja kallimad, mis müügil olid. Õnneks on Eestis 15 tolli rehvi ajad pöördumatult möödas ja ka väikeautode rehvid algavad 16 tollist. Seega kasutu soovitus.

k
Käisi toidupoes/ 10. veebruar 2019, 19:04
Küsisin kumme. Müüja viitas kantoomi riiulile. M+S i polnud
l
libedus sõltub võimalustest/ 10. veebruar 2019, 19:00
Vene ajal polnudki mingeid talverehve ja ka tavalisi ehk suverehve polnud saada. Ikka sõideti ja polnud libe ega midagi.
v
Vänto/ 10. veebruar 2019, 19:00
Mida aitab uus rehv, kui aju on sile? Ilmselgelt on see tellitud seadus.
l
Lugeja/ 10. veebruar 2019, 18:58
Meil ongi Kesk-Euroopa kliima.
ü
Ülereguleerimine!/ 10. veebruar 2019, 18:53
Tegelikult on asi nii, et neid mökusid ja kanu kes enamuses rooli taga on, ei aita ka kvaliteetne ja värskelt valmistatud rehv. See, kes asja jagab ja head rehvi hinnata oskab, ostab hea rehvi ja sõidab selle nagunii ühe talvega läbi ja tuleb puudugi. Politseil pole nagunii võimekust lisaks praegustele ülesannetele kontrollida veel rehvi valmistamise kuupäeva. Asjaolu, et vale kummiseguga rehvi Eestis enam müüa ei tohi, ei takista kuidagi inimestel vale või halva rehviga sõitmast.
e
et siis/ 10. veebruar 2019, 18:51
Kuulates raadiost ja lugedes ajalehest jääb selline tunne, et keegi on tellinud omale seaduse. Pärismaailmas kehtestataks talverehvi nõue näiteks bussidele. Paralleelmaailmas milles elavad Eesti riigis ametnikud ja poliitikud teeme rehvimüüjatele seaduse, et suurendada käivet. On kasvõi üks näide kus üle 10 aastaste rehvide tõttu toimus avarii?
m
Maikl Nait (61) mees 63le/ 10. veebruar 2019, 18:51
Kas Teie esimene auto oli Audi? Kui jah, kas Te siis tegite load alles 35 aastaselt? Või olite Volga mees või oli Teil hoopis enne Audit isiklik sohver.
k
kindlasti leiab mõni firma, et vanu rehve saab uuema aastaarvu peale sulatada/ 10. veebruar 2019, 18:46
räige autojuhtidelt raha välja petmis seadus. ma tahaks nähe statistikat avariides osalenud autode rehvide aastaarvust, mis on räige saladus. kui rehvitootjad tunnevad, et neid peedistatakse mingi idi-liku seadusega, siis hakatakse neile vastu jebima ja rehvidele ei märgistata enam aastaarvu ja te kas käite ise jala, või muudate seadust.

ü
10. veebruar 2019, 18:46
Üle 50 aasta sõitnud igasuguste - ka lapitud ja protekteeritud kummidega terve Venemaa ja Euroopa läbi ja üle 1,5 milj. kilomeetri. Aga meil on tõepoolest alla 50% neid, kes oskaks autot juhtida!
t
to Kabar/ 10. veebruar 2019, 18:45
Venelased müüvad Narvas 120 ga toovad Jaanilinnast või Ivangorodist.
s
suhteline odavus/ 10. veebruar 2019, 18:42
Kui Venemaa viisa sisse arvestada, kas siis ka odav tuleb. Mu autol olid viimati 15 rehvid vist 1993 aastal.
m
Me/ 10. veebruar 2019, 18:41
Kes tahab minu kommentaari lugeda võtke ühendust, annan oma kontonumbri.
o
10. veebruar 2019, 18:40
Osasid juhte segab sõitmast halb tee, viletsad rehvid, halb ilm, teised juhid, kuri saatus ja valitsus.
l
lol/ 10. veebruar 2019, 18:37
leheneegrid pole veel avastanud, et kommentaarium tasuliseks teha :)
m
m.Närep/ 10. veebruar 2019, 18:36
kõige viletsama rehvi kiirusindaks on Q, (protekteeritud jm selline) mis lubab 160 km/tunnis, milleks siin venimiseks üldse korralikke?
t
to mees 63/ 10. veebruar 2019, 18:30
Sapakas oli tank läks igalt poolt läbi.

a
autojuht volvoga/ 10. veebruar 2019, 18:27
mul autol hakkapellita 8 all kui teid ei hooldata ei aita isegi 8 rida naelu ega muster 9 mm i
r
RS2 ti juudas/ 10. veebruar 2019, 18:25
Tasa ja tard´gu te sõitsite tõesti, nurtikaid polnud samuti, selles sul õigus. Lisaks veel liiklustihedus oli kordades madalam kui praegu. See ei takistamnud aga liiklussurmade arvul olla kõrgem kui tänapäeval. ;)
m
Mees 63 Maiki Nait ile/ 10. veebruar 2019, 18:23
Minul ei ole Moskvitsi ega zigulit on audi. Mokvits 2140 ja ziguli 01 ja 0 11 olid väga head autod.
m
mx35/ 10. veebruar 2019, 18:23
veelgi parem.. veell kallimad ühe hooaja rehvid... Milline kasu rehviärile...:)
r
RS2 to Tiit/ 10. veebruar 2019, 18:22
On, on, muidugi. Tänu sellistele rtekivadki määdasõidud, ja sageli need madallendurid on neeed kes määda sõita ei oska. Teised jälle sellised möödasõitjad kes 50-sest kulgurist 60-ga või isegi alla seda mööda sõita üritavad. Ja ausalt, ei tea kummad neist hullemad on.
r
RS2 to jälle tasuline/ 10. veebruar 2019, 18:19
See eest kõiksugu1/2 t00biste kiIuva r g a s t la´hutatute puhul on iga päev ja taduta nagu talina transport. ;)
p
Probleemi pole kalliste rehvidega- need muutuvad 999 kullaks,/ 10. veebruar 2019, 18:18
r
RS2 to 18:11/ 10. veebruar 2019, 18:17

r
RS2 to mees 63/ 10. veebruar 2019, 18:15
Järelikult ei tea sa seda emakeelt tuhkagi. Veel vähem tead sa rehvidest, sest karkas võib olla mii plastikust kui metallist. Lisaks on nad ka muud keemiat täis. seega emakeeles võid termini kumm asemel kasutada vabalt ka plastik (hiinIaste puhul eriti aktuaalne) või plekkid. ;)
s
Skabar/ 10. veebruar 2019, 18:15
Mis te siit kalleid ostate, tooge Venemaalt. Venemaal nagu minul 195 15 65 läks maksma 100 EUR i. Oleneb rehvide suurusest, hinnad 20 - 25. Pihkvas Raketas do gorla. Saab ka Izborist stroitelnõist.
v
10. veebruar 2019, 18:11
Võib-olla peaks mõistuse reegleid ka karmistama ? Ega väga head rehvid ise ei sõida ,kui sõidukijuht totu on.
s
Spets/ 10. veebruar 2019, 18:09
Kõige õigem oleks seada rehvile vanusepiirang. Mitte vanem, kui 5-6 aastat.
m
Muki/ 10. veebruar 2019, 18:09
Sõltub läbisõidust ja omanike arvust.
t
To titt/ 10. veebruar 2019, 18:07
Kõige ohtlikum manööver on möödasõit ka seda need 50-60 töllerdajad soosivad
m
Maikl Nait/ 10. veebruar 2019, 18:04
Ei hakanud komm. e lugemagi. Arvan, et kõik kirjutavad, kuidas nemad kaugel nõukaajal Žigulide ja Moskvitšidega aastaläbi ühtede kummidega sõitsid
k
kui pole ostnud/ 10. veebruar 2019, 18:00
korjad neid Raadi hunnikust?

t
T.Rex/ 10. veebruar 2019, 17:59
Nõuka ajal polnud mingeid suverehve olemas
m
Mees 63/ 10. veebruar 2019, 17:57
Ma kui 50 aastaselt pensionile läksin vaatasin, et pensionil olles vast ei jõua enam midagi osta. 2005 aastal ostsin autole uued kummid autole alla. mina räägin kummid sest räägin ema keelt ja ma ei tea mis asjad on rehvid. Minu ajal oli õhukumm ja pealmine kumm. See selleks, nende kummidega ma sõitsin 2013 aastani. Ma ei mäleta kas olid talve või suve omad. 2013 aastal sain tuttava käest mingisugused 20 EUR i eest ja suveni vist veab välja. Minul on juba koht olems kus jäätmejaamaset saan paremad autole alla tasuta.Ma sõidan suvi kui talv nendega ja sõidan aastas ainult 10 000. No see selleks
m
10. veebruar 2019, 17:56
Mitu Piruetti sa tegid, jaksad kokku lugeda? Ma ise ei teinud vist roolis ühtegi, aga see on iseasi. Küll aga sai kord hääletatud selli peale, kes tegi 30 km jooksul 4 piruetti. Ja midagi ei juhtunud, sest liiklustihedust polnud. Kujuta seda sama ette praegu ühel elavama liiklusega tugimaanteel. Ka rehvid on muutunud ja tänapäevane suverehv on hoopis midagi muud, kui tolleaegne universaal. Ühtegi suverehvi minul küll vene ajal näha ei õnnestunud.
p
Pseudoprobleem/ 10. veebruar 2019, 17:52
Lumehelbekest rehvile stantsida ja hinnale juurde keevitada on keeruline? Tegelikult on kasvanud autode ja koolitamata juhtide arv ja tuntavalt langenud teehoolduse kvaliteet. Need kaks asja korda ja peavad kõik rehvid.
j
juku/ 10. veebruar 2019, 17:46
No kui ikka müüa tahetakse tehakse ka ekspertiis selline nagu vaja, milles küsimus. Porgand tehti ju ka puuviljaks, et ilma maksudeta mahla teha tohiks.
n
10. veebruar 2019, 17:44
Natuke odav, alates 300 on ok. Kord aastas ei tohiks ju 1200 euri meie elatustaseme juures probleem olla.

j
juku/ 10. veebruar 2019, 17:41
Sõitsin tartu poole nii spido järgi oli nats üle 90, et siis reaalis võis vast 89 või sedasi olla, Puurmanis litsus üks sinu moodi mees bemiga hirmsa suitsu pilve sees mööda. Mina ikka sõitsin sama moodi ja kui keerasin Tartu ringi peale, mida ma näen, see BMW mees töllerdab ikka minu ees, kas selleks oli nüüd vaja mööda kimada? Või polnud õiged kummid all?
r
rehvimüüja/ 10. veebruar 2019, 17:39
Tuleb rehve osta ainult minult ja hinnaga alates 200€/ tk., kõik muud müüjad tuleb ära keelata, sest ämmadele on annetus tehtud.
x
xxx/ 10. veebruar 2019, 17:39
eks ta togab teiesuguseid,kes ei saa aru,et mitte kummid ei soida,vaid loogilise motlemisega inimene
b
boozemoi/ 10. veebruar 2019, 17:36
vot sellepärast tulebki nolkidele meelde tuletada,et ajud soidavad,mitte munad!
j
jälle tasuline/ 10. veebruar 2019, 17:35
Elu ja surma küsimus aga inimesed ei saagi targemaks. Palju neid ikka on kes maksavad digilehe eest.
b
boozemoi/ 10. veebruar 2019, 17:35
kuule soitja....kas lasteaiast ema viis su koju juba? kas lutipudeli ikka pesid ära,voi peab mamma seda tegema?
t
Tiit/ 10. veebruar 2019, 17:34
Sa peaksid tänulik olema nendele 50-60 soitjatele, niimoodi on ka madallennumeistritel suurem voimalus elusalt sihtkohta jouda.
e
EU teooriatarkused/ 10. veebruar 2019, 17:33
Kaugele teoorias ei jõua . Inimest tuleb kasvatada !

b
boozemoi/ 10. veebruar 2019, 17:33
need ,,spetsialistid,, tuleb autokooli saata,kus opivad autosoidu algteadmisi,muidugi,kui lasteaiast völja saavad!
p
poozemoi/ 10. veebruar 2019, 17:31
tahaks teada,kes need poisikesed kuskil kabinettides on,kes selliseid totraid ettepanekuid seadusealgatuseks teevad? kui ikka autojuhil on ajude asemel spermaad ,ei aita ka 2 sm naastrehvid...Ma saan aru,kui pannakse rallit...talvel,vot see Tänaku poiss...soidab 160-200.ga lumistel teedel,arusaadav,aga linna tanavatel ja maanteel..90-ga? andke andeks...60-70-datel soitsime loik suvekummidega,polnd hada midagi....naastrehvid olid ainult asutuse dire autol!
k
kellegil,vist äri ei õitse ./ 10. veebruar 2019, 17:26
nii süüakse konkurendil ära .tehke siis bussidele ja rekkadele ka talverehvid kohustuslikus.Miks peavad sõiduauto juhid kannatama .
m
Muki/ 10. veebruar 2019, 17:26
Bla, bla, bla. Samasugune jutt, et kui käid kaks korda aastas rattaga sõitmas, peab olema süsinikraamiga profiratas. Ma sõidan oma autoga eranditult ainult tallinnas ja kaks korda talve jooksul jätan auto halva ilma tõttu koju. Supermarketi rehv ajab asja ideaalselt ära. Las need "spetsialistid" ostavad endale neid rehve, ostku profiratas ka kindlasti, muidu ei paista nii spetsialist välja.
k
kas tõesti/ 10. veebruar 2019, 17:25
rehvid lihtsalt seistes iseenesest muutuvad plastmassiks?
j
Juhan/ 10. veebruar 2019, 17:23
talverehvid bussidele kohustuslikuks !
m
meer/ 10. veebruar 2019, 17:14
ikka raha juurde ,aktsiis ka
m
maamees/ 10. veebruar 2019, 17:13
Üks asi on talverehvid aga miks ei karestata liuväljaks muutunud sõiduteid kui soola ja liiva puistamine on hirm kallis ettevõtmine ,selleks on vaja ainult teehöövlit millel on all kõvasulamist tappidega terad mis kestavad jääd karestades väga kaua ja tee saab talutava pidamise .

j
juudas/ 10. veebruar 2019, 17:13
nõuka ajal sõideti suverehviga talvel ,siis polnud ju võimsate kw autosid ega mobiilis surfajaid, Siis sõitsime tasa ja targu, mida nüüd enam öelda ei saa.Uljad automaat kastiga autod ja võimsad mootorid mööduvad sinust kui seisvast postist!
r
ront/ 10. veebruar 2019, 17:12
pole isegi selle talve jooksul külge ette saanud oma siledaks sõidetud MSidega ja parema esimese kinnise pidurisilindriga. ABS on paras nuhtlus ainult. millegipärast on kraavis just uued stabiilsuskontrolli, veojõukontrolli, ABSi, libisemis kontrolliga plus tont teab vel mis kontrolliga uute kummidega autod.
t
Tarts/ 10. veebruar 2019, 17:10
Sõitsin ühe (täiesti korraliku) talve Nankangi lamellidega, ja kordagi ei tundnud, et libe oleks olnud.
t
Teadja mees/ 10. veebruar 2019, 17:33
Nankang on noname rehvidest üks parimaid
o
odavad rehvid/ 10. veebruar 2019, 17:08
Polegi nii suur probleem ,kui müüakse vanu rehve mis on 10 ja enam aastat vanad hea muster,aga tegelikult puhas plastmass talvise tee jaoks.Soovitus alati kui ostate rehve vaadake mis aasta väljalase .Sise küljelt loeb kuu ja aasta millal toodetud.
v
Vana kommunist/ 10. veebruar 2019, 17:06
Tuleb tõsta makse ja aktsiise, et meist kõigist saaksid jalamehed. Jäägu ainult tasuta ühistransport.
a
aga/ 10. veebruar 2019, 16:55
kuidas üks inimene on nii targaks saanud.tean ,et või sõõmine on surmav-
k
Kui aju ei ole/ 10. veebruar 2019, 16:54
ü
üks arvamus/ 10. veebruar 2019, 16:54
Ikka, kiitke takka sunniviisilist hinnakujundust. Enne kui pole tehtud ekspertiisi õnnetuste seotusest rehvide kvaliteediga, pole mõtet rehvitootjatele lobitööd teha. Kui juba mainitakse põhjusena ODAVAT rehvi, siis on edasine arutelu liigne. Mujal maailmas on ka talviseid tingimusi, aga mitte kõik ei sõida sealgi Michelini või Pirelliga. Mitte talverehvid pole elu ja surma küsimus, vaid autokoolide ohjeldamatu rahaahnus, mis tingib pooljuhtide sattumise autorooli.

ä
Ärge sogage/ 10. veebruar 2019, 16:53
Mõnel liidul on hapu majas või.
k
keegi/ 10. veebruar 2019, 16:52
Toidupoodides müüdavad rehvid päris kindlasti ei ole kehvad! Üldjuhul on need mingid odavama otsa seguga Nankangid jms .. täiesti korralikud talverehvid. Probleemiks on netikaubamajades müüdavad KESK-EUROOPASSE mõeldud lamellid. Tihti müüvad isegi korralikud autopoed ise seda saasta silma pilgutamata.
a
Aga/ 10. veebruar 2019, 16:51
Kas sellised hullud liikluses on ikka järgmised4 aastat lubatud. Ega ometi hakata liiklushuligaane trahvima
i
igatahes/ 10. veebruar 2019, 16:39
õige jutt, osa nn. talve- ja naelrehve on ohtlikud
t
Tyuiop/ 10. veebruar 2019, 16:47
Ohtlik ei ole mitte rehv vaid juht. Iga nupust nikastanud suudab ka parima rehviga ohtlik olla.
ü
ülo/ 10. veebruar 2019, 16:39
Et siis tehti annetused ära, ja oodatakse valimistulemusi. Rooviko elab päris prisket tänu neile ludridele.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee