Eesti uudised

KARM TALV RÄSIB: Eesti põhimaanteel Tallinna–Tartu vahel haigutavad augud

Asso Ladva, 8. veebruar 2019, 14:00

72 KOMMENTAARI

j
juudas/ 10. veebruar 2019, 17:19
mis see auk ikka teeb? suurendage kiirust ja lendate üle
a
10. veebruar 2019, 08:57
Amazon.com: JJMG 7pcs Clear Silicone Makeup Brush Applicator Sponge Perfect for Eye Blush Lips BB CC Cream Foundation Concealer Blending Air Cushion Cosmetics Blender (Set of 7 Silicone Brush & Silisponge): Beauty
n
New Tab SearchMémoire de DSCG : mise en place d'un programme de recherche/ 10. veebruar 2019, 08:57
‎FC2 Video on the App Store
k
9. veebruar 2019, 16:24
kas ÕL on reffide häälekandja ja Postimees keskide
t
teadus või asi/ 9. veebruar 2019, 14:00
andke maksumaksjad aktsiisi , siis hakkame vaatama ,mida ja kuidas.
v
Vestmann/ 9. veebruar 2019, 13:58
no ja mis siis, meie sõidame juba lennukite ja helikopteritega. Madalalt lennates õhus aga augud puuduvad.
m
Meil on kombeks/ 9. veebruar 2019, 12:08
kireda kui hästi meil läheb. Halvustada teisi: "Vaadake kui kehvasti Lätil läheb". "Kui palju on Soomel riigi võlgu". Ise teeme kõike hästi. Tallinna-Tartu mnt. ja Helsingi-Tampere mnt. on sama pikad. Aga 13.a. jooksul pole ma Soome mnt-l näinud asfaldi auke. Külmad, lumi, vihm samad mis meil. Teede ehitud on tark teadus. Seda peab oskama. Aga, kas tahetakse?
e
Ei saa sõita/ 9. veebruar 2019, 11:29

M
A/ 9. veebruar 2019, 11:28
M
A/ 9. veebruar 2019, 11:23
m
maantii/ 9. veebruar 2019, 08:50
n
nägija/ 9. veebruar 2019, 08:49
Kirkonummi kiirteele rammiti betoonvaiad soo kohal maasse,siis valati betoonitaldmik
t
tsõõr/ 9. veebruar 2019, 08:46
sõida viljandi poole,seal ajab ring ringi taga
m
mammi/ 9. veebruar 2019, 08:44
olen kossaga nõus.keila poolt tartu maanteele tee alles ehitati,kuid juba näeb auke tulekul,pole vist 2 aastatki.endine viljandi maantee ka auke täis,on juba lapitud ja tuleb juurde.varasemal ajal tehtud teed on tugevamad.minu külatee teab mis ajast,ilma aukudetta,kuid nats laines.
n
No niisugist kommunismi/ 9. veebruar 2019, 08:06
nagu puujala ajal "tasuta"talinas annab ikka otsida kus Lasnamäelvahetult enne valimisi tehtud künniteedel haigutasid 1,5-2meetri sügavused kraatrid, annab ikka otsida.;)
a
9. veebruar 2019, 05:03
Antsipi ja Reformierakonna teedeehitus kommunismi ajastul

k
kossa/ 9. veebruar 2019, 01:15
kui tee-ehituses kasutataks õiget tehnoloogiat,siis püsiks ka teed terved.aga meil on n.ö.turumajandus.mida rohkem laguneb seda rohkem saavad ehitajad tööd
s
soe kirjutaja/ 9. veebruar 2019, 01:05
kuskohal see karm talv 0n?, 1 kuu on lund olnud ja külma, topski
m
mx35/ 8. veebruar 2019, 22:52
Karm talv räsib või karm riigi hanke seadus... odavam pakkumine - see on aafrika asfalt mis põhjamaadesse ei sobi. kahjuks on teede ehituse kasumi marginaal liiga suur..see tõttu on nii kallis... muidugi ka mõttetud lollused.. Mäo ristmik.. Tartu lõunapoolne ringtee.. 1000 meeril 6 ringteed...
t
To tasuta elektrikule/ 8. veebruar 2019, 22:37
Hiirelõksus juustu saab tasuta. (Iga teine hiir kus juures)
t
To raudmeed/ 8. veebruar 2019, 22:33
Mis need eurotargad siia puutuvad. LoIIpäid on siin kohapealgi küll ja veel.
p
põulõug/ 8. veebruar 2019, 22:32
Kas sa bussijuht Slovakkias oled liigelnud-ma mõtlen kõrvalteedel kiirteedest eemal!?? Käi ära ja ära rohkem keksi siin oma tapjakraavide ja kitsaste teedega!
t
To to sooma ja soome/ 8. veebruar 2019, 22:28
Oled ikka IoII nagu tempIi eeIevat. SDoomes on lisaks graniidile ka hunnik soid ja teed siiski püsivad. Ja oled täis i d i k a s, kui arbvad et soomes ei kasutata soola ja naelkumme. Soomes tõesti tee tahab 10 aasta pärast ümberehitust. Mei tahab see tee aga juba poole talvepealt ümberehitust.
n
Napsitrall./ 8. veebruar 2019, 22:06
Kaks teetöölist oma vahel. Kujutad sa ette, see tee mis me alles kuu aega tagasi valmis saime on juba lagunenud, löökauke ja rööpaid täis. Teine: mis moodi? Kas nad sõidavad autodega selle peal?

k
Kalev/ 8. veebruar 2019, 21:47
Augu servad gaasipõletiga soojaks lasta, nn külm asfalt sisse ja tramp.
b
bussijuht/ 8. veebruar 2019, 21:15
Nalja tilgad.Kus see karm talv on?Õiget talve koos pakase ja paksu lumega ju ei ole ollagi.Ma ei taha enam uusi teid sest need ehitatakse kitsad tapja kraavidega ja ülikeeruliste ristteedega.Mingid bussipeatuste karbid on ka lund täis.Võiks ju vangidele tööd pakkuda kui ise ei jõuta.
1
19:24!/ 8. veebruar 2019, 20:51
Ei ole Soomes kõik teed graniidi peal. Isegi üle soode veetakse neid. Kui ongi graniit all, lõhatakse see ikka vundamendi jaoks ja veetakse lõhatud kivid uuesti tee aluseks. Sest tee all peab olema vundament, mis laseb tee alt vee läbi, allapoole külmumis piiri. Taipad? Kus meil nii suuri süvendeid, peale Lasnamäe kanali näeb? Must muld maha liiv peale, siis kangas ja viimase peal jama, õhuke, bituumeni killustiku segu.
j
Juht./ 8. veebruar 2019, 20:50
Neid on igal pool,eriti seal kuhu vihma,lume ja külmaga uut asfaldi pandi.Nüüd tehakse kõikki töid kiir meetodil,et raha ruttu kätte saada sest keegi ei vastuta mitte millegi eest.Euroliit külvab lennukilt raha ja see ju vaja ära realiseerida.Sama on tehnikaga sest konveier töötab täis tuuridel ja kvaliteet on minevik nagu natsionalism.
E
../ 8. veebruar 2019, 20:26
Ei ole viga ka alamakstud hangetes ega viletsas materjalis, vaid selles, kui palju teede ehituseks ette nähtud materjale ja kütust ära varastatakse ja maha müüakse. 15 aasta -taguste teeehitusobjektide piirkonnas on siia maani talu õuedel liiva, kruusa, killustiku, freesi hunnikud ja mõnel mehel vast veel isegi diiselkütet veel törts järgi jäänud sellest suurest ärist. Kui kõik need materjalid ja küte oleks teeehituseks ära kasutatud nii nagu ettenähtud, oleks teede seisukord ja kvaliteet tunduvalt parem. Arvan ,et see varastamine käib praegugi samamoodi edasi.
t
to soome ja soome/ 8. veebruar 2019, 19:24
eesti asub suuremal jaol settekivimite peal soome aga graniitalusel siin pole midagi arutada kummal tee enne ära laguneb. Lisaks veel see pide soolatamine +naelkummid 10 aastat ja tee tahap ümberehitust teedevõrk on aga kasin ja kvaliteet vanematel teedel väljapool igasugu arvestust
s
Siin ei saa midagi tasuta / 8. veebruar 2019, 19:19
eks see on see suurte metsa ja kruusaveo massinate tagajärg. teedeehitajaid tuleks ka rohkem kontrollida mida tee peale topivad ja mida toppimata jätavad
n
no/ 8. veebruar 2019, 19:16
käinud ükskord välismaa teeehitajad meie omade kätetööd imetlemas peale suurema teelõigu valmimist.Vaadanud, et tee nagu on, autod sõidavad ka, joonedki on peale maalitud jne.Küsinud siis üks teemeistrilt, et aluspind on teil nagu enamvähem, et millal siis päris katte ka peale panete?, teemeister jäänd lolli näoga vaatama, et mismõttes, see ju ongi päris kate, välismaa mehed saanud hea lõuatäie naerda...

i
Ilmar/ 8. veebruar 2019, 19:08
MIskiprast on maanteeameti arvates kõik teised süüdi peale nende endi. Talv talveks, aga Tartu-Võru teel on Uhti ja Tatra oru vahelisel lõigul lisaks aukudele ka pikipraod. Mis see ilmastik siin, alus on kehalt ehitatud. Sama aukudega. Normaalselt ehitatud kaldega teelt valgub vesi ära. Kui aga pidevalt soolaga leotada ja külmuda lasta... Keegi amtist vastutab ka? Putin süüdi või jälle valesti valitud kiirus?
n
naisuke/ 8. veebruar 2019, 19:01
...sest see on kõige pikem Eesti maantee! Tallinn- Tartu- Luhamaa mnt täpsemalt.
k
8. veebruar 2019, 18:40
Kuidas siis nüüd nii ,meil ju kõik hästi ,teed hooldatud ,korras jne. Meil lihtsalt ei saa ju auke olla !
r
rääkige nii nagu asjad ikka on/ 8. veebruar 2019, 18:35
talves pole viga vaid selles alamakstud hangete ja viletsas materjalis mis teedele pannakse
n
Nipiga värk/ 8. veebruar 2019, 18:05
Vaida Aruvalla vahel on ka tekkinud suured augud.
t
to: Maalane/ 8. veebruar 2019, 17:52
Kas tee ehitamine on nagu kartuli keetmine?
t
to on, 16:19!/ 8. veebruar 2019, 17:46
Loe artiklist! Kas see, mida kirjutatakse, ongi n.n. bituumenbetoon? Ja n.n. bami plaadid kõiguvad ka meil külmaga. Kraave poleks üldse vaja kui oleks korralik vundament, mis laseks teealuse vee alla, külmumispiirist sügavamale. Eestis ei taheta teid korralikult ehitada, sest kallis. Raha aga läheb omalegi vaja.
o
on/ 8. veebruar 2019, 17:02
teedekoormus kümneid kordi suurem kui toona aga põhiline materjal ikka sama-kruus,killustik, betoon, st bituumenbetoon-asfalt..ehk paneks alla bami plaadid, st. tõeline betoon ja kraavid teha väiksed, et ei saaks surma neis ja ei külmuks kahe kraavivaheline teealus ega rikuks kerkimisega sedagi asfaltbetooni mis soola lisamisega paljaks tehakse...võiks jätta teatud lumekihi talvel teele ja nn. kammiga üle käies, oleks talvetee...peab teadma , et talv on ja vastavalt toimima.

s
soome ja soome/ 8. veebruar 2019, 16:56
soomes,kui just ei tuiska,saja,lase puhtal maanteel nagu suvel ja tunnelid puuritud-l6hatud läbi graniitkaljude,miks v6rrelda eestit soomega,
t
Tiit/ 8. veebruar 2019, 16:55
Teeehitajatel ei tohi töö otsa loppeda.
r
raudmees/ 8. veebruar 2019, 16:52
Niipea kui eurotargad hakkasid ette kirjutama kuidas Eestis teed ehitada on igaks kevadeks teedest saamas sõel Lisaks veel mõttetud riigihanked Teede ehitusel pettused on igapäevane nähtus
m
Maalane/ 8. veebruar 2019, 16:51
Vabandage, aga kas siis pole terves Eestis spetsialiste, kes oskaksid teid asfalteerida korralikult? Lubati ammu ju antud maantee neljarealiseks teha, nùud on vaikus selle koha pealt?
t
Tiit/ 8. veebruar 2019, 16:50
Miks Tallinn-Tartu pohilisem maantee on kui näiteks Tallinn-Pärnu maantee?
m
8. veebruar 2019, 16:46
Mis põhimaanteest on jutt kui statistika kohaselt on kõige suurema liiklustihedusega maantee eestis Tallinn-Pärnu-Ikla
e
Eestis ei ole/ 8. veebruar 2019, 16:45
kuuldutki, et iga külmaga teid ei soolata. Teiseks, ei teata, mida tähendab asfaltbetoon. Ja kõige kaugem teadmine on, iga ehitus vajab alusvundamenti. Siin on neid, kes teavad Soome teedeehitusest. Rääkige meie isehakanud meistritele, kuidas ehitatakse tee alla vundament. Ja miks see vajalik on. Meil on vundamentide asemes sügavad kraavid kahel pool teed.
r
Rudi/ 8. veebruar 2019, 16:36
Ons keegi VIIAMSE 10 aasta jooksul näinud karmi talve? Kus on nädalaid -25? Ja allapoole.....Tavalised hilissügisesed või keskkevadised soojad ilmad.

k
Kari Muuni/ 8. veebruar 2019, 16:35
Talv ei tee teedele midagi teevad odavad hanked mis mõjutavad tee kvaliteeti.Ning muidugi äraunustamine ,et meil ikka talved on olemas
t
Teeline/ 8. veebruar 2019, 16:34
No meie omad pole põletitest midagi kuulnud. Ja selle teooria järgi peaks Poolas ainult augud olemagi. Seal ju pidevalt + -, + -. Äkki on suurem viga ikka teede ehituses.
s
8. veebruar 2019, 16:26
Sõitke veoautoga, siis saab riik raha aukude lappimiseks.
a
Arvo/ 8. veebruar 2019, 16:18
Mida te nüüd nutate, ise tahtsite sellist riiki. Olete nüüd vabad ja sööge kartuli koori nagu lubasite.
õ
8. veebruar 2019, 16:14
Õppige parem tööd tegema, tondid. Miks Soomes ei lagune ja kui laguneb saab ka talvel lappida?
h
HeH/ 8. veebruar 2019, 16:02
samamoodi laguneb Pärnu - Rakvere maantee see osa, mis alles remonditi. Ristipidi üles pundunud osa koge tee laiuses, pikkupidi ülespundunud kohad pluss korralikud augud. Ja pole mingit karmi talve olnudki. 2017 aasta sügisel sai see tee alles valmis ja juba nagu kuumaastik.
i
Inimene/ 8. veebruar 2019, 15:57
Ka see leht ei lase kirjutatut läbi. Ka see leht vajab kelleltki hüvitist. Millest muidu see piiramine.
i
inimene/ 8. veebruar 2019, 15:55
Ära mängi lolli. Sõitnud mitmetes riikides nii talvel kui suvel ja lagunemist ei ole. Meie talv ei ole midagi erilist. Nagu talv kõikjal ja nii ka meil. Asi on tegelikult ehituse kvaliteedis ja ka materjali kogustes. Kui teedesse on pandud kõik materjal ja kvaliteedilt sama mis nõutud, teed püsiksid. Kui vaadata neid teede ülemusi, siis paratamatult tuleb tahtmine teada saada kuidas on võimalik nii lai elustiil nagu nende eludes näha. Töötasudega ei saa ju nii laia elu lubada. Kusagilt peab ju lisa sissetulek tulema ja see just tööde kvaliteedi kõrvalt. Sulle mulle.

v
vunts/ 8. veebruar 2019, 15:50
Vaid Maanteeametile meeldib odav vene bituumen.
s
Skabar/ 8. veebruar 2019, 15:50
Jah see eesti kliima on väga halb, täna külm homme soe sula sellega kõik kaasneb. Muidu eesti teede kohta küll halba öelda ei aa ja talve pole veel olnudki. Vaadake mis muu maailmas toimub.
r
Riik organiseerib autoavariisid sest ehitab libedaid teid./ 8. veebruar 2019, 15:17
h
Heli/ 8. veebruar 2019, 15:07
Riigi põhimaantee võiks olla korras ja neljarealine. See mittetoimetulek kõige hädavajalisema tööga.
t
Taivo/ 8. veebruar 2019, 15:04
Mis ta siin ikka räsib küsimus on pigem meie teede kvaliteedis.
t
tee pole talve näinudti/ 8. veebruar 2019, 15:00
66 olid vaalud 2m ja enamgi nüüd nuti ei aita tuleb labidas võtta
t
tee meiste soomest/ 8. veebruar 2019, 14:54
nii kuidas meil tee põhja tehakse ei saagi paremat oodata
t
teede ehitaja soomest.kui kõik on vastavuses alus pinnale ei lagune ka asfalt/ 8. veebruar 2019, 14:50
kui ei viitsi vibada põhja ongi vitsad käes.teed p s aga raha taskus

s
8. veebruar 2019, 14:42
See tasuta bussi raha võiks hoopis minna maanteesse või hooldekodudesse Vaadake mis seal idavirumaal nende rahadega toimub .Aga KADRI muudkui kiidab.AGA SEE ON JU KA MINU RAHA.Mis seal keegi oma tasku ajab.
u
urki/ 8. veebruar 2019, 14:34
Talv ei ole karm.Kust te seda võtate .Normaalne lumi ja temperatuur .väem vinguda .
k
kas ei meeldi / 8. veebruar 2019, 14:24
meil kõik tasutaisegi . arstiabi.4aaastat järjekoras
t
täitke.../ 8. veebruar 2019, 14:20
k
Kalamees/ 8. veebruar 2019, 14:18
Need augud hakkasid märku andma juba suvel ja isegi varem, oli näha koorumist. Ei tasu ilma süüks ka kõike ajada
e
eeesti/ 8. veebruar 2019, 14:16
meil kõik tasuta kas kadri ka tasuta homme tule mul juba kõik tasuta isegi liha
s
seega kõik korras/ 8. veebruar 2019, 14:10
aga teil on tasuta bussud ,rongid no jah pärnu liinil enam ei käi
k
8. veebruar 2019, 14:04
KUS on karm talv? Eestis on üsna keskmine pehme tali siiani, ei mingit ekstreemsust kuskil!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee