Poliitika

Taavi Rõivas: Keskerakond koos EKRE-ga valitsuses oleks terve Eesti jaoks paras katastroof

Eesti Päevaleht, 5. veebruar 2019, 08:19

162 KOMMENTAARI

j
Jaan/ 10. veebruar 2019, 01:29
Taavi lihtsalt trollib, ignoreerib juba räägitud juttu, ja õõnestab Kaja jalgealust. Tubli, Taavi! Täiskasvanud poliitiku tegevus! :) perestroika.pw/2018-11-21-ratas-ekret-koalitsiooni-ei-votaks.html
m
mingid tühipaljad lubadused ja kavatsused. Ei saa ju sõna ka lõpuni kirjutada, kohe katkestatakse. / 7. veebruar 2019, 15:34
Enesekiitus on üks vastikumaid iseloomuomadusi. See läheb nii läägeks, kui kogu aeg ainult jutt käib, kui õige ja ilus elu siis oli, kui mina olin valitseja ja mida ma veel nüüd ära teeksin, kui uuesti selleks saaksin. Ja see ülbus, teiste mahategemine (kusjuures need teised tänapäevani ei saa üle ega ümber sellest, mis kõik "ära tehti"). Vähe sellest, et kõik on valesti, et EKRE on ei tea kes, ei saa ikka veel Savisaarest ka rahu. Kohe nagu kripeldab, kui ei saa seda nime nimetada. Miks peab kogu aeg kedagi närima? Käitu ise korrektselt ja räägi juttu, mis oleks ikka vähegi mehe jutt,mitte m
k
Karl XII/ 7. veebruar 2019, 14:29
Maksa võlg pangale enne ära ja siis tule valimistele!Panga londi otsas ja kõik pankade heaks seadusi vastu võtma oled nobe orav.
n
Naine/ 7. veebruar 2019, 09:52
Eile saates ei lubanud hr.Rõivas eesti rahvale mitte mingit palgatõusu. 17 a juba valitses ja nüüd ikka veel sama valitsemismuster kumab läbi.KÕige hullem valik eesti jaoks on reformierak.
k
Kutja/ 6. veebruar 2019, 19:57
r
Rein/ 6. veebruar 2019, 13:12
Kui keskerakond liigub tagasi valitsuseelseste lubaduste juurde,siis on nad EKRE-ga ideaalne kooslus +isamaa võrratu valitsus,mis rahuldaks enamust Eesti rahvast.
k
Küsin/ 6. veebruar 2019, 11:56
Kas sa pisutki originaalsem suudad olla? Kui asjalikku öelda ei ole, siis ikka jälle see vana hea külmkapp.
k
Küsin/ 6. veebruar 2019, 11:53
/00:07-le Millal enamus eestlasi nii ära pööras?

v
valija/ 6. veebruar 2019, 08:49
REFE ei saa valida,sest nad pole nõus kellegagi valitsust moodustama.
j
juga/ 6. veebruar 2019, 02:00
Tundub, et see igapäevaselt kommentaariumites räuskaja, kes isegi ei ole võimeline mitme nime alt kirjutades stili muutma, ikka suurte tähtedega üle paari sõna, on vist Refi leival olev troll.
M
/00:07-le/ 6. veebruar 2019, 00:32
Miks ma seenele peaksin sõitma?Enamus eestlasi just EKRE valibki.Küll 3.märtsil ise veendud.
t
6. veebruar 2019, 00:26
to to rahvas:europarlamenis ollakse samas liberifraktsioonis ilusasti koos,sobite kokku hästi,rahvakurnajad.
p
puntratants/ 6. veebruar 2019, 00:00
Üks õige sõna Taavi poolt peale pikka pausi
m
Mina toetan EKRE`t/ 5. veebruar 2019, 23:58
Uskumatu,valimised on alles 03.03.2019 aga Taavi Rõivas juba otsustab, kes kellega valitsusse läheb.Taavi on enesekindel.
j
juga/ 5. veebruar 2019, 23:45
Ega see Ref ka nende juhtoinaks oldud pikkade aastate jooksul midagi lihtinimeste heaks ära ei teinud. Nüüd Kaja juhtimisel kohe kindlasti mitte. Aga paraja katastroofiga ikka saaks hakkama. Ref ei julgenud isegi ränderaamistikus oma arvamust avaldada, see oleks olnud ju pooldav.
ü
5. veebruar 2019, 23:17
Ükskõik kes sinna valitsusse saab aga mitte Rõivas ja reffid, sellisel juhul sellist asja nagu eesti vabariik enam 15 aasta pärast pole.

m
5. veebruar 2019, 22:50
ma kasutaks refi valimismakulatuuri hea meelega kemmergus,aga paber on natuke tugev,kuid tulehakatuseks sobib kenasti.
e
Eesti energy/ 5. veebruar 2019, 22:48
Eve... Kas te olete voolu saanud... ?
t
Taavile/ 5. veebruar 2019, 22:33
o
OH.../ 5. veebruar 2019, 22:26
...kas juba külmkapilugu meelest läinud,et juba pritsib sülge siin.Ära lahmi siin sõnadega ja tee teisi maha,kui ise patune.Millal me siis ikkagi viie rikkama riigi sekka saame....?
n
naine/ 5. veebruar 2019, 22:10
e
EKRE/ 5. veebruar 2019, 21:53
peaks võtma kilekotimehed-erakonnad vastutusele lõpuks
a
ansipi kool,/ 5. veebruar 2019, 21:32
p
põllumajandusest / 5. veebruar 2019, 19:32
sai väga edukalt jagu Laar, kes arvas, et ise tootmise asemel on odavam osta Poolast.Aga kust ostmiseks raha tuleb? Maa ja majade müügist välismaalastele.

v
varsti kaob üldse / 5. veebruar 2019, 19:28
pension ära kui ei suudeta peatada tööjõu äravoolu.Keegi peab ju selle raha riigile teenima, millest pensione maksta.Töötajate olukord aga aina halveneb.Kuidas saab ükski erakond lubada ravijärjekordade vähenemist kui meil ei ole piisavalt arste?Med õdesid ka ei ole, rääkimata teistest töötajatest.
j
jajah/ 5. veebruar 2019, 19:25
kobe riik poliitikutele ja igasugu lullilööjatele.Tööinimestel on targem lahkuda.
e
EKRE/ 5. veebruar 2019, 19:04
Soovisin Henrik Kalmetile edu töös ja ettevõtmistes.Heasoovijaks:EKRE Ja see suunati modereerimisele :D
r
5. veebruar 2019, 18:46
RATAS oled kull katastroof oma parteiga
j
Jaa-jah./ 5. veebruar 2019, 18:43
kusjuures võib-olla olekski parem, kui nad saaks kuhugi, muidu reaalsusega kohtumata paisutavad järgmisteks valimiseks oma lambakarja veel teab kui suureks. Aga see vist nende plaan ongi.
s
See selleks, ainult et/ 5. veebruar 2019, 18:30
üks peenhäälestaja pole nüüd küll selle ütleja.
e
Elukutseline Setu/ 5. veebruar 2019, 17:38
Kui Eesti suutis üle elada 17 aastase katastroofi/oravate võimu, siis ei saa meile enam miski kohutav olla.
i
ITi/ 5. veebruar 2019, 17:21
Õige!Parem veel hääl anda peale 18:00.Siis läheb neil server segaseks.

t
Taat/ 5. veebruar 2019, 17:16
kandsin just 100€ nende kontole!Et valimistel ikkagi mu pisike toetus abiks.
t
tõde/ 5. veebruar 2019, 16:49
Eile ostsin EestiPagari "MustLeib" 0.76€. Fakt. 2016 novembris sai sama leiva 0.48€ eest. Arvutage ise kes aru saab protsentidest. Muideks, leiva hinnatõus viib järgmiste hinnatõusudeni.
v
Vaatleja/ 5. veebruar 2019, 16:43
Mine viska voodisse, näed luulusi!
e
EKRE saab hääled/ 5. veebruar 2019, 16:12
s
slogan/ 5. veebruar 2019, 16:10
Mittemidagi tegemise kohta on üsna kobe riik üles ehitatud, Valetajaid ja silmamoondajaid ekre ajupesuseltsist on vaja vähem uskuda
a
ain/ 5. veebruar 2019, 15:09
terve see reformierakond on üks suur katastroof koos kallastega1111????ja ka sinuga röivas
V
.../ 5. veebruar 2019, 14:46
Valid refi -saad keski ja vastupidi!
t
to Rahvas/ 5. veebruar 2019, 14:31
nii rumalat juttu saab rääkida vaid EKRE pooldaja. Hääleta kuidas tahad, aga panna reformierakonda ja keskerakonda omavahel paari on idiootsus kuubis. Need kaks erinevad teineteisest nagu öö ja päev. Teie rahvusluse juttu kahjuks võileiva peale määrida ei saa ja EKRE lubadusi uskuda on ülim naiivsus.

o
ole/ 5. veebruar 2019, 14:20
Ratas tõstis leiva hinda ja kärpis pensione? Keegi on liiga palju käbisid närinud...
e
eks ta ole.../ 5. veebruar 2019, 14:18
Ehk neil polegi enam külmkappi või on kuhugi silma alt ära? Milleks piinlikke asju meenutada? Astud kööki ja seal ta on - vahib vastu ja irvitab. Vorstigi ei saa ilma naiseta kätte, iga kord lippa poodi uue järele. Hirmus stress ja foobia hommikust õhtuni.
o
ole/ 5. veebruar 2019, 14:12
Neid katteallikaid on varasemalt avaldanud nii Keskerakond kui reformarid. On sellest mingi positiivne tulemus rahvale sündinud? Valimiseelseid lubadusi ja tehtut võrreldes - enamasti mitte. Seega ei ole katteallikate esitamine tähtsaim vaid samuti bluff. Kui puudu tuleb, tõstetakse makse või jäetakse lubadus täitmata ja süüdistatakse eelmist valitsust või koalitsioonipartnerit.
r
Rahvas!/ 5. veebruar 2019, 14:04
Õigema valimistulemuse saame ainult hääletades valimisjaoskonnas ja paberil. Oravad ja kesikud juba ennustavad kaksikliitu. Mis te arvate, miks? Sest neil juba häälte jagamise nõupidamised käivad. Sest serverites on programm "Maja võidab alati". Paika pannakse ainult protsentide saak. Aga jah, unistada ju võib. Vaadake ise hiljuti TV-st saadet, "Nutisõltlased".
v
vajusime / 5. veebruar 2019, 13:56
ja tänaseks oleme eesti pensionäri toimetulekult ELi viimane
a
arvad siis nii/ 5. veebruar 2019, 13:53
Aga Raamleping, maksutõusud, töökõlbmatud eelnõud riigikokku, pensioni tõstmise võimetus ?Programmilised lubadused ,mis peale võimule saamist kõrvale heideti ???
e
ei tea/ 5. veebruar 2019, 13:48
räägi lähemalt, aga paari viimase aastaga on meie pensionäri elatustase langenud ELi viimaseks.
o
ole nüüd/ 5. veebruar 2019, 13:47
Tänase juhtiverakonna lubaduse pole pennigi maksnud. Jäeti lihtsalt programmilised lubadused täitmata ja tegeldi hulga kasulikumate asjadega.

m
Miks lasta kahjur-poliitikul lahkuda/ 5. veebruar 2019, 13:33
...kui saaks rakendada paragraafi kahju tekitamise eest eriti suures ulatuses!?
m
Meedia Keskpunkti kohta küll ei saa seda öelda, et tekib tahtmist valida./ 5. veebruar 2019, 13:25
v
5. veebruar 2019, 13:17
Valida tuleb neid kes põhjendatult oma lubadustele avaldavad ka lubaduse katteallika Muidu on nii et usume ilusat ak siisilangetust aga selle saamiseks peame maksma mingit uut või uusi makse Majandus lihtsalt toimib nii Iga lubadus maksab ja kahjuks mitte vähe Mõelge
a
Arvan/ 5. veebruar 2019, 13:09
Esialgu on täitsa mõnus püherdada laialikülvatud laenurahas. Selgus tuleb hiljem: riik läinud, pea haige, lastel nälg potis.
v
Vahet pole/ 5. veebruar 2019, 13:08
Närilised ja ühtne venemaa on mõlemad näidanud end luuseritena, kellelt on oodata ainult maksukoormuse kasvu ja hindade pöörast tõusu vahega, et üks koogab brüsseli ja teine moskva poole.
n
Nii/ 5. veebruar 2019, 13:04
Aga ehk EKRE polegi nii hull. teeb lihtsalt rohkem kisa, et teda märgataks, vaikselt nohistades ei saa nii hästi inimeste meeli mõjutada. Aga ta siiski ei laima teisi nii alatult kui Reformi tagatoa tegelased kes rikuvad teiste tervist, et puhastada teed enda võimule.
ä
Ära valeta/ 5. veebruar 2019, 13:00
Ratase valitsemise 2 aastaga on LEIVA hind tõusnud üle 50%. See on fakt mida ei saa ümber lükata. Rõivas oli võimul ligi tuhat päeva ja tema ajal oli CPI null. Sa ju tead mis asi on CPI ?
e
Eve/ 5. veebruar 2019, 12:57
Valin Keskerakonna sest see erakond on ainuke kes hoolib meie inimeste heaolust ja teeb selle nimel tööd ilma kisata, laimuta ja vihavaenu õhutamiseta.

a
Ah soo/ 5. veebruar 2019, 12:54
Paras katastroof oleks reformistlik valitsus sest enam vaesemaks me jääda ei saa. Rõivase valitsuse ajal langesime elatustaseme poolest juba tagantpoolt kolmandale kohale. Rõivas võiks parem vait olla või poliitikast lahkuda. Ta on tahtejõuetu ja oskamatu.
j
Jaan/ 5. veebruar 2019, 12:44
Pole hullu! Elasime Reformierakonna kannatused üle ja elame ka kesikud üle. Ootan juba seda päeva kui kesikud ja reffid räägivad , et nende vahel on alati kõik hästi olnud.
m
Mina/ 5. veebruar 2019, 12:42
Mitte kunagi Rrefeid või Keskerakonda! ... EKRE võimu!! Nad ei toeta EL huvusi ... ELst välja! #ESTexitEU Me kaotasime oma iseseisvuse, pärast 2004.a.
e
EKRE/ 5. veebruar 2019, 12:38
EESTI EEST! Valin EKRE, valin endale iseseisvuse riiki, kus on sõnabadus ja oma kultuur.
e
ekstrasenss/ 5. veebruar 2019, 12:34
Me oleme 5 rikkama riigi hulgas (tagantpoolt), meil ei toimi ravi kättesaadavus jne. jne, jne, reffe valides vajume veel sügavamale mutta.
t
5. veebruar 2019, 12:27
Taavi,jäta järele .Mis te tegite aastast aastasse? Mitte kui midagi. Jälle lubate. Miks küll!
e
Eevald tartust/ 5. veebruar 2019, 12:24
Erakonnad teevad valitsuse nendega kelle rahvas valib, mitte erakonnad valivad kellega koostõõd teevad..huumorinurk...see mitte koostõõ tegemine kellegiga on ikka täielik farss..kui ekre saab hääled tuleb nendega koostõõd teha..kui ei tee siis on rahvatahte vastane tegevus..punkt rõivas.
m
memm/ 5. veebruar 2019, 12:22
Rõivas, Teie valitsusajal muutus Eesti õhukeseks ja ära ei tehtud midagi. 18 aastat Eestit valitsenud reformarid on kõiges süüdi,et me momendil oleme seal kus oleme.

t
Tubli saavutus/ 5. veebruar 2019, 12:22
Kui Rõivas sai peaministriks, oli riigi võlg 0 Euri. Kui ta lahkus, siis 17 miljardit. Pankrotistunud oli omamaine tootmine, põllumajandus, keskklass.
m
maamammi/ 5. veebruar 2019, 12:21
Ma küsin, kas Õhtulehe moderaatorid on kallutaud, et isegi küsida, KAS Viimsi vallabvolikogu otsustab nii nagu Siim TAHAB ? ei tohi ? Ja kelle poole kaldu ?
h
5. veebruar 2019, 12:15
HUvitav, KAS VIIMSI volikog ON JUBA Siimu taskus ? KUIDAS muidu Randjärv sai keksida, et Siim pakkus talle Viimsi vallavanema kohta . Ega ta muidu ju julgeks Riigikogu leivalt lahkuda, kui ei teaks, et saab vallavanemaks. Ja KUI palju siis Viimsi oma vallavanemle ka palka maksab ? Põnevad lood seal vägevas vallas ! AGA äkki lainele EI SOBI nii odavalt tehtud kabinet, ainult 25 000 ! Tal ju nõudlik maitse.
v
Vaatleja/ 5. veebruar 2019, 12:13
Kõige suurem katastroof oli ja on Rõivas.
k
kiisuke mäu/ 5. veebruar 2019, 12:12
Rõivas sina oled Eesti jaoks paras katastroof
a
A/ 5. veebruar 2019, 12:06
Keskerakonnaga on kahjuks asi veelgi hullem - lisaks mittetäitmisele nad ka REEDAVAD oma antud lubadusi !!!!
t
Tglt/ 5. veebruar 2019, 12:00
Katastroofiks on olnud hoopis laastavad reformid: maksuvabad võõrpankade miljardid, riigi ressursside odavmüük, eliidi poputamine, massilised kohalikud tööpõgenikud, tuhanded sündimata lapsed, kodanike depressioon ja meeleheitekäitumine.
h
Hernetont/ 5. veebruar 2019, 11:59

m
maamammi/ 5. veebruar 2019, 11:58
Meil Taavi ja eelnevate valitsustega kogemus olemas, elasime need üle, elame ka selle. Eesti rahvas on visa, ma Põhjasõja,
k
külmkapp/ 5. veebruar 2019, 11:51
t
Toots/ 5. veebruar 2019, 11:48
Mis kinni ei jää saab kinni löödud!
p
palun ära valeta/ 5. veebruar 2019, 11:46
Isegi president Rüütel olla mõned aastad tagasi maininud, et just sellisest riigist ta unistaski.
m
mõtlev kaklulaator/ 5. veebruar 2019, 11:44
Saraatov võtab natuke rohkem elektrit , Bosch natuke vähem. Saraatov täätab tõrgeteta 15 aastat, Bosch aga maksimaalselt 5 aastat. Kui vahet näed , siis saad ka aru. Minu täisautomaatne pesumasin Vjatka töötas 1990 aastast 2005 aastani. 2005 ostsin pesumasina Boscg ja sellest ajast saati olen välja vahetanud 3 kõige kallimat Bosch pesumasinat Neljanda ostsin jaanuaris nimega SHARP. Näis ,kuidas see firma ennast õigustab? Kumb on siis parem?
z
Zanuzzi/ 5. veebruar 2019, 11:43
Toimib juba aastaid! Palling ka kiidab /ei värise ja ei vea alt!
k
Katastroof sõna kõlab sama moodi nagu traagika/ 5. veebruar 2019, 11:42
https://youtu.be/GKcaEupjkuI?t=3930 Inimesed Sõdurisinelis 1968 A: See on teate eestlaste traagika, teate... khmkhm.. B: Sina tolgus! khmkhm.. OLED EESTLASTE TRAAGIKA KÜLL JAH!
e
ei saa aru/ 5. veebruar 2019, 11:41
miks üldse selline kaltsu-nukk riigikogus on ja võtab veel sõna,reformi katastroof sai läbi nüüd naudib elu aga varsti läheb tuliseks

n
Nii ta on.../ 5. veebruar 2019, 11:40
Võlad ja võlad---- stress ja vesi peale! Kui nüüd E hääletamise server ka alt ära hüppab???!
o
ottmandoo/ 5. veebruar 2019, 11:38
Huvitav kas Värkide peres peeglit ei olegi? Või on EAS abirahad kõik laiaks löödud?
s
selles jutus peitub tõde,/ 5. veebruar 2019, 11:36
aga kui Reff võtab valitsemiseks punti keskerakonna , oleks see juba Eesti lõpp.
s
Siim/ 5. veebruar 2019, 11:34
Päris hirmus tundub Taavi-poisile seis. Ja asja eest. Kes ukka valib erakonda, kus kandideerivad Pentus ja Randjärv?
r
Ronja/ 5. veebruar 2019, 11:34
Miks need teised erakonnad EKRE t nii väga kardate-laimate?
m
marks/ 5. veebruar 2019, 11:33
Huvitub küll , mina . Tahaks Taavi valimisreklaami külmkapile paigutada.
m
marks/ 5. veebruar 2019, 11:33
Huvitub küll , mina . Tahaks Taavi valimisreklaami külmkapile paigutada.
t
Tiit/ 5. veebruar 2019, 11:31
Kremli tr ollid küll aga mitte EKRE omad.

j
ja sinu/ 5. veebruar 2019, 11:29
b
Bosch/ 5. veebruar 2019, 11:25
Kumb on parem kas külmkapp Saraatov või Oka?
e
emale/ 5. veebruar 2019, 11:24
mul, kui penskaril, pole viimase aastakümne jooksul küll nii halb elu olnud, kõikjal tohutud hinnatõusud.
w
whirpool/ 5. veebruar 2019, 11:24
Kumb on parem kas külmkapp Saraatov või Electrolux?
t
tubli taavi / 5. veebruar 2019, 11:18
välja rehkendasid, või exel rehkendaski .
ü
üldiselt/ 5. veebruar 2019, 11:16
t
taavi on reformierkonna jaoks/ 5. veebruar 2019, 11:14
suur katastroof. ärge eksponeerige taavit, te reiting kukub sellega.
m
Metjen/ 5. veebruar 2019, 11:12
Reformerakonna valitsejaid oleme ju kòik nàinud ja tundnud ning kuhu me siis jòudsime selle ajaga.Viie rikkama riigi hulka ja bensionàrid elavad meil hàsti.

l
liisa/ 5. veebruar 2019, 11:09
sina puukella ja pähkliajuga tyyp oled meie riigi katastroof,nii eilses kui tänases.sul peaks häbi olema yldse avalikkuses esineda,kuid mida pole seda pole-südametunnistust ning häbi.
v
v/ 5. veebruar 2019, 11:02
Rahu tagab kui inimene suudab oma aju tasakaalustada. Liiga palju negatiivi viib hirmuvalitsemise ja kaoseni. Liiga positiivne aga kardab oma karma nimel kurjusele õelda ,et ka minul on õigus osaleda valimistel. Niisugust õelat sõnasõda trükki lasta on inimkuritegu, sest ka lapsed loevad suurte isade vihaõhutusi meedia vahendusel.
e
ema/ 5. veebruar 2019, 10:59
Saa aru, et valitsus ei koosne Keskerakonnast. Kui valitsus oleks vaid KE, siis poleks muret kõiki lubadusi täita. KE tegi niigi palju head, kui võrrelda RE valitsemisega, kus toetati vaid rikkaid.
m
Mida küll mõtlevad erakonnad, kes annavad enda nimel sõna laurihussaritele ja keitpentustele?/ 5. veebruar 2019, 10:56
k
Kuusik Kaasik/ 5. veebruar 2019, 10:55
Ivan.Sa võid oma sellesisulist arvamust avaldada v.keelses delfis või Komsomolskaja Pravdas
j
Juku/ 5. veebruar 2019, 10:55
Sant käbiaasta tulekul ....
a
5. veebruar 2019, 10:53
t
Teeline/ 5. veebruar 2019, 10:51
Ei saa! Tööl peab raha välja teenimiseks t ö ö d tegema. Aga mida ei oska, seda ei oska.

u
uss/ 5. veebruar 2019, 10:50
Te kõik olete üks paras katastroof. Rõivas, kes oli peaminister kui hakati ellu viima töövõimereformi? Minu mäletamist mööda Rõivas.
k
Keegi kirjutas:/ 5. veebruar 2019, 10:47
"Olen nõus teie partei(rehvi) poolt hääletama kui käite välja loosungi. Eesti Vabariik ühineb sotsiaalhartaga" A kuidas see viimane võimalik oleks? Eesti ei ole hetkel Vabariik. Vabariigiks saamiseks tuleb teha Estexit. Kuidas ühineb Vabariigiks saanud Eesti sotsiaalhartaga, kui on eelnevalt EL-st välja astunud?
u
Urmas / 5. veebruar 2019, 10:44
Kas kedagi siin yldse huvitab ka mida Taavi R6ivas arvab ?
m
mis iganes,/ 5. veebruar 2019, 10:44
hea, et sotse ei maini keegi.Irv.
s
5. veebruar 2019, 10:43
See,et rõivase sugune l.o.ll...pea peaministriks oli loodusünnetus.
h
heh/ 5. veebruar 2019, 10:40
Rõivas teab väga hästi et kõige hullem ja halvem kooslus Eesti riigile ja rahvale oleks RE+EKRE koalitsioon, sest see oleks paduparempoolne ja soosiks pelgalt 20% siin elavatest inimestest ja kindlasti kõrgkihti ehk ärikaid. Et RE ei oska mitte ühtegi mõttejuppi sõnastada ilma Jüri Ratast halvustamata, ei ole enam ammu uudis, aga samas ka antakse märku et Ratas on õigel teel. Mina igatahes kirjutan valimissedelile numbri 961. Ei tea kas Tarand hakkab nüüd KE-le varjatud rahastamise eest arvet esitama, kuna kirjutasin siia üliolulise numbri.
v
Valli/ 5. veebruar 2019, 10:40
Kulla, Taavi! On arusaadav, et see oleks teie oravatele katastroof. Selles punktis on Sul õigus. Eestimaale oleks katastroof, kui käbikuningad võimu saaksid.
e
EKRE ei soovi Keskerakonnaga valitsust moodustada, kuna EKRE ja Keskerakonna põhimõtted ei ühti. / 5. veebruar 2019, 10:40

k
keegi/ 5. veebruar 2019, 10:39
röivas on katastroof --palun mine tööle
e
Eesti rahvas/ 5. veebruar 2019, 10:38
tahab, et Taavi ja Noosimannus hüvitaks riigile 3,7 miljonit kahju mis tekitati Arsenali müügiga Noosimannuse äripartneritele. PS.Tänu sellele vargusele sai Taavi hiljem peaministriks. Eeskujulik varas.
t
to A/ 5. veebruar 2019, 10:36
Jah,ei ole see lubaduste täitmine nii lihtne! Kui võimul oleks üks võimas erakond,siis oleks lootus kõigi lubaduste täitmiseks ,kuna võimul ikka koalitsioon 3.erakonnaga,siis raske saada ühtsust mingi lubaduse täitmiseks ja nii jäävadki mitmedki lubadused lubadusteks!
a
Arvan/ 5. veebruar 2019, 10:35
Aga vähemalt esialgu on täitsa vahva laialipuistatud laenurahas püherdada. Selguse saabudes on juba hilja: ei ole riiki, taskud tühjad, pea haige, lapsed nõuavad süüa.
m
Mari/ 5. veebruar 2019, 10:34
Mitte eesti valijatele pole vaja et RE oleks koalitsioonis, vaid meie suurele naabrile. Et et eestis oleks palgaarmee , et Simmid jõuaksid oma karjääri kõrgemasse tippu upitatud, et VEB räpased fondi saladused jääks igavesti lukku , et ka edaspidi toimuks ladusalt ja pikki aastaid sadade miljardite vene musta raha pesu just Eesti kaudu jne veel räigemat. See meie meedia kosjasobitamine on lihtsalt tülgastav.Seni kui rehvi mustad peetrid on valimisnimekirjades otseselt või kaudselt, ei ole RE ülbikud parketikõlbulikud.
k
Kuusik Kaasik/ 5. veebruar 2019, 10:34
Miks Rõibale peaksid Eesti asjad korda minema. Tema kodumaa on tadžikistanis
h
halloo/ 5. veebruar 2019, 10:28
Sa Bretooni linnuvaatleja oled vb kuulnud, et peatäi on Eestis kordades hullem probleem, kui olematu migratsioon. Ja kui hirmutamisest rääkida, siis peatäi näeb mikroskoobis suhtkoht jõle välja, isegi mutandist migrandist koledam. Seda ma räägin lihtsalt tasuta nõu korras, et mõni värske partei võiks peatäi oma menüüsse võtta ja sellega rahvast kollitades otse Toompeale sõita. Mõtleks, milline magus tonditeema on üles noppimata.
l
Loviisa/ 5. veebruar 2019, 10:26
17 aastat soositi ainult rikkaid, käputäiel on Eestis hea elada,enamusel mitte. Rõivas nutab rikaste pärast,aga Ratas hoolib kõikidest. Küll loobivad talle kaikaid kodaraisse, lausa valetavad, rikastele see maksusüsteem ei sobi, vaestele aga suurepäraseltRõivas olgu vakka

s
5. veebruar 2019, 10:23
Suur Isa ütles nüüd tarkuse välja! Tegelikult vaata ennast kui katastroofi!
a
A/ 5. veebruar 2019, 10:21
Eelkõige tuleks keskenduda erakondade EELMISTE valimislubaduste täitmisele ! Ae , ajakirjandus !Kus on analüüsid ????
a
Al/ 5. veebruar 2019, 10:19
Jumal hoia jobude refide eest
m
munk ( μοναχός )/ 5. veebruar 2019, 10:16
Nyt orava tulee ja lööb korra majja.
e
eestimees/ 5. veebruar 2019, 10:15
Minu arust on Eesti jaoks katastroof see kui selline mees tahab Eesti nimel sõna võtta ja valitsusse jälle pressida. Ülbusel ja nahhaalsusel ei tohi olla piire...selline on oravapartei moto, mitte "parem tulevik"
b
Bretooni linnuvaatleja/ 5. veebruar 2019, 10:14
Sotsid, keskid ja refid olid kõik rändepakti poolt. Täiesti arusaamatu, miks EKRE ja Kesk omavahel liitu peaks pinema. Nüüd on Kesk teinud käigu, et toetab homoabielusid ka veel. Sotsidest ei saa aga üldse enam asja - erakond, kes peaks seisma väetimate eest ja lihtsa töölisklassi eest, paneb need samad väetid ja töölisklassi otse rindejoonele, sest just nemad puutuvad esimestena kokku pagulastest tingitud probleemidega. Ega neid moorapäid siis Viimsisse elama panda ju! Lisaks ei lase Ukraina odav tööjõud ka meie lihttööliste palkadel tõusta. Palju õnne, Eesti!
a
ahah/ 5. veebruar 2019, 10:12
Et kui sööd päevas purgi konservube, oledki konservatiiv? Ag vb jätaks terminitega vehklemise ja keskenduks erakondade senisele tegevusele ja aususele, haridusele ja suutlikusele riiki juhtida.
t
Tervishoiunõunik/ 5. veebruar 2019, 10:03
Rõivas oli ja on Eesti jaoks katastroof,peenhäälestaja.

a
A/ 5. veebruar 2019, 10:02
Keskerakonnal on ENAMUS eelmisi populistlikke valimislubadusi täitmata !!! (miinimumpalk 1000 , astmeline tulumaks , vanurite pensioni eest hooldekodus hakkama saamine , sundüürnike ebaõigluse kompenseerimine , e-valimiste kaotamine ,homoseaduse tühistamine , presidendi otsevalimiste seadustamine ,referendumite lubamine , vastuseis Rail Balticule jne .) Keskerakonna valijad ! Ega te ometi jällegi lase Jüril endale pähe soristada ? Kas teil mingi väärikus on või ei ole ?
t
5. veebruar 2019, 10:00
Tjah eks iga koll krooksu oma mätta otsast.
r
5. veebruar 2019, 09:57
Reformierakonna loodud katastroofis elame praegu. Keskerakond on oravate kloon.
r
reformierakonna fenomen seisneb selles/ 5. veebruar 2019, 09:56
et eesti majandus kaotab oma tööjõudu naaberriikide majapidamistele ja jääbki kaotama, kuitahes palju ka neid idaukrainlasi peale ei tule.
j
Juba tõestasid/ 5. veebruar 2019, 09:56
Sina oled igas valitsuses katastroof
v
valija/ 5. veebruar 2019, 09:55
Mina arvan ka,et Rõivas ise üks suur katastroof
e
Elukutseline Setu/ 5. veebruar 2019, 09:55
Eks see katastroof võib tabada oravaid küll. Kui nad järgmisest valitsusest ka välja jäävad siis ülejärgiseks korraks on juba krooks väljas.
ü
üks on hunt ja/ 5. veebruar 2019, 09:51

e
Eesti konservatiivsed EKRE -t valivad mehed !/ 5. veebruar 2019, 09:46
Tehke ennast ka konservatiivideks pidavatele naistele selgeks ,et RE , KE ,SDE on hoopis liberaalsed parteid ja neid valida ei tohiks .
p
Püha Lihtsameelsus/ 5. veebruar 2019, 09:45
Kas ostaksite elamise maaklerilt, kelle kohta teate, et luiskab, niiet suu suitseb v lähete laenu võtma tüübilt, kelle kohta teate, et on alatu mölakas v lähete ebaadekvaatse tohtri juurde? No aga miks siis tahetakse riiki usaldada erakonnale, kes kõike seda teeb?
t
to 9.00/ 5. veebruar 2019, 09:45
ma ei näe küll lamedat sõimu. ausad vastused ju!
r
5. veebruar 2019, 09:44
Reformierakond koos Keskerakonnaga ja eriti sotsid on katastroof.
e
ehh/ 5. veebruar 2019, 09:43
see oleks reformi jaoks katastroof!
m
Mõtiskleja/ 5. veebruar 2019, 09:43
Ega ei kujuta ette küll , aga pole hullu. Lähiajaloos on euroopas võimule tulnud ka natsionalistlikke parteisid , midagi äärmuslikku pole juhtunud. Aga kui oravad võimul olid ja lõhe vaesuse - rikkuse vahel aina kasvas , siis see polnud samuti mingi õnnis aeg. Taavi. Olen nõus teie partei poolt hääletama kui käite välja loosungi. Eesti Vabariik ühineb sotsiaalhartaga. Miks kõik erakonnad seda kardavad ??? Ega riigikogu pole Eesti Vabariik , see on ikkagi eelkõige siinsed elanikud ja las nemad otsustavad , kes tekitab "katastroofi" siinsel maal.
r
R/ 5. veebruar 2019, 09:37
Rõivas on ise suur katastroof.
t
Taavi/ 5. veebruar 2019, 09:37
koos reformikatega oleks suurim katastroof!

e
Eugenius T./ 5. veebruar 2019, 09:37
Kremlist tuli läbi DANSKE Ligi 200 miljardit-sellest osa tuli sidrunites ka Refile kui Jürgen oli rahaasjade minister.Võib-olla see veeti kilekottides valimistele üle-eelmine kord,võib-olla pandi riigiaparaat tööle,et keegi tõi välja altkäemaksude kampaania refi poolt...
e
5. veebruar 2019, 09:32
Eesti on suur suppipott mis keeb ja ei aja üle.
s
Samsung/ 5. veebruar 2019, 09:24
Kas just tuumasõda aga katastroof oli ja on küll.
t
Taavil jälle õigus/ 5. veebruar 2019, 09:18
Mehele on Virumaal hääled kindlustatud...
s
siiani on EV arenguankruks olnud pikaajaline RE ka KE võim ja tüürimine. Paraku tüüriti karile!!/ 5. veebruar 2019, 09:16
s
5. veebruar 2019, 09:00
See on Õhtulehe kommenteerimistingimuste tulemus. Alles jäetakse ainult lame sõim, muu kustutatakse, siis on hea väita, et kommentaarium on p.e.l.d. sein
m
5. veebruar 2019, 08:58
Millegipärast arvas enamus, et reform on katastroof ja saadeti pingile. Karta on, et ega keskerakond peale valimisi ka reformi püünele ei upita. Milleks nad peaksid andma oma kõige suuremale konkurendile võimaluse ennast üles töötada?
i
irw/ 5. veebruar 2019, 08:57
küll on mure, kisa taevani ... mis selles siis halba on kui mõned asjad paika pannakse.

l
Lugeja/ 5. veebruar 2019, 08:56
Taavikene küll sa ootaks jälle peaaministri kohta .Mind on see reformikate erakonna laimud juba ära tüütanud.Teid kindlsti ei valiks. Haritus puudub. Veel palju õppida.
e
E/ 5. veebruar 2019, 08:56
Keskerakond on niigi koos sotsidega katastrof.
k
Kaltsupood/ 5. veebruar 2019, 08:55
Keski-Refi liidule?KERE liitu tuleb ilmtingimata vältida!
t
to Palju.../ 5. veebruar 2019, 08:54
f
Föde, Raal/ 5. veebruar 2019, 08:47
Eks EKRE kipub nii mõnegi erakonna roosat unistust kiirelt ja käsukorras föderalisseruvast Euroopast tuhmistama. Elame-näeme!
v
valija/ 5. veebruar 2019, 08:45
kõik siin kommentaarides ainult peksavad aga midagi mõistliku ise ei suuda välja pakkuda, tõenäoliselt saunalaval kõvad mehed kui õlu sees.
a
Analüütik/ 5. veebruar 2019, 08:36
Keskerakond Refiga oleks eestlastele katastroof:eestlus hääbuks ja suurfirmadele soosiva poolehoiuga reflased tooksid töötajatele hävingut.KERE valimisliitu tuleb eriti eirata!
a
Arusaadav,/ 5. veebruar 2019, 08:36
et Ratasel ei ole kerge laveerida oma südametunnistuse ja suure hulga venelastest valijate vahel.Samas,ilma nendeta keskerakond marginaliseeruks.Siiani ongi venelased need,kes kesikuid üldse pildil ja konkurentsi võimelisena on hoidnud.Et see ebanormaalne olukord lõpetada,peaks kõigilt põlisrahvuse hulka mittekuuluvatelt valimisõiguse ära võtma ning pikemas perspektiivis oleks parem kui neid siinüldse polekski!

a
5. veebruar 2019, 08:34
aga see oleks äge. aga me ei saa seda kunagi nägema. sest seda lihtsalt ei juhtu.
ü
Üldse jama ajavad!/ 5. veebruar 2019, 08:32
Eelmise pika valitsuse ajal näitas Reformierakond, kuidas rahvast nöörida. Nüüdne Keskerakond jätkab sama rada. Kiitma ja võrdlema on mõlemad kanged. Aga mina isiklikult ei vaataks nende poolegi. Liiga värskelt veel oravad meeles. Nüüd ka kesikud. Sotsid ja "isamaalised" sama mütsi all. Pole see EKRE ka ideaal, aga antud kehvadest siiski lootustandvam. Las peksavad, seda karastatumaks muutuvad.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee