Eesti uudised

End Vorbuse küla aiamajadesse sisse seadnud mehed peavad raudtee eest ära kolima

KODUTA JÄÄV SUVILAELANIK: see on tsirkus, minu ema ju ostis selle maja!

Arvo Uustalu, 3. veebruar 2019, 18:00

83 KOMMENTAARI

k
kats/ 4. veebruar 2019, 23:12
tunnen paljusi, kes vene ajal nendes kuurortides lõõgastusid ja neid hüvesid nautisid, kuid ei tea selles nimekirjas ühtegi invaliidi, kõik nad olid suure palgalised juhtivtöötajad või siis nn. tööeesrindlased. Kui mitut invaliidi sina siis sel ajal neis kuurortides ka nägid?
k
kats/ 4. veebruar 2019, 22:59
t
to Väga/ 4. veebruar 2019, 19:54
Mille eest peaks talle sobivasse kohta uus maja ehitatama? Mille asemele? Kas temalt ära võetava maja eest või? Aga tal ju ei olegi mitte mingit maja! Ei üheski registris ega ka mitte mingit notariaalset ostu-müügi lepingutki. Või pärismistunnistust maja pärimise kohta.
t
to N/ 4. veebruar 2019, 19:50
Mille vastu peaks korteri andma? Kas temalt ära võetava maja eest või? Aga tal ju ei ole mitee mingit maja! Ei üheski registris ega ka mite mingit notariaalset ostu-müügi lepingutki.
n
NAIIV/ 4. veebruar 2019, 16:19
KAS EESTIS MAAD VÄHE ON ??? KUI RIIK KELLEGI KODUTUKS MUUDAB PEAB TA KA HOOLITSEMA, ET TOO SAAKS UUE ELAMISE, MITTE HALVEMA.PANDAGU SINNA 19m2 VALMISMAJAKE PEALE, KIRJUTATAGU nn.DOKUMENTI, ET LUBATAKSE ELADA SURMANI JA ONGI. A NO SEE PUTKA MAKSAB 20 000 eur.ON KA 15m2, AGA SOOJUSTAMATA 7000 eur - AQ KAS MEIE INIMENE NII KALLIS RIIGILE ON,ET SELLISE RAHAHUNNI(KU" ÜLES KAALUB. MÕTTETUD SÜSTEEMID LIBISEVAD ÜKSTEISEST MÖÖDEA JA ABI EI KUSAGILT. VÄHEMALT LOOMADE OMANIKULE PEAKS SELLISE KOHA MURETSEMA. JA LÄHESTIKKU PEAKS KOGUKOND SAAMA KOHAD.
m
Mida siin arusaamatut on?/ 4. veebruar 2019, 12:25
Kui tahad kinnisvara osta, müüa, vahetada või pärida, ole niipalju tark, et tee dokumendid korda! Kui sinu kinnisvara pole üheski registris, siis leheveergudel nuttes ei saa seda ammugi olema. Kui taguotsa toolilt lahti ei saa, pole ka midagi viriseda.
s
saab ikka./ 4. veebruar 2019, 12:23
ja kuidas veel saab.Need hüüdlaused : on õigus elule, on õigus haridusele , on õigus arstiabile, on õigus eluasemele , ei maks ju midagi . Kui raha on, maksad kinni kui ei ole siis aidaa !
o
ongi nii/ 4. veebruar 2019, 12:21
paljudelt esivanemate päranduse saajatelt võetigi maa ära just nimelt seaduslikult. Laar ja Hänni teadsid , mida teevad.

e
Elle/ 4. veebruar 2019, 11:34
Päris nii ikka ei saa, et viskame inimesed tänavale! See on küll kohaliku omavalitsuse ja ER ühine mure, mis neist inimestest saab. Inimene ei ole mingi kivi või puutükk!
t
to 11:05!/ 4. veebruar 2019, 11:31
Loe 08:23 kommentaari! Kas sul on midagi pärida? Või oled pärija?
t
to 11:05!/ 4. veebruar 2019, 11:07
Mida sa pärid kui pole, mida pärida? Või on? Siis tõesta seda notari juures.
t
to kaks korda..../ 4. veebruar 2019, 11:05
äkki oled midagi pärimisseadusest ka kuulnud? osta osta osta........
m
Maamaks/ 4. veebruar 2019, 10:33
Kui krunt, kus maja asub, on erastamata, siis pole midagi väidelda.
k
Kaks korda reha otsa./ 4. veebruar 2019, 10:29
Kui "ema ostis selle maja", on sinul ju võimalus teist korda maja ära osta! Tsirkust ikka jätkub.
o
oli jah/ 4. veebruar 2019, 10:22
Tänapäeval nõuab Saue vald pärakolka suvilas liitumist Tallinna vee ja kanalisatsiooniga olgugi neil oma pumbajaam ja veetrass välja ehitatud ning investeeritud maa-alustesse mahutitesse mida purgimisauto regulaarselt tühjendab.
v
vanasõna/ 4. veebruar 2019, 09:59
Vene ajal ikka öeldi, et seal kus lõpeb mõistus algab Raudtee valitsus... Kõik on kahjuks jäänud samaks ka meie ajal.

ä
ära vassi/ 4. veebruar 2019, 09:49
omanikuta vara läheb valdade poolt koheselt müüki ja raha valla arvele!
K
!!!/ 4. veebruar 2019, 09:48
Kunagi ammu-ammu oli saade ajaloos ette suurtest pettustest ja lihtsameelsetest, kes alt läksid. Meelde on jäänud, et näiteks Pariisi Eiffeili torni on lausa mitmel korral maha müüdud. Kui on leidnud rahakas lihtsameelne. Näiteks üks torni ostjatest oli XIX sajandil keegi vanametalli ümber sulatav ettevõtja. Kes enda arust sõlmis end ministeeriumi esindajaks nimetava kelmiga tulusa tehingu. Aga teatavasti vaid mingit allkirjaga vihikulehest omandi ostuks-müügiks siiski ei piisa. Kinnisvaratehingud tuleb teha ikkagi ametlikult, ette nähtud korras. Meil on selleks notariaalne vorm.
j
just / 4. veebruar 2019, 09:47
Kui inimeselt oli maa vägivaldselt 40 aastaks natsionaliseeritud ja omand kuulutati riigi taastamisel pühaks ja puutumatuks, miks siis inimene pidi koheselt jooksma oma omandit taastama ja kui ei jõudnud õigeaegselt ametniku jutule ,siis jäigi oma vanemate poolt väljaostetud maast ilma . Kuidas siin riigi poolset hoolivust mõista ?
s
see on eesti seadus/ 4. veebruar 2019, 09:37
kui sina ei anna siiis sõidame.. sust üle kui sina võtad lähed vangi
i
imelikule/ 4. veebruar 2019, 09:18
Inimene pikutas diivanil, kui riik pikalt ja pidevalt kuulutas, et nüüd on aeg avaldus esitada. Mitu aastat teatati ette, et tehke see asi ometi ära. Ei soovitud maa erastamist vaid ainult avalduse esitamist. Aga ikka ei jõutud seda teha. Osadel, kes siiski suure hädaga avalduse esitasid, rauges jõud kohe peale avalduse esitamist ja vallavalitsused otsivad neid siiani taga, mis nende varandusega teha, sest hooned on jätkuvalt kinnistamata.
i
imelikule/ 4. veebruar 2019, 09:11
Kui inimene ei mõista, siis tuleb küsida nendelt, kes mõistavad. Ise tuleb huvituda. Kui mina näiteks mõnes asjas päris kindel ei ole, siis ma konsulteerin nende tuttavatega, kes seda minust paremini teavad. Ja kui keegi tuttav pärib minult nõu neis küsimustes, mida mina hästi jagan, siis hea nõu eest ei ole mina kunagi midagi küsinud. Põhimõtteliselt võib igaüks Riigi Teatajaid lugeda. Iseasi, kui palju keegi sellest aru saab. Aga info on olemas. Kes peab sinu arvates täiskasvanud inimese eest muretsema, et ta rumalusi ei teeks? Ega ta vastutusvõimetu polnud, kellel peab eestkostja olema.
o
ole mureta/ 4. veebruar 2019, 08:59
on alanud 50 aastane õitseng kus majandus muudkui tõusvat. Siis jätkub kõigile ja jääb ülegi veel. Samas on alanud uus külm sõda ,mis laastab venemaa ja meie sellest ainult võidame.
o
Omanikule/ 4. veebruar 2019, 08:58
Omand ja selle ostmine tuleb ka vormistada.

o
Omanik/ 4. veebruar 2019, 08:51
Ja kuhu jääb see kurikuulus omandi seadus, et eraomand on puutumatu?
p
Palju on/ 4. veebruar 2019, 08:23
selliseid ehitisi, mis on küll oma tehtud, hoole ja armastusega tehtud. Aga on jäetud dokumendi pool tegemata. Nii on suvilaid, maju terrasside juurde ehitusi. On nõukaaegseid, on tänapäevaseid. Kui aga registrisse kantud pole, pole ka kedagi teist süüdistada. On ka neid, kes jätavad notariaalsed tegemised saatuse hooleks, "küll pärandus jagab". Aga ei ole ikka küll. Hoolitsege oma asjade eest dokumenteerides neid seaduslikult. Ja polegi mingit muret.
h
heauskne/ 4. veebruar 2019, 08:16
kui ostad varastatud kaupa, võid sellest ilma jääda. nii ka ebaseaduslikult ehiatud majaga
K
@./ 4. veebruar 2019, 08:12
Kas võilillejuured sisaldavad ka tugevatoimelisi psühhotroopseid aineid? Pigem on tunda LSD mõju.
k
Kahjuks.../ 4. veebruar 2019, 08:08
...seadused tehtud tunduvalt varasemalt,kui kedagi süüdistada,siis seda aega,kui hakati tagastama varasid.Kelle tagastati ja mõned on siiani ilma jäänud.Kui ei eksi,siis oli see M.Laari valitsus,kes seadusi tegid.Kõik peab olema seaduslik,siis saab vastu hakata.
Ä
@RS2/ 4. veebruar 2019, 08:08
Ära võta selle vaimuhaige jaburdusi südamesse.
v
Väga/ 4. veebruar 2019, 08:08
lihtne lahend: Eesti raudtee ehitab uued majad sobivasse kohta asemele.
ä
Ära valeta./ 4. veebruar 2019, 08:07

n
N/ 4. veebruar 2019, 08:02
Eesti Raudtee andku korter vastu ja milles küsimus....Aga teada ju on,et ER on riik riigis....
E
@Aadu/ 4. veebruar 2019, 08:01
Ega ei puutugi.Aga see tasuta elekter on kellegi peas ränga vaimse vaakumi tekitanud.Ja nüüd jaurab ja jaurab.
s
Saa oma tasuta elektrit edasi./ 4. veebruar 2019, 07:59
Ja tegele sellega.Jäta kommentaarium oma lollustest vabaks. Ikka peab mitu korda jaburdust avaldama?
i
imelik/ 4. veebruar 2019, 07:54
aga kus see rahvast hooliv riik sellel ajal oli kui inimene olukorda ei mõistnud, pikutas diivanil või ?
k
kolla/ 4. veebruar 2019, 06:45
Aastal 1949 loobiti stalini käsul kõik käsitud-jalutud turuplatsidelt ja raudteejaamadest veoautodele ja viidi Omski oblastisse kuurorti.7 kuuga tegid värske õhk ja nälg imet,enamus said otse taevasse.
s
selge see/ 4. veebruar 2019, 06:43
Ema ostis selle maja sealt kuhu ehitada ei tohtinud ja maad ei müüdud. Mis siin rääkida, normaalne kui ilma jääb.
m
4. veebruar 2019, 05:36
mis sa jaurad ,mine magama.
k
Kirjutaja ./ 4. veebruar 2019, 05:28
Kas garaaž on sinuarust kaühepereelamu . Suvila on mitteeluhoone .

s
4. veebruar 2019, 05:19
Suvila ei ole ühepereelamu kuna ta pole üldjuhul aastaringseks elamiseks mõeldud ja teda ei saa enanasti elukohana registreerida .. Nõukogude ajal oli kuni 1978 aastani suvilasse küttekolde ehitamine isegi keelatud .
k
Kirjutaja/ 4. veebruar 2019, 05:10
Eesti Raudtee on ümbernimetatud Nõukogude Raudtee allasutus - tekib küsimus kummal on sellele maale rohkem õigust Kas Eesti kodaanikil või ümbernimetagud Nõukogude organisatsioonil ?
i
irw/ 3. veebruar 2019, 23:57
ja mis sa teed kodutu ära joodud maksa või ära suitsetatud kopsudega.
m
Mami/ 3. veebruar 2019, 23:56
Mine ikka ise ja maga, tarkpea
t
to pole nõus/ 3. veebruar 2019, 23:42
kas sa oled ennast tõsiselt segi joonud ? ega sinusuguse lambaga pole midagi peale hakata. Selliseid on teisigi kes seda muinasjuttu usuvad mis mingi korrupeerunud "valitsus" ajab. kas sa tagumikku urvakile ei taha ajada,et sind siis toompea tegelased rida tehes panemas käivad.
n
need/ 3. veebruar 2019, 23:31
kesikud ja reffid on üks kamp puha, sest pärast irvitavad et said rahval jälle naha üle kõrvade tõmmata.
k
Kahju muidugi/ 3. veebruar 2019, 23:28
Hoonet seljas ühest kohast teise ei tassi. Kinnisvara ost tuleb alati ikkagi notariaalselt vormistada. Ja maja alune maa erastada. Kui keegi mingi väärtustu vihikulehe vastu 70 tuhat välja laob, siis tuleb tal vaid iseenda naiivsust süüdistada. Oli ENSV ajal kuidas oli, kui kõik oli riigi oma. EW on aga kõige alus ikkagi eraomand. Ja kui ost ning maksmine toimus kroonides, siis järelikult toimus see juba EW ajal (rahareform oli 1992.a. suvel). Kui inimene ise seadusi ei tunne, tulnuks enne mõnede teajamatega konsulteerida. Mitte aga niisama kellelegi raha peo peale laduda.
t
to ole nüüd/ 3. veebruar 2019, 23:12
Millist ajalugu sina siis eelistad? Kas seda mida õpetati nsvl koolides ning parteikoolides või?

K
Àadu/ 3. veebruar 2019, 23:01
Kas elektritsaabtasuta ei muutu kuidagi talumatuks
a
Aadu/ 3. veebruar 2019, 22:58
Mäletan, et nõukaaja lõpupoole, kui osutus avada televisiooniülekanne pikema maa taha (telesild NSVL ja USA vahel, siis väitsid tublid nõukoguse naised ka, et nõukogude maal EI OLE SEKSI!
a
Aadu/ 3. veebruar 2019, 22:53
Mis puutub dr Levini teema algatatud raudteetrassi muudatusse?
t
3. veebruar 2019, 22:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 4. veebruar 2019, 08:02
Ma ka tean perekonda kes kolis vabatahtlikult küüditatu elamisest välja kui see Siberist tagasi tuli. Ei ole ilus varastatud kinnisvara osta, müüa ega vahetada.
a
a/ 3. veebruar 2019, 22:51
a
Aadu/ 3. veebruar 2019, 22:50
a
Aadu/ 3. veebruar 2019, 22:47
Meil ju vabaturu majandus. Riik ei pea ju miskit peale kodanike maksudega õnnistama.
p
penn/ 3. veebruar 2019, 22:46
Vene ajal pandi kodutud hulkurluse eest vangimajja. Ega palju ei antud, nii paar-kolm aastat

v
vastus/ 3. veebruar 2019, 22:30
Kodutu siseelundid on kahjuks kehva kvaliteediga, odava tubaka ja alkoholiga ära rikutud. Pigem jahivad elundikütid noori sportlikke inimesi, röövivad neid ja müüvad põrandaalustele kirurgiakliinikutele. Need võivad asuda mõnes kinnises linnas, sõjaväe territooriumil, kuhu ajakirjanikud ei pääse.
o
omanik/ 3. veebruar 2019, 22:12
On need omanikud soovinud oma majapidamist seadustada? Vähemalt varem erastati hoonete juurde teenindusmaad ka siis, kui see asus mingi firma alal. Ka raudtee pidi oma maad kinnistuks vormistama. Kus olid selle vormistamise ajal vallaametnikud ja loomulikult hoonete omanikud? Ka nemad pidid tegema avalduse maa erastamiseks, kui neil leidus mingeid hooneid. Kui aga avaldust pole, pole ka midagi nuriseda.
e
elektritsaabtasuta-le/ 3. veebruar 2019, 21:48
Vene ajal oli ainult üks hea asi---pätid olid kinni ja oli surmanuhtlus!
e
elektritsaabtasuta-le/ 3. veebruar 2019, 21:46
"Eesti ajal pole ehitatud ainsatki kuurorti."...Jah, ENSV-le ENAM EI EHITATA TÕESTI!
t
Tõhus tõus/ 3. veebruar 2019, 21:26
Gaasihind lakke, bensiini hind lakke, elektri hind lakke , no mida sa hing veel oskad tahta !
j
Jaanika le/ 3. veebruar 2019, 21:22
Jaanka,kas sinuga on ikka kõik korras ?
t
to Jaanika/ 3. veebruar 2019, 21:09
jaanika- ära külva paanikat... ja tee silmad, kõrvad lahti ning lõpeta unenägudes elamine
e
Eino Taruk/ 3. veebruar 2019, 20:32
Ära moonuta tegelikkust! Laar ei võltsinud ajalugu. Tegelikkus on küll selline, et rikuti räigelt Põhiseadust ja inimõigusi. Selle eest tuleks sant vastutusele võtta jah!

j
Jaanikapaanika/ 3. veebruar 2019, 20:27
Kahju küll, samaväärne ja uus asemele.
k
3. veebruar 2019, 20:20
Kahjuks oleme hyydjad k6rbes.
e
3. veebruar 2019, 20:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
4. veebruar 2019, 08:15
mul maja taga mida palju...tule püherda. 10min 20€
e
elektritsaabtasuta/ 3. veebruar 2019, 20:13
Vene ajal oli palju invaliide ja nende tarbeks loodi kuurordid kus neile tehti mudavanni jpms. Pärnu ravila oli NSVL-i ajal kuulsaim kuurort kuhu toodi invaliide tervest NSVL-st. Eesti ajal pole ehitatud ainsatki kuurorti...
e
ei tea miks/ 3. veebruar 2019, 19:58
oli sul vaja korras hoida võõrast vara? jätnud see ikka omanikule ja hooldanud enda vara.
1
100/ 3. veebruar 2019, 19:55
m
Möhh/ 3. veebruar 2019, 19:54
Vene ajal polnud invaliide ka. Kui Rootsi invaliidide ühendus pöördus 50-datel aastatel (siis kümnend pärast sõda!) venelaste poole ettepanekuga luua koostöö Rootsi ja NSVL invaliidide vahel, vastati Moskvast: "Meil, Nõukogude Liidus, ei ole invaliide!". Niisama ei olnud ka kodutuid. Ega haigeid, ega nõrgamõistuslikke. Oli üks ja ülivägev – Nõukogude inimene.

m
3. veebruar 2019, 19:39
r
RS2 to elekterid saab"tasuta"/ 3. veebruar 2019, 19:37
Ja jaa, said sa vene ajal midagi tasuta. Palju mul paps kooperatikivkorteri eest pidi lõpuks välja käima? Ma olit t a t t tollelajal, aga ilmselt paarkümmend tuhhi kokku. Sest seda "tasuta" oleks suure tõenäosusega oodanud kuni pinsini heal juhul, kui seda eriti enam vaja poleks olnud, sest lapsed suured ja laiali läinud. Ja mõmi sai endale tasuta krindi 1X2meetrit ennem kui selle "tasuta" korteri järjekorras ära seisis. Mõnel "tasuta" korteri ootel lagunes sootuks pere laiali.
s
3. veebruar 2019, 19:32
See mehike pole ainus, kes suvilas elab, sest Mart Laari suurejoonelise erastamisega visati inimesed oma kodudest välja. Kas keegi on selle arvu kokku lugenud mitu eesti peret tänavale visati? See, kes oli korterit korras hoidnud ja remontinud, ei saanud selle eest isegi mitte aitäh. Ainult Lasnamäe kortereid, mis olidki okupantidele ehitatud, ei pidanud kellelegi tagastama. Kannatada said eestlased. Mõnda 100 aastast pärijat otsiti maailma avarustest päris hoolega ja kui üles ei leitud, siis vormistasid KOV tegelased endale. Ja nüüd on siis Rootsi pangad, iga kuu 300-500 oksjoni.
t
Tyuiop/ 3. veebruar 2019, 20:39
Kas sa sellele kelle vara 50 aastat kasutasid ütlesid aitäh või?
u
Urmas/ 3. veebruar 2019, 19:22
Uuendatud Eesti Vabariik eksiteerib juba üle 25 aasta ja selle aja jooksul pole Eesti Raudtee käinud mitte kordagi "ebaseaduslike ehitiste" omanikega rääkimas, et kobigu nende teenindusmaa pealt ära? Üle 25 aasta on Eesti Raudtee soodustanud seaduserikkumist? Hämmastav õigusriik!?
p
pragma/ 3. veebruar 2019, 19:19
muide, psühhiaatri vastuvõtule pole isegi perearsti suunamist vaja.
n
nii, ja näita siis ette oma auto, mille paaki sa vett valad../ 3. veebruar 2019, 19:18
...sest bensiini ja diisli asemel valad paaki vett....
a
Ain/ 3. veebruar 2019, 19:17
Enne raha maksmist tulnuks seadusi uurida.
j
Jan/ 3. veebruar 2019, 19:16
Kuule elektriaabits.... Ma olen nõus kõvasti välja tegema, kui tuled oma autoga, saame kokku, ja ma valan su auto paagi vett täis. Kui peale seda sõidad 100km, sõidan oma autoga taga. Siis võid summa öelda- palju tahad.

E
./ 3. veebruar 2019, 18:57
Elekritsaabtasuta ravib end ainult võilillejuure närimisega. Seda on näha kah.
m
mis asi on suvila või aiamaja - üksi seadus ei anna tõlgendust, tegu on ühepereelamuga/ 3. veebruar 2019, 18:48
i
3. veebruar 2019, 18:42
Iga inimene poleks ostnud raudtee äärde eramaale püstitatud ehitist. Ema sai vist tünga.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee