ei saa riik siis ilmadega, lumega, sulaga, külmaga midagi ette võetud. Autojuhtidel on load ja neil on inimõigus nõuda , et saaks sõita aasta läbi alati 90-ga.
just, kiirus tuleb VALIDA. Aga selleks on vaja, et valijal oleks selleks mõistust. Seda ei jaga ei riik, ega erakäed. Ainult riik peaks märkama, et eestimaalased eitule liikluses toime ja tõmbama piirkiiruse alla kuni liiklejad on maha rahunenud ja ei rallita teedel.
Olen nõus! Kanna igakuiselt mu palk mulle arvele ja ma ausalt ei astu libedaga ühegi sõiduvahendi suunas mitte! Kuni sa Tölp seda ei tee, peavad ka "lollid ja saamatud" tööle jõudma! On kohti kuhu bussiga ei saa!
peab paika.et kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele.kurvaks teeb.et teeolude sõidetavad muutmine.ehk hooldamine käib erakätes olles ainult näiliselt.soola lubatakse panna niipalju.et ei saaks ütelda pole pandud.ka-1c ei sula teed kui suuremate asulate läheduses.häbi olgu riigil kes laseb kasumiahnetel kapitalistidel teiste elude hinnaga rikastuda!
see et riigil on näpud nii põhjas, et rahasentigi enam pole, see mis eelmiste aastate poolt peaks kogunenud olema on läinud kõige kaduva teed. Peaks algatama uurimise kuhu see on kulutatud? Nüüd lükake lund kasvõi oma rahade eest aga töö olgu tehtud!
Tõsi ta on, et meil on liikluses näha neid küll ja küll, kel mõistust on hädapärast. Võis siis mõistus hädapärast.
Nagu oleks silmaklapid peas ja ei saa aru, et väljas on lumi, tuisk ja libe tee. Antakse ainult gaasi ja minnakse möödasõidule nii nagu oleks teed suvised. No milleks. Seal ei aita ei teedepuhastus 24/7 ega miskit muudki. Nagu oleks laksu all.
Maanteeametnikele endile on kainet mõistust vaja.Hoiavad teehoolduse pealt kokku,et endile ikka palka tõsta saaks ja preemiat maksta.Õiglane oleks maanteematilt kõik kulutused tagasi nõuda,mis tekivad hooldamata teede pärast.Surma korral lausa kriminaalselt karistada.
Olen Jänkõpingust Stokki 50-nega sõitnud, sest Rootsi suurim maantee oli riigipühade ajal puhastamata. 110 märgid üleval ja kõik kulgesid 50-nega. Samas võib nädal hiljem E4 olla kuiva asfaldiga kogu laiuses ja uhataksegi 130-nega.
mina võin küll rahulikult ja ettevaatlikult sõita , aga keegi teine näiteks kiirustab ja hooldamata tee viib meid ikkagi avariisse. Tehke rohkem tööd , sest palgad ,mida maksumaksja teile maksab, seda ju lubavad !
mis puutub siis Rootsi? Eestis 30km/h üle lubatu teeb sind jalameheks..kui oled veokijuht, siis tead, et Rootsis 80km/h suurim ja 0 dolerants miilitsate poolt! Talverehve kasutatakse ka Eestis, kui sa ei tea!
Kuule nn järelvaataja! Mujal Euroopas hooldatakse teid ka nende jaoks, kelle aju peris korralikult ei tööta st, et ei kannataks liikluses süütud inimesed! Ehk saad aru, mida öelda tahan!
mis puutub siis Rootsi? Eestis 30km/h üle lubatu teeb sind jalameheks..kui oled veokijuht, siis tead, et Rootsis 80km/h suurim ja 0 dolerants miilitsate poolt! Talverehve kasutatakse ka Eestis, kui sa ei tea!
mis puutub siis Rootsi? Eestis 30km/h üle lubatu teeb sind jalameheks..kui oled veokijuht, siis tead, et Rootsis 80km/h suurim ja 0 dolerants miilitsate poolt! Talverehve kasutatakse ka Eestis, kui sa ei tea!
Praegusel talvel oleks ohutuse mõttes kasulik, kui sõiduautodel oleksid naastrehvid. Samas on Eesti maastikuoludes võimalik talvel turvaliselt sõita ka lamellidega, kui tempot veidi alandada. Kuid põhiline liiklusohutus tuleb ikkagi juhtide oskustest ja nende ohtutundest.
Eesti liiklusdistsipliin on nii käest ära, et riik peaks seda märkama ja kehtestama madalama kiiruspiirangu. Esialgu 80 ja kui see ka ei aita, siis 70.
juhiluba on antud liiga kergelt ja mitte ainult kehva sõiduoskuse vaid ka juhikeste arengupeetuse tõttu.
Just seda peaks RIIK märkama ja kehtestama madalama piirkiiruse kuni juhioskused ja juhtide käitumine muutub. Kui riigi eesmärk ei ole hukkunuid ja invaliide arvu suurendamine.
Teen sellest loost nüüd järelduse,miks sellel aastal teed nii halvasti hooldatud on.Maanteede järelvaatajatel kulub palju aega,et kõik teed läbi sõita ja lume paksust mõõta ja libedusest veenduda.Polegi aega enam teehooldusega tegeleda.
See 4cm jutt tuisusel päeval on see poisi poolt jumala soga,tee äärest üle valga joone on tuisu vaalud 1-m kuni meetri kauguseni teekeskpaika juba 10cm-it ja ei lükka seda teed enne kui päev läheb õhtasse ja kõrvalteid lükatakse alles järgmisel või 3-l päeval.Pidev Tallinn-Tartu tee soolamine ja lihvimine käib.
Ütleme ausalt,teehooldus auto ei tule enne lükkama kui suuremad teed on lükatud ja soolatud ja alles siis võetakse järjekorras ette järgmised teed ,ehk suuruse ja koormuse järgi ja ilma soolata, see 4-cm jutt on puhas soga.Ega lund rohkem alla ei tule kui 4-cm .
MILLEKS NEILE TÖÖVAHENDIKS SELLISED SUURED UHKES DZIIBID NAD EI TEE JU MIDAGI/ 1. veebruar 2019 05:59
Tavalineniva vöi ziguli käraks küll Samamoodi nagu igalpool mujalgi kus teid remonditakse igasuguseid autopunneja kaubikuid teel vahtimasrohkem kui teetöömasinaid ja pärast siis remonditudtee ikka paraspeldikei saa aru kas remonditud vöi ei remonditud ainult selle järgi saad aru et siadonn teeäärtesse kraavidtuhnind
Saab, saab. Rahusta end kodus edasi, et sinuga midagi ei juhtu. Vahelduseks hüppa youtubei ja vaata, mis juhtub 100 km tunnis vastu seina sõitva juhiga. Ja siis mõtle, et sama juhtub 50 km/h tunnis sõitva sõiduauto juhiga, kui ta põrkab kokku samal kiirusel sõitva rekkaga, mille tuul klaaslibedal teel minema puhub
Kõigepealt peab ikka õppima sõitma, autot tunnetama. Praegu eestimaa teedel kulgeb üle 70-80% sõiduoskamatuid juhte. Mõistust ei saa neil olla ju, kui nad pole sõitu ära õppinud? Hoiavad põhjendamatult suuri pikkivahesid, kulgedes korjavad kollonne, teevad manöövreid, peale-mahasõite aegluubis, vale trajektooriga, ei anna õigeaegselt kaasliiklejatele suunatuledega märku oma kavatsustest jne...
Aga kes on see jumal, kes on sellise normi paika pannud? Et 3.9 on siis ohutu ja 4,1 enam ei ole? See joonlauamees võiks näiteks puisturiga ringi sõita. Ja kui sajab, siis tulebki mitu korda päevas hooldada, mitte siis alustada, kui sadu on järgi jäänud. Sellel aastal ongi kõige kehvemini hooldatud Tartu mk. teed.
Kas te olete kontoris istumisega lolliks läinud igavusest?Tollipulgaga lund mõõtma? Arvuti vahtimise asemel võiks akna lahti teha ja pea akna välja pista ning kohe saanud teada,milline on ilm väljas.Olen sattunud Austrias olukorda, kus öösel magada eriti ei saanud, sest terve öö oli kuulda lumesahkade kimamist + kollaste vilkurite kuma. Nagu diskol. Hommikul auto juurde minnes oli auto katusel ca 40cm lund. Sai see maha lükatud ja teele asutud. Mis te arvate, kas oli probleeme mäest üles sõitmisega? Ei, sest teed olid hommikuks enne kella 7 juba lahti lükatud. Ja siin räägib keegi 1cm lumest!
Kas need kinni sõidetud teed kuuluvad ka 4-cm alla.Ma tahaks näha millega te mõõdate kinnisõidetud teed,sest jää on ka lumi,kas lükkad joonlaua jääst läbi.Lihtne ju sõidad lume kinni ja ei tekki kunagi 4-cm -it,tuleb olla sellel targal lume paksuse mõõtjal kannatlik ja ilmuda siis välja kui tee on kinni sõidetud.
Lohutus lubadega mittemõtlejatele.../ 1. veebruar 2019 00:28
Tulebki uuendus! Loodusega lepiti kokku juba. Teehooldus sõidukid hakkavad kastis suve vedama ja siis seda puistama. Paari nädalaga peaks olema kõikjal maanteedel suvi ja 110 üleval uuesti. Lumi selle koha peal ei saja. Hooldatud ju suvega! Pole vaja mõistust ega midagi muud. Maanteeamet ju toob suve talvel tagasi, kui ei too, siis kirume, et kas ei suuda jaanuaris siis juulit pakkuda?! Tänapäeval on tõesti mõtlemine ülehinnatud, selleks on erinevad ametid ju, kes peavad mõtlema ja siis vastutama.
Tervelt kohalejõudmiseks peavad ka mingid minimaalsedki oskused olema. Väga paljudel pole.Tervelt kohalejõudmiseks peavad ka mingid minimaalsedki oskused olema. Väga paljudel pole. Mõistusest üksi ei piisa.
Vaatan vahel youtubes venemaa pardakaamera salvestisi. Enamusi neist televisioonis ei näidata. 95% salvestatud juhtude puhul on nähtav eelnev kiirustamine libeda teega või hooletusest ette sõitmine. Ma arvan, meil sõidetakse juba palju viisakamalt. Sellegi poolest niikaua kui autod peavad kitsastele teedele ära mahtuma ja mööduma üksteisest niivõrd lähedalt saab hoida vaid mõistliku kiiruse ja tähelepanuga ära õnnetusi.
Osaliselt on see ütlemine öige aga alustame siiski oskusest söidukit juhtida ,sest kahjuks kaine möistus ei anna oskusi juhtida söidukit .Kuna teede hoolduseks on ette nähtud maksumaksja raha siis peavad teed olema hooldatud aga mitte nönda vähe kui vöimalik . Probleemiks on ressurside mitte sihipärane kasutamine ehk rollotamine .
On kaks võimalust :kas tee on libe või ei ole libe.Ja kui on libe siis koheselt vaja hakata libedustõrjet teostama,mitte hakata tunde lugema millal peab seda tegema hakkama.
Tulin rootsist nägu naeris:) sõitsin 500 km kõik sahad mis vastu sõitsid olid maas ja teed sõidetavad rahulikult 100 kmh Eesti kurb meel nende lume oludega . Tulin siis Tallinnast 250 km lõuna poole . Sõidad nagu kartuli põllul.Hirm tuleb peale . Aga anname sellele riigile andeks :)hanked käivad ikka nii kes vähem pakkub saab endale. Mõistlik nii me sõidame kõik surnuks . Ja peale seda peab laste toetust tõstma , siis hakkab Eesti rahvas paljunema muidu maksumaksjaid jääb väheks:(
sellest aastast uued normid,peab lükkama kui teedel on kuni 2cm lobjakat ehk lõrtsi ja kuni 4 cm kuiva lund.aga lume sajuga ja külma kraadidega pole sedagi alati tarvis teha kuna suured autod lennutavad selle lume teedelt minema.aga kui lükatakse siis ei jääta tee keskele ka lume valli nagu eestis. noh tehnika on ka natukene kaasaeksem kui eestis,sahad ka laiemad
härra järelvaataja jättis mainimata millist lund, kas kohevat kuiva lund võib olla 4cm või lobjakat märga lund.need on teepeal kaks erinevat asja.isegi 1cm lobjakat on hullem mõrvar kui 10cm kuiva kohevat lund.eesti teedel on lume sajuga tavaline 4-5cm märga lobjakat ja keegi ei lükka vaid lisatakse soola.tulge mõistusele ükskord.lume sulatamise võistlused igas maakonnas erinevad.
Sellele,,teede järelvaatajale,,!!!Kas õnnetus,kus hukkus kolme lapse ema ei sõitnud,,mõistusega,,Sõitis ikka küll ja sai surma.näidati ju,kui libe oli seal tee,jää täitsa.Siin ei aita ka kõige osavama autojuhi aastate pikkune kogemus.Häbi sulle,et õigustate oma tegemata tööd just sellisel moel.Miks te riigilt raha saate?kas mitte ikka selleks,et sellistel maanteedel korda hoida ja tagada minimaalnegi liiklus,mida te aga ei suuda.Häbi,sulle,maantee järelvataja,häbi!!!!
seda järelvaatajat ka meie kruusateele vaja, siis saaks teada kas seda mööda võib sõita...kainest mõistusest on vähe, kogemused peavad olema mööda talvist treppi sõites.