Krimi

FOTOD | Suri üks Lasnamäel veoauto ja liinibussi kokkupõrkes viga saanud reisija

Toimetasid Johanna-Kadri Kuusk, Marvel Riik, 7. veebruar 2019 16:37

36 KOMMENTAARI

s
ss/ 8. veebruar 2019 18:12
teades, et bussil on karmim graafik, ning massiliselt ühistransport sõidab punasele, väidaks, et bussijuht sõitis rekkale ette
e
Eino Taruk/ 7. veebruar 2019 19:29
Huvitav jah, et antud õnnetust on nii napilt ja paarisõnaliselt kajastatud. Tegemist on suure asjaga, sest linnaliinide ühistranspordis pole selliseid asju kaua juhtunud.
I
@to: Galina/ 7. veebruar 2019 18:53
Imelik küsimus tõesti?Kas 11 aastane ei tohi siis vara hommikul bussiga sõita?
k
kas pidasid kinni/ 7. veebruar 2019 18:53
puhkeaja nõuetest!!!! halloo, kas see muudab avarii olemust? bussijuht võinuks ka joobes olla ja saaks selle eest, aga avariis ta ikka süüdi ei oleks. ja alles uurivad puhkeaega... selleks võetakse sündmuskohal masinatest ketas või kaart.
k
Kulle tarkpea/ 7. veebruar 2019 18:38
Kas ise ka aru saad, mida kirjutad?
o
Ole nüüd!/ 7. veebruar 2019 18:36
Poolakad ei hakka sul mingeid lamelle alla panema, lasevad nagu meilgi aastaringselt siledatega. Lisaks "eurokits", ehk ühe tagasillaga, õigemini tagumise boggy-ta vedur ei ole talvesõiduk.
enam Päästa poleks midagi..Iga Raske õnnetus võtab oma,/ 7. veebruar 2019 18:23
Võõras linnas --ongi nii ,, AGA suurt liikuvat Bussi märgates ,,oleks veel saanud reageerida ! Oleks ongi see pahanduste tekitaja :::
m
Miks oli?/ 7. veebruar 2019 18:05

o
Oli-oli?/ 7. veebruar 2019 18:04
Paljukest seda liiklust miilitsa ajal väga oligi?Võrreldes praegusega. Ja oli surmajuhtumeid ka.Mõndagi isegi näinud.
t
to: Galina/ 29. jaanuar 2019, 15:49/ 7. veebruar 2019 18:02
ei tea tollest poisist. Kuid ise, veel kaugel nõuka-ajal, oli mul kooliga kokkulepe, et ma võin kooli minna teiseks tunniks, sest esimese tunni ajal olin veel varahommikuses trennis (ma nimelt ei läinud spordikooli ja püüdsin trennikaaslastega mõnda aega sammu pidada, treener tegi mulle individuaalse trennikava). Nii et ei saa välistada, et ka täna mõned noored lähevad väga vara hommikul just hommikusse trenni, selle järel kooli ja peale seda on trenn veel ka õhtupoole. Julm, et ka sellisel ajal ei ole Tallinna ühistransport ohutu...
m
Marko/ 7. veebruar 2019 17:42
e
ei tea kas nii ta oli/ 7. veebruar 2019 17:34
ei see miilitsa aeg ka elude kaotuseta läinud, pole vaja taga nutta mingit nõukaelu, see inimeses surm jääb ikka reka juhi hingele
v
VAATA TÄPSELT/ 7. veebruar 2019 17:05
ISTUB VARSTI EESTI RAHVA LEIVAL --KINNIMAJAS KINNI/ 7. veebruar 2019 17:04
SURMA PÕHJUSTANUD JUHT ;;
t
To e454/ 30. jaanuar 2019 23:21
Lamellil ja lamellil on sama suur vahe nagu Maast Kuuni
e
e454/ 30. jaanuar 2019 00:45
Veokitel on nagunii olemas juba talverehvid (lamellrehvid), ning neid kasutatakse ka. Kuid sel juhul lihtsalt veokijuht ei jälginud liiklusmärke ja nii see juhtuski. Neid kohti ka mujal, kus osa juhte arvavad, et kui on suuremal teel, siis ongi automaatselt peatee ega jälgi foore ega märke.

t
To Kummar,J/ 29. jaanuar 2019 23:22
Miks siis mõni rekka läheb sul isegi Norras igast mäest ülesse ilma Vikingi abita, teine ei suuda aga isegi kui horisontaalsel pinnal kohapealt minema saada, kui ülejäänud tingimused on samad. Viga pole rehvides, vaid selles, et sõiduautul sul kaabib paar ratast beljastt, seega 50%. Rekkal aga kaks kümnest mis teeb ainult 20% Ja arvesta sellega, et tühjal rekkal on veosild vähem koormatud kui esisild ja haagise vanker. Seega korralikud rehvid on sul juba 3/4 võitu ja ülejäänud 1/3 võrdsetes osades moodustab selle tihenidi sõiduoskused, kogemused ja natukest õnne.
t
Teelisele/ 29. jaanuar 2019 23:11
Ses asi ongi, et kinni tuleb pidada, need tegelased kes ööseks suurtel, mitme reaga ristmikel vilkuvaid kollaseid panevad, samas kui mõnel väiksemal foor töötab 24/7
p
29. jaanuar 2019 14:05
Poolakad, türklased, ukrainlased...
t
Teeline/ 29. jaanuar 2019 12:45
Ju siis poolakas vaatas, et mitu rida ühes suunas, ju ta ikka peatee on ja ei hakanud selles vilkuvate-plinkivate tulede säras märke vaatama. Tegelikult tulekski Smuuli tee peateeks muuta, või siis foor ööpäev läbi tööle jätta.
f
29. jaanuar 2019 12:24
Fotode järgi tundub veokil olevat välismaine reg.number. Juht võis millegipärast arvata, et liigub peateel.
1
1/ 29. jaanuar 2019 11:38
Mis libedusest, rehvidest ja teehooldusest tee räägite? Veok polnud üldse üritanudki pidurdada. Enne peaks asjad selgeks tegema, ootama ja kuulama kui mingeid järeldusi teha.
m
miks peaks kihutama,/ 29. jaanuar 2019 11:03
ju oli ristmiku ees tee libedaks pidurdatud.
j
ja mis/ 29. jaanuar 2019 11:00
teedest järele jääb, kui niisugused 40 tonnised asfalti freesima hakkaksid? Isegi sõiduautod jätavad kevadeks vaod teedele.

t
Teeline/ 29. jaanuar 2019 10:56
Rehvid on olemas, aga ... Sellist autot kas ei tellitaks, või ei jõuaks me sellega veetud kaupa osta.
s
sohver Austriast/ 29. jaanuar 2019 10:36
Raskeveokitel tuleb kasutusele võtta ketid, alati peavad
h
Hm/ 29. jaanuar 2019 10:29
Huvitav, millal maanteeamet lõpetab luulud mitte vastavast sõidukiirusest ja hakkab tegelikult ka teid hooldama. Kui palju surnuid neil veel vaja läheb?
k
Kummar, J./ 29. jaanuar 2019 10:27
Raskeveokitele paraku pole veel leiutatud efektiivseid talverehve, mis oleksid niisama efektiivsed nagu sõiduautode omad. Seega peab endiselt lootma, et rekkajuhid aru saaksid, et kui palju ikkagi nendest oleneb.
p
Postimehes oli video/ 29. jaanuar 2019 10:13
kahest oinast.Üks bussi-,teine rekkajuht.
b
bussijuht/ 29. jaanuar 2019 10:03
Kui sa pead graafikust kinni pidama ja ees uimerdab üks tigu siis mida saa teeks.Kohe leiduks üks teine Aiku kes vinguks, et bussid ei püsi graafikus ja tema ei jõua õigeaegselt sinna kuhu vaja.Bussijuhile antakse kellaaeg aga mitte viis kuidas sinna jõuda.
a
Aiku/ 29. jaanuar 2019 09:26
Minu arust on pooled veoautojuhid ebanormaalsed. Vaadake eilsest postime digilehest, mida nad maanteedel korda saadavad. Need eilsed videod olid otseselt ebaõnnestunud tapmiskatsed. Kui kaua veel?
v
villu/ 29. jaanuar 2019 09:22
Meil tuleks tõsiselt mõelda veoautodele talverehvida kohustuslikuks tegemise peale.Kui veoautol on küll all rehv tähisega M+S aga autot pidama ei saa, sest hõõrdetegur on nullilähedane.Olen sõitnud igasuguste rehvidega ja tean millest rääginJa kui kumm ei pea, siis püüdke seda 40 tonnist autot pidama saada.Minu autol olid ka sellised rehvid all.Markeering M+S oli peal aga auto võttis libisema ka tavalisel trassil.Ei tahtnud mõrtsukaks saada nagu see Adavere juhtum ja panin talveks ameti maha kuna ei tahetud korralikke rehve osta.Politsei aga märgib protokollis, et rehvid vastasid nõuetele.

v
villu/ 29. jaanuar 2019 08:48
Delfis on juba üle 70 kommentaari, siin ainult kolm. Kirjutasin ka kommentaari, mida asjast arvasin. Saadeti modereerimisele .Nüüd on pool tundi möödas ei kippu ega kõppu. Ei kirjutanud midagi ebasündsat vaid avaldasin enda kui kutselise autojuhi arvamust.
v
villu/ 29. jaanuar 2019 08:17
Oleme jõudnud sellesse aega, kus tuleb ikka tõsiselt mõelda talverehvide kohustuslikuks tegemisel ka veoautodele.Ega rehvitootjad lollid pole. Neid huvitab ju ainult müük.Kuigi markeering M+S lubab ka sõita talvel ei pea iga M+S libedat.Ja eks proovi seda40 tonnist autot libedaga pidama saada, kui hõõrdetegur on nullilähedane.Töötasin ise sellise autoga ja kui sul võtab auto teepeal vibama,nt Tartu maanteel., siis panin talveks ameti maha, sest olin nende rehvidega potensiaalne mõrtsukas. Tööandja aga keeldud rehve vahetamast viidates markeeringule M+S
v
vanem mees ladaga/ 29. jaanuar 2019 07:33
kaine peaga teevad selliseid asju mida isegi purjus peaga kõik ei tee.mis toimub
m
Möh/ 29. jaanuar 2019 07:21

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee