Poliitika

Mart Sander poliitikasse minekust: mind meelitati ära positiivse reaalsusega (118)

LISA KOMMENTAAR

Tola 28. jaanuar 2019 13:28
Ka Jeestis ongi enam inimest kes pole ennast täis teinud?
Papa 20. jaanuar 2019 22:33
Imre Sooäär,Reikop ja Andrei Korobeinik
mamma 19. jaanuar 2019 09:55
Kes oli see mees, kes oskas Mardile poliitika nii meeldivaks rääkida?
Jaan 19. jaanuar 2019 02:23
Sander,sa läksid orkki!
Sirje 18. jaanuar 2019 19:47
Sander on tark mees, teab, mida räägib ja räägib, mida teab. See erakond polegi nii tähtis, kui isik on igati loomulikult intelligentne.
v 18. jaanuar 2019 09:50
Poliitikat võiks teha siiski need , kellel energeetika tasakaalus , nii vaimselt kui füüsiliselt!
100% Hetero 18. jaanuar 2019 09:27
Läheb vähemusseadusi poleerima.
aitäh moderaator 18. jaanuar 2019 09:25

meenub, et 18. jaanuar 2019 09:24
Mihkel Raud läks ka riigikokku Eesti elu paremaks muutma, kuid õige pea sai aru, et teha pole midagi, peab erakonnaga kaasa määgima. Lahkus ja õieti tegi. Mart Sander samuti määgib erakonnaga kaasa, ainult Anu Saagimisse on usku. Ta on julge naine. Tema võib midagigi muuta.
no saagim 18. jaanuar 2019 07:43
ütleb ennem välja oma arvamuse kui need kes seinte ääres eelnevalt istunud. ja soppaga hakkan siis loopima kui ta oma sõna tulevikus ei pea. praegu pole õigust seda teha.
Kanu Saagiv 18. jaanuar 2019 05:38
Anu sobib mart sanderi jätkuseriaali ideaalselt...
Minu 18. jaanuar 2019 04:05
jaoks on Sanderi jutt veenev - nii oligi, nagu räägib.
18. jaanuar 2019 03:05
18. jaanuar 2019 02:28
Miks mõistus inimesi maha jätab?
@ pragma -le 18. jaanuar 2019 00:44
Tahtsin oma arvamuse saata ja klikkisin - ei läinud läbi. Klikkisin siis uuesti ja uuesti nii mitu korda - siis ühtäkki oligi mitu korda
ww 17. jaanuar 2019 23:58
Niisamahästi võib kord meelitada opositsioon. Poliitikasse ei sobi need, keda on võimalik meelitada.

to arvan.... 17. jaanuar 2019 23:30
aga mina, kes ma olin tema raamatute fänn, seriaali fänn jne, ei loe ega vaata enam põhimõtteliselt midagi tema oma, minu kvoot on null. kui läks jeesti200sse, siis minu jaoks on null.
Toslem 17. jaanuar 2019 22:44
Huvitav, kas publikupileteid Toompea teatrisse hakkavad müüma lätlased?
pragma 17. jaanuar 2019 22:07
keelake brauseris skriptid ära, muidu jäätegi tsüklisse siin..
pragma 17. jaanuar 2019 22:06
pragma 17. jaanuar 2019 22:05
pragma 17. jaanuar 2019 22:05
@ kell 15.08 plaat hakkas viskama või?
A 17. jaanuar 2019 22:00
Toohhohh ,ess avaldatgi vää ? Kirjutame siis nii : '..t...' läksid positiivsesse reaalsusesse
A 17. jaanuar 2019 21:54
Sander pani oma seriaalile vääägeva nime ,et vaatajaid meelitada , ( ise pole just selle nime pärast ühtegi vaadanud ) aga nüüd läks ise nagu tupoi mingi partei väägeva nime õnge ! ( ah ,ära jaura mingist positiivsest programmist ,vaata parem oma kunagist intervjuud Anu Saagimile )

Mardisant 17. jaanuar 2019 21:46
Jah,uus seriaal tulemas....l!tsid Riigikokku!
Huvitav 17. jaanuar 2019 21:16
Arvan... 17. jaanuar 2019 20:59
et varsti on siis oodata "Litside" teist seeriat.
Othello 17. jaanuar 2019 20:47
Riihikogu on meie oma SUUR TEATER
Raha mees 17. jaanuar 2019 20:32
Kõik on ostetavad!....... raha saad, aga au läheb! ...mage mees
Mind isiklikult 17. jaanuar 2019 20:32
...häirib see,et sel aastal kandideerivad paljud õnneotsijad, kes peavad valijaid ullikesteks
ob 17. jaanuar 2019 20:21
Möga, raha om see mis suure mehe tantsima pani. Kahju ainult, et sorose pilli järgi, Aga eks igaüks ise teab, kui odavaks ennast peab.
tigedik 17. jaanuar 2019 19:48
Ütle parem ausalt - palju maksti !

ka sina, 17. jaanuar 2019 19:41
Brutus ! ??? mitu seeklit ?
ükskõik 17. jaanuar 2019 19:37
kelle leiba sa sööd, selle laulu sa laulad. Tõsiasi on aga see, et antud partei muutub iga päevaga ebameeldivamaks.
elektritsaabtasuta 17. jaanuar 2019 19:02
Miks me peame elama sellises maailmas kus poliitikuteks ronivad inimesed kes ise ka ei tea milliseid seadusi tahavad meile kehtestada ? Asjalikke teri leiab sotsiaal meedia Facebooki seinalt : X: "Kas ükski erakond pole tundnud huvi ühistulise majandusmudeli vastu? Kutsunud meie Hoiu-laenuühistut partneriks?" A.R. : "Olulisem on see, et ükski erakond ei näe eesti rahvast oma partnerina. :)" X: "jah, seda küll; ilmselt ongi ainuvõimalik tee: riigi ehitamine alt üles, nagu hoiu-laenuühistu juba pikka aega atra seadnud; riik kui ühistu...kogukond... Reageeri !
elektritsaabtasuta 17. jaanuar 2019 19:01
Miks me peame elama sellises maailmas kus poliitikuteks ronivad inimesed kes ise ka ei tea milliseid seadusi tahavad meile kehtestada ? Asjalikke teri leiab sotsiaal meedia Facebooki seinalt : X: "Kas ükski erakond pole tundnud huvi ühistulise majandusmudeli vastu? Kutsunud meie Hoiu-laenuühistut partneriks?" A.R. : "Olulisem on see, et ükski erakond ei näe eesti rahvast oma partnerina. :)" X: "jah, seda küll; ilmselt ongi ainuvõimalik tee: riigi ehitamine alt üles, nagu hoiu-laenuühistu juba pikka aega atra seadnud; riik kui ühistu...kogukond..
Mati Väärtnõu 17. jaanuar 2019 18:42
Mart Sander sattus teadmatuse ohvriks nagu lugeda. Programmid on kõigil erakondadel ütlemata ilusad läbi aegade olnud. Küsimus on tegudes ilusate mõtete taga. Aga siin Mart kirjutab, et vaatamata mõnedele tegudele on programm tore. Lihtsameelsemat juttu pole ammu lugenud :D
Valija. 17. jaanuar 2019 18:33
Igal ühel oma vabandus ja isegi vanarahval oli niisuguste kohta vanasõna "ainult loll ei leia vabandust" ja vaatame kui palju neid vabandajaid veel tuleb ja missuguse haridusega. Lõpliku otsuse teeb muidugi valija.
Veiko Tani 17. jaanuar 2019 18:30
Ja ära unusta buldooseri kombel e200 patendiameti vaidlust. On välja joonistunud selge käekiri- salakaval provokatsioonipartei.
elektritsaabtasuta 17. jaanuar 2019 18:21
Kas hakkad siis ajama homo,pedofiilia,prostitutsiooni asja ? Miks me peame elama sellises maailmas kus poliitikuteks ronivad inimesed kes ise ka ei tea milliseid seadusi tahavad meile kehtestada ? Valimiskampaania on selline,et mingi vaimuhaige laseb eetrisse fekaali ja siis rahvas seda nokib... Asjalikke teri leiab sotsiaal meedia Facebooki seinalt : X: "Kas ükski erakond pole tundnud huvi ühistulise majandusmudeli vastu? Kutsunud meie Hoiu-laenuühistut partneriks?" A.R. : "Olulisem on see, et ükski erakond ei näe eesti rahvast oma partnerina. :)" X: "jah, seda küll; ilmselt ongi ainuvõimalik

r 17. jaanuar 2019 18:19
jap,sama siin ! Avandi kõrvale tuli sander nüüd lisaks!
?? 17. jaanuar 2019 18:02
Positiivse reaalsusega? Reaalsus oli ohus laps koos lapsevankriga ja valetavana välja kukkunud reklaam rahvuste pinnal.
Juba küll igasuguseid kloune seal nähtud 17. jaanuar 2019 18:00
Kas vastav haridus( loe:haritus) ikka olemas?
Mõtlen 17. jaanuar 2019 17:59
Et kas on Eestis veel mõni tuntum nimi, kes pole parteis. Tundub, et kõik eestlased on parteilased vist.vist oleme üks parteistuim riik El-is.
kodanik 17. jaanuar 2019 17:55
Mis meie poliitikas küll toimub....Anu Saagim.....jne...appi!!!
Julie 17. jaanuar 2019 17:39
Meil saab olema pull riigikogu , erilised kujud on nagu lumesahaga kokku lükatud. Nalja hakkab saama , sest kõik pidid ideaalsed tegijad olema.
E200 astus ämbrisse 17. jaanuar 2019 17:32
E200 ostis kuulsa nime aga unustas, et valisnimekirjadesse pannakse pärisnimi, mitte artistinimi. Valija ei leia teda nimekirjadest ülesse :)
ka Mart 17. jaanuar 2019 17:31
200 on ju jama,kahju et Mart Sanderil pole arusaamist

irw 17. jaanuar 2019 17:20
Kui vaja gruz200 promoda polegi artikkel tasuline, see on see sõltumatu ja erapooletu banaania ajakirjandus.
@ kell 15.08 17. jaanuar 2019 17:18
Vabandage, arvamuse avaldaja kell 15.08, kopeerin ühe Teie lause siia: internatsidega liitumine on eestlusele näkku süIitamine. See lause on nii tõene, kui tõene tõde veel olla saab. Eestile võõrad on Eesti jaoks võõrad ja jäävadki võõrasteks. Kes on need, kes tahavad, et Eestis võimutseksid võõrad!?
@ kell 15.08 17. jaanuar 2019 17:18
Vabandage, arvamuse avaldaja kell 15.08, kopeerin ühe Teie lause siia: internatsidega liitumine on eestlusele näkku süIitamine. See lause on nii tõene, kui tõene tõde veel olla saab. Eestile võõrad on Eesti jaoks võõrad ja jäävadki võõrasteks. Kes on need, kes tahavad, et Eestis võimutseksid võõrad!?
mul ükskõik, 17. jaanuar 2019 17:16
olen seda "multitalendikust" alati KELLEGI peeneks irooniaks pidanud, eks see jesti-dvesti on kah omamoodi "multi"saksapoiss ründevankriga ja üks smokingu kandmisega oskusega mats kulubki marjaks ära :D
kuidas 17. jaanuar 2019 17:16
kas on võimalik raha panga kaudu nii (ülekanda) annetada,et saaja ei näe kes oli raha(ülekandja) annetaja.
kuidas 17. jaanuar 2019 17:15
kas on võimalik raha panga kaudu nii (ülekanda) annetada,et saaja ei näe kes oli raha(ülekandja) annetaja.
Lihtne 17. jaanuar 2019 17:13
Et teaks pärast keda maa alla saata.
Lihtne 17. jaanuar 2019 17:13
Et teaks pärast keda maa alla saata.

Š 17. jaanuar 2019 17:09
Siinsamas portaalis, keri hiirepga veidi allapoole, on just sobiv rekleem: Šokipäevad Kas järgmised Šokk- uudised saabuvad, et kõik erakondade olendid lähevad põldudele kõplama? Ah-zoo, vabandage, nad ei teagi, mis asi kõblas on!?
? 17. jaanuar 2019 17:01
Nii palju arvamusi kustutatud??? Plussi/miinused kõik kustutatud??? Milleks neid arvamusportaale üleüldsegi siis vaja, kui arvamused ja nende plussi/miinused kustutatakse???
15.08 17. jaanuar 2019 17:00
jah, ja mõtlen seda oma lauset tõsiselt, nii kahjuks on. aga kes on need, kes soovivad võimule võõraid? nagu nagu näeme, üks on mart sander (suure tähega ei kirjuta ta nime enam iial).
to tt 17. jaanuar 2019 16:59
vaevalt, hääli võtab ta ära siiski vaid sotsidelt, aga hääli tahetakse ära võtta hoopis ekrelt, see on ühine eesmärk sallijatel. tänapäeval aga pole selleks enam vaja uut parteid teha, piisab, kui on seadustatud e-hääletus, sellega sätib kõik protsendid sobivaks.
to talentide austaja 17. jaanuar 2019 16:56
hilja, korvamatu kahju on sündinud, isegi, kui ümber mõtleb. olen nii kurb, olin tema fänn.
Imselt 17. jaanuar 2019 16:55
Ilmselt oli Mardil midagi"kapis" mide meie ei tea?
kahju 17. jaanuar 2019 16:55
mina imestan 17. jaanuar 2019 16:54
mart on loomult individualist ja käsitleb üksielamist luksusena, ei usu mina, et homoabielu teda peibutaks. rumal mees ka ei tundunud, ilmselt siiski eksisin - see valik on halvim, mis teha sai, rahva austus on igatahes suures osas kaotatud. isiklikult lun´ban, et ei tarbi midagi, mis võiks mardile sisse tuua. ja ei ühtki üritust enam, kus on sander.

reede 17. jaanuar 2019 16:54
Eesti 200 jäi oma tegemistega hiljaks ja selle valimisvoorus parlamenti saada on roppraske Sanderi vastu pole ausalt midagi aga kas poliitika on ikka õige leib nii andekale mehele
positiivse reaalsusega? 17. jaanuar 2019 16:50
multikulti200 koos sotsidega on küll kõige suurem neqatiivne reaalsus, mis eestiga võib juhtuda. nii alatu, et jutus rääkis eestimeelset ja multikultivastast juttu, aga tegudes valis eestivastase ja venestamise ja multikulti internatsid. häbi.
selgeltpime 17. jaanuar 2019 16:44
see näitab kui "hästi" meil läheb, et isegi kuulsaimad meediategelased valivad kindla riigilobi oma elukutse asemele
elektritsaabtasuta 17. jaanuar 2019 16:42
Poliitikuks sobid jah aga siis juba Keskerakonna ridades.
Kirsamarss 17. jaanuar 2019 16:38
Jah, vanasti (aastakümneid tagasi, aastasadu tagasi ja isegi praegusel ajalgi veel) olid kindlameelsed e e s t l a s e d olemas. Õige inimene jääb kindlaks oma ausatele põhimõtetele. Kuidas on üldse võimalik, et Eesti ja eestluse vastased saavad siin riigis erakonna teha!?
ei või olla! 17. jaanuar 2019 16:30
Miks Mart, sinna? Miks`? mul on halb. Mul on väga halb olla, et kui oleks, oleksid valinud EKRE. internatsi taustaga kristina kallas oli parim?
Suller 17. jaanuar 2019 16:30
"Positiivne reaalsus" on see, kui saab saadikuna ohtralt kuluhüvitisi nautida ja hiljem garanteeritakse veel ka mõnus pensionilisa
Mart 17. jaanuar 2019 16:28
Raha ei haise, kindel kuutasu ja hüvitis pole vaja sõrmegi liigutada, käi ainult rahakassa juures

2019 Toompea loss 17. jaanuar 2019 16:22
Saagim mängib proua Kuke tütretütart ja teised 200 naised toatüdrukuid. Jääme uusi seeriaid ootama.
kirsamarss 17. jaanuar 2019 16:20
Arvasin siiani, et meie Eestimaal ikkagi on veel viisakaid, korralikke, korrektseid, hästikasvatatud e e s t l a s i, nüüd aga ilmneb, et paljudele on so jeetskiikirsapartjanka ajupesu rõlgkõvasti mõjunud
Jah 17. jaanuar 2019 16:17
Sain aru... 17. jaanuar 2019 16:13
..kui Hussar PMst päevapealt 200sse hüppas (l.ll leidis lõpuks koha PÄIKESE all ehk omasuguste hulgas). Aga Hussarist kordi targem Sander... ju siis sotsialistid/liberastid oskavad vikerkaarevärvidega hullutada...
Ylys 17. jaanuar 2019 16:07
Olen Mart Sanderit tema talentide, ilu, selge mõistuse ning mõistlike vaadete pärast alati hinnanud. Isegi see, et ta poliitikasse läheb, ei pane imestama, inimene tahab end proovile panna. Aga-et sinna 200-sse? No see on küll ootamatu ja paneb kukakt sügama...?! Kui oleks, et Isamaa või EKRE, siis oleks arusaadav. Minu arvates on KE, sotsid ja see 200 kõige põlastusväärsemad, kuhu ühel endast lugupidaval ja väärtushinnangutega inimesel küll asja olla ei tohiks. Kahju! Olen pettunud!
17. jaanuar 2019 16:00
Seal ilusad priskeks söönud mehed ka!
r 17. jaanuar 2019 15:59
mis asi on positiivne reaalsus? mingi vikerkaare kommuuni släng? selle mehe niigi madalad aktsiad kukkusid miinustesse! Kas tõesti on nii et kui nn.kultuuritegelased enam hakkama ei saa siis et mitte tootvale tööle minemist vältida kiputakse riigikokku? Seda nimetatakse parasiitluseks!
Ei imesta 17. jaanuar 2019 15:57
26. september 2018 objektiiv.ee/eesti-200-peaministrikandidaat-alamae-pooldab-homoabielu-seadustamist/

Veel 17. jaanuar 2019 15:56
Mart, Mardike! 17. jaanuar 2019 15:54
Esiteks sa usud Eesti 200, teiseks, lased ennast maffial ära meelitada. Miks mind keegi meelitada ei saa kui nad mulle ei meeldi?
Kas 17. jaanuar 2019 15:53
oma pea ei tööta või?
talentide austaja 17. jaanuar 2019 15:51
Mart Sander on tõesti multitalent ja soovitan tal õigel ajal ringi mõelda selleks et tema mulitaletlik ann ei saaks kannatada.
Mis 17. jaanuar 2019 15:46
Ometi meie riigis toimub Et kultuuriinimesed poliitikasse tikuvad Kahju neist
Nikolai 17. jaanuar 2019 15:45
Leidis ka asja millega tegeleda.üldsegi seal 200 s. Pidi igasugu pätte ja perverte olema nii et sobib sinna küll.
Hämmastav 17. jaanuar 2019 15:42
Uskumatu, et Mart sellise sammu astus. Kas ta tõesti ongi nii naiivne, et arvab et tulevasesd poliitilised rivaalid ei hakka ta kohta kõikvõimalikku kompromiteerivat infot välja kaevama ning seda avalikkusele lekitama?
Liitudes rahvajagajatega 17. jaanuar 2019 15:42
loodki poliitkultuuri.Liitumine ja lahkumine parteiga on tänapäeval enter klahvi vajutuse kaugusel ja 2sotti ei korja isegi liikmemaksu,esimesel aastal,nii suur on rahavoog,jumal teab kust kohast,vist seinast.Jäi kõrvu telest,et esimene plakatisaaga maksis 3500.Partei loomise eelsel päeval ei teadnud juht isegi palju raha on...https://eesti200.ee/eesti-200-kannab-nimeta-annetajale-raha-tagasi/

Ära 17. jaanuar 2019 15:33
raiska mõtlematult oma andeid, vaid arenda neid. Võta oma värvipintsel ja taktikepp! Rõõmusta ennast ja teisi!
luule 17. jaanuar 2019 15:33
Riigikogu pole mingi soe koht,kus iga päev valatakse sind s.itaga yle, tuim ja pohu.ist pead olema, et köike seda taluda.
Vaesus ja armetus 17. jaanuar 2019 15:28
Millises reaalsuses, siis see kodanik Sander varem elas!!!, kui nüüd alles avastas, et on olemas veel positiivne reaalsus olemas... Kas, tõesti on riigikogu see koht, kuhu lähen siis, kui pole midagi enam teha, või olen tööturult välja pudenenud? Hea koht küll, istun, ja reisin, ja löön hea kopika kokku, mis sest et rahvalt kerjame pidevalt annetusi, et ühiskond kuidagi toimiks.
tt 17. jaanuar 2019 15:28
Kunagi oli meil Arendupartei. (üks tegelasi seal Andra Veidemann). T. Vähi tunnistas, et see partei loodi tema Partei poolt, et teistelt hääli ära tõmmata. Neil mõeldi ka välja maailmavaade, programm jms. mida tegelikult polnudki. Kas E 200 on samaotstarbeline?
Kui elad paralleelreaalsuses 17. jaanuar 2019 15:25
siis sinna ka jääd.Seal on isegi omad parteid,selgub.
@ 15.08 -le! 17. jaanuar 2019 15:23
Vabandage, arvamuse avaldaja kell 15.08, kopeerin ühe Teie lause siia: internatsidega liitumine on eestlusele näkku süIitamine. See lause on nii tõene, kui tõene tõde veel olla saab. Eestile võõrad on Eesti jaoks võõrad ja jäävadki võõrasteks. Kes on need, kes tahavad, et Eestis võimutseksid võõrad!?
teine mart 17. jaanuar 2019 15:22
Mart, tunnista üles, et tahaksid riigikokku soojale kohale ja heale palgale, see oleks aus.
realist 17. jaanuar 2019 15:19
Mart, Sinu mõtted ja väljaütlemised on siiani olnud mõistlikud ja teravad. Milleks küll Eesti 200 kui sõnad räägivad EKRE keelt? Kas tõesti vikerkaarevärvid said otsustavaks?

epic epic epic fail 17. jaanuar 2019 15:15
küsimus 17. jaanuar 2019 15:13
Kas vanatüdrukutele lubatakse Gruz200ga ühinemise eest majoneesi,kohapraadi või kenasid poisse?
maxx 17. jaanuar 2019 15:13
noh mis siis ikka. L... mees oled kui nii odavalt end maha müüsid.
Gruz 200 17. jaanuar 2019 15:10
"Positiivne reaalsus", et eestlastele jäägu kultuurina ainult pastlad ja kannel ning Eesti ,kui riik , peaks olema edaspidi eestlaste jaoks mitte kui kodu ja rahvusriik.
lugeja 17. jaanuar 2019 15:09
Mart valis selle partei, keda peavoolumeedia eriti ei tümita.
kõik maskid kukuvad, 17. jaanuar 2019 15:08
pidasin sandrit targaks, nüüd loen ja imestan, kui rumaI inimene ta tegelikult on. kahju, et ostsin tema raamatu, viskan nüüd selle prügikasti ja boikoteerin teda edaspidi igati. internatsidega liitumine on eestlusele näkku süIitamine, see poIuvernikust nende juht on selgelt öelnud, et eesti riigi eesmärk ei peaks olema eestluse toetamine. ja mardi haridusejutt on silmakirjalik, just jeestidveesti ajab asja, et eestis oleks haridus venekeelne, ka eestlastele, muide. ja juba on koole, kus nii ka on. haIe poliitIibu, sander, hale!
kodanik 17. jaanuar 2019 15:08
No näiteks Eesti200 väitis viimati,et ei tee koostööd Ekrega. See tähendab, et on kurt seda parteid pooldavate inimeste arvamusele ja soovidele. Ning neid inimesi on väga palju, kindlasti rohkem kui Eesti 200 fänne. Nii et tegu sallimatuse ja ignorantsusega?
? 17. jaanuar 2019 15:08
Kas ekre pealikust vana Mart ei võtnudki nooremat Marti oma ridadesse?

Leida 17. jaanuar 2019 15:03
Mina usun küll, et ta on näinud, et Keskerakond suudab tasuta bussid viia sõitma ja lõpuks suudab edasi minna. Miks teised kurtuulitehelased ja arenenud inimesed ei näe, aga hr Sander suudab. Lisaks sellele on pr Kallas suutnud olla inimene. Ja hr Sander on kirjutanud raamatu.
Appi 17. jaanuar 2019 15:01
No mis on ühist parteide reaalsel tegevusel ja programmil. Viimane on suitsukate kõigest.
Suve. 17. jaanuar 2019 15:00
Muide,Sa Mart Sander eksid. Reaalsus pole kunagi positiivne. See võib olla ainult nauding,aga ajutine nauding.
Enn. 17. jaanuar 2019 14:56
Nii andekad inimesed ei tohi minna poliitikassa. Nad känguvad selles sopas,mis neile hakatakse pähe ajama. Ma loodan,et ta ei allu provokatsioonidele.
Siin seisab rahvas. Siin seisavad rahvavaenlased. 17. jaanuar 2019 14:55
"Mind teeb rahutuks meie avalikku ellu sekkuv poliitiline agressiivsus ja aina taanduv poliitkultuur, inimeste jagamine „rahvaks“ ja „rahvavaenlaseks“."
Lihtne 17. jaanuar 2019 14:54
Raha on ju vaja kuskilt saada. Nähtavasti polnud enam muud müüa kui istekohta riigikogusse.
Kõik... 17. jaanuar 2019 14:54
..uued nimed ja kohe riigikokku,aga ise nad ei tea poliitikast ööd ega mütsi.Raha jookseb+kuluhõvitis,eluke ,kui lill.Ei neid inimesi huvita rahva saatus.
velts 17. jaanuar 2019 14:54
parteid on peast täitsa segi kas sellistega me hakkame riiki juhtima

täielik 17. jaanuar 2019 14:54
pettumine ja läbikukkumine,,,aga inimest ei saagi alati tunda, seda enam kahju
Taff 17. jaanuar 2019 14:51
kuhu me jõudnud oleme:(
17. jaanuar 2019 14:50
Kõige hullem ongi see, et lihtsameelsete ja rikkumata renomeega inimesi kasutatakse ära häälte kogumisel oma mustade plaanide elluviimiseks. Paljud on seal kindlasti heauskselt ja arvavadki, et see partei on mingi "kultuuri ja hariduse arendamiseks", no teate! Nii lihtne ei maksa olla!
17. jaanuar 2019 14:47
Oluline pole mitte see, mida räägitakse vaid see, mis rääkimata jäetakse. Eesti 200 eesmärgid ei ole kuidagi seotud Eesti paremaks ja demokraatlikumaks muutmisega vaid niiditõmbajate ärihuvidega. See pole poliitiline partei, see on teatud "mahhvia" majandusliku võimu laiendamiseks ja positsioonide haaramiseks riigivõimu tasemel.
Nips 17. jaanuar 2019 14:41
Kui ei ole jälle tegemist mingi Respublika-laadse projektiga. Need uued tuuled puhuval varsti jälle vanadel radadel.
tibu 17. jaanuar 2019 14:40
nojah... ega sii midagi öe4da ei oskagi