Eesti uudised

Maanteeamet: Mäo õnnetuskohta oli varahommikuks hooldatud üheksa korda

Toimetas Triinu Laan, 17. jaanuar 2019, 12:55

102 KOMMENTAARI

a
arvaja/ 18. jaanuar 2019, 11:31
Maanteeamet valetab. Teedehooldus autodel on GPS-d peal,autode liikumine teha avalikuks internetis.
j
juga/ 18. jaanuar 2019, 02:05
See küll ilmselge vale. Trassilgi ei ole võimet norm. olukorda hoida. Järelikult siis pannakse kirja, et on käidud. Saab ka kokkuhoiu mõttes läbi sõita sahk üleval ja puisteta.
v
vana toriseja/ 18. jaanuar 2019, 01:11
Vana tõde on, et üheksa korda mõõda ja üks kord PUHASTA1
a
A/ 17. jaanuar 2019, 23:26
Sõitsin sealt teelt ise 6:40 ja ütlen ausalt, see puistur ei aita seal midagi. Seda oleks pidanud sahaga korralikult lükkama. Korraks üks ratas lörtsi sisse ja auto ongi käest läinud, endalgi kiskus korraks aga sain tagasi puhtale alale. Teeolusid vaadates ei saanud küll öelda, et minust 5-10 minutit enne oleks sealt teede hooldaja üle käinud. Väga halb teede hooldus sel juhul.
m
Mart/ 17. jaanuar 2019, 21:32
aga minul on ju ÕIGUS sõita 90 km/t
t
to 20:00/ 17. jaanuar 2019, 20:40
ega täna tõesti olnud rasked ilmastikuolud
l
liikleja/ 17. jaanuar 2019, 20:18
MIs jutt 9 korda... sõitsin hommikul sellel ajal tööle sinna lähedale trtu poole... selle söidu sees ei kohanud ma ühtegi sahka ega puisturit... siin näed sahkasid tormi lume ajal aint siis kui kl 23 öhtu v hommikul kella 5 ajal ...muul ajal ei näe peale väikeste firmade traktorite lund lükkamas..maini et see liiklus avari kaudu oli tarbjal kus ei näinud ka yhtegi sahka liikumas enne kui 16.00 lükkas seda teed.. teeolud oli igastahes väga jamased... nii süüdi pole pigem ilmaolud ja liiklus kiirused vaid ikka hooldamatud teed... aga eks igaüks peseb omalt süüd maha...!
t
to no/ 17. jaanuar 2019, 20:00
Kus need rasked ilmastikuolud olid.Hommikul lükkasin lund:sadanud oli 5-6cm.Maanteeamet peaks vastutuse võtma.

t
tule,taevas,appi./ 17. jaanuar 2019, 19:59
Maanteeamet oli siis selle auto roolis ?! Terves koosseisus kohe ?
r
ralliäss/ 17. jaanuar 2019, 19:53
ilma eest peab vastutama Maanteeamet, Ratas, Savisaar, Putin, Castro, Sorsa, Must, Kross, Ligi,Kennedy, Lincoln, Palme ja Custav XXI Autojuht peab kiirustama ega tohi teeolusid arvestada
k
Kummaline lugeda ,et alati peab keegi teine vastutama ja kannatanud on reeglina kellegi ohvrid.Meie / 17. jaanuar 2019, 19:52
m
miks ei süüdistata Savisaart ja Ratast ? Nemad teevad ilma ./ 17. jaanuar 2019, 19:50
aga kui lumi ja vihm vaheldumisi pilvest alla tulid, oli tee ikka libedamast libedam
ü
Üheksa korda mõõda/ 17. jaanuar 2019, 19:00
See 9x on puhas statistiline soe jutt, edasi-tagasi näiteks on 2x juba. 2 sahka ühel suunal korraga on ka 2x.
m
Muigega/ 17. jaanuar 2019, 18:53
Miks Maanteeamet ei maininud, et nende tööd takistavad Eesti autojuhid ja neli aastaaega? Kui oleksid maininud, oleks ametnikel südametunnistus puhas ja ametnikel hea öösiti magada.
k
Kristiinale/ 17. jaanuar 2019, 18:48
Ka suvel juhtuvad täpselt samasugused õnnetused. Juhid ei oska lihtsalt autot juhtida. Mingit muud saladust pole.
m
Mallele/ 17. jaanuar 2019, 18:45
Nad ei oska üheski olukorras autot valitseda.

t
17. jaanuar 2019, 18:43
Talvel ongi talvised teeolud. Talvised teeolud tähendavadki lumist ja jäist teed, sulaga ka lörtsi. Ka terve riigi eelarvet mängu pannes pole võimalik talvel teedele suviseid tingimusi tekitada. Sellepärast nõutaksegi talverehvide kasutamist. Kes talviste teeoludega sõitmisega hakkama ei saa, peaks sõitma ühistranspordiga.
k
Kuule/ 17. jaanuar 2019, 18:32
Kättukne, ära räägi asjadest, millest su mõistus üle ei käi.
t
to Rääkida.../ 17. jaanuar 2019, 18:26
ja sinu rääkimine ja uskumine on loomulikult need kõige õigemad, jah?
n
no/ 17. jaanuar 2019, 18:20
katsu sa raskete ilmastikuolude eest vastutada.
a
Aksel/ 17. jaanuar 2019, 18:19
Midagi on lahti, kui 9 korda hooldatud tee ikka veel libe oli. Tunnistavad seda nii maanteeamet kui politsei. Hukkuid enam tagasi ei too, kuid käesoleva talve ohvrirohked õnnetused panevad küll küsima, miks ameti juhid ei leia endas mehisust ja oma küündimatust tunnistada. Hoolduspartnerid tuleks paremini valida ja reaalset libedusetõrjet nõuda selmet läbisõitu. Ametnikud peaks vähe peeglisse vaatama, isegi vene ajal suudeti 10-20 tollase autologuga maakonna teed sõidukorras hoida.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 18:14
Kirjutan siis uuesti. Ei pea iga sõiduauto ette hooldusautot panema, ju sa siis ei pea seda ka kinni maksma. Mis aga sellesse Tartu - Tallinna maanteesse puutub, siis see peaks olema ideaalne, kui ehk meenub mõnele, et seda teed ju remonditakse iga issanda suvi ja aastakümneid. Talvist remonti ei tea, kuna talvel lihtsalt ei sõida sellel maanteel.
n
no jah/ 17. jaanuar 2019, 18:13
m
maanteeamet võib ka sada korda hooldada/ 17. jaanuar 2019, 18:08
kui tulemust ei ole ,on töö null .Peaks nagu juba vastutama hakkama .

t
to Ants/ 17. jaanuar 2019, 18:04
Olen sinuga päri. See peaks olema igas reklaamis seebikate vahel tunnuslause mis inimestele pealuu sisse kulub. Kellele nende poliitikute reklaamimist vaja läheb. Ott Tänak võiks reklaamis kutsuda korrale inimesi mitte kiirustama liikluses. Selline eestlaste sangar kutsuks kindlasti inimesi kainele mõistusele.
e
ei/ 17. jaanuar 2019, 17:55
usu. järvamaal on alati hooldamata teed. kord tuli endal päeval helistada, kuna auto lihtsalt ei püsinud teel.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:50
Siin kuulub üldse kõik modereerimisele - isegi " Saada " nupp.
v
Vahur/ 17. jaanuar 2019, 17:41
Kuue tunni jooksul 9 korda??? Sorri-ei usu
k
küsib vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:34
Miks ei tööta "Saada" nupp?
k
küsib vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:34
Miks ei tööta "Saada" nupp?
k
küsib vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:33
Miks ei tööta "Saada" nupp?
k
küsib vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:28
Miks ei tööta "Saada" nupp?

v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:28
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:27
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:27
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
k
küsib vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:26
Miks ei tööta "Saada" nupp?
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:24
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:24
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:24
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:24
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.

v
vihje/ 17. jaanuar 2019, 17:23
Kõik see aastakümneid remonditud Tartu - Tallinna maantee peaks olema sajakordselt juba kinni makstud. See selleks, kuid nii kiire ei peaks olema ka ähelgi sõidukijuhil, et paneb kogu aeg 90-nega, vaatamata halbadele teeoludele. Ja veel , miks peab sõitma tihti see sahk üleval, kui ometi võiks veel korra teed siluda ja liiva puistata? Ja nii mõnelgi ei tasuks ülbitseda oma "tarkusega", et iga sõiduauto ette panna hooldusauto.
a
Ants / 17. jaanuar 2019, 17:11
Sättige oma äratus kümme minutit varasemaks - siis pole vaja lasteaeda kooli ja tööle hommikul kihutada. Sõitke rahulikult ja säästate närve, südant ja ka auto jääb ehk terveks. Hommikuti on teed poolearuseid täis.
e
Ert/ 17. jaanuar 2019, 16:47
Siis sõidavad sahale otsa ja sahk süüdi.
s
see,et puisturid/ 17. jaanuar 2019, 16:39
seda teelõiku teatud arv kordi läbisid ei taga seda, et teelõiku niipalju kordi ka hooldati. Võibolla sinn tõesti üheksa korda midagi ka maha raputati. Kümneid kordi on aga reaalselt näha olnud kuidas lihtsalt sõidetakse ja ei puistata ega lükata midagi kuigi peaks.
t
teekatte olukord muutub vahel minutite jooksul/ 17. jaanuar 2019, 16:17
autost on tehtud tarbeese kuigi on üldteada et kõik pole looduse poolt loodud asjatundlikeks autojuhtijateks . vaid on punktist teise liiklejad kes keerulistes oludes hätta jäävad. kurb lugu
t
teekatte olukord muutub vahel minutite jooksul/ 17. jaanuar 2019, 16:17
autost on tehtud tarbeese kuigi on üldteada et kõik pole looduse poolt loodud asjatundlikeks autojuhtijateks . vaid on punktist teise liiklejad kes keerulistes oludes hätta jäävad. kurb lugu
m
Malle/ 17. jaanuar 2019, 16:17
Naised ei oska kriitilises olukorras autot valitseda, satuvad paanikasse.
t
teekatte olukord muutub vahel minutite jooksul/ 17. jaanuar 2019, 16:17
autost on tehtud tarbeese kuigi on üldteada et kõik pole looduse poolt loodud asjatundlikeks autojuhtijateks . vaid on punktist teise liiklejad kes keerulistes oludes hätta jäävad. kurb lugu

t
teekatte olukord muutub vahel minutite jooksul/ 17. jaanuar 2019, 16:16
autost on tehtud tarbeese kuigi on üldteada et kõik pole looduse poolt loodud asjatundlikeks autojuhtijateks . vaid on punktist teise liiklejad kes keerulistes oludes hätta jäävad. kurb lugu
m
Minu/ 17. jaanuar 2019, 15:44
Auto pole jeep aga nelikvedu on...
k
Ka/ 17. jaanuar 2019, 15:33
Ema. Väga kahju Talv on. Olgu teed hooldatud v mitte ikka teeolud muutlikud Ja vee üks tähelepanek Kui lapsed autos ja ise roolis ärge kunagi muutuge tähelepanematuks Sest lastel ikka ju miskit vaja jne Alles eile nägin kuidas ema roolis olles harutas lapsele hamburgerit paberi seest....
k
kuule nelikvedu,padaorus tekkitasidki suure ummiku nn jeebi mehed/ 17. jaanuar 2019, 15:31
mõistust on vaja ei ole jeep ilma juhita ka mingi tegija
c
Corbex/ 17. jaanuar 2019, 15:30
Keskus oli vanasti vähemalt Sillaotsal ja nii need 9 autot objektidele suundusid ? Või ajan väga rumalat juttu ?
a
Arvan siiski et meid on selle hooldusega ärahellitatud ja juht PEAB saama sõita 90 km/h. Meilt on s/ 17. jaanuar 2019, 15:22
n
no/ 17. jaanuar 2019, 15:15
sa muidugi ei suuda aru saada, et tunni aja jooksul, mis viimasest hooldusest antud teel möödas oli, kui lund-lörtsi pidevalt juurde sajab, ei saagi tee täiesti puhas olla. Samuti ei saa iga auto ette teehooldusmasinat sõitma panna. Nii palju võiksid ikka aru saada.
k
Küll/ 17. jaanuar 2019, 15:14

h
Hukkunuid lisandub veelgi/ 17. jaanuar 2019, 15:11
Meie teehooldus on vilets. Selleks, et inimelusid hoida, peaksid suuremad maanteed olema neljarealised. Midagi pole parata, kui ühistransport ei toimi nii, mis võimaldaks inimesel sellega tööl käia vaid on sunnitud kasutama autot.
e
ewe/ 17. jaanuar 2019, 15:05
kui kurb - 3 last taas emata...loodan, et lastel on keegi, kes neid kallistab ja lohutab!?
r
Rääkida.../ 17. jaanuar 2019, 14:57
...ja kirjutada võib kõike,kuid ei usu,et 9-korda puhastatud,siis st.mõned teelõigud täiesti hooldamata.
k
Ka/ 17. jaanuar 2019, 14:50
k
Kristiinale/ 17. jaanuar 2019, 14:48
Sa lugeda ka oskad või ainult kirjutada: Varahommikul Mäos juhtunud õnnetuse ajaks oli seda teelõiku öö jooksul juba üheksa korda hooldatud.
j
Just/ 17. jaanuar 2019, 14:43
p
peale puhastamist/ 17. jaanuar 2019, 14:43

n
No/ 17. jaanuar 2019, 14:43
t
to 13:45/ 17. jaanuar 2019, 14:42
a
ainult libe ei/ 17. jaanuar 2019, 14:40
põhjusta õnnetusi, kõige ohtlikum sellisel teel on lörtsikuhjad radade vahel ja rattajälje keskel
l
Lumest/ 17. jaanuar 2019, 14:40
Puhas aga jäätumine oli hommikul väga kõikuv
s
Seal/ 17. jaanuar 2019, 14:38
o
oma rumalust/ 17. jaanuar 2019, 14:38
ü
ülejäänud sada liiklejat/ 17. jaanuar 2019, 14:37
ei teinud ju avariid, kaastunne perele
õ
Õige/ 17. jaanuar 2019, 14:37
Äkki kõik ei peaks talvel üldse sõitma

s
Sõitsin/ 17. jaanuar 2019, 14:36
Umbes samal ajal, oli hooldatud aga olud muutusid iga minutiga
p
Paidekale/ 17. jaanuar 2019, 14:31
Kas iga seda teelõiku läbiva sõiduauto ette tuleks teda eskortima panna saha ja puisturiga teehooldusveok? Sina maksad selle kinni?
t
talvel keelata autodega söitmine/ 17. jaanuar 2019, 14:27
p
paidekas/ 17. jaanuar 2019, 14:25
Kui seda lõiku hooldati üheksa korda siis ei oska öelda, mis hooldus see on ???
s
see oli õigem jutt :::: Politsei ka ütles --et tee oli libe ja lumine/ 17. jaanuar 2019, 14:23
k
Kooli viimine on paljudes peredes/ 17. jaanuar 2019, 14:23
11--/ Oleneb ---kus sina elad ?
1
Maalt-vallasp pidev külaline Paides/ tät pole võimalik - lapsi ilma autota Kooli saata/ 17. jaanuar 2019, 14:22
11--/ Oleneb ---kus sina elad ?
s
see oli õigem jutt :::: Politsei ka ütles --et tee oli libe ja lumine/ 17. jaanuar 2019, 14:22

1
Maalt-vallasp pidev külaline Paides/ tät pole võimalik - lapsi ilma autota Kooli saata/ 17. jaanuar 2019, 14:21
11--/ Oleneb ---kus sina elad ?
1
Maalt-vallast pole võimalik - lapsi ilma autota Kooli saata/ 17. jaanuar 2019, 14:20
11--/ Oleneb ---kus sina elad ?
Vot see on õige jutt;/ 17. jaanuar 2019, 14:18
9,korda sellel 2019 aastal :
m
M/ 17. jaanuar 2019, 14:17
Hea ikka kedagi süüdistada.
I
!!??/ 17. jaanuar 2019, 14:11
Ilmselt vastab euronõuetele nagu ka tapjakraavid?
f
ferdi/ 17. jaanuar 2019, 14:08
ok! Minu kogemus veokijuhina ütleb, et kui korra hommikul puistatakse või pritsitakse(libedusevstane vedelik) teele, siis kogu päeva seal libedust ei teki! Väljaarvatud ekstreemsed ilmaolud ehk tugev lumetorm..mida teie teele puistate, on selgusetu..või ainult lasete sahaga teest üle?
e
e. / 17. jaanuar 2019, 13:59
Keskkooliaegne liiklusõpetaja ütles, et kõige ohutum kiirus on null. Olen seda elus kogenud, kui auto paigaltvõtmise asemel teele risti pööras või jäärajal kurvis fataalselt otse sõitis. Aga eestlaste rahvuslik eripära on, et isegi kiilasjääl ei respekteerita 90-st aeglasemat liikumiskiirust. 30 kmh tunnis ei tule kõne alla isegi siis, kui tõesti oleks kõigile turvalisem hoopis seista.
1
13:45!/ 17. jaanuar 2019, 13:58
Sõidangi 30-ga! Alustasin Tallinnast Tartusse sõitu 1.jaanuaril. Tartusse loodan jõuda suverehvide vahetuse ajaks.

p
pidev külaline Paides/ 17. jaanuar 2019, 13:57
tegelikult on isegi peale teeremonti see koht salakaval nii suvel kui talvel... kes viitsib mõelda see ka põhjuse leiab
1
11/ 17. jaanuar 2019, 13:56
Ärge sõitke ise autodega kui te ei suuda aru saada, et õues on talv ja teed võivad libedad olla. Milleks peab koguaeg teisi süüdistama?
t
Tom/ 17. jaanuar 2019, 13:51
Aga mingi kamm peab selle teehooldusega seal olema,pidevalt on lugeda õnnetustest Paide ja Türi kandis?
k
käesoleva talve jooksul/ 17. jaanuar 2019, 13:51
u
Unn/ 17. jaanuar 2019, 13:47
No ei saa igas hetkes maanteametit ka nõuda. No see ei ole lihtsalt võimalik. Kahju, väga kahju... hommikune kiirustamine, tuttav tee...ja erilised teeolud
s
sõitke maanteedel talvel/ 17. jaanuar 2019, 13:45
kolme, neljakümnega ja keegi ei saa surma!!!!
k
Kätty/ 17. jaanuar 2019, 13:43
Maanteeamet pole kunagi süüdi kuigi tee võis sel hetkel libe olla. Nemad pesevad ennast alati süüks puhtaks. Lastest kahju ainult
e
eddikk/ 17. jaanuar 2019, 13:35
sõitma peab ikka ajudega,selliste oludega ei jouagi teed puhtana hoida.

t
tegelikult/ 17. jaanuar 2019, 13:33
kui sõita tallinnast- tartu on järvamaa nagu eraldi riik.kui mujal lükatakse lumi enne soolamist teedelt minema siis järva masinad sõidavad tera üleval ja ainult külvavad soola lume peale .selline lume sulatamine siis.
K
,,A,,/ 17. jaanuar 2019, 13:32
Kas viimase 9 aasta lõikes?
j
17. jaanuar 2019, 13:28
ja KE on süüdi, et taevast tuleb lund,lörtsi,jäidet ja pussnuge . Oh heldeke, siin on ju 1000 aasta esimene talv.
t
tule,taevas,appi!/ 17. jaanuar 2019, 13:27
näh,soovitus, et autojuhil oleks oskused ja aru alati kaasas, kuulub modereerimisele !!!!
h
Hooldemees/ 17. jaanuar 2019, 13:21
Ärge uskuge-puhas enesekaitse.
m
mees/ 17. jaanuar 2019, 13:20
Kuidas teha inimesele selgeks, et libedaga pidurdamisel paiskub auto suvalises suunas?
a
Ah, et puhastatud?/ 17. jaanuar 2019, 13:17

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee