Krimi

Täiendatud kell 10.56

FOTOD | Järvamaal hukkus kahe auto kokkupõrkes naine. Autos oli ka kolm last

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 17. jaanuar 2019, 08:36

110 KOMMENTAARI

a
ajakirjanikud/ 18. jaanuar 2019, 13:51
seda uudist kommeteeriti juba eile aktuaalses kaameras mitte täna hommikul nii, et ärge ka magage vaid tehke tööd
k
karla/ 17. jaanuar 2019, 22:43
maanteeamet ei ole süüdi selles, et libe on, süüdi on selles, et ei hoolda teid ja ei tee meie rumalatele ja oskamatutele juhtidele sõitu punktist a punkti b kergemaks! Ei aita siin parem ega kallim koolitus ega raha, mida koolituse eest küsitakse! Ikka kogemused ja veelkord teeolude paremaks muutmine!
a
Ants/ 17. jaanuar 2019, 22:10
Loodan siiski talveks ostetud naastrehvidega 2 aastat sõita. Need lamellid on agaq teisel aastal üpris pidamatud. Kui lamell on parem, miks siis kiirabil ja politsei autodel on naastud all?
k
Krissu/ 17. jaanuar 2019, 21:29
Kirjas oli kas Järva Teatajas,et Paidest pärit naine.
t
Teeline/ 17. jaanuar 2019, 21:29
Selle viimase 9 sõna eest oleksid võinud oma nime suure A-ga kirjutada, sest selliseid Autojuhte, kes saba mööda lasevad, on teedel paganama vähe.
s
Sirle/ 17. jaanuar 2019, 21:25
Aga kui vibama juba võtab mis oleks õige edasi teha? Rooliga nõksutada, et saaks esiotsa sirgeks?
t
Teeline/ 17. jaanuar 2019, 21:22
Keegi ei keelasul ka autot käekõrval lükata, aga: § 53. Juhtide vastastikused kohustused möödasõidul (4) Kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda.
t
Teeline/ 17. jaanuar 2019, 21:18
See kaardil näidatud koht on küll vale!
v
Vanaema/ 17. jaanuar 2019, 21:00
Àrge siis vinguge kui ma terve tee 30-ga sõidan. Aga kohe hakkab pihta et segan liiklust. Tàna sòidan veel 20-ga ja ei huvita kui keegi möòda tahab sõita.
k
Kusjuures nii ongi/ 17. jaanuar 2019, 20:49
Ka viimasel ajal silma jäänud uhkete autodega (m unn imemisekilomeetritega teenitud) naisjuhid kes kihutavad ja samas ei kasuta näiteks suunatuld ja ka muid eeskirjades nõutud liikluskorralduslikke vahendeid.
a
Ah jah, siis ostke välismaalt./ 17. jaanuar 2019, 20:44
sinul võib 355 ka olla, l0ll oled - talvel ei sõida ükski õige aruga inimene 245 rehviga. Selge märk, et oled ehtne rullnokk - mul suverehvid 18 tolli ja 245, nendegagi kehva sõita, talvised 205 ja 16 tolli, pole ka kiita aga raskel autol suht nibin-nabin valik. Mina ostsin rehvid soomest kus need maksid 400 euri jooks, eestis oli natuke üle poole kallim.
a
autojuht/ 17. jaanuar 2019, 19:42
esmaspäeva(14.jaan) hommikul oli vaja sõita Viljandi-Türi-Paide-Tallinn).Viljandi linnas liikus traktor.Türi kandis ka traktor-järgmine puhastusmasin oli Tln-lennujaama juures see oli kuskil 8.45.Mäost -Koseni oli tee kohutav.(kogu tee oli kohutav,aga mujal oli liiklus väike)
h
HEh/ 17. jaanuar 2019, 19:18
kahjuks sõidetakse tee ja ilmastikuoludele mittevastava kiirusega
h
HeH/ 17. jaanuar 2019, 19:16
aga soomes sõidetakse ka mõistlikult mitte 90+ iga ilmaga
h
heh/ 17. jaanuar 2019, 19:15
300 eur täisring. No anna olla. Mingile väiksele sõiduautole ehk jah. Muud mõõdud loevad ka. Minul on all 16 tolli 245-75 rehvid. Korralikud alla 150 eur tükk ei leia
p
17. jaanuar 2019, 18:53
Paljud juhid ei oska autot juhtida aga süüdistavad selles teehooldust. Umbes nii, et suvistel teedel nad sõidaksid maru hästi. Me kõik teame, et nad ei saa ka suvel sõitmisega hakkama. Suvel juhtuvad täpselt samasugused õnnetused.
i
ikka/ 17. jaanuar 2019, 18:48
mis küsimus, ikka sellepärast, et lörtsi pidevalt alla sadas
t
To Talvel/ 17. jaanuar 2019, 18:34
Aga milleks seda maanteeametit siis üldse ülal pidada?
k
K/ 17. jaanuar 2019, 18:13
Rooli istudes peaks ikka juht arvestama teeoludega ja sõitma vastava kiirusega. Kui on ikka libe ja lumesegune tee siis ei maksaks 90 km/h kiirusega sõita. Seda enam kui lapsed on autos. Juhitavuse kaotas vist ju just hukkunu auto, järelikult tegi midagi valesti. Liikluskultuur on ikka õudust tekitav. Kaastunne muidugi lähedastele ja vaesed lapsed kes emata peavad nüüd edasi elama.
k
Karla/ 17. jaanuar 2019, 18:09
Ikka veojõuga püsib auto paigal. Isegi 5käik on liiast.
v
väga kurb lugu mis täna juhtus/ 17. jaanuar 2019, 17:40
Siiski tahaks kõigile meelde tuletada et kui võtad rohkem teeäärde kus seda lumejama rohkem läheb auto kergesti käest. Sama ka äkiliste pidurdustega kurvides või nagu täna pärast sula tekkinud lombid võtavad auto vibama. Valida tuleks õige kiirus sest see 5 minutit võitu pole küll võrreldav elu hinnaga. Aga nagu ikka jonnakad eestlased kes kasvõi seda kommentaari loevad suurustavad et nemad on head autojuhid ning neil pole õpetussõnu vaja. Ohutut liiklemist kallid kaaskodanikud! Ennem hilinege need 5 minutit!
s
siledad teekatted/ 17. jaanuar 2019, 17:22
aitavad ka kaasa aga kiirus ennekõike.
e
Eksamile/ 17. jaanuar 2019, 16:39
See nüüd küll tõele ei vasta! Võibolla suvel eksamit tehes pead piirkiirusel ka sõitma, kuid muidu ikka eelkõige ohutus!
n
naine/ 17. jaanuar 2019, 16:36
Ei tea midagi. Sõitsin ka ükspäev pikka maad, minust kihutati mööda, ikka mehetunnustega olevused autos. Õnnestus neist pärast mööduda, kui nad kraavis olid. Pigem jäin teistele jalgu oma ettevaatlikkusega. Palun vabandust, ruumi on. Mul lihtsalt pole vabu vahendeid uue turvalise sõiduvahendi soetamiseks. Peab mainima, et eriti uljad on suurte masinate juhid.
a
Andres/ 17. jaanuar 2019, 15:04
Äkki on siin miskit pistmist kliimaga? Inimesed vastutavad siiki ise oma tegemiste ja tagajärgede eest, mitte maanteeamet. Kui Mntamet vastutama panna pannakse välja 30 märgid. JOKK.
v
vihma ja lörtsi segamini/ 17. jaanuar 2019, 15:00
lörtsiliug kerge tekkima ka ettevaatlikult sõites. eks rehvides ka kinni , kõik rehvid ei sobi lörtsis , rehvimustri kanalid ei puhastu ja juhitavus nullilähedane. kurb lugu
t
Talvel/ 17. jaanuar 2019, 14:49
Ongi libe, milles maanteamet süüdi on
j
Jap/ 17. jaanuar 2019, 14:47
Seal ei sõida talvel keegi 90 ga
a
Autojuht./ 17. jaanuar 2019, 14:15
Uuemad autod tunduvad turvalised ,aga lörtsi peal on köik saanid .
l
lastest nii kahju/ 17. jaanuar 2019, 14:06
ema ei korva miski :( kaastunne.
t
tühi probleem/ 17. jaanuar 2019, 13:51
mis vahet, aega tagasi enam ei pööra
m
Misasja/ 17. jaanuar 2019, 13:19
Tuttuued hankook ipike naelad saab alla 300, mis lolli juttu sa ajad, eelmise aasta testil sai teise koha
s
Soomes/ 17. jaanuar 2019, 13:06
sajab kah lund, aga siin on lumesahad mis koguaeg töötavad.Hommikul 4-jast saati juba väljas.
s
17. jaanuar 2019, 12:53
Soomes ainult väikesed plekimõlkimised tänasel päeval ja teed korras....nii ihanaa
m
mulle/ 17. jaanuar 2019, 12:38
tundub, et nendel teehoolduse kirujatel ei ole peas kõik korras. Vaadake pilte, tee on lörtsisegune, mida pidevalt taevast juurde sajab, kuidas on võimalik selliste ilmastikutimgimuste juures tee pidevalt puhtana hoida, seletage targad? Ehk peaks ikka juht arvestama ekstreemsetest ilmastikuoludest tingitud tee seisukoraga ja vastavalt ka liiklema?
n
no/ 17. jaanuar 2019, 12:34
mida korrashoidmise all silmas pead kui pidevalt lörtsi alla sajab?
k
ka autojuht/ 17. jaanuar 2019, 12:30
sõidan nii kiirelt, kui ise tunnen, et on õige - normaalse teega ei ole probleem sõita 90-100km/h, aga selliste ilmadega, libeda ja kehva nähtavusega sõidan aeglasemalt, plaanin pikema aja teel olemiseks ning kui näen, et tekib saba - tõmban tee ääärde ja lasen saba mööda.
t
tomile 10.59/ 17. jaanuar 2019, 12:28
Kaldus ainult üks neist, kas tal on naastrid all?
t
to 12.09 ära kraaksu/ 17. jaanuar 2019, 12:28
teed tuleb korras hoida ja järgmine võid olla ka sina oma uute Kummidega.
a
autokooli külastaja, eksam/ 17. jaanuar 2019, 12:27
j
ja/ 17. jaanuar 2019, 12:26
neljarealine korralik tee ei ole lume ja lörtsisajuga libe? Vaata aga.
t
to 12.19 ära kraaksu/ 17. jaanuar 2019, 12:25
teed tuleb korras hoida ja järgmine võid olla ka sina oma uute Kummidega.
a
arvajale/ 17. jaanuar 2019, 12:25
tead, kui antud olukorras lähedastel on huvi mingisuguste kollaste lehtede artiklide vastu mis lähedased nad on
j
ja/ 17. jaanuar 2019, 12:25
neljarealine korralik tee ei ole lume ja lörtsisajuga libe? Vaata aga.
p
pange sealt Maanteeametist/ 17. jaanuar 2019, 12:21
keegi reaalselt istuma, küll siis teed korda saavad.
n
no/ 17. jaanuar 2019, 12:20
t
to 12.11/ 17. jaanuar 2019, 12:18
selle kaastundega ei ole midagi teha. Teed tuleb lörtsist puhtaks lükata, et lastel jääksid emad alles. Kuhu need 3 last lähevad selle kaastundega.
n
no/ 17. jaanuar 2019, 12:17
mis tegemata töö kui pidevalt lörtsi sajab. Pildilt ju näha, et tee lörtsisegune. Iga auto ees ei saa ju hooldusmasin sõita
t
to 12.11/ 17. jaanuar 2019, 12:17
selle kaastundega ei ole midagi teha. Teed tuleb lörtsist puhtaks lükata, et lastel jääksid emad alles. Kuhu need 3 last lähevad selle kaastundega.
m
miks oli tee järjekordselt/ 17. jaanuar 2019, 12:14
lörtsine ja libe. Kas teie Maanteeamet asendate nüüd oma tegemata jäetud tööga lastele ema? Pr. President ja hr. Peaminister, vastake, millal saame riigis korra majja?
a
Arvan mina/ 17. jaanuar 2019, 12:12
a
Arvan mina/ 17. jaanuar 2019, 12:11
Jätke see kraaksumine! Kirjutage lihtsalt lause et jaastunne lähedastele! Mōelgem kui raske on lähedastel lugeda seda kraaksumist
h
H/ 17. jaanuar 2019, 11:54
m
muide/ 17. jaanuar 2019, 11:45
Üleeile sõites Tln-Rakvere 90-95 km/h, oli minust möödasõitjatest 70% naised,ehk naistunnustega siis. Lohutasin end sellega, et olen professionaalne autojuht ja ei läinud kaasa. 40 aastat staazi. Tegin lihtsalt statistikat, ei midagi isiklikku.
v
Vale jutt, et teed lükati siis kui aega oli! teedel olid sahad, liivapuisturid ja palju rohkem kui / 17. jaanuar 2019, 11:45
v
Vaadates fotosin,/ 17. jaanuar 2019, 11:45
ütlen, et lamelliga selle tee puhul, sõidad nagu suve sussidega. Kas aga "saaral" olid lamellid?
o
olid liivapuisturid tee peal, nüüd ju liiva ei panda enam.Aga oli tõhus vahend ja teehooldus oli kül/ 17. jaanuar 2019, 11:39
e
Eksam/ 17. jaanuar 2019, 11:37
Tegelikult algab kõik sõidueksamist, kus nõutakse, et ei tohi olla pidur ja sõita alla piirkiiruse. Niimoodi õpetavad ka sõiduõpetajad, sest vastasel korral ei pääse eksamil läbi. Ja nii sõimavadki noored juhid aeglasemalt sõitjaid ning vajutavad gaasipedaali põhja olenemata sõiduoludest.
k
ka staaziga autojuht/ 17. jaanuar 2019, 11:34
Vanal autojuhil võib isegi tõetera jutus olla,sest kui kasvõi kümme kilomeetrit tunnis piirkiirust alandada (periooditi) ,siis oleks just naised need rangemad kiirusejälgijad meie teedel ja praegu oleks (on küll paha poiss ) ,aga kolm last emaga õnnelikult koos ! Uskuge mind,et saatusega pole teedel hukkunutel midagi pistmist vaid ikka tava-füüsikaseadustega..
p
Paide/ 17. jaanuar 2019, 11:21
Kaastunne ema kaotanud perele. Väga kurb neljapäeva hommik.
v
vana autojuht/ 17. jaanuar 2019, 11:20
piirkiirus talviti 70 ja ühtki hukkunut+ökonoomne kütusekasutus,-ise sõidan niimoodi juba viimased 10 aastat limitaatoriga..mölkimisi ja joonud -peaga surma ikka jääb,aga see juba teine teema ?
n
nimi/ 17. jaanuar 2019, 11:19
Teedel pole viga midagi. See aasta on väga palju +3 kuni -3 looduse vastu ei saa. Autod on muutunud liiga heaks ja rehvid ka.. inimestel on näiline turvatunne tekkinud. Sellepärast kihutatakse nagu hullud, samas füüsikaseadused kehtivad. Siin õnnetuse asjaolusid ei tea ju.. kes kuhu kaldus või miks.. ja kas Saharni-l olid ok rehvid või mitte. Meie laiuskraadil on talv normaalne nähtus, autot juhib ikkagi autojuht, kes peab hindama teeolusid.. siin ei aita keegi teine. Kaastunne omakestele, elu ei ole alati õigalne.
k
Ka autojuht/ 17. jaanuar 2019, 11:16
Kui 50 km/h ei kannata sõita, siis tuleb 30 km/h sõita. Nii lihtne ongi.
t
tomile/ 17. jaanuar 2019, 10:59
kui tähelepanelikult pilte vaatad siis näed, et vähemalt ühel sõidukitest ongi naelad all.
s
17. jaanuar 2019, 10:55
see mis meil teedel toimub on päris ehmatav ,alles pool kuud seda aastat ja kui palju juba hukkunuid,,köiksugu maksud teedele ja raskeveokitele ,aga kas ikka raha ei jätku ,et selliste ilmadega peavad masinad pidevalt teedel olema.Kuskil on midagi mäda.Muidugi see ,et söidukeid tuleb pidevalt juurde ,liiklus on tihe ja alati köigil kiire,arvestamata teeoludega , teha nii,et talvel tuleb veel kiirust piirata.Kui praegu möni juht söidabki aeglaselt ,siis kohe kisa ,et takistab liiklust.Väga kurb ,Kaastunne .
j
Jah/ 17. jaanuar 2019, 10:52
Samas olukorras pidevalt. Kui mööda saab,kaotab juhitavuse ja tantsib pikalt ning linna sõites istume koos kihutajaga foori taga😂😂😂
õ
õnneseen/ 17. jaanuar 2019, 10:42
Eeskõnelejaga 100% nõus, pigem väiksemad kiirused, sest meil ON TALV !! Ja sellega TULEB arvestada.
t
tom/ 17. jaanuar 2019, 10:41
Korralik 16" Nokiani vmt kvaliteetfirma naastrehvide ring maksab hea hinnaga ostes ca 300, max 400 €.
l
Liikleja./ 17. jaanuar 2019, 10:38
Inimestele peaks ette näitama kui ohtlikult käitub esisilla veoga sõiduk,eriti siis kui autos ainult juht ja pagasiruum tühi,kui kaob veojõud esiratastelt.Mis põhjusel satub see sõiduk enamikel juhtudel külglibisemisse ja kaldub vastassuuna vööndisse.Kuidas kujuneb sõidutrajektoor kurvis sisselülitatud veojõu kontrolli puhul jõuliselt pöördeid tõstes,hädaolukorras.
v
17. jaanuar 2019, 10:33
Väga kurb uudis, kaastunne perele.
s
sama meel K-ga/ 17. jaanuar 2019, 10:28
kui ma s6idan aeglasemalt, vastavalt teeoludele, siis pidevalt keegi istub kuklas ja tahaks mind edasi lükata. Kohe kui võimalus, süstitakse mööda ja näidatakse näppu jne. Suur osa inimesi ülehindab enda sõiduoskusi.
1
123/ 17. jaanuar 2019, 10:23
Milles need teed jälle süüdi on? Kas autojuhtidel ei pea tõesti grammigi vastutust ja ohutunnet endal olema? Kus on kirjas et kiirusest tuleb alati maksimum välja pigistada? Võtke kurvikohtades hoogu veidi vähemaks. Ega iga auto ees ei jõua ükski hooldaja kogiaeg putru ära lükata või soola pudistada. Või mõni eeldab et teede alla ehitatakse soojustus, et need iial enam härma ei läheks? Väga kurb õnnetus, aga iga autojuht peab siiski oskama ka talvetingimustes sõita ilma kahjusid tekitamata.
4
4 ühetaolist juttu järjest?/ 17. jaanuar 2019, 10:19
Sõitsin suvel Austrias. / 17. jaanuar 2019, 10:17
Mägedes muutusid märgid vastavalt ilmale. Ühest tunnelist teise oli isegi 20 km tunnis kuna kõrgel sulas lumi mis vahepeal jääks muutus-autodel loomulikul suverevid-suvel.
T
???/ 17. jaanuar 2019, 10:09
Tourage on Soome auto. Millegipärast ei mainita, kas roolis eesti või soome kodanik.
t
tom/ 17. jaanuar 2019, 10:08
Vaadake palun rehviteste. Lamell võidab naastrehvi AINULT puhtal märjal asfaldil. Kõikides talvistes oludes on naast võitja; lumel on vähed väikesed, jääl aga väga pika puuga naastu kasuks.
s
sohver/ 17. jaanuar 2019, 10:03
Kahju et teed korrastamata, hommikul sahkasid pole näha, teed lume soolasegu täis arvavad vist et küll sool sulatab, see pudru teel on õudne ei kannata isegi 50 sõita.
q
qwe/ 17. jaanuar 2019, 10:02
punavalitsuse ajal sellist jama naljalt ei olnud, pagunid lendasid pojake!
v
Vanja/ 17. jaanuar 2019, 10:01
Näilikult või ju tee olla märg, aga sa ilmselt ise pole suurem sõidumees. Sellises olukorras on väga tihti, et maapinnal tegelikult külmetab ja see -1C paneb tee hoopis jäätuma. Sinna juurde lisades keskmise või alla selle sõidukogemuse, tagaistmel vaidlevad lapsed, väsimus või stress, mängiv raadio, veidi rohkem kulunud rehvid ning ei ole eriti palju vaja, et õnnetused juhtuks. Murdosa sekundist ning asi olemas. Õnnetus ei ütle ette 30 minutit, et nüüd valmistu. See lihtsalt juhtub ja ei pääse. Ainukene, mis siin vähegi päästa suudab on mõistus. Mõistusega liigeldes on 50/50 pääsemislootus.
t
To tont/ 17. jaanuar 2019, 09:58
Sina küll nõuka aeg elanud ei ole,soolati,liivatati teid ja veeti kalluritega lumi linnast välja...nii oli! Liivatamine keelati Eesti Vabariigi aeg ära...pidi tolmu tekitama ja kevadel nõudis palju tööd. Aga ega inimelud ei maksa ju midagi!
s
sass/ 17. jaanuar 2019, 09:58
oh väga kahju,oh,ei saa meie riigiisad kokkuleppele,et ehitada 4 realised korralikud teed,meie rikkurid ehitavad mingit raudteed ja põtradele veealust tunnelit,milleks neid meie rahvale vaja on???eesti teed tuleb kõigepealt korda teha!!!!!
p
Piret/ 17. jaanuar 2019, 09:57
Pärnu–Rakvere–Sõmeru mnt, jälle?! Kes võtab vastutuse?
l
Liikleja./ 17. jaanuar 2019, 09:54
Mille poolest naastrehv,korraliku mustriga, halvem peaks olema? Eelis igal juhul naastrehvil, kui lumesegusest jäisele teelõigule satud. Kui ainult asulasiseselt liigelda saab lamellidega enamvähem hakkama.
k
külaline/ 17. jaanuar 2019, 09:54
Mina ei tea, milliseid Läti teid sina sõidad, aga elades Lõuna Eestis ja külastades LV päris tihti võin sama julgelt väita, et pole need teed midagi nii head. Keemia asemel viskavad liiva puisturiga maha ja siis see "supp" on ikka päris halb materjal sõitmiseks.
j
Jube/ 17. jaanuar 2019, 09:53
Need inimkaotused,mis see talv toonud on,panen ma kõik meie riigi-omavalitsuste süüks. Ei lükata ka meil Paikusel enam teid puhtaks,peale Pärnuga liitumist. Terve koolivaheaeg olid meie tänavad liuväljad ,siis keegi arvas,et hiigelsuure höövliga raspeldame jää karedamaks,mille tulemusena lükati mõnes kohas asfalti ära.Meie riiki juhivad kilplased,selle asemel,et tee ära soolata ja puhtaks lükata,raspeldatakse pärast jääd. Täna ,siis.sajab vihma ja jääsuppi teed täis,varsti hakkab ķülmetama ja sama olukord kord taas. KAS EI OLE LIIG,ET ÜLEPÄEVA KEEGI SURMA SAAB???
m
Marta/ 17. jaanuar 2019, 09:52
Masendav. Siis 3 last jäid emata? :( Kaastunne. Inimesi hukkub juba peaaegu iga päev Eesti teedel. Nagu sõda käiks.
a
autojuht./ 17. jaanuar 2019, 09:50
Üks auto vist keeras teisele ette , kiire oli !?
i
I/ 17. jaanuar 2019, 09:49
Kui sõidate siis mõelge,mis võib juhtuda,aga ärge mõelge,et minuga ei juhtu.
e
Ema/ 17. jaanuar 2019, 09:49
Lapsekesed emata... Kohutav, kuidas elu võib pöörduda... Kurb, kurb...
v
Valige õige sõidukiirus!!!/ 17. jaanuar 2019, 09:45
Kõigil ei ole paraku võimalik heale rehvijooksule min. 1100 EUR kulutada...
e
Enne viime maksud lätti ja siis imestame et seal teed korras./ 17. jaanuar 2019, 09:43
p
peale ränka/ 17. jaanuar 2019, 09:43
õnnetust on kohe seal paigas iga meetri kohta vähemalt kaks hooldusmasinat. Nii, et saab küll!
o
oo kui palju/ 17. jaanuar 2019, 09:41
on komme kus kirutakse aeglaselt sõitjate üle, kui ränk õnnetus siis süüdi kihutamine. Aga mitte kunagi ei ole süüdi jäänud need kes peaksid teed sõidetavad hoidma.
l
Lamell/ 17. jaanuar 2019, 09:39
on siiski lumepudrus väga hea.Õnnetus tuleb selliste ilmadega ikka rooli taga rapsimises ja nurgelises sõidustiilis üle oma võimete.
n
NSVL-is / 17. jaanuar 2019, 09:36
polnudki suverehve. vähe kiiremini läbitud asfaltkattega kurvi jäid alati mustad tahmajäljed maha. taat.
r
roomikud alla/ 17. jaanuar 2019, 09:30
m
marx/ 17. jaanuar 2019, 09:24
Minge vaadake väljapoole meie riiki kasvõi Lätti kuidas asi käib teed on puhtad.Tõmmatakse ennetav keemia teele lükatakse kohe pudru pealt minema.ja uuesti keemia peale.Mitte nagu meil ootavad kui viimane lumehelves taevast kukkunud ja siis veel 2tundi et järsku ikka ei pea teele minema riigi raha raiskama.Las sõidavad ikka lume korralikult kinni siis hakkame hooldama.Siis tekibki roopad ja lahe supp teepeale ja mida ei lükata minema ka.Edu kõigile.
h
HeH/ 17. jaanuar 2019, 09:24
Suurem osa Eestis toimuvatest õnnetustest on juhtunud selle pärast, et kõik ajavad taga mingit müstilist piirkiirust all amille ei tohi jumnala eest sõita
r
rs/ 17. jaanuar 2019, 09:23
Just, igale meetrile labidaga mees ja teele küte alla :D
l
lamell.../ 17. jaanuar 2019, 09:17
rehvidega ei sõideta sellistel teedel. oleks rehvidele(testivõitja 2018) rohkem kulutanud, poleks midagi taolist juhtunud. see on hoiatuseks kõigile teistele, invesdteerige väga headesse rehvidesse.
t
tont/ 17. jaanuar 2019, 09:16
veel praegu sõidavad eakad taadid, kelle ajal polnud talverehve. teed lükati siis kui aega oli, soola suurt ei pandud ja libe tee oli igapäevane tavalisus. need taadid sõidavad ka täna teadmisega , et on talv ja keegi peale su enda ei taga midagi.
o
on raske aru saada, et iga meetri peale ei saa kohe sahka saata? Peaks ikka omal mõistus peas olema/ 17. jaanuar 2019, 09:13
k
Kui / 17. jaanuar 2019, 09:13
Talvel sõidetakse 50-60 km/h ( vahel ka 30 km/h) vastavalt ilmaoludele( libedus, lumi, udu) siis vast nii hullud tagajärjed ei oleks! Aga 90-100 km/h ?
m
Marek/ 17. jaanuar 2019, 09:11
Ole parem vait näed targem välja, kell 7 tulid kaks puisturit sealsamas vastu
j
Jussile/ 17. jaanuar 2019, 09:10
Vaata pilte, tee on märg mitte lumine...
k
K. / 17. jaanuar 2019, 09:09
Kuidas saab arvata, et riik hoiab kokku. Kas siis inimesed sõidavad vastavalt teeoludele. Seda ikka ei ole nii. Ega teid ei jõuta hooldada nii kiiresti, kui ikka sajab pidevalt juurde. Mis te arvate et teehooldajad on super inimesed, et suudavad kõikjal korraga kui tuleb ikka pidevalt juurde lund. Inimesed on ise süüdi, kui ei vali ilmastikule sobivat kiirust ja sõidustiili.
l
Lamell on pask/ 17. jaanuar 2019, 09:05
j
juss/ 17. jaanuar 2019, 09:04
See on ehe näide kui teehoolduse pealt riik raha kokku hoiab!
h
HeH/ 17. jaanuar 2019, 09:01
teid ja tänavaid on väga rakse igast lumehelbest puhas hoida kui sajab ja sajab nagu praegu. Sõita tuleb vastavalt teeoludele ja seda nõuab ka seadus. Piirkiirus on vaid suurima lubatud kiiruse tähistamiseks mitte kohustuslik sõidukiirus.
e
ema/ 17. jaanuar 2019, 08:42
väga kahju teed on ka nii kasimata et õudne,lastest ja nende emast kole kahju

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee