Seisukoht

Seisukoht | Ma ei ole autoroolis jumal

Vidrik Võsoberg, Kalale! peatoimetaja, 16. jaanuar 2019, 18:01

7 KOMMENTAARI

k
Kris/ 18. jaanuar 2019, 08:41
Aeg oleks ka tallinn-tartu mnt 4 realiseks teha.pole vist väga raske
p
Peeter./ 17. jaanuar 2019, 15:01
Õppige mehed naised korralikult sõitma sest tegelikkuses pole nendel teedel viga midagi.Kui on talv siis sajabki lund ja on libe kui suvi siis võib tee ka märg olla. Kui teie virisejate suureks rõõmuks tehakse Tartu mnt.ükskord neljarealiseks kas siis virisemine lõpeb ? Ei lõpe sest talvel enamuses ajast kasutatakse ühte sõidurada mis seisab puhas tänu pidevale liiklusele,teisele lumisele rajale söendavad üksikud sõita.
u
usutehnik/ 16. jaanuar 2019, 23:20
Jumalad ei tea autodest ega autoteedest mitte midagi!
i
Ilmar/ 16. jaanuar 2019, 22:10
Kallis autor, mulle jääb arusaamatuks mis on selle teksti sisu, mida öelda tahate.Ei ole sugugi ju veel kindel, kes tolle Põltsamaa õnnetuse põhjustas. Miks see veok pidurdas. Me kõik võime eksida, kuid selge on ka see, et teehooldus on viimastel aastatel olematu. Mina küsin hoopis vastu, miks ajakirjanik ei uuri mis on põhjuseks, et ei maanteeamet ega politsei ei ole ühtegi teehooldusfirmat karistanud. Uurida võiks ka sellest, kes on hooldusfirmade omanikfirmad ja kuidas saab olla nii, et hoolduse konkursi on võitnud erafirma ostab töö sisse riigettevõttelt Eesti Teed?
a
autojuht/ 16. jaanuar 2019, 21:00
Kui selle teemaga siduvalt rääkida siis seda on palju.Esiteks on uued teed liiklusohtlikud oma tapja kraavidega ja kitsad.Seda annab eriti valusalt tunda talvel sõitmine.Siis on nad ülikeeruliste ristteedega,kust võõralt teelt vajalikku asukohta leida on võimatu ka koos GPS-iga.Mis teha,elame kosmose ajastul ja vaja sõita sellise hooga kas või kuule.
o
Offendi/ 16. jaanuar 2019, 20:26
Aga, kui korrutame, et oleme autoroolis saatan?
z
Zorro/ 16. jaanuar 2019, 19:59
Kas ikka oli veokijuhi süü?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee