Maailm

OSTJA PETMINE: uued autod kulutavad ligi 40 protsenti rohkem kütust kui tootjad väidavad

Toimetas Greete Kõrvits, 11. jaanuar 2019, 16:26

20 KOMMENTAARI

n
N/ 15. jaanuar 2019, 04:37
Aga nii ongi...kui enne lisandeid Berlingo computer näitas 6,1L/100,siis biolisanditega 6,4-6,6L/100.Diisel.
a
a/ 13. jaanuar 2019, 09:48
https://www.youtube.com/watch?v=hioW7wsAfY0
a
Arusaam/ 12. jaanuar 2019, 21:42
Tõsi ja järelikult eritavad need ka 40% rohkem heitmeid kui seda tootjad väidavad.
j
Juhan/ 12. jaanuar 2019, 21:02
Milleks seda autot garaazi vedelema vaja on, ökonoomsem on see sõiduk siis ostmata jätta
j
jah nende lubadused/ 12. jaanuar 2019, 15:17
j
ja lisanditega kütus/ 12. jaanuar 2019, 15:17
pidavat kokku hoidma, aga kulub isegi rohkem, kui enne tavalisega, aga eks see biokütuse osa ka solk.
t
T/ 11. jaanuar 2019, 22:34
Mainimata on artiklis jäänud, et autotootjatele on nüüd kohustuslik kütusekulu ja CO2-heitmeid näidata WLTP mõõtmise mitte NEDC järgi. Uus (alles läinud aasta lõpus vastu võetud) mõõtmissüsteem on palju täpsem ja vastab rohkem päris tingimustele.
j
Jeebus/ 11. jaanuar 2019, 22:33
Mul oli kunagi üks 1.6 liitrine bensukas. Vajutasin, vahetasin käiku 3000 rpm peal, võttis keskmiselt 8,5. Ei vajutanud, vahetasin käiku 2300 rpm peal, ökotasin 5. käiguga, võttis keskmiselt 8,5.

j
Jeebus/ 11. jaanuar 2019, 22:29
Uued autod on ainult suhteliselt säästlikumad, sest igasugu sissepritsete, turbode ja kompuutriga võlutakse ühest kütuseühikust rohkem ehk mootorid on efektiivsemad. Kütusekulu distantsile on jah nii, et midagi pole muutunud.
t
T.Rex/ 11. jaanuar 2019, 20:13
Ja ostjad, kui nad just päris tumbad pole, on õnnelikud. Sest väiksem kütusekulu paberil tähendab väiksemat CO2 heitmete kogust ja see omakorda madalamat automaksu. Eelnev ei kehti muidugi Eesti kohta.
O
\*_*// 11. jaanuar 2019, 19:06
Olen proovinud oma vana auto noorusaegadel saavutada tehase lubatud kütusekulu. Ühel pikal sõidul see ka õnnestus. Muidugi ei olnud see sõidumõnu sõit. Viiendal käigul maanteedel tiksuda +/- natuke 70-ga väljasuremise äärel ja vältides praktiliselt tõuse. See oli üle mõistuse, kuid proovides tänaste tehnoloogiaimedega pean sama vahemaa läbimist sama mudeli uute versioonidega tuleb kütusekulu arvestades meelde sügav nõukaaeg. Kütust läheb uutel samaväärselt toonaste autodega. Reaalselt säästliku autot enam lihtsalt turul ei ole.
d
Dovaris Potjaomkin (Ishias)/ 11. jaanuar 2019, 18:52
Huinaa realnost, glavnõi vsjotaki innovatsia i reklama.
v
Vovan/ 11. jaanuar 2019, 18:48
sul on lahe kilide aktsent jutul juures.
s
See veel väike viga./ 11. jaanuar 2019, 18:32
s
Sellest 40 protsendist/ 11. jaanuar 2019, 18:03
Kui ma ostaksin endale ja abikaasale praegu 2 täpselt ühesugust ja ühe võimsusega sama marki autod, siis minu kütusekulu on raudselt 40 prossa kõrgem sama läbitud maa kohta. Sõidustiil on see salasõna. Ka kõige ekonoomsema sõiduki saab rüüpama panna, või veelgi ekonoomsemalt läbi ajada.
n
Noh/ 11. jaanuar 2019, 17:37
Eks iga firma müüb oma lisanditega kütust. Seda solgitakse mõnuga

t
Teadja/ 11. jaanuar 2019, 17:30
Kütusekulu sõltub jala survest pedaalide ja kiirusest mitte mootori ehitajast
n
nii peabki/ 11. jaanuar 2019, 17:26
see Demokraatlik kapitalism
t
Tölpa/ 11. jaanuar 2019, 17:22
Nagu autofirmasid see kotiks et see neist halva mulje jätab.
i
irw/ 11. jaanuar 2019, 16:53
roheliste survel on pidevalt ka kütust solgitud millekski muuks kui katsete ajal tootjad seda kasutanud on. meilgi hakkasi kõik autod eelmisel aastal äkki rohkem tarbima. olgu uued või vanad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee