Poliitika

Andrus Vaarik: „Mis see Jaak Madisoni eelmine ametikoht oli? Talle võiks öelda, et tema võiks jääda sinna Tallinki kajutite vahele.“

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 11. jaanuar 2019, 10:35

426 KOMMENTAARI

k
kruvi/ 8. veebruar 2019, 22:28
Juba artikli pealkirjast näha, kui tore poiss. Kui ikka saaks teisele torgata või midagi halvasti ütelda, siis saab rahuldust. Ei tea, kas ise oli pealtnägija seal kajutite vahel.
x
xxxx/ 8. veebruar 2019, 07:44
Huumor et Vaarik ise osutus kriminaalkurjategijaks.
v
13. jaanuar 2019, 20:15
Vaarik oleks võinud kappi jääda.
h
:)))/ 13. jaanuar 2019, 19:44
https://uueduudised.ee/arvamus/harrassots-andrus-vaarikule-ehk-voinuks-viinaklaasi-taha-jaadagi/
n
no/ 13. jaanuar 2019, 18:31
see sotsiandrus võiks sinna näosaate juurde jäädagi, seal ta saab ilmselt hakkama ja ei sega oma joraga kedagi...
e
Eks/ 13. jaanuar 2019, 17:30
v
vaarik arutas/ 13. jaanuar 2019, 16:30
raadios miks meil viini pensionäre pole ei saandki pihta
m
monika/ 13. jaanuar 2019, 13:55

e
ellam/ 13. jaanuar 2019, 11:51
see jutt käib täpselt Helle Monika Helme kohta
v
13. jaanuar 2019, 10:21
m
13. jaanuar 2019, 00:34
Mina valin EKRE.Loodetavasti sotside poolt ei hääletata.
ä
Ära mine/ 12. jaanuar 2019, 21:34
Tore poiss oli, miks küll endale vee peale tahab tõmmata?
t
Tõsine isikhäire liialt madal, lihtsalt ei jätku hullust!/ 12. jaanuar 2019, 20:23
1
10:16 ja kõik haugatused isendilt, kes pole päevagi koolis käinud/ 12. jaanuar 2019, 19:57
Ei lause algust, ei lõppu. Üks üdini vinguv sots, kes nii sarnane facvaarikule.
e
Ei tasu tühja kommnteerida/ 12. jaanuar 2019, 19:55
Helmed viskavad Madisoni varsti nagunii välja.
v
vana Juhan/ 12. jaanuar 2019, 19:50
Kahju,kui mingi näitleja arvab,et sobib poliitikuks .Ju vanadus pressib peale,rolle eriti pole,jutt ka kui poisikesel, nüüd peaks vaatama kopsakama sissetuleku Kus seda ikka mujalt saab, kui vaid riigikogust .Vedeled seal, naljapärast küsid mõne küsimuse,aga kui ei küsi ,ega palka ka vähendata . Saad isegi vaarikamoosi osta, majoneesist ja banaanidest rääkimata.

m
mida veel/ 12. jaanuar 2019, 19:49
Vaat, kes räägib? Eluaeg haamriga seinal sortse taga ajanud , nüüd äkki avastab, et keegi on selles vanuses ka tööd teinud ja see on jube halb. Üks on kõrgkoolis ja 60-nene keksib platel tänaseni.
t
T.Mets/ 12. jaanuar 2019, 19:47
Siin on huvitav komm. Üks kommija küsib, Andrus Vaarik, sa oled ju näitleja, mitte poliitik--kuhu trügid. Vaata kommija,ainult mõned näitlejad tahavad saada poliitikuks, aga ,nagu näeme, on KÕIK poliitikud andelised näitlejad
n
näitlejad / 12. jaanuar 2019, 19:40
katsuvad ju kogu aeg partnerit olgu mees või naine, ootame- mil Eestis tekivad politseisse kaebused , irw:)
d
Delon/ 12. jaanuar 2019, 19:11
m
Mdehwebe Abgwantumb/ 12. jaanuar 2019, 19:10
Sina,Andrus?Aja kann!kad suure musta porgandi jaoks avali...
m
Miks / 12. jaanuar 2019, 16:38
sa Andrus poliitikasse trygid? Sul pole sinna asja. Ela oma kurjust jätkuvalt huumori peal välja. Sa oled näitleja, mitte poliitik.
v
Varsti/ 12. jaanuar 2019, 16:24
on niipalju näitlejaid riigikogus et nim.ümber Kummiteatriks!
m
MIKS/ 12. jaanuar 2019, 16:20
Ivan Orav oravate punti ei soovi minna vaid punaste poole hoiab?

i
issi on jänes,/ 12. jaanuar 2019, 15:48
issi kas sa porgandit tahad!?
j
ja mille poolest sina parem?/ 12. jaanuar 2019, 14:42
ära hüppa i. oravast kõrgemale kui tiivad kõrgemale ei kanna.
n
12. jaanuar 2019, 14:28
no näed, sama moodi teeb vaarik ka. läks esialgu teatrisse tööle, oli seal kuni nägi, et eestis asjad halvad. nüüd käärib käised ülesse. aga elmed kardavad, et nende kees jääb elmeid väheks. ja siis vaja sõimelda. laulumees ta jah, tegelikult ei olnud. ega eesti muusika poleks midagi kaotanud, kui ta laulmata oleks jätnud.
j
12. jaanuar 2019, 14:27
just. kusjuures tema kommentaar on üks ühele sellelt maha võetud, kelle pihta see käib. ehk siis, vaatame, kes esimesena kaikaga andis. ja siis vastu sai.
e
EKRE valitsema/ 12. jaanuar 2019, 13:42
ja saame riigis korra majja.
l
Lausjoomise mõjud on jäävad ka hiljem karsklasena/ 12. jaanuar 2019, 13:26
Tulemuseks, et Maisonist sai miski poliitik ja Vaarikust ei saa
v
Vaata/ 12. jaanuar 2019, 13:03
Peeglisse siis näed tõelist huilod
g
Gunnar Stahl/ 12. jaanuar 2019, 12:38
Enne oli vaarikut väga tore teatris vaadata, aga kui sai teatavaks, et on l....a ja sots, siis küll enam temast midagi kuulda ei taha.

v
vanamemm/ 12. jaanuar 2019, 12:10
Eht sotsi "ärapanemine"-, nii omane sellele vihkavale erakonnale, kes millegipärast püüab ennast eksponeerida "tolerastidena". ----Nende valimisloosung ( "Hoolime kõikidest!") --kas EKRE ja nende valijad sinna hulka ei kuulugi? Kelleste siis ikkagi hoolite, ainult allikutest, ossinovskitest---kõigist nendest, kes rahvusriiki düstoopiaks peavad ja rahva raha Lätti viib? Heast näitlejast on saanud kuri poliitik, kahju muidugi, aga eks ta ise teab, mis tal südamelähedasem on.
v
Vaarrrrik/ 12. jaanuar 2019, 11:04
ei ole ammu enam normaalne.Eriti jobuks läks ta peale näosaadet!Samas jällegi-enne olgu näosaade kui sotsid!
a
Alf Rebane/ 12. jaanuar 2019, 10:25
Millega sa arvad?Kreeka pähkliga?...Mart Helme läks alguses välisministeeriumi tööle ja nüüd,kui Eestis asjad halvad,kääris käised ülesse.Va Vaarik tahab aha kohe Riigikokku.
a
arvan ka midagi./ 12. jaanuar 2019, 10:16
mulle nagu meenub, et helme oli kunagi mingi laulja moodi asi. kas ta mitte sealt poliitikasse ei läinud? huvitav, madison peaks helmele nõu minema andma.
i
inimene/ 12. jaanuar 2019, 08:44
kes pole osanud oma eluga hakkama saada tahab nüüd teisi juhtima hakata -pange pidurit ja lõpetage vabariigi lägastamine
j
Juss/ 12. jaanuar 2019, 08:30
Saan aru, et ühe “noorsotsi” arvates on lihtsat tööd tegevad inimesed teisejärgulised ja ei vääri lugupidamist? Madal, väga madal seltsimees.
p
Peeter./ 12. jaanuar 2019, 06:51
Mingi asja pärast on tekkinud arvamine,et kui hüppad kõrgele,jooksed kiiresti,aerutad kõvasti ja oled näitelaval tegija siis kohe teadmamees-riigijuht jne.Mujal maailmas õpitakse riigijuhtimisega seotud küsimusi aastaid,meil käid lavakas ja kõik kohe selge !
k
kui ma/ 12. jaanuar 2019, 06:42
noor olin siis oli omasooiharus keelatud ja nendest rääkiminegi halb toon. sestap kui nendest juttu tuli siis nimetati neid ....aa see on see sotsiaaldemokraat

v
vana valija/ 12. jaanuar 2019, 06:22
vaarik võttis vale mehe kohta sõna. Kummardus hr. Madison. VALIN EKRE.
v
Vanasõna: Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde/ 12. jaanuar 2019, 03:35
Aga millegipärast on terve rida näitlejaid poliitikasse, riigikogulasteks tükkinud. Nii et nii mõnestki heast ja silmapaistvast näitlejast on saanud keskpärane või lausa kehvapoolne poliitik.
k
ka valija/ 12. jaanuar 2019, 00:41
a
Andrus! kui sa ka vahel oled mingid oma tekstid kirjutanud lavastanud/ 12. jaanuar 2019, 00:21
siis enamasti oled sa olnud tekstirobot mõningate õpitud emotsioonidega ja üldiselt oled olnud mage et vahet ei tee mis teiste oma mis su enda tehtud. üks praht kòik
v
12. jaanuar 2019, 00:07
e
12. jaanuar 2019, 00:07
eks me näe,mis siis juhtub,punane p€ldik,mis sa enneaegu ärpled.
p
potjomkin/ 11. jaanuar 2019, 23:37
ja kes on Vaarik? Sõimab Orava rollis "tiblasid" aga ise on see kõige suurem sotsialist. Näitlejana alla keskmise. Parim elu roll Kitsas Kingas Ervin, kestusega max 10 min. Riigikokku peaks olema näitlejatel keeld kandideerida.
v
vana toriseja/ 11. jaanuar 2019, 23:24
Aga kes on Andrus Vaarik? Andrus Vaarik on öelnud, et tema ametisse sobivad inimesed, kes endaga ise hakkama ei saa. Ja peab ennastki seetõttu näitejaks päris sobivaks. Kas Ivan Orav kes jättis tervise tõttu joomise või lihtsalt kiiresti vananev mees kes kannatab mölapidamatuse all?

v
Veteranile/ 11. jaanuar 2019, 23:21
Ju vist hakkab vanaks jääma?
a
Anti Libaralist/ 11. jaanuar 2019, 22:55
Vana mees tegi ennast nüüd küll lolliks.?
k
Kingsepp ja ekre tarbija/ 11. jaanuar 2019, 22:55
Lutsepp oli ka samamoodi alguses härga täis, aga pärast riigikogus oli kogu aeg suu emmi täis.
p
pragma/ 11. jaanuar 2019, 22:36
ja Vaarik võiks jääda oma liistude juurde..
m
Mängib iseennast/ 11. jaanuar 2019, 22:31
"Kitsa kinga" tegelaskuju ta päriselus ongi.
i
Imelik oled/ 11. jaanuar 2019, 22:11
Kas jälle tuleb ivan orava tegelane välja?
r
Re1n/ 11. jaanuar 2019, 22:04
Sina Ivan ära ütle teistele mida nemad peavad tegema, siis teised ei ütle sinule kuhu sina pead minema.
e
E-jalgrattur/ 11. jaanuar 2019, 21:55

p
Petoška/ 11. jaanuar 2019, 21:52
Vaarik tore mees aga mõtlemine on tal küll nullilähedane. Piltlikult Sossepp kritiseerib ükskõik missugugust teise ala proffessionaali v tegevusala ! ? Tunneb ta end nüüd parema näitlejana ?
r
reede/ 11. jaanuar 2019, 21:41
Kommentaarideta Näitlejast poliitikuks Kaine inimene küll nii ei toimiks
s
Sõber/ 11. jaanuar 2019, 21:38
Mida ütles Sinu kohta E.Hermaküla?
h
Hea Andrus/ 11. jaanuar 2019, 21:28
Madisson on rohkem poliitik,kui sina.Oma kitsa kinga nalju võid kodus teha.
d
doh/ 11. jaanuar 2019, 21:19
no see on selge, et ekre ninamehed jaaku seal hoiavad tema perekonnanime pärast. see kaevas ka aegu sest sellest ei saa ümber kui nemad räägivad pereväärtusest siis on keegi nende hulgas, kes vilistas sellele ja ahistas kajutides naisi nagu väidetakse
v
Vaarikus pettunud/ 11. jaanuar 2019, 21:18
iga kingsepp jäägu siis ikka oma liistude juurde.Kui on äraostetav, pole vahet kas on Poliitik, näitleja või sportlane.
t
Teeline/ 11. jaanuar 2019, 21:17
Ju siis näitlejal tööd väheks jäänud ja loodab riigikogu soojale kohale pääseda.
i
Imelik! / 11. jaanuar 2019, 21:11
Poliitika on täis näitlejaid, koomikuid ja muidu toredaid baari madiseid! Mis te hakkate nüüd normaalseid inimesi sealt välja puksima. Ma ise leian ka ,et riigiraha eest otsustaja võiks vähemalt majandusliku haridusega olla aga ,et näitleja siis teisi taga kirub on tase!

a
aga/ 11. jaanuar 2019, 21:10
mina mõtlen,et Jaak Madison on noor ja tark härra aga teie olete narr ja kuningakoja kloun ja sinna liistude juurde peaks jäämagi hr.Vaarikas
o
OH..../ 11. jaanuar 2019, 21:10
...issanda loomaaed on ikka suur,mis suur.Tule taevas appi!!!Vaarik ja poliitik??!! Kui see on tõsi,siis on see päris hea nali.....
v
veteran/ 11. jaanuar 2019, 21:07
Mis selle varem nii normaalse näitlejaga juhtus, on suur saladus.
S
@ Tõejärgne Õhtuleht/ 11. jaanuar 2019, 21:06
Sul peab ikka korralik paranoia olema, kui midagi sellist arvad
u
Urrr/ 11. jaanuar 2019, 21:04
Sa vaarik võiks jääda kah oma liistude juurde - ot mis see oligi - näosaates niisama molutamine. Muuks sinust ju asja pole. Poliitikuna oled juba nüüd laip. Totu mis totu
k
KillaH/ 11. jaanuar 2019, 21:01
Peast sots. Võta seda kui diagnoosi. Võib avalduda ka vananemise käigus.
v
11. jaanuar 2019, 20:56
v
Vaata peeglisse/ 11. jaanuar 2019, 20:31

s
sinu/ 11. jaanuar 2019, 20:17
Madison ei peagi kajutite vahele jääma, tal on uksekaart ja saab siseneda igasse neist. Aga muidu on küll nii, et Vaarik olgu ikka laval.
k
kas rohkem/ 11. jaanuar 2019, 20:15
migrante on hea kes pole virust pärit on mingi puutumatuse illusioon
m
masan kõigest aru/ 11. jaanuar 2019, 20:14
aga mis me tahame veel rohkem venelasi ja araablasi ka lisks milles point kes pole ikka idavirust pärit sel on mingi puutumatuse illusioon
n
näitleja areng infoühiskonnas/ 11. jaanuar 2019, 20:13
Netis on kümneidtuhandeid kanaleid mis peaks näitlejahärra lausa raevu ajama aga võta näpust. Tema loeb ainult neid ,mis Ekrega seotud. Siis võib ju järeldada ,et tema aju on veel väiksem, kui kreekapähkel.
g
geiteemast/ 11. jaanuar 2019, 19:52
Ei või olla!On ju nii, et ka reformikas "Vaher tantsis homode keskel"(Kroonika), kus ta's nats oleks?
a
aga kui palju-le/ 11. jaanuar 2019, 19:47
Ei või olla!On ju nii, et ka reformikas "Vaher tantsis homode keskel"(Kroonika), kus ta's nats oleks?
a
aga kui palju-le/ 11. jaanuar 2019, 19:47
Ei või olla!On ju nii, et ka reformikas "Vaher tantsis homode keskel"(Kroonika), kus ta's nats oleks?
a
aga/ 11. jaanuar 2019, 19:44
sorose palgalistele peab ikka mingi vastukaal olema.Ütles ju ka Henry Kissinger,et rahu maailmas hoiab jõudude tasakaal.

t
teatri külastaja/ 11. jaanuar 2019, 19:43
Uskumatu,et Vaarik on nii madalale langenud, et sotside ridadesse vabatahtlikult läinud ja sotside haige mõttelaadi omandanud.
ä
ära hakkab tüütama/ 11. jaanuar 2019, 19:38
kultuurmarksistide targutamine
t
tsirkus ongi ülehinnatud/ 11. jaanuar 2019, 19:37
reaalset elu ja selle muresid lükatakse tagahoovidesse silma alt ära ja käiakse teatris oma puuduvale ja korraldamata elule tröösti otsimas ja kinnitust leidmas et kòik on hästi, kuigi pole
v
Visa hing/ 11. jaanuar 2019, 19:35
Eks väike "akadeemiline" kulu kõigile mitukümmend aastat lavalaudu tallanutele ära. Suur eelis on veel see, et ei pea rolli pähe õppima, isegi liigutused (nupule vajutamine) on paberil kirjas. Vabakutselistel seda enam. Neli aastat stabiilne sissetulek. Mis sa hing veel elult tahad.
ü
ühe eesti majanduse vedaja juures töötamine peaks olema auasi/ 11. jaanuar 2019, 19:31
eraldi jutt on see et soome konkurentide juures on paremad liksad nagu ka kogu ülejäänud soomes. ennem 1939 aastat sellist olukorda eesti ja soome majanduses ja töötasudes ei olnud, sest oldi igati konkurentsivõimelised ja oli ka oma kaitsetööstus mis skp-d tõstis.
t
tsirkus/ 11. jaanuar 2019, 19:25
pole kellelegi mõistust juurde andnud. Sellest saavad EKRE mehed küll aru.
a
Ats/ 11. jaanuar 2019, 19:15
Ja see mees võiks jääda viinaklaasi juurde .
r
reservist/ 11. jaanuar 2019, 19:12
Vaarik oleks võinud viina edasi juua selle asemel, et sotsiks hakata. Aga ehk ongi asi selles, et kui liiga palju viina juua, siis muutub inimene peast sotsiks :)

n
No kui aus olla, siis sotsid võiksid oma eeskuju järgide,/ 11. jaanuar 2019, 19:11
ehk teha sama mis tegi keegi johannes vares barbar-oss 29 novembril.
p
Petroška/ 11. jaanuar 2019, 19:09
Mis hullus sul siis on ? Millega sa kaasa lähed? Mis normaalsusest sa kõneled ? - Sotsiaalne katastroof oled koos Andrusega? Peab ikka geenius olema, kes sotse toetab ja nende maailmavaadet. Aga jõudu sulle sellel eluteel ! Oled üks vähestest keda ühiskond vihkab nende rumaluse tõttu. kui ükskord sellest aru saad, siis anan teada !
k
k./ 11. jaanuar 2019, 19:09
r
rip / 11. jaanuar 2019, 19:05
kui noor ja rumal inimene ühineb sotsiaaldemokraatidega, siis võib selle teatud mööndustega andeks anda. Aga kui vanemas eas....andke andeks, aga siin on kommentaarid ka juba liigsed- see viitab otsesele peagi lähenevale dementsusele.
n
Nojah/ 11. jaanuar 2019, 19:03
Kas keegi mäletab tema viimast suurepärast rolli tema õpitud erialalt?
i
Ikka edasi!/ 11. jaanuar 2019, 18:51
Su larhv kõlab tuttavalt tase kahjuks.....
g
gt/ 11. jaanuar 2019, 18:48
väga madal on hakata teist niisama maha tegema ja eriti jabur on öelda, et inimene ei tohiks tööalaselt edasi liikuda. Ma pole küll ei EKRE ega ammugi Sotside valija, kuid sellist jama kuuldes on inimene minu jaoks automaatselt valitute hulgast väljas sõltumata, mis erakonnas ta kandideerib.
e
Edgar./ 11. jaanuar 2019, 18:48
rüütel surub oma helme jüngritega kõvasti aga tundub ,et jõudu jääb väheseks.....

ä
Ärge igat naljameest nüüd ka tõsiselt võtke/ 11. jaanuar 2019, 18:47
Andrus Vaarik on ju naljamees... näitleja!
o
Oled kade!/ 11. jaanuar 2019, 18:42
Kes pole nooruses eneserahuldamisega tegelenud aga mõned jätkavad seda täiskasvanunagi. Aga Jaak oli tubli poiss, sai laeval oma elukogemuse. Kas Vaarik on laeval tööd teinud? On ise öelnud, et ainult ainult jõi selles vanuses ja tegi pulli.
j
ja mida on Vaarik saavutanud :-)/ 11. jaanuar 2019, 18:39
tema ainuke saavutus minu silmis on (kahtlastel asjaloldel) lavakasse sissesaamine ja selle mingi nipiga lõpetamine. Edasi järgnes saamatu klouni elu ja nüüd lahtise suuga riietusruumides passimine ning totruste suust väljaajamine. Ahjaa, tunnistati Eesti tuntuimaks omasooiharaks sel suvel. Kõik.
j
ja mida on Vaarik saavutanud :-)/ 11. jaanuar 2019, 18:39
tema ainuke saavutus minu silmis on (kahtlastel asjaloldel) lavakasse sissesaamine ja selle mingi nipiga lõpetamine. Edasi järgnes saamatu klouni elu ja nüüd lahtise suuga riietusruumides passimine ning totruste suust väljaajamine. Ahjaa, tunnistati Eesti tuntuimaks omasooiharaks sel suvel. Kõik.
k
kodanik/ 11. jaanuar 2019, 18:38
Kõige hirmutavam minule kui Eesti tavalisele kodanikule on see,et haritud ja kõrgel positsioonidel inimesed käituvad nagu jonnivad lapsed. Kelle peale ma siis loota,valida saan. Selline tunne nagu Eesti oleks peata.
õ
Õpilane/ 11. jaanuar 2019, 18:31
Aga asja jagab ja nii mõnigi asi on rohkem klaar, kui mõnel vananeval näitlejast pullitegijal.
ü
Üks vana norija/ 11. jaanuar 2019, 18:30
Madison oli noorteühenduse liige, siis sai saadikuks, aga amet kui selline ju puudub. Vaarikul amet, mis leiva lauale toob. Nii et võrrelda võrreldamatut? Ja mida see madison nii väga siis saavutanud on, tahaks lausa teada.
m
Mystika/ 11. jaanuar 2019, 18:28
Kuidas ikka parteisse astumine inimest muudab.Sotsi jutt kohe varnast võtta

j
jorssss/ 11. jaanuar 2019, 18:28
hea lugeda kui ei tea mida rahvas arvab.ei plusse ega miinuseid...lihtsalt pläma ajamine
k
kodanik/ 11. jaanuar 2019, 18:24
Midagi imelikku toimub siin. Samad kommentaarid korduvad pidevalt.Kustutatakse plusse ja miinuseid.Hakkan kahtlema sõnavabaduses. MIS PALAGAN SIIN TOIMUB....KUHU KADUS DEMOKTAATLIK EESTI VABARIIK???
a
A/ 11. jaanuar 2019, 18:23
õ
Õpetaja/ 11. jaanuar 2019, 18:22
Noorteühenduse liige ja siis sai saadikuks, aga AMETIT tal ju pole. Ja haridust ka mitte.
n
11. jaanuar 2019, 18:22
n
11. jaanuar 2019, 18:22
nii ongi. kusjuures, need on kõik nii sarnased ja ühest august.
v
Viktor/ 11. jaanuar 2019, 18:22
Mul tekkis küsimus: kes valivad sotse? Mäletamist mööda olid sotsid koos Barbarusega need, kes enne viimast ilmasõda võimule tulid hea naabri toel". Miks ometi Andrus, sina ka seal oled?
a
A/ 11. jaanuar 2019, 18:21
Vennike lihtsalt tahab näidelda ja SDE on ju näitlejate punt

n
11. jaanuar 2019, 18:21
no jah. eks see siis muretseb oma väljavalitu tuleviku pärast, et pensini küll aega, aga näed... ei teeni vist hästi.
o
11. jaanuar 2019, 18:20
oi see presidendiks valmise nali oli mul juba meelest läinud. aitäh, et meelde tuletasid. ... no palju neid poolthääli pidi tulema ja palju neid tegelikult tuli. ja ... seal ei saanud ju ka häältega manipuleerida ja e-häältele asja ajada. oi see oli alles lugu. aga päästsid reede õhtu.
s
11. jaanuar 2019, 18:18
sa räägid sellest noorest mimmust vä?
s
screen/ 11. jaanuar 2019, 18:16
oh. praegu lugesin pärli. euroliit pidada eestit hurjuma, et me nende vastu oleme. kas tõesti mu silmad nägid õigesti. ja nägid. seda väidab m oma fb lehel. seega, meie valitsus ikkagi ajab ka sellist poliitikat, mis on el-i vastu. hahaaa. kas on midagi segi läinud või mõtete väljendamisega raskusi. aga see oli hea lugemine.
v
Väga kahju/ 11. jaanuar 2019, 18:14
Kahju, et normaalsed inimesed vanaduses ära keeravad...ja sotsialistideks saavad
g
Gunnar Stahl/ 11. jaanuar 2019, 18:14
Kõik kes liituvad sotsidega on ......... ja ega Vaarik ka erand ei ole.
u
Unistaja Vaarik/ 11. jaanuar 2019, 18:12
Kui ükskord, näiteks 15 aasta pärast, Eesti elu paraneb veel, elatustase tõuseb, lapsed saavad korraliku hariduse .... :D
t
torujüri/ 11. jaanuar 2019, 18:12

s
Seesam Une/ 11. jaanuar 2019, 18:07
Mis saab vanadest näitlejatest? Midagi ei saa - mängivad edasi...
t
täppipanev eesti vanasõna/ 11. jaanuar 2019, 18:05
Mida ekred külvavad, seda nad ka lõikavad. Seda lõikasid nad nii presidendi kui ka omavalitsuste valimistel /mart põrus 16 ostetud häälega/, Kovil sai ekre üle-eesti kõigevähem hääli, Tallinnas ainult näruse 5%/. Sama toimub ekrega ka märtsivalimistel.
n
NB! 3. märts 2019 on viha- ja vägivaldaõhutavate ekre ja helmede MIHKLIPÄEV!/ 11. jaanuar 2019, 18:01
NB! 3. märts 2019 on viha- ja vägivaldaõhutavate ning igal pool ausaid eestlasi mõnitavate ja laimavate ekre ja helmede MIHKLIPÄEV!
k
Kass/ 11. jaanuar 2019, 17:59
Vanal ajal oli narr ainuke, kes võis tõe välja öelda.
j
jaak oli tallinki laeval noorem madrus-sugutäkk.../ 11. jaanuar 2019, 17:56
muhahahaa see rahuldamata sugutäkk löödi aga naistekajutitest, kuhu ta vägivaldselt sisse oli tunginud, kohe luhvtiga minema.
u
Uix/ 11. jaanuar 2019, 17:54
Paras näitetrupp riigikogus koos juba.
m
muhahahaa see rahuldamata sugutäkk/ 11. jaanuar 2019, 17:53
löödi aga naistekajutitest, kuhu ta vägivaldselt sisse oli tunginud, kohe luhvtiga minema.
h
hakka juba jalga laskma, saab õhu puhtamaks/ 11. jaanuar 2019, 17:50

n
näitlejaid ei tea, / 11. jaanuar 2019, 17:49
aga ekre palgalised kommenteerijad on ikka ehtsalt tegutsevad prostituudid, kes magavad Eesti riigi ja eesti rahva hävitajate bandega ja nii on nad on rublade eest maha müünud isegi oma au ja südametunnistuse.
e
Eelmine ametikoht?/ 11. jaanuar 2019, 17:48
25. jaanuaril 2014 EKRE Järva- ja Viljandimaa organisatsioonide ühendamisel tekkinud ringkonna esimeheks valiti üksmeelselt Jaak Madison. Aastatel 2013–2015 oli ta EKRE noorteühenduse Sinine Äratus Tallinna noorteringkonna juht. Juulis 2014 valiti ta Sinise Äratuse esimeheks. 2015. aasta Riigikogu valimistel valiti Madison Järva- ja Viljandimaa ringkonnast kompensatsioonimandaadiga Riigikogu liikmeks ja temast sai koosseisu noorim parlamendisaadik.
t
Tervishoiunõunik/ 11. jaanuar 2019, 17:47
Vaarik võiks jääda ka oma labaste naljade valdkonda rikastama.
n
näitlejaid ei tea, / 11. jaanuar 2019, 17:46
aga ekre palgalised kommenteerijad on ikka eht tegutsevad prostituudid, kes on rublade eest maha müünud isegi oma au ja südametunnistuse.
t
teame ja tunneme ,,ET pensioni aeg tuleb ja raha om näitlejatel vähe/ 11. jaanuar 2019, 17:44
KAS Vaarikas kõlbab poliitikat tegema ? MA arvan ,et Vaarikas ise pole poliitik
andrus --ole nüüd õige mees ja mine poisile appi ,,/ 11. jaanuar 2019, 17:41
NO JUBA NII VARA --VÕTAB NÄITLEJA SÕNA ?
a
arvamus/ 11. jaanuar 2019, 17:35
näitlejad ja lauljad on nagu prostituudid,kes magavad iga võimuga!
r
random/ 11. jaanuar 2019, 17:27
Andrus Vaarik sotsid on ühed hullemad mis olla saab,nende papa Ossinovskiga.Ideoloogiliselt pole seda Sotsiaaldemokraatiat enam vaja paljud asjad toimiavad ka ilma selleta.

l
Leenu/ 11. jaanuar 2019, 17:20
Ma pole kummagi partei ega poliitiku austaja, kuid tõeliselt naljakas on neid siinseid kommentaare lugeda. Selgelt on näha kuidas EKRE on oma kõik jõud suunanud teiste parteide (inimeste) halvustamisele ning palganud enda ülistajad kommentaare kirjutama. Pole veel kuulnud-lugenud, et neile midagi ka sobiks...
h
hihiiii/ 11. jaanuar 2019, 17:20
nüüdseks on vaarik viinast prii sest läks üle tahkemale maiusele
n
Nadežda Krupskaja - haridusasjade rahvakomissari asetäitja/ 11. jaanuar 2019, 17:19
Piinlik, sm. Vaarik, väga piinlik...
a
arvamus/ 11. jaanuar 2019, 17:19
Seltsimees Vaariku viimase aja tase on seniilne mula saates Su nägu kõlab tuttavalt
j
ja aasta pärast/ 11. jaanuar 2019, 17:16
lased end tänaval vägistada nende poolt, keda kesikud maale toovad......
m
mida teab/ 11. jaanuar 2019, 17:13
elust näitleja, kes kogu tööaja teeb teatris näidendeid ja proove ja vabal ajal õpib pähe tekste.....? Andkem Andrusele andeks, sest Ta ei tea, mida Ta räägib harvadel kainetel päevadel.........
t
t/ 11. jaanuar 2019, 17:13
sotsid jamas seisus,see on hea
n
no/ 11. jaanuar 2019, 17:11
Miks Vaarikul suu kinni on pildil.Züriis ju suu lahti kog-aeg, nagu moes on maailmas lauluvõistlustel

t
Tänasest/ 11. jaanuar 2019, 17:08
hakkan boikoteerima etendusi, kus mängib Andrus Vaarik.
v
vaene andrus/ 11. jaanuar 2019, 17:08
päriselt ka nii ära keeranud v?
k
Kats/ 11. jaanuar 2019, 17:08
Vanusevahe on ka äkki? Ühes kommentaaris oli kirjas, mida on jõudnud Madison ära teha ja mida oli Vaarik tema vanusena saavutanud.
o
Oi/ 11. jaanuar 2019, 17:07
k
Katastrooferakond/ 11. jaanuar 2019, 16:59
Sotsid on viimase kahe aastaga niipalju p...a kokku keeranud et valimiskünnise ületamine tulevastel valimistel oleks tõeliseks eneseületamiseks
o
Oravus/ 11. jaanuar 2019, 16:57
Orav muutis värvi vastavalt vajadusele.
s
Sünniaasta/ 11. jaanuar 2019, 16:56
Aeg siirduda pensioni teenima nagu Mairegi!
z
Zz/ 11. jaanuar 2019, 16:53
..ära praali..ega sa ise parem pole..

e
ehh/ 11. jaanuar 2019, 16:45
m
Madisonil aru puudub. Järelikult on raske võrrelda./ 11. jaanuar 2019, 16:44
m
Madisonil aru puudub. Järelikult on raske võrrelda./ 11. jaanuar 2019, 16:44
1
102-s/ 11. jaanuar 2019, 16:42
Vaarik ülevabariigilises sotside valimisnimekirjas 102, riigikokku sellelt kohalt saab teda aidata ainult püha vaim, sest isiklikku mantaati tal loota ju pole.
v
11. jaanuar 2019, 16:37
Vaarik sündis: 14. mai 1958 (vanus 60 aastat), Madison sündis 22. aprillil 1991 (vanus 27 aastat). Mida tegi Vaarik 27 aastasena? 1982. aastal lõpetas ta Tallinna Riikliku Konservatooriumi lavakunstikateedri (10. lend) ja oli kohustusliku töölesuunamisega koolilõpetanu.1985 aastal alustas Gorbatśov NSVLiidu glasnostit, perestroika oli veel tundmatu sõna ja kaugel tulevikus. Madison on 27 aastasena juba 3 aastat Eesti Vabariigi riigikogu rahvasaadik. Kellel on siis tohkem aru?
c
Clat/ 11. jaanuar 2019, 16:28
t
to 16.10/ 11. jaanuar 2019, 16:27
millal Madisson midagi kehvasti Vaariku kohta ütles ? Palun tõestust
1
14.25 ▒-le/ 11. jaanuar 2019, 16:27
"...vajab programm tubli IT mehe abikätt"---nad on purjus, nii purjus alles aastavahetusest!

j
jah/ 11. jaanuar 2019, 16:26
kui tema eraelu meenutada ,siis pigem ebaõnnestunud pummeldajast lavatallaja ,madison aga noor ja tegudeks veel aega küll
t
Tublidest teletöötajatest/-le/ 11. jaanuar 2019, 16:25
"Maire oli riigikogu puldis hea näide :DDD"---aga vähemalt püüdis, püüdis. Nuttis aga tegi oma osa ära!
l
lounaeestlane.ee/eesti-geide-kogukonna-tahtis-esindaja-liitus-sotsidega// 11. jaanuar 2019, 16:23
"Eesti geide kogukonna tähtis esindaja liitus sotsidega Avaldatud: 27 juuni, 2018 Eesti geide kogukonna üks tuntumaid esindajaid Andrus Vaarik teatas eile õhtul TV3 uudistesaates oma liitumisest sotsiaaldemokraatliku erakonnaga."
m
muig/ 11. jaanuar 2019, 16:23
"Aga kui ikka mitte ükski persoon seal EKREs ei meeldi?"---Siis lähed ja valid kesikud!
n
naine 40 +/ 11. jaanuar 2019, 16:22
Ei meeldi see Vaarik enam üldse. Miks ta väärikalt pensionile ei lähe? Noortel on arenemiseks aega, ka ilus väljanägemine aitab kaasa, kuid vanast ja elutormides purjetanud näitlejast ei saa kahjuks enam mingit poliitikut. Ei ole ta ise mingi imemees!
K
15:35-le/ 11. jaanuar 2019, 16:22
Kui enam midagi muud kirjutada ei mõista, siis hakkan liivakastis liiva loopima?("EKRE imetlejate tase näha kommenteerijatest, näiteks Rainz võiks kirjutama õppida.")
v
VALIMISTE LÄHENEMISEST/ 11. jaanuar 2019, 16:20
sain aru nii/ täna, 15:53 selge peab valima ekre * Pead küll. Sotsid hakkavad Objektiivi kinnni panema, ei kannata enam välja, et võim käest kaduma hakkab!
a
ametilt eestlane/ 11. jaanuar 2019, 16:18
Järjekordne sotsist kloun trügib riigipiruka juurde.

r
rahvuslik noor/ 11. jaanuar 2019, 16:18
Selle sotsialisti okse ei huvita rahvast-EKRE toetus on 2 korda suurem kui peediku kodupartei oma.
v
11. jaanuar 2019, 16:16
vaarik on oma elus vähemalt midagi saavutanud. ja me teame ja tunneme teda. mida madison teinud on?
o
oleks vaikunud näinuks targemana/ 11. jaanuar 2019, 16:15
näitlejana on vaar ik hea aga poliitikuna tavaline sots ehk l o l l, madison aga tubli noormees kes alustas karjääri lihtsatest töödest ja jõudis kaugele välja, härrass sotside meelest peab alustama plakatikleepija ning parte ibroilerina...
j
11. jaanuar 2019, 16:11
jah. ja sama õigus on ka vaarikul. nii lihtne see ongi. mõlemad on ju võrdsed. vorst oli vorsti vastu.
m
11. jaanuar 2019, 16:10
mustamine? aga kui madsion vaariku kohta nii ütleb, sisi on nagu ok. aga kui sama mõõdupuuga vastu saab,s iis on mustamine. kummaline arusaam teil ekrelased.
m
11. jaanuar 2019, 16:10
mustamist alustas ikka see, kes preagu vastu sai. kui see on mustamine, siis mine ja küsi, miks seda tehti.
a
11. jaanuar 2019, 16:09
aeg näitab, kas riigikogu ikka on pääsetee.
k
ka pärnakas./ 11. jaanuar 2019, 16:08
jah. talinamaanteel on ka sellised. lähen ja suure posti peal iga külje pealt vaatab nõrk pilk vastu.

11. jaanuar 2019, 16:07
ära sina rahva eest otsusta. mina tean, mida mina tean ja millest aru saan.
j
11. jaanuar 2019, 16:07
jah. seda võrdlust alustaski see madalalaubaline. lihtsalt vaarik püüdis samaga vastata. et saaksite aru, kui mõttetu selline asi on.
n
11. jaanuar 2019, 16:06
no väga hea. enne valimisi käib ikka see lapse saamine ja kihlumine.
k
11. jaanuar 2019, 16:06
kardad, et tulebki tallinkile tagasi? ära karda.
j
11. jaanuar 2019, 16:05
ja nimetatud mees seda on või? tal pole isegi kõrgharidust.
i
11. jaanuar 2019, 16:05
ikkagi parem, kui ahistaja või mobiilivaras või vihakõneleja.
K
®/ 11. jaanuar 2019, 16:03
Kogenud meelelahutajana esitas ta lihtsalt talle ette antud teksti. Järgmisel korral võiks kõigpealt endal aju sisse lülitada ja alles siis kellegi poolt ette antud laulu laulma hakata.
h
Heheh,/ 11. jaanuar 2019, 16:02
Madisonil võiks see mure küll tunduvalt suurem olla, aga tema õnneks vohab praegu pigem vastupidine protsess.

K
®/ 11. jaanuar 2019, 16:01
Klounid jäävad klounideks
õ
õige/ 11. jaanuar 2019, 15:57
Tõeline sots, olgu mees või naine, ootab suure varustusega musta meest, et täielikku õnne nautida.
i
Ime / 11. jaanuar 2019, 15:53
Et tütar marta veel punti ei võetud oleks lollide limiit hoobilt täis saanud!
a
Andrus poisile/ 11. jaanuar 2019, 15:49
Ära arva, et mõõtes vastu sama mõõdupuuga oled parem inimene. Kahtlen .
t
Teatrikülastaja/ 11. jaanuar 2019, 15:48
Mida te norite, tal on ju ka vaja uut maasturit, et mööda etendusi ringi kimada
e
eestiuudised.ee/isamaa-toetus-on-tousnud-viimaste-aastate-korgeimale-tasemele// 11. jaanuar 2019, 15:45
Ühiskonnauuringute Instituudi tellimusel Turu-Uuringute ASi poolt läbi viidud erakondade reitingu uuring 2019. aasta jaanuaris. 9.01.2019 avaldatud tulemuste järgi on EKRE-st populaarsem vaid KE.
j
Ja sina Andrus/ 11. jaanuar 2019, 15:42
jääd rahvale meelde IVAN ORAVANA.Kui näed Andrust,kangastub IVAN.
l
Lugeja/ 11. jaanuar 2019, 15:41
Sinna riigikokku oleks vaja haritud majandusinimesi aitab nendest lauljatest,näitlejatest,sportlastest ja muidu tegelastest need ei vii meid kuhugi edasi.

m
Mees Tallinkilt/ 11. jaanuar 2019, 15:41
Kle Vaarik, sa oled ikka täiega alla käinud, igas mõttes...võidki jääda Orava Ivaniks ehk hauataguseks muldvanakeseks. Oled olematu.
j
Jah,/ 11. jaanuar 2019, 15:32
Nagu praktika näitas, siis isegi see kajutitevahe oli talle kohati pisut liiast.
v
Väga/ 11. jaanuar 2019, 15:31
Madal on arvustada inimest tema ameti või töökoha järgi. Selline arvustaja näitab oma tõelist palet. Väga pettunud Vaarikus, juba ammu
a
11. jaanuar 2019, 15:28
Aga kui ikka mitte ükski persoon seal EKREs ei meeldi? Nii paraku on.
e
11. jaanuar 2019, 15:28
Eks sotsid on paanikas, et üha rohkem rahvast saab aru mis tegelased need sotsid on ja pööravad sotsidele selja.
9
98 / 11. jaanuar 2019, 15:26
Madissonil puudub kultuurkiht. Ülikond, prillid ja kõrge palk ei tee kellestki intellektuaali. Kui väärtused ja väjendumine on selline, nagu tal muul ajal välja lööb.
t
Telliskiwi Kamakas/ 11. jaanuar 2019, 15:24
Kui tahaks õel olla.... olidki ju õel!Ütlesidki ju kõik oma pahahaisusuust välja.Variser!Iivanit oskad heasti mängida aga vot nooremaid õpetada-vot seda ei ole.Endal rooste trussades ja uriinihais juba peletab eemale,aeg näideldagi otsas.
j
prääksub / 11. jaanuar 2019, 15:23
ja RRR - PÕRRRRRRRRRRRRRRISEB

s
sa / 11. jaanuar 2019, 15:22
vaata ise ringi, mitte ära kuula vana ja poolpimedat seniili.
a
Aga lihtsalt Tallinkilt tulnud on väga kompetentsed või? I :) / 11. jaanuar 2019, 15:21
i
ilus/ 11. jaanuar 2019, 15:20
Andrus, et tulid poliitikasse laimu ja valega aga hea, et sa salliv oled nagu kõik sotsid
m
mees/ 11. jaanuar 2019, 15:20
peksab kepiga raadiot või?
v
vaarikul mure,/ 11. jaanuar 2019, 15:19
kui inimesed saavad haritumaks kes siis tema jura vaatab
j
ja sellel/ 11. jaanuar 2019, 15:18
lavatolal on ikka kõrge kraad majanduses HA-HA-HA !
m
mmm/ 11. jaanuar 2019, 15:16
... tast ei saanud vähemalt pede
r
rainz/ 11. jaanuar 2019, 15:15
jah,hirmsasti pani paikka,LOL! Ennegi nähtud neid hirmus tõsiseid poliitikuid nagu aunaste,nool,talve,kingsepp johhannes,milling ja muud karvasedja sulelised vägevad poliitikud! Nüüd üks kojanarr/luuamees juures nagu antud jutukesest selgub! Tõesti,mitte paikka ei pannud vaid tegi ennast lo lli ks!

p
Pärnakas/ 11. jaanuar 2019, 15:12
Vaariku taoliste vaegmõtlejate pilte on terve Pärnu täis ja eriti paistab silma see seksika püksipersega ning avaliku vargusega kuulsaks saanud räuskaja. Päris õudne kui sellised Talvepalee vallutajad võimule pääsevad.
õ
õigus/ 11. jaanuar 2019, 15:12
selle poisu jutujura on masendav küll
e
eks sa/ 11. jaanuar 2019, 15:11
s
siis sobib/ 11. jaanuar 2019, 15:09
e
Eino Taruk/ 11. jaanuar 2019, 15:03
EKRE on nagu ulmefilmi neljanda põlvkonna deflektorkilp: mida rohkem selle pihta tulistatakse seda tugevamaks see muutub.
v
vana / 11. jaanuar 2019, 14:56
alkohooliku allakäiguspiraal.....
r
Reet/ 11. jaanuar 2019, 14:52
Kas nüüd kasutavad sotsid kohe tuntud nägu ära,et oma konkurenti mustata?
a
aimi/ 11. jaanuar 2019, 14:51
Sm Vaarik ära hakka kohe teisi krittseerima,räägi oma asjadest,mida sa seal poliitikas teeks rahva hüvanguks,või lähed et saada mammonat

r
Reet/ 11. jaanuar 2019, 14:51
Mannetu ja häbiväärne on see EKRE funktsionääride mustamine. Mulle võib ju ka keegi inimene mitte eriti meeldida, kuid ma juhindun ikkagi partei eesmärkidest.
e
Eestlane/ 11. jaanuar 2019, 14:50
Et siis Poliitikasse ronivad need,kes tahavad oma persealust kindlustada. Ehk sportlased,Muusikud,Näitlejad.
t
Tublidest teletöötajatest/ 11. jaanuar 2019, 14:48
Maire oli riigikogu puldis hea näide :DDD
e
Era Konnatu/ 11. jaanuar 2019, 14:48
Kuigi Vaarik oli kunagi üks mu lemmiknäitlejaid, arvan, et Madisonil on seekord õigus.
ö
Öösärgis mobiil tadkus/ 11. jaanuar 2019, 14:47
Selles Andrysel täiesti õigus, mina ei ole teda kunagi võtnud kui mõttehiiglast, mul oma aju, see genereerib oluliselt mõtestatumat tulemust
t
11. jaanuar 2019, 14:43
Tähendab et mitte midagi ei mäleta enam Kitsas Kingast ! KAHJU !
m
mõtiskleja/ 11. jaanuar 2019, 14:42
Kuhu see s-ta sisse astunud E. Kivi karjäär nüüd jäänud on?...
e
Eks/ täna, 14:15-le/ 11. jaanuar 2019, 14:42
Kuhu see s-ta sisse astunud E. Kivi karjäär nüüd jäänud on?...

t
tuleb sul endalgi silma vaadata, kuhu võiks jääda/ 11. jaanuar 2019, 14:41
e
Eks/ täna, 14:15-le/ 11. jaanuar 2019, 14:41
Kuhu see s-ta sisse astunud E. Kivi karjäär nüüd jäänud on?...
k
koorik/ 11. jaanuar 2019, 14:41
Vaariku koht ei ole ka lenini partei ridades,tehku oma näitemängu ja tõsistesse asjadesse ärgu nina toppigu.Sassi aetud vana,kel on lubatud suurt saaki.
e
Eks/ täna, 14:15-le/ 11. jaanuar 2019, 14:41
Kuhu see s-ta sisse astunud E. Kivi karjäär nüüd jäänud on?...
e
Eks/ täna, 14:15-le/ 11. jaanuar 2019, 14:41
Kuhu see s-ta sisse astunud E. Kivi karjäär nüüd jäänud on?...
e
Eestlane/põhikooliõpilane./ 11. jaanuar 2019, 14:33
Minu arvates on ohtlik vaariku arvamus, et tulevikus on parem haridus ja EKRE-l ei ole enam tarbijaid. See on selge viide pooliitpropakandale koolis. Ja tegelt nii ongi, kui õpetaja on sots, siis ta arvab, et tal on õigus oma maailmavaadet kõikidele õpilastele kuulutada. Kui aga õpetaja on ekrelane ja seda väga avalikult kuulutab saab töölt kinga.
t
to Kaua võib?/ 11. jaanuar 2019, 14:30
See "moraaliväärtust omamise" hindamine on suurest subjektiivne tegevus. Ja on karta, et taoline komisjon moodustatakse just sotsidest endist.
õ
õige jutt/ 11. jaanuar 2019, 14:30
Noored ei joo enam...vaid suitsetavad kanepid ja nuusutavad...

h
Huvitav, et/ 11. jaanuar 2019, 14:28
kas keegi võitleb endale kõrgemat parteisisest kohta ning positsiooni?
p
Peeter./ 11. jaanuar 2019, 14:27
Madissonil oli öigus!Riigikogu ei ole näitemäng!
1
14.25 ▒/ 11. jaanuar 2019, 14:25
Keegi redigeerib kommentaariumi siin hoolega praegu. Või vajab programm tubli IT mehe abikätt. Valus on vaadata meie näilist sõnavabadust, kus iga ajalehetöötaja saab kommentaariumis koristajatööd teha.
v
11. jaanuar 2019, 14:24
Valimised toovad selguse✌️
s
Sirje/ 11. jaanuar 2019, 14:23
Vaarik oli ilus valgepäine eesti poiss,kuidas Sa võisid sotsidesse astuda????
h
11. jaanuar 2019, 14:23
t
tundub nii/ 11. jaanuar 2019, 14:22
l
lavastaja ossinovski/ 11. jaanuar 2019, 14:22
on andnud andrusele kurja koera rolli
11. jaanuar 2019, 14:26

k
Kaua võib?/ 11. jaanuar 2019, 14:22
Riigikogu valimisteks peaks ükskord kehtestatama ka nõuded kandidaatidele. Haridus, poliitikuna tegutsemise kogemused, eetika ja moraaliväärtuste omamine. Kaua seal Toompeal peab neid igasugu untsakaid ja vananevaid "kultuuritegelasi" ja sportlasi üleval pidama. Praegune koosseis on selge näide sinna kokkuroninud aferistidest, rumalad ja agarad....eriti agarad endi sissetulekute suurendamise kehtestamisel.
k
Kapivaarikale/ 11. jaanuar 2019, 14:20
Vaarik olen ja sotsiks jään. kui mind punaseks loodi. Sots olla on uhke ja hää,vabalt Ossinovski moodi. Jah just vana OSSI MOODI.
v
11. jaanuar 2019, 14:17
Vaarik,sa oleks võinud pudelit kummutama jäädagi.
e
Eks/ 11. jaanuar 2019, 14:15
Seal ole olnud teisigi näitlejaid. Mis kasu oli K.Kiisast, E.Kullist jne.Aga ,, õnneks " on inimesi , kes valivad lauljaid, näitlejaid ja sportlasi (E. Nool, Tõniste) meelejahutajaid ja meelelahutajad! Päris masendus tuleb peale. Ehk riigis on ikka mõni arukas ja tark inimene ka-(majandust , loodust või merd tundev inimene.riik on imeväike, juurdekasv olematu. Kuidas see Eesti riik veel püsib?
v
vist/ 11. jaanuar 2019, 14:14
t
Tselluliidivabrik/ 11. jaanuar 2019, 14:14
Rahvatants,odavise ja laul edendavadki majandust
j
Jyrka/ 11. jaanuar 2019, 14:12
a
A1000/ 11. jaanuar 2019, 14:12
Eesti paremate filmide näitlejad on Lätlased. Näiteks Viimne reliikvia või Hukkunud alpinisti hotell. Hahaha

r
Rahvas ei huvita ammu poliitikuid/ 11. jaanuar 2019, 14:09
1
14.09/ 11. jaanuar 2019, 14:09
Hariduse on saanud väga paljud rumalad inimesed. Hariduse(kõrg) omamine on oluline kui tegeletakse akadeemilise tööga või õpitud erialal. Haridus aegub mõne inimese puhul. Haritud inimene hindab võimekust ja efektiivsust, aga mitte diplomit.
1
14.09/ 11. jaanuar 2019, 14:09
Hariduse on saanud väga paljud rumalad inimesed. Hariduse(kõrg) omamine on oluline kui tegeletakse akadeemilise tööga või õpitud erialal. Haridus aegub mõne inimese puhul. Haritud inimene hindab võimekust ja efektiivsust, aga mitte diplomit.
N
_/ 11. jaanuar 2019, 14:06
No Vaarik poliitikas? Et päriselt ka nagu või? Vaarik mõisavalitsejaks? Vaarik ministriks? Vaarik kuningaks?
m
11. jaanuar 2019, 14:06
Muret on vaja tunda Andrus Vaariku pärast , kes pensionisamba puudusel on hakanud sotside nisa külge ning hakkab oma väärikust kaotama .
k
11. jaanuar 2019, 14:06
kus mustamine oli? ta avaldas arvamust, ja tegi seda samas võtmes, mis madison tema vastu tegi. kas siis madison mustas ennem varikut? ei tahaks nagu uskuda,
i
11. jaanuar 2019, 14:06
ikka vali. piimajõed ja pudrumäed juba ootavad, lähevad muidu hapuks kätte ära.
k
11. jaanuar 2019, 14:05
kus mustamine oli? ta avaldas arvamust, ja tegi seda samas võtmes, mis madison tema vastu tegi. kas siis madison mustas ennem varikut? ei tahaks nagu uskuda,

j
juhuuu/ 11. jaanuar 2019, 14:04
No Vaarik poliitikas? Et päriselt ka nagu või? Vaarik mõisavalitsejaks? Vaarik ministriks? Vaarik kuningaks?
a
11. jaanuar 2019, 14:04
aga kumb on hullem, varas ja sissetungija või alkohoolik?
j
juhuuu/ 11. jaanuar 2019, 14:03
No Vaarik poliitikas? Et päriselt ka nagu või? Vaarik mõisavalitsejaks? Vaarik ministriks? Vaarik kuningaks?
k
Kuhu?/ 11. jaanuar 2019, 14:03
Kuhu Vaarik läheb? Ta ei sobi mingil juhul riigikokku. Žüriis istumine paljastas tema olemuse. Tarku mõtteid sealt ei tulnud kunagi, ainult seosetu jutt
j
11. jaanuar 2019, 14:03
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jajah.
m
11. jaanuar 2019, 14:02
mulle meeldib, et see näitlejte seltskonda ründab. vaatame, mida see endaga kaasa hakkab tooma.
k
Kahju andrusest:)/ 11. jaanuar 2019, 14:01
Sotsialistidega liitumine ei too talle loodetud hüvesid. Hea, kui sotside kõvemadki tegijad peale valimisi üldse riigikokku pääesevad... Andruse sugustele poliitbroileritele aga paraku kohti ei jätku ja nemad lendavad esimesena üle parda. Rikkus sotsidega liitudes igaveseks oma maine ära ja tehakse veel lolliks kah. Kurb:(
a
11. jaanuar 2019, 14:01
aga kas tallinki omad ka nii arvavad? naised kindlasti ei taha.

s
11. jaanuar 2019, 14:00
sa oled jälginud? ma vaatan alati, nii kui ekrelastest jutt, siis kohe on ühed ja samad kommentaarid platsis. neil vist väga suur töötutest vännklaab.
l
Lihtsalt üks naine/ 11. jaanuar 2019, 14:00
Mis Sul Andrus Vaarik viga on???? Olid minu lemmiknäitleja,andekas igatepidi tore poiss ja nüüd? Astuda sotsidesse,taevas halasta,mõistus tule koju. Jaak Madison on tark noor mees, selge silmavaatega ja aus,hindan tema tarkust väga ja soovin talle alati edu.
t
To:22/ 11. jaanuar 2019, 14:00
Kes see Vaarik siis, klounide kloun ! Väga halb näitleja, isegi diktsiooni tal pole, suht raske temast aru saada. Ehk vöiks temagi Tallinkis leiba teenida, saaks temastki kunagi mees. ;)
m
Maarika/ 11. jaanuar 2019, 14:00
Jah,ma arvan ka ,et iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.Ja see kehtib peaasjalikult ka Vaariku kohta.Nooremana polnud väga vigagi,aga vanaduses hakkb tasakene maha käima ka näitlejana.Limpsutab keelt ,nii et ajab südame pahaks.Andrus,kui roogiks esime jutika oma "õueala" puhtaks!
k
kajutiteenija/ 11. jaanuar 2019, 14:00
Nüüd on vähemalt üks suund selge. Kui ekre võimule pääseb, siis suurest vihast keerab kultuurile eraldatavate rahe kraanid kinni
s
11. jaanuar 2019, 13:59
see kommentaar käib nüüd selle "näitleja" pihta, keda me meediavahendusel hiljuti tundma saime? nooooo pole pahasti öeldud.
ü
11. jaanuar 2019, 13:59
üks kloun ees või taga. arvad, et võtab ekreklounidelt leiva käest? ei võta. aga väike intelligentne nali sinna tigeduse vahele .... seda oleks ikka vaja.
j
11. jaanuar 2019, 13:58
ja milles see avaldub? palun faktidega kinnitust.

o
11. jaanuar 2019, 13:57
on sellel sinu poolt kiidet mehel ka mingigi haridus
n
11. jaanuar 2019, 13:57
No klassivahe on mäekõrgune. ja ei maksa näitlejate seltskonnaga tüli norida... võib bumerangina tagasi tulla. nad on ikkagi lavaline jõud.
T
¤auk/ 11. jaanuar 2019, 13:56
Tuleb Välja, et Ivan Orava sees on Viktor Kingissepp!
1
13.56 - - - - - / 11. jaanuar 2019, 13:56
Kui oleks valida ainult nende kahe vahel, siis Jaak on oluliselt efektiivsem ja poliitikas pädevam. Andrus on ilmselgelt peibutuspart, Jaak jällegi ise oma poliitiku tee rajanud. Ideaalne ei ole meist keegi. Minister Andrus ei ole ettekujutatav, samas Jaak annab vabalt mõõdu välja ka ministri ametiks. Tahaks näha Andrust riigikogu puldis. Jõuluvanana ka, aga Eesti jaoks olulistest tulevikustrateegiatest rääkimas..
t
Tassike/ 11. jaanuar 2019, 13:56
Minu arust on Madisson nö uue laine poliitikutest ennast kõige rohkem üles töötanud. Vaarikult väga madal tase.
m
Midagi on valesti/ 11. jaanuar 2019, 13:51
Ma leian ka, iga inimene küll sinna riigikokku ei sobi.Oleme näinud küll neid lauljaid, näitlejaid, sportlasi ja muid seltskonna tegelasi riigikogus ja mis neist on kasu on olnud? Pole neist midagi kuulda, ainult presidendi vastuvõtul neid nähes tuleb meelde, et sai vist jah sinna riigikokku.Selleks, et rahvas riigikogulasi dalmaatslasteks ei hüüa, tuleks sinna valida mõistusega ja kahe jalaga maa peal olevaid inimesi, kuid nii kaua, kui on praegune valimisseadus jõus, seda ei juhtu, sest valimisseadus on ju sõpruskondade valimisseadus.Või tahate vastu vaielda?
ä
ära rohkem.../ 11. jaanuar 2019, 13:49
... peale võta, jutt hakkab mölaks minema. "näitleja". muud pole elus päevagi teinud, kui kedagi teist etendanud. kes sa ise selline üldse oled ?
ä
Ärapanija/ 11. jaanuar 2019, 13:47
Paunaste oli vist umbjoobes. Riigikogumajakese võiks sulgeda ja üritusi tuleks pidada teatrisaalis või staadionil. Seal tunnevad ,,,poliitikud nn ,, ennast kodusemalt

h
hahahaa/ 11. jaanuar 2019, 13:46
Hr. Madissoni? Valvekommentaatorid on üks huvitav punt inimesi , muidu kiruvad seda "Hr,. Madissoni, mis kole aga kuna täna on Vaarikut vaja kiruda, siis peab jälle teda kiitma. Ega teie elu ka kerge pole.
ä
Ärapanija/ 11. jaanuar 2019, 13:46
Paunaste oli vist umbjoobes. Riigikogumajakese võiks sulgeda ja üritusi tuleks pidada teatrisaalis või staadionil. Seal tunnevad ,,,poliitikud nn ,, ennast kodusemalt
m
Maasikas/ 11. jaanuar 2019, 13:46
Sisuliselt ütleb vaarikas, etteenindaja ja lihttööline on rumal, ega jaga matsu ja ammugu pole sellisel asja rahvast riigikokku esindama. Ehk vaarikas peab ennast paremaks kui tavakodanik
m
Mina/ 11. jaanuar 2019, 13:42
Peab Vaarikuga paraku nõustuma,Madisson sobib endiselt sinna.
a
aga/ 11. jaanuar 2019, 13:42
mille tõttu sinul teatud rakud ära haihtunud?
t
teatrikohvik/ 11. jaanuar 2019, 13:41
Eks ta pääsebki sinna Toompea kajutitesse, aga kaptenisillale veel ei lasta.
n
no/ 11. jaanuar 2019, 13:40
Kes näeb pildil meest?????
t
to Ka näitleja/ 11. jaanuar 2019, 13:40
aga see isik nagu Vaarikut tohtis rünnata? Või ei loegi sa, mida kommenteerid+

j
Jaak Madisonil on õigus/ 11. jaanuar 2019, 13:39
Sina Vaarik oled ainult mingisugune näitleja Jaak Madison on olnud poliitikas tal on juba nägemus sellest ja tegelikult oli see samuti töökoht seal Tallinkis ei tasu halvustada kas näitlejad on ainult need kes nüüd suurt palka tahavad Riigikogust. Küll on huvitav et sinna nii trügitaks ja just näitlejad ei viitsi enam oma tööd teha sealt tuleb kergelt kõrge palk. Oli näha kuidas Aunaste kokutas ja punastas Riigikogu eest Sa ütlesid et Sul on seal niipalju ära teha huvitav mida Sina küll seal ära teed Sa pead ainult nuppu vajutama. Jäta teiste halvustamine see teeb Sind veelgi ebameeldivaks.
j
ja/ 11. jaanuar 2019, 13:37
kelleks ennast nimetad, hea inimene?
a
Arvan/ 11. jaanuar 2019, 13:37
Madisoni poiss on õige härga täis läinud: hakkab juba järjest haritud ja omal alal tunnustatud inimestele ninna. Enne peaks ikka ise mõne kooli läbi tegema ja oma õpitud erialal ka midagi saavutanud olema. Mis teha, kui respektitunne ja nahhaalsus on pöördvõrdelises seoses.
n
No/ 11. jaanuar 2019, 13:37
ei ole EKREs riigimehi,jah, aga sotsid on täiesti ebaõnnestunud indiviidid. Igasugune parteipoliitika inimeksistentsi madaluse näide.
i
ise/ 11. jaanuar 2019, 13:35
Tundsin Andrust sind kui igatpidi ontlikku meest. Mis sotsid sinuga küll teinud on?
t
Taivo/ 11. jaanuar 2019, 13:35
Aga miks Madison siis Riigikogus on?
a
Aiku/ 11. jaanuar 2019, 13:34
Andrus, mul on tõesti väga kahju, et sa ronid sinna, kus ei ole sinu koht ja sa ei saa aru, mis seal toimub. Mängi edasi Ivan oravat ja ole poliitika poole pealt parem kuss. Ja veel, pea mõlemat pöialt, et sotsid alla 5% jääks.
v
vollile/ 11. jaanuar 2019, 13:33
mõtle peaga, sa pead valima ja just ekre, ka sinu hääl loeb, et eesti ei jääks sotside ja teiste sarnaste meelevalda. kindlasti mine valima, pole ju suur töö oma kodumaa eest, eks?

h
hahah/ 11. jaanuar 2019, 13:31
endine alkohoolik räägib :D täpselt nii, tervis oli lihtsalt tugevam kui vennal, muidu lamaks venna kõrval. aga ärplema on kõva :D
e
eestlase loomuomane olemus ei ole olla parteilane/ 11. jaanuar 2019, 13:31
Andrus Vaariku elutöö vilja mõõdupuuks on tema tütre isklik areng ja edulugu. Kõik kes on nn seltskonnaajakirjandust siinsetel ja naaberväljaannetes näinud ja lugenud muidugi mõistavad kas isa saab uhke olla või mitte.
k
Ka näitleja./ 11. jaanuar 2019, 13:31
Andrus. Suht nõme on isiku eelmisi töökohti rünnata kui sulle ta arvamus ei meeldi. ...tundub siuke koolikiusamise teema pigem
l
Lugeja/ 11. jaanuar 2019, 13:30
Tegelikult ei tasu Jaak Madisoni mustata see ei tee head vaata ennast. Mis sa arvad et sellega teenid pluss punkte või mina valin just Jaak Madisoni.
k
Käid soomes tööl, et ni tark oled vä?/ 11. jaanuar 2019, 13:29
v
volli/ 11. jaanuar 2019, 13:25
Mina valin EKRE. Kui midagi üldse valin.
V
... näosaates kõiki osalejaid kiita on lihtne.. proovi sa aga valusat tõde rääkida/ 11. jaanuar 2019, 13:25
h
Haamer/ 11. jaanuar 2019, 13:23
Ühiskonnad on hukatusse viinud inimlik ahnus ja autokraatlus, olenemata deklareeritud veendumustest.

a
Arvustaja/ 11. jaanuar 2019, 13:23
Sa Vaarik muutud töesti naeruväärseks ega sa töesti seal näosaates ei näidanud ennast ka kuidagi meeldivalt. Mida Sa trügid sinna Riigikogusse. Ainult suur palk ja hüvitised mina küll ei vali neid kloune.
m
Mõtleja/ 11. jaanuar 2019, 13:19
Nõus Vaarik ja samuti teised näitlejad ja sportlased kui sa tahad töesti midagi ära teha ei pea küll riigikogus olema. Kas Riigikogu muutub nüüd tõesti teatriks kui kõik näitlejad lähevad just sinna kõrgelt palka noolima. Lihtsalt ei vali neid ei näitlejaid ega sportlasi
2
22/ 11. jaanuar 2019, 13:15
klounide koht on ainult EKRE TSIRKUSES.
t
to 13.02/ 11. jaanuar 2019, 13:13
küll tagasi tuleb, miski pole igavene.
v
Vaariku tondu/ 11. jaanuar 2019, 13:11
mine peegli ette ja esita küsimus uuesti.
t
tuulehunt/ 11. jaanuar 2019, 13:10
u
Urks/ 11. jaanuar 2019, 13:08
Tore ju kui sots ennas avalikult täis ...., omast arust vaimuka ütlemise tõttu.Tegelikult on ta minu arust ka näosaates kuidagi imelik ja naeruväärne,ilmselt liiga palju on kunagise liigtarbimise tõttu teatud rakud ära haihtunud.
m
muhv/ 11. jaanuar 2019, 13:04
Millal ekre hakkab sotsistuma ja pakkuma sotsiaalseid grantiisid?

l
lounaeestlane.ee/eesti-geide-kogukonna-tahtis-esindaja-liitus-sotsidega// 11. jaanuar 2019, 13:04
"Eesti geide kogukonna tähtis esindaja liitus sotsidega Avaldatud: 27 juuni, 2018 Eesti geide kogukonna üks tuntumaid esindajaid Andrus Vaarik teatas eile õhtul TV3 uudistesaates oma liitumisest sotsiaaldemokraatliku erakonnaga."
j
just/ 11. jaanuar 2019, 13:04
eks hullukesed taha ikka, aeg ajalt, amokki joosta
m
madrus/ 11. jaanuar 2019, 13:01
t
Toivo/ 11. jaanuar 2019, 12:58
e
ei mõista/ 11. jaanuar 2019, 12:54
.. läks vasakule poolele üle...kurb nali
r
ruts/ 11. jaanuar 2019, 12:52
See kloun ei peaks küll söna vötma.
t
tibu/ 11. jaanuar 2019, 12:52
no selge. Vaarik ju liitus sotsidega ja hakkab kohe ka EKRET mustama...
a
ahto/ 11. jaanuar 2019, 12:52
Nüüd on, siis selge! Ekre meelitab omale erakonda tavalisi kajutiteenijaid ja suunab neid poliitikasse, kuhu neil üldse pole asja

m
Madal tase/ 11. jaanuar 2019, 12:52
...kui laskutakse isiklikul tasemel halvustamiseni.
a
Andrusekene/ 11. jaanuar 2019, 12:51
Kui valituks osutud,siis palun sellist lolli loba kui Näosaates ära küll ajama hakka!
v
Väike samm poliitikas - suur löök kultuurile./ 11. jaanuar 2019, 12:50
Mida rohkem näitlejaid poliitikasse trügib ja seal halvustavaid avaldusi teeb (sisseastumis eksam), seda vähem tahaks poliitiliste näitlejate esitusi kohata TV-s ja teatris.
m
Midaiganes/ 11. jaanuar 2019, 12:50
Andrus Vaariku vastused on samasugused nagu Maire Aunastel. Vastused on mittemidagi ütlev.
u
Uhuuu/ 11. jaanuar 2019, 12:50
Sa võiks ise ka sinna lavalaudadele aelema jääda
m
maamiis/ 11. jaanuar 2019, 12:50
kui hea on sakslaste elu ,aga ainuke erakond mis kasvab on ju AfD ! sotsid ei ole seal kuigi populaarsed ju!
1
11:16 / Räägi siis endast/ 11. jaanuar 2019, 12:49
..ka, mis tänavalt sulle lenini ordenit lubatakse ja ehk sinna kurikuulsasse keldrisse valvuri kohtagi tulevikus, kui gruz-200 võimule saab.
1
11:16 / Räägi siis endast/ 11. jaanuar 2019, 12:49
..ka, mis tänavalt sulle lenini ordenit lubatakse ja ehk sinna kurikuulsasse keldrisse valvuri kohtagi tulevikus, kui gruz-200 võimule saab.

1
11:16 / Räägi siis endast/ 11. jaanuar 2019, 12:49
..ka, mis tänavalt sulle lenini ordenit lubatakse ja ehk sinna kurikuulsasse keldrisse valvuri kohtagi tulevikus, kui gruz-200 võimule saab.
t
Täitsa loogiline/ 11. jaanuar 2019, 12:48
Kelle leiba sööd, selle laulu laulad!Nagu müüdavale moonakahingele ka sobilik.
s
siimule/ 11. jaanuar 2019, 12:46
Jaak on veel noor mees, ära pabista, jõuab. ülikool on ka hetkel lõpetamisel, seega su möIa on aIatu.
n
nojah/ 11. jaanuar 2019, 12:46
J
.../ 11. jaanuar 2019, 12:43
Jah Vaarik jääb küll ettekirjutatud teksti esitama nagu näitleja ikka, aga see ei ole enam meelelahutus vaid riigihävitus.
v
Viljandlane/ 11. jaanuar 2019, 12:40
Tibusid loetakse sügisel!Olen enam kui kindel,et Vaarik ei saa kümnendikkugi Hr.Madissoni kogutavatest häältest.Kui EKRE ka võimule ei saa,teeb ta kindlasti kordades parema tulemuse kui inimkonna vaenlased sotsid!
j
Ja mida klonid poliitkas teevad? Noogutavad tunnustavalt?/ 11. jaanuar 2019, 12:38
l
Liisi/ 11. jaanuar 2019, 12:36
Avara silmaringi ja mõistusega inimene ei langeks sama madalale ning ei laseks end häirida ega kaasa haarata sopa pildumisse.

o
Offendi/ 11. jaanuar 2019, 12:35
Loodetakse häältesaaki. Ta ei pääse riigikokku, kuna on nimekirjas hapupiimane. Kes annab oma hääle Vaarikule,
a
Aga/ 11. jaanuar 2019, 12:35
Tuntud näitlejal võiks piinlik olla. Laevatöö pole meelakkumine, aga on see -eest paljuski ausam kui keele kõlksutamine. Saan aru, et Eestis on in lihtsalt suur raha kokku sahkerdada ( õigusorganite poolt ju midagi karta pole) ja siis teisi tööd tegevaid inimesi alavääristada. Muide, jätkusuutlik see pole, sest igal oinal tuleb kord oma Mihklipäev.
o
Offendi/ 11. jaanuar 2019, 12:35
Loodetakse häältesaaki. Ta ei pääse riigikokku, kuna on nimekirjas hapupiimane. Kes annab oma hääle Vaarikule,
a
Aru Kaabits/ 11. jaanuar 2019, 12:35
Ei taha ka isiklikuks minna, aga Andruse koolivend kirjeldas kuidas Andrus purjus peaga deliiriumis olles vasaraga seina peal kuradeid tappis. Siiski ma ei ütle, et võiks neid sinna tapma tagasi minna, sest sotsialism on viinud kõik riigid ikka ja alati pankrotti ning siis poleks talle palgamaksjat. Parem tehku tola edasi, see talle sobis, las elu korraldavad need, kes sellest aru saavad.
H
:rapooletu/ 11. jaanuar 2019, 12:34
Hea näitleja aga vilets poliitik. Ise pole midagi teinud aga juba kritiseerib teisi. Inetu.
e
ehh/ 11. jaanuar 2019, 12:33
mulle varemalt vaarik väga meeldis, nüüd enam mitte. näosaates on nõme ja üksluine, nüüd selline avaldus.. no misjaoks? ise vana alkosõber olnud ja lollusi teinud, kas sellest siis nüüdne olemine, et mingeid rakke omal ajal palju hävinenud? inimesena kindlasti tore.
p
piiks/ 11. jaanuar 2019, 12:32
ja sel kajutiteenijal on tohutu teadmistepagas majandusest,seadusloomest ja poliitikast!! teinekord algul mõtle ning siis kribla!
p
Protest/ 11. jaanuar 2019, 12:32
Poliitika pole kajutiteenijate jaoks, kahjuks

l
Liisi/ 11. jaanuar 2019, 12:30
Minu arust on etendus alanud ning kõik materdavad,lubavad ja näitavad oma palet...
a
Ants Tutt/ 11. jaanuar 2019, 12:28
Vaarikust on sama palju riigimeest kui Ivan Oravast. Hoidku oma pudrumulk koomal ja jäägu parem oma liistude juurde.
t
tavalisest parem pesupulber/ 11. jaanuar 2019, 12:27
Kuule Omo, mine Arieli juurde tagasi.
k
Kahvel/ 11. jaanuar 2019, 12:24
Kajutiteenijatel pole asja poliitikasse vaid jäägu oma liistude juurde. Mõlemad on eksinud sellega, et poliitikasse ronisid
m
Maasik/ 11. jaanuar 2019, 12:18
Mine näitle rahulikult edasi, Vaarik. Poliitika pole näitlejate jaoks.
e
Endel/ 11. jaanuar 2019, 12:18
Ivan Oravalt polegi muud oodata.
v
Vahur/ 11. jaanuar 2019, 12:16
Jumal tänatud, nüüd saab ekre ka kenasti kultuuri materdada ja näidata oma tõelist nägu
t
Teater/ 11. jaanuar 2019, 12:14
Peapõrutus pidigi hiljem tunda andma...kahju et nii rängalt.

b
beron/ 11. jaanuar 2019, 12:14
Hästi öeldud Andrus. Kajutiteenija jääb ikka kajutiteenijaks, vaid ülikonna kandmine avarat silmaringi ja mõistust juurde ei anna.
i
irww/ 11. jaanuar 2019, 12:13
Andrus Vaarikul on selle teemal mida piiksuda? Mida tead sina majandusest, seadusloomest või poliitikast? Sa jõua sinna kajutite vahele ja siis vaatame edasi. Sa pole veel niigi kaugel.
m
mati/ 11. jaanuar 2019, 12:11
No mis poliitik see Vaarik on, lihtsalt sooja kohta tahab ja raha tiksub, selliseid seal küll!
m
Mees/ 11. jaanuar 2019, 12:11
rahune nüüd maha ja tegele millegi muuga
a
antieu/ 11. jaanuar 2019, 12:08
Las ma arvan mitu inimest valib seda satraapi? Kas 10 tuleb täis?
k
Kui "näitleja", pole viga/ 11. jaanuar 2019, 12:06
Kui "arvamusliider",täielik punanull.
a
Aga see-eest on uulitsad täis igasugu tõmmusid võõrkultuuri esindajaid !/ 11. jaanuar 2019, 12:04
s
Su plaat jäi/ 11. jaanuar 2019, 12:04

a
aux/ 11. jaanuar 2019, 12:03
kas 80 aastane vanaema nägi seda voodi servalt
t
Tim/ 11. jaanuar 2019, 12:02
Vaarikule võiks öelda,et tema võiks jääda sinna viinaklaaside vahele.
t
to lauri/ 11. jaanuar 2019, 12:01
no irw, ausalt. su vanaema siis pärastlõunal jalutades ei näe purjus inimesi? no mina näiteks liigun öisel ajal ja no nii palju purjus inimesi pole kunagi olnud. sama räägivad taksojuhid, linn on purjus lapsi täis. sa pole targem kui su vanaema :D vali muidugi sotse, see, et maksuraha ältti jääb ja mis see riigile tähendab, seda sa ju ei mõista niikuinii. elagu massiimmigratsioon ja liIIad!
m
Madis/ 11. jaanuar 2019, 12:01
Madalalt lendad sõbrake. Meenuta oma elukombeid...
t
to lauri/ 11. jaanuar 2019, 12:01
no irw, ausalt. su vanaema siis pärastlõunal jalutades ei näe purjus inimesi? no mina näiteks liigun öisel ajal ja no nii palju purjus inimesi pole kunagi olnud. sama räägivad taksojuhid, linn on purjus lapsi täis. sa pole targem kui su vanaema :D vali muidugi sotse, see, et maksuraha ältti jääb ja mis see riigile tähendab, seda sa ju ei mõista niikuinii. elagu massiimmigratsioon ja liIIad!
e
eelmine/ 11. jaanuar 2019, 12:00
Meenub sotside ränderaamistikku suhtumine, vaikselt ära teha tõlketa ja salaja, vajadusel justiitsministri eemaldamisega.
v
Vaarik, väga labane sinust. Tõmba siis juba kõikide riigikogulaste toimetamised kapist välja, oleks./ 11. jaanuar 2019, 11:58
a
aga kuhu sa, andrus, jääda võiksid?/ 11. jaanuar 2019, 11:56

k
kas/ 11. jaanuar 2019, 11:56
see oli Madissoni kohta öeldud?
k
11. jaanuar 2019, 11:55
Kui Teile meeldib, kuidas Teid muudkui õpetatakse, kuidas elada, siis vaige muidugi. Samas on juba aastaid toimunun Eestis trend alkoholi tarbimise vähenemise suunas. Kusjuures noored ei joo enam pea üldse, ja seda mitte sotside tõttu.
m
miks su vanaema/ 11. jaanuar 2019, 11:54
tänaval elab? Kutsu tuppa sooja!
u
umbehää/ 11. jaanuar 2019, 11:52
Eluvõõras sots.Mitte veel 15aasta pärast aga tulevikus kui elu paremaks läheb-haha- näeme Lääne-Euroopas Mad maxi filmi.Sinusugune härrassots kahjuks aitab sellele kaasa.
k
käsulauad silmeees/ 11. jaanuar 2019, 11:51
Jaa, sotside viimased ponnistused. Kui sealt ka midagi tarka tuleks, üks igavene kiun ja hala. Näitlejast suuvoodrid prääksuma pandud , elagu suur sotsialism!
l
Lauri/ 11. jaanuar 2019, 11:42
Mina küll valin sotsid. Elan Põhja-Eestis ja isegi mu 80 aastane vanaema mainis hiljuti suguseltsi koosviibimisel:"Kas olete märganud,et purjus inimesi pole enam tänavatel näha,purjus noori ammugi mitte?" Kõik jäid mõtlema, ja tõesti keegi polnud näinud viimase aasta jooksul..
a
Arvamus/ 11. jaanuar 2019, 11:41
Teie ei ole teiste inimeste üle otsustaja. Niipalju võiks haritust olla.
j
jusss/ 11. jaanuar 2019, 11:40
Peibutuspart prääksub, nagu kästakse.

r
reku/ 11. jaanuar 2019, 11:39
Andrus, jää oma liistude juurde. Ära topi oma nina sinna, kuhu pole vaja, ja sinust peetakse lugu ka edaspidi. Nüüd oled aga alustanud enda kiskumisega saasta sisse.
t
Toomas/ 11. jaanuar 2019, 11:39
Minu silmis on Vaarik oma margi täis teinud.Ma ei taha teda enam ka näitlejana näha.Leidis,kelleks hakata-sotsiks!
õ
Õelutsemine/ 11. jaanuar 2019, 11:38
e
Endel/ 11. jaanuar 2019, 11:38
Siimuke kust sina küll kõike tead ja kui tark sa ikka oled. Ja kui aus sa oled ja tahad olla ka isegi, aga muidu vist ei ole. Huvi pärast tahaks teada millised on sinu töökogemused kui sa ikka tahad aus olla.
v
Vaarik,Vaarik/ 11. jaanuar 2019, 11:37
halvustaja ja mõnitaja ei ole see, keda eestlased riigikokku vajavad.Madissoni nooruslikule energiale jon sul vastu panna vaid kummist südametunnistus - kas oled ikka poliitikuna sobiv?
e
Endel/ 11. jaanuar 2019, 11:37
Siimuke kust sina küll kõike tead ja kui tark sa ikka oled. Ja kui aus sa oled ja tahad olla ka isegi, aga muidu vist ei ole. Huvi pärast tahaks teada millised on sinu töökogemused kui sa ikka tahad aus olla.
s
sots/ 11. jaanuar 2019, 11:33
põlgab kõiki - koristajaid, kelnereid, kokkasid,- neid, kes loovad puhtust ja toovad toidu lauale.
l
Lauri/ 11. jaanuar 2019, 11:32
Mina küll valin sotsid. Elan Põhja-Eestis ja isegi mu 80 aastane vanaema mainis hiljuti suguseltsi koosviibimisel:"Kas olete märganud,et purjus inimesi pole enam tänavatel näha,purjus noori ammugi mitte?" Kõik jäid mõtlema, ja tõesti keegi polnud näinud viimase aasta jooksul..

a
andrus/ 11. jaanuar 2019, 11:32
võiks ekresse astuda, siis vbl paljud asjad saavad selgemaks ja ka paremaks. Kui nii tark on.
l
Lauri/ 11. jaanuar 2019, 11:31
Mina küll valin. Elan Põhja-Eestis ja isegi mu 80 aastane vanaema mainis hiljuti suguseltsi koosviibimisel:"Kas olete märganud,et purjus inimesi pole enam tänavatel näha,purjus noori ammugi mitte?" Kõik jäid mõtlema, ja tõesti keegi polnud näinud viimase aasta jooksul..
k
Kulla Andrus/ 11. jaanuar 2019, 11:29
Oled palju jõudnud, aga sära on ju lännu.... Sa ise tead, millega oled ennast kulutanud. Kuid ei ole normaalne, et näitlejad ja telediktorid rahva eestkõnelejaks kipuvad. See ainult raha ja au pärast ! Rahvas loodetavalt õpib enda vigadest .
v
vaarik võiks jääda/ 11. jaanuar 2019, 11:28
v
Vaarik.../ 11. jaanuar 2019, 11:28
kas nii väljendab ennast riiki esindav persoon?...mats!
j
Ja mida see Vaarik siis oma kätega teinud on, et teisi halvustab?/ 11. jaanuar 2019, 11:28
k
11. jaanuar 2019, 11:25
Kui diktsioon juba sedavõrd kannatab, siis on viimane aeg poliitikanuppude poole seada sammud. Andrus on vanaks jäänud.
w
Werku/ 11. jaanuar 2019, 11:25
Kogu Austuse juures Andruse vastu, oleks võinud Andrus jääda lavalaudadele ja igasuguste saadete kohtunikuks. Aga kahjuks kui armastatud näitlejad, muusikud, sportlased poliitikasse lähevad siis hakkab rahval austus nende vastu hääbuma kuni lõpuks on nad tavapärased jorsid kuskil erakonnas kes raha eest nõus tegema mida partei pealik ütleb.

s
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglitikule/ 11. jaanuar 2019, 11:24
Iga inimene teeb ennast ikka ise täis seekord siis Andrus!
e
E/ 11. jaanuar 2019, 11:24
Andrus võiks oma näosaatesse oma totakat naeru kihistama jääda.Sotse ei vali nii ehk nii keegi.
n
Nüüd muidugi paneb Tallink undama neil tööjõudu napib, lugupeetut tebutat nimetab ju sel töötajaid / 11. jaanuar 2019, 11:23
a
Ats/ 11. jaanuar 2019, 11:22
Jah...valime riigikokku näitlejad,klounid sportlased ja lauljad ning saadame kogu selle pullivendade karja külalisetendusi andma,kaugemale siit...
k
kuule rumal-sots/ 11. jaanuar 2019, 11:22
pole vaja ennast upitada teisi halvustades, sa parem ole ise teistest parem. teisi maha tehes arvavand endast paremini ainult... no jah, sotsid. seega sots olla on diagnoos.
i
IRW/ 11. jaanuar 2019, 11:21
Veel 1 kinni makstud loll EKRET mustamas. Vastutasuks koht Riigikogus. Nagu Aunaste.
v
Viagased pruudid/ 11. jaanuar 2019, 11:21
on vaariku tase näitlejana
p
pensionär/ 11. jaanuar 2019, 11:20
Kas Vaarik oma kätega midagi valmis teinud ka on või on ainult lõugu lõksutanud?

i
ilus/ 11. jaanuar 2019, 11:20
Näedsiis mis on näosaate klouni maski taha peidetud.
j
julgeda on lihtne/ 11. jaanuar 2019, 11:19
raskem on öelda midagi mõttekat, midagi väärtuslikku.Komödiandi suust seda loota ei ole.
j
Jah/ 11. jaanuar 2019, 11:18
Madison võiks tõesti oma rumala lapsesuu kinni panna :) ekre niigi eesti poliitika häbiplekk ja naljanumber.
r
riigikogus/ 11. jaanuar 2019, 11:18
on komödiante piisavalt, pole veel ühte sinna vaja, jäägu ikka oma liistude juurde
n
11. jaanuar 2019, 11:17
Nii nagu enne nõukogude okupatsiooni, on ka praegu sotsid põhiliselt igasugused "kunsti- ja kultuuriinimesed", kes oma palga saavad riigilt. "Kultuuriinimesi" on Eestis nii palju, et me ei kannata seda varsti enam välja. Noh, ja siis on muidugi need miljonäri- või -däriperedest härrassotsid. Sotsid ja EKRE on mõlemad ühe pee kaks kannikat, nagu kesikud, E200
s
sots/ 11. jaanuar 2019, 11:17
naeruvääristab kõiki, sest ainus aus amet on olla sots ja ilma tööta raha võtta
v
Vanamees/ 11. jaanuar 2019, 11:16
Vaat mis tähendab võimutunde nuusutus , juba hakkab ennast rolli sisse elama !
s
See/ 11. jaanuar 2019, 11:15

j
Jerry Wheel/ 11. jaanuar 2019, 11:13
Ka mina tunnen siirast mure vaariku pärast ja siis hakkab vist tõbiseks jääma ka kivirähu andruss, sest artiklitest paistab juba haigumärke.
i
Irwe/ 11. jaanuar 2019, 11:12
l
Lauri/ 11. jaanuar 2019, 11:12
Erinevalt Andrusest, Jaak Madison külastas homourgast. Uudishimust. Kõnekas, kas pole?
p
pole ilus/ 11. jaanuar 2019, 11:12
sotsil pole ilus lihttööliste ameteid halvustada. Tema peab muidugi näitleja tööd palju austusväärsemaks kui laeva klienditeenindaja oma
l
Lavastaja/ 11. jaanuar 2019, 11:10
Näitlejana pidasin Andrus Vaarikust üsnagi lugu, aga nüüd on mees ennast ikka korralikult täis teinud.
l
Leo/ 11. jaanuar 2019, 11:09
Olen Vaarikus väga pettunud. Kindlasti valin EKRE.
k
Kahjuks/ 11. jaanuar 2019, 11:08
on seal kajutite vahel Andruse suguseid jalaga segada.....
j
ju siiski/ 11. jaanuar 2019, 11:06
soovib Andrus oma niigi kasina väärikuse lõplikult mudasse trampida.......

j
Juhan/ 11. jaanuar 2019, 11:06
Kahju , kui sellisest näitlejast saab poliitiline broiler.
m
mimm/ 11. jaanuar 2019, 11:04
Aga vähemalt on Jaak teinud tööd, mida need poliitproilerid teinud on? Ainult partei najal end elatuvadki.
a
Ants/ 11. jaanuar 2019, 11:04
Andrus! Hoian Teile pöialt, et Teist saaks Riigikogu liige. Selliseid vahedaid on sinna hädasti vaja. Et keegi julgeks ka midagi öelda.
o
Oswald/ 11. jaanuar 2019, 11:04
Vaarik võiks rohkem LGBT ühingus sõna võtta, mitte poliitikuid arvustada.
a
Aadu/ 11. jaanuar 2019, 11:02
Sina võiks ka oma liistude juurde jääda.Mis poliitik sa ka oled.Austus on sinu vastu kadunud.
ü
Ülu/ 11. jaanuar 2019, 11:01
Braavo! Geniaalne artikkel. Treige selliseid veel.
k
Kloun/ 11. jaanuar 2019, 11:00
Hr. Vaarik võiks ammugi oma liistude juurde jääda.
j
Ja-jah/ 11. jaanuar 2019, 10:59
Vaarik võiks tõesti näitekunsti juurde jääda,aga mitte poliitikasse ronida....
j
jooma / 11. jaanuar 2019, 14:46
Hakkanud vä? Vöi võigas pohmelus?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee