Jevgeni Krištafovitš: Eesti 200 kampaania oli ebaprofessionaalne haltuura (9)
Krištafovitši sõnul passiks trammipeatuses avaldatud reklaamid ehk teatrietendusele, kuid mitte mingil juhul poliitilisele parteile. "Selles mõttes on neil täielik moraalne õigus nõuda raha tagasi PR-kontorilt, kes naiivsele poliitikutele selle karjuvalt halva maitse maha müüs," kirjutas ta Vecherka arvamusloos.
Krištafovitš nendib, et ühiskonda elevile ajavad ja arutelu provotseerivad aktsioonid on väga peen ja tõsine žanr. "Selleks, et neis edu saavutada, tuleb olla andekas inimene ja professionaal. Ja veel tuleb väga hästi tunda ja mõista sihtgrupi kultuurikoodi. Eriti siis, kui sihtgruppe on õigupoolest kaks - eesti ja vene. Selle kampaania korraldajad osutusid oma ametis halvasti ette valmistunud inimesteks, seetõttu määrisid nad oma klientidele kaela täieliku haltuura, mis tegi partei Eesti 200 mainele märkimisväärset kahju."
Krištafovitši väitel on Eesti 200 põhiprobleem ideoloogia ja selge poliitilise programmi puudumine. "Kuna kaks kuud enne valimisi on juba liiga hilja programmi kirjutama hakata, saame edaspidigi olla tunnistajaks tähendusrikka poliitilise dialoogi asendamisele [Eesti 200] kandidaatide osalusel toimuvate eri eredusastmel provokatsioonidega." Krištafovitš ennustab, et asi läheb üha piinlikumaks, "sest me ju teame neid inimesi varasematest töökohtadest või parteidest, mille liikmed nad olid".
"Kui endine IRLi esimees Margus Tsahkna hakkab mängima Yana Toomi, võitmaks südant Lasnamäe valijal, kellele ta algul on teinud ettepaneku seista trammipeatuses eestlastest eraldi punase joone taga - selline poliitšõu jätab ausalt öeldes amatöörliku mulje."
Kommentaarid