Poliitika

Ladõnskaja-Kubits Eesti 200-le: arvate tõesti, et venekeelne inforuum jäi teie selgitust ootama?

Ohtuleht.ee, 8. jaanuar 2019, 14:37

120 KOMMENTAARI

k
Käojaan/ 18. jaanuar 2019, 08:06
Kuule, kas see on naisi diskrimineeriv plakat? Peaasi loll vastus aga olgu vastus.
o
on/ 9. jaanuar 2019, 21:00
sul jummalast õige jutt, kahju, et Kaljulaiu nägemisel on puudusi, peaks parandama see Kallase aps .
p
9. jaanuar 2019, 13:56
Propagandistid võivad mistahes mula ajada, näita seda riiki, kus integratsioon oleks reaalselt toimunud!
t
tahaks küsida/ 9. jaanuar 2019, 12:47
kas kõik,kes on meist üle käinud,on tulnud teisiti või,samas punased lasidki Eesti Riigil tekkida.Või olen ma millestki valesti aru saanud?Ei usu,et venelased nõnda süüdi on,bolshevikud küll,ka need partorgid,kes praegu Brüsselis kükitavad
m
ma sain küll/ 9. jaanuar 2019, 07:38
aru millest jutt oli. kui mul tuleb sundkorras(tööliste tassimine) teise kohta minna siis esimesel võimalusel läheks ma oma kodu tagasi. kahjuks pooled läksid kellel kodu kallis ja pooled leidsid, et jään kuid ei võta omaks kus olen midagi.
o
oh issand/ 9. jaanuar 2019, 01:33
i
Iroonman/ 9. jaanuar 2019, 00:09
Eks see ole ammu teada, et need "poluvernikud" kõige suuremad patrioodid olid ja on. Tahavad kangeste eestlased olla, panevad lastele eesti nimesid ja eesti kooli kui samas eestlased üritavad töngata "inglišt" ja lastele panevad võõrapäraseid nimesid, et "ah, mine metsa oma eesti nimega" - ??
s
Sisemine ohuallikas/ 9. jaanuar 2019, 00:08
Paistab et igas riigis on omaf "kristiinakallased", kes ongi tekitatud rahvusriikide lõhkumiseks. Seitsme hõbeseekli eest.

i
Iroonman/ 9. jaanuar 2019, 00:00
Vene keel on niigi teiseks keeleks, võistlejaks on saanud inglise keel. Eesti keel kaotab positsioone, kõrgharidus tahetakse viia ingliskeelseks. Et siis kolm kohalikku keelt nagu mullu ja muiste. -?
i
Iroonman/ 8. jaanuar 2019, 23:54
Härra Hõbemägi jõudis juba Venemaad süüdistada, Peterburgist olla karvane käsi sirutatud.
i
Iroonman/ 8. jaanuar 2019, 23:50
Mats alati on tubli mees Mats alati on tubli mees, ei kedagi ta pelga, ei kummarda ta saksa ees, ei tõmba küüru selga. - ?
k
kristiina kallas siiralt arvab et eestlastel lasub süü eesti venekeelsete ees/ 8. jaanuar 2019, 23:36
ja siiralt usub et saab selles osas uute ideoloogiate sisseviimisega inimesi aidata, kasvõi väevõimuga kui vaja. tääkidest ei tea se naisterahvas mitte midagi ega tahagi teada. aga kallid venekeelsed kogu maailmas ei lase ise neid tääke unustada ja andeks anda, moozem povtoriit.
p
pöörane ideloogiarúnnak/ 8. jaanuar 2019, 23:26
kas ründaja ise ikka teab mida need eesti inimesed tahavad ja arvavad, Narva kolledź pole veel koondpildil eesti inimesed ja isegi mitte ida virumaa suures plaanis.
j
Jüri Böhm/ 8. jaanuar 2019, 23:04
Rahvustevaheline vaen tekkis juba 1918 aastal kui venelane noorele Eesti Wabariigile kallale tuli. Uue tõuke sellele andis venelane jälle 1939 aastal kui ta punaarmee tääkide najal siia uuesti sisse trügis. Nii et ärge jahuge siin mingist ei tea kus kohast ja äkki rahvaste sõpruse idüllile kaela sadanud kurjast rahvustevahelise vaenu õhutamisest.
s
seltsimees Mutter/ 8. jaanuar 2019, 22:45
näedsa nüüd vagina demokraadile tehti haiget (poliitkorrektne väljendus); olukord on parandatav ,teise poole peal keegi ,,Toomas ,, üsna edukalt mängib eestlast, et te ei oleks nii üksikud
v
Vaśist tu j.böhm/ 8. jaanuar 2019, 22:10
Ära kasuta nii keerulisi mõtteid.Paljud ei jaga muhvigi

e
E-jalgrattur/ 8. jaanuar 2019, 21:49
Sorry ajasin idamaa isamaaga segi jakaja läheb kristinaga ka segamini koguaeg-ühed blondid mõlemad.
v
Volli/ 8. jaanuar 2019, 21:42
Mul on palju sõpru ja tuttavaid venekeelse emakeelega. Kõik nad peavad end eestimeelseks ja kuna on nad siin sündinud, siis teist kodumaad neil ei olegi. NSVL ja Venemaast ei arva nad sõna otseses mõttes essugi... Ja nüüd selline pehmelt öeldes jama. Kuradi Kallased pange ennast põlema. Eestlastel on ilma teieta hulga lihtsam elada...
e
E-jalgrattur/ 8. jaanuar 2019, 21:39
Maisaaaru,mis ühtsest Eestikeelsest koolivajadusest see Kaja Kallas jahus?$eda nõuavad ju juba praegu EKRE,Reformierakond samuti idamaa midagi Reinsalu eestkostel....Ja lõhestumise kohta küsigu Kaljulaiult,kes kordas just ,et mingit lõhet ei ole.
j
J../ 8. jaanuar 2019, 21:35
Ma arvan et see on loomulik et erinevad rahvusrühmad eelistavad suhelda oma rahvuskogukonnas...mingit teineteise vihkamist ei tasu siit otsida, lihtsalt kultuur, tavad, ajalugu on erinevad...iga perekond suhtleb ikka eelisjärjekorras oma lähedastega
t
Teine "fašist"/ 8. jaanuar 2019, 20:52
Ka minu suguvõsa on vankade vastu võidelnud ja tervenisti Siberi vangilaagritest läbi käinud. Pole venelased meile kunagi midagi head teinud ja need tänased Georgi lindi kandjad on nende lapselapsed, kelle tankil mu vanaisa Sinimägedes tankiroomiku puruks lasi. Mina ootan aega, mil saadame nad kõik koju tagasi. See aeg tuleb.
r
reede/ 8. jaanuar 2019, 20:46
Minul küll nii pikad juhtmed pole kui sel Kubitsal Sain kohe aru et plakatid tahavad meie mõistust raputada nn sokimeetodil Selle efekti autorid saavutasidki Aga seda lõimumise juttu ärgu mulle puhugu Õpetage lasteaias lastele eesti keelt ja ärge raisake raha vanuritele keelt pähe tagudes lihtsalt linnukese nimel Kogu see keele õpetamise jura on vaid raha raiskamine Mis selle eesti keelega Narvas peale hakata
t
Täiesti, loetav jutt oli/ 8. jaanuar 2019, 20:44
Huvitav ka, lugesin lõpuni. nagu Alatalu jutud juba!
a
aitäh hea inimene/ 8. jaanuar 2019, 20:43
oleme viie rikkama riigi seas. mingeid tollareid me ei vaja. piisab 500 eurost puhtalt käde

s
see on hea point/ 8. jaanuar 2019, 20:25
kui arvestada, et parimad (majandus)suhted praeguse venemaaga on nullsuhted, on JeestiDveesti äkki teinud hoopis suure teene Eestile
o
oleksin nõus mõnele maksma/ 8. jaanuar 2019, 20:24
kes viitsiks sinusuguseid eestlasi tänitama-mõnitama. ikka täiega
k
Kallasele/ 8. jaanuar 2019, 20:23
ongi ilmselt lähedane vene põhimõte: ei löö ei armasta...
e
Egertile/ 8. jaanuar 2019, 20:22
Sellest kõigest võiks sihukese epopöa kokku kirjutada, aga mul on endast kahju, teistest samuti.
j
JeestiDveesti/ 8. jaanuar 2019, 20:22
h
hämmastav/ 8. jaanuar 2019, 20:21
järeldus... kui vaid loogikast aru saaks
s
sõda sõjaks/ 8. jaanuar 2019, 20:20
aga ülestõusud teostatakse tavaliselt ikka "tavaliste inimeste" kätega ja tormilisel heakskiidul. seda küll, et alati peb leiduma jõud, mis neid ära kasutada tahab. aga meilgi on neid uuemas ajaloos piidavalt võtta.
a
aga miks sa kasutad/ 8. jaanuar 2019, 20:16
meie valikute tulemusi? mine hoopis ära

t
to tead sa ka/ 8. jaanuar 2019, 20:16
Tean küll. Euroopa inegratsioon on näiteks väga aktuaalne teema, aga sina pole sellest vist kuulnudki nagu ka migratsioonist ja loomulikult hääbuva iibega rahvast. Ilma integratsoonita jääbki kell ühel päeval seisnma.
j
JeestiDveesti/ 8. jaanuar 2019, 20:15
avaldas oma tõelise nime ja olemuse
v
Vaśist/ 8. jaanuar 2019, 20:15
Jah,liigumegi nagu raudteerööpaid ligi ega saagi kokku.Ja arvestades seda halba mis on minu sugulastele tehtud ei kavatsegi läheneda.Ei maksa arvata,et keegi suudab mulle venelased armsaks teha.Kommunistide järeltulijatel on teine arvamus ja las olla.Muide,tulevikus tuleb kindlasti aeg mil venemaa tungib kallale.Loodan,et siis on patriotismist veel kellelgi midagi alles...
o
oijah 2/ 8. jaanuar 2019, 20:14
seega ei saa tõesti üldistada: ühegi indiviidina kohatud venelase põhjal ei saa teha järeldusi vene rahva kohta.
a
aada/ 8. jaanuar 2019, 20:14
See daam tegi hea etluse, kiitus talle!
p
pistke, pistke pea silmuse, selve narva tädide jõuguga./ 8. jaanuar 2019, 20:13
Kui tulevad ühiskoolid tuleb ka kaks riigi keelt, kuna ühte regiooni jäävad vaid venekeelsed, sell juhul mingit eesti keelset kooli ei jää ülemineku ajaks tulevad vene, eesti keelsed seni kuni järgi jäävad vaid venekeelsed.
o
oijah/ 8. jaanuar 2019, 20:13
sa näed asju, pole kahtlust, kahjuks puudub sul võime neid adekvaatselt hinnata. keegi šveitsis töötav venelannast sotsioloog uuris eri rahvuste ja eri rahvusest inimeste empaatiavõimet. venelaste suhtes jõudis ta tulemusele, et venelane on empaatiavõimelt maailma tippude lähedal. kahjuks jõudis ta vene rahva kohta järeldusele, et vene rahval puudub empaatiavõime praktiliselt üldse. seega on sul võimalik kohata paljusid väga empaatiavõimelisi venlasi, kuni nad omavahel kogunedes sulle rusikaga näkku ei viruta ja ei röögi: krõmm naaaš!
i
IRL/ 8. jaanuar 2019, 20:05

p
pane Kristiina Kallase/ 8. jaanuar 2019, 20:03
s
see "isamaamüüjad"/ 8. jaanuar 2019, 20:01
on Isamaa (loe IRLi) parimaks komplimendiks. Kui erakonnale heidetakse ette aastatetagust, erakonnast koheselt lahkuma sunnitud ja tegelikult täiesti legaalset äri ajanud inimeste bisnist, siis teist nii puhast erakonda pole isegi uustulnukate hulgas. Toonaste mehikest äri aetakse tänagi, ja aetakse mujal Euroopas palju massiivsemalt. Võta või London... Sa pole ehk märganud, aga pärast sovieediimpeeriumi lagunemist ongi ärist äkki saanud legaalne ja vahel isegi austusväärne harrastus.
l
Ladõnskaja/ 8. jaanuar 2019, 19:56
on eestivenelane. Nendel ei ole probleeme integreerumisega. Neil pole ka probleeme venelane olemisega. Üldse peaks eesti ühiskond tegelema ainlt eestivenelastega ja hoolima nende muredest. Nende teiste - lihtsalt venelaste probleem on parimal juhul välispoliitiline.
t
tead sa ka/ 8. jaanuar 2019, 19:51
Mida integreerumine tähendab? Loodetavasti ei hakka kunagi enamus eestlasi soovima sinu arusaamise kohaselt intgreeruda. Oma kodumaal.
i
idealist/ 8. jaanuar 2019, 19:50
See ongi veider, olles erinevates universumites püüame saada kokkupuutepinda, seda ei ole, Mott vai matt?
v
:)/ 8. jaanuar 2019, 19:48
vali siis jah oma putinoide ekremlist või ühtsest venemaast, nagu tõelisele rahvaliidu kolhoosnikule kohane...
i
idealist/ 8. jaanuar 2019, 19:39
Ärge lahmige sõnadega, kui te ei tea, ärge LAHMIGE.
v
Vaatame tõele näkku/ 8. jaanuar 2019, 19:33
Tegelik tõsiasi on see, et hoopis osa eestlaseid ei suuda integreeruda. Isegi VÕS räägib tugevamast poolest ja tema kohustusest nõrgemaga arvestada. Kuni me seda võimalust ignoreerime, olemagi venelastest ilma. Minule igatahes vene rahvusest inimesed meeldivad ja igasugune vaenu õhutamine a'la 200 on kurjast. Eesti põhiseadus keelab igasuguse liigitamise ja sildistamise, aga siin seda just tehti. Liigitati ka mind, eestlast, seisma ainult ühel kohal trammipeatuses. Kelleks te 200 ennast peate, et ütlete mulle, kus ma trammipeatuses seista võin? Kisub diktaatorluseks? Hääl valimistel jääb ära.

i
ikkagi inimene/ 8. jaanuar 2019, 19:29
Kas eelistad JJ versiooni või Johnny Cashi oma või näiteks 3 kantrikunni koos?
j
Jüri Böhm/ 8. jaanuar 2019, 19:28
Millest selline rahulolematus ja torm veeklaasis!? See on ju lausa lapsesuiselt tõene! Mis selles sõnumis tegelikukt valesti on - või lihtsal ei meeldi kellegile!? Me ju olemegi tegelikut eraldi, ja mitte ainult eraldi vaid lausa lõikumatud paraleelühiskonnad.
i
ikkagi inimene/ 8. jaanuar 2019, 19:28
Kas eelistad JJ versiooni või Johnny Cashi oma või näiteks 3 kantrikunni koos?
i
ikkagi inimene/ 8. jaanuar 2019, 19:27
Kas eelistad JJ versiooni või Johnny Cashi oma või näiteks 3 kantrikunni koos?
v
vanamees/ 8. jaanuar 2019, 19:09
elan kesklinnas ja saan õnneks ladõnskajat(isamaad) valimstel valida. TAAS...:)
v
Vaśist tu idealist/ 8. jaanuar 2019, 18:58
Tõesti erakordne erand.Samad sõnad
a
ab/ 8. jaanuar 2019, 18:52
Lõõpida ju võib, sisusse tungimata, nagu seni pidevalt olnud!
m
Mutt/ 8. jaanuar 2019, 18:50
Ladõnskajal jutt õige ja arukas

i
idealist/ 8. jaanuar 2019, 18:45
Ladõnskaja sa oled üks vähestest keda saatus soosib, eestimaa venelased on teisel arvamusel, olen nendega puhtjuhuslikult kokku puutunud ja see mida nad räägivad on hämmastav.
t
to Taat/ 8. jaanuar 2019, 18:38
ei tõmmanud, sest polnud millelegi tõmmata, kõik tuli püksi
a
aga kas eile keegi liiklejatest maanteametile / 8. jaanuar 2019, 18:29
teatas jäisest tallinn tartu maanteest?
e
Egert/ 8. jaanuar 2019, 18:26
Eriti naljakas oli neil(eesti 200)see kloun(nime ei mäleta) kes võrdles Kalevi kommivabrikut ja Kalevi spordiklubi nimevarguse puhul.Annab ikka täiskasvanud inimesel sellise täisjabura võrdluse peale tulla.USKUMATU???
e
Egert/ 8. jaanuar 2019, 18:21
Jah venelased tõid meile kultuuri 1940 ja endale ei jätnud üldse,vot see on rahvas-milline suuremeelsus anda kõik ära,mis sul on!Muidu mul pole venelaste vastu midagi,vähemalt kordi empaatiavõimelisemad kui Eestlased,kahjuks on see nii.Lihtsalt mõni vene loll kes ikka satub tegema nõmedusi,selle alusel ei saa rahvast üldistada!
s
sulle sobib paremini/ 8. jaanuar 2019, 18:20
t
to kroon/ 8. jaanuar 2019, 18:19
Tundub, et mõtlesid ikka Kadrioru Kerstit (kes ka ikkagi ka üks Kristina sõbrannadest) , ... või sain valesti aru ???
v
vot eto/ 8. jaanuar 2019, 18:13

e
Egert/ 8. jaanuar 2019, 18:12
Selle erakonnaga on ühelpool,alustas nimevargusega ja nüüd lausidiootsus takkaotsa,aga aus vähemalt kiired algused-kiired lõpud.
e
Estonets/ 8. jaanuar 2019, 18:09
mis te hädaldate, Eesti 200 mõnitas oma reklaamiga eestlasi veelgi enam kui venelasi
n
Nii ongi./ 8. jaanuar 2019, 18:03
Eesti200 hävitas ennast juba enne algust.
k
8. jaanuar 2019, 17:59
Kas "hea töö" on kokutaja? Kirjapildist paistab küll nii olevat.
ü
Ühed mustad mõlemad/ 8. jaanuar 2019, 17:55
Vähemalt 2 tundi enda/rahva töö arvelt kirjutada mingi mõttetut valimispropagandat. Ja rääkida "poliititehnoloogiast" Ühed mustad mõlemad. Täiesti masendavad on KÕIK Eesti poliitikud ja nende parteid. Valimised tulevad, isiklikult pole ühtegi parteid ega poliitikut kellele poolt ma tahaks hääletada. Jääb kahjuks valima minemata seekord( nagu 2ed eelmised valimised) ,sest korduvalt ja korduvalt on kõik Eesti parteid oma margi nii maha teinud ,et pole isegi soovi minna ja anda oma hääl
n
nõmmekas/ 8. jaanuar 2019, 17:51
Unustage see 200 ja kuulake s.taks head mussi parem Me and Bobby McGee" by Kris Kristofferson
Roojad linna täis / 8. jaanuar 2019, 17:47
ja siis selgitad et kõht valla.
t
Taat/ 8. jaanuar 2019, 17:35
200 tõmbas ise endale vee peale!

o
Ongi/ 8. jaanuar 2019, 17:34
ajud pestud, nii lihtsalt :).
v
valija/ 8. jaanuar 2019, 17:29
no nüüd ärge üldse enam mõelgegi valimistele.Läbikukkumine 101% garanteeritud.Palju õnne!!!
l
Lihtsalt/ 8. jaanuar 2019, 17:28
konkurendile ärapanemine, et ise hääli saada ja ikka kuidagi piruka juurde pääseda. Millal järgmise isamaalase hukkamõistev kiri avaldatakse?
g
G/ 8. jaanuar 2019, 17:27
Õiged sõnad, mida on mardirahva esindajal iga vale sõna peale üldse öelda?
k
kroon/ 8. jaanuar 2019, 17:26
... huvitav jah, see kallas on ju ise segaperekonnast, pigem tegi seda meelega. Teadmiseks sulle, et ka sinu (mitte jah, mitte minu) nn. Kersti on segaperekonnast pärit, kuigi ta isiklikult mitte täitsa otseselt Narvast. Palun mõtle edasi, ise mõtle ja uuri elu veidikenegi... see selleks.
s
Sanktsioonid / 8. jaanuar 2019, 17:25
on Venemaaga, need ärimehed siis maksku ise sanktsioonide rikkumise eest.
e
Evele,/ 8. jaanuar 2019, 17:24
ei saa pöörduda, kuna Mardi poeg on arst, aga põgenes Soome :).
s
Sellepärast/ 8. jaanuar 2019, 17:22
nüüd kõik konkurendid tümitavad mõnuga, jättes endist sit... maigu :).

e
Eve/ 8. jaanuar 2019, 17:17
poordu arsti poole...las kirjutab ravimeid paranoia vastu
s
Sun/ 8. jaanuar 2019, 17:15
Venelased võtavad alati ja igal võimalikul moel haiget saada ja sellele ollakse harjutud kohe reageerima. Eestlastel ei lähe nii hästi. Sellepärast ongi juba täiesti savi, mis plakatid kusagil ripuvad.
m
MG-42/ 8. jaanuar 2019, 17:11
Venekeelne inforuum taob Vabaduse väljakul jalaga mälestusküünlaid ja marodööritseb kauplustes,karjudes Rossiia!
k
kroon/ 8. jaanuar 2019, 17:10
to Mõtiskleja: kuhu jäävad karjed meie riigile tekitatud kahju, vaenu õhutamise jne teemal ??? Teadmiseks Sulle nn."Mõtiskleja" kui Sa siiani veel ei ole aru saanud, et ... nüüdsel ajal need lihtsalt KUSTUTAKSE (kuigi neid võib olla isegi sadu, tuhandeid, jne. See selleks...
a
a/ 8. jaanuar 2019, 17:08
Aeg olek ka inimese tõeline pale ette kuvada. Saladus ei ple selles , kes rohkem oskab teisi mustata ja ennast õigustada . Vaid need , kelle huvides on edasine inimkonna areng. Madal vibratsioonotasse ehk vaimne areng, nimetage kuidas tahate, selle taset mingi kõrgkoolis õpitu ei tõsta. Aga juhiomadused ja inimestega manipuleerimisoskus laseb igaühel särada . Üks uudis jätab vanad tegijad rahule, sest uus lükatakse ette, et oleks mida varjata ja kattevarjus võetakse mingi muu otsus vastu( rändamise, kooselu jne, mis jäigi arutamata)
m
Mare/ 8. jaanuar 2019, 17:03
Mait, miks nii mõnitavalt? Eesti riigis on paljud lapsed tühja kõhuga, sest emad-isad teenivad väikest töötasu. Lastele võiks neid kohukesi küll valmistada ja tasuta jagada, samuti pensionäridele.
z
zdanov/ 8. jaanuar 2019, 17:01
Venelased tõid Eestisse 1940.a. kultuuri ja rahvustevahelise sõpruse.
m
Mart/ 8. jaanuar 2019, 16:59
Ideaalne näide, kuidas mingite tegelinskite rumalus seostatakse rahvaga, kuigi need asjad pole üldse seotud. Inimeste vahel pole mingit vaenu ei kodumaal ega välismaal, pange tähele ja saage aru, et mässe ja ülestõuse ning sõdu ei algata mitte kunagi tavalised inimesed, vaid alati poliitilise taustaga raha ja võimuahned!

k
kroon/ 8. jaanuar 2019, 16:53
to kopsakas: näiteks ei tee neist väljagi ega vali neid ... Ida-virumaalasena sul on hea öelda, et ära vali, ara vali, ära tee väljagi jne. - alles hiljuti mõni aasta tagasi tähistasime ühe nn. "aprillimasu" 10 juubelit kui juba antakse põhjust uueks, järjekordseks. Küsiksin veelkord: mis toimub Eestis ???, kus on kapo silmad - kõrvad jne (tundub, et kapo jaoks on veel mingeid veelgi kõrgemaid ülemusi olemas - arvata võib, et, kus ja kes... ). See selleks...
c
Clat/ 8. jaanuar 2019, 16:50
Üle hulga aja üks mõistlik jutt . Tundub ,et see hull200 on loodud praeguse võimiladviku tööriistaks.
j
Jüri/ 8. jaanuar 2019, 16:50
s
soololl/ 8. jaanuar 2019, 16:49
m
maalt ja obesega/ 8. jaanuar 2019, 16:36
Kui pea ei võta, siis käiakse vana kaart, venelased, välja. E200 poliittehnoloogid tegid just seda, kuigi nüüd käidi välja kohalike venelaste kaart, sest kuidagi moodi oli vaja ju uudiskünnist ületada, mis ka õnnestus. Autorid vist jah, ei mõista vist siiani kohaliku venelase mõttemaailma, kuigi justkui peaksid. Aga ju vist on ajukäärude asemel siledus. Ikka juhtub. Eks vaatame, mis järgmiseks. Üks küsimus mind huvitab E200-ga ikkagi. Kust on pärit raha kogu tsirkuse ülalpidamiseks?
k
kroon/ 8. jaanuar 2019, 16:33
Tundub, et käesoleval juhul Eesti 200 õigemaks nimeks oleks hoopiski sobinud nimi "Bande 200" (ikkagi vähemalt mingi väikenegi salk, trobikond , jõuk). Kui aus olla, siis tegelikult... kurb lugu seekord.
m
Mait/ 8. jaanuar 2019, 16:32
Millal EKRE sini-must-valgeid Helme pildiga kohukesi saab? Jään pingsalt ootama!
j
8. jaanuar 2019, 16:24
jube erakond täitsa venkud venkude pooldajad

k
keelekoll/ 8. jaanuar 2019, 16:15
Vene keel teiseks keeleks igal tasandil? Minu teada tiksub praegu eesti keele aasta!
k
kroon/ 8. jaanuar 2019, 16:12
Eluaegse Ida-virumaalasena olen Viktoria'ga seekord 100% nõus, et..... lüüa kellelegi rusikaga näkku ja järgmisel päeval teatada, avalikult... - ma ju armastasin, väga armastasin ju teid ... teie rumalad - matside kari saite lihtsalt valesti minust aru. Hariduselt dipl. insenerina - raamatupidajana ja ka juristina küsiksin, et ... kuhu, kuhu need kõik niidid viivad - kes organiseerib, kes ja kuidas, kelle kaudu finantseeritakse (kust pärinevad need suured rahad - ... muide lisaks nagu enamusele Eesti 200 liikmetele, teatavasti ka meie nn. Kersti pärineb kakskeelsest perekonnast).
p
potas/ 8. jaanuar 2019, 16:12
Miks venekeelsele? Ikka eestlastele kui pärismaalastele sülitati näkku, nagu venelane end tavaliselt väljendab.
m
Mõtiskleja/ 8. jaanuar 2019, 16:12
Olen ohkajaga ühel meelel , see on midagi absurdset. Kuhu jäävad kisakõride karjed meie riigile tekitatud kahju , vaenu õhutamise ja naaberlike suhete teadliku halvendamise teemal ??? Minul isiklikult on eestlasena häbi.
k
kopsakas/ 8. jaanuar 2019, 16:10
Ladõnskaja on samuti poolekeelne ja meelne segavereline printsess, kes siin ikka ja jälle eestlasi tänitab-mõnitab. Eesti 200 on olnud algusest peale nii Eesti-vaenulik kui võimalik, nüüd siis lolli mängides. Ärme allume provokatsioonidele. Näiteks ei tee neist väljagi ega vali neid.
s
Suki tikku, Kristiina!/ 8. jaanuar 2019, 16:08
Kas keegi ütleks talle edasi?
p
Pets/ 8. jaanuar 2019, 15:54
Vene meedia juba kajab RIA Novosti on avaldanud seda kõikjal. Kas Eesti200 on valmis maksma kinni Eesti ärimeeste jõupingutuste luhtumised äritegemiseks Venemaaga.
h
8. jaanuar 2019, 15:52
huvitav jah. see kallas on ju ise segaperekonnast, elanud ja töötanud palju aastaid narvas, aga ei tunne ei eestlasi ega venelasi...? pigem tegid nad seda kõike ikka meelega. loodetavasti saavad nüüd kõik mitteeestlased ka aru, et 'eesti 200' nende huve ei esinda. ilmselt tavaline süvariigi projekt, juured brüsselis või kentmanni tänaval.

h
hea töö/ 8. jaanuar 2019, 15:50
Põhjalik selgitustöö. Seni om olmud liig palju lahmimist - Herkel. Luik, Kaju.Seekord intelligentne ja tark analüüs. Lugupdamine!
k
kalev/ 8. jaanuar 2019, 15:48
seda eesti 200....sotside erakond vol. 2, seda trollikarja pole eesti poliitika risustamiseks juurde vaja. Miline ema lapseb oma lapsega koosolekul rammida rahvahulka ja siis eemalt telefoniga salaja filmides...ja siis valetab, aga jääb vahele valega, et ei tunnegi seda meest, kes provokatsioonis osales. Vot selline madal poliitiline kultuur ongi sellel eesti 200 kambal. Mõtlev inimene saaba aru, et nad on juba ammu endale poliitilise enesetapu teinud.
o
Ohh/ 8. jaanuar 2019, 15:48
Täiesti ehmatav ja kohutav tegu! See Kallas tuleks vastutusele võtta! Vaat see on nüüd küll Eesti riigi mainet tõsiselt kahjustav, mitte kellegi suudlus või alasti olek. Ladõnskajal on igati õigus.
n
Need reklaamid ju irvitamiseks kõik parajad/ 8. jaanuar 2019, 15:45
Normaalse mõistusega inimene ei pööra üldse sellistele idiootsetele reklaamilärakatele tähelepanu. Terve pealinn on juba lisaks ka neid irvitavaid poliitnäolappe täis topitud...süda läheb pahaks neid ühest erakonnast teise kargavaid tühisusi vaadates. Linnapilt võiks puhtaks teha neist....
t
Tti/ 8. jaanuar 2019, 15:43
Enda mõttes tekkis sarnane paralleel koduvägivallaga. Loodame, et venekeelsele valijale jääb meelde, kes neile poliitagenda nimel vastu nägu lõi.
t
Tadaa!/ 8. jaanuar 2019, 15:37
Sulaselge seismise ja istumise rassism viidi Kolmandas riigis ellu 1930-ndate lõpuks. Musterriigis USAs kestis aga neekerdamine 1960-ndatelgi. Meenutame neid kuulsaid fotosid, kus pruunlasplikat kahe politsei vahel kooli eskorditi. Siit küsimus - miks just Saksamaa on kõigil hammaste vahel ja USAst keegi rääkida ei soovi?
r
rääkigem tõtt/ 8. jaanuar 2019, 15:26
Ainus, mille eest Gruz200 võitleb, on Toompea pingil istumine maksumaksja raha eest...
t
Tiit/ 8. jaanuar 2019, 15:24
Eesti saab maailma meedias väikese, oela, fašistliku riigi mainet juurde.

l
linlane/ 8. jaanuar 2019, 15:23
Eesti 200 on väärastunud mõtlemisega inimesed ,kes korraldasid selle aktsiooni, sest oluline ei ole ,mis keeles inimene mõtleb vaid mida või mismoodi mõtleb ? Alustada tuleb kõigepealt riigimeediast ,kus venekeelne meedia erineb tihti eestikeelsest meediast ja vastupidi ning siis nõuda erameediatelt ,et ka nende poolt edastatud eestikeelne ja venekeelne meedia ühtiks ja oleks samamoodi arusaadav. Selle all mõtlen lisaks ka seda ,et ei tohiks olla ,et ühes keeles on mingi teema kohta artikkel aga teises keeles üldse ei puudutata seda teemat. Mõlemakeelne peaks olemas olema ja samane.
k
Kallas peaks turvafirma palkama/ 8. jaanuar 2019, 15:21
muidu võib juhtuda üllatusi-kukub kahe kasti vahele.
n
nii saab asju ajada/ 8. jaanuar 2019, 15:21
v
Vana Juss/ 8. jaanuar 2019, 15:17
p
Peeter/ 8. jaanuar 2019, 15:09
Vene väljaanne Argumentõ i Faktõ: „Nähtavasti vaatasid sellise „targa” reklaami loojad sellele oma tähtsusest udustatud silmadega. Kui aga vaadata sellele inimliku vaatega... Mida võib näha? Venelane, tea oma kohta! Jälk on seda vaadata...” Ei, see ei olnud mingi rumalus või naiivsus Gruz200 tegelaste poolt, nagu nüüd mõned üritavad väita. Nii rumal ei saa lihtsalt olla. See oli samasugune teadlik provokatsioon, nagu tolle koolidirektor Aguri punalaulude estraad. Lihtsalt veidi teise nurga alt, aga eesmärk oli sama.
M
***/ 8. jaanuar 2019, 15:05
Minult plussid Viktoriale ja miinused Kristina Kallasele.
a
arvamus/ 8. jaanuar 2019, 14:57
FSB ootas huviga jesti200 pressikat
t
Tiiu/ 8. jaanuar 2019, 14:55

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee