Seadust on mõnikod üsna raske täita. Neid ilma loata ja pidevalt purjus roolikeerajaid on meil palju. Aga kui hakatakse uurima, siis tuleb välja, et see pole enamasti üldse tema autogi. Et see on kas naise (elukaaslase), ämma või sõbra oma. Või on tegu firma masinaga või siis on liisitud. S.o. et kuulub liisingufirmale. Konfiskeerida saab aga ainult seda vara, mis on kohtualuse enda oma. Võõrast, kolmandate isikute vara konfiskeerida ei saa.
no on ikka mehed siin kommenteerijad? "Juhiluba ei sõida ...," ja muud sellised üllitised koos poitseinike halvustamisega. Kui tahad uskuda, et meestel on mingigi aruraasuke ja arengutase, siis kahtle selles arengutase ikka olematu.
Rumal jutt kuskile võmmimajja 9. jaanuar 2019 00:28
Kuule võmmikene, ei saa rääkida täiesti ajuvabat juttu, ilmselgelt oli tüübil praktiline sõidukogemus olemas ning mingi teoreetiline selgus ka Anna teed märgist ja punasest fooritulest. Samuti sellest, et meil on parempoolne liiklus.
vanal "pole teoreetilisi teadmisi kui ka praktilisi sõidukogemusi" samas suutis ka halvade teeolude kiuste ilma avariideta sõidetud. Samas, näiteks, kas või Põltsamaal juhtunud matsus olid kõigil "teoreetilised teadmised ja praktilised sõidukogemused" olemas. Või kuidas? ;)
Kui lihtsameelne! Vaata, mis tänavatel toimub. Kui kõik sinu mainitud kohustused legaalseks autosõiduks kaotada, mis siis juhtuma hakkaks? Või millega sa mõtled?
Ära kekuta. Neid juhiloata noori on palju kraavis lõpetanud. Gaasi vajutada ja rooli lapata oskab igaüks, sel pole sõiduoskusega midagi pistmist. Kui nii pehmo oled, et auto ära võtmise peale hädaldad, mine ja ole Soomes.
rahatrahvil on mingi piir... ja siis veel, et kas süüdlane maksma üldse hakkab.. aga see konfiskeerimine on ju väga kavalalt välja mõeldud. riik aga võtab.. auto võib ka 50-100 000 maksta. korduv kuriteovahend. plää, plää, plää. aga seda riik öelda ei julge, et kuule mees - teeme sulle nt. 100 000 euri trahvi.
ja autost ilma?soomes on mees jäänud vahele 110 korda ja pole ka autot ära võetud.Vantaalaismies narahti 110 kertaa ilman korttia ajamisesta .on ka noormehi kes on vahele jäänud aasta jooksul 74 korda ja pole isegi trahvi saanud. aga eestis kohe auto käest. paljud lubadeta noored sõidavad paremini kui eesti parema väljaõppega politseinikud kes teevad alarm sõite.häbi eesti häbi.
Jah, egas juhiluba sõida, aga kui sõita oskab ja liiklusreegleid teab, siis ei tohiks raske olla ära teha need load, aga juhiloa tegemine ja omamine on tegelt suhteliselt kallis lõbu kui hakkata arveid kunagi kokku lööma, aga trahvid parem pole
Aga eks need load on jälle üks välja mõeldud viis kuidas rahvalt raha kätte saad - tahad sõita?Mine arsti juurde, tee tervisetõend ära (maksa) siis mine autokooli (maksa) siis mine Maanteeametisse (maksa) siis tahad autot oma nime peale (maksa) siis nõutakse auto ülevaatust ja kindlustust (maksa) siis pead juhilube või tervisetõendit pikendama (maksa)
Poisikesed sõitsid nõukaajal maal juba 10-aastasena traktorite ja mootorratastega ringi. See oli peaaegu et poolametlik tegevus.
Iseenesest ei anna ju juhiluba mingit lisandväärtust sõiduoskusele. On ju YouTube täis neid videosid, kus mõni autojuht ei suuda kümne minuti jooksul oma autot kahe auto vahele ära parkida, aga juhiluba on taskus. Samuti ei päästa juhiluba viletsat autojuhti külglibisemisse minekul jms. Loevad siiski reaktsioonikiirus, tunnetus, oskused jms. Juhiluba meenutab mulle natukene kõrgharidust tõendavat paberit, mille omanik ei oska reaalses elus lambipirnigi vahetada.
KOMMENTAARID (32)