Krimi

Avariil nüüd kaks ohvrit: ühe haiglasse viidud vigastatu elu ei õnnestunud arstidel päästa

FOTOD | Jõgevamaal hukkus raskes liiklusõnnetuses kaks meest. Veokijuht: 54 aastat avariideta ja nüüd selline mats

Ohtuleht.ee, 7. jaanuar 2019, 16:25

256 KOMMENTAARI

S
_/ 10. jaanuar 2019, 16:17
Sügav kaastunne kukkunu omastele.
t
Teeline/ 9. jaanuar 2019, 20:40
Ja kus neid imelamellrehve siis tehakse, kui mitte tehases?
t
Teeline/ 9. jaanuar 2019, 20:37
"Eit metsast täna, 17:48" Kas pidurdaja on kohe mõrtsukas? Äkki peaks tee seisukord selline olema, et autot pidurdades haagis masinast ette ei hakkaks minema.
e
Eit metsast / 9. jaanuar 2019, 17:48
. . ....... aga ei saanudki aru kus tema tee läheb. See lai koht pettis ära ja siis pidurdas. Lihtsalt mõrtsukas !
l
Liisa/ 9. jaanuar 2019, 17:43
Mis puutub siia rehv? See vanur roolis, ei saanud midagi aru. Ta ise oli vastasvööndis !!!
s
See ju enne Valetas, et väike auto sõitis talle vastu / 9. jaanuar 2019, 17:40
9
99 aastat roolis !/ 9. jaanuar 2019, 17:27
Seal laiem koht teel ! Võttis vasaku rea ja siis hõiskab, et sõiduauto tuli ..
e
Ei kannata valet ! / 9. jaanuar 2019, 17:25
Põhjus see,et see n.n. "" surmani roolis ei saanud aru kus tee või tema sõidusuund. Lihtsalt sõitis kotis ja siis ütles, et väike auto sõitis talle vastu.

v
volli/ 9. jaanuar 2019, 10:25
killustikku teele puistata-njahh!?? Kruusa ka veel lisaks? Tore tore!
v
volli/ 9. jaanuar 2019, 10:24
Siit küsimus, mida teedele puistatakse? Mujal euroopas, peale puistamist vesi lendab rataste all! Oli ju avarii hetkel ja sel päeval üldse max -2 külma!
v
volli/ 9. jaanuar 2019, 10:21
sina tead, kas türklane oli süüdi või ei!? Saksamaalt tuli ekspertiisi otsus, mille kohaselt just türklane kaldus vastassuuna vööndisse! Pealegi ütles türklane peale õnnetust, et temast tehti vahetult enne õnnetust möödasõitu ja seepärast keeras vasakule! Jutt ju ebaloogiline! Kas siis möödasõitja sõitis temast paremalt mööda? Varii ärahoidmiseks ei tohi kunagi vasakule hoida, sest hiljem on väga raske tõestada, et sa seda tegid avarii ärahoidmiseks! Pealegi vasakule keerates on oht kokkupõrgata vastuliikujatega!
v
volli/ 9. jaanuar 2019, 10:11
tean tean neid veokijuhte..omavahelises jutuks on tavaliselt-mul on parem kuis ul ja ma olen parem kui teie kõik kokku! Seilasime teame!! Eriti naljakas on õllese peage nn tegijaid laevas näha kuulata! Naera puruks! Kas oled kohanud veokijuhti, kes avarii põhjustamises ennast süüdi tunnistab! Mina ei ole!
o
on/ 8. jaanuar 2019, 21:59
esimene avarii 60 aastat tagasi kui 5 aastasena jalgrattal sõitma õppides panin võssa, kui tagasi vaatasin et keegi enam kinni ei hoia ja kiirus suur, nii oligi võsas...peale seda sai ruttu selgeks.Kui juht 54 aastat roolis, siis on ta 70 aastane, 16. aastaselt saime load ja traktoristid said 17.aastaselt ka traktoriload, autojuhtimine algas 18. Kahju, et see üks kord nii tõsiselt lõppes, sellisest matsust ei saa niipea üle, hinged kiusavad öösiti.
t
To Pipi/ 8. jaanuar 2019, 21:38
Mine sa tea, äkitsi läks arvesse ka selle, kahe pedaaliga autorool, mida issi kord viie aastaseks sünnipäevaks kinkis. :)
t
To tasuta BUS/ 8. jaanuar 2019, 21:36
Ükski minister ei suuda oma haldusalas tegeleda, kui tal pole vastavad haridust. Mõni minister ei suuda seda isegi hariduse olemasolul. Meil siin paar il peaministril oli/on majanduslik kõrgharidus, toIku sellest aga...
t
To volli/ 8. jaanuar 2019, 21:34
Eks siis tule vaata. Kui näed et üks veok suudab lume ja lörtsi sees liikuda samas kui teised seisavad, siis järelikult lamellid all. :) Muideks Norras pole sul ilma lamellideta midagi teha.

S
@ Andrus to kunn/ 8. jaanuar 2019, 21:27
Sõltub kui kiiresti sa vastu betoon seina sõidad. Teine asi, et betoon sein on sile, kui sa aga sõidukaga rekka alt läbi käid, siis Iitsub ka Volvo laiaks.
v
Vastan to Viga pole teedes./ 8. jaanuar 2019, 21:23
Kui ikka nina eest sulle ette keerab ei jõua sa s i t t a g i reageerida. Mõtle ise sekundiga läbivad mõlemad kuni 25 meetrit seega summaarne kiirus on kuni 50 m/s. Samuti ei liigu sul see juhitavuse kaotanud rekka aegluubis, et ilmtingimata jõuad reageerida. Mis puutub Transiti siis mis vahet sõitis ta nurgaga vastu haagist või oleks uperkuuti kraavis, läinuks samuti mahakandmisele.
t
To Rakverest Volvoga/ 8. jaanuar 2019, 21:17
Järelikult vale Volvo. Vana 240-ne manuaal kastiga läks edasi isegi slikkidega, ja kui korralikud naelad all, siis polnud sellele tankile võrdseid.
e
Einar/ 8. jaanuar 2019, 20:16
Eile oli Adavere juures pôllu pealt kôvasti külgtuul. 11 oli veel tee normaalne aga furgooni kôigutas küll kôvasti.kerge koorem ka.Eks selle külma tuulega külmetas tee momentaalselt ära ja pôhjus käes
v
volli/ 8. jaanuar 2019, 19:45
ei usu, et valgevenelane telefoniga rääkis..pigem ikka kaotas suurel kiirusel kontrolli auto üle-oli ta haagis kaubast tühjaks laaditud ja tühja haagisega on veoki pidamine libedaga väga halb!
e
Endel/ 8. jaanuar 2019, 19:05
kuule ära plära kui otse öelda. Õnnetuse ajal on seda mõtlemisaega vaid mõned sekundid, toimid pigem tunde järgi selmet mõtled. Sihukese libeda tee puhul on vägagi tõenäoline, et mees tahtis iga hinna eest kraavi sõitmist vältida, nagu seda varem oli teinud. Mõtlemata, et ehk oleks see olnud pääsemine. Mis teehooldisse puutub, siis see on tõepoolest olematu. On väga kummaline, et politsei tuleb kohale ja tõdeb, et tee on väga libe, kuid ei politsei ega maanteeamet ei vaevu hooldajat trahvima. Millal üldse on politsei või amet teehooldusettevõtteid trahvinud? Kunagi pole põhjust olnud?
e
Endel/ 8. jaanuar 2019, 19:05
kuule ära plära kui otse öelda. Õnnetuse ajal on seda mõtlemisaega vaid mõned sekundid, toimid pigem tunde järgi selmet mõtled. Sihukese libeda tee puhul on vägagi tõenäoline, et mees tahtis iga hinna eest kraavi sõitmist vältida, nagu seda varem oli teinud. Mõtlemata, et ehk oleks see olnud pääsemine. Mis teehooldisse puutub, siis see on tõepoolest olematu. On väga kummaline, et politsei tuleb kohale ja tõdeb, et tee on väga libe, kuid ei politsei ega maanteeamet ei vaevu hooldajat trahvima. Millal üldse on politsei või amet teehooldusettevõtteid trahvinud? Kunagi pole põhjust olnud?
t
töötu/ 8. jaanuar 2019, 16:08
Keegi on midagi mööda pannud.Vaatasin Postimehst rekonstruktsiooni sellest avariist ja ei saa aru,selliste vigastuste kooskõlast.Video järgi põrkas kaubik vasaku nurgaga vastu veoki vasakut nurka aga vigastused on parempoolsetel nurkadel piltide järgi.Selgitage mulle kuidas.

ü
Ükskord tuleb riik e. ametnikud maksma panna oma käkkide eest/ 8. jaanuar 2019, 15:45
a
aada/ 8. jaanuar 2019, 15:07
Keegi tahab kihutada, keegi ilma liivatamata-soolatamata ei taha, vastuolu! Kihutaks vähem ja püüaks rohkem sõita! Kaastunne muidugi hukkunute lähedastele!
a
Autojuht/ 8. jaanuar 2019, 14:56
Selgelt kirjas, et veoautojuht kaotas oma masina üle kontrolli ja kihutas sõiduautole otsa. Võiks artikli ikka läbi lugeda ennem kommenteerimist ja noorte süüdistamist!
v
Võimalik ainult Eestimaal¡¿¡/ 8. jaanuar 2019, 13:42
Mazda, 4 kindlustusjuhtumit, 2011.a liiklusõnnetuses hävinenud!?! Hüvitati sõiduki turuväärtus. Info esitati registrisse 27.12.2011.
v
volli/ 8. jaanuar 2019, 13:11
Mina ei kiirustagi, selle ametliku info väljastas eile uudistes politsei tunnistajate ütluste järgi! Veokijuht, kes laadis koorma maha ja suundus Tallinna laadima, ei saanud kuidagi liikuda Tallinnast Tartu suunas! Autojuht valetas enesekaitseks!
v
volli/ 8. jaanuar 2019, 13:01
jajahh, aga enamus veokeid liigub Eesti ja Lääne-Euroopa vahet! Kui Eestis talvel -20, soiis näiteks Itaalias, Hispaanias võib talvel olla kohati +20 ja enam! Pealegi ei ole seadusega talverehvid Eestis kohustuslikud ning seda ei saa nõuda ka välismaalt siia saabuvatelt ja transiidiga läbivatelt veokifirmadelt! Jääb üle teed libedavabad hoida! See ei tohiks nii väikeses riigis olla raske! Mentaliteet, et kui ei oska sõita, saa viga või surma, on vale! Kui meie ja võõrad juhid ei saa libedaga sõideyud, tuleb teha libedusetõrjet, sama jutt kehtib ka raudteeületuskohtade turvalisusega!
m
Mann/ 8. jaanuar 2019, 11:57
Olen igal päeval 60 km teel Viljandi -Imavere ja üldjuhul võib olla rahul. Küll aga saabuvad tõrjujad alles siis, kui libedus on juba kohal. Tallinn-Tartu mnt peaks olema supper+ Tartu -Jõhvi; Tartu - Viljandi , Pärnu- Tallinn-Ikla...ühesõnaga teed, kus on suurem liiklus ja mis moodustab teevõrgustiku. Ettepanek: riik, kui teede omanik ja hoolduse tagaja korvab kannatajale kahjud ( remont, haigusrahad jm; surma korral igale pereliikmele keskmine palk kuni nende elude lõpuni!!) Kui meid "haritakse" trahvidega, siis peaks ka riiki( mis oleme ka meie:))
k
Karupoeg/ 8. jaanuar 2019, 11:53
Volli. meie saime Rootsis talvemustriga lamell rehvid, sobivad hästi ka Norra teedel. Neid Saab vist Soomest ka. MS rehvid need tehase plastikud. Bussidelgi talvel lamell rehvid all.Ainult kuluvad rutem ja sellepärast ülemused pooldavadki neid MS rehve

r
rakverest volvoga/ 8. jaanuar 2019, 11:49
42 a staazi.minu autol 8 realised naelad aga kui on tee hooldamatta ja pudru peal ei aita miski
l
lugeja/ 8. jaanuar 2019, 11:46
to vastutustundetu: eks ta istus ikka ise rooli. Aga ega tema ju põhjustanud avariid. Kahju noortest inimestest. Teise hukkunu vanust pole küll öeldud.
l
lugeja/ 8. jaanuar 2019, 11:41
Seda et 54 aastat avariideta, on vaid jutt.Ei maksa seda afišeerida.
k
Karl/ 8. jaanuar 2019, 11:30
Millega veokajuht tegeles liikluses, rääkis kindlasti telefoniga, ise teeb avarii ja siis hea surnud inimese peale ajada.
k
Karl/ 8. jaanuar 2019, 11:30
Millega veokajuht tegeles liikluses, rääkis kindlasti telefoniga, ise teeb avarii ja siis hea surnud inimese peale ajada.
k
Karl/ 8. jaanuar 2019, 11:30
Millega veokajuht tegeles liikluses, rääkis kindlasti telefoniga, ise teeb avarii ja siis hea surnud inimese peale ajada.
k
Karl/ 8. jaanuar 2019, 11:30
Millega veokajuht tegeles liikluses, rääkis kindlasti telefoniga, ise teeb avarii ja siis hea surnud inimese peale ajada.
k
Karl/ 8. jaanuar 2019, 11:29
Millega veokajuht tegeles liikluses, rääkis kindlasti telefoniga, ise teeb avarii ja siis hea surnud inimese peale ajada.

v
Vollile/ 8. jaanuar 2019, 11:04
Ära kiirusta selle süüdlase nimetamisega. Signe Lahteina õnnetuses kraaksatas ka politsei algul oma versiooni, mis polnud usutav ja osutuski lõpuks valeks. Selles õnnetuses on ka väheusutav, et see viimase versiooni kohaselt juhtus. Politsei on mitut erinevat versiooni esitlenud.
v
volli/ 8. jaanuar 2019, 10:58
mitte lamell vaid M+S rehvid! Mina lamellrehve veokile pole näinud! Sorry, kui eksin!
v
volli/ 8. jaanuar 2019, 10:56
Tore et sa Tallinn-Tartu maanteel ei sõida..pealegi, mis puutub siia Mazda?? Õnnetuse põhjustas veokijuht! Noored! Veokijuht on 75 aastane! Enne mõtle ja siis kirjuta!
j
Justile/ 8. jaanuar 2019, 10:51
Piisab sellestki, et saab kraavi keerata. Palju sul neid valikuid vaja on? Surm või räsida saanud auto põhi.
t
Tasuta buss/ 8. jaanuar 2019, 10:39
Kadri Simson ei ole ministrina võimeline oma haldusalaga tegelema.
k
Karupoeg/ 8. jaanuar 2019, 10:32
Veoautodel peaks talvel ikka lamell rehvid olema. Tehase rehvidel palju plastmass segu ja libedaga pidamist pole,ja lumes ei saa liikuma kuigi rehvi küljel lumehelbe märk et sobib ka talvel. Meie transpordi firma kôikidel autodel on talvel nii esi kui tagasillal lamell rehvid.
r
riks/ 8. jaanuar 2019, 10:30
õige! Jutt lühike-puisturid, tulge nelja viie ajal välja tööle, et hommikuks oleks tee libedavaba!
a
Aix./ 8. jaanuar 2019, 10:29
Pärnu trassil on tihedam liiklus-see on tee Euroopasse!

p
parandus/ 8. jaanuar 2019, 10:16
Vabandust- 180 kraadi ikka pidi veoks ümber keerama, et Mazdaga samalt poolt tulnud ford saaks haagisele tagant otsa sõita.
a
Aix./ 8. jaanuar 2019, 10:14
Kurb,et taas aasta alguses kohe 2 hukkunut...kaastunne omastele.Samas mitte sõnagi nimedest!Teed on tõesti nagu liuväljad tänapäeva tehnika juures,see imestama panebki.Nõuka ajal olid rehvid,hea kui oli mida alla panna,teed olid hooldatud,lumevallid ei lasknud kraavi lennata...mis nüüd siis lahti?Naelrehvid all,viimase peal teehooldus masinaid ja ikka ei suudeta tagada turvalisust maanteedel!Tallinn-Pärnu tee on tee Euroopasse,mis tuleks esmajärgus muuta 4 realiseks.
v
Viga pole teedes/ 8. jaanuar 2019, 10:09
Oletame, et asi juhtuski nii ebatõenäoliselt, nagu ajalehe viimane versioon kirjeldab. Mis takistas kaubikujuhti veoka haagisele otsasõidu asemel näiteks kraavi sõitmast? Ta pidi ikka päris pika vahega Mazda taga sõitma, et veokas jõuaks 360 kraadise pöörde teha tee peal, enne kui toimus kokkupõrge Fordiga. Pakkuge, mitu sekundit võtab aega ene kui see suur Volvo rekka 360 kraadise pöörde teeb, et Mazdaga samalt poolt tulnud kaubik saaks talle tagant vastu haagist sõita? Millega kaubikujuht tegeles, et ei märganud ees toimuvat kokkupõrget ega suutnud ka otsasõitu vältida?
v
vana/ 8. jaanuar 2019, 09:59
kui mütsi all pole mõistust,siis ei aita ka kahaksarealine tee
e
EI saa aru / 8. jaanuar 2019, 09:56
Kes,miks mats?Kommenteerijad aga räägivad hoopis loba-kui mina sõitsin ja kuidas rekkad sõidavad jne.Rekkad tõesti pole alati kõige viisakamad,siinsel juhul Päästeameti juhtiva väljaütlus-tee oli isegi jalgsi libe(see tähendab et ei vasta kõrgema kat.trass Euronormidele ohutuses),politseipoolne kirjeldus on aga möga. Miks keegi ei tõstata küsimust-miks päästeamet ja politsei ei tee ühtegi Pretensiooni Maanteedeametile?See on küsimus ja tõsine küsimus. Nt. Tallinn-Tartu mnt. oli eile hommikul kella 08.30 Tallinnast väljuval suunal sahkamata libedusetõrjega vasak suund,sadu lõppes06.00 paiku
t
Tölpa/ 8. jaanuar 2019, 09:47
Millegi pärast kaldun arvama, et selle kirja tüki autori sõidukiirus ei olnud teeoludele vastav ja takistas teisi liiklejaid. Näha, et kõik teised said ohutult kiiremini sõita, et temast möödusid.
m
mutt metsast/ 8. jaanuar 2019, 09:00
türklane selles küll süüdi polnud, et hukkunud saatejuht lahtise turvavööga sõitis ja alkotesti tulemust pole samuti avalikustatud ...
l
Liikleja / 8. jaanuar 2019, 08:56
See maantee on nii suure liiklusega ei vii see tuul midagi pôllule.

l
Lill/ 8. jaanuar 2019, 08:55
Rekkad sõidavad 90.pole ammu näinud sellist kes 90 sõidaks.panevad 100 nii kuis jaksavad.tuiskavad sinust mööda nii et lumepilv veepilv lööb silmist pimedaks.surnuaiale on ikka nii kiire.
n
no / 8. jaanuar 2019, 08:44
talvel on hea pragada, valitsust ja libedaid teid kiruda. aga mis suvel ideaalsete teeolude korral viga on, et üks avarii teise järel? Alustagem ikka, liiklejad iseendast ja kui tee ongi hooldamata ja libe, siis peadki valimavastava kiiruse , kasvõi 50 km/h kui vaja, et ohutult sihtpunkti jõuda, mitte valitsust kiruma
v
Väljas/ 8. jaanuar 2019, 08:43
On talv siis peab sõidukikjuht sellega arvestama Sellel teel hukkub ka suvel inimesi, siis ei saa ju teehooldus süüdi olla Pigem ikka juhid hoolimatud Sõitsin ka eile tln. Teeolud olid väga erinevad Aga kiirus oli teel ikkagi vähemalt 90 Kui võtsin kiiruse alla hakati närviliselt mööda uhama Nii et inimesed tulge ometi mõistusele
l
Liikleja/ 8. jaanuar 2019, 08:42
Libedatôrjest pole Eestimaal haisugi, sahad vôivad siin nühkida aga ainult sellest pole abi kui liiva ei panda. Ei tea palju veel peab inimesi veel surna ja vigastada saama, ebanormaalne mis toimub.
n
No/ 8. jaanuar 2019, 08:35
Saame ju hää rongiteee kunagi
v
vii oma auto/ 8. jaanuar 2019, 08:35
s
sootu ja eatu./ 8. jaanuar 2019, 08:32
tambiks need valitsused kõik kuni kaelani maa sisse, kes ei saa hakkama sellega, et Tartu mnt teha mitmerealiseks. raha loobitakse siia ja sinna , abistatakse pagulasi ja kreekasi ja teab veel keda, aga meie inimesed hukkuvad ja hukkuvad,
s
Sõitsin/ 8. jaanuar 2019, 08:09
Mõned tunnid hiljem tln poole Selle aja vältel teeolud muutusid mitmeid kordi Väga libe oli kuigi sahad teel Meil on talv, vaatamata sellele hullud teel, tehakse selliseid möödasõite, pikivahet ei hoita, sõiukiiruss ei ole teeoludele vastav jne Linna jõudes olin õnnelik et ellu jäin

v
Veiko/ 8. jaanuar 2019, 07:56
ja jõuamegi sinna teehooldushangeteni...võidab kõige odavam pakkumine!Ma tean,mida räägin, kuna ise töötan sellises firmas. Teine asi ja mitte vähemtähtis on sõidukiirus-ei saa siiamaani aru miks peavad meie kitsastel ja kurvilistel teedel raskeveokid saama sõita aastaringselt kuni 90km/h. Kaastunne omastele.
m
Meil/ 8. jaanuar 2019, 06:43
ei järgita soovitust, et vahemaa eelneva autoga peaks olema vähemalt kolmandik kiirusest. Passitakse vaid paar meetrit teise taga, et saaks 150-ga mööda susata.
p
Pipi/ 8. jaanuar 2019, 04:52
Kui 54a rooli keeranud,siis papi ju 70 +
p
Pen Skar/ 8. jaanuar 2019, 04:01
54 aastat avariideta? Mārguanne, et aeg pensionile jāāda.
e
Eesti rahvas/ 8. jaanuar 2019, 03:12
aeg tulla tänavatele SEADUSLIKEL ALUSTEL oma elude eest seisma. Maanteeamet kohtusse, Simson astu tagasi. Krt, kas saab Eesti riigis ükskord kord majja?
a
ah/ 8. jaanuar 2019, 01:53
l
liiv paiskub rataste alt üles/ 8. jaanuar 2019, 01:30
ja tuul kannab selle põllule
r
rehvid olid nõuetekohased / 8. jaanuar 2019, 01:28
eestis veokitel ja haagistel M+S märgisega talverehve ei nõuta. sarnane olukord oli ka Norras kus lõpuks kehtestati kõikidele sõidu ja transpordivahenditele talverehvi nõue. aga sellele eelneval ajal võis kogu aeg näha kuidas võõrsilt tulnud veokid olid libeduse käes hädas ka jääkettidega sõites või siis ootasid parklates kuni lumesadu ja tuisk lõppes ja teed ära puhastati soolatati.

m
Maria/ 8. jaanuar 2019, 01:15
See talv on ainult soola teele külvatud, liivast - kruusast või killustikust mitte kübetki??? Miks ei ole???
j
juga/ 8. jaanuar 2019, 01:00
Vahet ei olegi väga, sõidan igapäevaselt Tallinn-Tartut, ja tee ongi hooldamata ja si..tt. Kõige kehvem hooldus sellel aastal Tartust Põltsamaani, edasi läheb tavaliselt paremaks. Aga mingi päev oli ka Tallinna neljakas umbes. Äks asi on sõidustiil ja oskused, aga kui tee on ikka hooldamata, siis peaks keegi vastutama.
o
ole edasi ninakas tarkpea/ 8. jaanuar 2019, 00:55
ja aga kahjuks on tankid siin riigis ainult sõjaväel ja neidki veetakse treileritel
m
maksa nii kui jõuad aga ikka.../ 8. jaanuar 2019, 00:53
mitte tagasi vaid kogu see kamp peaks kohtu alla antama kogu selle p... kokku keeramise eest mida on korda saadetud
t
TT/ 8. jaanuar 2019, 00:36
Oh jumal küll, sa tahad kütet sinna tee alla ja igale meetrile labidaga meest? Raske on ikka rumal olla!
p
Põltsamaalane/ 8. jaanuar 2019, 00:05
Peale suure valla tegemist on kogu valla teed aasta ringi pidevalt hooldamata.
m
Maksumaksja/ 8. jaanuar 2019, 00:02
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson peab tagasi astuma.
t
To Juht/ 7. jaanuar 2019, 23:55
Teemaksu kehtestasid, kütuse ja aIko aktsiise tõstsid kõvasti ja ikka IoIIpeadel raha pole? Järelikuld tuleb need IoIIid pead giIjotineerida.

t
To selgitusele lisa/ 7. jaanuar 2019, 23:52
Selgita siis lisaks, miks veokajuht sõitis Maardusse koorma järgi Tallinnast Tartu kaudu? Kummal teist koolis geograafia 1 oli, kas sinul või veokajujul?
m
Maanteede Kuningas to ...22:39/ 7. jaanuar 2019, 23:44
Ei usu. Sest mahakantud autodes mis on savikrohviga ja kyproki kruvidega kokku klopsitud ei hakka turvapadjad tööle. Sest neid seal lihtsalt pole. Sellel tulid aga mõlemad lahti.
a
Andrus to kunn/ 7. jaanuar 2019, 23:37
Vaata euro ncap teste sellel Mazdal ja võrdle uusima Volvo xc 90 maasturiga Autol ja autol tohutu vahe Volvol 80 km vastu betoon seina sõites saad ainult põrutuse muud ei midagi!
m
Maanteede Kuningas, to Teeline/ 7. jaanuar 2019, 23:35
Mis ajast Soomes on veokatele talverehvid kohustuslikud?
m
marx/ 7. jaanuar 2019, 23:27
Oleks see tee siis otsast lõpuni kiilakas.Ühes maakonnas on ok teises libe.
p
pole vaja aastaringi ühesuguse raskusega gaasipedaali vajutada.Mis sellest,et märk lubab 90,aga mõis/ 7. jaanuar 2019, 23:26
a
aga äkki valiks sobivamat kiirust libedaga.See käib ka rekkate kohta./ 7. jaanuar 2019, 23:22
k
kapo-le/ 7. jaanuar 2019, 23:20
Maga kaineks. Juba kaks aastad on kesik-sotsid võimul.

m
Maanteede Kuningas to Andrus/ 7. jaanuar 2019, 23:17
Paraku rekkaga laupkokupõekes ei päästa sind ka kõrgem keskklassiauto.
o
on/ 7. jaanuar 2019, 23:03
kaasajal liiva asemel sool ja tapjakraavid, need tuletavad veel kaua end meelde...mäletan kui ei saanud vanasti mäkke üles kolm päeva sest liivaauto tuli alles neljandal aga siis juba sulas niipalju ära, et äärtes oli juba pidamist, muidugi sisemine ratas käis ringi kui hooga mäkke tuiskasin.Vanasti polnud liivamasinaid palju aga nüüd pannakse soola iga väikse kirme peale juba, vähemalt meie vallas aga ainult asfaltteele, kruusateed on kuidas on.
o
Olnuks tee LIIVatatud/ 7. jaanuar 2019, 22:33
k
kapo/ 7. jaanuar 2019, 22:23
Las reformarid nüüd seletavad hukkunute omastele,et tasakaalus riigieelarve on olnud palju olulisem kui tartistu investeeringud ehk neljarealise maantee ehitusse investeerimine kasvõi laenu rahaga!!!
t
Teelisele/ 7. jaanuar 2019, 22:23
Kuidas sai Mazda veoka esiotsa pihta panna aga samalt poolt tulnud Ford pani veokale tagant sisse? Vaata pilte.
j
Just!/ 7. jaanuar 2019, 22:20
Vastused ei lähegi õigesse kohts või siis muudavad hiljem kohta.
m
7. jaanuar 2019, 22:19
Miks ometi ei hooldata maanteid noored jälle jätsid elu maanteel.
a
aadu/ 7. jaanuar 2019, 22:10
Rein, mina ei võtagi, keegi allpool väitis nii ja sinna ma selle kirjutasin aga kuidas moded selle siia üldise jutu sisse torkasid, ei tea..

j
Just!/ 7. jaanuar 2019, 22:09
Sellistest uurijates targem olla pole keeruline.
v
vastuseks/ 7. jaanuar 2019, 22:06
Tunnistajaid pole ma kuulnud, küll aga on pildid vabalt vaadata. Kui Sa muidu ei saa, siis proovi mänguautodega see asi laua peal läbi mängida ja vaata, kas ajalehes kirjutatu saab tõsi olla. Mõtlema pead ka.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 22:04
Oman ju! Kas need pildid on Sinu arvates võltsitud? Pildid on väga asjalik tõene informatsioon. Palju asjalikum kui lapsajakirjanike "väikebussi" jutt.
r
Rein/ 7. jaanuar 2019, 22:01
Aga kust Sa võtad, et 65 aastane? Ikka 75 aastane pidi olema.
a
aadu/ 7. jaanuar 2019, 21:55
kuidas saab 54 aastase staažiga juht olla 65 aastane
a
aadu/ 7. jaanuar 2019, 21:54
54 aastat staaži ütleb kõik, papi peaks kodus ahju peal lesima...
k
Kuradi kuradile/ 7. jaanuar 2019, 21:51
Olengi vist targem kui need uurijad, sest pool aastat hiljem jõudsid ka need uurijad lõpuks samale seisukohale, mis mul algusest peale oli.
k
kohtusse/ 7. jaanuar 2019, 21:34
Andke maanteeameti töötaja kohtusse, kes pole oma tööd teinud ja põhjustas sellega inimeste surma, niikaua teiega mängitakse, kui lasete endaga teha, mida kuritahtlikud ametnikud vaid soovivad.

l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 21:34
Paneksin ka lingid juurde aga need ei hakka tööle. Nad on midagi siin kommentaariumis ära vussinud nende linkidega.
l
lumememmele veel/ 7. jaanuar 2019, 21:31
Esialgu oli ka see ametlik info teistsugune. See võib veel palju kordi muutuda. Ma vabandan aga minu arvates pole kaugeltki kõik politseinikud head spetsialistid ja seda pole ka keeruline tõestada. Vaata kasvõi Lahteina avarii esialgseid fotosid ja artikleid. Need on internetist leitavad.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 21:26
Ametlik info ütleb ka, et üheks osaliseks oli väikebuss. See pole tegelikult tõsi. Kas kommenteerida võivad ainult need kes on Правда-ga sama meelt? Minu arvates ei saanud see õnnetus niimoodi toimuda, nagu viimases versioonis kirjeldatakse. Ka Lahteina surmaga lõppenud õnnetuses tembeldasid politseinikud algul saatejuhi süüdi aga piltidelt paistis vastupine. Kas ma ei tohi kommenteerida kui ma ei usu "ametlikku" versiooni?
m
maakas/ 7. jaanuar 2019, 21:20
Minule see tee meeldib. Mul maal on palju kitsamad ja kõveramad teed. Muus osas on sul õigus.
u
Ulla/ 7. jaanuar 2019, 21:19
Juba palju varem kui 2017 lubati
t
Tiiu/ 7. jaanuar 2019, 21:17
Neljarealise maantee puudumine ei õigusta valesid sõiduvõtteid, liiga suurt kiirust, tähelepanematust, roolis kõrvaliste asjadega tegelemist. Kõigi reeglite täitmine ei anna 100 protsendilist avariide vältimist, kuid kindlasti on tagajärjed oluliselt kergemad. Nojah, kui just eurokraavi maanduma ei pea...
t
Teeline / 7. jaanuar 2019, 21:16
Ei ole Norra ainuke, ei ole. Talverehvid kohustuslikud Soomes, Rootsis (vedaval sillal), Austrias lisaks veel ketid, Itaalias talverehvid + ketid jne.
a
astra/ 7. jaanuar 2019, 21:13
reformierakond on lubanud kogu oma eluea neljarealist tallinn- tartut. aga meid on petetud. pean seda teed sõitma 2 x nädalas ja tänu sellele on mul depressioon.

t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 21:11
Kontrolli oma auto spidomeetrit. Ja politseiradariga, mitte nende teeäärsete kalossinumbrite näitajatega.
t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 21:09
Rekka tuli Tartu poolt ja läks Maardusse laadima. Mazda ja Transit tulid Tallinna poolt.
t
Teeline / 7. jaanuar 2019, 20:53
Ei ole Norra ainuke, ei ole. Talverehvid kohustuslikud Soomes, Rootsis (vedaval sillal), Austrias lisaks veel ketid, Itaalias talverehvid + ketid jne.
t
tartu trass on kõige aegunum ja tihedama liiklusega/ 7. jaanuar 2019, 20:33
narva ja pärnu on palju paremad mõlemas suhtes
t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 20:23
Lisaks sattus avariisse ka Mazda taga liikunud Ford Transit, mille juhil ei õnnestunud kokkupõrget veoautoga samuti enam vältida,“ kirjeldas sündmuskohal töötanud avariipolitseinik Rando Jõemets.
m
minister viltulõug/ 7. jaanuar 2019, 20:14
Kunagi lubas üks minister juba 2017 Tallinn-Tartu mnt. neljarealiseks teha.Siin on koht mõtlemiseks,kui palju me peame veel inimelusid kaotama?
v
vikatimees/ 7. jaanuar 2019, 20:14
to vikatimehele 19.20! Just veokijuht kaldus vastasuunavööndisse ja põhjustas avarii! Miks levitad valeinformatsiooni`? Talverehvid veokile, kes sõidab Eesti Itaalia vahet!?? Nalja teed ve? Meie firmajuhid ei raatsi isegi Norras sõitjatele korralikke talverehve osta! Ja vaid seal kasutatakse neid! Alternatiiv on M+S! Euroopas sõitvatele veokitele!
t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 20:13
Lisaks: "Olin kauba just maha laadinud, homme pidin Maardust uue koorma saama." Maardu asub Tallinna naabruses, nii et veok sõitis Tartust Tallinna poole.

t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 20:10
wehhuu-le täna, 18:51-le. "Lisaks sattus avariisse ka Mazda taga liikunud Ford Transit, mille juhil ei õnnestunud kokkupõrget veoautoga samuti enam vältida,“ kirjeldas sündmuskohal töötanud avariipolitseinik Rando Jõemets."
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 20:07
to lumememmele 18.55!! Miks sa kommid, kui sa tõest informatsiooni ei oma! Miks?? Ametlik info Politseilt on-veokijuht kaldus vastassuunavööndisse ja põhjustas selle raske avarii!
m
Mari/ 7. jaanuar 2019, 20:05
Südamlik kaastunne lähedastele.
t
Teeline/ 7. jaanuar 2019, 20:00
Veok sõitis Tartust Maardusse (Tallinna suund). Mazda ja Transit tulid mõlemad Tallinna poolt. "Lisaks sattus avariisse ka Mazda taga liikunud Ford Transit, ..."
t
Tölpa/ 7. jaanuar 2019, 19:52
Tänud pakkumast just tulin sealt mõni päev tagasi. Ei olnud jah selliseid, olid veel hullemad, kuna tollel ööl oli seal suur lumesadu ja polnud midagi lahti aetud.
m
mis siin lugeda/ 7. jaanuar 2019, 19:46
Vaadake pilte ja katsuge mõelda. See ei saanud niimoodi juhtuda, nafgu nad nüüd väidavad.
a
Autokooli juht/ 7. jaanuar 2019, 19:45
Rekajuhi jutt polnud uudistes loogiline, tahab süüst vabaneda, kuid kui siukene ōnnetus ära olnud, noored surnud, ei saa ma aru, miks hakata teist juttu välja mõtlema. Väga kahju!
e
ei saa vältida tee rajamisega/ 7. jaanuar 2019, 19:44
Siis teevad nad sama tembu ära mõne teise tee peal.

p
Pilt pidi ikka jube olema / 7. jaanuar 2019, 19:35
mis sundis kõikenäinud kiirabitöötajat rahustuseks pilkku kaugusesse pöörama. täiesti uue teetrassi rajamisega, mitte vana tee osalise renoveerimisega saab selliseid asju vältida
t
Tundmatu/ 7. jaanuar 2019, 19:34
Sõidan iga päev ja mitu korda päevas Tallinn-Tartu maanteel.Võin öelda, et see aasta on selle teehooldusega ikka päris jama majas. Riigiteed hooldamata(ei lükata lund, ei soolatata jne) ja vallateedest ei tasu rääkidagi. Nüüd kui pauk käes, leotati maanteel soolveega ikka korralikult üle. Sügav kaastunne
k
kuulge tarkpead, õppige lugema või lõpetage targutamine/ 7. jaanuar 2019, 19:34
„Miks veoauto oma sõidurajal ei püsinud ning millised täpsemad asjaolud viisid traagilise õnnetuse ja kahe inimese surmani, selgitatakse välja täiendavates ekspertiisides ja kriminaaluurimises,“...
s
selgitusele/ 7. jaanuar 2019, 19:32
Loe uuesti. Tunnistajad ju räägivad, et veoauto kaldus vastassuunda. Algul arvati vastupidi, kuna oli rekkavanamehe ütlus ainult. Vastik valetaja.
r
raul/ 7. jaanuar 2019, 19:30
peale avariid käis sealt mitu puisturit üle,nii on alati,keegi peab surema enne kui need teehooldajad liikuma hakkavad.Enne midagi ei muutu kui tegematta teehooldus ei ole hoodusfirma kasum
u
usu mendi jutust pool saad ikka kolmveerandiga petta/ 7. jaanuar 2019, 19:29
Sarnast iba ajasid mendid ka Lahtheina avarii puhul, et saatejuht kihutas ja sõitis mööda ja mida kõike veel. Algselt avaldatud "rekonstruktsioonid" näitasid justkui oleks Signe laupkokkupõrke teinud veokaga. Tegelikult oli hoopis türklane teel risti. Nii ka nüüd. Ajavad täiesti vastupidist jama!
a
aga.../ 7. jaanuar 2019, 19:17
no aga mis tööd siis see 65 aastane mees peab tegema hakkama,Pensionini veel 10 aastat.Tegelikult võiks jah juba pensionil olla ja vanaduspõlve pidada.
t
to r/ täna, 19:06/ 7. jaanuar 2019, 19:16
mis seal imestada - jälle veoauto juht hämab et süüst pääseda :( Nii kahju, noored mehed ja surnud :(

s
selgituse lisa/ 7. jaanuar 2019, 19:15
Veokas ja Ford Transit sõitsid Tallinna poolt Tartu poole, veokas ees ja Ford Transit taga. Mazda sõitis Tartu poolt Tallinna poole ja kaldus vastassuunda.
k
Kapsalible/ 7. jaanuar 2019, 19:12
Olge head, ärge mölisege, kuidas peab sõitma, vaid aeg on karistada neid kes teehoolduse eest vastutavad, jõudku kas-või Simsoni peani !
l
little cunts/ 7. jaanuar 2019, 19:12
Vötame palun aja maha ja langetame pead . T*rad olete . A hulj te siin spetsialiste mängite.
s
siis/ 7. jaanuar 2019, 19:11
nüüd on teksti kohendatud/parandatud, enne oli kolm (ilmselt eri aegadel lisatud) versiooni, et süüdi olid kas kaubik, mazda või veok...
v
vikatimees/ 7. jaanuar 2019, 19:11
Kui vana sa ise oled? Argumenteeri, miks sa nii arvad!?
v
vikatimees/ 7. jaanuar 2019, 19:08
nunuhh! Mida sa veokijuhile soovitad-millised rehvid veokile alla panna?Kaldus ju veokijuht libeduse tõttu vastassuunda!
r
r/ 7. jaanuar 2019, 19:06
ei saa aru-jutu esimene pool oli mazda juht vastasuunas aga jutu teine pool juba rekka?? Kumb siis oli vastassuunas-mõlemad?
t
Talv on./ 7. jaanuar 2019, 19:06
Sest, et talv on. Kui see poleks normaalne, siis poleks talverehvid kohustuslikud.

l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 19:04
Ma ei ole tigedik ja minu jaoks ei pea teid suvistena hoidma-olen auroolis pea igal päeval ning saan hakkama nii suvel kui talvel, ka libedaga! Pigem muretsen oma lähedaste pärast, kes võivad maanteeameti tegemata töö ja hoolimatute juhtide pärast kannatada! Kordan, pole ju raske meie väikeses Eestis hoida põhimaanteed libeduse vabad! Mis puudutab Poolat, siis samuti kordan-seal on samuti lund ja libedust, aga huvitaval kombel sab see suurriik oma teede hooldusega hästi hakkama! Pealegi hakkasid Sina minuga nokkima ja õpetusi, keelde jagama, keda rooli lasta, keda mitte!
k
kuidas saab olla eesti põhi trassil/ 7. jaanuar 2019, 19:02
teed libedad .mõjal läheksid tee ülemused kinni sellise asja eest .Aga see ju eesti .
j
Juht/ 7. jaanuar 2019, 19:00
No aga raha ei ole riigil. Mida sa puhastad
t
teeholdus mehed jälle/ 7. jaanuar 2019, 18:59
puhtad poisid .Võin kihla vedada.et nüüd peale avariid hulganisti väljas ,nagu alati .
m
Mhh/ 7. jaanuar 2019, 18:57
Süüdi ilmselt halb teede hooldus Eestis, lubamatu libedaid soolatamata/liivatamata lõike jätta põhimaanteele.. Ja muidugi saab selles surmatees süüdistada ka venitamist, peaks ammu neljarealine olema
j
Jah/ 7. jaanuar 2019, 18:57
i
Isegi kui on kallid Pirelli/Michelini naastrehvid all on jää peal selliste oludega libe.. / 7. jaanuar 2019, 18:56
s
-/ 7. jaanuar 2019, 18:49
sõitke Valgevenesse ja näete teehooldust, selliseid liuvälju seal küll ei ole

2
2/ 7. jaanuar 2019, 18:47
Kaks erinevat versiooni on.
l
Lehelugeja/ 7. jaanuar 2019, 18:46
Vaata pilte ja mõtle. Saatejuht tabas oma autoga veoauto haagist haagise tagumise kahe viimase ratta kohal, mis saab võimalik olla üksnes siis kui veoka haagis on sõiduteel risti sõidusuunaga. Lihtne. Liiklusõnnetuse pildid on internetist leitavad.
k
Kuradi kurat/ 7. jaanuar 2019, 18:41
Sa oled targem kui uurijad? Vaatad pilti ja kõik selge?? Mine maga kaineks ausalt
k
Kuradi kurat/ 7. jaanuar 2019, 18:41
Sa oled targem kui uurijad? Vaatad pilti ja kõik selge?? Mine maga kaineks ausalt
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 18:38
Miks Sa selline tigedik oled? Kas ema pole Sind õpetanud teiste inimestega kenasti suhtlema? Minu väide oli, et Poola on Eestist lõuna pool, mis pole vist vale? Lõuna pool pole talved nii külmad ja lumised kui siin põhjas, seega on seal lihtsam lumesaju korral mõnd teed Sinu tarbeks suvisena hoida. Näiteks meist veel põhja poole on selliseid kohti kus talvel pole üldse võimalik teed niimoodi ära sulatada, et vesi lirtsuks. Katsu oma kirjaviis ikka viisakana hoida või tegele nende asjadega, mis tigedaks ei tee. Head tervist!
h
Hadar/ 7. jaanuar 2019, 18:36
Kiitos! Minusta on erittäin mielenkiintoista, että jaan sen kollegojeni kanssa osoitteessa https://uautonoma.cl, ja se kiinnostaa sinua.
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 18:33
to uuesti! Uurimine lõpetatud, ekspertiisi andmaed, mis saabusid Saksamaalt tuvastas türklase süü! Sealt edasi tõepoolest lõpetamata, sest türklast Eestisse kohtusse toimetada on raske või pigem võimatu! Euroopas st Läänes sarnaste avariide korral viibib autojuht, keda süüdistatakse avarii põhjustamises, hoitakse vanglas kohtuni!
m
Marta/ 7. jaanuar 2019, 18:33
Kui kurb, nii noor inimene sai surma. Küllap oli noor ka teine surmasaanud autosviibija. Alles sooviti üksteisele õnnelikku uut aastat.... Kaastunne.

v
vikatimehele/ 7. jaanuar 2019, 18:32
Ma olin autoga, ei proovinud liugu lasta ja sõidutee polegi jalgsi käimiseks ega liugu laskmiseks mõeldud. Autoga polnud viga- autol on talverehvid all nagu seadus ette näeb.
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 18:29
to lumememmele! Hispaanias on piisavalt talve selle jaoks, et kui on tulemas lumesadu, ootavad puisturid tee ääres töötegemist! Selleks, et temperamentsed autojuhid ennast ja teisi surnuks ei sõida..sama Prantsusmaal! Said aru või kordan??
l
Lootus/ 7. jaanuar 2019, 18:29
teedel tuleb alles peale kümnendat hukkunut hakata libeduse tõrjet tegema , see nii seadustatud
v
vikatimees/ 7. jaanuar 2019, 18:27
päästetöötaja rääkis, et avariikohas sai pikalt liugu lasta! Nagu talvel ikka, eks ole nii? Ütle veel, et sulle meeldivadki niisugused olud teedel!
m
7. jaanuar 2019, 18:25
mida teevad teemehed neid tuleb ka karistada.
w
wehhuu/ 7. jaanuar 2019, 18:24
Vaadake pilte inimesed, näha on ju ilmselgelt, et transit on tabanud haagise parempoolset taganurka. See tähendab seda, et veok oli juba vastassuunas. Ühesõnaga mazda ja transit liikusid yhel suunal, veok neile vastu. Veok läks külglibisemisse ja mazdaga otsapidi kokku. Seejärel lenda transit haagisesse üritades pidurdada kõiest väest.
t
Tartust/ 7. jaanuar 2019, 18:21
Nii sõiduteed kui jalakäiate teed on absoluutselt koristamata,liivast ja soolast rääkimata.nii jubedaid liiklustingimusi ma oma kõrge ea jooksul ei mäleta, vaitsus ja võimuladvik,kus on teie silmad ja hoolivus,seda pole olemaski-Jube-
r
RB tähendab ka ühtlasi suurt omafinantseeringut/ 7. jaanuar 2019, 18:18
mujal tuleb piskuga läbi ajada kõik need aastad mis kuluvad RB planeerimiseks ja ehitamiseks.

k
kui samal ajal on planeeritud rahastada RB trassikoridori alla jäävate maade ülesostmist. RB tähenda/ 7. jaanuar 2019, 18:15
o
Oeh/ 7. jaanuar 2019, 18:14
Libe või ei aga millal autojuhid on nii pehmodeks muutunud, et ei suuda autot libisemise korral kontrollida? Vastavalt oludele kiirust valida? Talv on, ongi libe. Teed ongi libedad! Muidugi veel kui temperatuur 0 kandis. Üle viskab see kiun lume üle, kui midagi maha tuleb. Lumi tuleb maha ja inimesed ei oska enam sõita. Praegused talved pole midagi selle kõrval mis aastaid tagasi oli. Saage aru et talvekuudel ei peagi maantee olema nagu suvel. Sõitke mõistusega! Või bussiga, kui muidu hakkama ei saa! Asi ikka juhtides ka kinni
u
uuesti/ 7. jaanuar 2019, 18:10
kus on sul tõendid, et see türklane oli süüdi??? uurimine alles lõpetamata!
5
50-le/ 7. jaanuar 2019, 18:09
Kalme küla piirist umbes 300 meetrit Põltsamaa poole. Kui kaardi järgi küla piiri arvestada.
k
kõik sõidavad nui neljaks mitte alla 90ne,/ 7. jaanuar 2019, 18:03
mõned veelgi kiiremini.miks?alaväärsuskompleks!
t
Tölpa/ 7. jaanuar 2019, 18:02
Ju siis ikka ei olnud nii libe, kui kolonn taha kogunes. Aga miks sa ei täitnud liiklusseaduse sätteid? § 53. Juhtide vastastikused kohustused möödasõidul (4) Kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda Sa oleksid pidanud juba esimesel võimalusel kiirust vähendama ja hoidma võimalikult paremale, et teised saaks
t
tase.../ 7. jaanuar 2019, 18:01
uudises on KOLM ERINEVAT versiooni avarii tekitajast!!!
j
7. jaanuar 2019, 18:00
jama küll,ei saa siis riik teha neljarealist teed tallinnast koidulani,nemad ehitavad oma raudteed ja tunnelit põtrade maale tee on vaja valmis teha ja 4 realine

t
7. jaanuar 2019, 18:00
Teedevalitsused tuleb taastada,et teesid liivatada.
e
Ei nooo/ 7. jaanuar 2019, 18:00
Soolatamine ei pane juhti aru saama teeoludest ja nii edasi. Kui ikka ise hooletu poleks, võtaks oludele vastavalt rahulikumalt- ka siis kui ongi libe!! Kui seda liiklustaipu pole antud, pole midagi teha...
t
teel pole viga midagi/ 7. jaanuar 2019, 17:59
Just tulin sealt 2 tundi tagasi. Teel polnud häda midagi. Nagu talvel ikka.
w
wehhu/ 7. jaanuar 2019, 17:57
Tavalikselt kipub ikka nii olema , et välismaised autojuhid teevad meie teedel pigem suuremaid lollusi kui nt oma kodumaal. Eelmine aasta türklane sõitis samas kandis kodutunde saatejuhi surnuks.
k
Kalmer/ 7. jaanuar 2019, 17:52
Mis see 75 aastasel mehel viga peaks olema, et rooli keerata ei jõua? Ega ta võidusõitja pole.
5
50 ja eraldatud suunad/ 7. jaanuar 2019, 17:52
Tänan '90' ja '50-le'. Tundub, et avarii ei toimunud Adavere külje all Kalme külas nagu algselt kirjutati ja kaardile on märgitud, vaid hoopis mujal eemal Mõhkkülas.
z
Zz/ 7. jaanuar 2019, 17:51
..olematu luma- ja libedatõrje..keegi ei vastuta..
l
lumememmele tervisi saates/ 7. jaanuar 2019, 17:51
Ja mina jälle kirjutasin, et igaühele ei tohiks juhiluba kätte anda, kes suudab autokooli raha ära maksta. "Siis oleks kogenematute juhtide põhjustatud avariisid vähem ja liiklus sujuks ka paremini."

o
Oppa 75 aastaselt rekka roolis/ 7. jaanuar 2019, 17:47
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 17:46
Hispaanias on piisavalt talve mille jaoks?
t
Tõsijutt./ 7. jaanuar 2019, 17:46
Häbi on,et Eesti 2 suurima linna vaheline maantee on nagu külavahetee.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 17:45
Selle sõna on "soojendus", mitte soendus. Kumb meist siis ikka rumal on?
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 17:43
to lumememmele! Sa ju ise väitsid, et Poola asub niipalju lõuna pool..st et oled rumal või pole sa Poolas käinud! Seal on piisavalt talve ja ka Hispaanias on! Kas nüüd said aru! Mis soendusest sa jahud? Kribasin, et meie kolm põhimaanteed peaksid libedavabad olema, siis on kogenematute juhtide põhjustatud avariisid oleks vähem ja liiklus sujuks ka paremini! Kas said pihta?
g
Georg/ 7. jaanuar 2019, 17:38
Aga Sina ära värise! Seda tegid Sa õigesti, et jala gaasipedaalilt tõstsid kui Sust mööda sõideti- see teeb möödasõidu ohutumaks. Teinekord on möödasõidetaval mõistlik lausa pidurdada veidi. See on elementaarne ja vajalik üksteisest hoolimine ja vastastikune tähelepanemine. Sa ei pea targutama, et kuhu küll kiire oli jne. Sina tõesti ei pea 90-ga sõitma ja ka teised ei pea 80-ga sõitma. Möödasõit on normaalne ja vajalik manööver.
s
siit moraal/ 7. jaanuar 2019, 17:35
et neljarealine tee tuleb ehitada kiiremas korras kui arvatud et välistada laupkokkupõrked. avariide toimumist ei välista ka neljarealised teed kuid enamasti on need siis tagant otsasõidud ja vähemate hukkunutega.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 17:35
Sõidueksamiga lumememmeke, sõidueksamiga. Ma pole enda sõidumeisterlikkusest sõnagi poetanud, rääkisin talvistest teeoludest ja sellets, et talve ei saa suveks muuta mitte mingi rahaga. Kordan siis veel kord üle- talvel on normaalne kui teed on talvised. Pole mõeldavgi talvel teedele suviseid tingimusi saada. Mitte keegi ei suudaks kogu Eesti teedevõrgule soojendust alla panna ja see poleks majanduslikult mõistlikki.Kuidas puutub teemasse Hispaania väidetav libedus?

p
pr.President ja hr. Peaminister/ 7. jaanuar 2019, 17:32
millal saavad meie teed liivatatud-soolatatud, palju peab inimesi surma saama, et Maanteeamet ükskord tööle hakkaks. Kas ei peaks keegi nüüd reaalse vangistuse sellest ametkonnast saama. Kaua see jant meie riigis kestab?
p
päästeametnik/ 7. jaanuar 2019, 17:31
to jajaaa! Vat selle pärast, et meie juhid on oskamatud, tulebki libedusetõrjet teha! Sul on ikka pikad juhtmed!
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 17:27
to veel lumememmele! Miks sa räägid st kribad siin nii rumalusi! Kuidas sinu arvates kõrvaldada või siis mitte lasta rooli juhte, kes sinu kõrval kahvatuvad? Sa ole ju tõeline sõidumeister ja väga roheline ka veel! Poolas pole sa ka käinud, tundub mulle! Sõbrake, Lõuna Prantsusmaa ja Hispaaniaski on talve st lund ja libedust! Mina maksumaksjana ootan ja soovin, et kütteaktsiis laekuks sinna, kuhu see laekuma peaks, teede renoveerimisse ja teehooldusse! Ma ei räägi kõrvalteedest, meie kolm põhimaanteed peaksid terve talve olema libedavabad! Kui sa ise oleksid sattunud sellesse avariisse, siis..
5
50-le/ 7. jaanuar 2019, 17:26
Miks Sulle see eraldusriba nii armas on? Mis tähtsust sellel on kui autod otsapidi kokku panevad? Et valge, tee peale joonistatud jutt peaks neid takistama aga kokkupõrke oht mitte? Või milles see eraldusriba loogika Sul seisnebki?
n
naine/ 7. jaanuar 2019, 17:22
aga kas talvisel teel peabki max kiirusega kihutama? Sõitsin varahommikul Põlvasse, 80-ga(kas peaksin 90-ga virutama?)tee oli kohati metsavahel samuti libe. Minu taha tekkis õige mitu autot,kui ühel äkki möödasõiduga väga kiire hakkas.Vastu tuli terve rivi autosid. No küll siis kiirendas. Ise võtsin hirmuga jala gaasipedaalilt,sest oli tõeline hirm, kas jõuab minust mööda, või võtab talvisel libedal teel ka auto vänderdama. Sel juhul oleks ka mina võinud avariisse sattuda... Kuhu küll inimestel selline rutt? Kabelisse? Mul tükk aega veel värin, mis sest, et olen rooli keeranud enan kui 30a.
r
Rita / 7. jaanuar 2019, 17:20
Köik kommijad olid selles avriis täpsed nägijad, kohalolijad. Ei peagi olema libe, kihutavad otsa ka kuiva ja ilusa ilmaga. Minul juhtus ränk avarii maikuus, kus veaouto mingil põhjusel juhtivuse kaotas ja minule otsa sõitis vastasuunas. Pärast neid kommentaare lugedes ei uskundki, et mina selles avariis olla võiksin. Köik teadsid täpselt, et just sõiduautojuht oli süüdi, kihutas , mida iganes. Meie hooliv rahvas!Need hävitavad kommijad peaksid ise selle läbi elama, siis ehk jäävad vakka.
5
50-le/ 7. jaanuar 2019, 17:19
Sulle ju kirjutatakse, et vaatad valet kohta. Asi juhtus Tallinna poolt tulles 1 km enne esimest Põltsamaa ristmikut. Eistvere ristmikul, Eistvere bussipeatuse juures. Pole seal mingit kiirusepiirangut. Tölpa saaks muidugi ka ilma selle "maga kaineks"-ita oma mõtteid välja öelda.
j
juudas/ 7. jaanuar 2019, 17:14
Tõsi see on ,teed on jube libedad!!! aga küll uued erakonnad lubadus i taas annavad!

m
mann/ 7. jaanuar 2019, 17:05
ja sina tead elust ja ilmast absoluutselt kõike! Tundud olema närviline, mis reeglina kajastub ka liikluses ehk siis autoroolis!
l
Lumememmele veel/ 7. jaanuar 2019, 17:01
Omal on näiteks väga kahju uusi naastrehve vesise asfaldi peal mõttetult kulutada kui nad on disainitud kasutamiseks just jäistes ja lumistes oludes. Maal õnneks seda soolatamist ppole ja teed on ettearvatavalt ühtlaselt jäised ja lumised. Sool kahjustab ka loodust, rikub autosid ja jalatseid. Piisaks kui aeg-ajalt paksem luni kraavi lükataks.
5
50 ja eraldatud suunad/ 7. jaanuar 2019, 16:59
Uudises on kirjutatud ja õhtuleht on isegi kaardile märkinud asukoha. Piltidelt on näha, et avariilised autod seisavad mahajoonistatud eraldusribaga kohal. Eraldusribaga kohal näitab google kiiruspiirangut. Mis on uudises valesti?
o
ott/ 7. jaanuar 2019, 16:58
millal hakkavad pead lendama neil,kes on kutsutud ja seatud teid hooldama antud lõigul kus avarii toimus oli teeolud hullemast hullemad.kannatanud võiksid esitada kohtuse kahjunõude hagi teehooldusega tegeleva firma vastu ja kuna tegemist oli surmajuhtumiga siis krimiasi kindlasti algatatakse!!!!!
b
bla.../ 7. jaanuar 2019, 16:53
Midagi loogilisemat ei suutnud välja mõelda???
t
Tola/ 7. jaanuar 2019, 16:53
Nii et teehooldajad võivad rahulikult kotil magada
z
Z/ 7. jaanuar 2019, 16:49
Teehooldajate vahel sotsvõistlus:kelle hooldusalas rohkem laipu see ......
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 16:48
to lumememmele! Ära minu pärast muretse, ma olen kutseline juht-saan hakkama, ka sõidukiga! Mujal euroopas tehakse korralikult libedusetõrjet ja see aitab ka mitte eriti taiplikel liigelda, süütud juhid saavad samuti vähem viga! Sinu arust on lätlased, leedukad, poolakad jt. rumalad? Antud avariis ju nii oligi, et libedal lõigul kaotas juht kontrolli sõiduki üle, suvel sarnast õnnetust poleks olnud! Pealegi veokitel Euroopas ei kasutata talverehve, need kohustuslikud vaid Norras! Miks on soolatamine rumalus-kas muretsed oma sõiduki pärast? Ära koonerda, käi tihedamini pesulas, eks ole?

k
Karma/ 7. jaanuar 2019, 16:45
Standard olukord sel maanteel...tagumistel on kõige kiirem
t
Tölpa to 50 ja eraldatud suunad/ 7. jaanuar 2019, 16:42
Kle juba ütlesin korra, et mine maga kaineks! Paned google mapsist Adavere pildi siia ja võta teadmiseks, et ka seal pole enam aastaaega 50 märki olemas. See õnnetus on piltide järgi ikka päris põltsamaa külje all ja seal pole mingit piirangut.
z
Z/ 7. jaanuar 2019, 16:40
Sõitsin seda teed tund enne katastroofi,oli küll väga libe see tee.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 16:37
Lumememmel on vihmarehvid ainult. Seepärast ta tahab talvel teedele suviseid tingimusi. Oota suvi ära!
p
Punnonu/ 7. jaanuar 2019, 16:37
Juba 35a. tagasi õpetati juht sõidab nagu liikluses olud ja enda oskused
j
Ja siis on tore naastrehvidega sõita vees, et vesi lendab rataste alt? / 7. jaanuar 2019, 16:36
v
veokijuht/ 7. jaanuar 2019, 16:36
õige, aga siiski meie teed võrreldes Läti, Leedu, Poola teedega on hooldamata! Teiseks, mis sa arvad, kui Tallinn-Tartu mnt-l, sooritan vasakpööret metsateele või taluteele..kui pikk peab pikivahe olema sarnase ilmaoluga?? Mina saan hakkama, olen igal päeval roolis, aga teie ja teiesugused kogenematud kiirustajad!?
9
90/ 7. jaanuar 2019, 16:34
Sa vaatad mingit valet kohta. See juhtus Eistvere ristmikul, Eistvere bussipeatuse juures. Seal pole mingit kiirusepiirangut.

t
tehakse ohtlikke manöövreid libedaga ja ka teed on hooldamatta./ 7. jaanuar 2019, 16:27
k
Kolin/ 7. jaanuar 2019, 16:27
Maanteedel sõidab tuhandeid sõidukeid ja avariise sattub kolm ei saa süüdi olla hooldamata teed vaid ikka juhid ise.
5
50 ja eraldatud suunad/ 7. jaanuar 2019, 16:21
Liiklusmärk 50 km/h ja lisatahvel 7.00-20.00. https://www.google.ee/maps/@58.7042614,25.9000925,3a,60y,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQg9bU8A-YSzNg37IZjNndw!2e0!7i13312!8i6656
v
Vänto/ 7. jaanuar 2019, 16:20
Kahju, väga kahju, et sellised asjad juhtuvad. KOmmentaarid on muidugi sellised, et iga auto ees ja taga peaks sahk ja sool olema? Inimesed, talv on, varuge aega. hakake varem minema.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 16:17
Milleks meil talverehvid peaksid olema kui sa tahad talvel teele suviseid tingimusi ja lume ära sulatada? Talvel peavadki teed lumised olema. Selleks ka talverehvid vajalikud. See soolatamine on rumalus.
l
lumememmele/ 7. jaanuar 2019, 16:13
Pole sinna üldse midagi puistata tarvis. Korralike talverehvidega pole häda midagi.
r
Rein/ 7. jaanuar 2019, 16:12
Su spidokas valetab maanteekiiruse juures vähemalt 10 km.
t
Tölpa/ 7. jaanuar 2019, 16:11
Mine maga kaineks ja siis vaata uuesti. Kus sa seal 50-ne ala näed???

n
Naine/ 7. jaanuar 2019, 16:09
Tee hooldust pole ollagi mis kiirust vähendada sõitsin ise 20 metsavahe tee mis oli mega libe palju õnnetusi peab veel olema et midagi muutuks😭😭😭
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 16:07
Nüüd küsiks maanteeametnikelt-kas nn tee karedus vastas nõuetele? Mida te teele puistate, et lumi seal sulama ei hakka ja seda -2 kraadi juures!?
n
Nägijale/ 7. jaanuar 2019, 16:04
Veoka nina ei paista nii katki oevat, et Mazda sinna oleks ennast pulbriks sõitnud. Veoka mask on lausa ühes tükis, lihtsalt eest ära kukkunud. Veoka esirattad on omal kohal, tiivad sirged.
m
miks/ 7. jaanuar 2019, 16:01
ei anta tee hooldajat kohtualla. Ilmselgelt tegemata töö väljas sula olekes sool pandud olnuks tee natukse ajaga puhas.
v
veokijuht/ 7. jaanuar 2019, 16:01
veokid võivadki 90km/h kihutada!
l
lumememm/ 7. jaanuar 2019, 15:58
Täpselt! Ei saa aru, mida teele puistatakse!?? Mujal riikides, peale puisturi libedusetõrjet vesi lendab rataste all!! Koonerdamine pole kokkuhoid!
i
irw/ 7. jaanuar 2019, 15:57
ära seda küll vatra, raha on lätis ahne kaupmehe ja konkurentsivõimetute tootjate tõttu.
l
Liisi/ 7. jaanuar 2019, 15:54
kuradima haiged kommentaarid. MInge arenege vähekene. Õhtuleht pange oma kommentaarium kinni, et siin lihtsalt ei ole normaalne kommida mingid ajuvaba teksti. Siin ei ole mõtet spekuleerida, kuidas asi toimus. Üks on hukkunud, ühel eluohtlikud vigastused ja siin loen mingeid ajukääbiku komme, kes ei tea maast ega ilmast midagi, panete oma kommetaari maha ja nüüd mõtlete, et jumala fun.

t
7. jaanuar 2019, 15:42
Teid pole vaja hooldada, piisab ka juhtide süüdistamisest.
m
Mimi/ 7. jaanuar 2019, 15:40
Kohe kommenteerib siin mõni töll, et õnnetused juhtuvad hoopis sellepärast, et keegi sõitis liiga aeglaselt ja siis on kõikide normaalsete juhtide püha kohus sellisest mööda kimada...
h
Häid Jõule/ 7. jaanuar 2019, 15:33
T
.,./ 7. jaanuar 2019, 15:32
Teedevalitsused tuleb taastad,kes teid hakkaks liivatama,muidu on varsti rahvas otsas.
r
7. jaanuar 2019, 15:28
Rekkasid ei ole kohanud aga raskeveokid kihutavad küll kohutavalt.
l
7. jaanuar 2019, 15:27
Liiklusjärelvalve on vaja taastada,nagu vanasti oli.Praegu enamus ei täida LE nõudeid.Iga 1o kildi tagant peab miilits olema.Praegu sõidad päev aega ära ja mingit korravalvurit ei kohta.
x
Xp/ 7. jaanuar 2019, 15:27
Kui panna soola, siis korralikult või üldse mitte. Vormitäiteks"tehtud" pisku teeb tee ainult libedamaks
T
??/ 7. jaanuar 2019, 15:25
Teehooldus on ikka ja jälle vilets,ikka tuleb kõik ootamatult.Enne ei hakata korralikult hooldama kui mõni suurem pauk on ära käinud. Ja TARK_TEE,mis annab teede kohta infot,annab valet infot teede kohta.Mitmel korral olen sõitnud ja eelnevalt TARGA- tee infot vaadanud siis need kokku ei lähe,Niiske teinekord ka kuiv tee,aga tegelikult tätisa kiilakas!

s
7. jaanuar 2019, 15:24
Sõidad 110 ja ei jõua rekkale järele Mis imega nad nii sõidavad ei tes
j
Jaak/ 7. jaanuar 2019, 15:18
Keegi on veokale tagant otsa sõitnud ja see keegi on päris kõrgelt veoka haagiselt pori maha pühkinud. Veoka nina pole katki autoga kokkupõrkest vaid pisut kriimustada saanud kraavipervest. Ei saagi aru kes kuhu vastu sõitnud on. As on toimunud ristmikul. Kui Mazda sõitis Fordile küljelt sisse, kes siis veokale tagant otsa sõitis? Ehk sõitis keegi peateele ette?
l
luule/ 7. jaanuar 2019, 15:17
Autod on kui paberist tehtud,nii kortsus, ime ,et yldse möni ellu jäi.Kaastunne...
e
ekspert/ 7. jaanuar 2019, 15:07
Näib nagu oleks kõrvalteelt peateele ette sõidetud.
9
90km/h/ 7. jaanuar 2019, 15:05
Rekkad kihutavad, tavaline asi maanteel!
a
AnsVai/ 7. jaanuar 2019, 15:05
Ans,juhuu ,talv on,sellepärast ka libe. Kes te roolitaha istute siis ka sellega arvestage,ei ole vaja teepeal siis sama kiirusega sõita kui suvel.
t
Tuleb paigaldada liiklusmärgid mida saab vastavalt/ 7. jaanuar 2019, 15:03
ilmale reguleerida kas või 20 km tunnis. Parem 20 km tunnis kui mädaned kastis.
a
Aga/ 7. jaanuar 2019, 14:59
Libe on selle pärast, et on talv ja siis esineb teede peal nii lund kui jääd. Iga auto ette ei saa liiva/soolapuisturit panna, igaühel tuleb ise hoog maha võtta ja ettevaatlik olla.

m
marks/ 7. jaanuar 2019, 14:58
Muud ei kuulegi et libe ja libe , aktsiis ja raskeveokimaks ees . Kõik pidavat teede remondiks ja hoolduseks kuluma ja minema. Kus see siis on. kui põhimaanteidgi ei saa hooldatud.
k
Keegi ju pidi kuldmedali saama/ 7. jaanuar 2019, 14:56
kes saab hõbeda kes pronksi-näppigem nutti ja gaas põhja.
a
Ans / 7. jaanuar 2019, 14:51
Sõidutee sündmuskohal on äärmiselt libe !? Miks see tee siis libe on ?
m
M/ 7. jaanuar 2019, 14:49
Uuel aastal uue hooga oh issand küll... Kurb
a
aga/ 7. jaanuar 2019, 14:47
miks on tee eriti libe,tavaliselt puistatakse soola paksu lume peale kas siis kui paksu lund pole soola ei panda teedele.
m
Mall/ 7. jaanuar 2019, 14:47
Kõik läheb vanaviisi edasi. Kas jälle möödasõit või lihtsalt kaldumine vastassuunavööndi? Veoauto paistab välismaa oma olevat. Kaastunne lähedastele. Alles soovisid ju kõik üksteisele head uut aastat... :(
v
vanem naine/ 7. jaanuar 2019, 14:28
Issand kui nunnu, vaatad pikte raskest avariist ja siis vahepeal saad mängida meelelahutuseks jõulumänge, vot on tase!
k
Keskealine naine/ 7. jaanuar 2019, 14:20
Jälle... oh issand... oleme nii väike rahvas ju...

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee