Eesti uudised

GALERII | Nurmiko aiandi pere: meie elutöö põles maani maha, aga politsei seda ei uuri!

Liina Hallik, 2. jaanuar 2019, 17:04

164 KOMMENTAARI

t
Tõepoolest rakettide müüjad peaksid ühiselt/ 5. jaanuar 2019, 19:06
kinni maksma kõik ühiskonna le liilmetele tekitatud kahjud kui konkreetset laskjat ei õnnestu tuvastada.
h
Hei/ 4. jaanuar 2019, 14:34
k
.../ 4. jaanuar 2019, 06:20
y
yyy/ 4. jaanuar 2019, 06:18
asja ei uurita, sest pole seadust, sinule jääb mure vaid oma rahakoti pärast. Igale ullikesele rakett!
t
Teeline/ 3. jaanuar 2019, 18:37
§ 18. Piiramata tsiviilkäibega relvad ja laskemoon 6) ajaloolise kultuuri-, võitlus- või sporditraditsiooniga seonduv külmrelv (mõõk, pistoda, rapiir jt) või selle koopia; (4) Piiramata tsiviilkäibega relva ega selle laskemoona ei või soetada, omada, vallata, kanda, hoida ega edasi toimetada alla 18-aastane isik.
t
Teeline/ 3. jaanuar 2019, 18:22
Mine osta poest, palju tahad. Isegi relvaluba pole vaja.
t
Teeline/ 3. jaanuar 2019, 18:20
Ei soovitata lasta punast signaalraketti, aga keelatud ei ole. Samas on ju kogu aeg olnud jutt ilutulestikuraketist.
h
Huvitav/ 3. jaanuar 2019, 15:36
Kuidas politsei sab keelduda uurimisest, samas kui võib olla erinevaid põhjusi?

s
See/ 3. jaanuar 2019, 15:19
Sellest hispaania raketist, see viis protsenti mida üles ei leitud
p
pigem/ 3. jaanuar 2019, 15:00
p
Põletati lontruste poolt ikka/ 3. jaanuar 2019, 14:53
Reinsalu ju säutsub, kas sellest ei piisa?
w
www/ 3. jaanuar 2019, 14:51
ja sama , paar km eemalt küla pere kutsus ka tuletõrje ,aga mitte see naaber ,kelle rakett kukkus sinna aiandi katusele ... häbi argpüksile
a
antivalija/ 3. jaanuar 2019, 14:45
võtkem eeskuju Soomest kuupäevas , kuupäevani ja kellaajast , kellaajani võib ainult rakette ja ilutulestikku lasta ... aga no meie valitsus ei ole ju võimeline mingit normaalset seadust välja anda , ainult enesereklaam jookseb ajalehtedes ja iga tänava nurgal , 2 kuud veel valimisteni ,aga juba tüütab ...
m
Maamees/ 3. jaanuar 2019, 14:07
Tubli, Mofo, muidugi on vaja kasvuhoonete katused teha näiteks plekist siis ei saa neid raketiga süüdata. Kui algklassid lõpetad pürgi ikka edasi egk leiutad midagi ülemaailmelt tähtsat.
1
11 : 29 le/ 3. jaanuar 2019, 13:46
Kuidas jumal ei tee halba, vaata mida pagulaed teevad, tapavad, vägistavad , autodega sõidetakse rahva sekka inimesi tappes jne. Uurijad küsivad miks nii tegid jumal allah käskis. no mida sa vaidled, et jumal ei tee halba.
a
aeg/ 3. jaanuar 2019, 13:45
Kui palju on eeskirju ja seadusi, aga ; aga Brüssel pole öelnud, et iga ullike ei või rakette lasta. Ja selle peale juba Eesti riik ei tule, et ilutulestiku tegemiseks peaksid olema asjatundlikud firmade töötajad ja igaüks võiks oma tähtpäevaks ilutulestiku tellida. Ehk päästetöötajad võtavad ka sõna?

k
kas/ 3. jaanuar 2019, 13:36
kas sa ehk süütasid ise viha ja kadeduse pärast?
i
Inimkonnale/ 3. jaanuar 2019, 13:31
See oli jumal soov kuhu juhtis raketi.
r
Room/ 3. jaanuar 2019, 13:20
Ma imestan, et keegi ei mõtle natuke ette. Kui Nurmiko tootis väidetavalt kohalikest aedviljadest poole, siis selle toodangu kadumisega turult kasvavad kohe hinnad kohalikule toodangule. Nii et see tulekahju mõjub meie kõigi rahakotile!
x
XXX/ 3. jaanuar 2019, 13:07
Sealt sõitis mööda auto, kus sees olevad inimesed nägid kuidas rakett lasti ja maandus kasvuhoone katusel, millest algas põleng...
x
XXX/ 3. jaanuar 2019, 13:07
Sealt sõitis mööda auto, kus sees olevad inimesed nägid kuidas rakett lasti ja maandus kasvuhoone katusel, millest algas põleng...
K
***/ 3. jaanuar 2019, 13:00
Kõige imelikum on see, et signaalraketti niisama lasta ei tohi, ainult hädaolukorras ja nüüd politsei jutust selgub, et võib küll. Nii et suvel metsa või mereäärde ja lõbu pärast signaalrakette laskma. Tulgu siis päästeamet ütlema, et ei tohi, aga politsei jutust saime aru, et võib küll, õnnetusjuhtum ju.
k
küssa/ 3. jaanuar 2019, 12:45
Aga äkki lähed ise keset merd?
r
Room/ 3. jaanuar 2019, 12:44
Vaatasin töökuulutusi. Lasteaiaõpetajale pakutakse 1300 kuus, politseiuurijale 1400... ?!

r
Room/ 3. jaanuar 2019, 12:41
Kindlustustel on oma uurijad. Näieks liiklusõnnetuste pettused politseid ei huvita. Kindlustuse uurijad peavad kohtukinlalt tõestama, et tegemist oli kindlustuspettusega. Ehk ka antud juhul.
r
relvaomanik/ 3. jaanuar 2019, 12:30
kui relvast lasta kogemata naabri aken katki ja maja läheb põlema siis pannakse relvaomanik hüvitama kõik kahjud ja relvaluba peatatakse pluss igasugused muud jamad.kas nüüd võime hakata signaal rakettidega teiste vara hävitama ja öelda oi ups tuul oli kõva või komistasin ja midagi ei tehta?
1
11:29 le/ 3. jaanuar 2019, 12:16
Kuule jobukobsik, jumalat pole olemas kui on siis vaata mis sinu allahh teeb.
e
ega see perekond pole isegi mingid inglikesed, kui paljude töötajate elusid nad ise rikkunud on.../ 3. jaanuar 2019, 11:58
m
muidugi pole ilus/ 3. jaanuar 2019, 11:52
ent karistatav pole ja politsei niikuinii ei uuri
k
kõks ile/ 3. jaanuar 2019, 11:44
Palju sa koolis oled käinud.
t
to inimkonnale/ 3. jaanuar 2019, 11:29
jumal ei soovi inimkonnale mitte kunagi halba vaid seda teeb saadanas, et sa teaksid
k
kõks/ 3. jaanuar 2019, 11:27
- SIGNAALRAKETTI - ON AMMUSEST AJAST ERAISIKUTEL KEELATUD KASUTADA !!!! Karistatav .Kas politseisse avaldus tehtud ?.

k
Kurb!/ 3. jaanuar 2019, 11:11
Väga kurb juhtunu pärast!
j
juss/ 3. jaanuar 2019, 10:36
Paljud riigid on keelanud võimsate rakettide müügi eraisikutele. Kui on keelatud, siis jääb möll ikkagi vähemaks.
x
Xxx/ 3. jaanuar 2019, 10:32
Järgminekord tasub oma suvemajakestele paigaldada tulekindlamad katused.Kile pole mingi kaitsev materjal.Läheb nigu säriseb.kui sasb tuld.Jääb küsimus ka tuleohutusega.Taimi kasteti vist vihmutitega.Miks need ei rajendunud tööle kui sedasorti õnnetus peaks juhtuma.Aga kui aetakse kasumit taga.siiis...Ma oman ka suur kasvuhoonet.Ja plastikkatus on paigaldatud.Ok see pole ka muidugi tulekindel.aga sadakorda etem kui kilekatus.Jäi mainimatta et 2 korda on ilutulestiku rakett kukkunud kasvuhoonepeale.Ja pole midagi juhtunud.
j
Jama/ 3. jaanuar 2019, 10:31
Meil on tõesti vaba demokraatlik ühiskond, keegi ei keela teisi inimesi rakettidega terroriseerida. Aasta lõpus ei saanud enam tänaval ka käia, kogu aeg selja taga midagi kärgatas.
k
Kannataja/ 3. jaanuar 2019, 10:25
Imestama paneb, kuidas lubatakse tihedalt asustatud elurajoonides korraldada sellist tulemöllu nagu Mustamäel oli. Nagu oleks ilutulestiku teha õhku läinud. Täielik vastutustundetus meie valitsuse poolt. Ei osata, ei taheta või ei julgeta eraisikutele raketimüüki keelata. Täielik nõmedus!
v
Väga kuri/ 3. jaanuar 2019, 10:16
V'äa õige. See on meie Eesti riigi valitsuse ja seadusemeisterdajate tegevusetus. Kui palju on räägitud, et rakettide müüki eraisikutele peab piirama ja võimsate F3 kategooria rakette lausa keelama. Aga seni pole terve mõistus löögile pääsenud. Lubada lasta massiliselt tihedaltasustatud elurajoonudes võimsaid põrgulisi on kuritegu kaaskodanike vastu. See tuleb lõpetada!
m
mitte/ 3. jaanuar 2019, 10:14
vaid "ühe aiandi pärast" vaid enamuse normaalsete inimeste pärast, kes ei pea taluma poolemeelsete nädalatepikkust paugutamist enda ümber, isegi jõulude ajal ei saanud vahet pidada. Ongi vaja reguleerida aega, millal tohib ilutulestikku lasta. Olgu selleks uusaastaööl loetud tunnid nagu Soomes. Oma peaga osa inimesi ju mõelda ei oska, siis tulebki keelata.
n
no/ 3. jaanuar 2019, 10:09
jaanika on juba ammu raketiga pihta saanud, ainult haigeid kommentaare kirjutabki.

k
kl/ 3. jaanuar 2019, 09:55
aga iga topski ei saa kaubanduskeskuse ukse kõrvalt seda kõmakat kätte, et koduteel kellegi akna all üks pauk panna
j
Juts/ 3. jaanuar 2019, 09:54
Ja kui ära keelatakse ilutulestiku kasutamine, hakkad siin kisendama kuidas sinu inimõigusi ei austata.
t
to vanemseeru./ 3. jaanuar 2019, 09:48
Sõjaväes teeninuna peaksid teadma, et raketiga igat materjali ei süüta. Enne on tegemist org. kindlustuspettusega.
e
Ei usu seda lihtsameelsetele mõeldud raketijuttu/ 3. jaanuar 2019, 09:42
Polükarbonaadi sulamistemperatuur algab + 230 ° C juures. Esialgses seisundis on see tihe massikomplekt. Kuumutamise määr tõuseb, materjal muutub vedelaks. Vedel mass võib moodustada mis tahes malli või valada vormidesse. süttivus. See võib veidi erineda erinevate materjalide puhul. Alumine piirtemperatuur läve puhangu asub + 530º C, ülemine - lähemal + 570-580º C. Burns polükarbonaadist vabaneb suures koguses tahma sisaldava fenooli ja süsinikdioksiid. Teadmised sulamistemperatuur polükarbonaadist, tule ja sumbumine abi täpselt kasutusala. http://dumpor.com/et/articles/19041 Lõhnab pettuse jä
h
Heldur/ 3. jaanuar 2019, 09:39
Aga äkki võiks pürotehniliste vahendite aktsiisi lihtsalt agressiivsemalt tõsta? See piiraks kasutamist ning tooks ka riigikassasse mingisuguse kopika juurde. Lisaks sellele, et need on inimeste tervisele ja varale ohtlikud, reostavad need ju ka keskkonda. Kogu see sodi jäetakse maha vedelema peale pauku. Laekuva aktsiisi võiks omakorda suunata tervishoidu ja keskkonnakaitsesse. Nurmikole tunnen kaasa ning soovin jõudu aiandi taastamisel. Loodan, et kindlustus korvab kahju ning süüdlasel jagub piisavalt julgust oma tehtut tunnistada.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:36
Olen kasvuhoonete teemal ka harimatu aga koheselt tuleb küsimus, et mis seal siis põleb? Kasvuhoone plastikkate? Sisemus (muld ja rohelised taimed?) Mõlemal juhul lõhnab asi tuleohutusreeglite mitte just parima järgimise järele - rakettide keelustamise asemel võiks vaadata ehitusmaterjalide tuleohutuse poole sellisel juhul... Muidu ei luba päästeamet puuriitagi elumaja seina lähedale laduda aga kergestisüttivast ja kiirest põlevast materjalist elumaja juurdeehitis on nagu ok...
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:31
Priivi interneedumist otsida? Võta nt. google kirjuta sinna tekstiväljale signaalrakett müük ja whoala.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:30
Ei pea aga võib, selline tore asi nagu valikuvabadus, mis on õnneks meil veel enam-vähem eksisteeriv. Kombed, traditsioonid - nii on praeguste põlvkondade jaoks asjad alati olnud, lapsed alati ootavad ilutulestikku jne. Rahuvajajad saavad sulgeda aknad, osta parema heliisolatsiooniga maja või kolida metsatallu. Elad tihedama asustusega kohas, pead leppima ka suurema inimhulga tegemistega.

o
on/ 3. jaanuar 2019, 09:29
sest see on blondiinide koostatud leht
s
3. jaanuar 2019, 09:26
Seega järgmise aasta 1. jaanuari jaanituli tuleb enenägematult võimas!
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:25
Muus osas nõus ainult, et minuteada too kasvuhoone nüüd küll Tallinna LV toredate ametnike haldusalasse ei kuulu.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:23
Eh? Kuidas saab langev või isegi otse lendav ilutulestiku rakett läbidda autoklaasi? Kui just mõni päris tankitõrjekahurist ei lasknud muidugi.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:21
Satud oma jahi või paadiga merehätta ja siis signaalraketi laskmise asemel täidad kiiresti nutitelefonis blanketi, et mõni ametkond tuleks sinu koordinaatidele signaalraketti laskma :)? Või peaks merehuvilistele lisaks olemasolevatele nõuetele ka relvaloa taolise nõude kehtestama, et oleks läbitud signaalraketi kasutamise igaaastane täiendkoolitus :)? #AnalüüsiVõimeTuleKoju
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:17
Ullikesi alati olnud aga viimase aja trend on miskipärast selline, et ka lausl0lluseid on hakatud laiemalt kajastama, aga see juba on pikem teema meediast ja nende klikivajadustest.
m
3. jaanuar 2019, 09:17
Mina kardan paugutamist,see on vaja üldse ära keelata,kui keegi tahab paugutamist siis mingu keset merd ja paugutagu seal.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:15
... Teadaolevalt toodavad taimed hapnikku siis kui saavad valgust, pimedal ajal pigem tarvitavad (miks ei soovitata magamistuppa palju toataimi?). Ja lisaks teame veel kooliajast, et hapnikul on alati vaja millegagi reageerida - puhas hapnik = ei misket tuld. Ja muidugi kui ka valgus põles ja taimed hapnikku tootsid, arvad, et see reaalselt tõstaks 10% ja enam hapniku taset õhus :)?

m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:12
Pööbel kahjuks eriti analüüsivõimeline pole - kampaania korras "hurraa" karjuda nad oskavad, hea kui on võtta ka mõni näidispoomine ja siis veidi edasi imestatakse, et miks me jälle stalinistliku korra all elame. Kõik juba olnud ja tuleb ka uuesti.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:10
On raha võtta või ei ole mängiks sellises kaasuses väga väikest rolli, pigem on küsimus. kuidas a) süüd tõestada b) panna nn õnnetusjuhtumi puhul, kus seaduse vastu pole eksitud kedagi materiaalselt vastutama. Tudeeri veidi õigusriigi toimimist.
m
Mofo/ 3. jaanuar 2019, 09:08
Sealt edasi keelame tavainimestel veel autoga sõitmise, lambipirni ja kohe kindlasti elektripistiku vahetamise jne jne, nimekiri on lõputu ja pööbel sillas kui jälle midagi lisaks ära keelatakse ja "spetsialistidele" teha antakse, varsti oleme sama kinnireguleeritud riik nagu Rootsi vms.
s
Ss/ 3. jaanuar 2019, 09:08
Kindlustus uurib, kes/mis on põhjustaja. Sest tavapäraselt ei maksta välja iseendale tekitatud kahju (sh pereliikmetel poolt tekitatud kahju). Politsei uurib, kui on kahtlus tahtliku või kuritegeliku teo toimepaneku osas. Kindlustuse määratud põhjustaja ei saa selle alusel määrata trahvi, kindlustus aga võib politseiuurimise tulemusi kasutada. Pole mõtet segamini ajada kahjude hüvitamisega seotud ja seaduste rikkumisega seotud toiminguid.
a
arvole / 3. jaanuar 2019, 09:02
no see naabrimees polnud küll mingine jumal ,kelle rakett Nurmiku ,, katusele lendas
k
k. 8,23 -le / 3. jaanuar 2019, 08:59
Ja kusjuures oligi nii et naabrimehe käest oligi see rakett lennanud otse aiandi katusele , teadis- nägi naabrimees ise ja ka linnast tulnud sama küla pere ,kes kutsusid kohe päästeameti kohale , see naabrimees varjus nagu hunt urgu ja politsei tuli kohale ja hakkas hoopis seda helistajat uurima 3 tundi ,aga mitte laskjat ,,, !???
k
Krissu/ 3. jaanuar 2019, 08:23
Lasen kogemata su maja pihta raketi, maja läheb põlema. Sorry, õnnetus.savi, et sul kodu pole. Nii või?
d
diagnoos/ 3. jaanuar 2019, 08:15
Kehviktalupojal oli kulakute vastu kadedus.

t
Tuntud kommentaator/ 3. jaanuar 2019, 08:09
Ma ei saa aru mis asja te ulute seal, kindlustus on olemas, tegu oli õnnetusjuhtumiga. Selline jutt, ek keelame rakettude laskmise ära-no anna andeks, on täis totrus. Keelaks äkki autoga sõitmise ka ära, sest iga päev juhtub ju õnnetusi...?
k
kummaline/ 3. jaanuar 2019, 06:55
kui tegemist oli raketipüstoliga, pole see küll üheselt võetav kui ilutulestik ja kindlasti vajab uurimist. Raketipüstoliga võib ka inimese tappa.
y
yyy/ 3. jaanuar 2019, 06:55
Nurmiko peaks pöörduma kohtusse riigi vastu, et riigis ei ole korda ohtlike tulesüütajate vastu. Kui kõigil on õigus osta tuleohtlikud raketid, siis on see riigi seadusetuse probleem. Polegi ainult tuleoht -- sihtida saab ka inimmassi pihta.
m
mida/ 3. jaanuar 2019, 06:37
mida saab politsei saja tuhande raketi vastu, mida saab suunata kuhu tahad sells möllus, kus igühel tulehakatus käes.
u
uu/ 3. jaanuar 2019, 06:35
kui mu suitsuanur ei tööta saan trahvi. Aga aastavahetusel võib igaüks tulemöllu suunata sinna kuhu tahab. Igaüks võib osta ja tarvitada kuidas heaks arvab. Seda ei tee keegi kindlaks, kas oli õnnetus või suunatud tuli. Kardame, et auto sõidab rahvale peale, aga tuld võib igaüks suunata kuhu tahab.
p
politsei ei uuri?/ 3. jaanuar 2019, 06:13
mida siin uurida on. raketi tausta? äkki tuli venemaalt.. no lasi keegi, no läks nihu, no läks põlema.. ja edasi? saaks aga kellelegi pähe määrida ja ja kahju sisse nõuda. pagan, kindlust oma putka ära ja rahu majas.
k
Kommentaar./ 3. jaanuar 2019, 05:15
Tahaks ka midagi öelda, aga moderaator ei lase läbi, nii et jääb ütlemata. Tubli moderaator oled. Modereeri ikka edasi.
e
Ega/ 3. jaanuar 2019, 02:50
Kindlustusel ongi parem kui süüdlast pole.Kui tulekahju tekkis raketist,siis ei korva seda ükski kindlustus.Vastasel juhul oleksid kindlustused pankrotis.

h
H/ 3. jaanuar 2019, 02:10
Noh nüd kogu perega rimise poodi tööle
e
Ernes/ 3. jaanuar 2019, 01:55
Kes neid lilli ikka tahab, Varsti kevad võililli kõik kohad täis
v
Vello/ 3. jaanuar 2019, 00:53
Kas lastu hullarist jälle vabakäigu peale?
p
parandus/ 3. jaanuar 2019, 00:45
Sa tahtsid ikka öelda, et näeb välja nagu pärast venelastepoolset Eesti linnade pommitamist 1944
p
3. jaanuar 2019, 00:42
Päris õudne oli jah,nagu sõda oleks jälle alanud,nagu 41.a,kui sakslased meieriiki ründasid.
t
to11/eile,23:33/ 3. jaanuar 2019, 00:26
Kummaline tõesti! Kui ostad poest mõõga, siis seaduse järgi võttes seda koju viia ei saa. POLITSEI VÕTAB TÄNAVAL KINNI, JA MIS SIIS SAAB?
E
,,A,,/ 3. jaanuar 2019, 00:20
Elutöö pandi hakkama ,,meie,, 100-ses. Eestis juba 700 aastat tagasi.,, Aga nii hästi pole me veel kunagi elanud,,. Et politsei seda peaks uurima. Vabandan, kuid see polnud vihakõne!
t
to ma ei tea,/ 3. jaanuar 2019, 00:09
siis tuleb asjaga edasi minna, nagu sisejuurdlus, ajakirjandus, prokuratuur, õiguskantsler, needuse peale panek ja saavadki asjad korda. Rohkem eneseteostust ja vastuhakku.

j
juudas/ 2. jaanuar 2019, 23:33
Nagu teleris reklaam! Keskerakond aitab!!!!
1
11/ 2. jaanuar 2019, 23:33
Pisut kummaline on see politsei teema. Et kui need raketid on lubatud, ja tänu tuulele on tegemist niinimetatud õnnetu juhusega, siis raketimees ongi nagu püha ingel? Kas raketi laskja ei pea veenduma ohutuses? Kui on tuul ja suunata ei oska, siis pole vaja ju raketti lasta. Kõige nõmedam ongi see, et rakette lastakse hoonete ääres, inimeste nina all jne. See pole normaalne. Miks ei nõuta rakettide puhul ohutuse tagamist? Põhimõtteliselt võibki rakettidega hakata maju süütama. Tundub, et see ei loe midagi, kui teisele inimesele tekitatakse meeletu kahjum, põletatakse maja maha jne.
p
Pärnakad-le/ 2. jaanuar 2019, 22:48
Pärnus lasti KA RAHVA SEAST. Inimesi oli tohutult ümber. Tekitati tegelikult väga ohtlik olukord. Olin ise mõnekümne meetri kaususel.
e
Eesti "NOKIA"/ 2. jaanuar 2019, 22:37
Uusaasta ööl võib vabalt naabri elamise raketiga põlema panna ja politsei tõlgendab seda kui õnnetus?
h
Hellmouth/ 2. jaanuar 2019, 22:29
keelaks nüüd ühe aiandi pärast üldse elu ära.keeraks kraani kinni ja ütleks vsjo pizdez.stepsel välja seinast ja kõik.
k
kas kadedus või/ 2. jaanuar 2019, 22:20
olete ise kellelegi käkitanud, et kättemaks. Kindlustused muidugi süüdistavad alustuseks ikka teid, et mitte maksta, algavad uurimised. Tüüpiline Eesti.
m
Ma ei tea/ 2. jaanuar 2019, 22:18
Miks miilitsa reiting nii kõrge on .Mul mitu kokkupuudet kus abi ei saanud aga trahvi saab mõnuga
k
kord majas/ 2. jaanuar 2019, 22:03

l
Leo/ 2. jaanuar 2019, 21:54
Äkki oli see hispaanlase rakett, mis lõpuks Nurmikos maandus.
j
J.. / 2. jaanuar 2019, 21:20
Ainult punaseid ei tohi kasutada, muud värvi lase palju soovid
n
Nipitiri/ 2. jaanuar 2019, 21:12
Leidke kusagilt üks musta värvi mannekee , sättige põlengu alale ja siis helistage politseisse, et näete põlenud laipa :-) Võin miljoni peale kihla vedada, et vähem, kui kahe minutiga on teil politseid kohal rohkem, kui eales näinud olete :-)
v
vanemseeru/ 2. jaanuar 2019, 21:07
Loodame, et kindlustusfirma organite abiga leiab raketimehe ja maksab, nii mis ludin. See ei ole õnnetus, tsiviilkäibes keelatud sõjaväemoona tulistamine elamupiirkonnas, mis põhjustas suuri kahjusid, see on kuritegu.
r
reede/ 2. jaanuar 2019, 20:45
Kole lugu kui su tõõ hävib minutite jooksul Ega sellist jama arvanud naabergi ette ennustada Politseisse tuleb kindlasti avaldus teha kas see midagi muudab on iseasi Eestlane on visa ja mis muud kui pea püsti ja käed külge Naaber võiks vähemalt koristada aidata
t
Totu/ 2. jaanuar 2019, 20:43
Täitsa võimalik on ka raketi maandumine Toompeale. Politsei ei hakka asja uurima, sest aastavahetusel ju ikka paugutatakse.
j
Jyri/ 2. jaanuar 2019, 20:26
Aga millal siis peab,pimedas ja teki all?
m
mikk/ 2. jaanuar 2019, 20:23
Kas kindlustusel on öigus otsustada, kes on süüdlane???Kui politsei ei uuri, siis süüdlast pole ja töenäoliselt ka kindlustus ei maksa

m
mikk/ 2. jaanuar 2019, 20:20
Pane siis naabri maja ka pölema, ei tohiks probleemi olla, aga kasu ka mitte.
b
brekettt/ 2. jaanuar 2019, 20:17
Aastaid tagasi sai Võrus surma üks noormees juhuslikust raketist. Siis räägiti veel tükk aega, et 6uleb paugutamine lõpetada, aga sügisel olid juba novembrist peale jälle lõhkeained müügil. Meil on ju vaba ja demokraatlik ühiskond, kellegi vabadust ei tohi piirata, kaupmeeste omi samuti mitte.
n
No/ 2. jaanuar 2019, 19:57
Loodame et kindlustus aitab
j
ja Komandandi tee - Hirvepargi lähedalt nad lendu pandi.../ 2. jaanuar 2019, 19:52
v
vot/ 2. jaanuar 2019, 19:51
selle jaoks ongi pea otsas, et aru saada, mis juhtuda võib, eriti selliste kasvuhoonete läheduses ja teriti tuulise ilmaga.
n
no/ 2. jaanuar 2019, 19:49
see oli ikka päris kole, mis meiegi linnas toimus. Juba tunde enne aastavahetust käis selline mürin ja paugutamine, et seinad värisesid. Paar maja edasi lasti õhtu jooksul 5-6 korda raha vastu taevast. Mis inimestel küll peas toimub?.Vahetult aastavahetusel on ok aga päevi ja tunde järjest , ei mõista.
u
Urrr/ 2. jaanuar 2019, 19:41
Ühesõnaga kui paned aastavahetusel maju põlema siis politsei seda uurima ei hakka.... Seega.....
m
maalt/ 2. jaanuar 2019, 19:17
Mõni aasta tagasi oli küll nii, et signaalrakette ei tohtinud asja eest teist taga ilutulestikuks kasutada. Need ju Kaitseväe või KL kasutuses ja nende vara, ilutulestikupoodides neid ei müüdud. Kas nüüd siis müüakse? Ja kui ei müüda, siis on ikka politseil alust asja uurida küll.

t
2. jaanuar 2019, 19:01
l
lillelaps/ 2. jaanuar 2019, 18:55
just just...ahviajuga türlümm,ilmselt taas mõne rikkuri võsuke kui menetlust ei algatatud.
b
bb/ 2. jaanuar 2019, 18:55
milleks ähkida, kui oli kindlustus...küll kindlustus uurib ja otsib kahju tekitajat...
j
Jaagup/ 2. jaanuar 2019, 18:50
Ja kuidas näeb välja eestlastlik Jõuluvana?
n
nu nu/ 2. jaanuar 2019, 18:48
p
pragma/ 2. jaanuar 2019, 18:42
kui kindlustus olemas, siis mis teil sest, et kes uurib või uurimata jätab.. kindlustus otsustab ise, et kas esitab kahjunõude süüdlasele.. ja kuna tegemist on tsiviilhagiga (sest vaevalt seda meelega tehti), siis eks menetluse käigus otsustatakse, et kes ja mida uurima peab.. politsei võtab initsiatiivi enda kätte ainult krimi asjade puhul..
r
Repa/ 2. jaanuar 2019, 18:40
Langevarju küljes on valgustusrakett,mis võib kordades rohkem kahju teha,kui langevari eemaldada.
n
nimiii/ 2. jaanuar 2019, 18:37
Muidugi politsei ei uuri. Neil käed-jalad tööd täis seoses Tarandiii istmiku detailide välja selgitamisega ja muude kõrgemalt saadud absurdsete korralduste täitmisega....

r
Rahuvajaja/ 2. jaanuar 2019, 18:35
Milleks peab üldse aastavahetuse ajal paugutama ja ragistama!?
r
Reformide tagajärgede tõttu/ 2. jaanuar 2019, 18:34
Politseil pole enamus "vähetähtsamate" juhtumite jaoks ressurssi, sest tegijad on koondatud ja lojaalsetel allesjäänutel pole entusiasmi.
2
2019/ 2. jaanuar 2019, 18:33
Võtsid mu sõnad suust. Usalda aga kontrolli eksole. Kahju on aga kohati veidrad asjaolud ka. Ühest raketist nii üüratu raske põleng? Vaevalt et see seal kõik krõbekuiv oli nagu mets tulikuumal suvepäeval...
h
Hmm/ 2. jaanuar 2019, 18:28
Mida see Keskerakond siia õnnetusse puutub? Järelikult sa oled keski pooldaja kui reklaam sisse sõidab. Minul näiteks pole ühtegi sellist reklaami siin :) Põleng lihtsalt väga loll juhus. Vaevalt et sihilikult.
õ
Õige!/ 2. jaanuar 2019, 18:13
Kuna kellelgi mingisugust raha ei ole, siis peaks kõik inimesed, kel üle 10 000eur auto kinni majja panema ja kel 2000-9999eur autod trahvi ja tingimisi saama. Vat siis on õige!
k
Kahju/ 2. jaanuar 2019, 18:13
aiandist! Hakkate põlengu juures köhima! Kuidas inimesed ei tea et plastiku põlemisel tekib VÄGA VÄGA mürgine aine mis tekitab vähki.
m
miski/ 2. jaanuar 2019, 17:58
Signaalrakett kõlgub langevarju küljes, sestap ta nii kaua õhus hõljubki, aga kui see vari enne lasku eemaldada, tuleb ta peale oma kauni lasketrajektoori läbimist alla nagu põlev tulepomm.
h
Head Uut Aastat/ 2. jaanuar 2019, 17:56
Palju õnne sellele ilutulestikuraketi laskjale, selle teadmisega edasi elada, et 20 inimest on tööta ja leivata ning teiste inimeste elutöö on maha põletatud.

s
selgitage palun,/ 2. jaanuar 2019, 16:37
kuidas on võimalik kindlaks teha, et raketist läks põlema?
e
Ehh/ 2. jaanuar 2019, 16:36
Huvitav kuidas tuleohutusega lood ka olid, nii suur hoone ilma tuldtõkestavate vaheseinte või sprikleritta, julgen arvata, et hoone pind võis olla kusagil 15tuhande ruudu kanti, ja kui see niisuguse särinaga läks, ju siis oli ka kõrgema tuleohuklassiga. Kuidas küll muidu nii tähtenärivad talina ametnikud, sellise asja läbi küll lasid
k
2. jaanuar 2019, 16:04
Küllap tuul juhtis raketi kasvuhoonele? Keegi nüüd nimelt küll seda ei teinud.
a
Agent/ 2. jaanuar 2019, 15:53
Kindlustus korvab kõik kahjujuhtumid peale selle juhtumi, mis teiega on juhtunud.
j
jo/ 2. jaanuar 2019, 15:45
ja ainult sellepärast, et mingi ahviaruga türlümm saaks hekteks lõbu!
n
nõmmekas-le/ 2. jaanuar 2019, 15:25
p
Piirangud peale-le/ 2. jaanuar 2019, 15:21
Aga vaata meilegi imporditud ameerikalikku jõuluvana---ainult õks trall ja tants meie kultuurile omase harduse asemel!
a
aiandipõlengust/ 2. jaanuar 2019, 15:20
Ja kui see värk ka kindlustatud oli, siis kindlustusel on kombeks leida, et nemad ei pea midagi hüvitama!...

s
Sigaduste Aasta/ 2. jaanuar 2019, 15:18
Olete ikka kindel et kindlustus selle kinni maksab? Minu meelest on suht standartne see, et kui mingi asi juhtub kellegi teadliku tegevuse tulemusena siis nad ei hüvita midagi....siiski loodan et see nii pole aga need kindlustusfirmad vingerdavad alati nii kuis saavad....
h
Hyljes/ 2. jaanuar 2019, 14:27
Ei tasu paugutada igal pool.
n
Naine/ 2. jaanuar 2019, 14:22
Meil on sarnane lugu. Rakett purustas autoaknaklaasi ja autosisu põles maha. Välja selgitada, kes tekitas kahju oli praktiliselt võimatu. Sest autoparkimisplatsil oli palju rahvas.
p
2. jaanuar 2019, 14:17
Plastmass on aianduses väga hea materjal, igal juhul parem kui puit.
s
2. jaanuar 2019, 14:15
Signaalraketid peaks ju olema rangelt ametkondlikuks kasutamiseks, iga mats seda supermarketist osta ei saa.
a
aitab, aitab/ 2. jaanuar 2019, 14:10
Huvitav jah, et minu lemmikud magasid nagu kotid, kui rakette lasti ja juhuslik paugutamine neid ka paanikasse ei aja. Äkki olete ise treeninud oma loomad paanitsema, selle peale ei ole tulnud?
k
kõik signaalraketid/ 2. jaanuar 2019, 14:08
ü
2. jaanuar 2019, 14:02
Ümberringi müüakse ju edasi neid rakette, kui ei saa osta Eestist siis ostetakse mujalt, või hõlma alt. Elu ei käi mööda teie tõmmatud jooni.

k
koppees/ 2. jaanuar 2019, 13:58
Siis tuleb kõik muud raketid ära keelata, kui signaalraketist süttis? Inimestel on ikka kummaline mõtlemine. Õnnetusi juhtus ka siis, kui poest ühtegi raketti osta ei saanud.
n
njaa/ 2. jaanuar 2019, 13:46
kindlustus küll, aga kui oled ikka midagi oma käega valmis nikerdanud kaunistusi jm, seda aega ja südant, mis sinna kulutati, ei saa rahaks panna, nii nagu ka 50 aastat tagasi istutatud abielutamme ei saa asendada uue tammeistikuga.
n
Neid lasti üles isegi Tallinna kesklinnas. Nägin vähemalt kahte./ 2. jaanuar 2019, 13:44
e
Eino Taruk/ 2. jaanuar 2019, 13:34
Ja mis keelamisse puutub, siis langevarjuga signaalrakettide kasutamine ongi nagunii keelatud
s
Sass1111/ 2. jaanuar 2019, 13:33
Põleng arenes kiiresti seetõttu, et kasvuhoones on õhust kõrgem hapnikutase- taimed ju toodavad hapnikku! Klaaside asemel kihtplastik polükarbonaat- omal on selline. Ei hakka katseid tegema, kuid tavaline pauguga rakett see küll olla ei saanud. See põleb liiga lühikest aega, et peale bensiini, paberi ja kuiva saepuru midagi süüdata. Kindlasti signaalrakett (eriti ohtlikud on N-liidu aegsed). Mäletan lapsepõlvest kui Rakveres lasti neid (90ndate keskel). Üks langes parklasse kellegi mosse kõrvale ja põles veel tükk aega. Kaasaegsed põlevad (vähemalt peavad) õhus ära, nendega peab ikka sihtima.
e
Eino Taruk/ 2. jaanuar 2019, 13:31
Kuna kindlustus oli olemas, siis elutöö jätkub
e
Eino Taruk/ 2. jaanuar 2019, 13:30
„Minu üleskutse oleks piirata rakettide ja ilutulestiku kasutamist,” ütleb Reeli Ungerson. „See on väga valus lugu. Üks rakett võib hävitada kogu teise inimese elutöö." Ikka peab keelama ja käskima. Tegelikult on soov ajuvaba, sest õnnetusjuhtumeid juhtub kõigi esemetega. Keelustame kõik? Kõigile manuaalid kaas, kööginoa kasutamine ainult eriloaga?
t
Tla/ 2. jaanuar 2019, 13:28
Esiteks antud hetkel saabad signaal rakette osta koik inimesed( vaadake nt handymani) reklaami. Teiseks plastik põlebki kiiresti ja hâsti. Kolmandaks isegi kui teatakse kes selle raketti lasi siis ühelgi inimesel pole iial sellist raha tagataskust võtta te ilmselt ei tea mis kasvuhooned ja tehnika maksavad, rääkimata kahjust mis tekkib lepingute ja tootmata toodangu pealt. Väga kahju

p
Peeter L./ 2. jaanuar 2019, 13:26
Pille ja Jaak. Jõudu teile selle üle elamiseks !!
O
@No/ 2. jaanuar 2019, 13:26
Olen näinud koduaknast neid sigalakkutäis püromaane.Ei püsi jala pealgi,aga pürotehnikat üritab süüdata.Kõige hirmsam-lastekari ka ümber.
O
@No/ 2. jaanuar 2019, 13:26
Olen näinud koduaknast neid sigalakkutäis püromaane.Ei püsi jala pealgi,aga pürotehnikat üritab süüdata.Kõige hirmsam-lastekari ka ümber.
a
Arusaamatu/ 2. jaanuar 2019, 13:23
Ei saa aru, miks meie seaduseloojad, valitsus ja veel teised pädevad ametkonnad (TJA) ei algata vajalikke muudatusi lõhkematerjaliseaduses hoolimata inimeste pidevast nurisemisest ja õnnetustest. Eraisikutele TULEB!!! rakettide müük keelata. Ei tea, mis peaks juhtuma, et see aastavahetuse õudne tulemöll ja taluvuspiire ületav müra tiheasustatud elurajoonides (näit. nn magalates) ükskord nende teadvusesse jõuaks?
n
No/ 2. jaanuar 2019, 13:20
Rs le ei, pidasin silmas inimesi, kes paugutavad aru andmata kus ja kuidas. Aiandist väga kahju.
e
ehk aitab juba?/ 2. jaanuar 2019, 13:03
Nõus, see tuleks keelata. Müüma hakatakse neid rakette ja paugutajaid rohketes punktides juba Novembrist, mida aastavahetusele lähemale, seda rohkem neid müüjaid on. Isegi turgudel müüakse autodest. Selline paugutamine ja raketitamine peaks jääma ainult spetsialistide teha, mitte poisikestele mängimiseks. Millal see kammajaa lõpeb? Paugutamisest stressis inimesed, loomad, linnud, segaduses merepäästjad, kes iga lolpea lastud signaalraketile reageerivad...
m
Mia/ 2. jaanuar 2019, 13:02
KH-ga nõus! See on ikka õudus kuubis ja keegi ei saa selgeks teha, kelle rakett see oli.
k
KH/ 2. jaanuar 2019, 12:58
Rakettide müük ja laskmine tuleb ära keelata tavaisikutel. Las lasevad selleks väljõppe saanud instantsid.

s
2. jaanuar 2019, 12:48
see ikka väga suur kahju.Rakettidega peaks olema ettevaatlikum ja raketilaskja peab tagama ohutuse.
u
Unimüts/ 2. jaanuar 2019, 12:47
Et nagu ilutulestiku kasutajad põmmutavad raketid ladude pihta, aga raketi müüja maksab. Varas teeb ka korteri tühjaks, aga süüdi on autotootja firma, millega ta varastatud kraami vedas
v
vaatleja/ 2. jaanuar 2019, 12:46
ok, tuli hävitas elutöö kuid kahjuks tundub tegu rohkem tahtliku süütamisena, sest raketist ei saa põlema minna nii suur ala eri tahkude pealt. Juhul kui eksin siis vabandan, kuigi mulle isiklikult jääb küsimärk õhku.
k
Kuuuurija/ 2. jaanuar 2019, 12:37
Kui mul oleks midagi nii suurt, kallist ja tuleohtlikku, siis oleksin uusaastaöösel tulekustutiga selle juures valvel.
m
Mitte ilutulestiku rakett/ 2. jaanuar 2019, 12:32
s
See/ 2. jaanuar 2019, 12:29
On see vastutus ja mõtlemisvõimetute inimeste maailm kes ei suuda kahte sammu ette mõelda. Ei maksa näppida asju millega toime ei tule.
l
2. jaanuar 2019, 12:22
loodame, et on kindlustatud. abiks ikka.
n
2. jaanuar 2019, 12:21
no kui juba on teada, et signaalrakett süütas, siis ei ole ju raske jõuda ka süütajani. sest palju neid signaalrakette ikka inimeste kasutuses on.

n
nurmenukk/ 2. jaanuar 2019, 11:59
Tõsiselt kahju. Aga vast õnnestub uus kompleks üles ehitada, kuigi see võtab aega ja raha.
n
2. jaanuar 2019, 11:56
Need firmad kes müüvad rakette,nende omanikud peavad selle kahju välja maksma,see oleks õiglane.
m
maakas/ 2. jaanuar 2019, 11:55
Selline see on, see plastmassi maailm...
t
tom/ 2. jaanuar 2019, 11:55
Kindlustus maksab hoone kahjud kinni. Kui on "tõsisem" kindlustus, makstakse kinni ka osa tootmise katkemise kuludest. Uue korraliku kasvuhoone saab igal juhul. Ja see pole halva mängu juures sugugi halb!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee