Maailm

Aeglane teenindus ja nõme bussijuht: Londoni politsei aasta kõige tüütumad hädaabikõned (3)

Toimetas Greete Kõrvits, 21. detsember 2018, 20:52
Bussijuhi kerglane käitumine ajas ühe reisija nii pahaseks, et pidas vajalikuks politseid teavitada Vida Press
Londoni linna politsei ehk kohalike kõnekeeles Met Police jagas BBC-ga kõige markantsemaid näiteid kõnedest hädaabitelefonile 999. Ikka selleks, et linnarahvale südamele panna: iga ebameeldiv olukord ei vaja politsei sekkumist.

Umbes kahest miljonist 2018. aasta 1. jaanuarist kuni 30. novembrini tehtud hädaabikõnest üle 21 000 on sellised, mis on politseile ainult nuhtluseks. Tühised, rumalad või üldse naljaga tehtud kõned, mis kulutavad aega ja ressurssi ning võivad takistada tõelisel hädalisel õigeaegset abi saada.

Kõnede seas oli näiteks keegi ennasttäis isik, kes pidas vajalikuks kutsuda politsei ühte pubisse, mille teenindajad talle piisavalt kiiresti hommikusööki ei serveerinud. Sarnane mure oli ühel kiirtoidurestorani Kentucky Fried Chicken külastanud inimesel, kes kurtis, et toidukohas on praekana otsa saanud. Kahtlemata tobe olukord einelas, kus praekana (Fried Chicken) nimeski sees, ent kindlasti mitte politsei tööala.

Mõned inimesed pole rahul ühistranspordiga. Üks mees helistas, et bussijuht lõi ukse tema nina ees kinni. Hiljem selgus, et buss oli rikkis ja juht ei lubanud kedagi peale. Novembris helistas 999 telefonile naine, kelle hinnangul oli bussijuht väga ebaviisakas, kuna vilistas terve tee liiga valjult. Kõnesid tuleb ka inimestelt, kes on mingil põhjusel liikluses teistega vaidlema läinud ja ootavad, et politsei tuleks ja nad õigeks tunnistaks.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee