Repliik

Majandusteadlane | Kes tahaks loksuda Rail Balticuga 13 tundi Berliini?

Endel Oja, majandusteaduste kandidaat, 18. detsember 2018, 13:44

39 KOMMENTAARI

a
Aja Lugu/ 19. detsember 2018, 17:53
Delfi 11.12.2018. "Tunne Kelam: Euroopa sõjaväelise liikuvuse olukord on murettekitav." Pole ullu! Küll Rail Baltic probleemi lahendab.Poolasse paigutatava USA tankidiviisi liigutamise probleemid kaovad nagu luuaga pühitult! Kümmekond tundi ja diviis on sajakonna kilomeetri kaugusel Peterburist!
p
Palju õnne!/ 19. detsember 2018, 13:58
Loksuge aga bussiga Berliini muidugi! Jõudu sellega!
j
juga/ 19. detsember 2018, 11:41
Teegelikult ei anna see meile midagi. Transiidivoogusid ei tule samuti, kuna on väljagi öeldud, et raudteel on 3 korda kallim vedu kui rekkadega. Samuti on näiteks Saksamaal rongipilet üks suht kallimaid asju. Hamburg-Berlin 280km. Pilet maksis 82 euri. Kas keegi loodab, et meile siin hakatakse pileteid müüma sümboolse hinnaga?
n
19. detsember 2018, 11:03
Need "#targad" ei tea, et iga peatus reisijate peale ja mahaminekuks võtab aega ja keskmine kiirus Tallinnast Berliinini kujuneb üsna kesiseks! Veel hullem on kauba vedu, sest jaamades ümberlaadimisele kuluv aeg ok kordades pikem! Peaks olema selge, et see projekt on surnult sündinud!
t
Tarmo Geidik/ 19. detsember 2018, 09:34
Bussipilet berliini oli 60 e nii et reisjaveos ka konkurentsivõimetu.
k
Kristo/ 19. detsember 2018, 09:13
Majandusteadlane pole vist iialgi rongiga sõitnud. Ehitage valmis ja jätke see hala. Mis kuradi Kagu-Eesti needus jne....Kui infra on valmis saab sinna lisasid juurde liita.
e
eelistan rongi/ 19. detsember 2018, 07:59
ja suurema heameelega sõidaks mugavas rongis kui tiibadega kirstus. aga see on minu arvamus.
t
Tiit Kirss/ 19. detsember 2018, 07:16
Kirjutasin, et juhtivad parteilased pistavad tasku priske nutsu, aga moderaator leidis, et see kommentaar ei vasta reeglistikule. Kas see on nüüd see uus sõnavabadus keskerakonna moodi ????

l
Lisaks/ 19. detsember 2018, 07:10
niipalju teavet, et mingit otserongi Tallinn-Berliin ei tule. EL-is on kombeks lühikesed otsad, nt Tallinn-Kaunas, Kaunas-Warszawa ja Warszawa-Berliin, seega tuleb nagunii 2 korda ümber istuda teise rongi. Palju seal ootama peab, sõltub juba sõidukavast.
k
Kagu -Eesti needus, Tallinna jõmmide rõõm/ 19. detsember 2018, 00:19
Kagu - ja Ida - Eesti jaoks tähendab Rail Balticu Pärnu trass tõelist hävingut. Hullemana kui katk viib ta meie regiooni täielikule mandumisele.
h
H/ 18. detsember 2018, 21:41
Noo mina läheks rongiga küll pariisi ja londonise misse 15 tundi sõita on nuijah aga eestlane ongi alaarenenud ei tea suurtest asjadest midagi
k
./ 18. detsember 2018, 19:29
d
doh/ 18. detsember 2018, 19:27
ma ei saa siianu aru pärnu rongi peatamises. öeldakse, et rail baltikuga hakkab saama. nuu kuulge, toimiv trass oli juba olemas. tegeliku põhjust ju polnud või oli keegi pärnu sõitva rongi vastu?
n
Nipi/ 18. detsember 2018, 19:09
Väidetavalt kujuneks öörongi pilet kallimaks kui lennuk+hotell?
r
Riia-Moskva-Kasimatu/ 18. detsember 2018, 18:52
Ma olen 2x Berliinis käindu lennukiga a 89 euri, nii et midagi peaks selle RB-ga ette võtma, enne kui hilja pole..tegelikutl võiks kõik mulliajajate jaoks ühe ilusa seina ehitada.., kui seina näevad, siis ikka mõtlevad...et ikka ei ole nii..kulutame raha, pärast ütleme, et no näed..vale arvestus...
t
Tuuslar/ 18. detsember 2018, 18:40
Warsavisse jõuab. Testitud.

p
PP/ 18. detsember 2018, 18:12
13 tunniga Berliini ei jõua kuidagi sest Warsawis toimub ümberistumine Berliini rongile.
p
peet/ 18. detsember 2018, 18:09
Istud õhtul kell 8 rongile, sööd ja magad rongis ja hommikuks oled Berliinis kohal. Või siis lendad lennukiga, ööbid hotellis ja maksad nii lennuki kui hotelli eest.
a
arvamus/ 18. detsember 2018, 17:51
Eile oli ETV saates Välisilm,kus räägiti,et Hiina oma Siiditee raudteega vallutab maailma,milledega saab sadamate ja muu vara omanikuks.Ameerika sellepärast ei lase hiinlasel vabalt oma maal toimetada.
p
Puhh/ 18. detsember 2018, 17:46
Railbaltic tuleb nii või naa, sest see on puhas militaarobjekt. Rahvast ainult lollitatakse.
m
Ma loksuks küll/ 18. detsember 2018, 17:37
A selleks peab olema Vene diiselrong ja kokkukeevitamata raudtee! Jääb veel küsimus, kuidas Poolast läbi saada?
r
reku/ 18. detsember 2018, 17:34
Kui Railbaltika läheb inimasustustest mööda, mis vahe siis on, mitu tundi see sõidab.
t
Tegelikult on vaja kiirusele 160 km/h vaja rekonstrueerida/ 18. detsember 2018, 17:33
a
Aga/ 18. detsember 2018, 17:22
Mina küll tahaks. Pole lennuhirmust korralikult kunagi üle saanud ja eelistan iga kell rongi.

j
Jaan/ 18. detsember 2018, 17:18
Mida teab nõuka aegne majandusteadlane turumajandusest?
p
pp/ 18. detsember 2018, 16:31
Parem loksuda rongiga 13 tundi kui olla autoga tupikutes ja politsei meelevallas. 13 tunniga ei sõida ühegi autoga Berliini, isegi mitte Warsawisse ei jõua 13 tunniga.
v
Vesterbacka ütles, et mõttetu on ehitada aeglast ehk vananenud tehnoloogiaga raudteed. / 18. detsember 2018, 16:22
p
pole/ 18. detsember 2018, 15:36
r
Rikkis nagu vanaisa kellapendel/ 18. detsember 2018, 15:35
Lõpetage see Endel Oja majandusteadlaseks nimetamine. Õigus, ei saa ju, see mees ise tituleerib ennast teadlaseks, aga ühtegi tõsiseltvõetavat teadustööd pole juba aastaid ette näidata. Täielik farss. Ei hakka rääkimagi sellest, et raudteeasjadest mees midagi jagaks. Puhkaks äkki jalga nende ülemöödunud kümnendi teadmistega, see muutub tragikoomiliseks juba.
ä
ärimees/ 18. detsember 2018, 15:26
Kuna tegemist kõigest kandidaadiga, on andeksantav, et paljudest asjadest ei jaga. Lennuk on üks kõige ebakindlamaid liiklusvahendeid. Kõik on ilmselt kuulnud, kuidas reisijad ootavad tundide ja päevade kaupa ärajäänud või edasilükatud lende tehniliste probleemide, terroriohu, ilmastiku või teab veel mille pärast. Ja mõni väike vulkaanipurse võib katkestada lennuliikluse lausa kuudeks. Seega võib juhtuda, et jalgsi jõuab kohale kiiremini. Aga seda, et antud raudteele Euroopast eraldatud ja edaspidi eraldatavat raha ei saa kasutada muuks otstarbeks, peaks isegi kandidaat teadma.
v
Van Ames/ 18. detsember 2018, 15:10
Ja mida sealt üldse otsida, koduski hea.
m
Mihkel/ 18. detsember 2018, 14:38
Kullerike, majanduses kehtib printsiip, et kui mingit kaupa on piiratud koguses ja sellel on tarbijaid, siis hind kasvab. Tänasel tarbimisel peaks varusid jätkuma 45-50 aastaks, kuid tarbimine jätkab kasvu. Majanduslikus agoonias siplev riik võib rahamurede leevendamiseks ajuti suurendada naftatoodangut ja lüüa sellega hinda turul alla, kuid selle hinnaga tootes ei jõua naftatootmist uuendada. Loota, et vähenenud varusid müüakse jätkuvalt tänase, suhteliselt soodsa hinnaga, oleks liialt naiivne. Elektrit aga, teatavasti, saab toota ka muudest allikatest.

e
Elon/ 18. detsember 2018, 14:28
10 aasta pärast veavad isejuhtivad elektri veoautod.
k
kuller/ 18. detsember 2018, 14:25
Mikuke, vaata parem naftahinna trende ja OPEC-is toimuvat. Ei ole see fossiilkütus midagi nii "progresseeruvalt kallinev". ja ega see rong hakka sul seal lufti ja liebega liikuma, kuskilt peab ka elektrienergia tulema
k
kuller/ 18. detsember 2018, 14:23
Ei tahagi keegi, see on ju kaubaliiniks plaanitud. Ükski turist, Brüsseli bürokraat vm ei viitsiks 13h rongis loksuda, eriti veel teadmisega et lennukiga oled max 2,5h kohal.
h
häma!/ 18. detsember 2018, 14:18
Rail Baltikuga ei saa Berliini. Sellega saab Poola piirini.
m
maakas/ 18. detsember 2018, 14:15
e
Elon/ 18. detsember 2018, 14:01
Parem oodake 10-20 aastat ja siis peaks tehnoloogia hyperloop-i jaoks “valmis” ka olema. Kasutage antut raha Iklast Tallinnasse 4 realise tee jaoks.
l
lugeja/ 18. detsember 2018, 13:59
Oja peaks ju teadma, et Salomets peab ju seda va rb projekti kaitsma nagu Matrossov kunagi sõjas tegi. Kogu kehaga viskuma dzoti ette. Mille eest talle muidu nii hästi makstakse? Igaljuhul mitte vaikimse eest. Kui hästi ei makstaks oleks vait kui sukk.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee