Eesti uudised

Kristina Kallas pühapäevasele intsidendile järgnenud isiklikest rünnakutest: varsti ei julge keegi EKRE vastu sõna võtta

Ohtuleht.ee, 14. detsember 2018, 16:27

383 KOMMENTAARI

m
Muide ...../ 28. detsember 2018, 12:36
Kristiina on õppinud Budapestis Sorose tuleviku ülikoolis
m
Mart/ 16. detsember 2018, 18:54
Pr. Kallas. Kas te ise ei adu, et teie jutt on ju puhas demagoogia. EKRE on tulnud, et jääda. Palun leppige sellega ja lõpetage ebakonstruktiivne lumehelbekeste hala.
a
Arutleja:/ 16. detsember 2018, 14:00
EKRE-l järgmises Riigikogus ca 22 kohta. Edu neile!
e
Enn/ 15. detsember 2018, 19:56
Salliv tädike tahaks nii hirmsasti EKRE vastu sõna võtta, et ajab asjad segamini- tegu polnud ju üldsegi EKRE meeleavaldusega ja EKRE ei puutu üldse teemasse. Jäägu ikka mõistlikuks!
t
Tõde on valus kuulata/ 15. detsember 2018, 15:35
k
Kiisu/ 15. detsember 2018, 15:21
Õige pole seda EKRET vaja rikub eesti riigi ära.
t
to Mis ma nägin/ 15. detsember 2018, 14:25
Palgaline, esiteks sina kindlasti ei osalegi sellistel üritustel. Teiseks, kuidas peavool maksab räige valetamise eest. Odinlased ei puutunudki räuskavat ja tõuklevat sakslast.
g
great suxess/ 15. detsember 2018, 14:11
ja läinud see teema avalehelt oligi paari tunni eest. asemele tuli lenna kuurma, jõuluõllede testid ja laskesuusatamine.

a
azza/ 15. detsember 2018, 12:05
Millist Eestit näeb pr.Kallas oma nägemuses?Lammastena vaikivat ja paratamatusega leppivat mijonilist karja?Kas meile on ikka hädasti vaja kõride lõikamist,kaootilist pussitamist,massitulistamisi ja vägistajate gänge?Ei ole vaja hakkata pilduma loosungeid euroopalistest väärtustest : seda massi ,mille sisse imbumist rahvas oma protestidega üritab vältida ei koti need väärtused karvavõrdgi - nemad tulevad siia oma väärtustega ja hakkavad neid vahendeid valimata ka ellu viima.Ja ei tasu hakata seletama ka seda,et iga immigrant ei ole terrorist -paraku on iga terrorist siiski immigrant
z
Zum letzten Mal wird Schwanz geblasen/ 15. detsember 2018, 11:56
Die Strasse frei für kleine Kinderwagen! Die Strasse frei, for angry beta cuck. Es schau'n auf seinem Arsch voll Hoffnung viele Schwulen Der Tag für von hinten ficken bricht an!
e
e. / 15. detsember 2018, 11:41
Vana kommunist! Järgmine kord too siia Helme laimamise asemel konkreetseid näiteid tema toimetatud või kirjutatud punapropaganda artiklitest.
m
mees51/ 15. detsember 2018, 11:37
Loodan ka, et virgunute hulk on suurem uinujatest. Aga omast perest tean kurba näidet naisterahvast, kes miskipärast on veendunud, et EKRE 'peab vihakõnet'. Silmaklapistatud inimesed ei kao kahjuks kuhugi. Neile võid kasvõi puuklotsidega ette näidata, et 2x2 on 4, kuid nemad ajavad ikka oma joru. Nad ei salgagi, et otsustavad mitte tõe, vaid 'näo meeldivuse' järgi. Nad ei saa aru, et rahva äraandjate tõttu on rahvuslaste pisut ärritunud kõneviis paratamatu. Ütleb vanasõnagi, et rahvuskonservatiiv vihastub siis, kui talle valetatakse, multikultitolerast aga siis, kui kuuleb tõtt.
a
Ann/ 15. detsember 2018, 11:31
Üritavad ennast puhtaks pesta, ei tasu selliseid inimesi küll uskuda ja valida! Eesti 200 pale paljastatud!
p
probleemi lahendus/ 15. detsember 2018, 11:27
Probleem on selles ,et meie riigis puudub julgeolekuteenstus,kes sisevaenlasel näpud sahtli vahele paneks.Esiteks tuleb teabeameti kabalistlik tsunft laiali saata ja asemele rajada tõeline julgeoleku teenistus,kes esmalt lähtuks oma rahva huvidest.Teisest küljest,ei ole selleks valijate mandaati.Ise valisite selliseid,siis arvestage ka tagajärgedega.Rahvas on valinud kaose ,siis las saavad selle.Küll Allah aitab õiglaseid!
1
18:29 isamaa valija/ 15. detsember 2018, 11:27
Enne valimisi on isamaa, peale valimisi saab sellest jälle kommude puudel, nagu seni nähtud.
p
Paras teile. Karma is a bitch./ 15. detsember 2018, 11:26
Aga taheti saavutada seda, et keegi ei julgeks enam midagi liberaal-sotsialistide vastu öelda. Ja et keegi kuskil ei kobiseks midagi ei mugavuspagulastest, ei islami terroristidest Euroopas, ei rahvusriikide hävitamisest ega homoagenda rünnakutest normaalsete inimeste vastu. Saite nüüd selle eest, et 24/7/365 käis peavoolumeedias EKRE tampimine.

4
405 komm/ 15. detsember 2018, 11:19
Vaadates komme, tekib lootus, et inimesed saavad saavad lõpuks meie poliitikute palgeist aimu. Ehk realiseerub see ka valimiskastide juures. Aega on vähe ja vaenlased ei maga
v
Vale / 15. detsember 2018, 11:19
Eesti 200 juhtfiguur pole vaevunud isegi kindlaks tegema kes antud Vabaduse Väljaku ürituse korraldas ja lahmib vihaõhutavaid süüdistusi EKRE suunas. Selle koosoleku rändepakti vastu korraldas mitteparteiline ühendus Terve Eesti eest MTÜ, mis ei tegele valimispropagandaga. Kui 100 aastase ajalooga riiki on 70 aastat valetamistega valitsetud, siis lõpuks saab ka mõõt täis. Nii labaste valedega läbi lüüa, no anna jumal inimesele mõistust, rahvas pole pime, nad näevad mis toimub ja oskavad ka järeldusi teha. Juba Lennart Meri ütles kunagi, rahvas pole loll.
h
Helmede endi loosung "anname tuld"/ 15. detsember 2018, 11:14
Kristina võiks helmedele anda tuld seaverest või .rasvast kuulidega.. Keegi viga ei saaks aga kasvatuslik mõju pidavat olema kohene.
p
pets/ 15. detsember 2018, 11:12
Psühholoogiliste uuringute kohaselt on 5–6 protsenti inimestest psühhopaadi-sotsiopaadi kalduvustega ja üks sotsiopaadi omadusi on pürgimine võimule vahendeid valimata. Välise sarmi ja demagoogilise kõneoskuse varjus on aga nartsissistlik eneseimetlus, kahetsustunde, häbitunde, halastustunde absoluutne puudumine, patoloogiline valetamine, inimestega manipuleerimine.
l
l/ 15. detsember 2018, 11:12
jumal tänatud, et ei julge, jääbki ehk riik lammutamata.
a
Ajaloolane/ 15. detsember 2018, 11:11
Kui Hitler tuli võimule, tekkis samasugune õhkkond.
2
21:37 /Oled sa pime või kurt/ 15. detsember 2018, 11:06
Fotograaf ei puutunud sõrmeotsagagi fritsu, kui see kallale kargas. Miks peab inimene valetama? Sest sinu isikus on see ainuvõimalik oma häbematuid tegusid kaitsta.
a
Alustate ju ise agressiivselt oma erakonnaga/ 15. detsember 2018, 11:01
Ekre ja Ekre.See pühapäevane üritus polnud ju isegi ekre üritus

n
Nüüd on kõiges EKRA süüdi,/ 15. detsember 2018, 11:00
ei soovi enam näha seda naist ajalehe veergudel, nii ebameeldivaks on ta muutunud selle lühikese ajaga, oleks hea, kui nad terve erakonnaga tagasi astuksid.
e
Eestlane/ 15. detsember 2018, 10:59
Kallas on nagu koopia vene politrukist. Eestile ja eestlastele on sellised välismaalased alati probleeme ja kannatusi tähendanud!
n
Nonii / 15. detsember 2018, 10:56
Tegelikult oli see punt suurem seal .Kui ma ei eksi siis Kristina Kalleas isiklikult on seal tagapool ( valge kraega mantliga)koos ühe filmimva isikuga .NB vaadake need kaadrid veelkord üle.rd
2
22:45 ja sada haugatust lisaks/ 15. detsember 2018, 10:55
Kas sul tõesti millestki rääkida pole, kui ainult üksikud haugatused? Kas see ongi ru-200 tase? Maha ja maha, kas nii nagu tyrand oma postitustes?
s
sõimaku/ 15. detsember 2018, 10:53
kelleks tahes. mul see nagu hane selga vesi.
j
Jah Kristiina , paistab ,et tõmbasid oma erakonnale teki lõplikult peale. Valin EKRE/ 15. detsember 2018, 10:47
e
Ex-soomlane/ 15. detsember 2018, 10:46
Ehk põhjus on siin et nii paljud eestlased teavad milliseks olukord on Soomes läinud. Seal on ainult üks tõde ja see on et islam supermehed on soomlaste uued peremehed. Ja kõik kes pole 100% nõus, on fasist-rasistid. Soomlased sallisid olukorra areneda selliseks ja nüüd on liiga hilja sest 195 / 200 kansanedustajaa on nõus ja põlvedel uue supermees dogmaga. Lisaks valimisis pole võimalus mõjutada sest kõik erakonnad kes tegelikult võivad olla valitsuses, on nõus. Ainult valik on et millise kiirusega asendame soomlased. Mitte ühtegi kontsessiooni ei saa anda tolerastidele, see tee on lõpmatu.
l
Lembit/ 15. detsember 2018, 10:41
Aga ta ju vastaski läbi oma partei akuuna-tibi. Me oleme kõik fašistid ja oma last laiaks rammiv saksa antifa-pätt ei ole milleski süüdi, tahtis vaid sõnavabadust.

0
08:40/ 15. detsember 2018, 10:37
Just nimelt, vasakäärmuslastest populiste kardabki rahvas.Emorid jätavad nimelt täpsustamata, et valitsevale klikile meeltmööda olla. Korruta aga oma teese lõpmatuseni, küll me usume!
e
ei/ 15. detsember 2018, 10:37
Ei olnud üksiku parteiliikme libastumine kandvate parteifunktsionääride ühine korrasldus oli. Seda oskab Eesti rahvas vääriliselt hinnata, ma ei te akidas te mõtlete aga valisite suuna, mis eestlased vihale ajab, ärge imestage oma valimistulemuste üle. Kui juba laps ohvriks tuua, siis ..... Kõrgharitud doktroid ja magistrid, kust tuleb selline ussisugu?
t
tõesti kole vaadata/ 15. detsember 2018, 10:31
Minu jaoks on kole vaadata, kus igasugused nimetavad ennast rahvaks. Mis õigusega varastad ülejäänud inimestelt õiguse olla rahvas.
k
Kallasele...ootame vastust/ 15. detsember 2018, 10:17
Kallas, kus teie nn."erakonna" koduleht on??? Mingi fatsebooki viide ainult. MIKS ei ole teil ühtegi kontakttelefoni leida??? Ja millal !!!! saame kuulda teilt sealt vabandust eestlasi FAsHISTIDEKS sõimamise eest
r
rob/ 15. detsember 2018, 10:10
huvitav, et nii venelased kui sakslased sõimavad eestlasi fasistideks. Eestlaseks olemine ajab vist väga närvi ja seepärast on EKRE ka rünnaku all jälle
l
Lapsed ka hakkasid irvitama selle 08:34 üle.../ 15. detsember 2018, 10:10
08:34 näeb ikka seda, mida see "jeesti" 200 ladvik käsib. Kas seda ka nägid, et see lapsega provokaator miskipärast erakonnast minema lidus....IRW....ei tea miks?
n
Nojah/ 15. detsember 2018, 10:08
Tüüpiline ju, et punasotsidest ekre vastalised ei kohku siin mõnitamast ja koguni laimamast.....need juba vahendeid ei vali, kasutavad koguni lapsi just nagu euroopasse roninud moslemitest tapjabande
s
Sorbiinhape/ 15. detsember 2018, 10:06
Pole veel künnistki ületand, aga juba valetavad. Häbi.

p
Punahaisulised ka kohal/ 15. detsember 2018, 10:05
Ainid elavad selles punasotsialistlikus haisus....miskipärast endale Aleksei asemel eesti nime krabanud siin esinemiseks.
e
E/ 15. detsember 2018, 09:59
See 200 võiks omale hümmniks võtta .etokese sõitseva võõpstast potta kuurmaga.
t
teen/ 15. detsember 2018, 09:58
lehe lahti ja vaatan, polegi uudiseid, ikka vana vildak lugu eesotsas
M
Груз 200/ 15. detsember 2018, 09:58
Massoonidele-soroslastele on ikka meeldinud oma tegevuse ja päris eesmärkide kohta ka vihjeid anda. Груз 200 on nimena mõeldud vihjama surnud või surevale Eestile aga välja kukkus hoopis nii, et nimi vihjab hästi sellele, mis juhtub selle nn erakonna endaga.
v
Võts/ 15. detsember 2018, 09:49
Julgeb ikka, aga ärge valetage.
k
Kole vaadata,/ 15. detsember 2018, 09:49
kuidas riiki edasi hävitatakse võimu nimel, rahvast pettes.
K
Tädi/ 15. detsember 2018, 09:48
Kas tuleks ka kunagi mõni puhas partei ja eestlastest koosnev? Need susser - vusser ja segarahvustest on ära tüüdanud, varsti musselmannid ka hulgas kui juba polegi?
k
Karl Vaino/ 15. detsember 2018, 09:46

k
Kristiinale/ 15. detsember 2018, 09:43
Kui suust llli loba ja ka suis teadlikku valet välja ajada, siis tuleb olla valmis ka "isiklikeks rünnakuteks". ning ei pea selleks ekre fänn olema
j
Jah/ 15. detsember 2018, 09:41
Ekrele tuleb vastu hakata siis, kui nad teevad midagi valesti, aga praegu saab neile ette heita ainult räigevõitu sõnavalikut. See mida nad sisuliselt räägivad on aga seni küll peajagu üle teiste parteide.
n
Nojah/ 15. detsember 2018, 09:35
jälle uus skämm: iiisiklikud rünnakud. Jälle sihuke ämbri pähe panemine, mille kinnituseks ei tooda mingeid tõestusi. Parteid, kelle poolel on süvariik, politsei, kohtud ei on ise lööjad kõigepealt! Aga rahva viha on nad ära teeninud täiega!
e
ehh/ 15. detsember 2018, 09:35
Ära aja jama suust välja. Su tegelik pale on paljastatud.
s
sõna võtmisest/ 15. detsember 2018, 09:34
Miks peaks üldse EKRE vastu sõna võtma? See oleks ju sama mis eestlaste ja Eesti riigi vastu sõna võtta. Pealegi pole "fašist" karjumine mingi sõnavõtt.
m
Ma ei ole ekrest/ 15. detsember 2018, 09:33
ma ei tahaks teist (parteidest) kedagi valida,sest mulle tunduvad praegu kõik halvad valikud.Eesti 200 peale lootsin,sest adverteerisite ennast omadussõnadega:uus,aus,läbipaistev...Siis tuli see nimejant ja kärujant (ok,võibolla üksiku parteiliikme libastumine) ja sellele järgnev musta valgendamine,nagu seda on teinud kõik vanemad parteid,oma ämbritega.No ei ole uus poliitika,ikka seesama vana.
e
Ebaõnnestunud provokatsioonid/ 15. detsember 2018, 09:28
ajavad virisema-- näe kui paha on EKRE!???
t
to Ain/ 15. detsember 2018, 09:18
tuuluta-tuuluta, mina seda sõnniku haisu ei tunne, aga kohe tundsin küll, kui kommentaari lahti tegin, siis sain aru, et see hais on pärit Ainist

v
V/ 15. detsember 2018, 09:01
Vigala Sassi väljaõeldud sõnades oli mõte,et meie rahvus on hävitamatu olnud tänu oma usule. Aga uus liit üritab seda hävitada ja on seda seda suudetud läbi silmakirjalikusele. Ilusad valiimiseelsed lubadused on kõik ainult lubadused kui koht soojal diivanil on olemas , edasine seaduste vastuvõtmine oma huvides, milles siiani pole kodumaa huvides ja rahva tahtega kooskõlas. Võtate vastutuse ja lubate oma eesmärgi nimel kõike ,aga midagi tegelikult ei muutu. Jäänud on ainult sõjakus ja rahulematus inimhinges. Kirjalik lubadus ja isiklik tõotus , anda vanne ja teeni inimest.
m
Marta/ 15. detsember 2018, 08:59
Ekre on hea partei.Miks tema vastu peab vihakònet pidama?
j
Jansa/ 15. detsember 2018, 08:50
Ekre vastu sõnavõtmine võrdub Eesti Vabariigi vastu sõnavõtmisega. Ainult riigi vaenlased saavad sõna võtta erakonna vastu, kes võitleb Eesti suveräänsuse ja aadete eest.
ä
ärikas/ 15. detsember 2018, 08:48
rumaleestlaste häältega riigikokku pääsenutena keeraksid nad kohe oma valijatele selja. Seda on nende hoiakutest tänagi näha.
e
E/ 15. detsember 2018, 08:47
Kogu selle pundi karglemineon SEtu hüppas ,setu karas.....
i
ignorant/ 15. detsember 2018, 08:46
tühi tünn , aga muudkui kõmiseb.Milleks sellised veel riigi sedusloomet korraldama ?
s
15. detsember 2018, 08:45
Sinusugusest ei ole isegi kahju ja kui kartma hakkad tõmba kõik juhtmed seinast, pane tuled kustu ja käi P.
p
15. detsember 2018, 08:44
Palun too mõni näide viha õhutamisest ja vägivallatsemisest? Sedauuringut mine uuri koos Gruz200 liikmetega peegli ees.

t
to Mõne/ 15. detsember 2018, 08:38
kes nendest istunud, palun nimesid ? Teiseks, kes vabaduse väljakul kurjategija oli ? mina nägin seal rumalt sakslast, kes kasutas kilbina oma last
m
mõtleja/ 15. detsember 2018, 08:24
jajaa võtku ekre võlgu aga, lasku kõik põhja ja siis koos vahmiilijaga peitu pugeda.
e
ega/ 15. detsember 2018, 08:21
nad kõik on naljanumbrid. mina tahan, et aktsiisid langeks. tahan näha mis kamp neid alandab või külmutab vähemalt 3aastaks, et saavutada mingigi stabiilsus.
j
Joss/ 15. detsember 2018, 08:19
Positiivne rahva tulevik,Kristiina Kallas.tõmba Eestist uttu ja ära rohkem võimle siin.
e
ee/ 15. detsember 2018, 08:18
200 on äriprojekt, valimiseelse musta töö tegemiseks.
j
Jüri/ 15. detsember 2018, 07:59
E200 pole muud kui ärahüpanute punt selgrookseid indiviide,punt kes mõistab ainult alatuid võtteid(vägivalda),muutuvate seisukohtadega ahned tegelased on ühiskonnale äärmiselt kahjulik(oma loomult on nad reeturid,neid võib võrrelda "käoga"kes muneb muna võõrasse pessa ja koorudest tibuna loobib "võõrad"pesast).
n
Neile, kes veel IKKA aru ei saa, mis TEGELIKULT toimus:/ 15. detsember 2018, 07:59
http://youtu.be/Kcr6mTTfyGM http://youtu.be/RQw5-KeLmLA https://youtu.be/A7MPRpnow8Q 1) lülitage oma aju sisse. 2) vaadake videod rahulikult ära. 3) ja otsustage ise, kes on provokaator ja RÄIGE valetaja ning kes mitte...
e
ei viitsigi seda/ 15. detsember 2018, 07:55

v
vanamemm/ 15. detsember 2018, 07:49
Arvan pr. Kallas, et teie tegevuse tagajärjel ei ole enam Eestit--on Estonia, Estland, ei tea kuidas araabia ja suhhaiili keeles kõlab Eesti: Ah, et olete mures, et "haiged" eestlased lõpuks oma arvamust julgevad avaldada. Muidugi mõista on see "esmakordne!", aga 2007, olete unustanud? Suruda ühte kooli enda ümber "turvaruumi" vajavad eestlased ja karjarahvas venelased--kes on kaotajad, ütlevad teile psüholoogid. Ühiskond ongi katki, aga teisugused lisavad veel hagu, mitte ei ravi.
m
Mare/ 15. detsember 2018, 07:47
Ekrele tuleb vastu hakata, diplomaatiaga, mitte kõige nõrgemate, lapsevankritega,kus laps on sees, pidage see meeles pr. Kallas.
n
nii siis/ 15. detsember 2018, 07:43
huvitav kui suure häälteenamusega otsustas kaup200 juhatus korraldada provokatsiooni või oli korraldamise poolt terve juhatus .
r
rahvas/ 15. detsember 2018, 07:40
tuleks kogu see 101 sealt välja suitsetada palk miinimum ja hüvitis tulemusega töle tagasi omal kulul ka lõuna
l
Liiga palju ajaloolasi Eesti poliitikas,ehk saaks kedagi kes majandust jagab./ 15. detsember 2018, 07:26
q
qq/ 15. detsember 2018, 07:20
j
Jüri/ 15. detsember 2018, 07:19
Minu kokkuvõte,kui jätad peale kakal käimist pepu pühkimata ja püksid jalgapaned on viimased määrdunud ja haisevad.Neis "pükstes"olemine hautab pepu ja viimast pärast vaja ravida.Aga millega!
k
Kui/ 15. detsember 2018, 07:18
võrrelda kogu seda solki, mida Эстония99 ja Luige Hansu peavool on konservantide pihta valanud ja kuidas Кристина bratvaad on juba eos pilpa peal kantud, siis peaks konservandid juba ammu surnud olema.

m
maamiis/ 15. detsember 2018, 07:15
Selline targutaja juhib mingit parteid, häbi!
m
ma ei julgeks oma lapsi/ 15. detsember 2018, 06:49
Tallinna ülikooli saata, kasvatavad seal lumehelbekesi välja.
e
15. detsember 2018, 06:37
Eks See intsident tõmbas uuele erakonnale vee peale. Nii madalale pole veel ükski poliitik langenud, et läheb lapsega kuhugi provotseerima. Kasutades last kilbina. Õudne tsirkus ikka. Isegi omaaegsed Kallase/Laari sigatsemised pole nii madalad. Ja nüüd tulla teisi süüdistama....häbi...HÄBI
t
Teisitimotleja/ 15. detsember 2018, 06:36
Ma ei näe ühtegi põhjust, et EKRE vastu oleks vaja sõna võtta. Igati aateline ja korralik erakond
t
t/ 15. detsember 2018, 06:12
nagu resbublika lubas ja kadus midagi ei teinud.jama keeras kokku lihulas
s
sots on sots on sots/ 15. detsember 2018, 06:04
"Mina ja erakonna juhatus ei pea aga õigeks seda, et Florian peab erakonnast lahkuma ja Eesti poliitikast tagasi tõmbuma. " Kas Florian Hartleb on Eesti kodanik? EV Põhiseaduse § 48 nimelt teatab väga selgelt: Igaühel on õigus koonduda mittetulundusühingutesse ja -liitudesse. Erakondadesse võivad kuuluda ainult Eesti kodanikud.
k
Karin/ 15. detsember 2018, 04:23
Kust Acuna ja Teele taolised oma rahvuse reeturid tulevad ? Niivõrd vaenulik veel see Acuna, kust tuleb noorel naisel selline tigedus ? Kui nad muidugi üldse on eestlased, seda ju täpelt ei tea.
a
Arne/ 15. detsember 2018, 03:54
Siin jahutakse EKRE-st, aga see polnud nende miiting. Eesti ühiskonna toetuseks ja rändeleppe vastu loodi parteide väline organisatsioon. See tähendab, et ka E200 oleks saanud sellest osa võtta. Nemad läksid seda ründama, arvates et EKRE ORGANISEERIB. Selle liikumise juhtkonda kuulub HARRI RAUDVERE. Nad tahavad olla parteide välineorganisatsioon aga on hulle kes kleebivad neile partei nimesilte külge.

r
RS2/ 15. detsember 2018, 02:53
Ja leppele alla kirjutades, liigub Eesti ÕUDUSÜHISKONNA poole. Seega kahest pahest väiksem on ikkagi HIRMUÜHISKOND.
k
Krat pärnust/ 15. detsember 2018, 02:53
kas pildil on naine või mees?
k
Kahjuks ei lase püüdlikud moderaatorid absurdsustele tähelepanu juhtida/ 15. detsember 2018, 02:27
Ära nüüd üle kah pinguta! Kõigepealt õpi natukenegi ajalugu. Kui too sammas Lihulas Madisoni poolt üles pandi, siis oli EKRE loomiseni veel vähemati 20 aastat aega. Seda erakonda polnud tol ajal ju veel üldse olemaski. Kuidas nad siis samba avamisel midagi teha said? Või on EKRE liikmed mõne püüdlikkusest pingutava kommentaatori arvates ehk äkki lausa ajarändurid?
t
to valijad 01.:46/ 15. detsember 2018, 02:09
kahtlemata. Sest suur osa rahvast hääletab ju interneti kaudu, e-valimistel. Serverid on aga teadagi, kelle käes!
m
Mina julgen EKRE vastu sõna võtta aga pole ju põhjust/ 15. detsember 2018, 01:16
Aga Laip200 on masendav oma alatuses
o
Olgem täpsed/ 15. detsember 2018, 01:10
Lapsega rammimine ei ole EKRE vastu sõnavõtt.
s
Selline jura ei lähe ilmselt ka gruz200 enda liikmetele peale/ 15. detsember 2018, 01:01
Valetada oskab aga valetab valesti
k
kõik valima/ 15. detsember 2018, 00:39
kõik valima https://www.youtube.com/watch?v=CBdAgEYmG84

h
Hääl saalist/ 15. detsember 2018, 00:39
Jätke meelde, et tegu ei ole eestlasega ja nimi kirjutatakse ühe i-ga- Kristina. Ja erakond on selle juhi emakeeles Jesti Dvesti!
j
juga/ 15. detsember 2018, 00:34
Ja Sinu koht on tumedat tagumikku limpsimas? Eestlane?
r
Roosi/ 15. detsember 2018, 00:32
Kiitus odinlastele nende viisakuse,tasakaalu ja käitumiskultuuri eest.Mina ei tea kas oleksin suutnud olla nii tasakaalukas,kui mind oleks lapsevankriga tulnud nügima fašismi hällist Saksamaalt tulnud sakslane ja oleks mind fašistiks sõimanud.Kardan,et oleksin talle vastu vahtimist andnud ja jumal hoidku millist rahvusvahelist kisa oleks siis see 200-te kamp üle maailma teinud.Sandistatud Tarandit näidati tervele maailmale. Kristiina Kallasele see ei olnud EKRE korraldatud meeleavaldus.
j
juga/ 15. detsember 2018, 00:25
Need kartjad ongi pool- kirjaoskamatud?
a
Aserbaidzaani ja Türgi vanasõna/ 15. detsember 2018, 00:13
Kardad hunti siis oled saakloom, kui hunt kardab sind siis oled sina kütt ja elad üle ka kõige karmimas ilmas.
a
artikli autorile/ 15. detsember 2018, 00:10
Häbi peaks olema taolist saasta toota...
k
Karin/ 15. detsember 2018, 00:06
Kust ikkagi tulevad Acuna - taolised oma rahvuse põlgajad - hävitajad ? Nii noor naine, aga juba võitleb omaenda rahvuse vastu, et ikka eestlased rahvusena saaks hävitatud. Täielik ulme ju. Või no kas ta ongi rahvuselt eestlane, võib - olla osaliselt. Väga hirmutav igal juhul.
T
to MART HELMELE/ 15. detsember 2018, 00:06
Tundub, et siin on tegemist MART HELME OTSESE ÄHVARDUSEGA ning mille arvuti IP- oleks korrakaitsjatel vaja silma peal hoida

t
Tartust/ 15. detsember 2018, 00:03
Poe kappi, kapis pole kolli! Ega kui endal mõistust napib, siis tulebki kõiki karta, iseseisvatel ja tarkadel inimestel on HIRME VÄHEM! aga...... tegele oma PROBLEEMIGA!
k
kapis ei ole kolli/ 15. detsember 2018, 00:01
koll-koll-koll. mine vaheta siis mähkmed ära
t
TARTUST/ 15. detsember 2018, 00:00
Ja see ongi kõik, mis sul öelda on? Väga sisutu kommentaar, väga sisutu! Pinguta rohkem, et teistel oleks ka, mida lugeda.....
k
Krat pärnust/ 14. detsember 2018, 23:59
aga see ei olnud ju sõnavõtt EKRE vastu, vaid lihtlabane provokatsioon, ähvardamine ja ründamine. Mis kõige hullem, see mees pani oma lapse lihtsalt ohtu. Ehk tema arvates on liberaalsed väärtused tähtsamad kui oma lapse turvalisus. See näitab hästi eesti200 tegelikku olemust.
t
to Mann/ 14. detsember 2018, 23:58
Kurjasti lähebki sinusuguste tole.rastide pärast, kes im.migrante sisse toovad.
k
Kahju, et/ 14. detsember 2018, 23:57
"isiklikest rünnakutest" on saanud veel isiklikumad rünnakud "Kingisseppade, Molotovide ja Ribbentroppide" poolt!
t
Tõnu Lääts/ 14. detsember 2018, 23:57
Kogu see riik on muutunud jamaks ja seda ei vaja enam mitte keegi,eriti töölisklass,kes on ainuke tulu tootev ühiskonnakiht. Mida rutem see lõpetada ja uuesti puhtalt lehelt alata,seda parem.
s
seda/ 14. detsember 2018, 23:56
üritust ei korraldanud EKRE.Esivaletaja tiitli annaksin kestvate kiiduavaldustega tõesti Eesti 200-le.

t
TARTUST/ 14. detsember 2018, 23:55
Väga hea! 12 punkti minu poolt ja paneme lukku!
e
eesti/ 14. detsember 2018, 23:54
ainuke kes siin hirmutab, ähvardab ja provotseerib on eesti200 ise. Võtku roosad prillid eest. Tundes ühte eesti200 liikme last, siis temal on igatähes häbi, et tema vanem sellise vaenuliku sekti liige on. Aga vanemaid ju valida ei saa.
t
TARTUST/ 14. detsember 2018, 23:53
Minuarust oli seal üks eestlasi FAšistideks sõimav lapsevankriga tegelane, kes oli kohe HÄSTI VIHANE. Tõepoolest, KUST SELLINE EESTLASI VIHKAV VIHA TULEB? Ja nüüd on kogu EESTIMAA süüdi ja omavahel tülli pööranud, et üks sakslane ei suuda toime tulla oma EMOTSIOONIDEGA! Mina isiklikult armastan väga seda maad, oma rahvust ja meie traditsioone ning TÕESTI EI MÕISTA, kust selline EKRE VASTANE VIHA TULEB
k
, et "isiklikest rünnakutest" on saanud veel isiklikumad rünnakud-Viktor Kingissepast Molotovide ja / 14. detsember 2018, 23:52
p
palun/ 14. detsember 2018, 23:50
lõpetage sellise jama ajamine, Eesti 200 "liidrid". Inimeste tundeid riivas abitu lapse ärakasutamine oma mõtete väljendamisel. Kui see sakslane oleks oma kõhuga või millegi muuga neid meeleavaldajaid rünnanud, polekski see uudisekünnist võib-olla ületanud. Kuid selle isa käitumine oma lapse suhtes oli lihtsalt arulage ja jõhker, sellele ei ole mingit loogilist selgitust ega vabandust.
a
anna/ 14. detsember 2018, 23:48
siis teistele ka teada,kes see Urmas Kaljurand on?Neid Kaljurande juba nii palju,et ei saa aru kes on kes.
t
Tassike/ 14. detsember 2018, 23:40
Mind huvitab, miks vasakpoolsed ei korralda oma miitinguid selle asemel, et siin Ekre kallal vinguda. Kulude kokkuhoiu mõttes võiks 200 koos sotsidega selle koos teha, milles probleem? Aga äkki ei tule piisavalt rahvast kohale ja siis on nagu natuke paha tunne.
p
Päris hea/ 14. detsember 2018, 23:38
Las need poolearulised tädid kiunuvad, mida rohkem nad seda teevad, seda suurem on tõenäosus, et märtsis lööb EKRE platsi päris puhtaks sellest saastast.

t
Tubli 200-ne/ 14. detsember 2018, 23:33
Väga salliv kommentaar, just sellised te oletegi, tattipritsivad provokaatorid.
v
Väga vastik erakond/ 14. detsember 2018, 23:31
Suurim demagoogia mida viimase kolme aastakümne jooksul kuuldud. Eemaletõukavalt tülgastav.
r
ruudi/ 14. detsember 2018, 23:15
Vale puha EKRE pärast võivad ausad inimesed kartmata ringi käia Aga kui valime selle 200 pundi istume varsti kodus vaikselt ja väriseme iga automürina peale Mina veel mäletan neid aegu
m
Maido/ 14. detsember 2018, 23:13
Ekre on siiski parim partei.Kòik valima.
k
küsimus/ 14. detsember 2018, 22:54
mis hääli see eesti200 tahab? Eesti oli 60 a okupeeritud venelastest sotside poolt. Milleks jälle meile ENSV? Valin EKRE, sest olen eestlane.
s
Stalin/ 14. detsember 2018, 22:52
Sakslane ise vana fassist kommunist...aga EKRE on politsei riigi pataljon, kui pääsevad pooma, nii poovad teid ka...
a
anna Laks/ 14. detsember 2018, 22:51
Artikli viimane lause:"Eesti väärib paremat." Õige, väärib paremat, kui see kahesajaliste punt. Head inimesed, lugege nende pooldajate kommentaare siin - ainult üks labane sõim ja räuskamine teistmoodi mõtlevate pihta.
k
Keskealine naine/ 14. detsember 2018, 22:51
Mind jahmatab tõsiselt Acuna, noor naine, aga sellist kurjust ja õelust täis. Acuna, siin on Eestimaa, eestlaste ainuke kodumaa ja kui sina ei taha eestlane olla, siis ära ole, aga ära ründa neid, kes tahavad ja armatavad oma maad ja rahvast. Natukenegi lugupidamist selle maa ja rahva vastu, Acuna käest on seda palju palutud.

s
Siiski/ 14. detsember 2018, 22:50
Ma olen üsna kindel et pr teadis seda kõike enne õhtut, osales ju min 3 nende võitlejat seal ja nagunii kuulis neil veel keegi sellest kangelasteost, ukse taga ju alustati filmimist, klaasseinad jne
t
to Jaan/ 14. detsember 2018, 22:46
Palgaline, ära mõnita Jaane.
j
Jüri Tartust/ 14. detsember 2018, 22:45
Kuidas küll enam-vähem kena naine nii rumal võib olla.
t
Troll/ 14. detsember 2018, 22:45
Mina küll julgen-MAHA EKRE.
k
Kahjuks/ 14. detsember 2018, 22:44
kardan ka mina ekret ,tulevik on tume selles vihkajalikkus ühiskonnas.
j
Juulius/ 14. detsember 2018, 22:44
Ega venelastel ei olegi mõistlik Eestimaal sõna võtta
t
to valijad/ 14. detsember 2018, 22:40
Ma näen ühte vaimselt haiget sotside palgalist siin märatsemas.
k
Keskealine naine/ 14. detsember 2018, 22:37
Sakslane sõimab eestlasi fasistideks, huumor kuubis. Tõenäoselt tegu ikka juudi rahvusega. Vene ajal oli venelaste silmis kõik eestlaed fasistid.' Kas nõukogude aeg tuli tagasi ?

h
Hmm/ 14. detsember 2018, 22:29
Sõna võtta = käia ja hüüda et te olete fašistid? Paljuõnne siis
c
Clat/ 14. detsember 2018, 22:23
sm. kristina kallas mine maga ennast kaineks ja võibolla siis saad aru mis tegelikult juhtus.
m
Madis/ 14. detsember 2018, 22:20
...aga tegite ju väga halvasti.
e
eesti 200- see õige / 14. detsember 2018, 22:20
asi polegi ainult Ekres, uusmarksiste globaliste hirmutab ja sunnib leiutama kompromiteerivat laimu Ekre vastu see et rahva julgus ärkab ja poolehoid Ekre vastu kasvab kuigi inimesed pole alati kõigis küsimustes Ekre poliitikutega samal seisukohal.
h
Hm/ 14. detsember 2018, 22:15
Järelikult EKRE-st erinev seisukoht on üksnes taunimisväärne ja kuulub kategooriasse mitte-õigustatud-väljendada. Hm kunagi oli meil N-liit, kus ka ühe partei seisukohtadega vastuollu minek tähendas automaatseid repressioone. Või siis natsisaksamaa ühe partei võimuga. Vot siis olid head ajad...
t
to Mann/ 14. detsember 2018, 22:09
Palgaline, aga mine ära siit kurjade juurest näiteks So.maa.liasse, seal nii hea ja tore.
t
to Marta/ 14. detsember 2018, 22:08
Mann on peavoolu palgaline kommentaator, teda pole vaja üldse tähele panna.
m
Marta/ 14. detsember 2018, 22:05
to MAHA! No mida sa kraaksud kui midagi tarka ei tule! Pole kuulnud veel,et EKRE kuskil vägivalda kasutab. Ja iga eraisiku etteasted on eraisiku asi. Ekre ei ole kellegile lapsehoidjaks.

p
Priit/ 14. detsember 2018, 22:05
Kristiina! Euroopas ei ole kombeks fašistiks sõimamine. Kas see sakslane on ikka päris sakslane. Nii sõimati Tallinnas ENSV ajal ja hiljem soviettide poolt. Kas see sakslane on ikka sakslane? Nii palju kui seni olen aru saanud võttis sõna vaid see nn sakslane. Teised seisid vait nagu "kuldid rukkis!
t
to Mann/ 14. detsember 2018, 22:03
Palgaline, aga sa kuula ka lõputu netis " töötamise " asemel.
m
Marta/ 14. detsember 2018, 22:02
to valimistel näeme: jah, pagulastest kurjategijad on ju palju meeldivamad.
t
to vana kommunist/ 14. detsember 2018, 22:02
See kommenaar on küll automaatse korduse all, sõnasõnalt üks ja sama tekst.
t
to avaliku arvamuse kallutamine/ 14. detsember 2018, 22:00
Olen spetsiaalselt jäginud. Palgaliste komme ei kustutata, sest muidu saavad moded globalistide käest ata - ata.
t
to Vastupidi/ 14. detsember 2018, 21:58
Peavoolu palgaline, ka sa ilma valetamiseta kirjutada ei suuda. Peavoolu komme ei kustutata, sest need on kinni makstud. Sa tead seda omast käest.
t
Teamised, mida vahva sõdur Švejk teatavas raiasutuses omandas./ 14. detsember 2018, 21:51
Maakera sees on veel teine kera. Hulga suurem kui välimine!
k
kodanik/ 14. detsember 2018, 21:49
Vanasõna ütleb, et õndsad on need kes on vaimust vaesed. See käib saja protsendiliselt sm Kristiine Kallase kohta. Mis seos oli pühapäevasel üritusel ja sakslasest parteikaaslase provokatsioonidel RKRE´ga

t
to elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 21:48
Kas selle mõttetuse pidev korrutamine juba ära ei tüüta? Õpi füüsikat ja matemaatikat ja ütle, kuidas saab vee komponentideks lahutamine, elektroküüs (mis nõuab elektrienrgiat) ning saadud algkomponentide taas veeks kokku liitmine energiat juurde luua? Perpertum mobile? Tegelikult on elektrienergia kulud elektrolüüsiks suuremad kui tolle vesiniku põletamisest saadava energia hulk. Teiseks, kuidas see sinu teooria haakub antud artikli teemaga? või sa ehk ei saanudki aru, millist teemat täna käsitletakse?
a
Arvamus./ 14. detsember 2018, 21:48
Väga ebameeldiv naisterahvas.Enda arvates vist maailmanaba.
v
14. detsember 2018, 21:45
vali sina huijopp siis kesikuid ja sotse,nemad toovad paradiisi maa peale.
t
to 19:35/ 14. detsember 2018, 21:36
Ähvardad vanglaga? Jah, mitteallujate ja iseseisvalt oma peaga mõtlejate vanglasse või traadi taha toppimine on vist tõesti sotside vaga unistus. See oli juba nende ideeliste isade, Stalini, aga samuti ka Hitleri NSDAP (saksa sotsialistlik rahvuslik töölispartei) armastatuim töömeetod ning võitlustaktika. Hilisemal ajal praktiseeriti NSV Liidus ka teisitimõtlejate-dissidentide sunniviisilist hullumajadess paigutamist. Nii e hea eeskujud on olemas!
k
Kõrvaltvaataja/ 14. detsember 2018, 21:34
Lgp. Kristina Kallas....palun "ärge aja pada". Säilitage mingisugunegi inimväärikus kogu oma maailmanägemuse juures, mille siiruses ma muideks kahtlen.
k
kõigepealt/ 14. detsember 2018, 21:30
pr Mann katsu enesele kusagilt natuke mõistust hankida, selle abil tööta läbi EKRE programm ja need hiljutised sündmused , vast siis tuled isegi edaspidi meie miitingutele. Seniks aga, et mitte rumal välja näha hoia suu kinni!
m
MAHA!/ 14. detsember 2018, 21:27
MAHA vägivaldne ja eestivaenulik EKRE!
t
to heh/ 14. detsember 2018, 21:25
Ilmselt vist mingi sotside löömamees, et siin teistsuguse arvamuse esindajatele ja oma rahvuse, kultuuri ning riigi ustajatele mingi keretäie andmist propageerib. Füüsilisest arveteõiendamisest unistab.

N
<</ 14. detsember 2018, 21:22
Nad tegid järeldusi Tarandi loo käsitlemisest ja arvasid, et läheb samuti. Kaks korda ei astu samasse ämbrisse isegi see, kes esimesel korral astus, kui ta on vähegi arukas.
h
huvitav teada/ 14. detsember 2018, 21:20
Nii et sinu arvates enamus eestlastest on ränderaamistiku veendunud fännid ja ootavad pikkisilmi siia neid tõmmude pagulast horde? Et neid ümmardada ning toita! P.S. Turu uuringud? Ilmselt vist koos juba ette antud lõppresultaadiga? Samuti, et kes maksab, see tellib ka muusika, ütleb vanasõna. Samuti sedagi, et on väike vale, suur vale ning statistika.
T
...on juba nende liberastide demagoogia ja kahepalgelisus. Neile on nüüd juba vägivald lubatud? / 14. detsember 2018, 21:20
k
kuidas/ 14. detsember 2018, 21:19
siis "eesti naised" nendelt algharidusega tõmmudelt meestelt kõrgemat haridustaset ei nõua.Et kui tõmmu käib kuus klassi külakooli küll eesti naisele? Siis ikka vaja mitte kultuuri ja haridust vaid peaasi et tõmmu! Ega ma muidugi ei tohi siin kirjutada kelleks selliseid pean sest see oleks juba pakosta kapsaaeda tungimine ja seda vilet mis sealt tuleb ei jõua küll ära kuulata!
w
ww/ 14. detsember 2018, 21:16
Tasakaalukas ja objektiivne inimene ei lähe oma kommentaariga äärmusse. Mis seos on pr Kallase väitel tegelikkusega?
d
deem/ 14. detsember 2018, 21:15
Kuidas oli see pühapäev EKRE-ga seotud, seltsimees Kallas?
j
julg/ 14. detsember 2018, 21:14
m
mm/ 14. detsember 2018, 21:14
Demagoog jääb demagoogiks. Meeleavaldusel polnud EKRE-ga mingit pistmist, selle korraldajaks oli EKRE-st välja heidetud liige ning "Uued Uudised" hiilisid sündmusest üldse mööda, nagu poleks seda toimunudki. Lapsevankriga laamendamine võeti hiljem küll jutuks.

k
kuule kallase..../ 14. detsember 2018, 21:13
lõpeta eos juba vingumine. mis te kiunute tolad. kui ei meeldi, kaduge oma "õppejõududega" ja kolonniga brüsselisse. PS. see sakemann peaks veel praegu seal pikali olema....pulli peale, mis ta koos kõhuõdedega tegi!
t
to kommentaarid/ 14. detsember 2018, 21:13
Kuulutada võib ainult sotside, tolerantide ja globalistide suuri tõdesid. Muu on tabu ja vihakõne ning kuulub modereerimisele-tsenseerimisele.
r
Raivo/ 14. detsember 2018, 21:13
Teeb ennast huvitavaks ja mängib nüüd ohvrit
r
rataskäru/ 14. detsember 2018, 21:13
Millal läheb järgmine rong Budajovicisse?
n
nagu näha/ 14. detsember 2018, 21:10
sina "eestlased" oledki juba kohal aga võta ikka rohud ka õigel ajal ära!
K
? to 20:42/ 14. detsember 2018, 21:10
Kahjuks pole asjaga kursis. Et kes on see Burak? Ning kelle ta siis nüüd ära mõrvas?
t
to 20:42/ 14. detsember 2018, 21:09
Minu arvates on alatud need, kes oma isikliku naha hoidmiseks väikesed lapsi inimkilpidena kasutavad. Või on ehk tegu luhta läinud provokatsiooniga?
n
nõmmekas/ 14. detsember 2018, 21:05
Meie soov on saada oma ärid Dubais hästi käima, teie elu meid ei huvita. Selleks on vaja multi kulti.

r
Ronin/ 14. detsember 2018, 21:05
Muide Kallas ei räägi ka sellest, et see Hartleb lõi fotograaf Mats Õunale mitu korda rinnapiirkonda.
p
Paul Koppel/ 14. detsember 2018, 21:04
Vale, vale otsa. Meeleavaldusel vankriga inimeste ründamine on kuritegelik, ka on kuritegelik teisevaatelist inimest vägivaldselt rünnata, on kuritegelik last kilbina kasutada, on kuritegelik seda kõike õigustada, rääkimata sildistamisest ja vaenulikusest. See artikkel näitab selgelt topeltstandardeid. Käitutakse häbitult, provotseerivalt, mõnitavalt. Kui aga üritus läbi kukkus on krokotilli pisarad. Häbi võiks olla. Ma pidasin mõnda ideed heaks mida esindasite, kuid nähes sellist labast käitumist , vastutuse puudust eesti 200 esindab teen kõik et selline häbiväärne poliitkultuur Eestist kaoks
n
nõmmekas/ 14. detsember 2018, 21:04
Kas mõni sõna rahva elujärje parandamisest ka tuleks, ei sellest nad ei räägi.
j
ja naised kas/ 14. detsember 2018, 21:03
Islamimees on haritud? Nad on Euroopast arengus 1000 aastat maas. Miks te ise tahate, et teie kael koduvägivallas murtakse. Alees oi samas lehes lugu.
b
baphomet/ 14. detsember 2018, 21:03
Pühapäine meeleavaldus polevat ju Ekre oma olnud. Seal olevat olnud isegi sotside ja KE valijaid. Huvitav on aga see, et isegi ossideks peetavad oodinlased käitusid soliidsemaly kui punaprohvessurid. KK peab oma ülbuse unustama ja rahvalt korralikult vabandust paluma. Tema liigse mö#la tõttu väheneb potentsiaalsete valijate hulk veelgi.
d
de Loi/ 14. detsember 2018, 21:02
Manni arvates on rahva meelsuse näitamine kurjast! Demokraat!!!
t
14. detsember 2018, 21:00
Tallinna volikogus lauldakse vene keeles näärivanale ja keegi muret ei tunne. Vahetage lipp siis ära, meil veel vana aeg meeles?
k
Kk/ 14. detsember 2018, 21:00
Ei ole vaka propageerida multikultuursust mis pn Eestile ja eestlastele võõras ja tasdoda siia kokku üle maailma inimesi kes pfopageerivsd tolerantsudt selgrootust js liberalismi. Restis ei ole vaja sellist kokteili parteid. Te ju ise vihkate sirgjoonelist ja põhimõttelist parteid

t
to Ekre kuvand 20.42/ 14. detsember 2018, 20:59
Pal.galine, su kommid ju automaatse korduse all, pidevalt sõnasõnalt üks ja sama tekst.
n
nõmmekas/ 14. detsember 2018, 20:58
Kui varga kinni võtad, siis hakkab ta hüsteeriliselt karjuma. Sama siin 200 ja sotsidega.
e
Ema/ 14. detsember 2018, 20:57
Te mängisite oma voimalused maha . Ma ei taha riiki kus peab hirmu tundma "parasiitide " pärast . Ma soovin oma maad , oma rahvust ja tavasid aga MITTE ,et keegi hakkab esitama oma noudeid …
s
Silmad/ 14. detsember 2018, 20:54
tehke lahti ja lugege( vene keeles leiate) Google Lukašenka kahtlustas Venemaad, et ta soovib Valgevenet lisada venemaa koosseisu
t
14. detsember 2018, 20:51
To: marksistid ja kurjategijad. Sa eksid väga rängalt. Loe koraani!
e
Ekvalaiser.../ 14. detsember 2018, 20:46
Haiguste ravi. Kontrollitud. 1. Üksindus – magamistuba vaikuse, pimeduse, raadioga 2. Selts – elukoht kellegi juures 3. Priisöökla. Nendes tingimustes teatud biol. ajal avastab inimene “tee” tervisele. Au ja rikkus sellele kes avaldab selle tõe ajalehtedes
m
maamiiz/ 14. detsember 2018, 20:42
Ikka positiivselt edasi,jaanalinnuna,tuleviku euroopas õnneks enam naistel sõnaõigust pole,mis sest et ka kristlased nülitakse nagu kord juba käis ja elusast peast.
v
Vahur/ 14. detsember 2018, 20:37
Milline on selle isehakanud boliitiku Krictiina mandaat? Null! Liitugu sotsidega! Paras bande

r
RS/ 14. detsember 2018, 20:34
See globalistist tädi on kõige suurem oht Eesti riigi iseseisvusele!
e
Et siis/ 14. detsember 2018, 20:31
Üks järjekordne "poliitbroiler" üritab kehva mängu juurest mingitki profiili lõigata. Täiesti tavaline trummilööja.
v
Vanasti / 14. detsember 2018, 20:29
VALGET laeva nüüd oodatakse MUSTA laeva.
k
Karin/ 14. detsember 2018, 20:29
Seltsimees Kallas, miks peaks Eestis üldse keegi eestimeelse Ekre vastu sõna võtma ? Acuna teises artiklis on eriliselt ülbe ja omaarust kaval, ise õelust ja viha täis oma kodumaast hoolivate eestlaste vastu, aga mängib ohvrit. Acuna, sinu käitumine on tõeliselt õudne ja hirmutav. Kust tulevad sellised, kes põlgavad omaenda rahvast ?
s
See/ 14. detsember 2018, 20:29
h
heh/ 14. detsember 2018, 20:28
kas oled sots või grus 200
r
RAA/ 14. detsember 2018, 20:28
Mina valisin ja valin EKRE.Ja teised inimesed võiks ka natuke tulevikule mõelda või saavad meie lastest tulnukate massi toitjad.--nemad ju tööl ei käi ja ärge kirjutage aga näe 3tk teevad paarist tuhandest tööd.
j
ja m/ 14. detsember 2018, 20:27
meie pere ja meie tuttava valivad

p
pann/ 14. detsember 2018, 20:20
200 juhatus otsustas ja andis ajakirjandusele teada provokatsioon i toimumisest kohal oli nii delfi ja postimees ja kuulates nende juttu hakkab paha
k
Karin/ 14. detsember 2018, 20:18
Tuleb välja, et vankris oli siis Acuna laps, mitte Teele ? See on ju pagulaste taktika kasutada last poliitilise relvana.
j
Juust/ 14. detsember 2018, 20:17
Islam on VÄHK inimkonnale!
k
kommentaarid/ 14. detsember 2018, 20:15
On üldse ära pühitud, selle nutunaise kirja alt, äsja oli 42 ja nüüd ühtegi ja uuesti kommenteerida ei saa! Mida te kardate, rahva arvamust?
s
14. detsember 2018, 20:14
sina oled see,mis jääb kahe kannika vahele,marksist=leninlane.
t
to eesti naised/ 14. detsember 2018, 20:12
Tõmmud mehed on haritud või ?
t
to Ärgu norigu tüli...!/ 14. detsember 2018, 20:10
Palgaline, tüli norisid Tarandi ja sakslane-juut Eesti 200-st.
a
ats/ 14. detsember 2018, 20:06
see nüüd küll lahe . leheneegrid on pühkinud ära kõik komentaaridele antud plussid ja miinused . vist oli valus vaadata

p
pets/ 14. detsember 2018, 20:03
p
pets/ 14. detsember 2018, 20:03
r
RS/ 14. detsember 2018, 20:02
Plussid miinused jälle haitunud.Tubli,Öhtuleht,eks rahva tõde ikka valus kuulata.
p
pets/ 14. detsember 2018, 20:02
i
14. detsember 2018, 20:01
internats kallas luiskab osavamalt veel kui goebbels omal ajal,ikka demagoogia tippklass see tema musta valgeks rääkimine.
1
19:33 Vana nali/ 14. detsember 2018, 20:00
Ära leierda oma vasakpoolset propat, jutt käib tõelistest makunadest ja acunadest rus200 teenistuses. lset
1
19:33 Vana nali/ 14. detsember 2018, 20:00
Ära leierda oma vasakpoolset propat, jutt käib tõelistest makunadest ja acunadest rus200 teenistuses. lset
a
Andree/ 14. detsember 2018, 19:59
Eesti 200 ja Kristiina Kallas on haaratud paanilisest hirmust EKRE ja Eesti rahva eest. Kujunenud on paranoidne psühhoos,kus Kristiina näeb luulusid Ekrest seal,kus seda reaalselt ei ole. Ravi saaks Kristiina Psühhiaatria haiglas.

j
Juust/ 14. detsember 2018, 19:59
Uskumatu et minu kommentaari ei avaldata! Rääkisin tõtt ja suu teibiti kinni. Pole mingi ime et enamustel eestlastel on ajud täielikult läbi pestud.
i
14. detsember 2018, 19:58
Internatsid ajavad ikka oma jura.
m
mees/ 14. detsember 2018, 19:55
Olen tulihingeline EKRE toetaja kuid mul on tõsine mure, Tallinna Nõmme piirkonnas kandideerib EKRE nimekirjas Putini ja kommunistliku reziimi pooldaja Urmas Kaljurand. Kuidas EKRE sellisel mehe tausta ei uurinud ja ta oma nimekirjas kandideerima lubas? Kas see näitab et trollid püüavad EKRE ridadesse sisse imbuda, ma saadaks sellise mehe Eesti riigist välja, mitte ei laseks teda võimu juurde.
s
Siberi Rahaboss/ 14. detsember 2018, 19:44
aga mul ei ole eesti pärast mingit muret. las need muretsevad, kes selle eest palka saavad!
r
Raivo Tomson/ 14. detsember 2018, 19:44
"Viha õhutamine, isiklikud rünnakud ja sõnaliselt vägivalla propageerimine ei ole Eesti kultuuri osa ja selle vastu tuleb seista. Luban, et ei tolereeri sellist poliitilist kultuuri ja teen erakonna esimehena endast kõik oleneva, et sellele vastu seista. Eesti väärib paremat." Ka mina olen sinu poolt. Lõpetatagu ükskord omet kogu sopa valamine EKRE kaela. Tunnista, kui tegid- mida tegid. Ja ärgu mingi mees võtku omale titte kilbiks või relvaks kaasa, kui tahab kellelegi kallale minna. "... Eesti rahvas peab valima positiivse tuleviku, mitte hirmudega üle külvatud rahva tuleviku. "- 3. märts
j
Janar, ole vait/ 14. detsember 2018, 19:43
s
sõnavõtt kui selline / 14. detsember 2018, 19:41
mul on mure eesti pärast??? ja ongi kõik????? kus on probleemide käsitlused milliste meetmetega vähendada omamaise tööjõu kaotamist teistele riikidele millega ühtlasi vähenb riiklik tulubaas???? selle asemel probatakse uut maailmakorda ja virisetakse selle üle et muulased ei ole saanud erikohtlemist millist eestlased kusagil välisriigis ealeski ei saaks.
m
Mann/ 14. detsember 2018, 19:41
Tarvitseb kuulata Helmede sõnavõtte laupäevahommikuses raadiosaates või lapspoliitik Madisoni piiksatusi, pritsivad kogu aeg sappi.

e
ekrelaste äraleierdatud luulud/ 14. detsember 2018, 19:41
KOVi valimiste eel käis täpselt sama jura- valin ekret! valin ekret! - ja tulemus EKRE SAI ÜLE EESTI KÕIGE VÄHEM HÄÄLI. Tallinnas sai ekre ainult näruse 5%. Muideks, need käputäis ekre palgalisi, oma au ja südametunnistuse rublade eest mahamüünud isendid peavadki ju ekret valima.
r
RS/ 14. detsember 2018, 19:40
Kas tädi oma viha ja vaenu külvamisega ei sihi mitte EKRE keelustamise poole? Kõik see nende tegevus ja väljaütlemised vihjavad sellele.Nii,et kallid inimesed,olge valvsad.
a
anonüümne ülbik/ 14. detsember 2018, 19:40
Kui see lapsekäruga togija oleks tõepoolest ohver olnud siis ei rünnataks teda vaid hoopis ründajaid. Praegusel hetkel üritab agressiivne pool ohvrit mängida ja on üllatunud, et see ei toimi, sest tema oli ju naine lapsega ja teisel pool olid tugevad mehed. Pikka aega juba pressitakse peale uskuge naist ,sest tema on ohver ja ei valeta kunagi isegi kui video näitab asja teisiti ikka on mehed süüdi.
e
Enamus eestlasi EI VALI mitte kunagi EKRE-t!/ 14. detsember 2018, 19:39
Eestlaste arv, kes mitte mingil tingimuse EI VALI EKRE-t, KASVAB iga päevaga...! Turu-uuringute küsitluse pähjal...
1
19:20 valetad/ 14. detsember 2018, 19:37
Vot ikka ei olnud, sest Maria Kaljuste ei esinda EKRE-t. Sinule teadmiseks, et isamaalased ei pea ainult EKRE-st olema.Rus 200 on ühtse venemaa rakuke. las lärmavad.
ä
Ärgu norigu tüli...!/ 14. detsember 2018, 19:37
Ekrelased norivad niikaua tüli kuni ükskord saavad kõva keretäie kätte nii, et mäletavad kogu elu...!
e
eestlased/ 14. detsember 2018, 19:35
EKRE - vaimuhaigete vägivallatsejate ususekt! Nende koht on kas hullumajas või vanglas...
k
Karu/ 14. detsember 2018, 19:34
See teine Eesti200 liige kirjutab ,et inimesed ründavad teda sest ta on abielus välismaalasega? Ei d*biil inimesed ründavad sind sest sa ei oska last kasvatada ja paned ta elu ohtu. Kust kohast need klounid tulid?

v
Vaśist/ 14. detsember 2018, 19:34
..ja tore on.Olen koguaeg punaste hirmus elanud ja ei ole midagi parempoolsete vastu
m
Marksist = leninlane.../ 14. detsember 2018, 19:33
Marksist Mart Helme peaks olema leninlasega ju nagu ühe tagumiku kaks kannikat...! Milles küsimus..?
a
A/ 14. detsember 2018, 19:32
Halloo ,Õhtuleht !!! -jälle saab 100 :0 täis ,ärgake ,aeg kustutada !
l
leninlaste revolutsioon on alanud/ 14. detsember 2018, 19:30
Kas kõik leninlased on juba jõudnud urust välja pugeda?Valesid tuleb igast otsast, parem ei loegi.
s
Õige ,Kallas üks liberast peabki kartma ,/ 14. detsember 2018, 19:27
sest üks tont käib mööda Euroopat- EKRE ja vabade rahvaste tont !
a
A/ 14. detsember 2018, 19:23
Nutame nüüd koos Akuulaga kõik koos - varsti ei julge enam keegi EKRE vastu provokatsiooni korraldada
j
JUSS/ 14. detsember 2018, 19:22
Jah, aga kes selles kõiges järgnenus süüdi on? Ega odinlased pole kellegagi tüli norinud. See oli ikka üks teatav väljamaa härra, tolle 200-partei liige, kes teise erakonna ja teistsugusel avamusel olevate inimeste rahumeelsele meeleavaldusele trügis, seal mamma Merkeli suuri tõdesid kuulutama ning meeleavaldajaid fašistideks sõimama hakkas. Ja "inimkilp" väikese lapse näol oli tal kah igaks juhuks kaasa võetud. Seega, kui nüüd on tekitatud pingeid, mis mõnedele ei meeldi, siis tuleks etteheidete ja küsimustega tolle üliaktiivse härra poole pöörduda. Kes selle kõik on provotseerinud.
j
Jossif/ 14. detsember 2018, 19:22
Teinekord mõtle! Mida külvad, seda lõikad! Sa ei sobi poliitikasse oma kitsarinnalisuse tõttu.

e
Ei.../ 14. detsember 2018, 19:21
..olnud seekord EKRE,kuid rahvast õhutavad vaenule EKRE ja Eesti 200,kahjuks.
a
Arutlen/ 14. detsember 2018, 19:20
Miks te kõik valetate? Enamus eestlastest ei ole lo.lid, olgugi, et EKRE ja eesti 200 seda eeldab. Sisuliselt oli see EKRE üritus ainult veidi teisiti garneeritud. Kahjuks oma esivaletaja tiitli peate küll Eesti 200-le loovutama. nii labaseid võtteid kasutavad nn poliitikud minult häält ei saa.
r
Rax/ 14. detsember 2018, 19:19
No teisi on juba proovitud,Killadi-kolladi allamäge.
o
Oli.../ 14. detsember 2018, 19:18
..kes oli selle taga,aga see oli provokatsioon ja tõmmata sellesse aktsiooni teine rahvus.Nii räpane pole veel meie poliitika olnud,võimu iha saamise nimel.Häbi,mis toimub ja lubatakse korraldada erakondadel.Oleks rahvas ja ei mingit erakondade liikmeid,iseasi.
e
eesti naised/ 14. detsember 2018, 19:16
Eestis palju naisi, kes suht haritud, aga vastava haridustasemega mehi pole. On nn. harimatud ärikad. Nii langetaksegi tõmmude meeste võlu võrku, kes räägivad mesijuttu. Mehed tahavad Euroopasse. Kui vaja tekitavad lapsed, aga esimesel võimalusel punuvad Saksamaale. Siin pole poliitikaga midagi tegemist. kõik on puhtalt emotsiooni tasemel. seega ei maksa poliitikat ja inimliku armastuse tungi segi ajada.
m
Mannile/ 14. detsember 2018, 19:14
Mann,see ei olnud EKRE üritus ja teiseks,kus sina kurjust näed? Ehk seletaksid.
j
jaa, raske juhus/ 14. detsember 2018, 19:11
Rahune nüüd maha ja võta rohud ära, kui neid veel pole määratud, konsulteeri perearstiga. Teadmiseks nii-palju EKRE polnud selle miitinguga millistki seost.
s
Smurf/ 14. detsember 2018, 19:11
Isamaa ei seisnud rändelepingu vastu lõpuni. Täpsemalt tegid nad seda seda niikaua kuni SDE ja KE neil kautserahadega suu kinni toppisid. Seepeale vegeteerisid nad valituses SDE ja KE sülekoerana edasi. Rändeleping aga kirjutatakse meie nimel ikka alla! Isamaa rahvuslikud hoiakud ei ole siirad.

r
RS/ 14. detsember 2018, 19:10
Kui madalale te veel suudate langeda,Eesti 200? Täiesti hull värk.Nagu hullumaja oleks lahti pääsenud.
l
LM/ 14. detsember 2018, 19:10
Ise enda võttest selil aga ikka maailm süüdi. Puhka jalga.
m
martale/ 14. detsember 2018, 19:02
Sest tänu neile ekrelastele võivad lõbusad tõmmud poisid ning kõrbepojad äkki veel tulemata jääda..
k
Kes krt see acura on? / 14. detsember 2018, 19:01
Kas see vankris olev sega verel ine
t
to 18.36/ 14. detsember 2018, 19:00
Jah, Mannid ei vaja mitte rahvuslikkuse joont ajavat EKRE-t vaid pigem ränderaamistikku ning palju pagulasi? Nii musti kui kõrbepoegi. Koos igasugu terroristidega.
o
Oot oot / 14. detsember 2018, 18:58
Aga mingi segavereline ja ma ei saa aru kas lapse vankris oli see segavereline või kes see ema või keegi kas siis amm või mis jama nende naistega?segavereline on või oli nt.indiaani naise ja inglise mehe laps metis hispaanlane ja neeger on mulatt.. Noh tehke selgeks ja mis see acura on .
a
Arne/ 14. detsember 2018, 18:56
SEE VABADUSE PLATSI MIITING EI OLNUD ÜLDSE EKRE-GA SEOTUD-LOLLID. SEDA EI KRRALDANUD EKRE.
õ
Õige kah / 14. detsember 2018, 18:49
Seltsimehed ei kobise küll! Vaadake oma SEGA VERE LISI tegevaid tibisid et nad ei tõllaks ringi kus neil pole asja. Valin EKRE.

e
estlander/ 14. detsember 2018, 18:45
veel brüsselipedesi. kaua vöib
m
Marta/ 14. detsember 2018, 18:43
Mannikene, mil moel EKRE kehastab siis kurjust? Palun valgusta!
m
Marta/ 14. detsember 2018, 18:42
Oot mis siia nüüd jälle EKRE puutub? See polnud nende korraldatud ürituski. Mõnel on kohe haiglane vajadus EKRE-t sõimata? Siis on päev kordaläinud? Ja-jah. Kadedus on väga mürgine tunne. Ise pole veel midagi (head) ära teinud, aga kohe on soov lõigata profiiti peavoolumeediaga kaasa klähvides.
j
Jann/ 14. detsember 2018, 18:41
Kristina Kallas iseloomustab oma haridusteed Sorose rahastatud Kesk-Euroopa Ülikoolis Olles õppinud Tartu Ülikoolis üsna rahvuslikku ajalugu 1990ndatel, oli CEU-s alguses päris raske leppida sealsete õppejõudude seisukohaga, et see ei ole kogu tõde, vaid ainult üks võimalikest tõlgendustest ajaloosündmustele. CEUs õppisin ma esmakordselt aru saama ajaloost kui teadusdistsipliinist ja eemaldusin ajaloost kui rahvuslikust narratiivist. Kõik minu kursusekaaslased tegid läbi selle raske paradigmamuutuse oma maailmatunnetuses. Liikusid rahvuslikult rahvusvaheliseks. Kommentaarid on siin liigsed..
v
Vastupidi/ 14. detsember 2018, 18:41
Kogu õhk on täis mingi imelikku Eesti 200 rahvateatri klounaadi .
f
Fjodor/ 14. detsember 2018, 18:41
E200 on Eesti vaenulik erakond!
i
Indrek2/ 14. detsember 2018, 18:40
E200 koostöö jääb küll ainult kohviku tasandile, ei kujuta küll ette et need valimiskünnise ületaks. KES neid valib, vasakäärmuslaste jaoks on juba SDE olemas.
j
Jaan/ 14. detsember 2018, 18:38
Paraku on teatud osapoolte kultuur säärane, et isegi provotseerijast võib kannatanu saada, sest vähimagi küsimue peale puhkeb jälitamine, mõnitamine ja ähvardamine. Ja see reklaam mõjub, uskuge mind. See reklaam toob sõpru. Hordidena. ;)

k
Kui/ 14. detsember 2018, 18:38
seda provokatsiooni pühapäeval nägin,tekkis vastupandamatu soov kõigile kolmele provokaatorile mingi kaikaga pähe virutada!
k
KAS SEE JUTT ON SIIS SPETSIALISTI JUTT?/ 14. detsember 2018, 18:37
https://ohtuleht.ee/911522/
Kristina Kallas kirjutab:
"Täna hommikul saatis Florian mulle ja juhatusele avalduse erakonnast lahkumiseks pika selgitusega enda poolt. Lisan Floriani kirja ka siia teile lugemiseks, sest see selgitab tema vaadet juhtunule ja Eestis toimuvale laiemalt. Mina ja erakonna juhatus ei pea aga õigeks seda, et Florian peab erakonnast lahkuma ja Eesti poliitikast tagasi tõmbuma."
.
Milline demagoogia! Mismõttes „ei pea õigeks et peab erakonnast“ lahkuma? Mismõttes „peab“? Inimene ise vabatahtlikult oma kaalutlustel saadab juhatusele kirja sooviga erakonnast lahkumiseks. See on inimese enda sooviavaldus. Keegi ei pea midagi. Kas tahate öelda, et erakonna juhina ei austa liikmete soove ja avaldusi erakonnast välja astuda?
Või milles on asi, et teete selle „statementi“ sisuga „ei pea aga õigeks seda, et F peab“
Te avaldus, pr Kallas, on ju nürimeelne, sest oma statementiga astute vastu inimese enda kaalutletud teadlikule demokraatilisele valikule! Kui inimene avaldab soovi, siis teie asi on see rahuldada, teha registrikanded võimalikult kiiresti, sest see on ju viisakas kui inimese soov võimalikult kiiresti täidetakse.
.
Ja kus see viidatud kiri on? Seda Õhtuleht ei avaldanud. Ja mis keeles see originaalis on? Saksa keeles? Inglise keeles?
.
Äkki väljuks demagoogia domeenist ja püüaks seletada seda, kuidas saab inimese sõnavara konfliktsituatsioonis piirduda vaid „minu laps, minu laps, faschist“
aga samas seejuures sellise ülimalt kasina eesti keele oskuse juures peame uskuma, et inimene on suuteline lugema eesti keelseid plakateid ja nendest aru saama, neid mõtestama ja hindama väärtusskaalal?
Kas saate aru, et see on veider, ei kõla argumenteeritult!
Lisaks, kas peame uskuma seda, et „doktorikraadiga inimene, kes on teaduslikult uurinud ekstremismi“ saab olla enda laiapõhjalise kompetentsi, kogemustepagasi ning elukogemuse juures olla „šokeeritud plakatide sisust“?
Järejekordselt naeruväärne kunstlikult näiv „i am shocked“ konstruktsioon!
.
Kas selle kirja lõpuosas oleva lausungi:
„. Mina ei taha elada hirmu ühiskonnas, kus oma arvamust ei juleta enam väljendada ja kus avalikele kogunemistele ei juleta enam ligi minna ega oma meelt seal avaldada. See on vale. “
soovitas kirjutada pr Kallasel PR inimene?
See on ju päris kena PR-mindfck, kus osad on ära vahetatud ja ise mängitakse irvitavat kannatajat!
Fakt on, et genosse Hartleb tuli just Saksamaal levinud noliferite ANTIFA vägivaldselt subkultuurile kohaselt tegema vastudemonstratsiooni, sõimama ja teiste ajalist ja rahalist investeeringut hävitama, sest demonstratsiooniga kaasnevad alati ajalised piirangud ja rahalised kulutused (helitehnika rent jne) ning demonstratsiooni segamine on inimestelt varastamine. VARASTAMINE!
Saate aru, VARGUS!?
Ja kui see mõttekosntruktsioon vargusest on arusamatu,lugege uuesti teine päev, äkki jõuab kohale.
Äkki on teil ka helgemad hetked argipäeva halluses.
k
Kriis/ 14. detsember 2018, 18:37
Tehku lapsi või keetku putru. Kahjuks mu sõnumeid ei avaldata.
a
aga/ 14. detsember 2018, 18:37
see ei olnud üldse ekre korraldatud üritus, või sain millestki valesti aru
j
Jaan/ 14. detsember 2018, 18:36
Minu kommentaarid võib kah kustutada, koos teie omadega. Siin ei ole mingit kultuuriväärtust. Leht on kohustatud oma talle sõnnikust puhastama, muidu võib vastutama jääda.
m
Mann/ 14. detsember 2018, 18:36
Meie Eesti kurjuse kehastus ongi EKRE. Inimesed, tulge mõistusele, ärge minge nende miitingutele, seal võib samamoodi minna nagu Pariisis.
j
Jaan/ 14. detsember 2018, 18:35
Mitu anarhisti sulle ähvardusi on teinud? :) Mulle paar natsi on. Üks reklaamis isegi, mis marki püstol tal olevat (kriminaalkaristus oli kah, seetõttu ei uskunud teda).
j
Jaan/ 14. detsember 2018, 18:32
Ma isegi võtsin vaevaks ekremistidele öelda, et nad hoo maha võtaks ja jälle mõnitama, jälitama ja ähvardama ei hakkaks - aga mis on ühe anarhisti sõnal mõju. Ikka hakkasid. :( Nüüd siis E200 teab, mis puust nad tehtud... üks koostöö võimalus vähem! :)

n
Neh/ 14. detsember 2018, 18:31
Aga milles probleem on. Ise te ju õpetasite, et vihakõne pole sõnavabadus Mida Antifa Euroopas teeb ning kuidas inimesi represseeritakse iga päev nende sõnade pärast, seda näeme ka iga päev. Vaat nüüd oleks aeg marksistidele endale nende rohtu maitsta anda. Paneks tädi õige vihaseadusega vangi.....:D:D
€200/ 14. detsember 2018, 18:30
e
E/ 14. detsember 2018, 18:30
Ei kuulu ühtegi erakonda ja ei ole ka EKRE valija, aga jälgin hoolega kõike mis poliitika maastikul tomub.Ütlen ausalt, et sellise sõnavõttu peale peaks pr. kallas ise esmajoones tagasi astuma.Kui ta seda ei tee siis peaks juhatus ta ametist vabastama Kirjutasin nime nimelt väikese tähega. Küsin kas EKRE liikmetest keegi käis teie koosolekul teid fasistideks sõimamas.Miks te seda provokaatorit kaitsete.Lootsite Ekret halvas valguses näidata aga ei läinud läbi.Juhatus visaku proua koos provokaatoritega erakonnast välja Oma demagoogiat ajagu mujal.
i
ISAMAA valija/ 14. detsember 2018, 18:29
Viimase kolme nädala sündmusi analüüsides jõudsin otsusele, et minu hääle saab ISAMAA. Valimispäeval saab ISAMAA minu hääle, kindel see!
n
nii/ 14. detsember 2018, 18:29
Valetab!!! Kogu see jutt on jabur ja eneseõigustus.
u
14. detsember 2018, 18:28
usud ka seda kommuvõsukest?
o
Onu Ratas / 14. detsember 2018, 18:27
võib ka endale igasugust sõimu ja lällamist lubada - nimelt ütles ta ,et tema küll sellise erakonnaga ,kes PÄID MAHA HAKKAB RAIUMA ühes valitsuse olla ei taha ( nii räägib mees ,kes pidevalt hukkab ,ehk 'mõistab hukka' )
a
antifale/ 14. detsember 2018, 18:27
kui sakslane tunneb, et eestimaal tema last ei armastata, siis on parim kolida tagasi armsale saksamaale mõnda uussakslastest tulvil linnaosasse, kus hakatakse tema last tõeliselt Armastama

t
to velts/ 14. detsember 2018, 18:26
Palgaline, üritasid vett sogada endaarust. Kas su mõistus seda ei võta, et eelastlased tahavad elada rahus oma isamaal ilma sinusuguste müüdavate provo.kaatoriteta.
m
mhh/ 14. detsember 2018, 18:23
Milles asi nüüd. Kui keegi tahab sõna võtta siis palun, võib ju ilusti rääkida asjadest aga teised siin ainult ründavad ( otseses mõttes ründavad ja solvavad nagu Ratas ja kogu Eesti valitsus ) aga tooks siis mõned korralikud seisukohad ja lõpetaks selle valetamise Eesti rahvale !!!
a
adventistile/ 14. detsember 2018, 18:23
a
adventistile/ 14. detsember 2018, 18:23
t
Tädi Acula/ 14. detsember 2018, 18:22
proovib seekord verbaalselt rahvast enda vastu provotseerida
a
adventist/17:53-le/ 14. detsember 2018, 18:21
Maailma paadumus on patt,mille eest vastuab kirik.
a
A/ 14. detsember 2018, 18:20
Trotšinski ! Kas me peame nüüd ka sind kartma hakkama -äkki tuled vikatiga lavalt alla inimesi rammima ?
e
eee/ 14. detsember 2018, 18:13
Imelik arusaamine sel Kallasel, mis EKRE vastu, sõnavõtjal peaks olema elementaarne austus kaasinimeste vastu, nii et oma eriarvamust väljendades ei kutsuks esile konflikti. Nii Tarand kui see sakslane arvestades väheke kõrgemat haridustaset oleks pidanud aru saama et nemad on need kes kas alagatvad konflikti või mitte. Otsustasid et algatavad- loomulikult lootsid ka võiduga välja tulla , kahjuks läks teisiti. Haridus, kui seda ikka on, peaks olema alus, kuidas lahendada vastuolusid ilma teravate konfliktideta

p
provvakene/ 14. detsember 2018, 18:12
täna rammib see kaak lapsevankris lapsega inimesi, homme rammib juba lapsevankris pommiga inimesi, selline on eesti200 ideoloogia.
n
14. detsember 2018, 18:11
nii omavahel öeldes, palju su iga kommetnaari hind ka on?
k
14. detsember 2018, 18:10
kõige lihtsam. ignoreerige kõike mis neilt hulludelt tuleb. nii lihtne see ongi.
p
Pööriöölane/ 14. detsember 2018, 18:08
Nende narvskite haridus on üldse üks imelik asi! Tean paari KOV-i tonti, kes on diplomi Peterburi turult ostnud!
a
Ats/ 14. detsember 2018, 18:08
Huvitav , kui mina kallast või ratast sõimaksin ja igasugu ilmapattudes süüdistaksin , kas siis lastakse mul ka rahulikult lällata oma nimel ja feisari kontol . Kaua võtaks aega , kuni tulevad fännide runded ja äkki ka mingid mundris mehed ukse taha . Aga e-200 ja muud võivad suust välja ajada , mida tahavad . Imelik arusaam .
p
Poll/ 14. detsember 2018, 18:08
EKRE-l ei olnud mingit pistmist pühapäevase intsidendiga. See KK laseb ju selgesti välja paista, et E200 ongi loodud EKRE-t likvideerima. Välja tuleb aga vastupidi. Sest suur osa rahvast soovib nii.
v
velts/ 14. detsember 2018, 18:04
Võiks lõpetada selle inimestega manipuleerimise, nii EKRE kui ka JEESTI200 poolt. Vaadates neid arenguid, on nii EKRE, kui ka JEESTI200 keskerakonna poolt loodud. Keskerakond andis juba Tallinna TV algusaegadel EKRE loojatel endale toetajaskonda tekitada. Ei pea olema pime, et näha, kui palju on ekre pooldajate hulgad vene impeeriumimeelseid inimesi. Vahe on vaid selles, et kui ekre sogab midagi migratsioonist lõunariikidest, siis jeesti 200 näitab avalikult oma ideid, kuidas eestlasi venestada. Kampa võetkse, siis ka euroopa liidu kodanikke st. sakslasi jt.
j
jõudu/ 14. detsember 2018, 18:02
ekrele ainult jõudu!!!kohe hakatakse ekret söödistama kui kuskil mingi tõmblemine on!!!haiged inimesed ise meelega tekitasid selle!!!!!nööd hakatakse ekre vastast kampaaniat tegema.....aga sellega te kaugele ei jõua!!

p
Pööriöölane/ 14. detsember 2018, 18:01
Mida rohkem sellised, võõrastest käomunadest sündinud, rahvuslasi materdavad, seda ühtsemaks eestlased saavad.
r
Ronin/ 14. detsember 2018, 18:00
Hartlebi taoliseid on Tallinna Ülikool täis. Sinna küll kellelgi õppima minna ei soovita. Seal domineerib punamentaliteet.
p
Proviisor/ 14. detsember 2018, 17:59
Linnamäe on jah samas rahapajas nendega
t
Tyuiop/ 14. detsember 2018, 17:56
EKRE nüüd küll mitte kui midagi paremaks ei muuda. Suure suuga jutumehed ja tühikargajad.
t
Tädi/ 14. detsember 2018, 17:56
vist ei saa üle Narva jõest, hüva nõu nüüd kallis, tõest'
p
Pööriöölane/ 14. detsember 2018, 17:55
Hooandja pealt lootis see jõuk teenida 30 tuhat! Aga said ainult natuke üle 20-ne tuhande! See näitab, et isegi omad ei raatsi niisugusesse afääri panustada.
m
14. detsember 2018, 17:53
Miks peaks EKRE vastu sõna võtma? Psüühikahäiretega indiviidid ei peaks üldse kommenteerima.
a
adventist olen/ 14. detsember 2018, 17:53
Kõikide parteide tippjuhid on massoonid ja nende vastasseis on ainult näidend lihtrahvale,kulisside taga ollakse aga ilusti vendluses.Ja sina Kallas oled ka massoon.

j
juga/ 14. detsember 2018, 17:52
Riigid, organisatsioonid, parteid ja muud suuremad kooslused, mida juhib naine, panevad ikka kolinal allamäge. Hakkame pihta Saksamaast ning lõpetame siis sellesamuse 200-ga.Ikka siis mõistusliku lähenemise võimetus asjadesse või midagi sellist.
p
Paistab, et/ 14. detsember 2018, 17:52
EKRE lööb valimistel teisi pika puuga. Kui rahvas ainult taipaks, et ei eksi valimistel e- hääletusega. Näha ju, kuidas rahvast on petetud. Nii, et vutt vutt, pabervalima! Kui ikka soovite midagi paremaks muuta?
a
arvamus/ 14. detsember 2018, 17:51
e
eesti 88/ 14. detsember 2018, 17:51
i
Indrek2/ 14. detsember 2018, 17:50
Olid kohapeal ja nägid et nad purjus olid?
e
eesti 88/ 14. detsember 2018, 17:50
Väga sümpaatne oli eile ETV-st esimesest stuudiost kuulda kuidas meie õiguskantsler Ülle Madise ütles et tema on küll uhke oma rahva üle ja kõigil on õigus oma naailmavaatele.Pole mälus et mõni poliitik oleks seda öelnud
m
Moderaat/ 14. detsember 2018, 17:50
Keegi ei julge juba aastaid Euroopat valitseva populistliku vasakliberaalse äärmushunta vastu sõna võtta. Kui armastad oma rahvust ja riiki (rahvusriiki) ning ei taha võõraid, siis oled kohe mingi -foob. Tuleb aga partei, mis julgeb rääkida tõtt, mida rahva enamus sisimas mõtleb, oled kohe fašist. Ja lihtne: kui rahvuslased kaitsvad oma seisukohti, siis see on vägivald. Kui liberaalid teevad seda, siis see on uus normaalsus ja õigustatud käitumine. Masendav!!! Ja see mägrakoer Kallas võiks oma "parteiga" minna sinna, kust tuli. Tädi mingu koju ja tegelegu oma asjdega.
s
Smurf/ 14. detsember 2018, 17:49
Varsti ei julge keegi EKRE valijaid lapsevankriga rünnata ja neid fašistiks sõimata! Mis siis küll saama hakkab?

k
Keskealine naine/ 14. detsember 2018, 17:48
Miks Kadri Acuna artikli all kommid kaotati ? Mida te kardate, globalistid ? Eestlaste ja eestluse vaenulikul Acunal jätkub veel jultumust süütut ohvrit mängida. Väga julm naine ja ohuks Eestile ja eestlastele. Kavalalt poeb veel oma abielu taha peitu. Acuna, probleem pole sinu abielus, vaid sinu enda kurjades mõtetes ja kurjades tegudes Eestist hoolivate eestlaste vastu.
j
Järgmises reitingute/ 14. detsember 2018, 17:48
avaldamises TV-s, näeme, kas tõesti tunnistavad ka poliitikud "Eesti 200" lüüasaamist? Või jätkavad samas vaimus? Siis on kindel, et EKRE saab suurema osa rahva lemmikuks.
j
Jaan/ 14. detsember 2018, 17:47
Neid pilte vaadates võib täiesti kindlalt väita, et Kallas valetab. Esiteks Acuna oli selle räpase liikumise tegevjuht ja nad ju aknast jälgivad , mis platsil toimub. Pigem peaks Kallas ja kogu juhtkond tagasi astuma.
e
Elame-näeme!/ 14. detsember 2018, 17:44
Eks valimiste näeme! Et kes rahva soove õigemini mõistab ning kaitseb. Näiteks sotsialistide aktivistid kinnitavad, et EKRE poolt olevat vaid 15 protsenti. Ülejäänud on aga kõik nende vastu, s.t. et ränderaamistiku fännid ja uusmigrantide ootajad. Aga eks paistab, mida näitavad valimised.
e
Err/ 14. detsember 2018, 17:43
Taheti "Tarandit" teha aga see ei õnnestunud
õ
ÕL kustutabki kommentaare/ 14. detsember 2018, 17:43
ja nullib skoori ja vastused, et inimesed ei saaks arvamust avaldada
e
Elukutseline Setu/ 14. detsember 2018, 17:43
Varsti ei julge keegi ühelegi poliitüritusele minna sest Sotside ja E200 radikaalid tulevad kallale.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:42
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast. Erakonnad ei teeni rahvast,nad tegelevad enese upitamisega.

e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:42
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast. Erakonnad ei teeni rahvast,nad tegelevad enese upitamisega.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:40
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast. "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:39
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast,erakonnad seda ei tee. "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:37
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast,erakonnad seda ei tee. "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse.
s
Suveräänsusliikumine Tark ja Terve Eesti / 14. detsember 2018, 17:35
... Maria Kaljuste eestvedamisel korraldatav meeleavaldus ÜRO rändeleppe vastu ja sõnavabaduse eest oli see.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:35
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast aga paraku erakonnad teeni. Rahva teenimiseks tuleb : "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse
s
Suveräänsusliikumine Tark ja Terve Eesti / 14. detsember 2018, 17:35
... Maria Kaljuste eestvedamisel korraldatav meeleavaldus ÜRO rändeleppe vastu ja sõnavabaduse eest oli see.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:35
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast aga paraku erakonnad teeni. Rahva teenimiseks tuleb : "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse

e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:34
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast aga paraku erakonnad teeni. Rahva teenimiseks tuleb : "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse
k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:34
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:34
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast aga paraku erakonnad teeni. Rahva teenimiseks tuleb : "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse
k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:34
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:34
Ainult minul on normaalsed kommentaarid sest ma teenin rahvast aga paraku erakonnad teeni. Rahva teenimiseks tuleb : "Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. " Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse
k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:34
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.
k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:33
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.
k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:33
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.

k
Kiviõlist pärit/ 14. detsember 2018, 17:32
Lisan veel, et K.K,. kasvas padukommunistide kodus. Pole siis üllatav, et tütar sama punast viha täis.
o
osales provokatsioonis 3 inimest: Florian Hartleb, Teele Holmberg ning Kadri Napritson-Acuna. / 14. detsember 2018, 17:31
Erakond Eesti 200 korraldas Wabaduse kohvikus ürituse «Positiivne alternatiiv», et pakkuda Eestile alternatiivi hirmu õhutavale poliitikale.Samuti arutab Eesti 200 juhatus erakonna valimisprogrammi ning üritusel on kohal kogu Eesti 200 juhatus ja kõik valdkondlikud liidrid. https://www.err.ee/883488/eesti-200-eesti-peamine-probleem-on-see-kuidas-heaoluuhiskonda-uleval-pidada
t
to elektrit saab... ./ 14. detsember 2018, 17:28
Üks kordki sinult normaalne kommentaar! Nii jätkagi!
r
Rob/ 14. detsember 2018, 17:26
Samamoodi nagu teie erakonnaliige ründas vanalinnas MUPO esindajat ?
n
Nüüd siis/ 14. detsember 2018, 17:26
kustutas ÕL teise artikli kommentaarid ära! Kas ÕL on ka "Eesti 200" liige?
e
elektritsaabtasuta/ 14. detsember 2018, 17:26
Miks tehakse reklaami sellele erakonnale mis on seaduse vastane ja liikmed on anonyymsed ? Maha libaerakond Eesti 200 ! Selgemast selge on,et nende liige provotseeris nimme.
n
nõmmekas/ 14. detsember 2018, 17:25
Ära te ennast kannatajaks? Iga normaalne isik nägi mis toimus. Minul ei ole ekrega mingit sidet ja ei näe mõtet nende kogunemisele minna. Teie aga kasutate lapsi nagu Lenini partei ära. Lapse kasutamine selleks on eriti alatu tegu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Margus Tsahka reetis võimu puusalt ja tahab saada jälle ministriks. See ei lähe mitte. Ärge mängige märtrit, meie elus ja olus on probleem. Seda te suure palgalised ei suuda kunagi hoomata ega aru saada. Ma elan 300 euroga kuus ja vaadake ikka elan veel. Ometi ma elus ei vali sotse ega teid 200. Eesti sada on ka võlts.
e
eestlane/ 14. detsember 2018, 17:24
Ma kardan, et kui ma valgustan objektiivselt Eesti 200 extremistide tegevust, võidakse minu pere liikmeid rammida palju tõsisemata vahenditega kui lapsvanker

m
mäng ühte väravasse?/ 14. detsember 2018, 17:24
Haritud ja kultuurse poliitikuna peaks pr. Kristina teadma ka lääne demokraatia üldlevinud tavasid. Et erinevate parteide vastandlikud poliitilised meeleavaldused ning miitingud korraldatakse ikka eraldi. Mitte ei minda oponente segama ja neid fašistideks sõimama. Omaenda erakonna miitingul rääkigu härra mida tahab, kui talle seal sõna antakse. Läänes tegeleb sellega lausa politsei, et erinevad meeleavaldused ei seguneks ja sedasi tüli ei provotseeritaks. Demokraatia tingimustes on igal liikumisel õigus oma meeleavaldusi korraldada. Olgu siis rahvuslikul EKRE-l või pagulaste igatsejatel. Edu!
e
Ei ole ta seda kinni pannud!/ 14. detsember 2018, 17:24
FB: https://www.facebook.com/kadri.acuna?__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARDbhr6siU7co7seJM-BVl-pZHooFibMOHOsz3yliv9rrSniLXQVIhjWVcsK7Mve4ES-aV3pwH2I63yH&hc_ref=ARRC2WMFUKhyITPvdlY-GCdYQFlMgtXdKxtejBEedToOxaqCi77cEg6n_68XzCFoHF4&fref=nf
k
Kristiina Kallas! Loe ja õpi!/ 14. detsember 2018, 17:23
Alustasid oma valimiskampaaniat valest otsast ja liiga vara. Vanemad poliitikud ennem lubavad, meelitavad rahvast. Peale valimisi vihkavad. Sina ja sinu partei aga sai enda vastu lugupidamatuse, parem öelda, rahva vihkamise juba nüüd. Oled sa ikka hariduse saanud? No mitte nii ei paista. Küll võib inimene vihkamist täis olla. Sellega sa nüüd küll midagi ei saavuta!
k
Kistiinale/ 14. detsember 2018, 17:21
ei tasu hüsteeriat puhuda üles. kuidagi petturlik tundub teie sõnavõtt
o
on on/ 14. detsember 2018, 17:19
i
IMELIKtädi/ 14. detsember 2018, 17:18
mis siin ekre ga pistmist oli...või sain ma milleski valesti aru...a selge kõik mis halvasti ekre süüdi...
a
aga/ 14. detsember 2018, 17:17
kuidas saab sellise psüühiliselt ebastabiilse inimese, kes oma last kilbina kasutades teisi ründab, tegu sõnavõtuks nimetada?Kas tädi on samuti peast veidi kavalavõitu?
m
Maa Mees/ 14. detsember 2018, 17:16
Poliitikasse trügib partei sotsid 2. Provokatsioon ei ole nende arust kuritegu, aga selle hukkamõist rahva poolt on just kui kuritegu. Kõige alatum provokatsiooni liik on laste kuritarvitamine provotseerimise eesmärgil. Poliitilise eesmärgi saavutamiseks visati provokaator parteist välja, aga süüdlased (provokatsiooni autorid) mängivad ajalehes süütuid kannatajaid. Ja lõpuks lastakse auklikuks aus konkurent EKRE, kes ei olnud seotud üldse selle juhtumiga. Sellega püütakse rahvast ajada segadusse ja külvata vaenu ja ise peavad endid haritlaste liikumiseks PROVOKAATORID 200.

m
mees48/ 14. detsember 2018, 17:16
kodanik Kallas pole täie tervise juures. vist.. See pole isegi naljaks enam
e
EKRE on minu lemmik/ 14. detsember 2018, 17:16
mida see antipaatne naine üldse sõna võtab,lihtsalt eesti vaenulik element
m
Mini/ 14. detsember 2018, 17:16
Eile oli kuskil meedias avaldatud foto, kus oli selgelt näha, et lapse ema seisis tagaplaanil ja filmis. Mul on väikesed lapsed, ei kujuta küll ette, et sellises olukorras jääksin tahaplaanile külmavereliselt filmima. Seetõttu jääb küll mulje, et Eesti200 on valinud taktika “parim kaitse on rünnak” oma ebaônnestunud provokatsiooni õigustamiseks.
v
vanem mees ladaga / 14. detsember 2018, 17:13
ämbrid kolisevad iga jala otsas ja siis sonitakse midagi ekrest.
h
huvitab rohkem/ 14. detsember 2018, 17:10
Kes nendest kui hääletus toimus oli provokatsiooni poolt kes vaastu Priit Alamäe, Kadri Haller-Kikkatalo, Pirko Konsa, Margarita Källo, Lauri Luht, Nikita Lumijõe, Meelis Niinepuu, Liina Normet, Igor Taro, Margus Tsahkna, Kristiina Tõnnisson ja Tiit Elenurm. tegime plaani kuidas reitingut tõsta välja tuli nagu tavaliselt venemaal
v
väga lihtsalt/ 14. detsember 2018, 17:09
Erakond ainult sirm, sisu tehakse kuskil mujal ja hoopis oskajamate meeste poolt, kui see parteike eales suudsab maksta.
s
sellel üritusel/ 14. detsember 2018, 17:09
ei olnud EKRE korraldaja aga turvaja. Tädi on peast soe.
a
ahah/ 14. detsember 2018, 17:08
€kr€ v hoopis Olgino ja putinismi sillapää Eestis?

l
Lembitu/ 14. detsember 2018, 17:06
mina olengi EKRE....eesti kodanik ja minuga polegi mõtet tülli minna
e
Ei saanud aru/ 14. detsember 2018, 17:04
p
pole ju sõnavõtt/ 14. detsember 2018, 17:03
Inimeste fašistideks sõimamine pole mingi sõnavõtt. Kui te teisiti ei oska, siis jätke parem üldse oma sõnavõtud ära.
m
Marta/ 14. detsember 2018, 17:02
Silmakirjalikkuse musternäide!!! Kriiitika on olnud igati põhjendatud ja õigustatud. Põhjendatud ja õigustatud kriitika nimetamine rünnakuks on silmakirjalikkuse ehe näide. Laste kasutamine vahendina on kuritegu, tegemist on lapse elu/tervise ohtu seadmisega!! KarS § 123. Ohtu asetamine (1) Teise inimese eluohtlikku või tema tervist raskelt kahjustada võivasse olukorda asetamise ja jätmise eest – karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega. Lapse ema vaatas kõrvalt ja jättis teadlikult lapse ohtlikku olukorda. Kui keegi oleks kukkunud nii väikse lapse peale?
t
Teen siis Kristiina Kallas,/ 14. detsember 2018, 17:00
sullegi selgeks, et vaevalt sa sellise vihkamisega rahva poolehoidu võidad! Su erakonna kaaslane kirjutas vihakõne rahvale. Miks pead sina veel õli tulle valama? Sellega te nullisite ära kogu "Eesti 200" võimaluse rahvalt hääli saada. Rahvas on näinud vihkavaid erakondi. Nüüd siis näeme väga rahvast vihkavat erakonda. Panite I-le täpi, Kristiina Kallas.
K
200 funktsionääridele/ 14. detsember 2018, 16:59
Kui kohe alguses lastakse provokaatorid teie ridades pildile, minge ja provtoeerige. Tegu polnud lihtliikmega tegu oli organiseeritud provokatsiooniga. Mida Eesti rahvas peaks arvama? Teid mitte valima. Ega te künnist ei ületa ja Eesti rahvas mäletab teid igavesti kui lapsega rammijaid. Kes siis Fasist on, fotograaf Mats Õun? Loetud hetkedega tuli teie pale nähtavale. Õnnetud, eluvõõrad ja pahelised olge siis magistrid ja doktorid. Salakiuslikud ja pahelised. Ise ma tõenäoliselt ei lähegi valima. Võta üks ja viska teist.
t
Tõnisson/ 14. detsember 2018, 16:58
On k radid...vägisi tükivad tülli!
s
Sellised tahavad võimule/ 14. detsember 2018, 16:56
riiki juhtima!!! Ta ei tea nädal hiljem --ikka veel--mis üritus oli Vabaduse platsil kus immigrant rammis lapsekäruga inimesi--seades lapse ohtu.

m
Meie igpäevast tsirkust anna meile tänapäev/ 14. detsember 2018, 16:56
Nad nimetavad ennast spetsideks ja küsivad reklaamlauses-üleskutses, et mis oleks kui eestit juhiksid spetsialistid, oma ala asjatundjad jne.. vali meid... aga ise neil ei ole elementarset "public relations" suhtekorraldustki. Nad on nii veidrad managerid, et mida rohkem nad sõna võtvad seda rohkem komejanti nad produtseerivad.
i
Irf/ 14. detsember 2018, 16:55
Nyyd siis nimetatakse inimeste ryndamist ja nende fashistideks sõimamist sõnavõtuks. Siis ei maksa solvuda, kui Eesti 200 kombel nende endi vastu sõna võetakse. Või tahab Eesti 200 sedasorti korraldust, et nemad tohivad teisi rynnata, aga neid puutuda ei tohi?
a
A/ 14. detsember 2018, 16:54
Nii mõnusasti kohe kogu tekst kirjas - Maria Kaljustel lasti ainult nagu hiirel paar piuksu urust teha ,aga sedagi pidas Haikala koledaks viha külvamiseks .
e
Ehh/ 14. detsember 2018, 16:52
Kui pealkiri ümber sõnastada, siis ei tohigi sõna võtta, sest momendil seisab ekre eesti rahvusriigi eest, isamaa, ka üritab nägu teha, aga kõik teised on selle euroseeklite eest valmis mahamüüma. Teil tulebki väriseda, paljud teist ei tea, või ei taha mäletada laulvatrevolutsiooni, eesti rahvas on kannatlik, aga ükskord...
j
juhan/ 14. detsember 2018, 16:51
sm kallas, ära vihka sedasi eestlasi ja eestimaalasi, see võib tervisele (vererõhk) halvasti mõjuda. ja see polnud üldsegi ekre meeleavaldus
a
Ahah/ 14. detsember 2018, 16:51
Tema ei teadnud. Acuna ei tundnud sakslast jne. Ahah, usume jah.
t
Tom/ 14. detsember 2018, 16:50
Mõned inimesed ei saa kunagi aru mida nad on valesti teinud?
h
head teed!/ 14. detsember 2018, 16:50
Fašistideks sõimasite rahvast. Teie olete ise välismaalased ega tohiks siin üldse kõva häälega sõna võtta. Võta oma moosekant kaasa ja minge Kiievisse inimesi fašistideks sõimama.

e
Eestlane/ 14. detsember 2018, 16:49
Kummastav lugemine. Loeks nagu mingit nõuka aegset politrukkija juttu, kes sulle ajude vahele lasta üritab. Jääb täiesti arusaamatuks, mis see EKRE asjasse üldse puutub kui EKRE tegelikukt boikoteeris seda miitingut, kus saksa immigrant eestlasi fašistideks sõimas ja lapsekäruga rammis. Tegemist oli täiesti EKRE välise ettevõtmisega.
t
tore oleks kui ei julgeks/ 14. detsember 2018, 16:46
Mis see EKRE siia puutub? See polnud EKRE meeleavaldus. Vasakäärmuslane ajab midagi segamini.
v
väga oluline on / 14. detsember 2018, 16:45
olla pildil , tähtsa näoga kommenteerida, tunda end süütuna, keegi teine on kiuslik jne. Ehk saab valimistel mõne lisahääle. End uueks poliitiliseks jõuks pidav partei on tegelikult ju teiste parteide ülejooksikud - need tarod ja tsahknad jnejne. Ei tule siit midagi uut - parlamenti saades ollakse üks osa tavapoliitikast .
s
silmakirjalikule jeesti tegelasele/ 14. detsember 2018, 16:44
Aga kas te enda koosolekule oleksite lasknud EKRE liikme, kes oleks seal teie vastu sõna võtnud?
j
Juku/ 14. detsember 2018, 16:43
Parandus autocorrectile: meeleavaldust
j
Juku/ 14. detsember 2018, 16:43
Proua võiks niipalju süveneda, et antud meeles algust ei korraldanud EKRE
v
vingerdage/ 14. detsember 2018, 16:40
aga vingerdage, keegi ei usu teid enam, see et meie kui rahva tervisest räägivad need, kes ise salamahti viha õhutavad ja mitte grammigi ei püüa lepitust leida ning nätavad sellega väga halba eeskuju koos mõtistmatusega kaasinimesete vastu, on tagasiiviiv jõud... ning sellist poliitilist kogukonda, mis õigustab ainult omi valetamisi, pole meile kui eesti rahvale lihtsalt rohkem vaja...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee