Eesti uudised

E-poed loobuvad viivituste tõttu koostööst Omnivaga (21)

Eesti Päevaleht, 13. detsember 2018 06:52
Omniva uus logistikakeskus.Foto: Omniva
Paljudel klientidel on Omnivaga pakke saates ette tulnud viivitusi, mis võivad kesta jõuluaja lõpuni.

Sotsiaalmeedias tegutseb aktiivselt avalik grupp „Omniva (Eesti Post) on kohutav ettevõte”, kuhu on viimaste nädalate jooksul tehtud hulganisti postitusi. 

Gruppi on lisatud ka Ziztersi e-poe teade, et nemad lõpetavad koostöö Omnivaga, põhjuseks pakkide üle kümne päeva hilinemine. „Võimalik, et taastame Omnivaga koostöö uuest aastast, kuid pigem usume, et võtame DPD Eesti nende asemele,” seisis teates.

Ühe grupiliikme sõnul on ka Juku mänguasjakaupluse kodulehel hoiatus, et Omniva logistikakeskuse tõrgete tõttu ei ole Omniva teenused e-poes kättesaadavad.

Refereeritud artikli täisteksti loe Eesti Päevalehest.

Samal teemal

24.01.2019
Omniva pakiautomaatidest ei saanud kaupa kätte
22.01.2019
Kuhu kadus 2000eurone pakk? Nördinud klient: Omniva hüvitab mulle vaid 320 eurot!
28.12.2018
Pere sai kaardi, mis oli teel 22 aastat. Saatjaks oli autoõnnetuses hukkunud paar
30.11.2018
OMNIVA JUHATUSE LIIGE: tegemist ei ole kuritahtliku laiskusega

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee