selline nõuandetelefon iseenesest on äärmiselt vajalik. Küll aga on kujunenud mulje, et saadav nõu ei ole alati päris tasemel ning et kõik vastajad ei ole arstid. Tundub, et väga palju on rõhutud "klienditeeninduslikkusele", mis sellises keskkonnas kõlab võltsilt ja samas on unustatud asja sisu. Kui meil inimene ei pääse perearsti vastuvõtule, sest aegu pole või ukse peal blokeerib tee pereõde, kellest tihti ei saa üle ega ümber, siis selles teenistuses võiksid siiski töötada arstid ja seejuures hea keeleoskuse ja suhtlemisoskusega arstid. Ka projektijuht peaks olema meditsiinilise taustaga.
Sõltub, kes liinil toru võtab. Peamiselt on head kogemused olnud, olen saanud asjalikku nõu asjalikus esituses. Ainult kord oli juhus, kus nõuandja ei suutnud minuga kaasa mõelda ega saanud seetõttu probleemile pihta, vaid hakkas täiesti asjasse puutumatuid soovitusi andma. Kuna liin on tasuline, tänasin ja lõpetasin kõne. Aitas inglise keelne guugel.
Ei ole mina sellelt liinilt veel adekvaatset abi saanud. Eriti nördima pani nende reklaam samas majas asuvale armiravifirmale, kes ei ravinud mingilgi moel armi terveks, vaid kasseeris sisse lihtsalt palju raha olematu tulemusega teenuse eest.