Eesti uudised

Kahe väikelapse ema kõne nõuandetelefonile: „Nad vist ei hinga enam...“

TIHE TÖÖ: perearsti nõuandetelefon heliseb aastas ligi 250 000 korda

Kristiina Tilk, 13. detsember 2018, 00:09

6 KOMMENTAARI

n
nii on/ 13. detsember 2018, 11:47
selline nõuandetelefon iseenesest on äärmiselt vajalik. Küll aga on kujunenud mulje, et saadav nõu ei ole alati päris tasemel ning et kõik vastajad ei ole arstid. Tundub, et väga palju on rõhutud "klienditeeninduslikkusele", mis sellises keskkonnas kõlab võltsilt ja samas on unustatud asja sisu. Kui meil inimene ei pääse perearsti vastuvõtule, sest aegu pole või ukse peal blokeerib tee pereõde, kellest tihti ei saa üle ega ümber, siis selles teenistuses võiksid siiski töötada arstid ja seejuures hea keeleoskuse ja suhtlemisoskusega arstid. Ka projektijuht peaks olema meditsiinilise taustaga.
k
karnivoor/ 13. detsember 2018, 11:35
Sõltub, kes liinil toru võtab. Peamiselt on head kogemused olnud, olen saanud asjalikku nõu asjalikus esituses. Ainult kord oli juhus, kus nõuandja ei suutnud minuga kaasa mõelda ega saanud seetõttu probleemile pihta, vaid hakkas täiesti asjasse puutumatuid soovitusi andma. Kuna liin on tasuline, tänasin ja lõpetasin kõne. Aitas inglise keelne guugel.
n
Nõuanne/ 13. detsember 2018, 10:24
Jooge palju vett ja võtke valuvaigisteid.Iga haiguse korral.Homme perearstile.
j
jah/ 13. detsember 2018, 09:58
Ei ole mina sellelt liinilt veel adekvaatset abi saanud. Eriti nördima pani nende reklaam samas majas asuvale armiravifirmale, kes ei ravinud mingilgi moel armi terveks, vaid kasseeris sisse lihtsalt palju raha olematu tulemusega teenuse eest.
n
No/ 13. detsember 2018, 09:25
Kônesid rohkesti, aga kasutegur?
A/ 13. detsember 2018, 08:13

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee