Eesti uudised

Meeleavaldusel odinlastega raksu läinud lapsevankriga isa: „Meie olemegi immigrandid, kelle vastu see meeleavaldus oli.“

Marvel Riik, 10. detsember 2018 10:58

292 KOMMENTAARI

b
baddog/ 14. detsember 2018 16:09
Kõrgeltharitud herr saksmannil jääb veel õigust ülegi? Eks see ole solvav muidugi, kui "matsirahvas" kõrgestisündinud isanda vastu väärilist aupaklikkust üles ei näita. Ajab kohe vägisi "vihakõnelema". Nüüd muidugi ootaks valitsusepoolset hukkamõistu...aga ei, istuvad nagu kuldid rukkis ega kõssagi... Piinlik, piinlik.. Aga eks oli intsidendist kasu ka...vähemalt näitas "Eesti 200" oma tõelist palet. Neist oleks muidugi viisakas oma nimest Eesti heaga eemaldada, olgu niisama 200..
0
00:26 /Tüüpiz, et ei tahtnud sõna/ 11. detsember 2018 14:11
vaid tuli näitama, millega tegelikult immigrandid tegelevad, allaajamisega ja sõimuga.
o
Oo Florian/ 11. detsember 2018 12:39
Warum bist Du so dummkopf? Kas Saksamaal selliseid enam ei vajata, et siia ülbama tullakse?
t
terve ja tugev Eesti pidas valule vastu/ 11. detsember 2018 12:17
Kui kahju, punase mantliga E-200 ei saanudki äxenfilmi jaoks ainest.Togi, mis sa togid, keegi ei võta vedu. Florian pidi ise käed käiku laskma, muidu oleks proua Kallase silmis äpu olnud.Interrinde hiiliv etteaste läks lörri.Kas fritsul on omal maal juba kitsas, et tükib jälle vallutusretkele, nagu vanaisadel kombeks oli?
v
vaikiv ajastu/ 11. detsember 2018 12:17
Kesk Euroopa riigid võivad omale populismi võimule lubada. Meie regioonis võrdub, populism võimul, iseseisvuse kadumisega.
a
ahah/ 11. detsember 2018 11:39
odinlased ja põliselanikud pole alati üks ja seesama
m
11. detsember 2018 11:36
l
11. detsember 2018 11:35
lõksu aetud punased kiskjad ründavad.nüüd on neid euroopastki kohale tassitud lapsekärudega tõuklema,oma sotsidest vist ei piisa.

p
põliseestlane/ 11. detsember 2018 10:19
Põliselanike lapsevankriga rammimine ei tee migrante armsamaks
p
põliseestlane/ 11. detsember 2018 10:18
Põliselanike lapsevankriga rammimine ei tee migrante armsamaks
e
Eesti 200/ 11. detsember 2018 09:16
Me ei rebi mikrofone,me rammime lapsevankritega!
m
mõjukas/ 11. detsember 2018 07:41
aga see laululind olla ju mede tulevane president !
o
On ikka./ 11. detsember 2018 07:39
On ikka immigrant kui ta ise end sellena tunneb. Minu arvates oligi meeleavaldus just temasuguste immigrantide vastu, kes kohalikke põlgavad ega pea paljuks seda ka sõimuga välja näidata.
t
To 22.43/ 11. detsember 2018 07:38
Uuritud ja sellega pilt suhteliselt selge.Jah,üks mu esiisadest on preisimaalt pärit mõisnik von Sievers ja sellega veresegamine piirdub.Loomulikult ei ole võimalik uurida kusagile 1000 aasta taha,kuid meie suguvõsas on meelsus,et võõrastega tegemist ei tehta!
k
Kati / 11. detsember 2018 07:38
Ja ongi järjekordne näide immigrantide vägivaldsuse kohta ja soovist keelata põliselanikel oma õiguste eest seista
a
Arne/ 11. detsember 2018 07:13
Sakslased ja venelased on paras paar-mõlemad on eesti rahva mõrtsukad.

s
Somm Soomest/ 11. detsember 2018 05:35
Hehe, pesuehtne Social Justice Warrior Saksmaalt. Naljakast, kuigi piinlik vaadata kui ta ründab kasutades lapsevankrit kaitsevahendina. Loodme et vaene laps ei saa vigastada kui issi mängib modernset Sturmabteilungmeest.
p
politsei tegevus/ 11. detsember 2018 02:18
oli teadlikult madal et saaks provokatsioone teha
j
jube aeg/ 11. detsember 2018 02:08
nagu uuesti oleks okupatsioon alanud
n
nii/ 11. detsember 2018 01:51
v
väu/ 11. detsember 2018 01:50
nüüd oli mingi sõna mis on keelatud
p
przevalski hobune/ 11. detsember 2018 01:39
vast oli põlevate silmadega
m
meil/ 11. detsember 2018 01:25
ju üks volikoguski inglismaalt
d
dääm/ 11. detsember 2018 01:23
mis jura euro kodanik pole immigrant ju ja tööl käiv protest on ju abirahadel elajatest

h
halloooo/ 11. detsember 2018 01:20
j
juga/ 11. detsember 2018 01:04
Aga selliste immigrantide vastu just ollaksegi, kes provotseerivad, ülbavad jne. Nii et õigesti aru saadud, Teie just oletegi need.
s
sõnavabadus/ 11. detsember 2018 00:54
immigrant tahtis ka temast hirmulugusi esitaval kihutuskoosolekul sõna sekka öelda
m
miks tegutsevad/ 11. detsember 2018 00:53
fsb`l tuli hää mõte ja raha oli ka juba selleks piisalt pestud
h
Huvitav/ 10. detsember 2018 23:53
Poliitilisse erakonda saab kuuluda ainult Eesti kodanik. 4 aastat Eestis elanud sskslane ei saa olla Eesti kodanik kui seds pole olnud mõni tema eellastest.
m
Matz/ 10. detsember 2018 23:32
Frits arvas, et on Tallinna linnapea.
o
Oskar Klein/ 10. detsember 2018 23:23
Kas välismaalased erakonnas on seaduse järgi ok?
h
Hartleb on euronats, küllap hakkab Eesti200 varsti ka vastavaid passe jagama/ 10. detsember 2018 23:12

o
OSKAR LUTS:/ 10. detsember 2018 22:45
"Mis nad siis tulevad meie õue peale kaklema?" Ehk muutunud pole midagi.
o
oot - oot/ 10. detsember 2018 20:53
Kas see sakslane või juut ( vahet pole, kes ta on ) elab edasi nõukogude ajas ? Siis olid venelastel kõik eestlased fasistid.
l
Lihtsalt/ 10. detsember 2018 20:35
jube kui vihkamisväärsed on sellised internatsionaalsed naised!Suhtun ülima põlgusega sellistesse,kes on end sidunud välismaalasega,eriti slaavlasega!
10. detsember 2018 20:30
https://et.wikipedia.org/wiki/Odin Osmussaare rootsikeelne nimi Odensholm tähendab Odini hauda. Selle nime all on saart esmakordselt mainitud ühe taanlase reisikirjas XIII sajandist. Enne Teist maailmasõda märkis Odini väidetavat hauakohta rändrahn Odinstain, mille hiljem õhkisid Nõukogude sõdurid.
d
defineerija/ 10. detsember 2018 20:22
Fašism on klassikalisel kujul katoliku sotsialism.
1
15:10 /mõelda vaid/ 10. detsember 2018 20:18
Ja mina eestlasena ei tea ühtegi nii vastutustundetut ema, kes annab oma lapse marxistile rekkaks . Esialgu käru ja hiljem juba roomik, kui ei allu sionistlikule propagandale.Ongi Eestimaal piinlik sellist inimest siin kanda, väga piinlik.
t
Teeme selle sõimleja ja teiste eestlaste nimel solvaja kindlaks ükskord/ 10. detsember 2018 20:14
On huvitav. et selliste artiklite juures on ÜKS kommentaator alati kohal...ja lisab oma solvanguid ekre ja teiste eestlaste kohta ikka ja jälle. Õhtuleht peaks selle isiku politseile teatavaks tegema, sest sõim, solvangud ja vihaõhutamine...koguni veel ENAMUSE eestlaste nimel esinedes....on vastutusele võtmist väärt
k
Kes on see 18:01??? / 10. detsember 2018 20:10
Tahaks kohe teada, kes on see ISIK, kes siin enamuse eestlaste nimel solvanguid kirjutab? Politsei võiks huvi tunda ....selle ehtsa sõimleja vastu

l
Lühidalt/ 10. detsember 2018 20:08
19L20 näitab oma "kultuuritaset". Just sellised labased sõimajad ongi ekre vastased.... Väga hea lufeda.....just selliste toel EKRE toetus kasvab. Sõima edasi....ootame juba
k
Kiple/ 10. detsember 2018 20:07
Haiguste ravi. Kontrollitud.
k
Kes andis sulle volitused teiste eestlaste eest siin seletada?? Provotseerid või mis on su eesmärk??/ 10. detsember 2018 20:06
1
19:11marx 200/ 10. detsember 2018 20:05
Pane tuli põlema, EKRE-t polegi kapis, mida sa röhid pidevalt.
h
Häbiväärne, et inimene tuleb Eestisse elama ja sõimab meid fashistideks??? Sellised ongi need immigr/ 10. detsember 2018 20:05
e
Eino/ 10. detsember 2018 19:25
Aga mis siis Sinu arust oleks sõbralik rahvas? Mõned ikka suudad loetleda?
s
sa aga mul..15.10/ 10. detsember 2018 19:21
hakka siis häbenema ennast, eluvõõras inimene!
x
xMees/ 10. detsember 2018 19:16
Eks sakslastel ole oma natsimineviku tõttu sedavõrd suurel määral häbi, et nüüd näevad "fašisti" ka teiste rahvuste esindajates pelgalt sellepärast, et nood ei soovi oma maale ohjeldamatut sisserändlust.

s
siis salga maha oma eestlus ja hakka näiteks uussakslaseks(tänapäeval ju kõik võimalik)/ 10. detsember 2018 19:13
u
uurija/ 10. detsember 2018 19:00
n
no'le/ 10. detsember 2018 18:53
No enamus värvilisi tudengeid ei tule Eestisse õppima, seda oleks nad saanud teha ka kodule lähemal ja paremas kliimas. Huvitav palju neist värvilistest "tudengitest" ka diplomini jõuab ja paljud neist siit kodumaale naasevad. Kahtlustan, et väga väike protsent, kuna enamus saabub siia ikkagi immigrandina - et ei peaks oma kodumaahüvanguks midagi tegema vaid saaks teiste poolt kättevõideldud ja ülesehitatud paremat elu nautida. Aga milleks meile sellised oma kultuuri, sugulaste ja kodumaa peale sülitajad?
v
Valdek Kukeke/ 10. detsember 2018 18:47
Andke talle andeks. Suure tõenäosusega jäid ravimid pühapäeva hommikul, pohmas peaga, auväärt kodanikul võtmata.
a
Ants/ 10. detsember 2018 18:46
s
Selgus majas./ 10. detsember 2018 18:21
Nüüd peaks kõigile selge olema, millega tegu on Eesti 200 näol.
o
Olete, olete./ 10. detsember 2018 18:18
Just selliste immigrantide pärast see meeleavaldus oligi. Immigrantide, kes arvavad endal õiguse olevat põliselanikesse üleolevalt suhtuda ja neid fašistideks sõimata. Just selliseid me siia ei tahagi.
r
riin/ 10. detsember 2018 18:12
tänu sinule florian ei vali ma eesti 200. valin ikka EKRE

c
Carzumm/ 10. detsember 2018 18:11
Hartleb rõhutab, et tegemist oli sõnadega, mis oli öeldud tema kui Euroopa kodaniku isikliku emotsioonide ajel ega pole seotud mitte kuidagi ühegi organisatsiooniga. Kes asi see euroopa kodanik on ????? Kas mingid uued passid välja antud , kus kodakondsuseks on märgitud EUROOPA
u
Unn/ 10. detsember 2018 18:07
Kas keegi läks seda meest st. miganti nügima!?? Ise tuli vehkima ja röökima!!! Anu on demagoog kuubis!!! Milline silmakirjalikkus!!!
u
Unn/ 10. detsember 2018 18:03
Ja lahendus on minna laamendama ja rüselema kaitsekilbiks süütu laps. Lahe migrant ! Tahtsin öelda, et tavaline.
a
avo/ 10. detsember 2018 17:42
mul ei ole immigrantide vastu midagi, kui nad tulevad ja teevad tööd ka koristajatena, ükskõik kui lihtsat, aga nemad ainult nõuavad igasugu privileege, anna hea sisustatud korter, palju abiraha, riideid, muudkui anna
a
Anu/ 10. detsember 2018 17:30
Ja võtku oma eestlasest naine kaasa? Teie mõistes oleks ju see Eesti naine ka Saksamaal pagulane. Kas tahate, et temaga seal samuti käitutakse nagu teie siin tema kaasaga? Eestluse kaitsja... Silmakirjalikkus kuubis!
m
10. detsember 2018 17:23
n
no/ 10. detsember 2018 17:22
oled ikka küüniline, kui tudengeid immigrantideks ( selle sõna halvemas mõttes) pead
j
Jeesti 200/ 10. detsember 2018 17:16
"Godwin s law" toimis igatahes küll , Eesti 200 puhul

t
Tartu Ülikool/ 10. detsember 2018 17:11
Ta vaene ajupestu oleks võinud islamiterroristidest doktoritöö kirjutada.
e
Eino/ 10. detsember 2018 17:06
No aga mitut sõbralikku ja paremat rahvust ka tead? Ja kes need oleks?
l
LM/ 10. detsember 2018 17:02
Kustuta aga kustuta tõde, pead ju kuidagi palga välja teenima seniks kuni seda jätkub.
h
Hunt/ 10. detsember 2018 16:50
Kuidas saab olla kaks kodakondsust?
s
seal / 10. detsember 2018 16:37
on saabunud migrantide suure arvukuse tõttu tal liiga ohtlik)
k
kuupeale kukkunud/ 10. detsember 2018 16:36
ekre on kogu ead ukraunlaste ja ida poolt saabuvate migrantide vastu, tuues välja et riik ei tea kaugeltki kui palju neid juba siin meil on..
s
sakslane oli ikka nii möku/ 10. detsember 2018 16:34
et oma ideaalide kaitseks seadis lapse ohtu, see küll tema laps pole, naabrimehe oma ehk)))
i
irw/ 10. detsember 2018 16:11
politoloog kes pidas end metslaseks ja tõukas lapse tanki... täitsa sobib ju pagulaseks?!

e
Eve/ 10. detsember 2018 16:06
Mingu elagu siis Saksamaal.
t
toktor/ 10. detsember 2018 16:00
ega see kraad tal vist teenitult saadud ei ole ja närvide ja pusklemise vastu saab abi päris doktoritelt
l
leelo/ 10. detsember 2018 15:58
Aga saab ju, sest kodakondsusseaduse kohaselt võib olla inimesel mitu kodakondsust ning 18-aastaselt peaks teoorias valima, millise kodakondsuse endale jätad. Samas põhiseaduse kohaselt ei tohi kelleltki sünnijärgselt Eesti kodakondsust ära võtta, seega on seadused vastuolus ning praktikas on topeltkodakondsus kogu aeg olemas olnud. Aeg on edasi läinud ja ootan pikisilmi, et järgmine riigikogu koosseis kodakondsusseadusse uuendused sisse viiks, et topeltkodakondsus oleks lubatud.
l
leelo/ 10. detsember 2018 15:57
Sest kodakondsusseaduse kohaselt võib olla inimesel mitu kodakondsust ning 18-aastaselt peaks teoorias valima, millise kodakondsuse endale jätad. Samas põhiseaduse kohaselt ei tohi kelleltki sünnijärgselt Eesti kodakondsust ära võtta, seega on seadused vastuolus ning praktikas on topeltkodakondsus kogu aeg olemas olnud. Aeg on edasi läinud ja ootan pikisilmi, et järgmine riigikogu koosseis kodakondsusseadusse uuendused sisse viiks, et topeltkodakondsus oleks lubatud.
v
viljandlane/ 10. detsember 2018 15:52
Mina olen igat masti üleilmastumise vastu!Kui siia tuleb sakslane,soomlane,lätlane või keegi,kes kuulub inimeste sekka ja käitub vastavalt meie seadustele,siis on kõik ok.Kui aga nende sekka juhtub vasakpoolseid,kes leiavad,et siia võib tulla ja tulla ning pooldavad segaabielusid,globaliseerumist jne.-siis ei ole ok.Sellised ei ole siia oodatud ja parem oleks neil oma etnilisele kodumaale naasta.Mina tahaksin,et see jääks eestlaste maaks,kus peetakse lugu traditsioonilistest eesti kommetest ja ,kus ei ole kohta üleilmastumisele!
s
sass/ 10. detsember 2018 15:52
Aga kuidas saab sinu lapsel olla 2 kodakondsust? Alles oli siin teema üleval, et paljudel Kaukaasias sündinud eestlastel ei tohi 2 passi olla. See segadus vist siiamaani klaarimata.
n
näha on/ 10. detsember 2018 15:51
mida merkel on oma rahva ja euroopaga teinud ,kuidas saab Odinlaseks astuda,see on juba väga ränk mida seal toompeal tehakse,sellele tuleb piir panna
a
ahhhahh/ 10. detsember 2018 15:50
ja mis see sinu asi on, see on meie riik, veel,mingigi aja ja meie otsustame,mis migrant sa oled võimalus on ka persona non grata!

u
Urrr/ 10. detsember 2018 15:43
Sa sakslane pole selline immigrant kelle vastu see meeleavaldus oli. See meeleavaldus oli suunatud nende mugavusimmigrantide vastu kes siia laiama ja oma uskumust tulevead peale suruma...
p
Pets/ 10. detsember 2018 15:29
e
Erki/ 10. detsember 2018 15:24
Ehk me oleme kõik oodatud sotside ja Eesti 200 koosolekutele lapsekärudega inimestele otsa sõitma ja karjuda ebaviisakusi? Ohohohhoo!
v
viimased 15 aastat Saksamaal elav Eesti kodanik/ 10. detsember 2018 15:18
Aga kas sa tead sakslane, kuidas sinu kaasmaalased ehk siis sakslased võõrastesse suhtuvad? Saan siis kohalikega päris hästi läbi-probleeme pole, aga tunnetan pidevat pinget ehk siis paljude kohalike kehakeel ja miimika näitab, et pole siia oodatud! Samas nn keep smiling..nii kui selja keerad, siis! Sakslased peaksid küll viimased olema, kes sellisel teemal sõna võtavad!
j
Juulius/ 10. detsember 2018 15:15
Nagu ütles üks minu sugulane: "nõuka ajal sõimati fašistiks, vabariigi ajal natsistiks. Üks sõnnik need sõimajad kôik".
h
Huvitav/ 10. detsember 2018 15:09
Frits põgenes Merkeliparadiisist arengumaa eestisse.
t
to Sorry 14.51/ 10. detsember 2018 15:09
Vabandust Pealegi on neil, aafriklastel meeletu iive.
o
Olete jah!/ 10. detsember 2018 15:05
Meie aga ei luba võõrastel ennast omal maal fašistideks sõimata. Selle näitamiseks kogunemegi meeleavaldustele.

k
Keskealine naine/ 10. detsember 2018 15:04
Kas nõukogusde aeg on tagasi ? Nõukajal Ida - Virus elades kuulsin venelaste käest kogu aeg, kuidas eestlased on fasistid.
t
to Sorry 14. 51/ 10. detsember 2018 15:02
Palgaline, tee silmad lahti, Tartu ja eriti Tallinn on täis Aasia ja Aafrika immigrante. Lisaks on nende iive ülimalt suur, paljunevad meeletult kiiresti, lisaks mammutsuguvõsad, kes ka järgi tulevad.
l
LM/ 10. detsember 2018 15:01
vaatan, et kommentaariumi meelsuscaunter on seatud 50 positiivse peale, siis kukuvad mõlemad näitajad nulli, Tublid olete, Ainult rahvast sellega enam ei lollita.
k
Kui/ 10. detsember 2018 14:59
tegu merkeli puudliga siis vorsti ilmselt ei oleks pakutud. Jalaga ka ei oleks löödud sest süüdi pole koer vaid peremees. Siin üks puudel juhtus vastu külmkappi jalga tõstma ja sai kohe ametist priiks.
r
reede/ 10. detsember 2018 14:58
Olin 2 aastane kui saksa sõdur panu mu naljaviluks hobusetalli Mu 12 aastane õde karjus sõduri peale seni kui sel peas aju tõõle hakkas 2 nädalat olin tumm ja vanemad arvasid et nii jääbki Sakslastes näen ikka potentsiaalset fasisti ja see jääbki kuni näen unes kohutavaid ardenni hobuste jalgu
t
to Sorry/ 10. detsember 2018 14:57
Meil on Aasiast ja Aafrikast pärit immigrante juba päris palju. Palgaline, tee silmad lahti. Mis mustadesse puutub, siis neil on tohutult suured suguvõsad ja meeletu iive, paljunevad väga kiiresti, lisaks toovad kaasa ka mammutsuguvõsad.
r
Roman/ 10. detsember 2018 14:50
Keegi võõras tuleb mölisema. Tüüpiline.
j
järgmist kogunemist on vaja, see ajab sotsid ja pool sotsid vihaseks./ 10. detsember 2018 14:49
see on selline sallivviha noh.

k
konsa/ 10. detsember 2018 14:45
Meeleavaldusel odinlastega raksu läinud lapsevankriga isa: „Meie olemegi immigrandid, kelle vastu see meeleavaldus oli.“ .-.-.-.- muideks, selle sakslase puhul, tegemist võib olla valuutaspekulant SOROSE poolt rahastatud rünnakrühmlaste ettevalmistus keskuse aktivistiga, nendega keda ungarlased maalt välja ajavad. hariduseks sorose poliitharidus
a
Alfapeet/ 10. detsember 2018 14:41
Meeleavaldus oli suunatud Aafrika ja Araabia riikidest pärit sissetungijate vastu aga see liberaalne sakslane ei saanud vist aru sellest.
h
heh/ täna, 13:15-le/ 10. detsember 2018 14:41
Sina tegid rasedaks? Vaat nüüd mine tõesta rasedus ära!
j
jah/ 10. detsember 2018 14:40
Küll kiiduväärt, aga paraku üsna lootusetu üritus juhmile massile ajudele koputada.
e
ei usupartei iseeneslikku tekkimist/ 10. detsember 2018 14:37
Projektierakond kes peab euroliidu eliidi seisukohti matkides võimule saama. Seltskond põhimõttelageedaid karjeriste. Huvitav, kas nn jõuametkonnad täidavad ka siin nn sotsiaalset tellimust?
t
trotski kummardajad...irw/ 10. detsember 2018 14:34
Jõuk pidas koosolekut sildi: Positiivne Alternatiiv nime all. Positiivsus on lihtkodanike vassistideks sõimamine ja akna all peetavat miitingut provotseerimas käia. Nood juhtideks kippujad peavad kaasinimesi primitiivseteks lollpeadeks keda kerge provotseerida. Eesti200 - kamp karjeriste silmakirjalike loosungitega.
n
Nuu/ 10. detsember 2018 14:32
Üritas Tarandit naine filmis kuidas mees lapsrvankriga teisi rammis. Provokaatorud
t
to ruimo ürgmaa/ 10. detsember 2018 14:32
kindlasti valitakse. imestangi, kas ojasool lapsi pole, et teda aasta isaks ei valitud

k
Keskealine naine/ 10. detsember 2018 14:30
Poleks iial uskunud, et peavool hakkab täiesti jultunult valetama ja asju välja ,mõtlema. Juudist provokaatoril lastakse lausa jultunult süütute inimeste peale valetada ning kallutatud meedia trükib selle vale ära ka veel. Täiesti uskumatu, mida tehakse.
p
Peeter/ 10. detsember 2018 14:28
Kunagise härrasrahva geenid löövad välja.
p
Peeter/ 10. detsember 2018 14:26
Provokaatorite vastu astume ühtse rindena! Eesti rahva viha on suunatud just nende vastu.
t
10. detsember 2018 14:26
t
Tarand oli/ 10. detsember 2018 14:25
eesti mats matside hulgas, aga sakslane ikka endise härrasrahva hulgast, harjunud matse nahutama ja korrale kutsuma.aga miks ta sakslaste asemel eestlasi fashistideks nimetas, seda küll ei mõista.
m
miks sa VALETAD, immigrant/ 10. detsember 2018 14:25
Mingi raksun minemist ei olnud. Sina karjusid, fasistid, odinlased ei reageerinud su provokatsioonile üldse.
e
eks sakslane/ 10. detsember 2018 14:16
tahaks ikka eesti talupojale nuudiga üle turja tõmmata või tallis vitsu anda ? Pärisorjad vabaduse platsil õiendamas, see teeb viha küll.
j
Jõuluvana/ 10. detsember 2018 14:13
Tegelikult kui aus olla siis hakkab see jant juba kergelt väsitama.Jõulud tulemas,äkki rahuneks vahepeal maha,tehke uuel aastal oma tralli edasi.

t
trotskistlik juut/ 10. detsember 2018 14:07
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205186405456824&set=a.3679474562566&type=3&theater trotskistile on kõik vassistid..
o
Olav/ 10. detsember 2018 14:05
Kas keegi veel arvab, et Eesti200 on eestlaste erakond?
s
sots - kas sa oled või mängid l.lli?/ 10. detsember 2018 14:05
videost on selgelt näha, et sakslane läkski lapsevankriga meeleavaldusel osalejaid rammima. kasutada selliseks oma partei reklaamiks väikelast??? kas eeskuju on saadud saksamaalt kus immigrant rammis veoautoga jõululaata? ja nüüd siis julges ka ise tunnistada et tal ei olnudki sinna platsile muud asja kui et tahtis minna provotseerima parteid ja inimesi kes talle ei meeldi. ilmselgelt on see sakslane just ise fashist, lisaks siis ka vihakõneleja ja vihategutseja. kusjuures veel hale katse tolatarandit ahvida, õnneks ei suutnud ta ühtegi mikrofoni leida ja ründas siisuvalist fotograafi.
s
sots - kas sa oled või mängid l.lli?/ 10. detsember 2018 14:03
videost on selgelt näha, et sakslane läkski lapsevankriga meeleavaldusel osalejaid rammima. kasutada selliseks oma partei reklaamiks väikelast??? kas eeskuju on saadud saksamaalt kus immigrant rammis veoautoga jõululaata? ja nüüd siis julges ka ise tunnistada et tal ei olnudki sinna platsile muud asja kui et tahtis minna provotseerima parteid ja inimesi kes talle ei meeldi. ilmselgelt on see sakslane just ise fashist, lisaks siis ka vihakõneleja ja vihategutseja. kusjuures veel hale katse tolatarandit ahvida, õnneks ei suutnud ta ühtegi mikrofoni leida ja ründas siisuvalist fotograafi.
s
sots - kas sa oled või mängid l.lli?/ 10. detsember 2018 14:01
videost on selgelt näha, et sakslane läkski lapsevankriga meeleavaldusel osalejaid rammima. kasutada selliseks oma partei reklaamiks väikelast??? kas eeskuju on saadud saksamaalt kus immigrant rammis veoautoga jõululaata? ja nüüd siis julges ka ise tunnistada et tal ei olnudki sinna platsile muud asja kui et tahtis minna provotseerima parteid ja inimesi kes talle ei meeldi. ilmselgelt on see sakslane just ise fashist, lisaks siis ka vihakõneleja ja vihategutseja. kusjuures veel hale katse tolatarandit ahvida, õnneks ei suutnud ta ühtegi mikrofoni leida ja ründas siisuvalist fotograafi.
j
just/ 10. detsember 2018 13:59
Meil.käis.sakslastest õletajapaar külas ja võrdlesid eestlasi türklastega.
a
asi palju selgem/ 10. detsember 2018 13:59
Tänu sellele provokatsioonile saime ka Eesti 200 eesmärkidest ja olemusest palju selgema pildi.
j
just/ 10. detsember 2018 13:59
Meil.käis.sakslastest õletajapaar külas ja võrdlesid eestlasi türklastega.

j
just/ 10. detsember 2018 13:58
Meil.käisid sakslastest õletajapaar külas ja võrdlesid eestlasi türklastega.
j
just/ 10. detsember 2018 13:58
Meil.käisid sakslastest õletajapaar külas ja võrdlesid eestlasi türklastega.
c
cz/ 10. detsember 2018 13:58
t
Tal on õigus!/ 10. detsember 2018 13:57
Just selliste immigrantide vastu see meeleavaldus oligi. Immigrantide, kes ei austa võõrustajamaa kodanikke ega kultuuri, immigrantide, kes arvavad endal õiguse olevat kohalikke fašistideks sõimata. Immigrantide, kes arvavad, et nemad võivad dikteerida, kes võib siia elama tulla. Meil on selliseid immigrante juba eelmisest okupatsiooniajast palju.
k
Karm A/ 10. detsember 2018 13:56
Lapsik ja küüniline provokatsioon (lohakas ja hädine). Aga see on vist ainus võimalus, veel saada tasuta reklaami kiratsevatel erakondadel. Mina näen, et nii EKRE kui nende kaasmõtlejad on saanud hoopis heaks ja paremaks kaubamärgiks kui mis tahes teiste tühised valimislubadused. Asjad liiguvad õnneks õiges suunas.
a
aga/ 10. detsember 2018 13:56
kus nüüd suured hukkamõistjad ja taunijad ja häbenejad mikserid ja rattad ja ülejäänud on? Kas pettumus luhtaläinud provokatsioonist on nii suur, et nüüd ei tule neilt kelleltki mitte üks piuks?
r
Ruimo Ürgmaa/ 10. detsember 2018 13:56
Kas ta valitakse nüüd aasta isaks?
e
edu Odinlastele/ 10. detsember 2018 13:55
Ja mis see niiöeldud sakslane , mis ta üldse topib oma nina eestlaste asjadesse, sellise provokatsioonilise tagamõttega ,hirmus küll kui see eesti200 alustab selliselt oma esimesi samme ,, riigijuhtimisel,, häbi ... pealkiri oli küll paljutõotav ,aga petlik kui sellistest koosnebki nende meeskond ...

s
sealt nimi/ 10. detsember 2018 13:54
Kas see kamp on need Sorose agendid, kes 200€/tund saavad?
s
sa vaata mitmes riigis odinlased tegutsevad ja miks asi on üldse alguse saanud./ 10. detsember 2018 13:52
k
Kui/ 10. detsember 2018 13:49
Mats on fašist,siis selline olla on auasi. Ja tundub,et võtame seda nimetust kole traagiliselt.Millal küll võrdsustub see sotsialismi,kommunismiga?
n
No ta ju saab/ 10. detsember 2018 13:47
ilma tööta ja mittemillegi eest raha- tunneb ju nagu immigrant.
t
Tollel/ 10. detsember 2018 13:45
hea lai lõug, miks võimalus käest lasti?
a
adventist olen/ 10. detsember 2018 13:45
Sakslane peab meid naiivseteks või,selge et me protesteerime muslimpagulaste riiki mahutamise vastu ja milleks ta kunstlikult samastab ennast nendega,see sakslane on väga odav provokaator ja häbi tal olgu.
s
Selle naise käes/ 10. detsember 2018 13:41
oli ka nöör, millega vanker külili tõmmata
p
10. detsember 2018 13:38
Paraku ei saa ta ise aru, kus ta on või kes ta on, antud provokatsioon just seda näitaski. Tegelegu oma identiteediga kusagil mujal, mitte teisi fašistideks sõimates.

k
Kohutav/ 10. detsember 2018 13:37
millised inimesed seal eesti 200s. on. Kes küll selliseid libekeelseid valib, need ju eestile hukatuseks.
p
planet/ 10. detsember 2018 13:36
ei julge öelda, kas see on tellitud lugu või ajakiraniku enda usinus, aga lausa läbi ussi mnni otsitakse skandaali ja üritatakse heita halba varju.
a
antifa ju/ 10. detsember 2018 13:33
selle tölli omad olid kindlasti stasi-s
h
heh../ 10. detsember 2018 13:33
Vaadake kellega oli tegu nende kahe inimese puhul. Siin on kenasti välja toodud. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205186405456824&set=a.3679474562566&type=3&theater
r
rot/ 10. detsember 2018 13:32
mida puna- ossillt ikka oodata ongi
m
mis lastekaitse see ikka on/ 10. detsember 2018 13:32
kus ridades saavad kena äraolemise ja sooja koha pedofiilid kaurhansonid?
s
Sakslane/ 10. detsember 2018 13:31
mine minema Mamma Merkeli tööd nautima.
m
muidugi oli/ 10. detsember 2018 13:30
meelega korraldatud just siis ja just sel eesmärgil. aga et oma last ohverdada ja lasta rahva sekka jõuga laps lükata mitu korda, see on küll uskumatu isegi selle saksa fašisti poolt.

k
Kris/ 10. detsember 2018 13:30
Saage kaineks. Järjekordne väljamõeldud uudis ,nagu see kiviloopimismuinasjutt
h
heh/ 10. detsember 2018 13:28
see kommentaariumi vorm on tõsine s.aast ikka, häbenema peaks see, kes selle üllitas. kas tõesti ei suuda ÕL itimehi palgata, kel mingidki elementaarsed oskused kommentaariumi luua? minu kommentaar oli vastusena kommentaarile, kus öeldi, et ründas matse, seetõttu kirjutasin, et juhuslikult oli rünnaku alla sattunud fotograafi nimi Mats Õun ehk kalambuur, kuna aga mu vastus on kuskil hoopis eemal sellest kommentaarist, siis seost ei teki.
õ
õudne/ 10. detsember 2018 13:25
kas eestis sündinud venelased on kaimmigrandid sõnagi eestikeelt ei räägi.elukohaks talin
s
see on seaduserikkumine/ 10. detsember 2018 13:24
ka riigikogulastel randperel ja sooäärel, aga justiitsminister teab, aga ei tee väljagi - las aga rikuvad seadust? arusaamatu, miks nii on, aga on.
p
Piret/ 10. detsember 2018 13:22
Nii, nii, miks sa oled immigrant , no sest oma kodumaa olete nii pekki keeranud, et seal enam elada ei saa ja tuled siin seadusi tegema..lapse kasutamisest ma ei hakka kommnteerimagi, madal...
n
njah/ 10. detsember 2018 13:21
Ei, see sakslane oma lapsega ei ole need immigrandid, kelle vastu ollakse. Vastu ollakse Lähis-Idast ja Aafrikast tulnutele poolkirjaoskamatutele metslastele, kel pole mingit kavatsust kohalikku ühiskonda integreeruda, vaid hakatakse oma kogukonda looma. Rootsis on tervete linnaosade kaupa (Rinkeby, Husby, Tensta, Rosengard jne), kus praktiliselt keegi tööl ei käi, elatakse abirahade peal ja linnaosad on no-go zone'id, kuhu isegi politsei minna ei julge. Kõrgharidusega EL-liikmesriigi kodaniku vastu pole keegi, eriti kui eestlannaga pere loodud. Kuidas saab asjadest nii valesti aru saada?
m
minu arvamus/ 10. detsember 2018 13:19
et see sakslane on puhas fašist
j
just/ 10. detsember 2018 13:19
merkeli ja junkeri sünnitatud homunkulus

t
tal ju/ 10. detsember 2018 13:18
endalgi topeltkodakondsus ehk siis seaduserikkumine, aga riik ei tee väljagi, randper(s)ega sama lugu ja sooäärega, riik laseb rahus seadust rikkuda.
a
Aiku/ 10. detsember 2018 13:17
Olen sokeeritud, miks see sakslane siis koju ei põgene?
v
variseride eesti/ 10. detsember 2018 13:17
oma rasedat armukest jalgadega pek-snud ojasoo väärib andestust, aga eurosaadik tyrandit jalaga per-sse löönu tuleb karmilt vastutusele võtta
t
to Pisarad/ 10. detsember 2018 13:16
Millal varem on nähtud, et punased teist punast hukka mõistavad. Looduseski on punane värv inimajule mõistmatu. Ainult punase värviga saab üle värvida. Teiste toonide alt ronib päevavalgele.
t
to Pisarad/ 10. detsember 2018 13:16
Millal varem on nähtud, et punased teist punast hukka mõistavad. Looduseski on punane värv inimajule mõistmatu. Ainult punase värviga saab üle värvida. Teiste toonide alt ronib päevavalgele.
t
to Pisarad/ 10. detsember 2018 13:15
Millal varem on nähtud, et punased teist punast hukka mõistavad. Looduseski on punane värv inimajule mõistmatu. Ainult punase värviga saab üle värvida. Teiste toonide alt ronib päevavalgele.
f
frits koju/ 10. detsember 2018 13:15
see marvel riik suudab ikka eriliselt per ve rsseidvjutukesi treida
l
Lihtne ja loogiline/ 10. detsember 2018 13:15
Tüüpiline provokatsioon, ka oma küünilise korralduse poolest nagu sellise taustaga subjektilt võiski oodata.

h
heh/ 10. detsember 2018 13:15
sm. president teatas ju avalikult, et oma rasedat armukest jalgadega pek-snud ojasoo väärib andestust, aga Eurosaadik tyrandit jalaga per-sse löönu tuleb karmilt vastutusele võtta
t
teame teame/ 10. detsember 2018 13:15
Soros maksab läbi igasugu fondide kõik võimalikele radikaalidele, et nood miitinguid korraldaks valitsuste vastu
u
10. detsember 2018 13:14
usun,et sinusugusest saab ta kindlasti paremini hakkama ja oskab oma lapsestki kasvatada korraliku inimese
t
teadagi/ 10. detsember 2018 13:13
Soros maksab neile läbi oma fondide.
a
argpüksist provokaator/ 10. detsember 2018 13:13
Ilma lapseta ei julgenud mölisema minna.
i
isegi jöulu aeg ei suuda rahustada meie v i ha meelseid/ 10. detsember 2018 13:13
Kuidas selles lehes on vöimalik kogu aeg,et nii v iha meelsed kommid lasevad läbi,kuid hukkamö istmine igasugu v ägi vallale pole ok.Kes korraldab selliseid üritusi,peab suutma ka vastutuse vötta .Milleks üldse need söburid olid,alati nendega suured jamad,nagu ka selliste inimestega,keda me seal eile nägime.Ilmselt vaid möned olid edukalt oma eluga hakkama saajad.President töesti vöiks nagu naabermaas keelata sellised üritused ja erakonnad,kes ei suuda suhelda ega rahvast ühendada vaid köike löhkuda
k
Kas saite aru,/ 10. detsember 2018 13:11
keda peale sotside, kesikute, oravate, valimistel maha peaksite kriipsutama? Üks punane rakuke "200" tükib ka võrsuma!
t
teadagi/ 10. detsember 2018 13:09
Soros maksab neile läbi oma fondide.

h
hale!/ 10. detsember 2018 13:08
provokaatorid lootsid, et "fašistid" lükkavad lapsevankri vähemalt ümber kui sellest kinni hoidvat meest nüpeldama hakkavad- naised jälgisid sündmuste kulgu eemalt ja filmisid. Kui aga asi hakkas viltu kiskuma ja politseid mindi kutsuma, siis otsustati tagasi kohvikusse varjuda.
s
See prohviisor / 10. detsember 2018 13:07
läheb sõimab Punasel Väljakul ka venelasi fašistideks
p
Pisarad/ 10. detsember 2018 13:05
Sm.immigrant, kui sulle siin ei meeldi, kasi minema!Huvitav, miks Sm.president ja peaminister ei mõista lapsevankriga vägivallatsejat hukka?Alles nad valasid krokupisaraid vaese Indreku "piinamise" pärast.
p
puntpaabuke./ 10. detsember 2018 13:05
Täitsa huvitav, kuidas SEE immigrant leiba teenib? Saab abiraha või on naise ülalpeetav. Kuidas lapse topeltkodakondsus käib? Ajalehtedes jama taevani Abhaasia eestlasega, kes topeltkodakondsust ei saa .
a
Anus Dei/ 10. detsember 2018 13:04
Kel veel julgust, siis palun, siin on lastekaitse mail. Kirjutage kah, et las võtavad jalad przze alt välja ning uurivad seda juhtumit. liit@lastekaitseliit.ee
k
konsa/ 10. detsember 2018 13:04
Meeleavaldusel odinlastega raksu läinud lapsevankriga isa: „Meie olemegi immigrandid, kelle vastu see meeleavaldus oli.“ .-.-.-.- eh, ennemast olid sakslased teda tuntud NATSIONAAL-SOTSIALISTID, praegast on INTER-NATSIONAAL-SOTSIALISTID ei tea, kas nad sellest sotsialismist ära juba ei väsi. eine multikulti euro volk, eine multikulti euro reich, ein multikulti euro fuhrer ja on üks ning ainus kultuur see on euro-poliitikute, ametnike poolt määratud euromultikulti kultuur
a
A/ 10. detsember 2018 13:04
h
Hàbi/ 10. detsember 2018 13:03
Miks ta tuleb Eestisse oma ANTIFA kultuuri tooma? Mingu Saksamaale ja nautigu oma kultuuri seal. See, et sakslane eestlaseid fašistideks sôimab, on muidugi veel omaette ooper. Veab, et ta valis relvaks lapsevankri, jàrgmine kord rendib veoauto. Ûlipiinlik oli naisena videot vaadata, kisab ainult “minu laps, minu laps” Ja siis lapse ema seisab rahvasummas koos oma sôbrannaga, môlemal telefonid kàes.

e
Eesti 200 reklaam/ 10. detsember 2018 13:02
inimesed saavad tänu sellele uues erakonnas selgust. Sotside, Keskerakonna ja Reformierakonna valijal on nüüd suurem valik.
a
A/ 10. detsember 2018 13:01
Vaadake uut Poola filmi Varssavi ülestõusust - juba seal kasutasid sakslased kaitsetute laste ja naiste ees ajamist !!
r
realist/ 10. detsember 2018 13:00
Igasugune immigrant, kes tuleb siia laiama ja oma arvamust peale suruma, pole kuidagi oodatud. Kaasa arvatud ülbikust sakslane, rääkimata teisest kultuuriruumist ja eelmisest sajandist pärinevatest tegelastest. Eestlane tahab ise oma kodumaal peremees olla.
n
nuustik/ 10. detsember 2018 12:59
Paradoks, et maailma kultuurile ja teadusele nii palju andnud saksa rahvus on nii aldis ajupesule, küll hitleri-, küll merkeliaegsele.
j
Juhan/ 10. detsember 2018 12:59
Kui inimene (sakslane) ise tunneb ennast immigrandina eestis, siis ju on inimesega midagi tõsist lahti. Ei tule ju olema erakonna toetus kunagi nii suur et riigikokku pääseda. Mõttetu mees, mõttetu tähelepanu vajadus, rumal peale selle vist. Normaalne ei lähe lapsega kärus trügima, hea et naisterahval tulid emalikud tunded lõpuks järele (proovis lapse ohutsoonist eemale toimetada) Ja "targale" Vollile, kuis Sa ei oska isegi peldikupesijana hakkama saada mida siis kommid? Tunned sooja tunnet püksivärvlist vaksajagu allpool kui komentaar ilmub?
i
10. detsember 2018 12:59
ikkagi tekib küsimus, kuidas on võimalik kaks kodakondsust?
n
nuustik/ 10. detsember 2018 12:59
Paradoks, et maailma kultuurile ja teadusele nii palju andnud saksa rahvus on nii aldis ajupesule, küll hitleri-, küll merkeliaegsele.
f
Fašist/ 10. detsember 2018 12:58
Eilne sündmus oli väga hea näide sellest, kuidas ka haritud immigrandid võõrustajarahvasse suhtuvad. Siin elatud 4 aastaga on ta saanud selgeks sõnad "fašist" ja "minu laps". Lugupidamist Eestisse ja eestlastesse pole tekkinud ega tekigi. Ise tõestas meeleavalduse vajalikkuse ära.

n
No/ 10. detsember 2018 12:58
Kui see sakslane ennast mustadega ühte paati paneb siis küll!
h
ha ha / 10. detsember 2018 12:57
vene ajal nõudsid ka vene migrandid austust kohalikelt rusikatega, nüüd siis nõuab saksa migrant autust oma last ohtu seades vankriga aga ikka samuti jõudu kasutades.. välja tuleks selline saata.
v
vaar/ 10. detsember 2018 12:55
ep ole see Kramp hull kedagi, temale meeldivad kuumad mustad etnilised euroopa täkud ja ajukirurgid väga.
v
vaar/ 10. detsember 2018 12:55
ep ole see Kramp hull kedagi, temale meeldivad kuumad mustad etnilised euroopa täkud ja ajukirurgid väga.
h
heh/ 10. detsember 2018 12:55
juhuslikult oligi fotograafi, keda saksa fašist ründas, nimi Mats Õun.
v
vaar/ 10. detsember 2018 12:52
saksmann tuli oma Allahi seatud Ordnungit püsti panema ja matsid ,fašistidest pärismaalased , ei saa aru. Eks see ole kole ka.
t
to W/ 10. detsember 2018 12:52
vastupidi, sellise doktorikraadi ainult selleks võimeline ongi.
t
tuleb siis olla/ 10. detsember 2018 12:51
NL-is sõimasid venelased fašistideks, ELis sakslased ja kui peaks USiga liituma siis sõimataks ka seal

m
mina/ 10. detsember 2018 12:50
oli ju samas üleval kohvikus neil üritus
j
jussile / 10. detsember 2018 12:49
Lääne - Euroopas on ISLAMI SEADUSED tänu Liebe Frau ja tema peremeeste lahkusele.
i
ilmne provokatsioon/ 10. detsember 2018 12:49
Ja meie peaksime tahtma, et võõrad tulevad siia meid sõimama ja õpivad eesti keeles ära vaid need sõnad, millega saavad meid solvata? Igaüks, kes seda videot on vaadanud, saab aru, et see mees ja kaks temaga koos olnud Eesti 200 naist tulid sinna provotseerima- naised seisid algul eemal ja punases mantlis Teele filmis "fašistide rünnakut lapse vastu" aga kui provokatsioon vedu ei võtnud, siis tulid nad ja viisid lapse ja mehe tuldud teed tagasi.
j
just/ 10. detsember 2018 12:49
ja selles on tal õigus, just temasuguse käitumisega immigrante me ei soovigi.
j
jussile / 10. detsember 2018 12:49
Lääne - Euroopas on ISLAMI SEADUSED tänu Liebe Frau ja tema peremeeste lahkusele.
j
just/ 10. detsember 2018 12:49
ja selles on tal õigus, just temasuguse käitumisega immigrante me ei soovigi.
a
aga/ 10. detsember 2018 12:46
see toimus ju avalikus linnaruumis...
n
Need on lödi püksid./ 10. detsember 2018 12:46

z
Z/ 10. detsember 2018 12:46
Kus on lastekaitse? Laps peab lastekodusse saatma, ei saa oma kohustustega hakkama
E
!!!/ 10. detsember 2018 12:46
Ei ole, sest frau Merkeli öeldud tõed on kõige ülimuslikumad! Nii et merkeli-jüngritel ning järgijatel on õigus igale teisiti mõtlejate üritusele minna ja neile vabalt "tõtt näkku ütelda"!
v
vabandan/ 10. detsember 2018 12:46
et sai 3x aga selles kommentaariumi ruumis on tegutsemas mingid kratid! Praktiliselt kõik kommenteerimiskeskonnad on viimasel nädalal tuksi keeratud! Autor välja!
t
to arusaadav/ 10. detsember 2018 12:45
t
tolarant/ 10. detsember 2018 12:45
Ei ole, sest frau Merkeli öeldud tõed on kõige ülimuslikumad! Nii et merkeli-jüngritel ning järgijatel on õigus igale teisiti mõtlejate üritusele minna ja neile vabalt "tõtt näkku ütelda"!
a
aga/ 10. detsember 2018 12:44
kas need odinlased ise pole ka immigrandid Soomes?
m
milleks sellist vollit tähele panna üldse?/ 10. detsember 2018 12:44
kas me koera jun.ni paneme tee ääres tähele? sama volliga, ega ta enamat ju väärt pole.
k
käruratas/ 10. detsember 2018 12:44
Selge näide selle kohta, et tippimmigrant ei hooli oma pool-eestlasest lapsest ega tervest Eesti riigist.

d
das/ 10. detsember 2018 12:43
jah, võtame 0.1% migrantidest ja teeme näo nagu see oleks 99.99% kogu massist. Jutt ei käinud ju samas kultuuriruumis elavatest inimestest, kes lähevad võõrale maale, abielluvad ja saavad segapere. Jutt käis teise kontinendi migrantidest, kelle eesmärk on siia tulla ainult hüvesid saama, sest sõjakolde eest peitu saab minna ka Aafrika naaberriikidesse, kus on lähendane kultuur ja kombed.
w
W/ 10. detsember 2018 12:42
m
milline rumalus!/ 10. detsember 2018 12:42
haritud ja lõimuvate inimeste vastu pole kellelgi midagi.Mass teisest kultuurist ja eriti mehed neistevaenulikest riikidest ei lõimu.
i
ikka tase küll/ 10. detsember 2018 12:42
lükata jõuga väikest last vankris oma eesmärgi nimel vastu inimesi, õudne tegelikult.
s
Saksa / 10. detsember 2018 12:42
Mina saan aru nii, et ta tuli siia veel valgesse ühiskonda pakku, sest Saksamaa ei ole enam mitte see, mis kunagi.
k
kes teisele nime annab.../ 10. detsember 2018 12:41
sakslane sõimas eestlasi väljakul fašistideks, tegelikult just see ta ise ongi!
j
JUSS/ 10. detsember 2018 12:40
Nii et iga võõramaalane võib aga rahulikult võõra erakonna ürtusele minna ning seal neid vabalt solvata ja sõimata sõnadega, mida aga sülg suhu toob? Kui ta ise on tolle 200-partei liige, eks korraldagu omaenda miiting ja rääkigu seal mida soovib. Lääne-eurooplasena peaks ta teadma lääne tavasid, et erinevate, vastandlike parteide üritused korraldatakse ikka eri kohtades ja politsei hoiab neid üksteisest lahus.
t
Tore on jälgida!/ 10. detsember 2018 12:40
Kuidas meie poliitiline "eliit" ja "arvamusliidrid" eesotsas residendiga on vait nagu kuldid rukkis? Ilmselt pole veel peakorterist käsku tulnud?

h
hahaha/ 10. detsember 2018 12:40
nii rumal ei tohiks sigidagi :D ei ole tema SEE immigrant, kelle vastu meeleavaldus oli, kui ISE end üleval peab ja tööd teeb, mitte ei vegeteeri maksumaksja kulul. ja kui pole mosIem oma keskaegset usku peale surumas. kas tõesti võib nii rumal olla?
t
10. detsember 2018 12:38
Tegelt on see hea! Nii saab harjutada tulevaste provokatsioonide tarbeks parimal viisil käituma.
r
rp/ 10. detsember 2018 12:38
Nii rumal jutt, justkui oleks doktorikraad teaduslilus kommunismis...
e
eestlane/ 10. detsember 2018 12:37
Ah siis juba ongi nii, et iga võõras tuleb, meid eestlasi õpetama, kuidas ja mida teha tohime. Unustagu ära, tahame protesteerime ja ei küsi iga võõra käest luba.
h
hmmm/ 10. detsember 2018 12:36
Kus on Kersti noomitused? President on moraalsetes küsimustes väga erapoolik.
a
A/ 10. detsember 2018 12:34
Kui juba doktorikraadiga sakslase emotsioonid sellised on ,mis siis veel kuumaverelistest aafrika meestest oodata on ! Sakslase juhtum ainult kinnitas meie - EI ründeleppele !!!!
s
sakslase.../ 10. detsember 2018 12:33
..esivanemad olid kidlasti fasistid ja nüüd vaevleb vaeseke kompleksides.
a
Aga mis selles siis halba on, mida me valesti teeme?/ 10. detsember 2018 12:33
Kuidas nii? Aga Allah ja tema prohvet ju lubavad seda? Petta uskumatuid ja nende rumalust enda kasuks ära kasutada. Ja samuti on hõivataval maal pühasõdalasele ning prohveti pojale kõik lubatud. Ka uskumaute tapmised ning vägistamised. See pole siis patt vaid pigem Allahile meelepärane tegu!

k
kaaks/ 10. detsember 2018 12:32
Olles politoloog ja isegi doktor, on ta ikkagi väga rumal või pahatahtlik eestlaste vastu. Just tema peaks teadma, kui hävitavalt on mõjunud möödunud sajandi teise poole immigratsioon niigi sõjas räsitud eesti rahvakillule. Tema peaks aru saama, miks tema ega teised sisserändajad, ükskõik millisest ilmakaarest, ei ole siin oodatud ega armastatud.
t
Tom/ 10. detsember 2018 12:30
Hea näide sellest millised immigrandid on? Mis oleks juhtunud eestlastega kui oleks mindud "emotsionaalseks"?
s
10. detsember 2018 12:29
See "lapsevankriga isa" on EU emissar ehk siia saadetud mõjuagent.
t
to 12:12/ 10. detsember 2018 12:27
Ilmselt kuulis seda vist sotsidelt
j
juku/ 10. detsember 2018 12:26
Küllap siis oled, kui nii tunned. Tegelikult on see ikka suunatud ju aafrika ja lähis-ida poolt tuleva massi vastu, kes ei oska siinses kultuuriruumis adekvaatselt käituda.
S
!!!/ 10. detsember 2018 12:25
Saksa professor võiks koju sõita ning seal ahelduseks frau Merkeli kutsutud pagulasi imetleda, nii palju kui aga soovib.
t
To volli/ 10. detsember 2018 12:23
Vagunid on juba valmis, mahub ka jv,org ehitusfirma sinna, ärge hœisake midagi!
r
RS/ 10. detsember 2018 12:22
Kasi koju,Hatleb! Sind ootab mammi Merkel ja see uus hull Kramp.

t
to 11:59/ 10. detsember 2018 12:22
Sest et meie tahame seda tõmmu R## täita või?
v
vollile/ 10. detsember 2018 12:20
See kommentaar on ilmekas näid sotsitrollide intellektuaalsest tasemest.
r
rumal isa/ 10. detsember 2018 12:17
selline, ei saa asjast aru ja hakkab provotseerima.
t
to w/ 10. detsember 2018 12:12
kust sa võtad,et need odinlased ilma haridusetea on, oled uurinud nende käest ?
a
arusaadav/ 10. detsember 2018 12:11
veerandtoobisel on pooletoobistest kõrini
t
tõega näkku/ 10. detsember 2018 12:11
Eestlane Saksamaal ja sakslane Eestis ei tunne end teise sordi inimesena.Selle tiitli aga on väljateeninud need inimesed, kes tulevad Euroopa riikidesse parasiitidena elama ja kes tapavad ja vägistavad oma võõrustajaid
t
to viha/ 10. detsember 2018 12:11
?? et see lapsevankriga oli siis ekrelane ? :DD
p
Pesapallur/ 10. detsember 2018 12:08
Naljakas, ma sain küll sulle miinuse ära panna kuigi samal ajal mingi teise 4 konspiratsionisti plussid on sul juba olemas... Suht koorub välja päris huvitav filosoofiline probleem, mille järgi samal ajal sa eksid ja sul on õigus. Hmmmmm

t
Tarmo-Koit/ 10. detsember 2018 12:07
Ikka leidub neid, kes lähevad tüli norima ja kui siis peksa saab, siis läheb kaebama.
l
Laps ees barrikaadidele/ 10. detsember 2018 12:07
Jalutas lapsevankriga ja pressis ennast massist läbi?!Kui see pole provokatiivne käitumine,siis mis üldse on provokatiivne käitumine?
p
põhiseadus/ 10. detsember 2018 12:06
ütleb, et igal eesti kodanikul on õigus tõkestada provokatiivset tegevust avalikus kohas. Kuna sakslane hakkas seal inimesi sõimama ja tõuklema siis need inimesed täitsid oma KODANIKUKOHUST!
r
Retro/ 10. detsember 2018 12:05
tegemist võib olla kaasatud vabatahtlikega. niisamuti tehakse kontserdite korraldamisel, merepäevadel, perepäevadel, suvepäevadel jne. Korra tagamiseks ei pea olema tingimata litsentsiga turvateenistus igas segmendis. Juhul kui vabatahtlikel tekib kriisiolukord, siis võetakse yhendust staabiga e kutsutakse välja kas turvateenistus või politsei, kel on ka seaduslik õigus sekkuda. Vabatahtlik täidab temale antud ylesannet ja allub yrituse organisaatorile. Korraldatud yritused on kooskõlastatud ja tehtud ka infojagamine vabatahtlikele.
r
Retro/ 10. detsember 2018 12:02
tegemist võib olla kaasatud vabatahtlikega. niisamuti tehakse kontserdite korraldamisel, merepäevadel, perepäevadel, suvepäevadel jne. Korra tagamiseks ei pea olema tingimata litsentsiga turvateenistus igas segmendis. Juhul kui vabatahtlikel tekib kriisiolukord, siis võetakse yhendust staabiga e kutsutakse välja kas turvateenistus või politsei, kel on ka seaduslik õigus sekkuda. Vabatahtlik täidab temale antud ylesannet ja allub yrituse organisaatorile. Korraldatud yritused on kooskõlastatud ja tehtud ka infojagamine vabatahtlikele.
e
Erki/ 10. detsember 2018 12:02
Kui ma peaks sattuma selle fritsu juurde külla, siis hakkan ka seal oma reegleid kehtestama.
r
Retro/ 10. detsember 2018 12:02
tegemist võib olla kaasatud vabatahtlikega. niisamuti tehakse kontserdite korraldamisel, merepäevadel, perepäevadel, suvepäevadel jne. Korra tagamiseks ei pea olema tingimata litsentsiga turvateenistus igas segmendis. Juhul kui vabatahtlikel tekib kriisiolukord, siis võetakse yhendust staabiga e kutsutakse välja kas turvateenistus või politsei, kel on ka seaduslik õigus sekkuda. Vabatahtlik täidab temale antud ylesannet ja allub yrituse organisaatorile. Korraldatud yritused on kooskõlastatud ja tehtud ka infojagamine vabatahtlikele.
r
Retro/ 10. detsember 2018 12:01
tegemist võib olla kaasatud vabatahtlikega. niisamuti tehakse kontserdite korraldamisel, merepäevadel, perepäevadel, suvepäevadel jne. Korra tagamiseks ei pea olema tingimata litsentsiga turvateenistus igas segmendis. Juhul kui vabatahtlikel tekib kriisiolukord, siis võetakse yhendust staabiga e kutsutakse välja kas turvateenistus või politsei, kel on ka seaduslik õigus sekkuda. Vabatahtlik täidab temale antud ylesannet ja allub yrituse organisaatorile. Korraldatud yritused on kooskõlastatud ja tehtud ka infojagamine vabatahtlikele.

s
selliseid / 10. detsember 2018 11:58
ajukirurge-troppmigrante Eesti ei vaja ja selleks oligi meeleavaldus korraldatud.
E
***/ 10. detsember 2018 11:56
Eks viinud kõigepealt lapse ohutusse kohta ja tulnud siis meelt avaldama. Sisuliselt puges lapse selja taha; lahtiseks jääb, kumba lootis: kas seda, et tänu lapsele teda keegi ei müksa, või seda, et laps saab kriimustada ja siis on märter valmis. Need noored isad, keda tunnen, ei teeks kunagi midagi niisugust.
1
1944 sai juba välja löödud/ 10. detsember 2018 11:54
o
odinlastega raksu läinud? ta ju ise ründas/ 10. detsember 2018 11:48
r
Rlf/ 10. detsember 2018 11:47
Õiguse on andnud Eesti inimene
r
Ra/ 10. detsember 2018 11:45
Täitsa huvitav, et üheaegselt on töötamast lakanud nii Postimehe kui ka Õhtulehe kommentaaride hindamise süsteemid. Ja Delfi on endale päevapealt leiutanud ajuvabade pildikeste süsteemi. Kindlasti ei ole siin mängus ühegi sotsi käsi ( sest pluss - miinus süsteem näitas liigagi selgelt EESTI inimeste negatiivset suhtumist sotside poolt Eesti riigi mahamüümisele), vaid tegemist on juhusliku kokkusattumisega...
i
Irf/ 10. detsember 2018 11:45
Egas doktorikraad tölli riku! Eriti veel politrukki, sest politoloog pole taoline kallutatud tyyp mitte teps.
s
siss/ 10. detsember 2018 11:44
Kes üldse on andnud ODIN-ile õiguse tegutseda turvateenistusena !?

1
1/ 10. detsember 2018 11:40
t
to ery/ 10. detsember 2018 11:39
on kannikesevärvi kommunist!
a
Ah ,et asi siis niikaugel ,/ 10. detsember 2018 11:39
et sakslane sõimab eestlast fašistiks ?
t
to ery/ 10. detsember 2018 11:36
on kannikesevärvi kommunist!
a
A/ 10. detsember 2018 11:36
Ei taha siia selliseid immigrante, kes eestlasi fašistideks sõimavad !!!!
l
Lase k!ts kirikusse, ta läheb kantslisse kah. Lase k0er laua alla, pärast tuleb laua pääle./ 10. detsember 2018 11:35
Tähelepanuväärne kogu selle häma juures on see, et isiku puhul on väidetud, et ta olevat oma käruga jalutades tahtnud tutvuda plakatite jne koosolekul esitatava materjaliga, kuulata vms.
Samas tema eesti keele oskus oli sedavõrd kasin, et ta ei osanud konfliktsituatsiooni sattudes mitte midagi öelda eesti keeles peale selle "minu laps, minu laps, sa fašist".
Kuidas selline isik enda sellise kasina keeleoskusga saab siis tutvuda esitavate eesti keeles kõlavate kõnedega?
No ei saa ju!
SEEGA ABSURD!
Ühesõnda vassimine ja keerutamine!
See genosse (õpime uue sõna saksa keeles - GENOSSE on seltsimees) on provokaator, kes püüab eestlaste peal "uurida" Saksamaa demonstratsioonidel levivat meile seni veel võõrast äraspidist ANTIFA "intimidation culture".
Ja see, et ta on mingi vasakpoolsusele kalduv "saksa poliitikateadlane",
see tähendab et ta on paberitega koolitatud provokaator, kes instseneerides
olukordi, saab materjali, mida kirjutada "teaduslikesse paberitesse" ja õigustada enda olemasolu.
w
W/ 10. detsember 2018 11:35
Ei oleks uskunud, et doktorikraadiga immigrant hakkab hariduseta töll-odinlastega rüselema.
h
hetzer/ 10. detsember 2018 11:34
Mõisad põlevad, saksad surevad.... kas jälle peab laulma vanu laule? Ma suhtun väga pooldavalt sakslastesse ja saksa kultuuri. Aga seda ei kannata ma mitte, et mingi vasakpoolne pluti-pluti tuleb meile siin moraali lugema, kuidas peame elama. Hea seegi, et tal nahk parkimata jäi.

e
Eino Taruk/ 10. detsember 2018 11:32
Lisaks muutus vägivaldeks, rikkudes avalikku korda ja rünnates füüsiliselt fotograafi. Selle eest ei vabanda, selle eet ei laida teda ka põhivoolupoliitikud.
s
süsimust iroonia/ 10. detsember 2018 11:32
need pärismaalased on seal nagu mingid sentinelid. sakslasel vedas et teda ära ei söödud! :DD
m
mats/ 10. detsember 2018 11:31
Eesti 200 ehk siis järjekordne eurosotside provokatsioon. Toompeal tegi musta töö ära Tarand, siin saksa professor. Sel sotside üleilmsel võrgustikul tundub ikka tõsiselt vesi ahjus olevat.
e
eesti 200-see õige/ 10. detsember 2018 11:29
merksismi tööriistadeks on vaimne ja füüsiline vägivald. antikraatia
n
Nu/ 10. detsember 2018 11:28
e
ery/ 10. detsember 2018 11:28
n
no/ 10. detsember 2018 11:28
eks ikka igaüks vastavalt oma võimalustele, kes lapsevankriga, kes kaubiku või veoautoga...Jah, selliste vastu me olemegi!
a
ain/ 10. detsember 2018 11:26
kuidas 2 kodakondsust? kas siis ühel inimesel saab olla kaks isa ja kaks ema ka väi????kaks paremat ja kaks vasemat jalga?

k
konsa/ 10. detsember 2018 11:25
Meeleavaldusel odinlastega raksu läinud lapsevankriga isa: „Meie olemegi immigrandid, kelle vastu see meeleavaldus oli.“ .-.-.-.- vot VASAKPOOLNE AJUVABADUS, ma ei tea eestis ühtegi inimest, kes tahaks raudset eesriiet eestile ette. copy paste Põhja-Indias Dharamsalas eksiilis elav Tiibeti vaimne juht 14. dalai-laama Tenzin Gyatso (83) ütles Rootsis migrantidega üleasustatud Malmös, et Euroopa kuulub eurooplastele ning põgenikud peaksid naasma esimesel võimalusel oma kodumaale, et seda taas üles ehitada.
k
kõik koos/ 10. detsember 2018 11:24
Mats alati on tubli mees, ei kedagi ta pelga, :,: ei kummarda ta saksa ees, ei tõmba küüru selga. :,: Refr. :,: Jah, kui see laul meil korda lä’eb, ei meie kimpu jää. :,:
a
alf/ 10. detsember 2018 11:24
No kuidas ei ole siis seotud ühegi organisatsiooniga? Eesti 200 liige ju! https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikmete_nimekiri?ark=80551335&lang=est Loodan, et sakslasest poliitikadoktor teab ka mis probleemid Saksmaal pagulastega seonduvalt on, kas on halb mõte seda Eestis ennetada-vältida?!
f
fašistid olime nõukogude armees ja oleme edaspidi/ 10. detsember 2018 11:24
ega marksistlik propaganda ei peatu kuni kõik fašistid ja mittefašistid on kas maha tallatud või orjastatud. see ei muutu kunagi
a
Abts/ 10. detsember 2018 11:20
Sellised need vihaõhutajad ongi,olgu õnnelik,et jalaga tagumikku ei saanud,eesti200 tõeline pale
v
Vaikselt mõtlen/ 10. detsember 2018 11:20
Et nüüd tema mokaotsast vabandab... Vabandab, sest provokatsioonile keegi ei allunud ja provokaator tabati otse teolt. Ja tabati Eesti200 ürituselt. Nüüd on vaja ennast ja E200 maine puhtaks pesta. Mõelge nüüd, kui ta ise oleks kogemata haiget saanud või oleks vanker ümber läinud, millist p*sarahet sealt EKRE ja "fashistide vägivallatsemise" kohta tuleks! Nädalate kaupa ja kindlasti ka välismeedias. Aga nüüd tema "vabandab". Naerma ajab see tsirkus.
a
adventist olen ise/ 10. detsember 2018 11:20
Keda huvitab mingi saksa salliva provokaatori mulja?
k
Kaks/ 10. detsember 2018 11:18
Kui pojal on nii Eesti kui Saksa kodakondsus, siis peaks Hartleb olema saksa kodanik. Erakonnaseadus ütleb, et erakond on Eesti kodanike vabatahtlik ühendus. Kas eesti 200 nimekijas on inimesi, kes ei ole Eesti kodanikud?

n
10. detsember 2018 11:17
Niisama meelelahutuse formaadis võiksime tutvuda Saksamaa LV politseitööga: https://youtube.com/watch?v=lwJLZbmK2qE
v
väikerahvastele kannatusi tekitanud, jätkuvalt väikerahvaid sildistamas. / 10. detsember 2018 11:16
p
Parun on rääkinud! Hau!/ 10. detsember 2018 11:16
k
Koorik/ 10. detsember 2018 11:16
Kui mamma merkel on sakslaste aju nii ära pesnud,et tunneb end juba mustikute nahas siis on väga vilets värk ja oma miitingut tehku oma merkeli muti juures,olgu mis amet tahes aga pole tal vaja oma nina eesti asjadesse toppida.
i
irw/ 10. detsember 2018 11:16
Loodame , politsei nüüd tegeleb antud provokaatoriga.
b
Bretooni linnuvaatleja/ 10. detsember 2018 11:15
Sellised saksmannid on enda kodumaa põrguks teinud, nüüd tuleb meie kodumaad samasuguseks tegema. Tänan, aga: "Ei, aitäh!".
n
need/ 10. detsember 2018 11:13
protestoad olid nagu esimese klassi lapsed, peale kahte lauset unustati põhiteema, millepärast siia tuldi

m
milleks/ 10. detsember 2018 11:12
kahetseda,kui südamest tulnud.... natsi laagrites juhatasid samasugused politoloogid.
e
Eino Taruk/ 10. detsember 2018 11:11
Läks närvi, sest väljakul olid fašistid. Põhivoolumeedia taas maalib temast ohvrit. Kujutage nüüd ette, et vikerkaareparaadile oleks tulnud mee ja hakanud karju "p3ded, te olete p3ded ja seksuaalhälvikud". Juhtunud oleks see mis juhtus paar aastat tagasi: mees oleks koheselt poitsei poolt maha väänatud ja ära viidud. Siin ongi silmakirjalikkus. PS: MEIL on veel sõnavabadus, sakslane ei suuda sellest aru sada, sest Saksamaal pannakse teistimõtlejaid neljaks aastaks vangi...
k
kas ka Tallinn/ 10. detsember 2018 11:09
tuleks Pariisi eeskujul möllama seada et võõras aru saaks.
e
Eesti kodanik/ 10. detsember 2018 11:08
Euroopa kodanik...? Mis riik see selline on? Tundub, et tegemist on kodumaata maailmakodanikuga, kelle ema on Merkel ja isa Juncer.
a
alc/ 10. detsember 2018 11:08
nüüd siis kohal ka välismaised multi -kulti okupandid kes võõrast riiki maha müüvad ,sest enda oma on juba müüdud. selline on siis eesti miinus 200 tegelik nägu

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee