Eesti uudised

GALERII | Viimane rongireis Lelle-Pärnu lõigul

Ohtuleht.ee, 8. detsember 2018 21:24

62 KOMMENTAARI

t
tegelikkus/ 13. detsember 2018 04:29
Väga lihtne- otsus kaotuseks tehti eelmise valitsuse koalitsiooni ajal, st.reform ja irl(isamaa). Kes on siis saamatud meedias kõlanud valitsejad-Jane Mets(kuulub reformi) ja vaadake mitmes kohas valitsenud on(seega ei tunne kohalikku värki ilmselt), teine Indrek Kullam(kuulub irl, isamaa)-samuti rändur mööda Eesti olnud, googeldage-leiate Illuka ja Kehtna ja Avinurme ning Tartuski asju ajanud.Seega on asendamatud mõlemad,kuid kohalike oludega ilmselt mitte.Kes on Põhja ÜTK nõukogus-Jõgisoo, Kokser(endised reform). Miks hala?
m
Mitte pärnakas/ 9. detsember 2018 16:37
Ahaa, siis pärnakatel ikka oli ka rong tähtis
m
Mätas/ 9. detsember 2018 16:36
Jah, ka siin kommentaariumides on väga palju rumalaid ja oma mättal öeldud arvamusi.
v
Võta teada/ 9. detsember 2018 16:34
See rong polnudki pärnakate oma, see andis võimaluse paljudele väikeste küla elanikele poodides käija ja ka norm. reisida.
h
Hea/ 9. detsember 2018 16:33
k
Kiviaeg/ 9. detsember 2018 16:32
Imetlegi ikka ja alati oma naba. Vaadake ometi kaugemale ka. Siis taipate. Muideks, kogu Eesti reisijatevedu on pidevas kahjumis ja oi mis hullu, mkasumaksjate raha läheb kui kuristikku. Lisame siia veel ebarentaapse bussiliikluse ja oigame edasi. Kiviaeg.
i
Ila/ 9. detsember 2018 16:30
Aga Haapsalu olematu raudteeliini peale paneks ikka küll raha. Kas nii?
s
Sotsid/ 9. detsember 2018 16:29
Eesti tühermaa tuleb täita tahmanägudega.

m
Maksumaksja/ 9. detsember 2018 16:28
Parem võiks eeltööd teha ja uurida, kuhu see maksumaksja raha tegelikult läheb.
k
Koer ja kass/ 9. detsember 2018 16:26
Eesti ei ole ainult pärnakad. Tüüpilise hallolluse arvamus. Võtke teatavaks, et isegi kui seda rongiliini kasutaks 20 inimest ja vähem, tuleks neid inimesi hoida ja kaitsta ning luua elamisväärset keskkonda. Hulkuvaid koere ja kasse hoitakse ka paremini Eestis, kui inimesi. Teie kiri on tüüpiline näide.
k
karmale/ 9. detsember 2018 12:49
Pole seal kaotust kusagil - pärnakas üldiselt seda rongi ei kasuta - kaotus max 100 häält . Sel trassil elab kusagil 1000kond elanikku , kellest kesikla poolt hääletaks max 200 inimest - nii et kaotus pole kuigi suur . Vahest isegi võit , kuna on küll ka inimesi keda see rahapõletamine pigem häiris
m
memmele/ 9. detsember 2018 12:45
Et põletame siis maksuraha ereda leegiga - lausa geniaalne mõte ! Kokkuhoidu ei kusagilt ! See mõttetu liin pole ainuke mis koristada tuli , võiks ka selle l.llaka aegviidu otsa kinni panna , mitte juurde ehitada . Ka paljud bussiliinid sõidavad tühja - tuttav bussijuht rääkis et ühe liini otsa - 10 km pole ta juba 10 aastat ühtegi inimest viinud ega toonud , samas sõidab buss sinna 2x pärvas e 40 km niisama - aastas14600 km niisama !!!. Ka näiteks lendavad suursaarte vahel lennukid - tere tulemast banaaniasse ! Ka sinna makstakse kogu aeg peale - pigem nõutke lennukeid igale poole !
m
mina/ 9. detsember 2018 12:25
olen üks selle liini kasutajatest ning minu kogemuse kohaselt oli rong nädalavahetustel (eriti reedel ja pühapäeval) üle koormatud. Vahel juhtus sedagi, et tuubil täis rongis ei saadud pileteid müüa. Vanematel inimestel, kes ise autoga sõita ei jaksa, oli see peamine võimalus ringi liikuda. Nüüd seda enam ei ole. On vaid värkselt ehitatud uued ootaplatvormid. Ooteplatvormide ehitamine ja päris uue peatuse (Pulli) rajamine on praeguses valguses täiesti maha visatud raha
k
Kõik Tallinna kodanikeks!/ 9. detsember 2018 12:25
Maal elamine ei ole enam ei atraktiivne ega ka kasumlik. Seega kõik maalt linna elama. Kes jonnib, jäetakse hüvedest ilma.
e
Et./ 9. detsember 2018 12:22
võtame vana rongi ära,küll siis rahvas uue ehitusega lepib. Kas nii või ? Oleme ikka jõukad,muudkui lõhume,susserdame-varastame ja ehitame uue ja kallima.
t
Teen ettepaneku/ 9. detsember 2018 12:11
Alandade Toompeal purelevate poliitikute palku ja ei mingit seakisa töörahva hulgast. Milleks on vaja ehitada uut kallist rongiliiklust,kui vanagi ei tasu ära ???

j
J/ 9. detsember 2018 12:09
Riigisektoris ei olegi asju, mis oleksid kasumlikud. Kas lõpetame kõik ära? Haiglad, koolid, päästeameti jne? Vaata, kallis riigikene, WC-pott ei tasu ennast iialgi ära, ometi on need potid meil kõigil soetatud. Lihtsalt seepärast, et ilma ei saa läbi. Ja nii tuleks kasvõi mõne inimese pärast jupike raudteed töös hoida. Sest need inimesed loodavad riigikese peale. Veel loodavad.
v
vanamemm IRWI. LE/ 9. detsember 2018 12:02
Ehk oled nii kena ja ütled mitusada miljonit on rännanud maksuraha Lätti, mitusada miljonit jagatakse nn. "Katuseraha!"--mitu miljonit läheb Riikogulaste erakondade toetuseks+ sinna lisaks riigikogulaste "kuluhüvitised"! . Kas selle rahaga poleks saanud hoida korras raudtee ja oluliselt parandada maateede olukorda? Maantee Amet teatas rõõmsalt---;"hoiduge maal kõrvalteedest!" Nii,et maal elavadki ainult Jetid, kel kama milline tee on, nemad lähevad otse üle põllu, sumpavad heameelega kõhuli poris. Ka see nn. "tasuta transport" neelab miljoneid ja seda kõigi arvelt, ka "Jetide" arvelt.
i
IRW/ 9. detsember 2018 11:47
Teen ettepaneku - taasavada pärnu lelle raudteeliilus - selleks tõstame kõigi tulumaksu 1 % - jälle seakisa : otsustage siis lõpuks ära kas tahate makse maksta ja tühja rongi sõimas näha või makse ikka tõsta ei taha
h
hullule/ 9. detsember 2018 11:34
Et seda teed korda teha 10 aastaks oleks pidanud sinna panema 17 milli maksuraha -lisame sinna igaaastane toetus 1 mill aastas , saame et 10 aasta peale kulub 27 milli - oletades et seda rongi kasutab püsivalt 1000 inimest ( see on tunduvalt üle pakutud ) saame et inimese peale kulub 27000 euri - selle raha eest võiks igale juba siis tasuta dziibi kinkida
i
irwile/ 9. detsember 2018 11:30
Huvitav et täituvuse numbrid jäid alla paarikümne . Ise pärnakana imetlesid pidevalt seda tühjalt sõitvat rongi nii hommikusel kui õhtusel ajal . Korra sõitsin ka nädala keskel sellega tallinna - vabandage , aga rahvast hakkas rongi tulema alles pärast lellet
e
ehitame BAM-i/ 9. detsember 2018 11:29
raudtee see on alles kullarong- Rongi nimi Merkel.
s
susile/ 9. detsember 2018 11:27
Jah - kõik need loetud asjad on nn kahjulikud , aga siis oli see raudtee lausa ülikahjulik : proportsioonid on umbes nii - maanteele maksti euro peale , raudteele maksti 100 eurot peale
t
to erika/ 9. detsember 2018 11:27
kind.el tõ.estus sel.lele, et pole vaja mingit rb

i
irw/ 9. detsember 2018 11:26
Sulle tuleb ehk üllatusena, aga seal Pärnu ja talina vahel elab veel hulk inimesi, kellele see rong oluline oli. Ja mõni pärnakas olevat koguni selle rongiga suvel daatšasse sõitnud kogu vahmiiliga.
j
Jürka/ 9. detsember 2018 11:15
Paneme valituse kinni, sest valitsus ei ole kasumlik. Taas tahab valitsus kulutada rohkem kui meie talle maksame. Ei ole vaja niisugust!
t
To kusta/ 9. detsember 2018 11:10
See, et meie lapik Maa põrkab Niburuga kokku, on reaalsem stsenaarium, kui see, et meie IoIIakas riigis RB kunagi valmis saab. ;)
c
crazy eights Kuuuurijale/ 9. detsember 2018 11:08
Et rongisõit Pärnust Tallinna kulgeks kiiremini,. tulnuks Tootsi ümbruskonnas raudtee korda teha, et rong ka kiirust aretada saaks , mitte peatuse vahel ära kaotaa. Paraku kui seda värgi eesotsas istub tegelane kes sarnaneb igas mõtes teatud multikate ja koomiksite kangelasega, siis pole midagi imestada.
s
Susanna/ 9. detsember 2018 11:06
Kui siin kasumlkkusest rääkida..kas siis tasuta bussiliinid on kasumlikud? Või Pärnu rahasüsti saanud lennuväli ? Kas maanteed on kasumlikud ? Nende hoolduseks läheb meeletu raha...Regionaalne rongiliiklus on maapiirkondade inimestele väga oluline...
t
To kusta/ 9. detsember 2018 11:01
Paraku see, et meie lapik Maa Npburuga kokku põrkab on reaalsem stsenaarium,, kui see RB kunagi valmis saab. ;)
j
Jauram/ 9. detsember 2018 10:59
Kas mitte laupäeval ei toimunud Lelles lausa ,,pidulik" mõrv,Lelle ja teiste Pärnumaalaste mõrv ... kui viimase rongiga tõmmati rongi-iste tagumiku alt ära ! Eht Lelle-rahva mõrv !!! Selle eest saab vaid vastutada kesik Kati Seasimsson, vabandust, seda nime ei tohi ega saa suure algustähega isegi üles tähendada ! Seasimsson... valimistel kohtume !!! Minu ukse tagant võid vaid teadagi millega saada, ärme korda Lossiplatsi !
t
To kusta/ 9. detsember 2018 10:58
Paraku see, et meie lapik Maa Npburuga kokku põrkab on reaalsem stsenaarium,, kui see RB kunagi valmis saab. ;)

t
To kusta/ 9. detsember 2018 10:58
Paraku see, et meie lapik Maa Npburuga kokku põrkab on reaalsem stsenaarium,, kui see RB kunagi valmis saab. ;)
k
Kuupuurijale/ 9. detsember 2018 10:42
Ükski pärnakas ei viitsi rongiga 2,5 tundi loksuda et tallinna jõuda kui bussiga saab 2 tunniga
t
tölplastele/ 9. detsember 2018 10:41
See liin polnud mitte kahjulik vaid suisa ülikahjulik - miljon aastas et rong 4 korda päevas selle läbiks !!!
s
susile/ 9. detsember 2018 10:40
See oli üks arukamaid ideid
t
Tige kala/ 9. detsember 2018 10:39
See rudtee ( loe : rahapõletamine ) oleks tulnud min 10 aasta eest juba sulgeda . Käis vaid raha põletamine miljonid aastas et mõnikümmend inimest sõita saaks - jah : keskmine täituvus oli ju vaid mõnikümmend inimest sel liinil - selle raha eest oleks võinud igaühele neist auto tasuta anda Veel hullem on et seesama kanaviletsus tahab raudteed haapsaluni vedada - appi : kus mõistus on - 40 milli matame sellesse ideesse : sama raha eest võiks terve haapsalu linna pered tasuta autodega varustada - mõtle , seatalitaja !
s
Susanna/ 9. detsember 2018 10:02
Kui kahju on mul meie maast ja inimestest. Süda tilgub verd nende rumalate ja veel rumalamate otsuste pärast mis valitsus teeb. Anna andeks kallis isamaa, et lihtrahva häält kuulda ei võeta.
m
Mitte Eesti, vaid keskerakond!/ 9. detsember 2018 09:52
Keskerakonnaga kaotad! Vali Simson, kui tahad veel millestki ilma jääda!
m
Mõhk ja Tölpa/ 9. detsember 2018 09:51
Jah, see liin oli kahjumlik pidada küll. Aga miks poolele teele pidama jääda? Lapsed on kahjumlik pidada, pensionärid on suisa kahjurid, riigikogu on kahjumlik pidad, Simson pole üldse kasulik... Miks sa nende vastu ei esine?

h
---/ 9. detsember 2018 09:51
https://media1.tenor.com/images/b7e59c587331f4ab058763df47fd7cbb/tenor.gif?itemid=9749815
k
KARMA/ 9. detsember 2018 09:24
Rong läind kui niuhti! KESKERAKONNAGA KAOTAD! ALATI! Kui tahad veel millestki ilma jääda, vali Simson!
r
Rumal otsus/ 9. detsember 2018 08:37
Anda raha Pärnu lennujaamale,mida kohalik ei vaja ja võtta raha rongiliikluselt,mida kohalik vajab.Kadri,millest (kellest) sellised mõtled?
e
erika/ 9. detsember 2018 07:29
kurb,et käib väikese riigi väljasuretamine-tundub,et mida rohkem mahavõetud metsi ja rohtukasvanud teid (raudteed kaasa arvatud)seda vaesemaks me jääme...
n
nüüd aitab vaid RailBaltic ja need kes sellele vastu ei sõdi/ 9. detsember 2018 04:08
r
9. detsember 2018 01:01
Riiklik sigadus oma rahva vastu
i
igatahes/ 9. detsember 2018 00:52
õhtuleht on soodavärk ja läheb peatselt pankrotti
s
seesamune / 9. detsember 2018 00:50
igatahes, igatahes, kolige pârnu üürikatesse siis pole vaja siis sinna sõita. aga kui valimised tulevad siis meenutage hea meelega Kadri Simson -Musta kuidas ta teid kodukandist inetult välja nügis ja kui rõõmus ta oma ja eesti riigi edusammudest ise sealjuures oli.

i
Iii/ 9. detsember 2018 00:41
Aitäh, Eesti! Võtsite midagi olulist minu jaoks ära. Tean, et ei ole ainus kes nii tunneb. Uskumatu
k
Kuuuurija/ 9. detsember 2018 00:26
Väga positiivne! Pärnu inimesed on nõudnud kiiremat rongisõitu Tallinna, ja seepärast pole Pärnu rong Lelle ja Tallinna vahel juba aastaid enamikus peatustes peatunud. Nüüd saavad lihtsalt tagasi selle, mida nad teistele tegid.
m
9. detsember 2018 00:06
k
kusta/ 8. detsember 2018 23:51
RB lahendab kõik meie mured ja juba homme naudime Lõunamere rannaliival rantjeemehe mahedat elu.
s
sirgeselg/ 8. detsember 2018 23:49
Kes tahab kevadel valitsusse saada, peab varakult keskerakonnale meelepärane olema.
k
Kokkuhoid on selle valitsuse lipulaev/ 8. detsember 2018 23:48
Kui ikka Pärnu raudtee likvideerida, siis pole mõtet venitada. Las rahvas vaatab ise kuidas ja kuhu. Ega siis hooliv valitsus pole mõni lapsehoid, et igaühe tahtmisi täitma hakata.
a
ab/ 8. detsember 2018 23:40
Ei tohi ära sõnuda, muidu järg aasta lennujaama asemel uus prisma!
1
120 tuhat hektarit maad / 8. detsember 2018 23:39
läheb selle betoonmonstrumi alla mida ehitatakse globaalse äri ehk hiinlaste jaoks, aga kauaks seda vaja läheb ei tea keegi. hiinlased rändavad euroopasse ,panevad oma tehased püsti ja raudtee jääb ebarentaablusest kasutuna vedelema sest selle lammutamine oleks liiga kallis.

k
8. detsember 2018 23:20
kadri simsoni teene tema suretab eestisisest rongiliiklust
s
Sõitja/ 8. detsember 2018 22:51
Väga kahju et eestisisest transporti niimoodi välja suretatakse. Aga eks pärnu lennujaam toob riigile oluliselt suuremat kasu kui lelle pärnu raudtee. Sellist praktikat arenenud euroopas küll ei tea olevat.
e
8. detsember 2018 22:37
m
mart/ 8. detsember 2018 22:35
Kuidas saab midagi kohalike Eestimaa inimeste suhtes nii mõtlematult ja hoolimatult teha? Ja RB asjapulkadel pole häbi rääkida, et kohe hakatakse samal trassil killustikku ja ehitusmaterjale vedama
r
riho/ 8. detsember 2018 22:22
&
"Teised lubavad, meie teeme!"/ 8. detsember 2018 21:32
"Keskerakond teab lahendusi!"; "Teeme teisiti!"; "TEHTUD!" ; "Töötab!"; "Kes siis veel!". Anna oma hääl, kas sina soovid kogu reisirongide liikumise sulgemist Eestis. ;)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee