Õnnetusi ikka libedaga juhtub. See ei puutu üldse asjasse, kus inimesed käisid ja mida ostsid. Pole kellegi teise asi seda arutada mida ma kokku ostan.
Loodame, et neil laabub kõik..aga ainult see fakt, et soomlased käisid lätis alko järel peaks olema küll meie valitsusele ˋpuust ja punane‘, et muuta aktsiise..
Siis, et sõitsid üle katuse! Jama jah, kui teid ei hooldata, katused vedelevad ohtlikult. Loomulikult pole põhjanaabrid sellise korralagedusega harjunud.
Ainult ühest ei saa aru. Kas tõesti mu maksuraha läheb 100% Haigekassa ning muude tolbajoobidest älemuste palgatõusuks või saaks mõne kilo soola ning paar pangetäit liiva ka ost?! Vastutusest ärme räägi, see vaid lihttöölisel ning mitmekordne...
Nõuka ajal jäid teemeistrid kvartali preemiast ilma selliste teede pärast, keegi ei tahtnud ilma jääda, kõik pingutasid, sai ka ise piska haltuurat tehtud ja öösel välja sõidetud, teemeestele appi!
Kuulsin kunagi ühte saadet, kus selles juttu oli. Tegelikult pole see mitte Brüsseli vaid hoopiski kohalike tegelinskite initsiatiiv. Ühe kõrge ametniku kunagine otsus. Kui pandi paika, kui laiad peavad olema maanteed ja kui palju maid lähevad tagastamisele või erastamisele. Otsus tehti maanteede ohutuse arvel, nii et kraavide jaoks jäeti liialt vähe maad. Sellest ka need ohtlikult järsud "eurokraavid". Mis on mõnekümne aastaga röövinud sadu inimelusid. Kahjuks ei tea selle ametniku nime, kellele me selle eest "tänu" võlgu oleme.
see sellest ,et eesti on võtnud brüsseli soovitused endale seadusteks ja traditsioonilised lamekraavid eiranud tapjakraavide vastu-hea, et sellel juhul eluga pääsesid, alles meie kandis ei saanud kraavi mööda välja vaid truupi sisse kohe ja laip taga.
Ei tea miks küll. Teehooldaja ei juhi su autot, ega vali sõidustiili. Alati on tore vastutus kellegi teise peale lükata. Võiks mõista, et ebasobivate ilmaoludega 100ga lendamine (ja ma üldse ei ütle, et see auto 100ga kihutas) ei ole inimõigus. Inimõigus on õigus elule ja soovitan soojalt seda elu ka säilitada, mitte enda arutute tegude tarvis süüdlasi otsida. Antud õnnetuse puhul oleme õnnelikud, et inimesed terveks jäid. Lätist soetatu vist voolas küll pigem läbi autopõhja teed sulatama seekord.
Ei tea miks küll. Teehooldaja ei juhi su autot, ega vali sõidustiili. Alati on tore vastutus kellegi teise peale lükata. Võiks mõista, et ebasobivate ilmaoludega 100ga lendamine (ja ma üldse ei ütle, et see auto 100ga kihutas) ei ole inimõigus. Inimõigus on õigus elule ja soovitan soojalt seda elu ka säilitada, mitte enda arutute tegude tarvis süüdlasi otsida. Antud õnnetuse puhul oleme õnnelikud, et inimesed terveks jäid. Lätist soetatu vist voolas küll pigem läbi autopõhja teed sulatama seekord.
Sellised need kraavid tehtud ongi, sinna lähed, sinna ka jääd. Auto lihtsalt vajub katusele kalde peal. Ja ega soolata pole vaja, paneme netti lihtsalt teate "libetee". Tee hooldaja peaks vastutama ka iga libedusest tingitud õnnetuse puhul.
vaatasin kaardilt, et kus see Taganurga küla on. Ja mitte ei saa aru, kuidas selline koht jääb otseteele Soomest Lätti. Selline üsna kohalik tee paistab olevat.
Piltide järgi tunduvad olevat korraliku mustriga, kuid siiski "noname" talverehvid. Üldiselt on libedaga teelt välja sõit rehvide kvaliteedi ja juhioskuste kombinatsiooni tulemus. Väga head rehvid annavad nii mõnegi eksimuse juhile andeks. "Noname" rehvid seevastu mitte ühtegi.
Olen isegi kasutatud autot ostes "uisutanud" nagu lehm libedal jääl mingite "noname" talverehvidega ja need seejärel kvaliteetrehvide vastu vahetades unustad ära, mis on "juhitavuse kaotamine" libedal teel.
Ammuteada värk.
Mulgimaa on väga ohtlik maa. Seal juhtub kõike.
Huvitav, kas kaasaostetud kaup omatarbeks, ehk alkohoolne jooks pakendis jäi ikka terveks?
Tegelikult .... lisaks kaotatud rahadele aktsiis siis tegelikult Eesti, raha saamata laseme turistidel lõhkuda oma maanteid. Varasemalt jätsid raha siia ja see ok aga nüüd oleme mõttetult kallis transiidimaa Soome ja Läti vahel aga teed kasutavad tasuta!
Huvitav kui nad oleks eestis saia järel käinud kas siis oleks ka reisi eesmärk toodud kui seda sõidu ajal ei tarbi pole ju vahet kas autos on naps või lapsed