Poliitika

President kuulutas välja riigikogu valimised: vaadake eelkõige kandidaadi väärtuste kompassi

Toimetas Marvel Riik, 1. detsember 2018, 15:02

217 KOMMENTAARI

p
Pota-pota-pota/ 12. detsember 2018, 12:27
m
Mis toimub/ 11. detsember 2018, 01:58
Kersti vist käib mu vennaga sama juuksuri juures!
t
Tõnu/ 10. detsember 2018, 14:46
Jah, ja kui veel mõelda, et keegi Rosimannus hooldekodusid kokku ostab, pole keeruline arvata, mis parteile eakate ja kaigete hääled lähevad.
j
Johhaidii,/ 10. detsember 2018, 14:42
vaataks kõigepealt oma passi!
t
Tõnu/ 10. detsember 2018, 14:28
Veider lugeda, et "demokraatia ei ole kõvemate kisakõride võidukäik...", samas kui seesama tädi tunnustab demokraatlikuks Ukrainas tänavakaklustega võimule toodud bandet, Armeenias tänaval kisamisega (mitte valimiste kaudu) postile tõstetud peaministrit jne, jne. Äkki siis laseks ka nt EKRE-l moodustada uue riigikogu tänavamiitingutel, kui see mujal nii demokraatlik on? Miks siis meil seda erakonda hoopis mutta tallata tuleb kõigi vahenditega?
k
kas../ 6. detsember 2018, 01:19
..seda peakuju saaks kuidagi väänata? Ehk saab aju ka siis õiges suunas tööle!
r
RAA/ 3. detsember 2018, 20:10
KÕIK VALIMA !!! PABERKANDJAL ,INIMESI ,KES HOOLIVAD EESTI RAHVAST JA EESTIMAAST:MUIDUSÖÖJAID TRANSPORTIVAD ERAKONNAD võtku endale ainult oma koju ja oma raha peale uussisserändajad.

p
pensionär/ 3. detsember 2018, 10:12
Riigikogu valimisi tuleb boikoteerida.Valimisseadused tuleb ära muuta.
i
Ilukirurg./ 3. detsember 2018, 09:30
Huvitav,kas President ja Peaminister on sugulased. Neil nii ühesugused ninad.
m
mnjahhh/ 3. detsember 2018, 08:41
ei vali ju kanditaati vaid lõpuks erakonna nimekirja!? Mis planeedilt?
a
aga/ 3. detsember 2018, 02:32
polegi kedagi valida Vabaerakond,-- alandav--Eesti 200--globalistlik,RE--globalistlik,SDE--marxliberid--KE--sotsliberid,jäävad üle ainult Ekre,Rüe,Isamaa,Talvik ja Eesti Tahe,No keda??ütle seda,kui väärtuste põhine siis nendest viiest üks.
k
Kahju/ 2. detsember 2018, 22:31
m
Mõtleja./ 2. detsember 2018, 22:13
Reegel et " annab Jumal ameti , annab ka mõistuse " ateistide kohta ei kehti. Seega peaks meie riigijuhid hoolikalt kaaluma kas nad on ikka oma ametis pädevad.
a
Aiku/ 2. detsember 2018, 21:17
Ei saa aru kuhu need plussid ja miinused vahepeal kadunud on?
e
eu/ 2. detsember 2018, 20:56
Lp. "presku" kompass näitab ehk kätte e-valimisserveri tagaukse omaniku??? Siis teaks ette , kes võimule tuleb!!! Ka lp. "preskul" oleks kindlam ja kuivem tunne!

a
Andke talle midagi koristada/ 2. detsember 2018, 20:29
t
töötu/ 2. detsember 2018, 19:50
Ei ole asja sinna valimistele.Pooled niigi juba sportlased, näitlejad.ja p...enühkijad.Järgmisena tulevad koristajad ja kojamehed või
p
Peale ekre/ 2. detsember 2018, 19:49
On kõik rahva teenrid kompassid kaotanud, jõlguvad sihitult ringi ega näe oma ninaotsast kaugemal
m
mis/ 2. detsember 2018, 18:49
ma sest kandidaadist ikka vaatan. Kandidaat on erakonna nimekirjas kas ees- või tagapool ja sõnaõigust tal ei ole. Nuppu vajutatakse nii nagu erakond käsib. Seega vaadata tuleb ikka erakonna programmi. Pealegi on 101 riigikogulast liig, mis liig.
v
valijamees/ 2. detsember 2018, 15:19
Vaatasime presidendi valimistel kandidaatide kompassi. Sellest ei olnud mingit kasu, määrati ikkagi rahvale vastuvõetamatu president.
p
Papa Carlo/ 2. detsember 2018, 14:37
Oo,kui tore! Pinoccio pilt jälle ekraanil ja ei teinudki auku sisse.
i
Isamaa/ 2. detsember 2018, 13:21
suund kaldub sinna, kus on kasumlikum.
u
usud/ 2. detsember 2018, 13:19

t
täpselt/ 2. detsember 2018, 13:18
s
see ju / 2. detsember 2018, 13:17
tore, kui said varem protsendita laenu.
s
see ongi/ 2. detsember 2018, 13:17
erakondade nimekiri, millest pooletoobised aru ei saa.
o
onupoja poliitika/ 2. detsember 2018, 13:16
kas see pole, kui valitud esinumbrile antakse jalaga ja määratakse esimehe naine esinumbriks?
j
ja kui/ 2. detsember 2018, 13:14
valin päti, sest teisi polegi, siis kritiseerin ennast?
k
konservatiivide väärtused/ 2. detsember 2018, 13:11
kes meie arvamusi ei jaga, need saavad jalaga või riputatakse võlla. Peremehe käsku tuleb pimesi täita, muidu sama saatus teistega.
o
otsevalimine,/ 2. detsember 2018, 13:07
kes suudab rohkem pooletoobiste ajusid pesta, see saab presidendiks.

h
Hädasolija/ 2. detsember 2018, 13:05
Ma ei jõua endale helikopterit osta, aidake.
r
Riigikogu/ 2. detsember 2018, 13:04
erakonnad valisid, sest teistsuguse valikuga hakkama ei saanud.
j
jah,/ 2. detsember 2018, 13:03
ekrelaste vihakõnedest on juba kõrini.
s
Siberis/ 2. detsember 2018, 13:02
elavad ka inimesed, aga võllapuul elu pole.
j
ja kui/ 2. detsember 2018, 13:00
valime mitteeuroopalikud väärtused, siis rahva enamus ripub võllas.
j
ja riigijuhid/ 2. detsember 2018, 12:58
n
Nii/ 2. detsember 2018, 12:53
tõsteti ka ekre juhi naine esimeseks, muidu sisse ei pääseks.
m
miks / 2. detsember 2018, 12:51
mingi vähemus ehk ekrelased on rahvas ja teised ei ole?

j
järelikult/ 2. detsember 2018, 12:49
meeldib sul võllas rippuda :).
p
parem/ 2. detsember 2018, 12:47
vägistatud olla, sest sex on hea, kui võllas rippuda :).
j
jah/ 2. detsember 2018, 12:45
m
miks/ 2. detsember 2018, 12:42
s
sina pooldad/ 2. detsember 2018, 12:40
siis vägivalda, kas ei karda ise ohvriks langemist?
v
valima / 2. detsember 2018, 12:40
tuleb minna, sest muidu ekrefanatid lähevad ja saavad võimule.
k
kuuluvuse järgi?/ 2. detsember 2018, 12:38
seega ei tohi eestlasi ka eestlasteks nimetada?
m
miks/ 2. detsember 2018, 12:38
eile saates Ongi Koik, näidati et ekresse astus Indrek Aiand, igati ekret vääriv tegelane :).

m
mine kooli,/ 2. detsember 2018, 12:33
m
mis uued / 2. detsember 2018, 12:33
uudised, uued võltsuudised ikka.
e
ekre/ 2. detsember 2018, 12:31
p
põliseestlane/ 2. detsember 2018, 12:30
mulle ka natsid ei meeldi, kuhu mu ajad, võlla?
j
ja kui/ 2. detsember 2018, 12:29
valimistest võtavad osa vähemus, siis võimukandjaid ei tulegi? Pealegi ükski erakond ei saa enamuse häält.
k
kes / 2. detsember 2018, 12:27
s
s/ 2. detsember 2018, 12:27
sotsid vötavad manalast hingede hääled appi..
s
siis,/ 2. detsember 2018, 12:24
kui on presidentaalne mitte parlamentaarne riik.

m
min. palk/ 2. detsember 2018, 12:23
ei tea, kas asotsiaalid tuleks riigi juhtimisega toime?
j
jah/ 2. detsember 2018, 12:21
kui poleks demokraatiat, istuksid ekrelased juba ammu vangimajas.
t
teravsilm/ 2. detsember 2018, 10:54
Õige tähelepanek. Idi.oodi näo ja soenguga!
v
vene ajal/ 2. detsember 2018, 10:12
oleks see naine kolhoosis karja brigadir.
k
Kahju/ 2. detsember 2018, 10:12
President ei tea mis on demokraatia , demokraatia on võimulolejate, valiku ( määramise) põhimõte , mille järgi kõik riigi kodanikud saavad kaasa mängida ja võimule saab enamuse esindaja. Valiku mehhanismis (parteiline demokraatia) on vastuolud ja kaklused sisse programmeeritud igaüks tahab oma), mida saavad pidurdada ainult teatud teised ühiskonnas aktsepteeritud käitumisreeglid (kui on sellised). Paljas demokraatia ei ole rahu allikas , demokraatia on vaenu ja kakluse allikas. Demokraatiaga peab kaasnema paljude muude põhimõtete järgimine , ainult siis on demokraatia talutav.
v
vaadaku peeglisse!/ 2. detsember 2018, 09:19
Vaat kes õpetab teisi väärtusi hindama! Endal puuduvad igasugused väärtused peale ahnuse ja pugejalikkuse. Ei tea, kas ta ise taipab, et valimiste korral poleks tal vähimatki võimalust kuskile valitud saada?
j
Jann/ 2. detsember 2018, 09:09
Ise täitsa väärtusetu inimene.
v
vaimuhiid/ 2. detsember 2018, 09:09
kuda küll näha kandidaadi sisse? ainuke kindel väärtus on mäele iga hinna eest.

i
inimkonnale/ 2. detsember 2018, 08:54
Pange poliitikud miinimipalga eest tööle ja vaatake kui kiiresti asjad muutuma hakkavad! On väga lihtne rääkida juttu,mis kõigile meeldib.Palju raskem on rääkida juttu,mis on Tõde!
v
2. detsember 2018, 08:50
Vaatan pilti ja kuidagi tuttavad näojooned on, nagu Volodja Putini õde kohe
a
Andres/ 2. detsember 2018, 08:34
Oh, tegelane... Sa ei ole ju mingi president. Mis "kulda" sa siin jälle suust ajad? Sind ei võeta ju tõsiselt, ära mängi l lli. Ja mode ei näpi, meil on demokraatia ja igaühel on õigus oma arvamusele.
j
2. detsember 2018, 08:31
Juhtusin kuulama viimast Jukuraadiot. Nagu hyll pioneerijuht! 🗣️
z
Zz/ 2. detsember 2018, 08:14
..see sõnaühend tähendab ˋmittemidagi‘..
l
Lugege, kuidas sm. tarand/ 2. detsember 2018, 08:07
"multikuultuurse" ühiskonna eest võitleb. " Euroopa manifest " https://www.tarand.ee/wp-content/uploads/2012/12/e_manifest_prn-1.pdf
k
Keegi Kersti on / 2. detsember 2018, 07:48
Varivalitsus. Presidenti valib tavaliselt rahvas.
n
Noo/ 2. detsember 2018, 06:13
Maksimovski valvab šeifi, kus on varjul Kersti poolt kokku rehitsetud rahamäed.

j
Jube/ 2. detsember 2018, 06:10
See baaba ainult rahanulle lugeda mõistab. Raamatutarkus on tema jaoks võõras.
n
Njauh/ 2. detsember 2018, 06:08
Merkelimutt magab ja peeretab lennukis.Kas me sellist Euroopat tahtsimegi? Ei tahtnud. Mingu Türgi sultani haaremisse haisema.
k
2. detsember 2018, 05:42
Kuidas tale enda kompassiga on, kui Nestor&Co tagaruumis tema määramise kokku leppivad. Häbenema peaks ja vait olema, lahkumist ametist on temalt palju oodata.
v
väärtused?/ 2. detsember 2018, 05:03
o
oehh/ 2. detsember 2018, 02:59
Presidendikoht Eestis tuleb üldse ära kaotada. Milleks praegune naljanumber ? Ainult hurjutab eestlasi, lisaks aastavahetusekõned Süüriast. Aga Kaljulaid, minegi Süüriasse presidendiks.
o
orissaare seenerahvas/ 2. detsember 2018, 02:28
valimis juhend tuleb hiljem? kuidas me sinnamaani elame?keda valida, oh ütle seda? ehk teab miskit maksimovski?
k
Karin/ 2. detsember 2018, 02:24
Kaljulaid juba varem sekkus valimistesse, kutsudes Ekre poolt mitte hääletama. Väga ebasobiv käitumine presidendil. President peab jääma soliidseks ja erapooletiks, Kaljulaid seda ei suuda. Astugu tagasi, parem ärgu olgu üldse presidenti, kui selline, kes eestlastele ainult halba teeb. petitsioon.ee saab häält anda.
e
2. detsember 2018, 02:22
esiteks pole ta mingi president ja teiseks- president ei kuuluta välja riigikogu valimisi ,Punkt.

p
presidendi otsevalimised on lihtne asi/ 2. detsember 2018, 02:10
kaks enim hääli saanud kandidaati pääsevad teise vooru selle puhul kui ükski kandidaat ei saavuta selget enamust
p
võiks ju hüüda Häbi! aga no mõtetu, ta ju ongi sotside president, mitte rahva. kogu eeesti taasiseseisvana eksisteerimise aja jooksul on naabrid soomlased valinud oma presidenti otsevalimistega rahva poolt. nad nimelt hülgasidki presidendi valimise parlamendisaadikute poolt sest pingeid oli liiga palju ja iga erakond kiskus vankrit enda poole nagu eestiski.
t
to 22. 36, 22.39/ 2. detsember 2018, 01:42
Palgaline, miks sa kogu aeg niimoodi lõugama pead. Pole kahtlustki, et peavool käib kirjutajaid vaimuhaiglas värbamas, seda näitab närviline stiil, pidev osaliselt trükitähtedega kirjutamine. Kui närvid läbi, pead ennast ravima.
v
vilets karjuja oled/ 2. detsember 2018, 01:42
ega sellepärast veel poliitilised protsessid aset leidmata ei jää. no aga edu karjumiseks
t
töötu/ 2. detsember 2018, 01:40
Ränderaamisti võeti vastu vähemushäältega,kas uued valimised tulevad samasugused.
a
ahah/ 2. detsember 2018, 01:39
M]nel on kompass vana aga kiri kompassil uus. Judenfrei asemel lihtsalt migrantenfrei. Selliste valimine on hullem loodus]nnetusest.
o
on ikka / 2. detsember 2018, 01:38
see nende töö olnud alati, samas ma ei saa aru miks see presidendi aseaine üritab inimestele mõtteid pähe panna hirmutamise ja ette häbistamisega, kas pole imelik? iga inimene on juurdlemisvõimeline indiviid ,või kas siis kaasatakse valimistesse ka puuduliku mõtlemisvõimega eriasutuste patsiendid, no ei saa aru selle presidendi aseaine tegevusest.
t
To Tere tulemast./ 1. detsember 2018, 23:51
Sinu röökimine siin kahjuks ei aita, mine siis omasuguste juurde rootsi või saksamaale kui eestlased sulle ei meeldi. Sinusuguste sekka ma aga ei kavatse kunagi tulla, sest ei kuulu ühtegi parteisse. Olen tavaline eestlane kes käis balti ketis, et eesti saaks vabaks, mitte sinusugune eestluse hävitaja.

i
irw/ 1. detsember 2018, 23:49
põhjusmõtteliselt hääletame ekre poolt. saab näha kas panevad need jamad kinni või mitte ja löövad homod kappi tagasi.
m
Mikrofon/ 1. detsember 2018, 23:38
ü
Üks sots / 1. detsember 2018, 23:36
on aiavahele jäänud.Muudkui kiunub!!!
k
kata/ 1. detsember 2018, 23:34
?????? kas see on presidendi asi, kuulutada riigikogu valimised???
r
Ränderaam/ 1. detsember 2018, 23:02
Tegelikult meie kõigi mõte, kui avate Uued Uudised ja sealt Kerttu Rakke mõtisklust loete
s
Sotside palgalised / 1. detsember 2018, 22:51
välja kommentaarijate seast!!
p
Presidendid/ 1. detsember 2018, 22:47
muudkui häbenevad eesti rahvast.Võiks kohe aafrikamaale sõita ja seal oma lemmikuid juhatada.Sotsid ka kaasa-katuseraha ka.Kõikidel kergem.
s
Selgeltnägev/ 1. detsember 2018, 22:27
Hauataguse häälega loetud epistel rahva halva käitumise kohta ja keda tuleb õieti valimistel eelistada. Nagu katkine grammofon, mis saadud päranduseks eelmiselt, kuid siiski valitud ebaõnnestunult presidendilt. Praegune on sisuliselt eikeegi. Aga Jõuludeks ja aastavahetuseks saame jälle tänitatud, võin leppida selle peale!

a
appi/ 1. detsember 2018, 22:23
Küll on ebameeldiv see Kaljulaid. üüsiliselt hakkab halb teda nähes. Eesti rahvast pole Kaljulaiul sooja ega külma, kohutav naine.
k
Kompass näitab/ 1. detsember 2018, 22:22
et ühte indreku nimelist enam iial ei vali
1
19.24/ 1. detsember 2018, 22:07
Miks sa vaenuõhutaja siis ennast normaalseks pead, meil on demokraatlik riik ja pole ilus inimesi nende kuuluvuse järgi liigitada, muide seda nimetab president rassismiks.
j
justus/ 1. detsember 2018, 21:55
Tahad olla aus oma rahva vastu - ära mine enam valima, sest E- valimised nullivad tegelikkuse.
k
Kahjuks/ 1. detsember 2018, 21:46
peame presidendisse lojaalselt suhtuma,kuid temaga nõus ei pea olema!Kas tal on käsipidur peale jäänud,et muud pähe ei tule kui ,,vägivalla"taunimine,euroopalikud väärtused,avatud ühiskond,demokraatlikud põhimõtted ja muu selline mula?
m
Ma hoian igasugustest valimistest/ 1. detsember 2018, 21:33
Nigu katkust, võimalikult kaugele !

J
Jh. Ühed aitavad teisi. A misjaoks need teised siis on?
u
Uunu/ 1. detsember 2018, 21:29
presidendi kompass näitab Kongosse. Võiks siis hakata astuma
&
A mis hell on:/ 1. detsember 2018, 21:19
"kandidaadi väärtuste kompass"
a
aitäh/ 1. detsember 2018, 21:16
presideni suunised ju selged Valima peab EKRE karjuvate provokaatorite palk on valitsusest välja
v
Vaene Tarand/ 1. detsember 2018, 21:10
Poleks iial uskunud, et president soovitas lärmakate poolt mitte hääletada, aga mis saab nüüd esilärmajast Tarandist kes kisas nagu pöörane, et valige sotsid ja valige sotsid.
d
Dr.Mengele/ 1. detsember 2018, 20:45
Praegu Leedus meeleavaldused metsade saagimise vastu ja Rail boltiku vastu,peameedia seda muidugi ei näita.
t
1. detsember 2018, 20:33
Tänapäeval pole siin riigis mingit väärtust. Riigikogulased käituvad riigi ja kodanikega nagu aktsiaseltsiga...
j
1. detsember 2018, 20:27
Järelikult sina valid, sest normaalsed inimesed ei räägi endast mitmuses.

p
presidendile/ 1. detsember 2018, 20:25
Imelik, et eesti "president" ei tunne isegi eesti valimisseadust ega valimiste korda. Mida tähendab kandidaadi väärtus kui see kes on saanud rahvalt hääled lükatakse kõrvale ja hääled kantakse partei truule lakeile kellel pole eesti elust sooja ega külma. Peaasi on soe koht ja suur palk+brüsseli kiitus.
1
19,20/ 1. detsember 2018, 20:17
Kas sa oled ka mõni segasoost, et ennast mitmuses arvestad. Inimesel peaks olema ikka oma mina, kas mees või naine. Kui sa aga segasoost "meie" oled siis oled presidendi kiituse pälvinud, see ongi üks "väärtustest" mida ta kõrgelt hindab.
a
Asa Lea/ 1. detsember 2018, 20:02
Kaljulaiu palk ju veel tiksub sealt EL-st ja nagu öeldud-kes maksab,see tellib ka muusika.Nüüd sekkus jälle poliitikasse....
s
selgele/ 1. detsember 2018, 19:56
oled ajas maha jäänud. prüsselis eelistatakse roboteid
s
selge/ 1. detsember 2018, 19:54
jutt väärtustest tähendab, et pepud ja multikulti first
j
Juudas/ 1. detsember 2018, 19:46
Miks valida ? Rahvas valib ja kanditaat saab tohutult hääli ,aga linnapeaks saab ikka keegi teine,Samuti ka riigikogu valimistel!
p
P. Agulane/ 1. detsember 2018, 19:45
Oi, mis väärtused? Et alguses hääletad ühe asja vastu, aga peale "vaibal" käimist hääletad poolt? Selline moraalne kompass?
r
Risule/ 1. detsember 2018, 19:41
Kui sinu arvates normaalsed inimesed ei saa enam kommenteerida ja su kommentaar on siin ilusti kõigile lugemiseks väljas, siis järelikult oled sa ebanormaalne inimene.

k
Kindlasti vaatan, / 1. detsember 2018, 19:34
et sotsid ja muud libesteid kasutavad isikud rohkem riigikogu ja presidendi tooli ei risustaks.
e
E/ 1. detsember 2018, 19:34
Kui ta robotiga seksist unistab siis valige kindlasti.
k
Kle "Ekrelased/ 1. detsember 2018, 19:34
Nii nagu Oss ei jaga matsu, et keegi ei oota võõraid pagulasi Eestisse, ei saa sina oma puupeaga aru, et sotsid on algatanud laiaulatusliku kampaania enda täielikuks ära nullimiseks Eesti poliitikas. Ma ei suuda uskuda, et sotsid saavad kasvõi ühe koha riigikogu valimistel. See oleks absurd, kui keegi neid valiks.
v
Väärtustame ikka Eestit./ 1. detsember 2018, 19:33
Kas õiged väärtused on need, et lubame vägistavad muslimigängid tänavatele, või? Kas seda peame tõesti väärtustama?
r
Rahvas/ 1. detsember 2018, 19:32
Keegi ei armasta teid pr. President
a
arvamus/ 1. detsember 2018, 19:30
Kersti Kaljulaidi moraalne majakas on viltu ja kompass rikkis
k
kerstike / 1. detsember 2018, 19:29
jõulupuud vaja ehtida ... rollomannused vajavad kaunistamist!!

o
Otsus/ 1. detsember 2018, 19:29
Uues riigikogus sotsidele 0 kohta.
e
e. / 1. detsember 2018, 19:24
Kui tahad valida Helmeid, vali suvaline Ekre kandidaat. Kuni Ekre on ühtne (st. järgitakse tänaseks väljasettinud põhimõtteid, saad täpselt selle mida soovisid, sõltumata konkreetsest isikust.
e
e. / 1. detsember 2018, 19:16
Vassiljev unustas, et rahval on 'selgeltnägemisvõime'. Ta sai ette sõimata rändepakti poolt hääletamise pärast. Nagu tagantjärgi tuleb tõdeda, sai õigusega.
n
No jah/ 1. detsember 2018, 19:14
Presidendi kompass näitab kenasti Brüsseli poole - savi sest rahvast, vaid kummarduda tuleb selles suunas, kust papp tuleb.
i
Indrek2/ 1. detsember 2018, 18:44
See puunukk pole ühegi täie mõistuse juures oleva inimese president.
i
Indrek2/ 1. detsember 2018, 18:42
Muidugi vaatan kandidaatide väärtuste kompassi, kuna mulle péderastia (REF, SDE), nee´grud (REF, SDE) ja varastamine(REF, KE) ei meeldi siis valib meie pere EKRE.
l
lol/ 1. detsember 2018, 18:38
President kes ei kuula rahvast ega valitsust ja otsustab ,et kui tema tahab rändlepet siis meie saame rändlepe räägib kui tähtis on demokraatia? Ma pole oma elus suuremat irooniat näinud kui see mis ma praegu lugesin.
1. detsember 2018, 18:35
see on puunuku vihakõne !

a
1. detsember 2018, 18:34
a mida sa luusid reede varaommuku poe parklas ?
k
kuulasin/ 1. detsember 2018, 18:25
Nõmme raadiost, kuids dr.Vassiljev rääkis loomastunud rahvamassist, kes ründas tema autot - Vassiljev lihtsalt usub, et rahvas austab saadikuid, kuid tegelikkuses rahvas põlgab neid ahneid, kes on ennast mugavalt rahva kaela peale elama sättinud.Vassiljev ei mõistnud, et see ei olnud mitte tem kohtumine EKREga, vaid RAHVAGA, otse näost näkku.
v
valija./ 1. detsember 2018, 18:22
Samuti on tarvis lõpetada valimistel nimekirjade kasutamine samade sulide pukkitõstmiseks. Nii ei saa ju valimisi läbi viia kui mingi partei poolt nimekirja algusesse pandud endine suli saab korraliku inimese hääled omale. Järelikult on võimalus kasutada ainult mõnda uut parteid, et endised enam võimu juurde ei pääseks.
t
taaskasutus/ 1. detsember 2018, 18:21
milleks kasutaud tampooni ära visata kui seda saab torgata ka verisena ninasse
t
Tõsi/ 1. detsember 2018, 18:16
nt.Evelin Ilves oli (ja on)väga hea energiaga inimene, kui teda päriselus kohata, seepärast kutsuti teda ka paljudele inimeste poolt korraldatud üritustele.Praegune kt.aga tõenäoliselt ei lähekski inimeste korraldatud üritusele.
l
Lisaks./ 1. detsember 2018, 18:14
Unustasid välja Brysseli poolde koogutajad ja salalepingute läbisurujad.
s
san/ 1. detsember 2018, 18:12
minu valik lihtne-Eesti Vabariik,Eesti keel ja haridus,töökohad eestis elavatele-mitte odavtööjõule välismaalt,Eesti pealinn on Tallinn mitte brüssel.Eesti seadused mitte euroliidu omad.lihtne
m
Mahvaldale./ 1. detsember 2018, 18:12
Mina aga nägin Rakveres Grossi poe ees bussi millel suured kirjad ,valige Taavi Rõivas , sel ka vist suur valu? Sellepärast jäi mulle arusaamatuks , mida sa oma kommentaariga öelda tahdsid?

k
KE / 1. detsember 2018, 18:11
on täielikult alla käinud, seal ei ole ühtegi valimisväärt nais- ega meeskandidaati.Nad võiksid vabalt sotsidega liituda ning nimetada ennast tsentraalseks SDE-ks
k
kindlasti ei vali neid/ 1. detsember 2018, 18:09
kes on Eestist teinud "Klooga koonduslaagri"
r
random / 1. detsember 2018, 18:06
r
random / 1. detsember 2018, 18:05
Nagu nad kõik alates ilvesest
r
random / 1. detsember 2018, 18:03
Muidu söömalised tekitavad seda lumepalli, tõstetakse makse sellega neid toetatakse.Rabelev keskklass ja vaesemad ei jõu lõputult seda pealt vaadata. Ja nii meil varsti sama, kaua sa kannatad kurbade naeru.
k
K/ 1. detsember 2018, 17:48
5
1. detsember 2018, 17:48
S
./ 1. detsember 2018, 17:39
STT 2 tundi tagasi: enamus toetab meeleavaldajaid. Raha ei jätku toidu ostmiseks. Meeleavaldused on levinud naabermaasse Belgiasse.

k
kurb kunnar/ 1. detsember 2018, 17:32
TTV ühes saates räägiti, et keskerakonna riigikogu liikmed andsid enne Ränderaamistiku hääletust isegi kirjaliku lojaalsusallkirja et hääletavad rände riiki lubamise poolt.
t
tõeleid/ 1. detsember 2018, 17:26
Sellise küsimusega pöördu Nestori või uuenenud keskerakonna poole.
m
Mis.../ 1. detsember 2018, 17:26
...väärtus tal endal on, kui ta enda kompass näitab põhja?
j
ja/ 1. detsember 2018, 17:21
tarand -tralla võta ühes loomulikult
k
Karin/ 1. detsember 2018, 17:20
Juba Kaljulaiu nägemine tekitab tohutut ängistust. Väga masendav halva energiaga inimene.
a
appi/ 1. detsember 2018, 17:18
See naisterahvas pole ju president. Vahetage Kaljulaid ometi välja. petitsioon.ee.
t
telekas näitas/ 1. detsember 2018, 17:18
...Demokraatia ei ole kõvemate kisakõride võidukäik viisakalt vaikivate inimeste üle. ... Tarand kisas ja sai jalaga tagumiiku,norm ju.
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 17:16
...Demokraatia ei ole kõvemate kisakõride võidukäik viisakalt vaikivate inimeste üle. ... Jah,Tarand kisas nagu siga aia vahel,aga õnneks rahvas ei vaikinud.

k
1. detsember 2018, 17:16
kindlasti ekre,muud parteid välistan.ja presku tuleks ka välja vahetada,praegune on globalistide käpik ja eesti vaenulik tegelane.
k
Kus / 1. detsember 2018, 17:15
see " kompass" siis oli kui presidenti valiti !?
p
planet/ 1. detsember 2018, 17:13
p
pole võimalustki valida/ 1. detsember 2018, 17:10
Pole teda keegi valinud. Selliseid määratakse. Pole võimalustki valida.
a
Andres/ 1. detsember 2018, 17:09
Kompassi mõlemad otsad näitavad büsseli poole.
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 17:09
Kui valime nn. "euroopalikud väärtused", ei jää meie riigist ega rahvast midagi järele. Euroopa riigid on ennast aastasadu kaitsenud väljastpoolt vägivallaga tulijate eest, aga nüüd pole ennast isegi õigust kaitsta. Mis me siis sinna EL-i ronisime? Kas lämbuda Aafikast ja Araabiast tulijate tulva all on parem kui Vene riigist tulijate all? Kumb see parem variant siis peaks olema??? Ja miks kandidaati vaadata? Vaadata tuleb ikka parteid, mis selle programm on.Riigikogu saalis hakkavad nad kõik nagu üks mees vajutama nuppe parteibossi õpetuse järgi. Raha on enamuse saadikute ainus eesmärk.
a
Allan/ 1. detsember 2018, 17:05
Mina vaatan inimesi tegude järgi mitte mingi PR inimese koostatud jutu järgi.
e
Elukutseline Setu/ 1. detsember 2018, 16:51
Seekord olen täiesti nõus presidendiga. Mitte tigedus ja teiste sildistamine ja sõimamine (nagu Sotsid seda teevad) ei peaks olema lubatud käitumismuster. Ja vaadake teraselt milliste väärtuste eest teie kandidaat seisab. Kas tal üldse on mingeid ideid ja väärtusi? Või on tema hoiak selline, et loll pööbel andku oma hääl ja rohkem pole vaja tema arvamusega arvastada. Seepärast mõelge inimesed, te olete juba liiga kaua lasknud ennast mõnitada ja enada peal jalgu pühkida.

m
Mahvalda / 1. detsember 2018, 16:50
Reede vara hommikul, pimeduse varjus oli EKRE suurte kirjadega sinine transit pargitud Tartumaal , Ülenurme COOPi poe parklasse ,just nii et kõik loeksid selgelt , keda Tartus ja Tartumaal valida ja muidugi ühe EKRE ,, härra ,, nimi suurelt kirjas :P hakkab varakult pihta , no on valu .
s
Sass/ 1. detsember 2018, 16:50
Jah, tulekski vaadata tegusid - nn katuseraha skeemiga eelarvest ca 40 miljonit ära varastada, see on jälk! Kõik, kes hääletavad riigieelarve poolt, toetavad seda vargust. Vähihaigetele raha pole, aga eile loodud MTÜ saab hoobilt 50k. Galojan läks 60k pärast vangi, aga siin varastatakse 40 miljonit!!! Miks te valite vargad tagasi sinna!?
õ
Õudne tänapäev/ 1. detsember 2018, 16:48
Poliit-tõusikud leiavad, et Eesti rahvas on manipuleeritav. Ega ikka ei ole küll. Rahval on mällu raiutud igasugu Siberisse saatjad ja Moskva poole küürutajad. Kaljulaid ei erine sisulisest küljest võrdluses kommunistidega mitte millegi poolest.
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 16:41
No kaua võib juba lugeda neid presidendi ja sotside vihakõnesid küll?
l
lord/ 1. detsember 2018, 16:39
mitte sõnad vaid teod näitavad väärtusi, väärtuste kompassist rääkimine kaljulaidi poolt on sarnaselt sotsidele sooja õhu puhumine, mis milles puudub hapnik. ükski rahvuslikult mõtlev ja eetiline inimene selles kaua elus ei püsi.
r
rs/ 1. detsember 2018, 16:39
Eesti müümine ja lõhkumine on tõsine väärtus!
r
Rudi/ 1. detsember 2018, 16:39
On´s siis teda ka esimeseks ametiajaks valitud? Ta ju MÄÄRATI emissariks siia!
e
eu/ 1. detsember 2018, 16:37
Lp. "presku". Valin selle, kes lubab pangalaenu mittesiduva lepinguga!!!

.
1. detsember 2018, 16:36
n
Nõus/ 1. detsember 2018, 16:35
On ka kolmas, jõulisem suund: need ühistranspordi vahendid, mis majandusaruande ühest punktist teise liigutavad, teedelt, sildadelt või tunnelitest välja rammida. Jala ei tule ükski pagulane kaks-kolm-neli tuhat kilomeetrit.
h
Hädasolija/ 1. detsember 2018, 16:34
Pole nagu kuulnud/näinud, et Eesti Vabariigis kohalikke hädasolijaid aidatakse ("Jõulutunnel" ei lähe arvesse eksole)...
o
oh ja/ 1. detsember 2018, 16:32
ütle kindel ei või kindel ja ei see muuda globaasel tasemel otsustatud protsessi kuidagining protsess toimib edasi kuna sellistes küsimustes on Eesti nii sõltumatu, et temast ei sõltu absoluutselt midagi ning protsessis ettenähtud osa täitmisest pole mingisugustki pääsu. Vastuhakkajat Eesti näol saab suurepäraselt mõjutada hirmutades natuke naabruses elava karuga
k
Kommentaar./ 1. detsember 2018, 16:29
Soovin, et valitakse erakond, kes teeb presidendi otsevalimised ja lõpetab e- valimised. Kui seda Eesti riigis ei toimu, siis mingisugusest tõelisest demokraatiast juttu ei saa olla.
e
Ennustus/ 1. detsember 2018, 16:29
Kui kõik hullari patsiendid valima viia, siis võidab reformierakond.
l
Liina/ 1. detsember 2018, 16:28
Rohkem valikuid ei olegi ,kui ainult EKRE.
r
Rudi/ 1. detsember 2018, 16:27
Lühidalt : AINULT konservatiividel on VÄÄRTUSED! Teised parteid koogutavad AINULT brüsseli poole ja ootavad, mida merkel ja juncker käsivad! Ja ka Reinsalul on OMA arvamus! Lugupidamine! Nii et mõelge ja lugege uuesti ja uuesti, mida see brüsselist määratud ja seltsimees nestori käsul ametisse isehakanu ütles!

o
Otsus tehtud/ 1. detsember 2018, 16:27
Buratinot teiseks ametiajaks ei vali.
k
kriblasin/ 1. detsember 2018, 16:20
ka natukene aga mode korjas ära. enne tuleb korjata hooldekodudest ära vanurite ID- kaardid koos koodidega.iga kord hääletavad ID- kaardid ilma ,et omanik teabki.kõigi patsientide kaardid ja koodid on juhtkonna kasutada millal ainult ja milleks tahavad.ei imesta kui võetakse ka vanurite arvelt kiir laenusid.aga valimine ise lihtne ei sotse ,ei reforme. kõik kes rände pooldajad kindel ei.
v
Valija/ 1. detsember 2018, 16:20
President eksib, kandidaadi vaatamisest ei piisa, sest valituks saavad siiski parteinimekirjas kõrgetel kohtadel figureerivad poliitikud. Näiteks välja vöivad jääda 2200 häält koguvad kandidaadid samas kui 150 häält saavad kandidaadid saavad samast ringkonnast sisse, mida ma siin veel kanditaati vaatan või hindan kui partei on juba asjad paika pannud.
c
Clat/ 1. detsember 2018, 16:20
Mina valin selle tampooni , mis Tampooni-Tarandi ninas oli, olgugi et see oli vist ennem kasutatud, kuna Tarand ju miitingul MOLLI ei saanud.
a
ARVAMUS/ 1. detsember 2018, 16:15
Ei tea mida eelistada-kas konservatiivide pead maha või punaste ahju varianti,järsku on veel mõni võimalus.
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 15:58
Rahvas loodetavasti ei vali riigikokku globaliste ja islamisaatoreid.
k
kah valija/ 1. detsember 2018, 15:57
Enne meid, kes on lahingutes langenud ja meie vabaduse eest võidelnud, meie esiisad ja kangelased, et meil oleks vaba riik! Miks peaks nüüd selle lihtsalt käest andma ja hävitama? Kas praegustele valitsejatele meie riigis üldse ei lähe korda meie ajalugu ja ohverdused?
b
brunn/ 1. detsember 2018, 15:54
Valimistel on kaks suunda. Aafrika või piirid kinni.

j
Ja/ 1. detsember 2018, 15:51
kõigepealt vaadata seda, kas maksuvabastuse avaldused on õige ajal ja õiges kohas ka esitatud.
v
Valijad/ 1. detsember 2018, 15:50
Ja nendel valimistel ei vali me ühtegi intigranti ega põhulõuga! Seda te näete!
k
1. detsember 2018, 15:50
Kelle kompass näitab aafrika poole, sellele näitame valimistel ust!
j
Jah/ 1. detsember 2018, 15:48
Pärast pole valimas mittekäinutel ka absoluutselt õigust midagi kritiseerida.
a
amat/ 1. detsember 2018, 15:48
Mõtlesin, et nii kaua, kuni rahvas ei saa Eestis otse presidenti valida, ma seda valimiste tsirkust kaasa ei tee, aga tuleb ikka varem peale hakata, sest ära on tüüdanud see vasakpoolsete, liberite ja nn. sallivate häma ja onupojapoliitika.
n
Niikaua kui/ 1. detsember 2018, 15:47
pole valimisseadust muudetud ning saan valida inimest mitte erakonda, saadan kõik selle kupatuse järjekordselt pers se.
j
jube/ 1. detsember 2018, 15:43
ennast peelist ei näe veel enam rahva muresi

a
ain/ 1. detsember 2018, 15:43
ikka ju valime inimest-mitte erakonda!!! kui valiks erakonda oleks erakondade nimekiri-
l
liiga palju PR-i/ 1. detsember 2018, 15:43
kuis selles infomüras saaksid mingid väärtused püsida-tekkida, lõpututes kombinatsioonides ja vähimagi ühisosa lammutamises. Fassaadid on välja tuunitud, ressursid huugama pandud, mõnest kröösuski saanud. Vali-mind, õigupoolest keda?
p
pensionär/ 1. detsember 2018, 15:41
ärge siis enne valima minemist unustage mta leheküljel vaatamas käija et palju tagasi maksate
e
EKRE valija/ 1. detsember 2018, 15:40
EKRE valitakse ära ja ongi korras.
m
Maamiis/ 1. detsember 2018, 15:40
Sellisel juhul sotsid ju ei kvalifitseerugi.
u
Udo Kask Türilt./ 1. detsember 2018, 15:37
Eesti Vabariigi kahjurid, eesotsas tundmatu persooniga, keda nimetatakse eesti presidendiks, arvavad, et nad on arvamusliidrid!
m
maire/ 1. detsember 2018, 15:37
Pärast valimisi on ISAMAAL kõik lubadused unustatud. Elu on näidanud, et ISAMAA muutub aktiivseks ainul valimiste eel.
m
Mina/ 1. detsember 2018, 15:34
Mis ajast enne valimisi juhiseid antakse keda valida Sotside riikluse ja rahvusluse hävitavaid väärtusi mina ei jaga ning rahvast sildistavast presidendist lugu ei pea.

l
lol/ 1. detsember 2018, 15:31
l
lol/ 1. detsember 2018, 15:31
a
ahah/ 1. detsember 2018, 15:30
Mis viga sellise sissetulekuga muliseda mingit uinamuinat..
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 15:26
kui see on president siis mina olen hiina keiser
v
Vana sots/ 1. detsember 2018, 15:24
Vaadake mis te vaatate, peaasi, et kompass vasakule näitaks
s
START läks !/ 1. detsember 2018, 15:21
Nüüd kappab iga hobuke , kappab segane ! Valijale meeldetuletuseks , et valige selle järgi kes normaalseks inimeseks jäänud . Pole peibutuspart, ega toiduahela alalhoidja.
u
Udo Türilt./ 1. detsember 2018, 15:20
Elust enesest, suunati modereerimisele. HÄBI MIS RIIGIS ME ELAME!

u
Udo Türilt/ 1. detsember 2018, 15:18
Kohutav on see, et 21. sajandil satub kinganina Tarandi väljaheite toru lähedusse. Mitte aga see igaõhtune tavakodanikesse puutuv peksa saamine,ja muu väikelinnades toimuv!?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee