Arvamus

Indrek Saar: „Rusikapoliitikaga tahetakse meie suud kinni lüüa - sõna otseses mõttes"

Indrek Saar, kultuuriminister (SDE), 3. detsember 2018, 17:50

279 KOMMENTAARI

õ
Õnne tänava patrioot/ 7. detsember 2018, 18:53
Palun seda seltsimeest MITTE saata Õnne tänavale sotsipropagandat tegema.Seal juba käis möödunud osades.
e
Ei sotsidele/ 7. detsember 2018, 18:43
Tingimata tuleb valida,kuid mitte mingil juhul sotse.
e
ehk aitab?/ 7. detsember 2018, 09:40
Sotsid, kaua võib silmakirjalikult kiljuda? Igaüks saab aru, et rusikapoliitika ja provokatsioonid on Eesti poliitikasse toonud just sotsid, seda nii esimese vabariigi ajal kui praegu. Inimesed saavad ju aru, ega muidu sotside toetus kolinal kuku ja EKRE oma tõuse.
k
kesik/ 5. detsember 2018, 15:33
sotsid ,te olete eesti rahvast kaugel eemal
e
Ei mõista enam sotse/ 4. detsember 2018, 19:15
Indrek, ma austasin Sind aga nüüd, anna andeks. Riiu kiskuja oli ju Trabant. Või on sotsid arusaamisel, et kui vähesõbralikud naaberrahvad tulevad meie õue peale kaklema, siis räägime neile viisakalt ehk lähete nüüd ilusti oma õuepeale tagasi? Kas Oskar Luts oli terrorist ja riigivaenlane?
m
Ministrile:/ 4. detsember 2018, 11:55
"Ärme siis vaiki ja ärme anname Eestit ära" Herr minister, eesti keelt võiks osata, eriti veel kultuuriminister: kui "ärme siis vaiki", siis ka "ärme ANNA Eestit ära"
t
tiit/ 4. detsember 2018, 10:57
ai AI no99 puhul oli vait´´TALVEUNES pugeja natuur????
r
Rein/ 4. detsember 2018, 10:48
Oh õnnetud sotsid ,ei teid enam keegi austa ,te mõttelaad on vähestele vastuvõetav

m
mis/ 4. detsember 2018, 09:34
o
oisajutt/ 4. detsember 2018, 09:29
tegelt ei tohiks segast peksta aga sotsidel on rohkem ahjuajamise värk veres
k
kole küll/ 4. detsember 2018, 09:25
t
tomm/ 4. detsember 2018, 04:40
Naisi pole kombekas lüüa isegi siis, kui nad kallale tulevad.
t
tomm/ 4. detsember 2018, 04:38
Vaimne vägivald, kus peavoolu poliitikud pidevalt kaagutavad, kuidas eestlane elama ja mõtlema peab, on rahva ära tüüdanud. Suurimate kaagutajate IRL ja SDE reiting on vastav.
t
tomm/ 4. detsember 2018, 04:37
Sotsid üritavad ratsutada valimiskampaanias oma vägivallajuttudega parlamenti. Ainult, et pole toimunud tõsisemat füüsilist vägivalda peale pisema rüseluse, kus pealegi sotside enda provokaatorit vaigistati. Muid teemasid, millega silma paista, sotsidel enam pole. Partei on täiega alla käinud. Imelik, et just noored broilerid, kes peaaegu üheaegselt etteotsa pandi, ei tulnud parteide juhtimisega toime. Tsahkna ajas IRLi pankrotti, Rõivas langetas kõvasti RE mainet ja reitingut (Kajakene jätkab seda teed), Oss likvideerib nüüd sotsid.
j
Jan/ 3. detsember 2018, 21:48
Oleks ka juba aeg need pudrumulgud kinni panna
t
Tanel/ 3. detsember 2018, 20:48
Palun koristage see "uudis" ära. Ma ei taha selle Saare nägu enam näha. Väga ebameeldiv

s
Sotsid süüdistavad üldjuhul/ 3. detsember 2018, 20:32
teisi selles, mida ise üritavad. Mikrofoniterror hea näide isegi pimedatele.
p
Pylose kunn/ 3. detsember 2018, 18:55
Kas Saar on ka kelletki kere peale saanud? Ei möödu päevagi, kui mõni sots rooska ei saa.
v
vaarikas/ 3. detsember 2018, 18:40
Ise läksite, sotsid, norima! Mul on kahju, et ei saanud korralikult kerepeale.
i
idealist/ 3. detsember 2018, 18:11
Kaks indrekut justkui Tammsaare Töest ja Öigusest maha astunud.
m
Muigega/ 3. detsember 2018, 17:42
Mulle meeldib ÕL uus kommenteerimise süsteem, mis lubab kommenteerida juba paar päeva enne kui jutt ilmub. Nagu ka antud jutt ja kommentaarid.
e
et on olemas palgaliste provokaatorite erakond/ 3. detsember 2018, 17:39
a
aga/ 3. detsember 2018, 17:36
kuidas võib üks inimene sellist jama kirjutada? kuidas suudeti meie poliitikute ajusid sedasi mõjutada? raha? hirmutamine?
A
...../ 3. detsember 2018, 17:00
Aga Tarand ei kannatanud ERR-is 28.11 avaldatud följetoni ja nõudis selle eemaldamist. Mida muidugi ei tehtud, lugege.

e
..../ 3. detsember 2018, 16:26
e
ei saa aru/ 3. detsember 2018, 12:51
, kõik ju on jäädvustatud filmile
m
Mõtlik/ 3. detsember 2018, 11:11
Juri võib oma demagoogiat Putinile rääkida!
t
Tiit/ 3. detsember 2018, 08:56
ei saa võrrelda Tarandit ja kividega loopijat
k
Keda/ 3. detsember 2018, 02:03
peksab Indrek Saar? Ta peksab segast.
e
e. / 2. detsember 2018, 20:03
1980-te ärevatel aegadel oli isegi Interrinde venelastel niipalju tarkust, et mõni nende esindaja ei roninud Eestimaa Laulu ajal lavale Ivo Linnalt mikrofoni ära rebima ja "Vsjoo naše!" karjuma. Tarandi-taolised libapoliitikud on reaalsustaju täielikult kaotanud.
e
et siis/ 2. detsember 2018, 19:18
kas sa tahad seda,et riik langeks samale tasemele,nagu vägivallatsejad?Head lapsed kasvavad vitsata!
t
totu/ 2. detsember 2018, 19:03
ei ole ilus see mida EESTIS toimunu praegu kajastab jäägem inimesteks

i
Iroonman/ 2. detsember 2018, 18:41
Eksole, isand Tarand palus viisakalt luba tribüünile tõusta, veelviisakamalt palus tribüünil kõnelejalt mikrofoni, mis talle ka lahkelt lubati aga kus need ekrelased, igavesed kaabakad nisukesed, tirisid Tarandi tribüünilt alla ja andsid jalaga tagumiku pihta.- ? Eks võis valus olla küll, tagumik na kõhna, Eur. parlamendis lösutadades niigi haigeks jäänud. - ?
v
vaata/ 2. detsember 2018, 15:21
k
keda/ 2. detsember 2018, 15:19
m
ma kordan ka/ 2. detsember 2018, 15:17
valimas käivad vaid pestud ajudega.
j
jälle valetad, / 2. detsember 2018, 15:15
Putini õpilane, Tarand ei kuulu ühtegi erakonda.
m
Matilda/ 2. detsember 2018, 14:56
Hoopis sotsid püüavad suure osa rahva suud kinni mätsida kavalalt.Rusikaid nad ei kasuta, aga piketil on tüli algataja "puhas kui prillikivi", loosungid ja pildid ei olnud (sotsidele) sobivad, ajakirjandus on saanud korralduse kommentaariumites + ja - märgid kõrvaldada, mitmed valitsustegelased vorbivad artikleid stiilis a la "lüüa ei tohi". Meite valitsusel veab,et meie inimesed pole nagu prantslased, kes päevi tänavatel möllavad, autosid süütavad, politseinikke pilluvad. Eestlased peaks ehk prantslastelt õppust võtma? Ka revolutsioonid pole toimunud kandikul palvekirja üleandmisega.
a
ajaloolane/ 2. detsember 2018, 14:54
Minge võtke mõni ajaloo õpik lahti/vaadake järgi, millega too seltskond on maailmas hakkama saanud... Räme ja õõvastav.
ü
Ülo Rajamets/ 2. detsember 2018, 14:53
Hakkan ennast kordama aga valimistel näeme...

i
I.K O.K/ 2. detsember 2018, 12:53
Olen mures, et võimule saades lõpeb/muutub arusaam oma kodumaa, - emakeele hoidmisest ja selle püsimajäämisest. Kui seda üldse oligi.
t
Tònu/ 2. detsember 2018, 12:31
Tarandi kàekesed tekitasid vàgivalda.Ei sotsidele.
n
naanu/ 2. detsember 2018, 12:30
tuleb välja, et i.saar on hampelmann praeguse eesti riigijuhtidest kamarilja käes, tõmbad nöörist ja ta esitab ülevalt antud paskville, jõudu sulle sülekaerake,,,
L
Ohjah/ 2. detsember 2018, 12:22
Liiri-lõõri la-lall-laaaaaaääääöõääõõõõüüübööö
m
Mia/ 2. detsember 2018, 11:56
Kes need "meie" on, kes otsustavad, keda välja heita, keda mitte? Paluks nimekirja.
s
s/ 2. detsember 2018, 11:21
rahva rahade peal laiutajad nr1 oss ´´´´rehvi,,,,,,sots.
k
Kodakik/ 2. detsember 2018, 10:44
Indrek Saar. Me otsustasime et sind on eestlaste seast välja heidetud. :D
n
No nii/ 2. detsember 2018, 09:37
Kas sotsidel juba vesi ahjus? Indrek Saar üritab kõigest väest musta valgeks rääkida ja sääsest elevanti teha. Mida rohkem te neid valelikke artikleid treite või ajakirjanike poolt tellite, seda naeruväärsemaks ennast teete. Indrek Tarand on endale vee peale tõmmanud. See eurosaadikust mats läks rahva üle irvitama, aga nüüd naerab rahvas tema üle, isegi lapsed naeravad. Juba vanadel eestlastel oli jalaga tagumikku andmine sügava põlguse väljendus. Seda jalajälge see provokaator enam maha ei pese. Sai just seda, mida küsima läks ja vääris!

h
Hooliv/ 2. detsember 2018, 09:29
Sotsid järgivad nõukogude käekirja. Räägivad kogu rahva nimel. Pole mõtet üle pingutada hinnanguga. Üks huligaan kutsuti korrale vahenditega, mis ta väärt oli. Siin pole asi oma arvamuses, vaid tema soov oli kogu kogunenud kollektiiv, irve näol, lolliks teha. "Loll saab kirikuski peksa".!!
t
Tartust/ 2. detsember 2018, 09:15
Väga hästi ja tabavalt öeldud!
t
Tartust/ 2. detsember 2018, 09:12
Tänage Tarandit ja ikka kohe südamest, Tänage Ratast ja kogu seda punti, kes võtsid vastu rändeleppe ning oleks aeg mõista, miks järgmises riigikogus on EKRE mehed, aga mitte sotsid. IGAL protsessil on põhjus ja on TAGAJÄRG: Valimistel näeme.......
l
lootusetu seltskond/ 2. detsember 2018, 08:43
Nimekiri - Mikser, Saar , Ossinovski, Tarand, Nestor kõik sama hale inimtüüp, ei saa aru mida Rainer Vakra ja Marju Lauristin seal teevad, olid kunagi normaalnsed inimesed.
t
to muumipapa/ 2. detsember 2018, 08:29
jah. las nad proovivada aga seda võiks teha "rootsi kardinate" taga
t
2. detsember 2018, 08:26
to 16.28, sora oma ajus natuke ringi ja ehk tuleb meele rusikapoliitika seos No99 ga
t
tibu/ 2. detsember 2018, 08:23
Indrek võiks poliitteatri tagasi päris treatri vastu vahetada... Eestile moleks sellest ainult kasu...
t
tõde/ 2. detsember 2018, 08:17
Kui keegi teie suid üldse kinni lööb, olete te sotsid ise. Te teete kõik ise selleks, et teie suud nööriga kinni õmmeldaks.

t
tõde/ 2. detsember 2018, 08:17
Kui keegi teie suid üldse kinni lööb, olete te sotsid ise. Te teete kõik ise selleks, et teie suud nööriga kinni õmmeldaks.
v
viljandlane/ 2. detsember 2018, 08:08
Välimuselt vastikumat sotsi ei ole vist olemas kui see naljanumber,kes ajab lisaks veel ääretult rumalat juttu!Ossinovskil on vähemalt inimese välimus,kuid selle sorakil juustega tolguse kohta seda öelda ei saa!
v
veel kisaks./ 2. detsember 2018, 07:54
Lenin-Stalin (sotsialistid) vormisid ka enda tahtele alluvat vene rahvast. Intelligents hukati, töökad ja ise hakkamasaanud talupojad küüditati, vägivald nii füüsiline kui moraalne hävitas tõelise venelase, järgi jäigi lumpen ja kriminaalid, kellede järglased peavad ennast kõikjal hästi tundma. Sotsidele ei lähe, aga karvavõrdki korda, kuidas tunnevad end nende kõrval põlisrahvad, eriti kui meid pidevalt 9 mail "vabastatakse", samas on taunimisväärne kui läheme oma rahvuskaaslasi mälestama Sinimägedesse. See ongi sotside silmakirjalik kaksikmoraal.
v
vanamemm/ 2. detsember 2018, 07:21
"Rusikapolitikal" pole Eestis kohta----õige, (samas õigustasite Ojasoo vägivalda) ---- kuid sotside salakavalusel ja rahvast ülesõitmisel, moraalsel vägistamisel, aga küll. Tarand läks nimme provotseerima (olite ennast EKRE meeleavaldusele sättinud --te ju lausa ootasite vastuseisu eskaleerumist). Teie Saar hävitasite moraalselt ühe armastatuma näitleja-lavastaja H.Baskini. Rahvale on jäetud sotsialistide meelest ainult õigus laulda-ja tantsida, nagu meeleta, tahteta, massile kohane. Selliseks massiks te meid vormida tahategi. Teie vastu on 93% rahvast.
o
Oioi,/ 2. detsember 2018, 02:43
kui häbiväärne demagoogia. Igati sotsile kohane. Okei, sotsid on üks madalamaid eluvorme, aga neid on Eestis palju, lisaks veel nende valijad... Elu riigis ei ole heas seisus.
e
eestlane/ 2. detsember 2018, 02:17
v
Vot nii/ 1. detsember 2018, 23:39
Kus suitsu seal tuld. Sots Anvelti seos Danskega kipubki tõeks osutuma. Egas teda muidu isegi erakonnast ära ei sunnitud minema. Eks sellepäras sotsid nii sügelevadki.
e
e. / 1. detsember 2018, 23:08
Vabandan, tahtsin plussi panna aga sõrm vääratas kitsal ekraanil.

e
Eduard/ 1. detsember 2018, 22:59
No annaks kõigevägevam,et ainult sotsid valitsusse edaspidi ei pääseks!!!vaadake kasvõi seda indrek saart-tule taevas appi.Nestorist on pisut kahju tema ainuke normaalne selles seltskonnas,ei tea kuidas tema sinna eksis???l****d šotsi,sotsid p***i,ega muud oska öelda.
l
lemps/ 1. detsember 2018, 22:55
Lp. minister Saar. Kas sa ei arva ,et sinu ametikohal olev inimene peaks küll natuke targem mees olema? Sa ei saa ju asjale üldse pihta.
ü
Ülo Rajamets/ 1. detsember 2018, 22:43
i
Indrek2/ 1. detsember 2018, 22:21
Läheb nii nagu ma juba paar nädalat tagasi prognoosisin - Eesti "vabariik" jääb ainukeseks ida-euroopa riigiks (kui seda reziimi siin riigiks saab nimetada) kes selle ründepakti poolt on.
P
!!!/ 1. detsember 2018, 22:17
Provokaatoreid põlastati ka pahal tsaari Venemaalgi. Kuigi nende teeneid kasutati.
a
Ajad on tõesti erilisteks muutunud/ 1. detsember 2018, 22:15
Sellist sõnaväänamist, musta algeks ning valge mustaks rääkimist ei ole tõesti viimased 30 aastat näinud. Samuti tsensuuri ega laimukampaaniaid.
n
Noojaah/ 1. detsember 2018, 21:53
Provokaator on kõige madalam eluvorm. Isegi neid kasutanud KGB ohvitserid põlgasid neid. Seda häirivam on provokaatorite tõstmine pjedestaalile, ainult seetõttu, et nad on sotsid. Tarand käitus kõige ehtsama provokaatorina. Mine tea, ehk oli ta seda juba tudengina....
k
Kuusik Kaasik/ 1. detsember 2018, 21:44
SotsiPooletoobised pöörduvad juba viimases hädas kiriku poole, et see EKRE le needuse peale paneks

a
aga/ 1. detsember 2018, 20:52
EKRE - sotsid EKRE - sotsid, ründepakti on ohtlik toetada, sellest mitte sõnagi
t
tähelepanek/ 1. detsember 2018, 20:38
Rusikapoliitikud käivad ka mikrofone käest rebimas!
j
Jeebus/ 1. detsember 2018, 20:33
Pärast valimisi juhtub see, et enim hääli saanud erakond alustab koalitsioonikõnelusi muuhulgas ka sotsidega. Nii on see alati olnud, sõltumata , kui palju hääli keegi saab.
j
Jeebus/ 1. detsember 2018, 20:29
Sotsid olid ja on Brüsseli puudlid. Reformikad olid sotside puudlid. Praegu etendavad viimase osa kesikud, essugi vahet pole. Isamaa (kas siis odavat populaarsust enne valimisi taga ajades või mitte) mölises sotsidele vastu. Viimaste poolt läks lahti selline kriiskamine, nagu tapalavale veetaks. Sotsid pole ju harjunud mõttega, et mingi alternatiivne mõttelaad või teguviis võiks olla parem nende omast.
w
wow/ 1. detsember 2018, 20:03
indreku lolluse üle on nii palju draamat ikka, debiilne riik ja meedia
a
Alisia/ 1. detsember 2018, 19:59
Need inimesed olid juba enne konedega ules keeratud.
a
Alisia/ 1. detsember 2018, 19:57
Nad ei oleks niimoodi reageerinud, kuid nad olid juba eelnevate konedega ules keeratud, seal koneldi ,et nad ei taha, et sotsid seal nende koosolekul on ja et neile sona ei anta, aga Tarand proovis omal moel ja sai karistada, seal koneldi paljust muust ka ,kui ainult see pakt.
k
kui/ 1. detsember 2018, 19:43
tralla isaga kooli jõudis olid tunnid juba läbi

k
kõrvalteema mis puutub asjasse/ 1. detsember 2018, 19:42
https://youtu.be/MNNQZOAt-yU
l
Lahto Objakas/ 1. detsember 2018, 19:31
Igas heas peres juhtub lihtsalt ja nagu ütlesid vanad eestlased-esimene vasikas läheb ikka aia taha.
a
antifad/ 1. detsember 2018, 19:27
on opurtunistlik reeturlik ollus kes tegutseb globalismi pankurite huvides
k
kontseptsioon/ 1. detsember 2018, 19:21
külluslikult makstud eliidist on ka 19saj atavism 3 korda rohkem keskmisest ja aitab
m
Maksumaksja kes maksab makse/ 1. detsember 2018, 19:15
Euro saadik karjus mikrofoni ;valige Sotsid;see on ju lubamatu...kõik on ju videos nähä..Tarand astu tagasi
l
live/ 1. detsember 2018, 19:15
https://youtu.be/obMM00CCKSY
s
sellega/ 1. detsember 2018, 19:10
lõppes majanduslik kasv ja illusioon heast elust
s
seeb/ 1. detsember 2018, 19:09
Isand saar (peaaegu nagu tsaar!) unustab ära oma erakonna aetud rusikapoliitika, mida viljeleti puudlina klähvides 17 aastat...

m
Muumipapa/ 1. detsember 2018, 19:07
Ma leian ,et sotsidele peab andma uus võimalus riigivalitsemiseks ! Las proovivad veel korra . Viimase 10 aasta jooksul on nad ainuüksi euroopas saatnud üle 100 miljoni inimese hauda .Keeranud loendamatuid arvu ühiskondi ja riike p_kki . Teinud edusamme P Koreas ,Venetsueelas. Tekitanud Eestile 300 miljonilise eelarve augu . Aga las poisid proovivad veel ja veel ....Kavatsused on ju neil nii õilsad !
1
....../ 1. detsember 2018, 19:04
1. detsember on sotside mälestuspäev
e
Erke/ 1. detsember 2018, 19:00
n
näitleja/ 1. detsember 2018, 18:54
Õeldakse, et ära räägi, kui Sinult ei küsita. rääkida võib ainult näitleja laval. Siis võib ka kaudselt öelda, et näitlejat paluti rääkida, kui osteti pilet etendusele. Nii, et ära roni lavale, kui Sinu etendusele pole piletit ostetud!
v
Vastus/ 1. detsember 2018, 18:52
Keegi seal kedagi ei peksnud, nii et jäävad ordenist ilma.
r
Rudi/ 1. detsember 2018, 18:49
Aga kallis seltsimees indrek saar! Kust krt te võtate, et teie pooldajaid on 15% eestlastest? TEIE, sotside toetajaid on täna ALLA 7 %!!!! Ja lõpetage OMA rusikapoliitika..... Aga ei, see enam ei aita! Finito, end, pizdets, konjec.... PÄRAST kevadisi valimisi on teie parteile sobivad kõik need eelpool mainitus sõnad!
s
Su/ 1. detsember 2018, 18:46
jutt sarnaneb kangesti krati omale, olete üks ja sama isik?
t
To ./ 1. detsember 2018, 18:43
Sorri, võtan kurdile antud plussi tagasi. Ei ole teda sinna vaja.

t
1. detsember 2018, 18:37
Tean hästi , sest olen endise 5 kk vilistlane .
P
./ 1. detsember 2018, 18:30
Parem mitte. Rikub selle viimasegi ära, mis sellest seriaalist veel alles.
i
Irw/ 1. detsember 2018, 18:24
Haudvaikus on ka sellest et lätlased hääletasid lepingu vastu
i
Irw/ 1. detsember 2018, 18:22
Pigem on sotsudel paanika -järsku jäävad lävepaku taha . Praegune lausvaletamine aga nende populaarsust küll ei tõsta
õ
õhukeseks lihvitud mõtlemisega sotsid on peamised suu kinni lööjad/ 1. detsember 2018, 18:18
k
Kurt Tumm/ 1. detsember 2018, 18:18
Hea Indrek,juhatusele andsid jalaga hoobi,lasid lahti selle eest,et Laine Jänes-Randjärve ei valinud direktrissiks.Nüüd tõestad ja taod kämblaga rinnale.Palun võta aeg maha,mine Õnne tänavale tagasi.
p
Põlgusega/ 1. detsember 2018, 18:12
Vaesed sotsid....maksku riigile tagasi ossinovki viinralliga tekitatud hiigelkahjud. Eesti riigi hävitajad on punasotsid olnud läbi ajaloo nii et pidagu tõesti suud koomal veel rohkem provokatsioonide tegemisel
v
Vastus/ 1. detsember 2018, 17:55
See on tolerastide rusikapoliitika musternäidis- tümitada naisalluvat jalaga ja kuu pärast seda juba orden presidendilt Need on faktid

v
Vaatleja/ 1. detsember 2018, 17:54
Näib, et moderaatoril, kes tavaliselt siin kommentaariumis karjub kohatud loosungeid(slava putinu, kremli troll jamuud säärast solki) on täna gayklubis mingi üritus. Mille muuga on seletatav mõistlike inimeste ülekaal siin.
k
Kari/ 1. detsember 2018, 17:49
Indrek Tarandi alkojoovet olevat kontollitud (väidetavalt), kuid kas kontrolliti ka narkojoovet? Millest selline väljakutsuv käitumine ja niru olek ? Ja seda ikka pikemat aega, vähemalt tundub nii. Kõik teised Tarandid tunduvad tasakaalukad olema... Kahtlane värk.
a
Ats/ 1. detsember 2018, 17:46
Kui argumente ei ole, siis tulebki hakata õigekirja, nina kuju või mütsi värvi kallal nokkima.
o
1. detsember 2018, 17:43
ohhohoo, lugesin ka raikide epopöad. kõik loksub paika, kui sotsid võimu juures on. raamistik on kõva.
v
v/ 1. detsember 2018, 17:36
Midama üksi teha saan. Kui olen kuulekas ootab karjääris edu. Äkki karma karistab? Olen ja teen nagu teised? Muust ju ajakirjandus ei leierdagi, mismoodi negatiivi edastades rahvas hakkab positiiivsemalt mõtlema. Me ju ei räägi sellest , et oleka vaja uutmoodi mõtleema ja otsima vastuseid millele keegi vastata ei taha.. Inimese aju tõõle ja arenema. Muule loota vaja ei ole. See meie väline kaitsa , keda me näinid pole ja tema relvade suurust ja tugevust ei tunneta, siis on loota vaid-iseendale . Ja kui sõber muutub, muutuvad ka teised , see kehtib riikidele ja neile, kes meile kaikaid loobiva
t
TOLLO/ 1. detsember 2018, 17:35
s
sots ongi sots/ 1. detsember 2018, 17:33
Noh näed siis, või siseministriks sai jälle juunikommunisti tütar. Eks tema keelab eluõiguse üldse isamaalastel ära, kui juba Kuperjanov ette jäi.
1
16:28 ekriid jää teemasse/ 1. detsember 2018, 17:33
mis puutub sellesse ekre rusikapoliitikasse No99?

k
küsimuste küsimus/ 1. detsember 2018, 17:28
Tõeline kultuur oli NO99-s, ei tea, kes seda kõike tolereeris? Sina ise ja isehakanud president.Samas vaata, mis toimub maailmas, mis Pariisis kogu nädal, piiratakse juba Macroni lossi. Sina üritad siin sääsest elevanti teha oma kahepalgelisusega. Madal sots ei vääri kuulamist, veel vähem austust. Häbi!
s
1. detsember 2018, 17:25
sm. saare jutt on 100% õige, see sobib 150% sotside poliitika ja riigivalitsemise kohta!
p
1. detsember 2018, 17:24
n
Näiteks/ 1. detsember 2018, 17:16
Pane googlisse Helve Raik+ kommunist ja ja saad teada,kui inetult käitus siseministri kommunistist ema oma kooli õpilasega,kes julges Julius Kuperjanovi hauale küünla viia
k
küsimus/ 1. detsember 2018, 17:12
Kes oli kultuuriminister,kui Naisepeksja Tiit Ojasoo sai kuu aega peale vägivallatsemist naisalluva kallal Eesti Vabariigi Presidendilt Valgetähe ordeni Kes aitas peksjale ordeni sehkendada? Räägime Indrek sellest.Vot see on tõeline rusikapoliitika.Kas need ,kes Tarandit tümitasid saavad ka ordeni?
m
Milline kultuur/ 1. detsember 2018, 17:09
i
1. detsember 2018, 17:00
k
Karlutt / 1. detsember 2018, 16:58
Kultuuriministrilt ootaks hinnangut Indrek Tarandi rahulikku piketti sisenemise ja sõnavõtu viisi kohta. Kas Indrek Tarandi käitumine oli SDE poolt aktsepteeritav?

k
Kuusik Kaasik/ 1. detsember 2018, 16:56
Ajaloohuvilistele on teada, et praeguste sotside esivanemad ja iidolid on saavutanud KÕIK läbi püssi, täägi, laimu, lendlehtede ja sisutühjade loosungite.
m
Minu / 1. detsember 2018, 16:43
lapselaps vaatas uudiseid ja nägi seda videot. Ta küsis, kas see kõik on päris või on uus film. Punkt...
m
marks/ 1. detsember 2018, 16:41
Tarand ja tema paarkümmend parteiliiget , pole veel eesti rahvas . Vale arusaam.
m
mees 44/ 1. detsember 2018, 16:31
Sellise kiunu peale valingi ainult EKRE, sotsid hävitavad järjekindlalt eestlust...
c
Clat/ 1. detsember 2018, 16:28
Õige poliitik on tagumikul saapajäljega ja ninas tampooniga. Tampooni-Tarand.
s
Saar,/ 1. detsember 2018, 16:28
t
1. detsember 2018, 16:24
e
EIEIEI/ 1. detsember 2018, 16:24

e
Eks keelake Kevade ära/ 1. detsember 2018, 16:24
"Mis kinni ei jää saab kinni löödud." Just sellise lausega topiti tõepoolest võõrvõimu võsukeste suud mättaid täis. Valu punanahkadele.
k
Kuusik Kaasik/ 1. detsember 2018, 16:20
Sotsid kiunuvadKordamööda- üks lõpetab, teine alustab...
t
ta/ 1. detsember 2018, 16:16
ju näitleja Rakverest -paremini ei oska
l
lauldakse/ 1. detsember 2018, 16:06
Rahva seas tuntud laulu kuulsin ma uues variandis: metsa läksin ma ja metsa läksid 2 karu ja jahimeest ...,ainult teatud koha peal lauldi I.Tarand. Laul on kohe valmis ilma tellimata.
r
Rakvere raibe/ 1. detsember 2018, 16:04
vaata mis pransusmaal toimub-rusikaid on sadu tuhandeid-ole valmis.
e
Evroopa naš/ 1. detsember 2018, 15:59
Brüsselisse imbunud punased on ammu teie molud kirsaga kõveraks tagunud ja lisaks munad kruustangide vahele keeranud. Eks me vaata mis korinat te siis teete kui leivast ilma olete.
e
eedik/ 1. detsember 2018, 15:52
üks esisots tõmbas uttu. kas seos danske pangaga. loe eesti ekspress 28.11.2018
s
saare asemel/ 1. detsember 2018, 15:52
ma ei mögiseks.pole vana inimesi.lolliks teha. kus nyyd siis tuli prohvet välja

s
see kulus/ 1. detsember 2018, 15:52
ära kuid tarkust pähe pole siiski toonud.
s
Sotsid valetavad häbitundeta/ 1. detsember 2018, 15:52
Õudne inimene see Indrek Saar. Niimoodi valetab ja valesüüdistab ja sildistab, et lausa Lenini preemia anda talle kohe selle eest. Küll rahvas oskab ise ka videosi vaadata ja aru saada. Kõik ju nägid, mis tegelikult toimus. Rääkigu sotsid mida tahes. Musta valgeks ei räägi ja igaüks näeb ise oma silmaga.
ü
ühe t ega/ 1. detsember 2018, 15:51
l
lõbus lugu tuli meelde/ 1. detsember 2018, 15:46
mäletan,kui indrek sai üllari käest tartus lõuga mingil teatriüritusel.
z
zz/ 1. detsember 2018, 15:46
ütleme siis ka matemaatiliselt? Mitu protsenti oli üks rusikahoop või üks lükkamine (kumb tegelikult) võimaluste koguhulgast (arvestades kas või ainult kohalviibijate arvu)? Juhuslik, vea piires.
p
päss/ 1. detsember 2018, 15:45
Kas saab veel madalamale langeda ja ikka veel hädaldada,et jalaga tagumikku saite?Või on teil suud seal?
a
Andres/ 1. detsember 2018, 15:44
Hea pealkiri: "Rusikapoliitikaga tahetakse meie suud kinni lüüa - sõna otseses mõttes" Arvestades seda, et Tarand sai jalahoobi tagumiku pihta, järeldub, et sotsid räägivad tagumikuga! :)
k
Ka mina/ 1. detsember 2018, 15:41
Üha enam kaldun arvama, et kõik see Tarandi karglemine, rüselus ja jalamüks oli sotside poolt kõik planeeritud ja lavastatud. Et saaks EKRE-t rünnata ja süüdistada.

k
Kõrvaltvaataja/ 1. detsember 2018, 15:41
Minu arvates tegi Tarand sotside margi täis.
i
idealist/ 1. detsember 2018, 15:36
Enam ei imesta et oss selle eesotsas on, kui seal oleks Eino Baskin vot siis imestaks.
k
kodanik/ 1. detsember 2018, 15:36
Vaat et kogu rahvas naerab sotside ja keskide üle!
s
sellepärast/ 1. detsember 2018, 15:35
Lihtne tal sellist juttu ajada, et näitleja. Oskab hästi rolli sisse minna.
r
rahvas arvab/ 1. detsember 2018, 15:33
P-tunne ütleb ,et jäävad allapoole valimiskünnist.
a
An/ 1. detsember 2018, 15:29
Kõik riigid kes on keeldunud rändepaktile alla kirjutamast toovad põhjenduseks massiimmigratsiooni TAKISTAMISE enda riiki. Mida räägivad sotsid. Lepingule alla kirjutamisega me VÄLDIME massiimmigratsiooni Eesti Vabariiki. Keda siis uskuda kas Ameerika, Iisraeli, Sveitsi ja paljusid teisi riiki või valelikku ja reetlikku sotsi Sven Mikserit.
i
idealist/ 1. detsember 2018, 15:27
Kui sotsiaalne demokraatia promob kahte omasoolist pillerkaaritajat, kui sd arvab töstame viina hinna lakke, siis eesti rahvas hakkab karskeks, või äkki hakkab sportima, siis need on tühjad lootused, motiiv peab olema mujal mitte ettekirjutusel.
a
Anu,sa suur rahvuslane,/ 1. detsember 2018, 15:24

i
INKS/ 1. detsember 2018, 15:23
Sm.Saar. Teie erakond korraldas Toompeal etenduse,peaosaliseks sm.Tarand.Tarandil ei olnud midagi tarka öelda,lihtsalt karjus.Eesmärgiks tähelepanu keskmesse saada. Edasiseks provakatsiooni arendamiseks nägi stsenaarium ette Tarandil rahvahulka minna.Ees ootamas kinnimakstud tegelased,kes teda pisut sudisid.Turvadena inimeste seas seismas paremal I.Padar ja vasakul Kalvi K. SDE pesekretär.Korraldasite provakatsiooni,et saaksite vägivalla hukkamõistmisega EKRET laimata.
i
idealist/ 1. detsember 2018, 15:18
Kui sotsiaalne demokraatia sõidab enamuse lihtsate inimeste arvamusest üle, mida on näha igapäevaselt mitte vaid enne valimisi, kui lumehelbeke tarand pageb politseisse kaebama nagu ohvrike, kui kaugel on poliitik eesti maarahvast kes on otsekohene ja tahumatu?
s
saarlane/ 1. detsember 2018, 15:13
Saare jutt (ise näitlrja) peaks küll midagi enamat,sellist mökutamist oli jube kuulda.Sotsid vajute koguaeg soos madalamale ja võite leida päris põhjas .
a
Anu/ 1. detsember 2018, 15:11
Sa said valesti aru Saar. Teie Eesti riiki ja rahvust hävitav poliitika lõpetatakse täiesti demokraatlikul teel valimiste kaudu. Mitte kunagi ei tohi sotsid enam riigikokku saada rääkimatta valitsusest. PS. LÄTLASED EI ÜHINE RÄNDELEPPEGA. LÄTI ON PÄÄSTETUD.
s
Sots/ 1. detsember 2018, 15:09
Eelmine komm käsimusega läks modereerimisele. Kus on tõendid ? Kes oli see inimene keda loobiti, nimi ? Tunnistajad, nimed ? Kus nad on ? Praegu on see ainult lihtlabane laim, mis ei näita meie sotside erakonda kuigi heas valguses.
s
Süüdija./ 1. detsember 2018, 15:09
Palun andke sellele rahvateenrile andeks tema väljaütlemised. Ta on ju süüdimatu,aga kõrge palgaga. Tehke järgi lugupeetud süüdijad.
v
vaadake/ 1. detsember 2018, 15:07
mis toimub prantsusmaal,,belgias küll jõuab lõpuks ka meie inimesteni ja tuleb hoope mitte ainult tarandi vaid kõiki nende pihta kes siiani vassinud ja valetanud -krdi punasotsid
n
Natuke mööda aga tahaks teada/ 1. detsember 2018, 15:05
mõlema osapoole ütluseid, mis viis kividega loopimiseni. Niikaua kuniks midagi teada ei ole, ei ole mõistlik isegi ministril loopijaid ründajaks tembeldada. Kui nad isegi tegid seda enesekaitseks, siis nüüd on neist saanud sotsidele sobivad kurjad EKREd

e
E/ 1. detsember 2018, 15:05
s Sotide enesekiituse möla on juba ammu kõiki ära tüüdanud.50 aastat juba sda kuuldud.
n
nõmmekas/ 1. detsember 2018, 15:03
Kas me võime ka teilt alati mikrofoni käest rabada? Kui jah siis...….
s
Sots/ 1. detsember 2018, 15:03
Sellise turumuti leierdustega laostad meie erakonna. Tahaks seda naist ja neid inimesi nimeliselt kuulda ja ka näha keda loobiti ja kes loopis. Ilma faktipõhise tõestuseta on see tühipaljas laim. Kas hr Saar tahab, et meie erakond peaks tema sõnu kohtus õigustama hakkama ?
s
Süüdiv./ 1. detsember 2018, 15:02
Huvitav. See GLAVLIT muudab iga kolme minuti tagant oma reegleid. Ilmselt ei ole robot. Aga seega väga suurepalgaline mitterobot. Aga Ojasoo kohta ütlesin õigesti.
o
Ohh-ohh-oo/ 1. detsember 2018, 15:01
Nüüd siis püütakse Tarandi tekitatud kahju leevendada. Sest ülbitsev lärmaja lõi palli ühtlasi ka oma väravasse. Indrek Saar, ärge dramatiseerige üle ühte väikest rüselust. Mingit rusikapoliitikat pole Eestis siiani olnud. Eurosaadik käitus täpselt nagu mingi külajoodik, kes kuskil rahvaüritusel norima ja ülbitsema kipub. Tavalises olukorras oleks politsei sellise kiiresti rahunema viinud. Kui Tarand oleks käitunud väärikalt, poleks midagi üldse juhtunud. Teie, hr. Saar, teate seda sama hästi nagu kõik teisedki. Tõelist rusikapoliitikat aga viljeles teie lemmik Ojasoo.
p
Pööriöölane/ 1. detsember 2018, 15:01
Nojah, eks see sotside poliitika ole läbi aegade kuul kuklasse poliitika olnud. Tarandki lubas kõigile rahvuslastele lasta.
s
Süüdiv./ 1. detsember 2018, 14:53
Kes on need massoonid? Et peavad jalaga tagumikku saama. Palun selgitust.
m
muuni kari/ 1. detsember 2018, 14:53
Tuleb rääkida keeles millest aru saadakse

s
Süüdiv./ 1. detsember 2018, 14:50
Muide vana Baskin oli Keskerakonnas.
a
aivi/ 1. detsember 2018, 14:46
jalukku süüvides pole punased nüüd küll kõige vägivallatumad.kuid jah, vägivald pole lahendus.
s
Süüdiv./ 1. detsember 2018, 14:44
Muide,ootan modereerimist. Kas saate kevadeks hakkama?
t
Tubli EKERi!!!/ 1. detsember 2018, 14:44
Sotsid lange, Aarianatsionalist tõuse!
p
puuksutaja/ 1. detsember 2018, 14:43
millegipärast see väljaanne naljasoont ei oma, mode üksi itsitab
s
Süüdiv./ 1. detsember 2018, 14:43
Tema ei käitugi. Ta ei oska seda. Lastetuba tal puudub. Ohtlik persoon ühiskonnas. Ta tuleks sellest eraldada. Muide süüdimatus on päritav.
l
loe nagu pravda juhtkirja/ 1. detsember 2018, 14:42
Me unustame ära, et küsitlustes toetab rusikapoliitikuid vaid umbes 15% elanikkonnast, see tähendab: 85% ei saa aru keda sots rusikapoliitikute all silmas peab aga sotside toetus on mingi 7% peal, see tähendab, et 93% on vastu
n
Nii saab tekstist aru/ 1. detsember 2018, 14:42
kui suu on pesemata,siis ikka kommunaari kingaga, muidu ei saa kätt puhtaks, Tal nüüd ju ossipoisi limps lätist parfüümiks

p
Pole sotsidel midagi hõisata kogu euroopas - prantslased hakkavad makaronisuppi keetma ja sakslased / 1. detsember 2018, 14:40
r
Rahulik/ 1. detsember 2018, 14:39
Huvitav,miks te Hitlerit eeskujuks toote? Ärge unustage Stalinit,suurt rahvaste isa ja praegust Moskva Kremlit.
e
Eestlased/ 1. detsember 2018, 14:38
See sotside liider unustab nimme mainida enda leiutises „rusikapoliitika“ seda teist osapoolt, lootuses, et äkki ei hammustata läbi. Süüdistada valimatult kõiki, isegi mitte EKRE valijaid, vägivaldseteks kiviloopija-rassistideks ja seejuures kõva häälega röökides: „EKRE tegi“. Iga mõtlev inimene saab aru, et siin on asjad ikka väga kõvasti viltu.
e
Eestlased/ 1. detsember 2018, 14:38
Inimesed, kes arvavad, et need ~300 Eesti kodanikku, mitte suvalised kodakondsuseta sisserändajad, on kõnts ja mitte Eesti rahvas, ei tohiks Eesti elus otsuseid teha. Väga hale ja vale on neid inimesi võrrelda interrinde, natside või kellegi teisega. Sellise tegevuse tagajärjed võivad olla ette arvamatud. Kõige tähtsam on aga see, et siiani ülekaalus on siiski sotsid, kes on ka valitsuses ja nõrgem pool on EKRE ja nende valijad. Nii, et „rusikapoliitikani“ oleme jõudnud sotside juhtimisel ja nende suuvoodrite „töö“ tulemusel.
m
Mulle / 1. detsember 2018, 14:37
On see algusest peale kahtlane tundunud. Et oleks aga põhjust jälle EKRE-t süüdistada.
e
Eestlased/ 1. detsember 2018, 14:36
Sotside populaarsus on sellises languses, et see ähvardab juba reaalselt pirukast ilma jäämist. Ja EKRE ga hirmutamine on parim vahend valijate hoidmiseks. Ellu jäämise nimel on lubatud kõik vahendid kuni ennast salgavate provokatsioonide korraldamisega rahumeelsete meeleavaldajate vastu ja endale allutatud ajakirjanduse räige ründamiseni neile mitte sobivate tegelaste vastu, rääkimata istuva ministri selgelt kallutatud artiklite paiskamisega ajakirjandusse. Hr. minister tont ei ole seal kuhu te näpuga näitate, tont vaatab vastu teile peeglist – reaalselt ka.
a
Ain/ 1. detsember 2018, 14:34
Jummel küll,olen tavaline kodanik maalt,kas Tarandil ja Saarel üldse oidu on...nad näitavad ennast täitsa ullikestena.
n
1. detsember 2018, 14:32
nonii, sm Saar pahandab kellegi "rahva" peale,kes nendele "ei sobi", meenutame sm Tarandi esimesi lauseid kaameratele, kui oli "sõjakoldest" eemale taritud:kallaletung EUROPARLAMENDI SAADIKULE !!! jne, ja millega te matsirahvas nüüd hakkate veel arvestama ja nii oligi, läkski kaebama ....Brüsselisse.... need kirjaread , millega ta Nõgisto FB- s möllas, mis see oli ?!......kui see on sots , siis see on vägivald ja viha õhutamine, aga millegipärast sellest ei tule piuksugi.....kui SEE RAHVAS teile ei sobi , otsige TEINE riik!, nii lihtne ongi.

s
Sie Heil/ 1. detsember 2018, 14:30
Need kes halvustavad EKERlasi nende kommentaarid tsensuurime ära nagu Hitler omalajal teisiti mõtlejatega tegi!
j
Ja / 1. detsember 2018, 14:28
See oligi peksmine, mingi väike togimine pole peks.
n
1. detsember 2018, 14:26
no on ikka demagoog ja valetaja,aga asjatut vaeva näed:teid kommusid ei usalda enam keegi,ka te koalitsioonipartnerid mitte.kevadel kukute kui mädad ubinad puust ja kaote unustusse.
m
maksumaksja/ 1. detsember 2018, 14:24
kahju et eestit juhivad klounid p kukunud sportlased ei ühtegi tasemel .seeneline on ka väga kaugel eesti rahva elust.8 klassi tasemel
e
ei taha elade sotside Eestis, kõige hirmuäratavam, mis võiks juhtuda/ 1. detsember 2018, 14:21
l
Lätlased on tublid! Elagu Läti!/ 1. detsember 2018, 14:18
l
Läti parlament hääletas rändeleppe vastu/ 1. detsember 2018, 14:09
kas nüüd on kõik lätlased ka ekrelased, putinistid, vahsistid, vägivaldsed intrid, ..mis kaunid sõnad need sotside suust veel tulid?? Aga paras sotsidele, varsti söövad oma sõnu.
t
tuul/ 1. detsember 2018, 14:08
Saar ,tegid Tarandile selle viletsa grimmi ja nüüd häbi kui palju .Vana haltuuradel käijal on väikesed grimeerija oskused.

k
kusti/ 1. detsember 2018, 14:06
1
1/ 1. detsember 2018, 14:02
Hämmastav ,et Tarandi ebanormaalselt käitumist ei taunita. Aga EKRE suunas lendavad kivid ja kaikad. Ma ei õigusta vägivalda ja seal ei olnud ka vägivalda v.a. üks armetu püüe .Tarand ju vaid komistas ja kukkus rüseluse käigus. Ja hiljem mängib märtrit kuidas vaesekesele liiga tehti. Ma olen temas tõsiselt pettunud. Pidasin teda aastaid tõeliseks Eesti patrioodiks aga on vaid üks mõttetu poliitik teiste seas, kellel vaid omaenese isiklik huvi mängus.
e
eesti töölisklass/ 1. detsember 2018, 13:57
1 tund sõja aega kindel et kõik torud on toompeale
r
rakvere sant/ 1. detsember 2018, 13:54
eesti film tuli öös.uus film tuli toompeal
i
IRW/ 1. detsember 2018, 13:53
Jah - kui üks seltsimees lubab"molli" anda ; ahju ajada ja kuklalaske pooldab , siis olid need vooruserüütlid kõik vaid . Eks sellised julgevadki vaid naisi peksta , omasugustega ei julge jamada - võim jalaga ju peesse saada !
s
sant eestist/ 1. detsember 2018, 13:52
mis kinni ei jää kuleb kinni lüüja,aitab lubadustest ja brüsselis oma p soojendamisest
i
irw/ 1. detsember 2018, 13:51
Oi seda sotside nutulaulu siis kui nad piiri alla jäävad !
s
saar kandideerib kõigi eelduste kohaselt lâäne viru,aal/ 1. detsember 2018, 13:51
ja saab kohalike hääli ka , ek nood arva ikka et las see saar endise teatridirekorina teeb pealegi, no eks teebki siis valitsust kui lastaks ja koorivad endistviisi kõikidelt pensionäridelt pensioni pealt tulumaksu ja teevad oma muid tempe

i
irwe/ 1. detsember 2018, 13:50
Viktor Kingissepa järeltulijad ! Asutati ka esimene kolhoos just saaremaal
a
Ahaa, Saar!/ 1. detsember 2018, 13:49
Kas tuleb juba hirm nahka, et püüad rahvast vaigistada? Tegelikult valad vaid õli tulle! Jäta meelde, rahvas on hakanud taipama, kes te, mäepealsed, tegelikult olete.
a
Arvamus/ 1. detsember 2018, 13:47
Indrek! Sa ütlesid õigesti. Peab olema kaks poolt, ärritaja ja reaktsiooni vastuvõtja. Kui ärritaja ei suuda aru saada, et ärritamine kui see on teisele poolele vastuvõetamatu, võib kesta ainult teatud kriitilise piirini kuniks ... :..ükskord lahvatab vimm, Mis kogunend salaja. Mõisad põlevad, saksad surevad, Mets ja maa saavad meitele. :,:Saavad meitele, jah meitele, jah meitele, meitele ... Ma ei saa aru miks saarlastest on saanud padusotsid.
p
Pole aus / 1. detsember 2018, 13:42
ise korraldate löömingu eeltingimused ja teised on süüdi !
s
1. detsember 2018, 13:41
sm ostrovski teeb algselt oma välimuse korda ja hoiab edaspidi madalat profiili .
k
Kusti/ 1. detsember 2018, 13:35
Saar ei saanud arugi, et kirjeldas täpselt SDP-d, kes läbi aegade on ärgitanud vägivallale ja kel on kustumatu võimujanu
j
Juba/ 1. detsember 2018, 13:25
Kevades oli selline ütlus, Mis kinni ei jää saab kinni löödud.
a
arvamus/ 1. detsember 2018, 13:22
Kuradi sots...vaene Baskin keerad hauas rinngi selle jutu peale.Ei unustata ebaõiglust.....põled põrgus

v
vahelduv välde rusikapoliitikas/ 1. detsember 2018, 13:19
Halloo, sm saar! Ja Sinule muidugi meeldiks ojasoo taoline rusikapoliitika kogu rahva kallal? Kas ordenisaajaks ikka tarandi juba esitasid presidendile? Kaua sa itked selle pupujuku eest siin, juba teine nädal läheb. Ojasooga olite kõik vait ja kiitsite takka.
i
1. detsember 2018, 13:19
k
Kas Saar/ 1. detsember 2018, 13:17
tõesti ei taipa, et õli tulle valamisega teeb ta oma parteile surmaotsuse? Tänases lehes, koos Trallaga, te ju hävitate oma parteikaaslasi. Andke aga hagu, tulemused juba näha!
m
millest sa j'lle aru ei saa/ 1. detsember 2018, 13:14
sotsiaalidekohtonpr[gimél oravate k;rval
n
Nüüd siis taipame,/ 1. detsember 2018, 13:13
milliste vahenditega on poliitikud rahvast vaigistanud. Ja rahvas on siiamaani vaikides kuuletunud. Nüüd, paistab, et ikka arvavad poliitikud, et sunnivad rahvast vaikima. Enam nii ei käi! Rahvas hakkab ärkama. Nii, kuidas ollakse meist üle sõidetud, hakkab ka rahvas teid järjest vihkama. Oodake uusi meeleavaldusi! Rahvast koguneb järjest rohkem. Ja teil saab paha olema.
j
Jah/ 1. detsember 2018, 13:12
muidugi, eks need on konservatiivid kes meedias modereerivad ja vaigistavad
s
Stepan/ 1. detsember 2018, 13:12
Indrek Saar, mida rohkem Te mind sõimate, andke andeks, pehmelt öeldes, seda vähem ma teid armastan. Aga kui öelda nii nagu on, mitte pehmelt, siis seda tugevamalt minu käsi rusikasse läheb. Sellepärast, et Te vihkate Eesti rahvast, riiki, meie kodumaad ja kultuuri. Rääkimata põhiseadusest, mida teie erakond tahab muuta.

l
Loen välja sotside püüdu/ 1. detsember 2018, 13:08
Tarandi nägu säilitada ja süüd,inetuste eest,ainult ühele osapoolele omistada.Rehade otsas trampisid ikkagi mõelemad ja algatajaks oli paraku "rikas parteitu sotsialist".
s
See/ 1. detsember 2018, 13:04
võiks kõigepealt oma pulstunud pea korda teha .ja teiseks keegi ei kasutanud rusikaid.Sa Saar vaata mis toimub Brüsselis ja Prantsusmaal,kui see Tarand oleks seal nii räuskand: siis ......Eestis on ikka väga vaoshoitud inimesed,aga ilmselt mitte kauaks.
k
kuidas saab suur inimene/ 1. detsember 2018, 13:02
appi kui rumalat juttu ajada?? sotsidel kohe on äraspidine arusaam asjadest, hirmus.
j
jenkem/ 1. detsember 2018, 13:02
kuule hr SAAR te oma poliitikaga tahate rahval suu kinni lüüa. Rahva peal oskate kõik trampida, aga kui rahvas teid tambib siis olema paha tegijad. Saage suureks seal toompeal mitte ärge ajage siin mulli lõhki ja vastikut tite möla!
l
Lenini kogutud teosed/ 1. detsember 2018, 13:01
Härrasm Saar kirjutab "Ma olen mures ja vihane." Lahendus on lihtne. Juba sm Lenin teadis et parim ärevus- ja mure- ja vihavastane tegevus on UNNUTAMINE.
k
kristlane/ 1. detsember 2018, 12:58
Tarandi näol said kõik massoonid sümboolselt jalaga tagumikku.
t
Tule maa peale kallis sots/ 1. detsember 2018, 12:55
Saar elab mingis teise maailmas igatahes mitte Eestis ja täna. Teie suud ei saagi kinni lüüa, see on võimatu, sest tänapäeval on määravaks suure suuvoodri olemasolu st "kodustatud" ajakirjanduse omamine. EKRE-l ei ole siin mingit võimalust. Seda enam on arusaamatu I.Tarandi huligaansus , teistsuguse vaatega inimeste meeleavaldusel, see oli räige sülitamine teisitimõtlejale ja hea lahendit sellisele konfliktile ei saanudki olla. Ja järgnev on veelgi arusaamatum, mis juhtus oli mitmest rakursist väga hästi näha , kuid kirjeldused ajakirjanduses on otsene valetamine Hr Saar.
e
Endel/ 1. detsember 2018, 12:55
Õige,sm.Saar.EKRE-st tahetakse teha eikeegi ja selle vastu olijatele antakse ninapihta ja sõidetakse teerulliga üle.Kõik peavad arvama samamoodi nagu ladvik toompeal.Veneajal ei võinud ka rahvas mö......a.Ikka:lõuad pidada ja edasi teenida.

t
Tònu/ 1. detsember 2018, 12:54
Mina sakutasin miitingul aga ei kuulu Ekre ridadesse.Ei saa aru mis soga mees kirjutab.
7
77/ 1. detsember 2018, 12:51
Kus hukkamõist siis jäi ,kui parem kambajõmm Tiit Ojasoo jõhkralt jalaga naist peksis.
t
tõdemus/ 1. detsember 2018, 12:46
Kas europoliitikul on erivolitused jõu kasutamiseks mille eest tema ei vastuta, vaid seda peab kandma rahvas. Taolisel juhul on vastutus kahepoolne ja määravaks saab, kes on asja põhjustaja
i
Immikrant/ 1. detsember 2018, 12:46
Propaganda masin liigub edasi, ära löö last-ära löö poliitikut
r
Rnx/ 1. detsember 2018, 12:44
Täpselt samamoodi võib öelda vice versa! Tooksin kohe nüüd ühe teise näite, et kui tõmbaksin selga SDE särgi ning tuleks SDE üritusele. Silman sealt nt. Helmet läbi astumast ja lähen kütan talle "ära". Kas sellest võiks siis kohe järeldada seda, et SDE lahendab asju vähe teisiti? Kõik kohe MMA trenni? Kas päris probleeme pole lahendada nagu?
e
Eestimees/ 1. detsember 2018, 12:44
Kes sa selline kloun üldse oled,te ei kujuta ettegi kui raske on eesti inimestel hakkama saada.Näete ainult ise ennast!
a
1. detsember 2018, 12:43
Appppppppiiiiiiii millised halajad võivad ikka sotsid olla ????
a
andrus/ 1. detsember 2018, 12:42
Aga kes vehib rusikatega, kas hr. Saar isiklikult

t
tähelepanek/ 1. detsember 2018, 12:42
Valimiste eel käib iga erakonna ajutrust välja omad vahendid, kuidas tähelepanu äratada. Sotsiaaldemokraadid valisid sellise tee, et demokraatia ja inimõiguste suitsukattes saadavad oma esindaja opositsiooni üritusele.Selles poli midagi halba, kui oma sõnavõtu soovist korraldajaid eelnevalt informeerida ja käituda korrektselt.Aga kahjuks kõik toimus vastupidi kus europoliitik, kes peaks olema eeskujuks haaras toore jõuga mikrofoni ja karjus räige häälega üle platsi erinevaid loosungeid.Kogunenud rahva emotsioonidel mängimine märgistaski järgnevate sündmuste jada.
a
Ai/ 1. detsember 2018, 12:38
Miks te valetete,kultuuriminister???Väidetavavalt sai kividega peksa ameeriklanna.Hästi,tema sõbranna,ajakirjanik ,kes sellet kirjutas, oli see jutt tõene ehk senimaani ,kuni tuli jutt EKRE logost riietel.Kas tõesti inimene,rõhutati veel et õnnelikus abielus eestlasega,saab kividerahe ja ainus mis loopijatest meelde jäi oli sinilill??Pole ühtki muud tuvastust meestest?Sinilill võib olla nt veteranimärk jm.Kui inimeste küsimus preilile faceboogis sellest ülekaalu sai, kustutas teema algataja selle ära.Miks,kui see tõsijutt on?Ma ei salli sellist kahepalgelisust ja valetamist.
e
eesti vabaks/ 1. detsember 2018, 12:36
kui veits jälgide pildil oleva eesti riigi reeturi nägu, siis sealt peegeldub suur hirm.
i
Ilmar/ 1. detsember 2018, 12:33
Seda on kõik valitsused teinud.Eriti kõva rusikas oli Reformierakonnal.Aga ka seal olid sotsid ise vahel abiks.
j
Joe/ 1. detsember 2018, 12:30
Ka mina olen väsinud tehes pidevat peent arvutust, et igakuiselt toime tulla (kuusissetulek u. 440.E) selle piskuga. Ja tõesti, ega meiesugused ei saagi särada ega uhkeldada hiilgava ja eriti hea elu üle... Seda võivad ja saavad teha "teised", kes ei tea lihtinimese muredest summagi. Ainult muud ei kuulegi, kui vaid et oi, kuidas me h o o l i m e oma rahvast jne. jne. Ja paistab, et tagajärjed ongi juba käes. Selline suhtumine soolapuhujatesse oli ammu õhus. Ja kui ots on kord lahti tehtud siis... Edasi mõelge ise.
j
jusss/ 1. detsember 2018, 12:26
Ise proovite teerulliga rahva arvamusest üle sõita ja nüüd vingute.
o
Oi, Saar!/ 1. detsember 2018, 12:23
Sa valad rahva vihale, vaid õli tulle!
m
Miks nii "erapooletu" ajakirjandus/ 1. detsember 2018, 12:22
ei kajasta teiste maade meeleavaldusi? Isegi mitte meie poliitikute lemmiklinnas, Brüsselis, toimuvat? Vaadake ja otsustage, kelle huve te, ajakirjanikud, kaitsete?

l
Lesta/ 1. detsember 2018, 12:18
Mis kinni ei jää saab kinni löödud!
s
Soovitan ka Saarel/ 1. detsember 2018, 12:16
vaadata Brüsselis toimuvat. Ehk paneb mõtlema, mis võib tedagi ees oodata. Ei ole varsti enam eestlane üksi. Kogu maailma rahvas vihkab teid, silmakirjalukud poliitikud! Saar! Ka sind.
i
Ilmar/ 1. detsember 2018, 12:15
Hr.Saar! Mina ei ole EKRE valija aga ka mulle ei meeldi sotside paljud ideed.Näiteks teie homo-lembus ja migrantide armastus.Mis siis nüüd saab?.
e
Elukutseline Setu/ 1. detsember 2018, 12:14
Vägivaldse teerullipoliitikaga sõidavad Sotsid pidevalt üle rahva enamuse tahte/seisukohtade ja sealjuures karjuvad-süüdistavad kõiki raevukalt enda ümber. Pole ühegi erakonna esindajate sõnavõttudest kuulnud nii palju viha ja sallimatust kui Sotside puhul. Nüüd on siis leitud uus vihakõne lööklause. TÜLGASTAV!
k
1. detsember 2018, 12:13
Kui peale valimisi Saare nägu iga päev lehes jne. nägema ei pea, oleks juba suur võit!
m
Mina/ 1. detsember 2018, 12:12
ja minu lapsed tahame elada vabas ja rahvuslikus Eesti keelses keskkonnas, sellepärast valimegi EKRE. Minu pere armastab rukkililli, mitte punaseid nelke.
m
Marta/ 1. detsember 2018, 12:12
Tõsi, Indrek Saar, rusikapoliitikaga valitsus ongi rahva suu kinni löönud, huvitav miks te seda ei tauni, miks te praegu musta valgeks püüate rääkida, miks te ei suuda aus olla?
v
Vanamees/ 1. detsember 2018, 12:11
Perekeskselt oleme arutanud seda teemat. EKRE on hetkel erakond mida tuleks valida.

q
Q/ 1. detsember 2018, 12:11
Kui ei taheta aru saada,sada korda räägid!Siis üks jalahoop näe annab palju mõistmise suunal.
i
Indrek/ 1. detsember 2018, 12:11
Lisan viimase lause uuesti, sest lubatud tähemärkidest tuli puudus: "Samadel põhjustel ei ole ilmselt oodata erinevate paikade muinsuskaitse all võtmist lihtsalt seepärast, seal on kunagi asunud Lenini ja Kingissepa püstid ning neid on jäädvustanud nõukaaegsed dokumentalisitid.
k
Kommunistide/ 1. detsember 2018, 12:10
suud tulebki kinni taguda..
e
Eino Taruk/ 1. detsember 2018, 12:08
Sotsidel oli/on vihakõne seadus pidevalt tulel podisemas, seega on ühel sotsil väga silmakirjalik süüdistada keagi peale enda "suude kinni tagumises". Sest seaduse toimimise taga on ALATI füüsiline jõud.
n
no/ 1. detsember 2018, 12:05
kaua see rusikatega vehkimine peale kaklust sotsidel käib?Üritavad meeleheitlikult oma provokaatorit puhtaks pesta?
o
Oswald/ 1. detsember 2018, 12:02
Poleks Tarand läinud provotseerima, poleks sellel miitingul midagi juhtunud. Tarand sai mida küsis aga pärast läks enda korralekutsujate peale kaebama. Alatu ja häbiväärne käitumine. Ja nüüd sõimatakse EKREt. Ja põhjuseta. Tarandi provokatiivne käitumine oli põhjuseks, et saaks jälle EKRE kallal hambaid lõksutada. Imelikul kombel ei uurita provokaatori käitumist vaid hoopis nende tegevust kes provokaatori korrale kutsusid. Palli lüüakse valesse väravasse.
i
Indrek/ 1. detsember 2018, 12:01
Lugupeetud Hr. Saar, piinlik on seda lugeda, sest selle kohta ütleks ühte, pada sõimab katel, ühed mustad mõlemad. Ka teie töö ministrina on mõnes valdkonnas kui "rusikapoliitika". Teie lahkusest ilma huvigruppide esindajatega konsulteerimata muutsite Linnamäe paisu muinsuskaitse aluseks objektiks ning seda naeruväärsel põhjusel, et seal on üks vene režissöör ühe filmi kunagi teinud. Samadel põhjustel ei ole ilmselt oodata erinevate paikade muinsuskaitse alla võtmist lihtsalt seepärast, et seal on kunagi asunud Lenini ja Kingissepaning neid on jäädvustanud nõukaaegsed dokumentalistid. HÄBI!
a
A/ 1. detsember 2018, 12:01
Ära nuta sotsikene ,vagurate lammaste aeg on möödas -järgmiste valimiste ajal jääb teil üle ainult kaitseseisukord välja kuulutada ja vaatame siis ,mis saab

l
Lugeja/ 1. detsember 2018, 11:57
Ka maksuvägivald on vägivald. Oss peaks see 300 miljonit, mis ta papale ja läti riigile kinkis, tooma valitsuse ukse taha. FÜÜSILISELT!
k
Kas provokatsioon / 1. detsember 2018, 11:56
organiseeriti pikemajaliseks jahumiseks või ?
e
ega riigireeturitest/ 1. detsember 2018, 11:55
ja globalistide käepikendustest, suuvoodritest muidu lahti ei saa, sotsidele kaigast
a
A/ 1. detsember 2018, 11:54
Herrsotsid ! Tegelikult peaks aasta Kartmatu tiitli andma hoopis kartmatule T.randile mitte Ratasele - ässitaja ei ole ,aga seda karjuvat ülekohust sotside vastu Keskerakonna poolt küll niisama ei jätaks !
h
Huvitav?/ 1. detsember 2018, 11:52
Milleks Tarandi agressiivsust siin veel rõhutada, arutage seda oma poliitbüroos nagu kommunist kommunistiga.
a
Alar1 to karu13/ 1. detsember 2018, 11:47
Milline on sinu kommentaari seos artikliga? Sama moodi oleks sa võinud kirjutada, et naaber on auto ära ostnud.
m
1. detsember 2018, 11:47
Mis te ulute, tänage tarandit, kes teile vee peale tõmbas.

n
1. detsember 2018, 11:41
Need härrassotsid elavadki omas maailmas, kuis tavainimestest üle sõidetakse. Võib ju meenutada pensioniseadust, tööepinguseadust, töövimeseadust, ränderaamistikku, kõik sellised, millele tavainimesele kott pähe aetud.
p
Parim kaitse on rünnak / 1. detsember 2018, 11:40
Sotsid on hakanud agressiivset kampaaniat tegema , et kõik unustaksid nende sigaduset aktsiisi tõstmise ja migrantide sissetoomisega .
r
rukkilill/ 1. detsember 2018, 11:39
Saar mainib 5 korda kividega loopimist!!!!! Mis hakkab vägisi tunduma sotside provokatsioon ja libauudis! Midagi ei ole tõestatud, on vaid ühe inimese väide, et "midagi sinist oli rinnas"! Selle peale üles ehitada otsesed süüdistused parlamendi erakonna kohta, on ilmne liialdus ja laim!
s
1. detsember 2018, 11:38
Sotsid mätsivad enestest märtreid.
r
Reformid on meedia ära ostnud/ 1. detsember 2018, 11:37
t
1. detsember 2018, 11:37
Tuleb siiski vahet teha propagandistidel ja tõsistel kultuuritegelastel.
j
Jobude pealik/ 1. detsember 2018, 11:35
Sotsid on sääsest elevandi teinud, undavad nagu udupasunad, see et provotseerija sai müksu ahtrisse - ei tähenda veel jõhkrat peksmist. Ja sest müksust siis genereeritakse nüüd sadu variatsioone artikleid, teemat juskui polegi, aga sotside undamine on sama suur, kui oleks kuskile tuumapomm kukkunud.
l
LLL/ 1. detsember 2018, 11:31
aga kui sõnadest seal yleval pool aru ei saada, rahvas on viidud seal ylevalpool ylbitsemisega viimse piirini sellest nad aru ei saa, kaagutavad edasi...

t
1. detsember 2018, 11:29
Telesaates ju helmekesed kiitlesid,kui nemad pääsevad vöimule,lasevad kohe kultuuritöötajad lahti.Siis alles kultuur hävibki
e
eit/ 1. detsember 2018, 11:29
kultuuriminister peaks siiski asjast täpselt rääkima . kultuuri hulka käib ka käitumiskultuur . kujuta ette , et näiteks mina kutsutuna mingisse kirikusse mingile kindlale teenistusele , arvan , et mõeldakse valesti , kargan siis kantslisse ja karjun , et tehke hoopis nii , nagu mina arvan... kuna üritus oli registreeritud , siis toimus sisuliselt sama , ürituse korraldajate jäme solvamine . kas see on siis kultuuriministri poolt aktsepteeritud . ise puges noormees saadikupuutumatuse taha ... häda ja häbi eesti rahvale . oleks aeg eestis tõsised valikud teha .
a
aitab küll juba/ 1. detsember 2018, 11:25
nendest rahvavastastest vihakõnedest. rahval pole võimalik toompeale kogunema meel avaldama, kõigil on töökohustused ja pered aga rahvas on olemas.
t
Tigedik/ 1. detsember 2018, 11:20
Sotsud ajavad selget jama - ise ronisid bravuuritama ja said jalaga peesse ja nüüd vinguvad . Arvan et populaarsus kahaneb neil küll tugevalt ja on lootuskiir et järgmisse riigikogusse need punased ei pääse
s
saare jutus on peidetud tõde/ 1. detsember 2018, 11:19
Rusikapoliitika jaoks on alati vaja kahte osapoolt. On vaja neid, kes õhutavad ja viivad läbi vägivalda. Neid ei pea olema palju, piisab vaid viiest-kuuest poliitikust ja kümmekonnast neile kuuletuvast vihasõdurist. täpselt nii oligi - irvitavad härrassotsid olid õhutajad, provokatsiooni läbiviijaks irvitav purjus tarand, ning kümmekond müüdavat "arvamusliidrist" vihasõdurit
n
no nii/ 1. detsember 2018, 11:17
Sots ja näitleja on rääkinud,kuid mida,mina tavaline kodanik küll aru ei saanud?
r
rubla/ 1. detsember 2018, 11:16
ei ürita keegi lüüa kedagi, kuid te ei saa ju sõnadest aru
s
sotsid maha/ 1. detsember 2018, 11:14
hullem vägivald on vaimne vägivalt mida sotsid ning nende kauged rahastajad praegu jõhkralt eesti rahva vastu kasutavad

s
...../ 1. detsember 2018, 11:10
samad süüdistused nagu Vao puhul

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee