Poliitika

Johannes Tralla pärast skandaalset intervjuud Mart Helmega: üks taksojuht arvas, et ma olen idioot kuubis

Kristjan Väli, 1. detsember 2018, 11:31

461 KOMMENTAARI

t
tralla on:/ 14. detsember 2018, 22:01
ä
Äkki/ 11. detsember 2018, 02:06
o
on ju/ 6. detsember 2018, 09:42
ennegi juhtunud, et düsgraafik püüab keeleteadlast õpetada.
s
see../ 6. detsember 2018, 01:23
m
minunimi/ 3. detsember 2018, 23:52
vaata, õpi, ja häbene Trallakene - https://kuuuurija.tv3.ee/klipid/uudis/2018/12/03/kuuuurija-tarandit-nupeldanud-meelis-osa-raagib-esimest-korda
m
maakas/ 3. detsember 2018, 20:30
Ka taksojuht on hääl rahva hulgast
t
To ÕL silmamoondajad/ 3. detsember 2018, 10:49
Kas kommentaariumi tegelikku seisu ja sisu moonutate-kustutate iseenda tarkusest, või annab teile keegi selleks korraldusi?
v
vunts/ 3. detsember 2018, 10:24
Ma arvan, et see trolla on kordades kehvem vennike kui üks taksojuht- päevast-päeva töörügaja, keda ta üritab järjekordselt libajuttu ajades maha teha.

n
noor alles/ 3. detsember 2018, 09:02
ullike veel, sestab võib talle selle väljaütlemise andeks anda.
v
vali, kes keelab/ 3. detsember 2018, 08:59
kui vihakõned, vägivalla õigustamine ja poulism on sulle südamelähedased. Aga ärge unustage, et poliitika ei ole ainult migratsiooni keelustamine. Kahjuks on see ainuke millele EKRE praegu rõhub. Minu jaoks on võimu võtmiseks vägivalla õigustamine poliitiku poolt täiesti lubamatu väljaütlemine. Sellega tõmbas ekreskond minu jaoks endale vee peale. See on nagu Helmed õigustaksid ka Ukrainas toimuvat või seda mis toimus Gruusias. Nad ei saa enam väita, et venelased on anastajad, nad lihtsalt kasutasid võimuvõitluses jõudu....
p
Peeter./ 3. detsember 2018, 06:38
Kas sa vahetevahel ise tunneta,et oled ?
j
3. detsember 2018, 03:53
r
Riho Nahkor/ 3. detsember 2018, 01:22
Vaatasin seda saadet ja Tralla ei olnud erapooletu, vaid ründav ja halvustav. Vahepeal olid Trallal silmad sisuliselt pahupidi peas! Lisaks oli kummaline selline näide, et EKRE meeleavalduse tõttu pilluti mingit välismaalast kusagil rannas kividega? No mida veel. Samahästi on Tralla süüdi sellea, et tema saate tõttu kellelegi kusagil kohvikus sülitati näkku. Sama absurdne. Kummaline meediq meil, ei lähe päevagi, kui kohe hakatakse inimest puhtaks pesema ja meeletu pr käib
k
korrespont/ 2. detsember 2018, 22:27
Korrespodendina jättis hea mulje, saatejuhina jube enesekindel ja ebaviisakas. Helmega lausa vastik vaadata.
a
abc/ 2. detsember 2018, 22:14
Tralla ebaviisakas ja lausa provotseeriv käitumine saates "Esimene stuudio" pani mind imestama - kas see on tõesti sama mees, kes alles hiljuti uudised Brüsselist edastas. Uskumatu ülbus. Nüüd valin kindlasti EKRE´t.
t
to 21.09/ 2. detsember 2018, 22:06
Palgaline, mine parem magama.

a
appi/ 2. detsember 2018, 21:03
Issand, kui vastik see Tralla on, hirmus inimene. Ja see pidev võigas irvitus näol, jube, jube.
a
ahto/ 2. detsember 2018, 20:44
Illustreerimaks kommentaaridega toimuvat https://imgur.com/gallery/lXkcUho
s
superkommentaator/ 2. detsember 2018, 20:39
s
superkommentaator/ 2. detsember 2018, 20:38
Siin on üks võrdlus kommentaaride seisust 2.12.18 kell 18:11 ja 20:20. Tõestuseks, et ÕL eemaldab kommentaare. https://imgur.com/a/lXkcUho?
k
2. detsember 2018, 19:44
Kommentaaride hulka ja sisu arvestades on Eestil veel lootust... Loodame, et kevadeks meelest ei lähe kui aeg käes. Inimestele kindlat meelt ja kainet mõistust. P.S. Ei kuulu ekresse, aga tulevikus.... mine tea :)
k
kodanik/ 2. detsember 2018, 19:34
Isiklik kogemus: noor taksojuht ütles: ainus, keda valida, on EKRE.
x
xx/ 2. detsember 2018, 19:33
Miks taksojuhist arvatakse reeglina, et ta ei ole adekvaatne? On ikka küll.

j
jah/ 2. detsember 2018, 19:06
taksojuhi tõde. ...mitte, et mul muidu selle ameti vastu midagi oleks.
t
Tajo Kadajas / 2. detsember 2018, 18:58
Taksojuhi suust saite Te kuulda tõde!
t
2. detsember 2018, 18:49
Toetan täielikult taksojuhi poolt sulle antud diagnoosi, võid nüüd kindlalt debüteerida Toompeale Riigikokku ! Üks diagnoosiga lahkub ja teine sisse, nagu mesilaste ringmäng ... ja lükka teine sisse ! See ongi kui erikallakuga kool...!
m
mnjaa/ 2. detsember 2018, 18:42
Olen ennegi mõelnud, et tavainimesed jagavad rohkem matsu kui enda arust kõrgpilotaaži harrastavad ajakirjanikud.
m
mis sest taksojuhist/ 2. detsember 2018, 18:12
hääletamine on oluline , esialgu pole tunda et valijate arusaamades erilisi muutusi oleks toimunud. nii et toodagu aga odavaid töökäsi väljast kes süsteemi püsti hoiavad kuniks eestlasi sünnib eesti pinnal vähem kui muulasi. eesti 200 istuvad toompeal 90% mitteestlasi kui üldse keegi istub enam
v
vanimad parimad värskemad/ 2. detsember 2018, 18:11
Ma ei oska EKRE-st midagi arvata, aga seda videot vaadates oli ju näha, et võõras inimene läks lavale ja võttis mikrofoni kõneleja käest ära. Kas te tahate öelda, et kui ma (või ükskõik, milline võõras isik) lähen reformierakonna või SD koosolekule, tungin lavale, võtan veel mikrofoni (!) ja hakkan sinna sisse lällama, siis mul ongi see luba? Põhimõtteliselt igaüks võib siis minna suvalisel üritusel lavale ja oma vaimuhaigust väljendada. Ma vaatasin selle intervjuu nüüd ka ära ja see pole ju õige ajakirjandus. Saatejuht ju reaalselt ründas külalist.
m
M. / 2. detsember 2018, 18:11
Vähemalt nägid inimesed mis reaalselt toimub ja ka saatejuhte ostetkakse ä ra et oma tahtmist saavutada 👍😡
v
värskemad parimad vanimad/ 2. detsember 2018, 18:07
Ma ei oska EKRE-st midagi arvata, aga seda videot vaadates oli ju näha, et võõras inimene läks lavale ja võttis mikrofoni kõneleja käest ära. Kas te tahate öelda, et kui ma (või ükskõik, milline võõras isik) lähen reformierakonna või SD koosolekule, tungin lavale, võtan veel mikrofoni (!) ja hakkan sinna sisse lällama, siis mul ongi see luba? Põhimõtteliselt igaüks võib siis minna suvalisel üritusel lavale ja oma vaimuhaigust väljendada. Ma vaatasin selle intervjuu nüüd ka ära ja see pole ju õige ajakirjandus. Saatejuht ju reaalselt ründas külalist.

j
Juss/ 2. detsember 2018, 18:03
Ei olnud prillide röövimist - see oli rahvakunst
M
./ 2. detsember 2018, 18:01
n
ns/ 2. detsember 2018, 17:50
Ilmselt tuleb täiendavalt märkida kommentaatori nimi, kellele vastata tahetakse. See kommentaar on vastuseks kommentaarile "ÕL -l on pigem mingi IT- kamm?
k
kus suitsu,/ 2. detsember 2018, 17:10
k
kus suitsu,/ 2. detsember 2018, 17:10
k
Kommentaar./ 2. detsember 2018, 17:08
Noormees, häbi teil olgu vanemat inimest niimodi mõnitada ja aasida. Pärast veel uhke olla.
2
2/ 2. detsember 2018, 17:04
päeva üks ja sama tobe nägu ja õhtuleht tunneb rõõmu -kollane käkk
v
vana Setu/ 2. detsember 2018, 16:50
Kui kooseluseaduse aegu jäi ÕL sinna keskpaiga ligidale kõõluma siis nüüd on nad end muu õukonnameediaga samasse nurka mänginud. Kommentaaridega teeks nad ka ilmselt hea meelega Postimeest aga ilmselt mingi klikivajadus neil on ja esialgu raiuti koeral vaid saba maha. Peale seda olen seda ÕL-i vast korra või kaks nädalas külastanud. Esmalt selle pärast, et seda uut pildiraamatut on ebamugavam jälgida ja teiseks sellepärast, et enamasti said kommentaare lugedes asjast palju parema ülevaate kui (sageli vigasest(poolikust) lookesest endast. Aga noh, ise teavad. Head vabalangemist.

v
vana Setu/ 2. detsember 2018, 16:49
Kui kooseluseaduse aegu jäi ÕL sinna keskpaiga ligidale kõõluma siis nüüd on nad end muu õukonnameediaga samasse nurka mänginud. Kommentaaridega teeks nad ka ilmselt hea meelega Postimeest aga ilmselt mingi klikivajadus neil on ja esialgu raiuti koeral vaid saba maha. Peale seda olen seda ÕL-i vast korra või kaks nädalas külastanud. Esmalt selle pärast, et seda uut pildiraamatut on ebamugavam jälgida ja teiseks sellepärast, et enamasti said kommentaare lugedes asjast palju parema ülevaate kui (sageli vigasest(poolikust) lookesest endast. Aga noh, ise teavad. Head vabalangemist.
m
Minul on kahju/ 2. detsember 2018, 16:21
Johannes Tralla on liialt kaua Brüsselis olnud. Lasi alt poolt latti Igor Gräziniga ja sama Mart Helmega.
k
Kõik:/ 2. detsember 2018, 16:17
Taksojuht ütleb lihtsalt ja arusaadavalt!
a
ARRI/ 2. detsember 2018, 16:12
eestlaste alalhoiu kompleksi vastu võitleb see kes vägisi , vastu rahva tahtmist presidendiks sai.
t
triin/ 2. detsember 2018, 16:11
h
Huumor/ 2. detsember 2018, 15:53
Hahhahahahah õhtuleht lihtsalt nullib kommentaaride skoore järjepidevalt, nüüd on vist hindamise üldse kinni keeranud, inimene kes sa seda teed ja kui sa seda loed, KEDA SA PETAD :D? Miks sa seda teed? Kuidas sa, propagandist, oma vanematele ja sõpradele otsa vaatad ?
c
cotsialist/ 2. detsember 2018, 15:53
Kui ints väänas martini käest mikri siis see julges vastu hakata. Täitsa pekkis, ma ju kommu. Ja siis kui ma alla hüppasin siis need kellele me sotsid olime maksnud ei tulnudki meid lööma nagu plaanis! ANDKE RAHA TAGASI!e
m
Ma pole ekre valija/ 2. detsember 2018, 15:48
Aga peale huligaanist euroluuseri hala ja arrogantsust hakkasin selle üle mõtlema. Kujutate ette kui klubis keegi võõras tuleb ja haarab sinu kokteiliklaasi enda kätte ja tagasi ei anna - mida teeksid ah ...

h
halb kommentaarium/ 2. detsember 2018, 15:46
Kommentaarium on nii pekki keeratud kui üldse võimalik on. Plussid-miinused kaovad ära, kommentaar ei ilmu seal, kuhu see määratud on. Kirjutad kommentaari "vasta" nuppu kasutades aga kommentaar ilmub ikka kõige üles ja jääb sinna mõttetu ja arusaamatuna kuna oli vastuseks mõnele teisele kommentaarile aga on kontekstist välja rebitud. Väga halb süsteem.
t
Tõnn/ 2. detsember 2018, 15:40
Sest ta on see, kelleks taksojuht teda nimetas. Need ei saa peaaegu mitte millestki aru. See on raske diagnoos.
a
aiiina/ 2. detsember 2018, 15:39
see tralla on näide kuidas üks ajakirjanik , kes peab endast ja intervjueeritavast lugu, käituda ei tohi. Puudub elimentaarne kodune kasvatus, Vanemad ilmselt joodikud?
t
Tõsi ta on./ 2. detsember 2018, 15:37
Sellised trallad aitavad EKRE-l valimised võita. Piisk piisa haaval saab kannatuse karikas ükskord täis ja hakkab üle ajama. Inimesed pole nii rumalad, et aru ei saa, mis tõde on. Taksojuht ütles tõe otse näkku.
o
Oeh. Korrektuurid./ 2. detsember 2018, 15:37
Määratluse ja viimane sõna on Mart Helmega. Miks teksti rikutakse?
m
Mari/ 2. detsember 2018, 15:34
Kuidas on võimalik selekteerida, et nimetuse "taksojuht" taga oligi ametilt taksojuht? Loen siit välja pidustused taksojuhiametist kui millestki lollidele määratud tööst. Haige mees see Tralla võrrelduna Mart Helme ta.
ä
2. detsember 2018, 15:33
Ääremaastumine on űlemaaiilmne.Osta sina omad viinad Eestist, patrioot.Ega Kaljulaid, reformid, rattad sűűdi pole, et õpingute asemel viinapudeli ja poetaguse olesklemise valisid
.
???/ 2. detsember 2018, 15:26
..ise pole elus taksoga sõitnud, ha-ha-haaa

r
Rnx/ 2. detsember 2018, 15:23
Kle sa vaata Prantsusmaa aktsiisimöllu või meenuta pronksiööd. Vot seal on/oli vägivald. Praegu mingi suvaline ja vihane kodanik avaldas lihtsalt oma arvamust. Ei saa pahaks panna muidugi.
t
taksojuht/ 2. detsember 2018, 15:23
E
..../ 2. detsember 2018, 15:23
Ei midagi imelikku.Selle eest talle makstakse.
l
l/ 2. detsember 2018, 15:23
ei tea, kas enne valimisi on ka loota ühtki saadet, kus ekre-t ei nahutata, või pole lootustki.
t
to lugupidamist ?/ 2. detsember 2018, 15:20
Palgaline, mis on sinu rahvus, kui eestimeelsust rassistikuks natsismiks pead. Nõukogude ajal sõimasid venelased eestlasi natsideks ja fasistideks.
t
to palgaline palgaline/ 2. detsember 2018, 15:18
Rahaahnusest oled valmis omaenda lähisugulased ja kogu eesti rahva maha müüma, ma vaatan. Vaat, mida raha teeb.
n
No / 2. detsember 2018, 15:17
Mina ei ole EKRE pooldaja. Kuid leian samuti, et saatejuht käitus inetult ja ebaprofessionaalselt.
t
to saadet/ 2. detsember 2018, 15:16
See polnud saade, vaid Tralla üleolev monoloog pidev üleolev irve näos. Ta ei lasnud ju saatekülalisel rääkidagi, väga imetu ja ebaviisakas käitumine sel Trallal.

t
to Põliseestlane/ 2. detsember 2018, 15:11
Palgaline, lõpeta ükskord eestlaste mõnitamine.
i
Isegi viisakalt ütles./ 2. detsember 2018, 15:10
Viisakas taksojuht trehvas olema.
t
to õppelugemine/ 2. detsember 2018, 15:09
Palgaline, rahaahnus paneb sind kohe omaenda rahvust vihkama. Ahh, ega sa tegelikult eestlane pole.
o
Oledki/ 2. detsember 2018, 15:08
t
to 14. 49/ 2. detsember 2018, 15:05
Palgaline, Ekre ongi ainuke teisitimõtleja. Kõik teised koogutavad Brüsseli poole.
o
oehh/ 2. detsember 2018, 14:52
Peavoolu palgaliste komme lugedes jääb mulje, et nad ongi üle Vahemere tulnud pagulased. Nii raevunud ja sõjakad kõige eestimeelse vastu. Mis Trallasse puutub, siis seltsimees on Brüsseli vaadete jõuline edasiandja. Kuid milleks see võidurõõmus üleolev irve Trallal pidevalt näos on ?
o
Oss/ 2. detsember 2018, 14:45
Taksojuhil oli 100% õigus.
t
to need/ 2. detsember 2018, 14:41
Kas inimesed peavad irvitava Brüsseli hääletoru üleolevat käitumist heaks pidama ?

t
to lugupidamist ?/ 2. detsember 2018, 14:40
Palgaline, kes sina ise rahvuselt oled ? Ilmselt muulane. Kui eestimeelsust ja rassistlikuks natsiks pead.
t
to saadet/ 2. detsember 2018, 14:37
Irvitav Tralla pole mingi ajakirjanik, vaid Brüsseli hääletoru.
j
Jaanus A/ 2. detsember 2018, 14:34
Siis oli ikka tagasihoidlik taksojuht
k
kodanik/ 2. detsember 2018, 14:27
to E-hääletus: e-riigis on kõik võimalik.
e
ETTEPANEK Ekrelastele/ 2. detsember 2018, 14:05
Ära kirjuta ühtegi kommentaari ära pane +ja -.Las sotsid räuskavad kallutatud ajalehega!!!!
e
Etniline Eestlane põliseestlasele/ 2. detsember 2018, 14:02
Pole Ekrelane kuid ühinen taksojuhi arvamusega.Eks eestlastegi hulgas on ullikesi kes kastaneid ja mu..stu..si..d ootavad,
r
RS/ 2. detsember 2018, 13:57
Tubli,Öhtuleht! Plussid ja miinused ilusti nullis.
i
Indrek/ 2. detsember 2018, 13:55
Mikrofon aitab meid vast üle künnise või ei.

b
Brüssel/ 2. detsember 2018, 13:43
r
realist/ 2. detsember 2018, 13:15
Õhus on tunda paanikat. Kui ikka kommentaaride meelsust + ja - järjepideva kustutamisega likvideeritakse, siis peab ikka asi väga hapu olema. Rabelege moderaatorid, aga arvestage sellega, et see ei muuda mitte midagi, rahval on oma seisukoht Tralla suhtes ja see ei ole teps mitte positiivne.
k
kossa, kossa!/ 2. detsember 2018, 13:14
Kui prantslastel ja kreeklastel hakkab pension langema, siis on meie kui suurriigi kohustus nendele koheselt abikäsi ulatada ja rahaliselt toetada või hakkata kasvõi nendele lispensionit maksma.
t
Trolla / 2. detsember 2018, 12:52
Erapooletust tuleb veel õppida saadet tehes.Saatejuht peab suutma siiski sâilitada lugupidamise intervjueeritava suhtes ja vaatajate osas!Jumal tânatud,et ikka selle koha pealt on televaataja negatiivsed kommentaarid Tralla suhtes igati õigustatud.Tasub analüüsida saade lâbi saatejuhil ja viisakas on ka vabandada ja vigu tunnistada. Helme suutis jââda vâga váárikaks meheks, on mida õppida!
t
To mk/ 2. detsember 2018, 12:48
Ja sina kindlasti pead neid üle trumpama ja vägivaldsem olla
t
Tarkepeale/ 2. detsember 2018, 12:47
Suurepärane otsus, ootan huviga
m
mk, mitmes kisa sinupoolt siis on?/ 2. detsember 2018, 12:39
12:06 Ja Sina siis pooldad üldist vaimset vägivalda sotside poolt? Ojasoo jalad on aktsepteeritavad ja ordeniväärilised, üks asjaette uhkuse ja ülbusevastane toks oli midagi säärast, mis ulguma pani???Need on Sinu argumentõ i faktõ, mitte rahva arvamus. Debatt on siis rahva mõnitamine-kus on rahvas???Kui platsil polnud rahvas, siis mis Tarandil sinna asja oli?
õ
Õhtulehe/ 2. detsember 2018, 12:29
ajakirjanikud teevad kõvasti ületunde! Juba mitu päeva pikivad rahva kommentaaridesse EKRE vihkamist. Nii läbipaistev, ainult korduv kommentaaride virrvarr. Puhas vastu tuult sülitamine, Õhtuleht!

t
Televaataja Lõuna-Eestist/ 2. detsember 2018, 12:28
ETV on väitnud, et nad on objektiivsed ja erapooletud. Aga kui saadet viib läbi kasvatumatu saatejuht, kes püüab oma saate külalist alandada, mõnitab ja ülbitseb ning käitub igati ebaprofessionaalselt, siis see ei ole küll üldinimlik käitumine, ega professionaalne. Siin keegi viitas, et see on EKREga seotud. Igor Gräzin ei kuulu tollesse erakonda, aga samamoodi ülbitses see küündimatu saatejuht temagagi. Ilmselt on ta unustanud ühe põhimõttelise nõude Saatejuht on Erapooletu. Ning viisakusreegli hallipead austa, kulupead kummarda.
p
Prantslastel ja kreeklastel/ 2. detsember 2018, 12:23
...pidavat ka keskmine pension juba langevat tuhande Euroni. See ajab ikka hinge täis küll.
h
......./ 2. detsember 2018, 12:19
https://www.youtube.com/watch?v=O7oKpUpOGKs Prantsuse president maha.
m
mikk/ 2. detsember 2018, 12:16
Taksojuht liialdas - ruudus köigest.
n
Naturaal/ 2. detsember 2018, 12:04
Rahva meelsusest saab aimu vaid TV3 Uudiste hääletustes ja Kuku Vox Populis. Mingi pehmem variant on tööpäeviti ka Vikerraadios Uudis+s. Huvitaval kombel ei ole rahva arvamused järelkuulatavad?
n
Naturaal/ 2. detsember 2018, 12:03
Rahva meelsusest saab aimu vaid TV3 Uudiste hääletustes ja Kuku Vox Populis. Mingi pehmem variant on tööpäeviti ka Vikerraadios Uudis+s. Huvitaval kombel ei ole rahva arvamused järelkuulatavad?
e
E- Hääletustoimkond/ 2. detsember 2018, 11:58
Ühe näpuliigutusega on võimalik plussid miinusteks, miinused plussideks muuta. Kui vaja, üldse kustutame või kanname hääled üle nendele, kellele vaja!
j
jälle ekremode omavolitseb?/ 2. detsember 2018, 11:57
mina leian, et hr. Tralla, võrreldes koleerik Helmega, oli väga rahulik ja tasakaalukas, aga minu arvamist järgi liiga p eh m e saatejuht. Arvan, et näit. hr.Reikop oleks verbaalselt tugevate vastuargumentidega kõvemini sellele koleerile vastulajatanud.

i
irw/ 2. detsember 2018, 11:55
Kui seda pealkirja vaadata, siis igatahes õieti arvas.
t
To11.24/ 2. detsember 2018, 11:53
Mis on, ei jaksa kõiki sõimata
s
Kahju küll kui sinu töö on luhta läinud ja nüüd palka ei saa, aga peaksid ju kursis olema, et nii juhtub uue kommenteerimise süsteemi käsutusel võtmise esimsest päevast
t
totule/ 2. detsember 2018, 11:50
mängit tola, kui ei saa aru, et need 101 like võisid sa ise kõik anda, sellepärast nutad, jääd nüüd rahast ilma?
k
Kodanik/ 2. detsember 2018, 11:45
Kristjan Väli, palun selgitage siinsamas kommentaariumis millistel põhjustel ÕL nullis kommentaariumist plussid ja miinused? Kas peavoolumeedia võltsib ja vassib teadlikult rahva arvamust, või teeb seda kellegi korraldusel? Olen erapooletu aga analüüsivõimeline. Olen veendunud, et rahva suukorvistamine viib katastroofiliste tulemusteni.Täheldan selgelt kuidas inimesed aina rohkem vaatavad ekrekate poole, sest inimesed ei ole rumalad ja näevad sotside ja nendega kaasajooksikute petuplaanidest läbi. Tarandile ei saa olla mingit õigustust ega poolehoidu, tema ise ongi konflikt.
a
Andestav penskar/ 2. detsember 2018, 11:43
Kui sallimatus eskaleeruks, oleks inimkond end ammu ära hävitanud. Õnneks on vahepeal ka lülisid, mis viha edasi ei kanna.
k
kaua võib?/ 2. detsember 2018, 11:38
Kui tõde väga valus on, ei pea ju ise mustajaks muutuma. Kui aga enam miski ei aita, kukute lihtsalt valetama. Tralla seda ju tegigi.
n
No näete siis/ 2. detsember 2018, 11:38
sõjasaak viiakse peremehele.

m
Maalt/ 2. detsember 2018, 11:37
Linnavurle täpselt teab, kuidas meil siin maal elu kulgneb, eks su, kodanik huvitav küll
e
ERR-i uusi teemasid:/ 2. detsember 2018, 11:37
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
a
aga miks/ 2. detsember 2018, 11:36
sa öösel kommid, kas öövahetus?
k
keegi/ 2. detsember 2018, 11:27
..... proua Kaljurand nimetas Ungarit ja Poolat lausa PAARIARIIKIDEKS!
t
taksojuhid/ 2. detsember 2018, 11:25
1
11:13/ 2. detsember 2018, 11:24
Kas Sul endal juba paha ei hakka nende ridade kirjutamisel? Kellele- iseendale meeldimiseks? Vaata, mis toimub Prantsusmaal, kas need kõik on kremli käsilased ja savuškini tänavalt sinna kokku jooksnud? Häbene oma rumalust kalju Tartust, igipõline kommunist.
õ
ÕL-l on pigem mingi IT-kamm?/ 2. detsember 2018, 11:24
Neil pole selliseid patsiga asjatundjaid kui näiteks reffidel, kes valimistulemused ükskõik milliseks muudavad. Kommentaariumis ei satu ka Vasta read õigesse lõiku.
m
miks sa/ 2. detsember 2018, 11:24
libapsühholoog siis sildistad,kui nimetad Trallat ebaintelligentseks?

h
huvitav küll/ 2. detsember 2018, 11:22
Aga kas sina Maamiis pole siis veel märganud ,kuidas suhtutakse ka sinusugustesse, kes maal elavad. Üldistatult olete ka teie valitsejate silmis juba "taksojuhi " staatuses.
p
puhas eestlane,/ 2. detsember 2018, 11:21
kelle esiisa võttis osa Mahtra sõjast, ma ka vihkan vägivaldseid natse.
l
lahendus/ 2. detsember 2018, 11:19
vali rikkus - vali keskerakond !
o
oleme jõudnud finišisirgele/ 2. detsember 2018, 11:17
Enam pole eestlasi , on taksojuhid, traktoristid, kütjad ja koristajad. Aga need ei ole trallade silmis enam inimesed. Sama mõtet arendas Toompeaesisel platsil ka Tarand küsides 1000 eestlase ees seistes, et kus siin on rahvas .
k
kelle huve?/ 2. detsember 2018, 11:15
eks ikka Eesti rahva huve, kõiki huvitab, mis juhtuks siis, kui ekre haaraks võimu.
v
vaene penskar/ 2. detsember 2018, 11:14
ma ka oponeerin seda muinasjuturaamatut. Piiblis kästakse ette keerata teine põsk, aga te, ekrelased lähete kallale.
m
Massoon/ 2. detsember 2018, 11:11
"õige" maailmavaade, see on Uus Maailmakord.
s
Seda küll/ 2. detsember 2018, 11:07
...aga on küsitav, kelle huve ta esindab ja mida ta maha vaikib?

b
Babbu Maan - Tralla/ 2. detsember 2018, 11:03
https://www.youtube.com/watch?v=7OQ-z49LxyA
k
kuidas siis nii/ 2. detsember 2018, 11:00
intelligentsis ei saa kindlasti mitte keegi ületada rööpröökurist eurosaadikut, purjuspäi autojuhtimisega vahelejäänud ja välismin.-st sule sappa saanut.
t
TTV saade "Ajurünnak"/ 2. detsember 2018, 11:00
Saatejuht Toomas Kask suurepärane, ei mingeid grimasse ja irvitusi (nagu Trallal). Näha, et ETV valib töötajaid "õige" maailmavaate mitte professionaalsete oskuste põhjal.
t
Teadja1/ 2. detsember 2018, 10:56
Demokraatlikus riigis nagu sotsidel meeldib rõhutada ei mõisteta kohut sündmuste lõppvaatluse järgi vaid ikka algallikat ehk tekkepõhjust hinnates. Vastasel juhul peaks siin riigis igat kannatajat süüdistama ja parastama, kes suudab olukorda lahendada. Ekre meeleavaldusel toimiti justi nii ehk isegi pehmelt nagu ika sissetungija, rüdjaja ja räuskaja puhul käituma peaks! Arvestades, et korrarikkuja oli EU parlamendi liige siis seda taunitavam ja häbiväärsem on temapoolne amoraalne käitumine.
i
irw/ 2. detsember 2018, 10:50
t
TavaVaatleja/ 2. detsember 2018, 10:49
Eesti sotsiaaltoetused ja intellektuaal-töötajate palgad on arenenud riikide seas maailma viimased! Väikse riigi võlg on kasvanud 27 miljardini ja samapalju on "seaduslikult" kadunud raha võõrpankadest. Vanurite sissetulek on väiksem hooldekodu tasust jne Samas üritatakse EL-normide alusel hakata hoolitsema sisserändajate eest!?
t
Trilla Tralla/ 2. detsember 2018, 10:44
Seekord peab tõdema et taksojuht on vaimuhiiglane selle Trilla Tralla kõrval. Ei tea miks Sotsid niiväga vinguvad viimasel ajal, kas aimavad oma saatust ...ajaloo prügikastisja mis on kommudel kirikuga pistmist aru ma ei saa
e
Ei maksaks nii isiklikuks minna/ 2. detsember 2018, 10:40
...aga kindlasti ei ole ta rumal. Pigem Brüsseli salaseltsi-võimuritele kaasarääkija, kes oponeerib teisitimõtlemist ja Gräzini intervjuu põhjal isegi Piiblit.

t
Tartlane/ 2. detsember 2018, 10:39
J.Tralla on intelligentne ja viisakas saatejuht. Esitab intervjueeritavale täpseid küsimusi ja üritab vastajalt saada ka konkreetseid vastuseid, mitte udutamist.
6
6/ 2. detsember 2018, 10:34
aastat vanem naine ei anna kodus sõnaõigust ,pealegi veel temperamentne venelane -seega tuleb oma võimu eetris näidata
t
Tarand / 2. detsember 2018, 10:33
tuleb ja hakkab karjuma ,kui Tralla ei tule!!!
t
Tõsiasi/ 2. detsember 2018, 10:29
Intellektuaalselt on Tralla kääbus, mistõttu jääb tema tasandiks ülbitsemine, vahelesegamine ja infantiilne kehakeel.
j
Jah/ 2. detsember 2018, 10:11
Hiidkeskuste parklad on kalleid autosid täis, tahaks teada seost vaesumisega.
j
jah/ 2. detsember 2018, 09:56
o
Oledki ju!/ 2. detsember 2018, 09:54
j
Joobas/ 2. detsember 2018, 09:42
Tralla näitas tegelikult Helmele peeglit. Tegi ta seda kogemata või sihilikult, seda ma küll öelda ei oska.

r
reku/ 2. detsember 2018, 09:39
Kas sellest on keeruline aru saada, et provokatsioon saadeti sotside poolt, kelle reiting on langenud nulli lähedale, korda mustamaks EKRET. See neil mõnede silmis läks vast ka korda. Kui olukord oleks olnud vastupidine, oleks saanud EKRE provokaator samuti jalaga taguotsa. Kas see siis oleks ainult sellist kajastust saanud, kahtlane.
t
Trallalla/ 2. detsember 2018, 09:34
https://www.youtube.com/watch?v=z13qnzUQwuI
t
...mis käsitleksid meie riigi vaesumise põhjuseid ja intervjueeriksid reformide läbiviijaid!
e
Eks ikka ülesostmisega/ 2. detsember 2018, 09:16
Muide, ka Ratas ei ole peale Bildenbergi kohtumist enam endine oma rahva eest seisja!?
m
MadMax/ 2. detsember 2018, 09:03
Johannes Tralla pärast skandaalset intervjuud Mart Helmega: "üks taksojuht arvas, et ma olen idioot kuubis". Ta ei eiksinud.
s
selgitage/ 2. detsember 2018, 08:43
Kuidas sellised trallad tekivad, kes vihkavad oma rahvast ja oma kodumaad?
l
Lugege kuidas sm.tarand/ 2. detsember 2018, 08:13
multikuultuurse" ühiskonna eest võitleb. " Euroopa manifest " https://www.tarand.ee/wp-content/uploads/2012/12/e_manifest_prn-1.pdf
l
L.l/ 2. detsember 2018, 08:08

o
on/ 2. detsember 2018, 08:07
Tundub, et taksojuht oli veel liigagi viisaka ütlemisega. Kui tedaja tema tegusi vaadata on asi päris mäda.
p
psühholoog/ 2. detsember 2018, 07:54
Esiteks, intelligentseks inimeseks loetakse hea kohanemisvõimega inimest. Tralla ei kohanenud saates ega positsioneerinud ennast ,kui intervjueerija, vaid ta asus KOHE rünnakule ja SILDISTAMA. iIntelligentse inimese teiseks OLULISEKS omaduseks peetakse head kuulamisoskust. Kas Tralla suutis seda, Julgen väita, et EI. No, kui juba 2 omadust on leitud, mis sisulisest ei vasta intelligentse inimese standardnormidele, siis pole minu silmis TRALLA mingi INTELLIGENTNE inimene ega ka hea saatejuht.
s
Saksamaale/ 2. detsember 2018, 07:43
Tead, see sinu poolt alavääristatud nn. rahvas ongi see, kes VEEL ELAB ja HOIAB SIIN MEIE RIIKI ja eestlust. Küll on hea, elada Saksamaal, aga ikka ja jälle tulla siia, EESTISSE, oma kultuuri keskele, mida hoiavad siin need samad alandatud ja põlatud inimmass! Sul peaks häbi olema nende inimeste ees, keda sa siin mõnitad!
a
Antagon/ 2. detsember 2018, 07:40
Muudmoodi rahva hääl võõrvõimu agitaatoritega rääkida ei saagi!
m
Miks/ 2. detsember 2018, 07:38
e
ei/ 2. detsember 2018, 07:32
tea,kas need on Helmede enda kirjutatud.Minule küll Tralla meeldib.
e
EKRE toetaja/ 2. detsember 2018, 07:28
Ja kuhu see Reformierakonna juhitud Eesti meid viinud on? Vaesusess ja tühjad majad ning talud Valgamaal, Võrumaal, Läänemaal. EEst on tühjaks jooksnud sellest targasti JUHITUD LÄÄNERIIGIST:Ratas ja sotsid annavad ka veel hagu juurde, tõstes raha ühest taskust teise, aktsiiside jama tõttu toetatakse rahaliselt LÄTIT, aga mitte oma rahvast. Ossinovski käib juba kirikus, et kirikuisad rahva meelsust püüaksid vaigistada. HUVITAV küll. MIKS TA SEDA TEEB? Mina annaks vähemalt võimaluse EKRELE olla valitsuses ja ennast tõestada, mis või kes nad on
r
RS/ 2. detsember 2018, 07:17
Soovida Trallalt lugupidamist intervjueeritava suhtes.... Inimesed,ärge ajage mind naerma.

m
maamees/ 2. detsember 2018, 07:15
Helmetega ei saagi tavaliselt rääkida.Nemad ise on need,kes alati teisi tümitavad ja mustavad, Nende sõnavõtud on vahel ikka nii räiged.
v
viimasele/ 2. detsember 2018, 07:04
tore et hirmu tunned... pihitool ja kirik on täna avatud.
n
nb/ 2. detsember 2018, 07:03
Saatejuht peab olema lugupidav saatesse kutsutuste suhtes. Vähemalt vormiliselt. Vaadake, kuidas suurriikide juhid toimivad: kas nad tunnistavad teiste head või halba, aga viisakd on nad igal juhul. Kuigi Putin saab kriitikat uksest ja aknast, maksab vaid vaadata praeguse kohtumise videoid ja kõik toimivad nagu parimad sõbras. Muide, sama kehtib ka Saudide printsi suhtes. Prof Peegel õpetas, et iga inimene, iga intervjueeritav on väärt lugupidavat kohtlemist, sest ta on inimene, aga igal juhul ja alati siis, kui ta ei ole kohtulikult süüdi mõistetud.
m
mees/ 2. detsember 2018, 06:53
w
W4/ 2. detsember 2018, 06:51
kas isa maa kaitsmine on siis tänapäeval nõnnamoodi? vaatasin postimehes ühe kommentaariumi all olevaid kommentaare. huvitaval kombel olid kõik ekre meelsed ja vene trollide kommentaarid ühte moodi. mõlemal hästi palju plusse ja vähe miinuseid. võite ise minna ja vaadata. artikkel on ossinovski pöördumisest kiriku poole. ja kui vene trollid ja ekre on täiesti ühte meelt, siis ma natuke kahtlen selles ekre isamaa armastuses. trollidel on ju käsk siin segadust ja viha külvata. see on jama, kuid kui selline sõprus on sündinud, siis mina muutun pisut rohkem, kui ettevaatlikuks.
u
uuspõld/ 2. detsember 2018, 06:36
h
ортшгпн/ 2. detsember 2018, 06:28
https://www.youtube.com/watch?v=3-pdNu0T0kQ
s
see selleks/ 2. detsember 2018, 06:20
et teised ei näe plusse ja miinuseid. ehk rahva arvamus on igal pool o.

t
to Marika/ 2. detsember 2018, 04:35
Kas selliseid inimesi reaalselt üldse olemas on ? Osad aju.pestud noored, kellele multikulti jube põnev. Müüdavaid poliitikuid sotse, irl, reformi ei arvestagi.
n
Nimi/ 2. detsember 2018, 04:18
Taksojuht midagi valesti küll ei öelnud!!!
õ
Õhtulehele/ 2. detsember 2018, 04:04
Miks nullite plusse miinuseid? On nüüd parem.
r
RS/ 2. detsember 2018, 03:44
Ühel sotsil keset ööd närvid täitsa läbi
t
to ole/ 2. detsember 2018, 02:56
see vike mutrike kujutas ette, et ta on urmas ott ja üritas käituda vastavalt, kahjuks oli seda hale ja vastik vaadata.
j
Juss/ 2. detsember 2018, 02:54
Ei olnud prillide röövimist, see oli rahvakunst
ä
ära kutsu kurja kaela :D/ 2. detsember 2018, 02:51
seda mõõdutundetut kiidulaulu ei jõuaks keegi ära kuulata ju.
p
pisar silmas/ 2. detsember 2018, 02:47
ja kurgus nöörib, kurb on. olid proffid, nüüd on puhas sotside saastkaader.

j
Juku/ 2. detsember 2018, 02:38
https://tv.postimees.ee/6462288/video-mis-juhtus-indrek-tarandiga-ekre-meeleavaldusel?_ga=2.133798926.1019890511.1543442078-852186935.1543442075 Vaadake tähelepanelikult video esimesi sekundeid
m
Mnjaa,/ 2. detsember 2018, 02:22
ajad on muutunud. Rahvustelevisiooni legendid on ajalugu. Nüüd laiutavad seal Tralla sugused.
k
kodanik/ 2. detsember 2018, 02:12
See on väga lihtne vastus, NWO-d (Uus Maailmakord) tahetakse kehtestada.
ü
üldiselt/ 2. detsember 2018, 00:48
Tubli saatejuht, tegi oma tööd korralikult ja südamega.
r
roolijoodik tarand/ 2. detsember 2018, 00:46
kas oli midagi valesti? muideks, ossinovski pöördus kirikute poolde, need paneks eestlastele mõistuse pähe. mida arvab sellest riigikirjanik kivirähk? sotsid suisa sõlmes
p
Prå.../ 2. detsember 2018, 00:46
l
lia/ 2. detsember 2018, 00:44
Saaetejuhile oli antud pooliku toobiga. Intervjueeritavast oli näha, et on saadikuna töötanud. Ja asjalikum kui neitsi Marinotška.
m
Maalane/ 2. detsember 2018, 00:32
Taksojuht taksojuhiks agaTralla peaks kùll tagasi kooli minema.....Àgeda "Brùsseli" sùndroomiga inimesed on àratuntavad;

t
Televaataja/ 2. detsember 2018, 00:24
Järgmine kord võilks Tralla teha lühifilmi pealkirjaga Miks Ekre on paha! ja saatekülalist poleks vaja olnudki, aga taksojuht pani muidu kümnesse küll.
p
2. detsember 2018, 00:20
Päris tore.Enne oli 101 like kommentaaril ja nüüd 2.kirjutan uuesti!.101% nõus taksojuhi arvamusega!!!.Saatejuht väga ebameeldiv ja üleoleva irvega!
o
on/ 2. detsember 2018, 00:01
jah taksojuhil õigus...Tralla tule euroametniku seisusest välja, sa pole enam brüsselis.
õ
ÕL kas on ka häbi?/ 1. detsember 2018, 23:59
Huvitav kas Õhtulehe töötajatel endil häbi ei ole niimoodi kommentaare kustutada ja plusse miinuseid nullida? Nagu Nõukogude okupatsiooni ajal need kurjategijad manipuleerisid rahva arvamusega, nii teevad nüüd meie poliitikud ja neile alluv peavoolumeedia.
e
ersp vetern/ 1. detsember 2018, 23:48
LÕIME NSVL pilbasteks ja järgmine on euroliit.
m
meiemaa/ 1. detsember 2018, 23:42
Palvetage vaba maa Eesti meie kodu on pühamaa maarjale antud lubadus. Aus maa aga ärge lubage solki lasta meie maale. Püha maa. Emamaa tallelinn-Tallinn. https://imgur.com/a/ojfthwv
i
Imbi/ 1. detsember 2018, 23:33
Ausalt öeldes EI VAADANUD ka kogu saadet--sest seda oli lihtsalt paha vaadata.Ükski haritud inimene ei karju teisest üle,ei katkesta teise kõnet--Tralla või siis ei kisu teiselt mikrofoni käest Tarand.Tarandit vaatasin aga arvanmuse pean endale.
s
Sotsid/ 1. detsember 2018, 23:29
karjuvadki kõikidest üle.Tralla ja Tarand jne...

e
Etikett/ 1. detsember 2018, 23:19
Trallallaa tahab olla ERR-i ustav sülekoer, keda vale lauseehituse pärast kohe maha ei löödaks. Paljudega on seda juba juhtunud.. Täna Helmed, homme uued väljakutsed.
j
Jüri/ 1. detsember 2018, 23:12
Tralla Kutsu esileedi hinnangut andma ja esita sama jõuliselt küsimusi,siis vaatame kui objektiivne oled.
s
1. detsember 2018, 23:00
p
Pervaja studija./ 1. detsember 2018, 22:59
Mart Helme poolt hea ja tugev intervjuu. Mina ei näe seal midagi taunitavat, tõsi juttu katksestati korduvalt (a´la Priit Kuusk) ja see jääb juba reporteri lastetuppa pidama, et kutsud kellegi külla rääkima, aga karjud ise üle. Formaat on muide üle võetud vene televisioonist, seal eksisteeris samanimeline saade.
ä
ära.../ 1. detsember 2018, 22:50
....sõida ainult ühe taksoga ja saad teada mida ka teised arvavad.Mina aga arvan et see oli väga pehmelt öeldud.
j
Jauram/ 1. detsember 2018, 22:48
Arvan et nii juhmar võib küll olla et Toompea kogusse debüteerida ! Üks lahkub, samasugune sisse, nii nagu mesilaste ringmäng ... ja lükka teine sisse ! Kõige selle juures pead ikka olema poole pikkusega tehtud, sellest sõltub ka mõistus ....
a
aga/ 1. detsember 2018, 22:48
rändepakti on ohtlik toetada.EKRE ei toeta ja sellepärast toetan mina EKRE-t.Läti ka ei toeta.Elagu Läti ja Läti rahvas!
l
lemps/ 1. detsember 2018, 22:47
Lp. Tralla. Ma ei saa aru, miks sa taksojuhiga nõus ei ole?

k
Kallis Tralla/ 1. detsember 2018, 22:45
loe kommentaare.! Arvuta! Lisa enda põlastajatele 60% juurde ,mis kustutati.siis saad teada mida eesti rahvas sinust arvab ja kõik nad ei ole EKRE valijad.
a
Arvan/ 1. detsember 2018, 22:39
p
Positiivne arvamus/ 1. detsember 2018, 22:31
Tuleb sellest et negatiivsed arvamused kustutatakse.Minu oma just läks minema.
a
arvaja/ 1. detsember 2018, 22:31
Kui taksojuhi arvamus ei sobi, siis kinnitan ka omalt poolt, et arvan sama. Ja ma ei ole taksojuht :)
t
Tahaks sinuga kohtuda 5a.pärast.Siis kõik ütlevad,Näe Helmel oli õigus--..........
r
Raa/ 1. detsember 2018, 22:28
Tagasiside on ENAMIK positiivne.Näe valetajat.Õhtulehes enamus peab sind selleks kelleks taksojuhtki.Ainult et kui sõna välja kirjutan modereeritakse see ära
h
Halb saatejuht/ 1. detsember 2018, 22:25
...on see, kes ignoreerib rahva vaesuse teemat.
r
Reformide järelmõju/ 1. detsember 2018, 22:08
Igasugused saatejuhid oleksid tasemel siis, kui võtaks uurimise alla meie vaesuse tõelised põhjused!

h
Hetero Tralla/ 1. detsember 2018, 22:07
n
Nagu Lina teab/ 1. detsember 2018, 22:06
Brüsseli influencet on tunda muidugi. Sealne juhtkond on ju puha sotsiaaldemokraadid ja massoonid.
o
ole/ 1. detsember 2018, 22:00
Rängalt öeldud, aga ega palju ka ei eksinud. Selles saates jäi intervjueerija saatekülalisele täiesti alla. Ebaväärikas olek, ennast imetlevad žestid, üleolevad muiged, läbinähtavalt primitiivne propagandasuunitlus. Nartsissim on sellise nähtuse nimi, ilmselt Brüsselis nakatunud. Ja kommentaare ta loeb kindlasti - nartsissistid otsivad oma eneseimetlusele kinnitust. Mäletate: Peeglike, peeglike seina peal - kes on kauneim kogu maal?
t
Tõeleid/ 1. detsember 2018, 21:51
Uskumatu , aga see taksojuht ei eksinud !
a
an2/ 1. detsember 2018, 21:49
TTV koduleht annab tema nimeks Toomas Kask
a
an2/ 1. detsember 2018, 21:45
Hingad kaks tundi Brüsseli õhku ja muutud sotsiks. Nii arvatakse. Kas ka Gräzin?
l
lugeja/ 1. detsember 2018, 21:41
Kui sul on intervjuu kellegagi, kes sind ja sinu kaasinimesi pidevalt solvab, siis olid kõik küsimused lausa pehmelt neutraalsed.
m
1. detsember 2018, 21:39
Muhahahahahaaaa, üks vast ei arvanud ja ülejäänud arvasid et oled

r
realist/ 1. detsember 2018, 21:37
See on juba positiivne nähe, kui meil taksojuhid tõele nõnda lähedal on. Järelikult on Eestil lootust.
v
1. detsember 2018, 21:28
v
vanja/ 1. detsember 2018, 21:23
samasugune muie, kui tarandil jalaga peesse saades
r
reku/ 1. detsember 2018, 21:21
intervjuu tegija peab olema neutraalne. Kui aga teadlikult minnakse halvustavalt ründama küsitletavat, siis oli taksojuhil õigus.
s
saatejuht / 1. detsember 2018, 21:11
ei tohi olla nii palju kallutatud.
s
skandaalne??/ 1. detsember 2018, 21:09
skandaalne oli ainult tralla poolt Mardile sõnade ja arvamuste külge kleepimine ning vahele rääkimine. Hea valimiskampaania EKREle kus Mart sai oma seisukohti esitleda.
t
Tyuiopile, MÄLU TARTUST/ 1. detsember 2018, 21:00
Minuarust on TARAND see, kes on poliitiline lükata- tõmmata hüpiknukk! Üliõpilasena võitles ta ikka koos Lauri Vahtre ja Tõnis Lukasega teiste väärtuste eest! Reformierakonda ma kahjuks ENAM EI TOETA!
t
teodor/ 1. detsember 2018, 20:59
Selliste ülbete saatejuhtide vastu on üks hea rohi - kui hakkab ülbama, jääd lihtsalt rahulikult vait ja ei lausu sõnagi. Las ülbab üksi. Ja kui küsib, miks ei räägi/ miks ei vasta küsimustele, ütled, et räägin siis, kui saatejuht on kutsutud külalise suhtes viisakas ja lugupidav ning ajakirjanikule kohaselt neutraalsel positsioonil. Eriti hea tulemuse annab see otsesaates.

b
Bin / 1. detsember 2018, 20:54
Trallalaale antakse suunised. Mida sa hõiskad, et sina mõtled küsimused välja. Kui sa mõtelda oskaks oma peaga, siis sa ei ajaks ila.
v
dea/ 1. detsember 2018, 20:53
a
Arvamus/ 1. detsember 2018, 20:46
Juna intervjuu Grjaziniga oli selle kinnituseks.
m
Mart/ 1. detsember 2018, 20:41
o
1. detsember 2018, 20:40
Olen 101%nõus taksojuhiga.Väga ebameeldiv irve oli näos.
e
Ettevõtja/ 1. detsember 2018, 20:39
Ütleme siis viisakalt, vastik oli vaadata seda intervjuud. Ülemuse käsk oli otsa ette kirjutatud. Ega kui ikka lavakas käinud pole, siis veenvalt seda propagandat läbi ei vii. Kuhu kurat me jõudnud oleme, kodusõjani?
b
bussijuht/ 1. detsember 2018, 20:36
100% täppi pani see taksojuht. See oligi rohkem intervjuu Trallast, see rääkis rohkem , Helmel ei lastud suudki avada. Seega tralla näitas oma madalalaubalisust.

t
Tyuiop/ 1. detsember 2018, 20:33
Et sa oledki siis nagu tõmmata ja lükata Mälu Tartust või mis ?
n
normaalne,/ 1. detsember 2018, 20:30
sina kuulutad seda, ha-haa!! Mina valin peale seda saadet justnimelt EKRE.
e
Est/ 1. detsember 2018, 20:28
Lõpetasin selle saate vaatamise,kui oli intervjuu Igor Gräsiniga. Väga kehv saatejuht.
l
1. detsember 2018, 20:22
Loo parim osa ikka see,et meil oma peaga mõtlevaid taksojuhte on.
t
taksojuhil/ 1. detsember 2018, 20:20
t
Ta Juhan/ 1. detsember 2018, 20:17
m
Mälu, Tartust/ 1. detsember 2018, 20:17
Kui Reformierakond hirmutas lausa AVALIKUS MEEDIAS rahvast Savisaarega, siis missugusele ULLIKESTE sihtgrupile oli küll see meedialavastus mõeldud? Siis kõlbasid luuserid küll, et tulge valige MEID! Kui lühike on ikka eestlaste MÄLU!
t
Tralla oli ju enne Brüsselisse / 1. detsember 2018, 20:14
minekut justkui täiesti mõistlik inimene.

j
Jaan / 1. detsember 2018, 20:08
Kuhu on kadunud kallutamata ja tõsiseltvõetav ajakirjandus?
a
ain/ 1. detsember 2018, 20:03
üks väike kibestunute seltskond on eestis tekkinud, keda perekond helmed ära kasutavad. helmed ise rikkad ja tegusad ja on valinud oma hobiks ullikesi takka õhutades poliitilist profiiti lõigata. kibestunud ullikesed aga arvavad, et helmed peavad neist lugu ja varsti looserid valitsevad maailma. oh issand, püha lihtsameelsus!
k
Kus see trilla-tralla/ 1. detsember 2018, 19:53
siis oli kui president sotside toel veel ühele naise peksjast tegelasele auraha rinda kinnitas ? Aga see selleks, kui tal vähegi oidu oleks olnud siis sellisest sotside ridadessse mitte kuuluva tarandi kaitsmisega tegi ta nüüd karuteene koos tänase saare avaldusega sotside maine veelgi suuremale langusele. Sotsid tahtsid tarandiga au ja kuulsust kuid said paraku hauakivi endale.
s
Soomest/ 1. detsember 2018, 19:49
Võib olla tõesti pole Helmed ja ekrelased peenetundelised ja rafineeritud jne., aga nende mure on põhjendatud. Siin rahulikuna ja unisena tunduvas Soomes on õhtuti päris hirmutav meroos olla, kus purjus ja pilves sisserändajad kaklevad, räuskavad, tülitavad... Teatud linnaosades ei ole eriti turvaline... Soomlased kardavad olla rassistid. Koogutatakse ja poetakse sisserändajate ees, aga seljataga on hoopis teised jutud. Olen seda meelt, et kõigil on õigus paremale elule, aga viisakus, lugupidamine ja tolerantsus kohalike inimeste vastu on esmase tähtsusega.
r
RK/ 1. detsember 2018, 19:48
Mina olen tavaline maainimene ja käitun vastavalt! Nõuan muide tasuta alkoholi ka laupäeviti. Kallis on osta!
o
Oh/ 1. detsember 2018, 19:47
Kas Helme ei promonud ennast kui telesse läks?
a
aga käbsetäpikesele/ 1. detsember 2018, 19:41
Millegipärast ei tulnud konkreetset vastust konkreetsele küsimusele?
v
Vaatleja/ 1. detsember 2018, 19:23
Kõige naljakam oli Tralla enda nägu, kui pärast inervjuud tuled kustutati. Kui Helme naeratas siis Trallal oli küll selline nägu nagu oleks sidrunit hammustanud :D

z
Zorro/ 1. detsember 2018, 19:23
Tundub et sellised elavadki mingis omas mullis,kiidavad kordamõõda üksteist,reaalsest elust ei teagi midagi!
s
Signe / 1. detsember 2018, 19:22
Vabandage väga, hr Tralla, aga see polnud mingi intervjuu! See oli sulaselge ründamine. Väga ebameeldiv oli vaadata. Inimest isegi ei kuulatud ära.
s
seeb/ 1. detsember 2018, 19:20
Eks neil ole seal pikaaegne traditsioon. Isand kuusk, kadunud a.r. usin õpilane, jt. ...
e
Eestlane/ 1. detsember 2018, 19:12
m
ma ka/ 1. detsember 2018, 19:11
just mõtlesin, et huvitav siin ainult ekrelaste kommentaarid
s
Sõnavabadus/ 1. detsember 2018, 19:08
See on sõnavabadus õhtulehe moodi, et isegi kommentaaride plusse ja miinuseid minema pühitakse. Pange siis juba seal toimetuses ise sobivatele tuhat-kaks plussi.
t
to Helme pole eestlane/ 1. detsember 2018, 19:07
Eestlaste olemasolu vastu võitlev Tralla on eestlane ? Palgaline, sa ajad surnud ka naerma.
t
to õudne/ 1. detsember 2018, 19:05
Tralla pole eestlane. On europiid.

j
Juhan/ 1. detsember 2018, 18:59
Sa Tralla vist püüdsid olla keegi kes sa tegelikult pole.Enam iialgi ei vaata ühtegi sinu intervjuud,olgu vestluskaaslaseks kes iganes.
m
mälu/ 1. detsember 2018, 18:55
MINA ei kaitse mitte rusikamehest odinlasi, vaid oma EESTIMAAD, mille nimel olen võidelnud ja hakkan vastu igale sotsile, kes meie tookordset püha üritust praegu enam millekski ei pea. Jah, ma hakkangi vastu ja TÄIEGA, kes meie maad taas mingite võõraste väärtuste ja ikke alla püüavad suruda.
m
Mati Kütt/ 1. detsember 2018, 18:53
Teed oma tööd nii hästi, kui oskad, kuid ega eriti vist ei oska küll. Ääretult ebameeldiv oli seda intervjuud vaadata, pole midagi sellist varem küll kohanud, negatiivses mõttes. Teravaid ajakirjanikke on enne sindki olnud küll ja küll, kuid nii labaselt pole veel ükski neist välja kukkunud. Ja ise veel nii rahul!
k
kärbsetäpikesele/ 1. detsember 2018, 18:52
tee nii nagu prantsusmaal inimesed,kelledele ei meeldi näiteks aktsiisitõus.
T
...../ 1. detsember 2018, 18:41
Tralla pole mitte " idioot kuubis " vaid isik kes ei oska kuulata ja kuulatavast samuti aru ei saa. Arvatavasti on tegemist meditsiinilise probleemiga aga las selle õle otsustavad vastava eriala spetsialistid.
j
Juhannes Tralla/ 1. detsember 2018, 18:38
See on ajalugu,praegu on uued ajad ja uued kombed.Õppige see ära,eestlased.
l
Lumehelbeke Mannile/ 1. detsember 2018, 18:29
Vaata lastesaateid, näiteks Karupoeg PUHH!!. Mina olen 50- ne ja aidanud seda vabariiki taastada ning mul on ka õigus öelda ,mis ma sellest poisikesest TRALLAST ARVAN: MITTE MIDAGI!
p
pragma/ 1. detsember 2018, 18:28
ta pole üksi.. mina arvan ka..

t
1. detsember 2018, 18:21
Taksojuhi hinnang oli siis küll suht tagasihoidlik.
t
Teadaanne/ 1. detsember 2018, 18:18
Ka lätlased hääletasid leppe vastu ! Mei meedia ei tee sellest aga piuksugi !
r
Rita/ 1. detsember 2018, 18:17
Oi, kuidas meile eeskujuks toodavas euroopalike väärtustega Euroopas pikette läbi viiakse! Tarandi juhtum on selle kõrval köki-möki! https://www.postimees.ee/6467189/galerii-ja-video-pariisis-on-vagivaldsetel-meeleavaldustel-viga-saanud-65-inimest
m
MÄLU/ 1. detsember 2018, 18:12
Teate, noorhärra Tralla! Teid vaadates läksin tagasi minevikku. Olime noored, Tartu üliõpilased. Tarand ka. Me olime julged, mässumeelsed, meis pulbitses tahe , hakata vastu kogu sellele süsteemile, mida nimetati VENESTAMI SEKS. Missugune risk oli välja tuua meie sinimust- valged lipud, Tartu üliõpilaspäevade ajal , käia pidevalt ja võidelda KÕVAHÄÄLSELT fosforiidi kaevandamise vastu., seista Balti ketis ja pisarad silmis HÜÜDA; ÜKSKORD ME VÕIDAME NIIKUINII! Me võitsime, Me tegime selle ära. KOOS RAHVAGA.
m
MÄLU/ 1. detsember 2018, 18:12
Taastasime uuesti EESTI VABARIIGI, taastasime oma traditsioonid ( jõulud), taastasime usu, et eestlased võivad jälle olla peremehed omal maal Vaadates teid, järra Tralla, hakkas mul kõhe. Väga kõhe. Millegipärast tekkis tunne, et kui teiesugune oleks siis meie üliõpialste seas viibinud, siis oleks vist pool kursust lahti lastud, riigikorra kukutamise katses. Eks neid tulihingelisi pealekaebajaid sotse on alati olnud, aga õnneks meil tookord läks. Siis läks. Loodan ka seekord, et Merkeli Macroni mängud ei lähe Eestimaal koos kaasajooksikutega läbi.
t
to Mann/ 1. detsember 2018, 18:08
Palgaline, Helme jäi viisakaks ja soliidseks. Vastupidiselt sots Trallale, kes lisaks pidevalt ülbelt ja üleolevalt irvitas.
k
kes see Tralla on?/ 1. detsember 2018, 18:07
ei vaata kunagi Ak uudiseid ega kuula ka eesti raadiot peale klassikaraadio.No ei ole mida vaadata ja kuulata.
i
inimene/ 1. detsember 2018, 18:01

k
kuule "põliseestlane".../ 1. detsember 2018, 17:55
..näe väheke suuremat pilti, mis maailmas toimub ja ära unusta, et need nn rahvaliitlased eesotsas Rüütliga ja muud kommunistid aitasid suuresti kaasa Eesti taasiseseisvumisele. Kõige suuremat lõhestustööd teevad siin sotsialistid. Tralla on nagu vene televisioonis sm Solovjov, kes ei lase saatesse kutsututel oma arvamust avaldada ja mõttekäike lõpetada.
n
Njahh/ 1. detsember 2018, 17:53
Kas ongi kirjaoskajad ainult ekrelased ja maimud maalt? Vahepealsed teisi peaga ja elutarku inimesi ei olegi, huvitav arusaam.
x
xs/ 1. detsember 2018, 17:53
See Tralla-poiss meenutab kangesti seda ilusat noormeest Helisevas muusikas, kes Liesliga semmis. Pisut ehk välimuselt, aga rohkem sisu poolest.
k
kuule "põliseestlane".../ 1. detsember 2018, 17:49
..näe väheke suuremat pilti, mis maailmas toimub ja ära unusta, et need nn rahvaliitlased eesotsa Rüütliga ja muud kommunistid aitasid suuresti kaasa Eesti taasiseseisvumisele.
t
Teet/ 1. detsember 2018, 17:47
Õnneks on teistsuguseid inimesi kordades rohkem. Neid Sinu nimetatud saavad end eksponeerida, sest on võimul. Varsti see muutub.
t
Teet/ 1. detsember 2018, 17:46
Õnneks on teistsuguseid inimesi kordades rohkem. Neid Sinu nimetatud saavad end eksponeerida, sest on võimul. Varsti see muutub.
õ
Õiglane riik kõigile ?/ 1. detsember 2018, 17:45
Kas on õiglane rünnata saatekülalist anonüümsete süüdistustega ? Kus on kiviviskajate nimed ? Välismaalasest naise nimi ? Koledate piltide autori nimi ? Jne.
a
aga kui tähtis ise/ 1. detsember 2018, 17:45
Ebaõnnestunud GMO labori toode. Ega kõik ei võta sedagi külge, mõni läheb päris metsa.

t
tuleb, tuleb/ 1. detsember 2018, 17:43
Küll tuleb ka Tralla mihklipäev.
t
Toomas/ 1. detsember 2018, 17:41
Taksojuht oli ilmselt viisakas inimene ja püüdis väljenduda delikaatselt.
m
Mann/ 1. detsember 2018, 17:41
Miks küll EKRE toetajad nii vastikult tigedad on? Vaatasin seda saadet ja imestasin, kui ebameeldiv kuju see Helme on, iga inimese kohta midagi halvustavat öelda. Kas nad ise on ideaalsed? See oleks küll kohutav, kui nemad ainuvõimu saaksid, lammutaksid kõik, mida Eesti on saavutanud.
m
Marika/ 1. detsember 2018, 17:41
Minule on ka täielik üllatus ,kui palju on ikka Eestis inimesi ,kellele eestlus ei tähenda mitte midagi ja kes kõigi vaheditega võitlevad rahvusriigi vastu.
n
No kuulge.../ 1. detsember 2018, 17:41
jalaga löömisel on vahe, nimelt hoobi tugevuses. Tarand sai niisuguse kerge puudutuse, mis pigem annab ettekujutuse lööja suhtumisest antud provokaatorisse, st põlglikku suhtumist. Tugev jalaloop tähendab juba füüsilist karistamist ja see on taunitav.
m
max/ 1. detsember 2018, 17:39
See on räige solvang. Tegelikult ainult ruudus.
a
AK-uudiste vaataja/ 1. detsember 2018, 17:36
kullaTralla ,oleks tore kui sa uudiseid ka enam ei loeks.Oled ebameeldiv.kurvad on need õhtud kui sa telekas toimetad.
E
./ 1. detsember 2018, 17:30
Eks väikese haridusega inimesed, kellel lastetuba olematu ja igapäevaelus vägivallatarvitamine tavaline, neil ongi raske aru saada.

l
Lihtne eestlane/ 1. detsember 2018, 17:27
Miks peavoolumeedia seda teeb? Mis toimub? Mis meid ees ootab? Kas tõesti tahetakse rahvusriigid maa pealt kaotada? kes seda suurt afääri juhib? Palun ehk targemad oskavad seletada? Hirm on tuleviku ees.
v
veteran/ 1. detsember 2018, 17:27
Taksojuht oli siis ilmselt tark ja haritud mees.
n
no/ 1. detsember 2018, 17:23
nii ei arva ainult mitte üks taksojuht vaid enamus rahvast
t
televaataja/ 1. detsember 2018, 17:23
Seda Trallat oli saates lausa vastik vaadata-kuulata. Ehk aitavad sellised trallad inimestel valimistel õiget otsust teha. Mul pole ammu valimistel millegi vahel valida.
J
./ 1. detsember 2018, 17:22
Ja kui mulle 'tundub', et mind on solvatud, võin kohe jalaga taguma hakata?
õ
Õigesti ütles/ 1. detsember 2018, 17:19
Kui Aasias on geenmuundatud loode haruldus, siis Brüssel toodab mingi vaevata nõrgukestest GMO Jumalad mõne aastaga. Nii on juhtunud kõigiga, kes üle selle labori läve astuvad. Tralla on eriti hästi selle muunduse vastu võtnud, lausa sotsrobotiks moondunud.Ei häbi, ei au, üks suur globaalsus ja vaimne vägivald.
p
pugeja/ 1. detsember 2018, 17:18
Juku peab ennast suureks tegijaks.
p
Pipi/ 1. detsember 2018, 17:13
mina jälle arvan et eestlane on aus ja kirjutab seda mida tunneb :-)

ü
üldiselt/ 1. detsember 2018, 17:12
ega amet meest ei riku, aga ei saa arvamusliidriteks pidada kolhoosnikke ja taksojuhte
a
arvan/ 1. detsember 2018, 17:10
et ikka on parteijuhis küsimus, nagu liider ees, nii järgijad järel, pean praegu vana helmet silmas. kui ta veel venes töötas, pidasin temast lugu, aga mis temaga nüüd on juhtunud, ei saaaru
j
jah/ 1. detsember 2018, 17:07
igaühel on küll õigus oma arvamust avaldada, aga kas taksojuht on nüüd kõigi arvamusliider, kes siin kirjutavad, eestis leidub intelligentseid inimesi ikka ka
p
Pipi/ 1. detsember 2018, 17:03
Kas tõesti Tralla väidab, et pole lugenud ERRis kõnealuse saate all olevaid kommentaare??? Seal ju 95 % on teda saatejuhina hukka mõistnud,pole näinud ERRis nii palju kommentaare ühe saate all, see näitab ainult, et Tralla on väga paljud inimesed täiesti ursale ajanud oma erapooliku ja ebapädeva saatejuhtimisega...
u
Ulla/ 1. detsember 2018, 17:03
Tralla on näide ,kuidas Eesti rahvus ringhääling on vajunud SDE sohu.Kui nii edasi siis märtsis reiting allla künnise vaadatavuse poolest.etvexit....
o
ongi nii./ 1. detsember 2018, 16:47
m
Mees Metsast/ 1. detsember 2018, 16:43
p
pühavaimule/ 1. detsember 2018, 16:40
Mis + ja- te siin taga ajate, mitte ei mõista. Selle peale ehk tsiteeriks lausa klassikut, et :"Kas teil on täna juba rohud võetud?", kui ei, siis kohe vutt, vutt apoteekasse, seal juba kolmas kuu sünnipäev ja soodsalt saab. Aga vastuseks siis nii palju, et need + ja - ei peaks mitte grammigi miskit näitama, küll valimised annavad vastuse, ära närveeri nii palju.

s
Skandaalne teleka ees istuja/ 1. detsember 2018, 16:38
Pole seda Tralla olematu kuulsusega intekat näinud ning ei viitsinud seda elu sees ka otsida. Samahästi võiks prügikastist aardeid otsida.
v
./ 1. detsember 2018, 16:36
vägivaldne oli Tarand, vaadake videot ja las keegi targem selgitab teile, miks on tekkinud koolikiusamise vastane ja #metoo liikumine.
k
Karin/ 1. detsember 2018, 16:35
Mitte ainult, vaid ka eestlaste suhtes väga õel ja pahatahtlik on see seltsimees Tralla. Aga nii õhku täis ja peab ennast ei tea kelleks, väga vastik ja ülbe tegelane.
T
./ 1. detsember 2018, 16:32
Tarand on pikemat kasvu kui koosoleku juhataja ja esineja, pikemad käed, haarab kaugemalt, esineja laseb mikrofoni lahti ja lahkub lavalt. Koosoleku juhatajale Tarand statiivil mikrofoni tagasi ei anna.
V
./ 1. detsember 2018, 16:29
Vaata videot:VIDEO | Hirmutavad kaadrid hullunud rahvamassist EKRE meeleavaldusel, mikrofon on statiiviga koos esineja käes, milleTarand esineja käest jõuga ära väänab ja enda kätte võtab.
p
Paavo/ 1. detsember 2018, 16:24
Mis ekre see saab olla, kui 96% liikmetest endisd Reiljani Rahvaliidu liikmed eesotsas Arnold Rüütliga. Esiots vahetus ainult, Reiljani asemele tulid Helmed ja sisu on sama nagu Rahvaliidul
p
Pipi/ 1. detsember 2018, 16:23
Olen otsinud neid positiivseid kommentaare tikutulega taga, no ei õnnestu leida...
a
arvamus/ 1. detsember 2018, 16:22
Taksojuht eksis,vähemalt kümnendas astmes

s
sõida bussiga/ 1. detsember 2018, 16:22
saad veel rohkem endast teada,taksojuhid ei valeta,kui ainult oma rasket elu.
e
eu/ 1. detsember 2018, 16:20
Propa ministeerium - err, päevaleht, delfi, postimees!!! Err on jõudnud "sallivus" tasemeni, kus reporteriteks on palgatud eesti keelt mitteoskavad võõramaalased!!?? Näiteks Moskva err - i kirjasaatja!!! Isegi padu n-liidu ajal jälgiti, et keele risutstajaid/mitteoskajaid palgale ei võetud!!!
l
Lugeja/ 1. detsember 2018, 16:09
Ma arvan et isegi taksojuhil on vahest õigus kui teema nii võimsalt sisse lendab. Professionaalina võib amatööre ikka õpetada.
e
Emma/ 1. detsember 2018, 16:09
Tralla oli sellel intervjuul otsekui kileda häälega tige kibestunud Gestapo komissar. Või siis kustkui NKVD ülekuulaja. Aga otse loomulikult mitte mehine ülekuulaja, vaid pigem ikka selline, kes esimese krõbina peale ummisjalu jooksu paneb. pigem selline lumehelbekese tüüpi õrnakene nkvd ja gestapo kommissar. mehelik mees selline küll pole.
n
Noorsotsid kommivad/ 1. detsember 2018, 16:05
Saadeti kiiresti siia paar noorsotsi omavahel dialoogi pidama ja Helmet sõimama.
n
N52/ 1. detsember 2018, 16:00
tänud hea kommentaari eest ! :-)
p
1. detsember 2018, 15:52
Pigem annate oma lapsed tallata võõrastele?
u
Unn/ 1. detsember 2018, 15:51
Veits nooruslikult harimatu reporter.Ja "teravus"ei olnud mõtteteravus.Ehk oleks spordiuudiseid parem teha?

&
./ 1. detsember 2018, 15:49
"Alustuseks jättes kõrvale see, mida täpselt Indrek Tarand sellel meeleavaldusel tegi, siis kas te saate üheselt selle järgnenud vägivalla hukka mõista?" Eks see taksojuhi antud hinnang oli adekvaatne, sest mis mõte on koolikiusamise vastu võitlemisel, #metoo liikumisel, kui "alustuseks jättes kõrvale see, mida täpselt koolikiusaja või ahistaja sellel "meeleavaldusel" tegi, siis kas te saate üheselt selle järgnenud "vägivalla" hukka mõista? Kas solvuda on lubatud vaid sotsidel?
p
pensionär/ 1. detsember 2018, 15:47
Kutsub inimese saatesse ja ei lase Helmel rääkida , kogu aeg katkestab teda ründavalt. Tralla vastu austus kadus , ta peaks ju saates erapooletu olema --- panen ta Intsuga ühele pulgale.
o
oh/ 1. detsember 2018, 15:42
Aga selle mõistmiseks on vaja natuke suuremat mõtlemisvõimet kui paljudel inimestel võtta on.
h
hihii/ 1. detsember 2018, 15:38
pärast 15.32 kommid läbi ei lähe - vihane trilla vist helistas toimetusse
h
Hea Tralla/ 1. detsember 2018, 15:37
ja kõigile - lugege kindlasti tänast Rahvuslast,aga Kerttule aitähh, et ei ole peast sots.
t
1. detsember 2018, 15:36
Tarandi kunagise toetajana ütlen, et vähe sai see reetur.
s
sest/ 1. detsember 2018, 15:34
töprad on alati rahva arvamust kartnud
a
Galerii ja video: Prantsuse politsei tõrjub Pariisis mässajaid pisargaasi ja veekahuritega. PMPariisis jätkuvad kolmandat nädalavahetust maksutõusu vastu protestivate meeleavaldajate ja politsei kokkupõrked. Täna püstitasid protestijad südalinna tänavatele barrikaade ja süütasid lõkkeid.

k
kes siin valetab?/ 1. detsember 2018, 15:32
Kõik nad väidavad ,et ei käi kommentaare lugemas.Hea nali,kuid teavad täpselt mida kommentaatorid arvavad.
e
EI PANE TE RAHVA SUUD KINNI/ 1. detsember 2018, 15:29
Peavoolumeedia võltsib rahva arvamust. Erand pole ka Õhtuleht, kes püüab avalikku arvamust võltsida kommentaaride kustutamise ja plusside ja miinuste nullimisega.
e
Eestimeelne/ 1. detsember 2018, 15:27
Väga õige tähelepanek. Just nimelt propagandakanalile ERR. Tralla oli kinni makstud ja talle oli teema nö ette pandud. Kui ma enne mõtlesin keda valida siis nüüd valin justnimelt EKRE. Mul pohh kui selle peale natsiks või mis iganes nimetama hakatakse.
e
Eihoolita/ 1. detsember 2018, 15:23
KÕIK + ja — on kommentaaridest äranullitud! Ja artiklit on kommenteeritud viie tunni jooksul! Mis uus süsteem see on? Täiega absurd.
m
mull/ 1. detsember 2018, 15:23
ei ole helme austaja, aga väga ebaviisakas oli tralla seda intervjuud tehes, kogu aeg segades vahele.
o
Oswald/ 1. detsember 2018, 15:22
Imelik, et keegi ei räägi Tarandi provokatsioonist, küll aga sellest, et ta natukene klobi sai ja asja eest. Ja nüüd on muidugi EKRE süüdi selles, et Tarand tuli provotserima.
e
Elagu tsensuur!/ 1. detsember 2018, 15:21
Näete nüüd demokraatiat! Õhtuleht on vaba, objektiivne ja erapoolik meediakanal! Juhhei! Nii tore tsensuur, kõik plussid ja miinused ilusasti JÄLLE nullis ja sadu kommentaare kah maha kustutatud! TUBLID POISID JA TÜDRUKUD ÕHTULEHEST!
t
Tassikesele/ 1. detsember 2018, 15:17
Sellel on oma põhjus, nad on arenenud ja on saanud eurooplasteks.

ä
ÄRA ISE VALETA!/ 1. detsember 2018, 15:16
No kuule "Lõpeta" lõpeta valetamine! Tarand tahtis sõna, rahvas saatis ta kõva häälega viisakalt p***e. Tarand ronis vägivaldselt lavale, kuigi talle oli keelatud sinna minna KÕVA HÄÄLEGA RAHVAS ÜTLES TALLE! Tarand hakkas laval vägivallatsema ja võitles mikrofoni Martin Helme käest vägivaldselt endale. Pane nüüd tähele! See oli EKRE miiting! See oli EKRE mikrofon! Tarand hakkas mikrofoni sisse röökima. Urmas Espenberg üritas teda ära ajada. Tarand astus ise lavalt alla, mis muide oli 2 trepiastme kõrgune! (Paned tähele?) Inimesed üritasid Tarandi käest röövitud mikrofoni tagasi saada.
o
Onju/ 1. detsember 2018, 15:15
Tuleb naeratades vestelda nagu Putleriga peale Krimmi vallutamist, eksju
ä
ÄRA ISE VALETA!/ 1. detsember 2018, 15:14
No kuule "Lõpeta" lõpeta valetamine! Tarand tahtis sõna, rahvas saatis ta kõva häälega viisakalt p***e. Tarand ronis vägivaldselt lavale, kuigi talle oli keelatud sinna minna KÕVA HÄÄLEGA RAHVAS ÜTLES TALLE! Tarand hakkas laval vägivallatsema ja võitles mikrofoni Martin Helme käest vägivaldselt endale. Pane nüüd tähele! See oli EKRE miiting! See oli EKRE mikrofon! Tarand hakkas mikrofoni sisse röökima. Urmas Espenberg üritas teda ära ajada. Tarand astus ise lavalt alla, mis muide oli 2 trepiastme kõrgune! (Paned tähele?) Inimesed üritasid Tarandi käest röövitud mikrofoni tagasi saada.
ä
ÄRA ISE VALETA!!!!!!!!!!/ 1. detsember 2018, 15:14
No kuule "Lõpeta" lõpeta valetamine! Tarand tahtis sõna, rahvas saatis ta kõva häälega viisakalt p***e. Tarand ronis vägivaldselt lavale, kuigi talle oli keelatud sinna minna KÕVA HÄÄLEGA RAHVAS ÜTLES TALLE! Tarand hakkas laval vägivallatsema ja võitles mikrofoni Martin Helme käest vägivaldselt endale. Pane nüüd tähele! See oli EKRE miiting! See oli EKRE mikrofon! Tarand hakkas mikrofoni sisse röökima. Urmas Espenberg üritas teda ära ajada. Tarand astus ise lavalt alla, mis muide oli 2 trepiastme kõrgune! (Paned tähele?) Inimesed üritasid Tarandi käest röövitud mikrofoni tagasi saada.
o
Onju/ 1. detsember 2018, 15:12
Tuleb naeratades vestelda nagu Putleriga peale Krimmi vallutamist, eksju
k
Kae imet/ 1. detsember 2018, 15:07
Taksojuht on Trallast targem. Taksojuht tegi Trallale ära. Tralla elab omas luulumaailmas. Tema kohta on tehtud ka teravat, konstruktiivset kriitikat, aga seda ei suuda ideoloogilist kanapimedust põdev isend ei näha, ei oimata.

l
lumehelbeke/ 1. detsember 2018, 15:05
Kas kedagi peksti tänaval? Ai kui pahasti. Taunime sajaga.
n
Nojah to Nipernaadi/ 1. detsember 2018, 14:59
Väga intelligentne repliik muidugi. Ja kui palju veel + pandud.
M
./ 1. detsember 2018, 14:56
Millist õiglust? Et vägivald oleks lubatud ja neid, kelle mõtted ei meeldi, võiks tänaval peksta? Vägivallatsejaid peab ju vaigistama, muidu jõuame anarhiasse.
k
Kraanamees/ 1. detsember 2018, 14:56
Taksojuht pani ikka suht täppi. Elukogemus - palju erinevaid reisijaid.
1. detsember 2018, 14:53
j
Jah/ 1. detsember 2018, 14:53
Ja osad inimesed ei hakkagi kunagi aru saama, et jalahoobid näitavad harimatust ja vägivalla õigustamine on ohtlik tendents.
h
h/ 1. detsember 2018, 14:52
tundub et Brüssel korrumpeerib kõik ja igaühe kes sinna võimu lähedale satub.Aga Tralla tegi ju suurepärase saate,suutis saate külalist pidevas ärritusseisundis hoida.Ühesõnaga hindamatu leid propagandakanalile ERR.
1
13.38-le/ 1. detsember 2018, 14:47
Teisitimõtlejaid kiusatakse taga ja kasutatakse vägivalda nende suhtes tõesti peaaegu igas riigis, isegi eestis nagu näha on, rääkimata suurriikidest ,kes käivad lausa võõrastes riikides "oma tõde" sõja abil viimas. Hukkunuid on aga sadu tuhandeid kui sa ei tea. Selles osaleb aga ka eesti .

t
taksist/ 1. detsember 2018, 14:43
meie kõik oleme suurimad mötlejad üldse ilma pial.
e
Eesti Vabariik õigustab vägivalda/ 1. detsember 2018, 14:43
Kõik riigid maailmas, kaasa arvstud Eesti õigustavad vägivalda. Mäletad, kui see poiss Vabaduse platsil maha lasti? Ta oli olnud vägivaldne, noaga jooksis politsei poole, kohe lasti maha vägivaldselt. Politsei sai veel kiita, et õigesti tegi. Siis mäletad veel seda, kui ühte poissi hundikoeral lasti tagumendist närida paar minutit. Poiss (soome eestlane ehk väliseestlane siis) karjus kui rattapeal suurest valust röökis ja palus koer ära võtta. Ei võetud. Eesti riik vägagi tolereerib ja seadustab vägivalda.
t
Taksojuhil/ 1. detsember 2018, 14:43
1
13.35-le/ 1. detsember 2018, 14:38
Kas loed ennast siis ekrelaseks kuna siin kommenteerid, sinu jutu järgi on siin vaid ekrelased?
r
Rita/ 1. detsember 2018, 14:33
to Maimu maalt: Aga sinul on ka aega neid tuhandeid kommentaare lugeda? Igavlev pensionär või ei tööta? Kuidas sul õnnestub ainult "ekrelaste" kommentaare näha?
k
Kuidas küll see/ 1. detsember 2018, 14:31
käputäis rahva vihkajaid ei taipa kui vähe neid on? Suurem osa rahvast tahab õiglust. Siin aga üritavad mingid palgalised rahvast vaikima sundida. Millega, ma küsin, te rahvast vaigistate? Labaste pori pildumistega? No ei lähe läbi! Kas ikka tõesti ei taipa, et pole mõtet?
t
Trulla-laalaa/ 1. detsember 2018, 14:30
Trall-la-laaa tähetund jäi tulemata. Oli väga rumal ja kallutatud intervjuu.

r
Rita/ 1. detsember 2018, 14:30
to pole näinud: Kas Toompeal poodi kedagi üles? Isegi politseiautot ei pandud põlema nagu Brüsselis. Või vaadake kuidas Prantsusmaa tänavatel protestijad möllavad. Eestlane on väga rahulik loomake ja valitsev klikk sellistest unistabki.Ei õigusta vägivalda, aga ei kannata seda, et omavolitsenud ja mõningast vägivalda kasutanud eurosaadik jääb peavoolumeedias ja valitsustegelaste sõnavõttudes üldse kriitika alt välja. Et üks on võrdsem kui teine?
t
tibu/ 1. detsember 2018, 14:27
Võtke vaevaks veidi ajalugu uurida/ lugeda ja kui te leiete ajastu/riigi kus kunagi ei ole kellegi vastu füüsilist vägivalda tarvitatud, siis võite ennast pühakuks pidada... tegelikuit peab iga inimesega rääkima ikka selles keeles, millest ta aru saab...ja kui ilusdast jutust aru ei saa no siis...
t
Trilla/ 1. detsember 2018, 14:27
t
trilla/ 1. detsember 2018, 14:24
sõna 'väärtused' rõhutamine ütleb selle tüübi kohta kõik
v
Vahur/ 1. detsember 2018, 14:22
Toetan taksojuhti! Liberastid on jälgid! Brüsseli taudist nakatunud
M
.../ 1. detsember 2018, 14:21
Mis sellest, et kuubis ja keel pruun. Peaasi et tunneb enennast tegijana ja on õnnelik.
t
1. detsember 2018, 14:20
t
to Tassike/ 1. detsember 2018, 14:19
Brüsselis juba nahutatakse neid. Sellest aga meie ajakirjandus vaikib. Teavad, aga meile püütakse teist muljet jätta. Tuleb meilgi suuremaid meeleavaldusi. Tänapäeval ei saa enam kaua varjata.

m
Mait/ 1. detsember 2018, 14:17
v
väga vasakule oled kaldu küll tralla/ 1. detsember 2018, 14:16
ja teistele pole viisakas sõnu suhu panna, mida oled teistelt kuulnud et ekre justkui räägiks nii. Suletuse ja piiri kinni paneku müüt sai saates purustatud. Lisaks purustame müüdid, et ekre ei taha eu-st välja vaid tahab normaalset eu-d, ekre ei ole homode vastu vaid et salli vähemuse esile tõstmist ja eelistamist teiste ees, ekre ei taha natost välja vaid tahab paremaid suhteid usa-ga. need on teie, vasakpoolsete tahtlikul valesilistamisel tekkinud valed.
r
Rita/ 1. detsember 2018, 14:15
to 13:10 : Taksojuhtidest on käegakatsutavat kasu, aga Tralla-sugune on vaid näidiseks, milline üks saatejuht (liiati rahvusringhäälingu oma) olla ei tohi.
t
tibu/ 1. detsember 2018, 14:14
taksojuht tabas kümnmesse!
r
Retro/ 1. detsember 2018, 14:10
Kas te pyyate väita, et töötud ei tohiks kommenteerida või on töötute kommentaarid teie jaoks kuidagi alaväärsemad?
r
Rita/ 1. detsember 2018, 14:10
Oma aju-le: Aga defineeri, MIS on fašism? Hitleri ja Helmede vahele tõmbad parallele SINA. Kui oma rahva, kodumaa, keele ja kultuuri kaitsmine on fašism, siis olen ma hea meelega "fašist". Ainult mina tean teistsugust fašismi definitsiooni.
e
Elle/ 1. detsember 2018, 14:10
t
Tassike/ 1. detsember 2018, 14:06
Väga suur osa kui mitte kõik Brüsselis olnud saadikud ja muud asjapulgad tulevad sealt tagasi täiesti teiste inimestena kui sinna minnes olid. Ise ootan huviga kas ja milliseks Gräzin muutub.

e
Eesti mees/ 1. detsember 2018, 14:05
Kahju,meie raha eest peetakse Sellist reporterit nagu tallalakuja Tralla kes on läbi imbunud euroopa ideoloogiast
r
Rita/ 1. detsember 2018, 14:03
Kaarelile: Miks sildistad? Ühe-kahe inimese mahhinatsioonide pärast ei saa tervet erakonda (Rahvaliitu) hukka mõista. Kui nüüd vaadata, millega Reformi ninad on hakkama saanud, siis EKRE-l ei ole midagi taolist korda saadetud isegi mitte küünamusta jagu.Aga eks valimiskampaanias räägivad nii mõnedki musta valgeks.
m
Mart ei õigustanud/ 1. detsember 2018, 14:03
vägivalda, ta oli täiesti vastu Tarandi poolt vägivaldselt mikrofoni krabamisest.
m
miks nii vähe,/ 1. detsember 2018, 14:02
ikka ekremoodi 199% õigesti :).
t
totule/ 1. detsember 2018, 14:01
ta rääkis tagasisidest otse, telefonist või kirjadest, mitte kommentaaridest.
t
taksojuht/ 1. detsember 2018, 14:01
o
oh ja/ 1. detsember 2018, 13:59
saatejuht ei peaks valima pooli vaid olema neutraalne kõigi erakondade suhtes
a
aga vaata/ 1. detsember 2018, 13:54
ka TTV-st Otse kümnesse saateid, kui erapooletud seal saatejuhid on. Aga see Kask on tõesti tubli.

b
Berit/ 1. detsember 2018, 13:53
Kallutatud täiesti kallutatud saatejuht !!!!!!!! Kohutav ja ebaprofessionaalne !!! Ime, et ETV endale seda lubab
m
Maimu maalt/ 1. detsember 2018, 13:53
Ei tea, mis ńeil ekrelastel viga on, kui päevast päeva nii Delfis, kui Õhtulehes hoogsalt tuhandeid kommentaare vorbivad. Kas nad on töötud või?
s
sa vaata,/ 1. detsember 2018, 13:52
kuidas ekrelasest Ernits või kesikutest Lengid oma kambaga neutraalsed on.
i
IRW/ 1. detsember 2018, 13:48
i
IRW/ 1. detsember 2018, 13:46
Vaatasin ka seda saadet . Ütlen kohe et pole ekre toetaja - paljud selle partei põhimõtted mulle ei meeldi , eriti nõrgad on nad makanduses . Aga saade ise oli väga halvasti ülesse ehitatud - saatejuht ründas küsitletavat ja üritas suunavate küsimustega luua ekrest halba fooni . Pean andma vanale helmele sel korral 12 punkti , vaid mõnes kohas oleks võinud ta veidi tagasi hoida . Saatejuhu poole on aga pöial allapoole suunatud
p
1. detsember 2018, 13:44
Poiss jõudis lõpuks oma tähetunnini.Õnnitlused!
r
Retro/ 1. detsember 2018, 13:44
Vaatasin kordusest ja nägin erakordselt vilumatut, et mitte öelda viletsat saatejuhti. 1. pidev vahelesegamine. kui tahta võrrelda otiga, siis oti vahelesegamised olid mõeldud teemavahetuse või lõpetamise jaoks. tralla lihtsalt mölises, ega lasknud rääkida 2. Kogu intervjuu oli yles ehitatud syydistamisele, mitte selgituste saamisele 3. tralla pyydis etendada "tõeteadjat" ja seadis kahtluse alla esitatud vastused. ta mitte ei kysinud uusi täpsustavaid kysimusi, kui miskit segaseks jäi vaid pööritas silmi ning väitis vastuseid valeks. 4. tralla ei suutnud seada fookust - mis on intervjuu mõte.
s
saatejuht/ 1. detsember 2018, 13:42
tahtis teada, nii nagu ka enamus eestlasi, kas Mart mõistab vägivalla hukka? See oligi põhiküsimus, mida rahvas ootas, aga Helme hakkas demagoogitsema ja vastusest kõrvale hoidma, kuni lõpuks tunnistas, et jah pooldab vägivalda, kuna ei mõista seda hukka.

t
Tubli - taksojuht !/ 1. detsember 2018, 13:41
Ühte lausesse pani sellise punase iseloomustuse kokku!
t
tekib küsimus/ 1. detsember 2018, 13:41
et miks ei ole ekre poolt? äkki peaks pisut süvenema, mida ekre räägib? esmapilgul võib ehk tunduda tõesti karm, aga pange asjad konteksti, just selliste pariste ja lobjakate ja mikserite-kaljulaidude jutuga, samuti KaKa, kes 10milli pihta pannud isa tütrena teatas ebaseaduslike immigrantide kohta, et meil on neid vaja. pane konteksti, vaata natuke youtubes ringi (ja usu, ka uued uudised portaal ei filmi ise neid vägivaldsusui, mida nad euroopast edastavad, need on reaalsus) ja siis mõtle uuesti. pakun, et ekre programmist ei tea sa tegelikult midagi, lihtsalt oled vastu?
m
1. detsember 2018, 13:40
miks taolinevioletjas-roosa lumehelves stuudio 1 imagot alla viib ? Kas tõsiseltvõetavaid töötegijaid ajakirjanike seas vähe on, et segisti kanni(u)poisse promotakse ?
p
penskar/ 1. detsember 2018, 13:39
ma olen rohkem elu näinud ja ütleksin taksojuhi sõnadega hoopis Helme kohta.
t
Tralla!/ 1. detsember 2018, 13:39
Kas sa ei karda, et hakkad ise varsti sotside käest saapaga saama? Sa ju kisud, koos oma Saarega, sotside maine nulli. Aga andke minna! Sotsid pole mulle mitte keegi olnud.
k
kõik riigid?/ 1. detsember 2018, 13:38
Palju neid on, kus teisitimõtlejaid peks'takse jalaga ja puuakse üles?
t
Tere Tore/ 1. detsember 2018, 13:35
Mida keegi arvas--see on küll tite jutt !
j
jah/ 1. detsember 2018, 13:35
ta sai tagasisidet mujalt, mitte siinsetelt ekre palgalistelt. Ta mõtles siinseid kommentaare, mida ei loe.

a
Arvamus/ 1. detsember 2018, 13:34
toetavad on ilmselt 10% vaatajatest sh sotsid ja globalistid. Ülejäänud, teie poolt vaadatuna nn "lumpen", on kindlasti teie käitumise ja vaadete vastu.
k
KillaH/ 1. detsember 2018, 13:33
Tuleb välja, et see taksojuht oli üks eluterve maailmatunnetusega ja tark mees, julge pealekauba. Ma olen temaga täitsa nõus.
k
Kadri/ 1. detsember 2018, 13:32
Facebook ei olegi internetikommentaarium, nagu see siin , vaid sotsiaalmeediaplatvorm. Arvamust avaldatakse ka vestlustes, inimesed ikka veel kohtuvad ja suhtlevad, mitte ei ole ainult ninapidi arvutis ja telefonis.
m
Mul jäi/ 1. detsember 2018, 13:32
hoopis Helmest niisugune mulje, mida taksojuht ütles :).
t
1. detsember 2018, 13:30
Tagasisidet lugenud ei ole, aga teab, et enamus on "positiivne". Ha-ha!
j
jaan/ 1. detsember 2018, 13:24
Tralla, vaevalt et ainult üks ja ainult taksojuht..
v
Võib / 1. detsember 2018, 13:22
siis Brüsselis edasi toimetada, sinna sobib küll.
õ
Õõv/ 1. detsember 2018, 13:20
Tralla sai Mikserilt tänada- see ütleb kõik.

x
xxx/ 1. detsember 2018, 13:19
räägi lähemalt nendest valedest, ja tasemel saatejuht ei vahi sellise näo ilmega oma külalist ja ei ole nii kallutatud
o
Oledki/ 1. detsember 2018, 13:16
k
Kaja-Ly / 1. detsember 2018, 13:15
Pisike vasturääkivus, kulla laps-ajakirjanik Juku: „"Üks taksojuht leidis lakoonilises facebooki pöördumises, et ma olevat "idioot kuubis", heideti ka ette, et ma ründavat endast eakamat inimest," märgib Tralla.“ „Kuna ma internetiportaalides kommentaare lugemas ei käi, siis ei ole ma hästi informeeritud, milles täpsemalt see väidetav erapooletus seisnes.“ Internetiportaalides kommentaare ei loe, aga seda teab täpselt et taksojuht facebookis midagi kirjutas? Ja veel. „"Esimese stuudio" saatejuht Johannes Tralla tunnistab, et pärast intervjuud EKRE esimehe Mart Helmega on ta saanud hulga tagasi
n
see nn. Wend, kes on samuti endas üliheal arvamusel, siis see blond tädi AK-st. Kutsuvad saatesse külalise ja selle asemel, et intervjueerida, kargavad kallale. Pärast säravasd - aga ma talle andsin. Nii ei tehta.
v
1. detsember 2018, 13:12
vägivald pole kusagil öigustatud.Mida nende lapsed rääkisid,kui isad taovad jalaga ja emad ropendavad
e
1. detsember 2018, 13:10
eks ta sellepärast taksojuht ongi,et maailm ootab tarku,Tralla on väga tubli
k
Kaur/ 1. detsember 2018, 13:08
Kas Trallal piinlik ei ole halvustavalt suhtuda inimestesse. Ja selline töötab Eesti riigi meediakanalis, mille maksab kinni maksumaksja, seesma taksojuht kaasa arvatud. Aga ehk oli see inimene hoopiski professor , ainult et jättis oma haridustee Trallale tutvustamata. Nin kindlasti ei alustanud Trallast arvamuse avaldaja om arvamust: "Tere, olen taksojuht !" Piinlik ei ole sildistada eestlasi väehemväärtuslikesk ja väärtuslikeks. Kui ei oleks neidsamu maksumaksjaisrt taksojuhte, ehitustöölisi ,müüjaid, teenindajaid , leivaküpsetajaid jne, kes siis Trallataoolistele sotsidest põhulõugadele Aga saatest niipalju, et kuigi Tralla üritas oma sotsialistlikku loosungit "RAHVUSRIIGID ON OHTLIK DÜSTOOPIA!" vägisi läbi suruda, suutis Mart Helme kultuursuselt ja aususelt rohkem kui mitme pea jaguTrallast üle olla.
e
Ei kiida Tralla´t/ 1. detsember 2018, 13:05
Olgu saatekülaline ükskõik kui ebameeldiv,võõrustaja jäägu vaoshoituks ja säilitagu ametiau.Nüüd langesid mõlemad turueitede tasemele.

u
uhke ülbus veel pealekauba/ 1. detsember 2018, 13:05
Trallallaa, aga ongi ju nii? Tõsi, mis tõsi, õpi pojake inimlikkust, ehk saab Sinust veel asjagi!
m
mäletate/ 1. detsember 2018, 13:02
mis Aunaste ytles. samad valite...midagi ei muutu
n
Nii ja naale/ 1. detsember 2018, 13:01
Jutt jumala õige, selliseid vastutusvõimetuid valijaid on palju. Mõne sotsi valija käest küsid, et kus su mõistus oli kui neid valisid siis saad aimu, mis lumpen eestis ringi hõljub.
a
A/ 1. detsember 2018, 13:01
Olen ka TTV 'Ajurünnakuid' vaadanud -noor saatejuht on väga professionaalne ,meeldiv ja erapooletu
k
kui/ 1. detsember 2018, 13:00
hästi see taksojuht teab....
l
Leian,/ 1. detsember 2018, 13:00
et taksojuht oli oma väljendustes isegi liialt tagasihoidlik!See ajakirjanik ei tohiks üldse ajakirjaniku nime kanda kui ei oska ühte lihtsat usutlust neutraalselt läbi viia ja peab hakkama oma väärastunud seisukohti vägisi peale suruma!
t
TAKSOJUHT / 1. detsember 2018, 12:57
elunäinud inimene -ei saa vastu väita ,vaid nõustuda
m
Matti Valgesoo/ 1. detsember 2018, 12:48
Probleem ei ole suursaadik Martin Helmes, vaid selles seltskonnas kes teda ümbritseb ja teda kompromiteerib.

m
mis siis oli selle saate eesmärk/ 1. detsember 2018, 12:47
saatejuht sisuliselt asetas ennast oponeeriva debateeriva rolli selle asemel et interviueerida inimest ja selgitada välja miks interviueeritav niimoodi mõtleb.KOKKUVÕTLIKULT VÄGA INETU JA ALATU KÄITUMINE SAATEJUHI POOLT
õ
õudne,/ 1. detsember 2018, 12:46
kuidas üks eestlane on teisele söödaks ja vastupidi. No kuidas me saame paremat Eestit ehitada, kui pole olemas üksmeelt. Jube.
e
Ei ole taksojuht/ 1. detsember 2018, 12:43
See jube ülbus ja irve peaks Trallal kaduma. Ah et "Üks taksojuht arvas..." ja see arvamus Tralla arvates on ainuke ja kui juba taksojuht, siis ...
k
küsimus/ 1. detsember 2018, 12:40
tekkib, et kes palkab sellised tegelased saatejuhtideks? Kui keegi varem veel mingi eelarvamusega EKRE-sse suhtus siis peale sellist max kallutatud saadet saab reageerida ainult sotsiaaldemokraat Mikko sõnadega, et saade"ajas oksele" , seda just saatejuhi ülbuse, eneseimetluse ja ebaproffessionaalsuse tõttu ja äratas lugupidamist hr Helme suhtes tema tasakaalukuse, argumenteeritud vastuste tõttu. Igatahes veendumus ikka EKRE-t valida kevadel sai kinnitust!
v
1. detsember 2018, 12:39
Vaatasin seda saadete, hoidku parem kaamera eest eemale. Seda tüüpi saadet ta ei oska kohe kindlasti teha.
r
Rnx/ 1. detsember 2018, 12:35
Eks tõde võib teinekord valus olla ja vabalt võib tulla see ka taksojuhi suust. Eks maailmavaateid ole erinevaid, aga sellist rumalat juttu ajada...ma ei...kallutatud on see värk liiga. Kas ise ei saa aru, et see paistab läbi? Kehvasti lavastatud. Erapooletusest on siin asi valgusaastate kaugusel.
r
RS/ 1. detsember 2018, 12:31
Ja veel.Vaatame, kaua need plussid siin püsivad.Arvan,et mitte kauaks.

s
Sander/ 1. detsember 2018, 12:28
Kui taksomees nii ütles, siis kuula mida sulle targemad ütlevad, diagnoosiga pani ta kümnesse.
v
vaataja / 1. detsember 2018, 12:26
Nauditav oli jägida oma ala professionaalide duelli. Kui kritiseerida, siis alati argumenteeritult, mida meil kohtab päris harva. Intervjueeritavale esitatud küsimused määravad kahekõne ideoloogia ja kusagil on ERR-s punane joon, millest lugupeetud saatejuht peab kinni hoidma . Näiteks episood vägivalla küsimuses ja seda ka Toompeal toimunu kontekstis jättis saatejuhi poolt tõdemuse nagu Mart Helme õigustaks vägivalda, selle asemel et analüüsida miks europoliitik kasutas jõu võtteid mikrofoni haarates, mis oli ajendiks edaspidistele sündmustele.
t
to/ 1. detsember 2018, 12:24
TTV-s oli hiljuti väga heasaade,kus kokku kutsutud vastandlikke arvamusi (rändeleppe kohta) omavad saatekülalised. Saatejuht oli tasemel, ei valinud pooli, ei laskunud vaidlustesse ja ei lasknud ka saatekülalisi nö karvupidi kokku. Kahjuks ei mäleta selle meessaatejuhi nime, aga väga kõrgel professionaalsel tasemel juhitud saade, kujutan ette, milline osatamine ja hukkamõist ja jama oleks tralla juhtimisel sealt välja tulnud. Nüüd aga sai iga televaataja ise otsustada, keda toetab ja kelle jutt ja põhjendused õigemad olid.
p
puuk/ 1. detsember 2018, 12:24
Sulle makstakse selle eest mida sa räägid.
t
Trollot enam eivaata/ 1. detsember 2018, 12:23
aga oledki ...taksojuhil on ju õigus...kust sina trallakene võtsid endale õiguse nii matslikult käituda, kas arvad olevat tõe etalon?...või selgeltnägija? Ärka üles pimedusega löödud pugejas?
k
Kuusik Kaasik/ 1. detsember 2018, 12:22
Ma vaatasin, et Tralla puhkeb nutma, kui Helme oli tal vastustega suuKinni pannud!
r
RS/ 1. detsember 2018, 12:22
Taksojuht arvas ju täiesti õigesti!
m
muie/ 1. detsember 2018, 12:22

n
naine/ 1. detsember 2018, 12:21
Ka Tralla töötas Brüsselis ajakirjanikuna või midagi tähtsamat.
a
A/ 1. detsember 2018, 12:21
Nii üksmeelse rahvaga nagu meil ,kellest enamus on leppe vastu, kodusõda nagu ei tohiks mingi valemiga tulla ,aga äärmussotsidel on oma ' rahva lõhestatuse ' propaga oma plaanid .
a
agga/ 1. detsember 2018, 12:19
tglt võiks intervjueerimist natsa ikka õppida kah. Intervjueerija ei peaks pidevalt teemale ise hinnanguid andma, hukka mõistma v kritiseerima. Hea intervjueerija küsib nutikaid küsimusi ja inimesed oskavad vastustest ise vastaja kohta järeldusi teha. Kui intervjuu tegija kohe algul laseb paista oma ebasümpaatiat saate külalise ja tema ideede kohta, siis pole see ju intervjuu vaid teatud ideede, poliitikate v mille iganes hukkamõist ja nahutaminemeedias.
t
Trilla/ 1. detsember 2018, 12:15
ja kahjuks oli taksojuhil õigus! Aeg on maapeale tagasi tulla ja vaadata ringi, mis toimub.
h
Hei, Eurotralla!/ 1. detsember 2018, 12:09
Vaataksid ehk Brüsseli meeleavaldust? Saad teada, mis sind ees võib oodata. Või sina vingud Mardi üle?
e
Elukutseline Setu/ 1. detsember 2018, 12:08
See on ikka mage lugu kui ERR ajakirjanik ei saa/ei taha saada aru sellest mis on tasakaalustatud ja mis erapoolik suhtumine intervjuueeritavasse. Muidugi võib küsida teravaid/ebamugavaid küsimusi aga kogu asjast ei tohi (juba sissejuhatusest alates) jääda muljet, et ajakirjanik on saatekülalise eos hukka mõistnud. Kui sellest on raske aru saada siis võib küll karjäär ERR-is (mis tervikuna pole just tasakaalustatud suhtumisega) jätkuda aga rahvas ei võta sellist meest tulevikus enam tõsiselt. Õppigu Urmas Oti saadetest kuidas intervjuueeriti inimesi kellega Ott ilmselgelt ühel meelel ei olnud.
r
rahulik kodanik kuubist/ 1. detsember 2018, 12:08
Sattusin juhuslikult seda saadet vaatama, umbes täpselt 3-4st minutist piisas, et tv kinni panna. Väga ebaprofessionaalne saatejuht, öök tuli tema tõblemise peale.
i
Indrek2/ 1. detsember 2018, 12:07
Peab nentima, et taksojuhil oli õigus

e
1. detsember 2018, 12:06
Et siis enamus kommentaare positiivsed, kuigi kommentaare ei loe!? Miks ÕL jälle valetab?
p
prüsseli prügi/ 1. detsember 2018, 12:04
Imelik inimene... tunneb soperdusest rõõmu ja treib sellest veel kiiduavalduse... tellitud ülikonnast tegi mütsi ja otsib kiitust IRW
a
A/ 1. detsember 2018, 12:03
ÕL omapärast 'sõnavabadust ' peaks uurima Kuuuurija
j
Jaan/ 1. detsember 2018, 12:01
Taksojuht arvas ju 100% täpselt.
n
nojahh...sa väga hästi ei oska!
j
jk/ 1. detsember 2018, 11:59
pisut kurb. ERR on rahvusringhääling. saatejuht vöiks olla erapooletu, mitte jagada köiges vähemuse arvamust. kui inimene saab vanemaks, siis möistab et maailma enda näo järgi muutu ei saa. köik endised 20-30 revolutsionäärid ja hipid vaevlevad löpuks ikka reuma ja moahaavade käes kui noorelt surma ei saanud
n
nii ja naa/ 1. detsember 2018, 11:59
tõde on, et tõesti on massiivne osa ekre vaadetega migratsiooni osas nõus, aga kahjuks ei anna nad valimistel ikkagi oma häält ekrele, selles on probleem. inimene on loomult ikkagi optimist, annavad ikka neile suurerakondele, kellele ennegi on andnud, lootes, et no küll läheb paremaks, kahjuks ei lähe, hullemaks läheb. paljud valijad annavad hääle aga ainult selle järgi, et vot see või teine nii ilusti rääkis seal saates. teadvustamata, mis erakonda ta kuulub ja kellele antud hääl tegelikult läheb. see on kurb ja seetõttu ekre valimisi ei võida.
t
Trallallaa/ 1. detsember 2018, 11:56
Eks võõrvõimu teenimine on tasuv. Mis pole kosher (näiteks Gräzini Piiblitõed) keelatakse ära. Muide peameedia võttis Helme "rahvakunsti"vastuse kontekstist välja, jättes esitamata selle eelneva selgituse.

j
Juss/ 1. detsember 2018, 11:56
s
seda et/ 1. detsember 2018, 11:55
kõik positiivsed kommentaarid on tal endal ainult peas. ma olen kuulnud isegi sallijate arvamusi, et see oli ikka liiast ja piinlik. aga hoIopp on ikka enda üle uhke.
n
no/ 1. detsember 2018, 11:54
Tralla on nii kaua Brüsselis vedelenud, et sealt mingit erapooletut saadet ei saanudki tulla...
o
Orav/ 1. detsember 2018, 11:54
Trallal ei maksa olla "maailma naba". Kui ma ei eksi ,on ta reformikas.
h
haha/ 1. detsember 2018, 11:54
hea argument globalistil, et kuna kommentaare ei loe (kuigi ühe taksojuhi oma ikka ju luges), siis ta ei tea, kas oli erapooletu. jajah, hästi erapooletu kohe oli, haha. ja seda ma ei imesta, et teistelt omasugustelt kiita sai, ojasoo sai ka kiita omasugustelt imelise aastapäevafilmikese eest, rahva enamus siiski mõistis hukka, suur osa pidas jäIgiks ja lausa sobimatuks. ega kotkas kotka silma ju noki, vana tõde.
v
vaataja/ 1. detsember 2018, 11:53
Tõesti saate juht on liiga ülbe euronoor
v
Vale/ 1. detsember 2018, 11:53
m
matemaatik/ 1. detsember 2018, 11:51
Taksojuht arvas tõesti väga tagasihoidlikult.

h
h/ 1. detsember 2018, 11:50
Soovitan saatejuhil saade rahulikult ja erapooletult üle vaadata. Oleks palju õppida.
a
A/ 1. detsember 2018, 11:47
Jälk on jälgida jah seda pidevat kustutamist ja pluss-miinustega manipuleerimist Õhtulehe poolt ! Õhtuleht ,kui te olete võtnud omale võimaluse lasta rahval kommenteerida ,siis te olete KOHUSTATUD järgima sõnavabadust ,mitte kasutama siin omatehtud reegleid sõnavabaduse piiramiseks!!! ( ka see kommentaar arvatavasi kustutatakse või manipuleeritakse plusse-miinuseid ,et Trallad saaksid trallitada ja vastu rinda taguda )
v
Vale/ 1. detsember 2018, 11:46
Ei näinud kusagil ühtegi positiivset kommentaari. Ei ole EKRE pooldaja kuid selline labane räuskamine Tralla poolt oli väga madal.
t
tiit/ 1. detsember 2018, 11:43
Täpselt nii oligi. Õela globalistist euronoort (e. saatejuhti) toetas vast umbes kümnendik kommentaariumist.
p
pühavaim/ 1. detsember 2018, 11:38
Jälgisin kommentaare seda saadet käsitlenud artiklile. Kuigi toimus pidev kustutamine, oli siiski absoluutne enamus neist Tralla suhtes negatiivsed. Sama oli ka + ja - suhtumisega. Kahjuks on nüüd nii, et teatud aja järel kustutatakse kõik + ja - -sed. Ilmselt seepärast, et poleks näha massiivset toetust EKRE-le.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee