Eesti uudised

TÕRVATILGAD MEEPOTIS: Omnivaga teele pandud meesaadetised jõuavad kohale lootusetult hilja või katkistena

Liina Hallik, 28. november 2018 10:30

38 KOMMENTAARI

o
omniva pole riigiasutus/ 13. detsember 2018 21:37
vaid riigile kuuluv ja mkm poolt valitsetav äriühing.
j
jaha/ 13. detsember 2018 21:33
kureeriva ministeeriumi kantslerilt võiks ju aru pärida, ja veel ka Tallinna sadama, tee- ja praamihangete, interneti "viimase miili" jpm kohta - aga ametnikutädi otsustas end hoopis riigi-elronis "tõestama" hakata. polegi kelleltki uurida...
v
võtavad omal algatusel ja suunavad paki ümber mujale pakiautomaati, kuna tellitud sihtkoht olla umbe/ 13. detsember 2018 21:27
k
Kalev/ 28. november 2018 22:25
Minul omnivas 6pakki mis eesti sisesed ja pandud teele 15 november,tuleb automaati sisestades ütleb kood vale kätte ei saa ,helistades pool tundi ootel olles keerutavad et tegelevad aga ei midagi,rohkem kindlasti omnivaga tegemist ei taha teha,ennem oli normaalne.
t
Tom/ 28. november 2018 19:52
Minu pakk tšehhist jõudis eile sorteerimiskeskusse kinnitab saatja posti systeem aga ohmniva ei näita midagi peale et on sealt välja saadetud?????Leidsite aja kolimiseks-mõistus!!
n
njah/ 28. november 2018 18:36
Huvitav seoses ümberkolimisega on klientide pakid kadunud.Kas nad jäid vanasse lattu või on nad uues laos ?Aga uues lastakse läbi uued saabunud pakid ja vanad seisavad kusagil konteineritega ja kellelgi pole huvi ka, mis ajast nad seal seisavad.Eesti sisesed pakid on momendil mõtekas saata läbi Itella või DPD. Omniva ise tahab,et kasutatakse pakiautomaate aga ei suuda nendes pakkide ringluskiirust hallata.Panete sinna sisse pakke koguaeg aga kes seda jälgib,et pakid üle 7 päeva sees pole ja tagasi saata.Ja kui pakiautomaadid on täis,siis enamus pakke saab saata postkontoritesse.
e
ee/ 28. november 2018 18:22
vahetavad nime ja kõik on jälle korras.
a
28. november 2018 15:07
Artiklis mainitakse Paidet ja Türit. Ise olen paaril korral Türi pakiautomaadist saanud Zoombooki saadetise, kus üks ümbrik oli ümbriku kinnitusservast lahti kistud ehk eelnevalt avatud. Teisel saadetisel oli ümbrikul sees muljumisauk. Kusagil keegi nuhib klientide pakkide sisus.

p
Pahane klient/ 28. november 2018 15:01
Kogu selle kammajaa peab kokku võtma üheks suureks hagiks Omniva vastu ja siis vaatame kuidas tööle hakatakse ja mitte ainult Omniva firma vaid ka kogu juhtkonna vastu kes pole suutnud ettevõtet korrektselt tööle panna. Kõik teised kullerfirmad suudavad oma tööga ideaalselt hakkama saada aga Omniva mitte.
j
Jagada pooleks/ 28. november 2018 14:57
Riik võiks osa välismaalt tulevaid pakke töötlemiseks ja laiali vedamiseks anda erafirmadel. Kui mahud suurenevad ja Omnivale käib pakkide KORRALIK sorteerimine ülejõu, siis tehaksegi tööd hooletult ja kliendid kaebavad lõhutud asjade üle.
i
Isiklik kodu-pakiautomaat/ 28. november 2018 14:55
Kiire ja tõhus lahendus on oma isiklik kodu-pakiautomaat: https://cleveron.eu/erakliendile/cleveron-201
s
Smart/ 28. november 2018 14:49
Ka seal on omad probleemid!
h
Häbiväärne käitumine/ 28. november 2018 14:47
Möödunud aastal, kui osad postisaadetised välisriikidest hakkasid kaduma, siis sai klienditeenindusest aru päritud. Kuna sealt aeti üsna jaburat juttu, siis sai edasi pöödutud juhtkonna poole. Ka sealt ei tulnud midagi mõistlikku. Selle asemel oskasid nad kliendi e-maili ära blokeerida.
n
Nii juhtubki/ 28. november 2018 14:37
Omniva peab vastutama iga saadetise eest, olgu see tähitud või lihtsaadetis. Ka osades kohtades töötavad vargad. Ka klienditeenindus postkontoris jätab soovida!
n
no/ 28. november 2018 14:35
kui erfirma nii käpardlikult tegutseks, paneks ta uksed juba õige varsti kinni, aga see monopoolne mõisa köis lohiseb veel kaua-kaua...
o
Omniva tase/ 28. november 2018 14:34
Omniva lõhubki klientide saadetisi. Aastaid tagasi ostsin muusika cd palaadi, mille müüja saatis kenasti mullikile turvaümbrikus. Maksikirja sain kätte nii, kus cd karp oli ühest küljest kiludeks ja killud vigastanud ära ka diski, mistõttu polnud lugusid enam võimalik kuulatagi. Kuna tegemist oli lihtmaksikirjaga, siis keeldus Omniva kahjut hüvitamast ja isegi tarbijakaitseametist polnud kasu. Vaat nii vastutustundetu on Omniva! Samas kaugelt Saksamaalt sain cd plaadi, mis oli müüja poolt pandud vaid õhukesse kirjaümbrikkusse ja sellel polnud mingeid vigastusi.

m
mmm/ 28. november 2018 14:19
Kas mõnes poes saab kaupa ka vabanduste eest ? Vabandus on üks mõttetumaid asju üldse, eriti veel mingi ettevõtte töötaja vabandus. Ennem vaikigu, kui vabandagu.
i
imelik/ 28. november 2018 13:52
Paki saatsin välja 23.dal,siiamaani tiirutab ümber Tallinna kullerpunkti????
i
imelik/ 28. november 2018 13:50
Saadetis saabus postiasutusse 28.11.2018 13:34 Tallinna kullerpunkt Saadetis saabus postiasutusse 27.11.2018 13:14 Tallinna kullerpunkt Saadetis on teel järgmisesse postiasutusse 26.11.2018 01:05 Sorteerimiskeskus Saadetis saabus postiasutusse 25.11.2018 22:26 Tallinna kullerpunkt Saadetis saabus postiasutusse 25.11.2018 21:13 Sorteerimiskeskus
m
Minu paki asukoht oli 11 novembrist saadik sorteerimiskeskuses, täna teatati, et pakk on kadunud./ 28. november 2018 13:47
p
Pakisaatja/ 28. november 2018 13:45
Alles esitasin ise pretensiooni Omnivale, kus kõik mullikilesse ja karpidesse pakitud esemed olid killuhunnik. Vähemalt vabandati.
ä
Ärge mulle pakki saatke!/ 28. november 2018 13:14
Ise ka kellelegi ei saada. Parem käin ise poes ja ostan, mida vaja. Uskuge, närvid jäävad terveks!
a
ab/ 28. november 2018 12:55
Oleks tulnud originaal tõrva saata!
h
haha/ 28. november 2018 12:37
ja kogu selle pakkide loopimise, telefoniga lobisemise ja veel trügimise tegi kuller alla 30 sec??? ära aja jama.

t
to 12:00/ 28. november 2018 12:22
riiklikud asutused on sama pekkis nagu riik isegi.
o
 / 28. november 2018 12:12
olles olnud tööl omnivas aastaid ja neid otsuseid mida üleavlt poolt meile anti,ma ei imesta et kõigil nii nihilistlik vaatenurk on ja keegi ei viitsi pakke isegi vaadata enam.Vähemaga rohkem nagu nad rääkisid.
p
Priit/ 28. november 2018 12:04
Olen näinud, kuidas seal tööd tehakse, viibisin teatud põhjustel Omnivas paaril päeval ja nägin, kuidas seal pakke sorteeritakse. esiteks ei vaadata üldse, mis pakiga on tegu, vaadatakse ainult suurust, selle järgi sorteeritakse kõigepealt. See näeb välja nii - võetakse üks pakk ja vaadatakse suurus, seejärel visatakse vastavasse kärusse kus on teatud suurusega pakid, just nimelt, visatakse. Neil pole õrna aimugi, mis on pakis, lihtsalt loobitakse julmalt pakke. Olen ise saanud kätte kortsutatud postreid, mis on autogrammiga ja hinnalised, mittetöötavad kellad, katkise ekraaniga telefonid jms.
m
Mees maalt/ 28. november 2018 12:00
Eesti Posti paki- ja kirjasaatmise süsteem on kaotanud kogu oma Nõukaaegse usaldusväärsuse. Hinnad on tõusnud kümneid kordi kuid teenused järjest halvenevad. Kuidas riiklikes asutustes selline korralagedus kasvada saab?
n
Nora/ 28. november 2018 11:58
Olen sarnast asja näinud isegi. Kuller saabus automaadi juurde avas kaubiku ukse ja kõik pakid vedelesid lihtsalt põrandal laiali. Kas tõesti on see pakkide ettevaatlik käsitlemine. Ei ole siis mingeid kaste või korve milles neid sõiduajal ja automaadi täitmise ajal hoida?
s
Sama siin/ 28. november 2018 11:43
Ma pole 18.ndal novembril Tallinnas teele pandud pakki tänaseni samas linnas kätte saanud, aadressi muuta ei saa, ise järgi minna ei saa.
o
Omniva peaks olema/ 28. november 2018 11:38
postiteenuse osutaja, kuid ei suuda pakkiautomaategi hallata
a
Ats/ 28. november 2018 11:27
Omal oli ka pakk,millel nooled peal külili pandud, kaader ika päris kehv,itellaga pole kunagi sellist jama olnud

a
Ats/ 28. november 2018 11:27
Omal oli ka pakk,millel nooled peal külili pandud, kaader ika päris kehv,itellaga pole kunagi sellist jama olnud
h
Ha ha/ 28. november 2018 11:16
Hull Omniva tampimine käib, eesmärgiga näidata kui halb peremees ikka riik on. Varsti tulevad artiklid kuidas Omnivaga seotud probleemid lahenevad imeväel kui see meie erakonnaga seotud ettevōtjatele erastada. Tegelikult limpsivad keelt paljud selle pakiäri tulu peale. Samas aitab see pidada üleval kahjumlikku tavapostiteenust. See tahetakse riigi kukile jätta, pakiteenus aga endale saada.
c
CCC/ 28. november 2018 11:09
Omniva palgad on vist nii madalad, et ei saa paremaid töötajaid, muuga ei oska asja selgitada. Kord läksin pakki välja võtma, mind trügis automaadi juurest lausa küünarnukkidega vehkides minema kuller, kes asus automaati täitma. Selle asemel, et lasta mul pakk välja võtta (millele oleks kulunud ehk 30 sekundit), hakkas tema seal ette trügides oma pakkidega jahmerdama. Loopis neid päris korralikult sinnasamasse asfaldile hunnikusse ja siis hakkas automaati panema. Kukkus vahepeal veel telefoniga lobisema, millele kulus veelgi aega. No mida sellisest kaadrist tahta.
e
Emma/ 28. november 2018 11:00
s
see ju tavaline asi. / 28. november 2018 10:59
Kui tellid välismaalt, saabub pakk eestisse alla nädala, eestis sorteeritakse ja sorteeritakse seda veel kaks nädalat. nii on.
u
Urr/ 28. november 2018 10:58
Riigiasutustel asjad lonkavadki.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee