Seisukoht

Seisukoht | Ma ei taha olla eestlane EKRE Eestis

Silja Ratt, reporter, 26. november 2018, 19:36

420 KOMMENTAARI

n
noh/ 5. detsember 2018, 16:00
Õige tähelepanek!!! Narkotesti ju tarandile ei tehtud ja vanakurat ise teab, mis narkots seal Brüsselis kõige minevam kaup on
n
Noh/ 5. detsember 2018, 15:43
Aga haiseb sotsi järele ja sina väidad, et pole sots???
n
Noh/ 5. detsember 2018, 15:41
Aga siseminister on sots ja omad joodikud saavad alati tunnistuse, kus kirjas 0 joove
n
noh/ 5. detsember 2018, 15:35
Aga sotsidel on ju kodu igas ilmanurgas ja kohustust olla eestlane ei pea selleks üldse olema. Võib elada näiteks Nigeerias ja rahvuseks võib valida näiteks alzeeria-roti auväärse nimetuse
t
T.H./ 5. detsember 2018, 10:57
Esimese Eesti müüsid sotsid ka maha!
v
Vastupidi! Peale seda intsidenti saime me väga, väga palju toetajaid juurde! / 5. detsember 2018, 10:55
l
LauluisaAlo / 4. detsember 2018, 03:30
Laulvast revolutsioonist oleme siis nüüdseks juba millegi selliseni jõudnud me Eesti isamaalistesse lauludesse suhtumisel! Kujuta ette, milline jubeduse tipp artikli autori arvates:"Kõige krooniks astus lavale keegi kitarriga mees, kes hakkas laulma „Eestlane olen ja eestlaseks jään”. !
k
K.p./ 3. detsember 2018, 05:02
Ma ei taha elada iialgi sotside Eestis kes on kõige reetlikum partei Eestis

e
ELAGU EKRE/ 2. detsember 2018, 16:45
t
to kõik/ 2. detsember 2018, 02:42
Su pagulased ei lähe iial tööle, ammugi mitte põllule, kus füüsiliselt raske töö.
v
vahet märkad/ 2. detsember 2018, 01:00
Üks asi on, kui diktaatorite rõhumisest meeleheitel rahvas astub rõhuja vastu välja, teine asi on, kui pooltõdede ja hämaga manipuleeritakse rahvas vihkama ja vihkamise manipuleerimine on eriti käpas teatud maade eritenistustel! Aga kelle, vihkamise stimuleerimise, know how`d EKRE kasuab, ei oska öelda, eks aeg näitab. Ekre pani endale ise jala taha ja prantsatas sihverplaadiga otse porisse.
k
Kilplane aga ikkagi EESTLANE/ 1. detsember 2018, 22:47
Ära põe, ega sinus eriti palju EESTLUST paistagi.
a
ats/ 1. detsember 2018, 21:42
kahjuks poliitikute eesti on väga hea eesti ja elab maksumaksjate seljas nagu puuk aga lihtsad inimesed on madalamaks kui muru tallatud selle nn eliidi poolt,sellest ka see vaenulikkus selliste tarandite vastu,rahvas su valis sinna brüsselisse ja rahvas annab sulle jalaga kui vaja,sa oled rahva teener
j
juss/ 1. detsember 2018, 21:35
tarand oli arvatavalt joobes ja koperdas ise käpuli ja see hoop tagumikku oli väga lahja,oleks vaja palju tugevamat,et mõistus peest pähe läheks
p
Pole probleemi/ 1. detsember 2018, 21:05
eesti saab ära jagada piirkondadeks,kus valitsevad ,ekred ja kus valitsevad sotsid ja teised,nagu tulevikus tekivad piirkonnad,kus eesti seadused ei kehti,vaid saria seadused,nagu Rootsis ja mujal euroopas.Ka Obama ütles,et tuleviku euroopas tekivad uued riigid ja uued rahvad.
r
RENE/ 1. detsember 2018, 18:36
Selleks et näidata oma suhtumist antud teemasse, teen ettepaneku liituda erekonnaga EKRE ja kõikkidel järgnevatel valimistel kinnitada seda ka oma häältega. Tervitades.

l
lõpuks keegi julges öelda/ 1. detsember 2018, 17:48
kuuluvadki sossi kriminaalist isale, kes lasi pojukesel sellise riigivaenuliku seaduse teha
t
t/ 1. detsember 2018, 17:21
p
Pärnu/ 1. detsember 2018, 16:15
Kas Tarand käitub nagu Europarlamendi saadik? Europarlament võtku Tarand sellise käitumise eest vastutusele. Keegi niisama ju ei hakanud tarandit kiusama.
m
Mina/ 1. detsember 2018, 15:01
seevastu tahan just elada EKRE eestis,kus on kohta ka isamaale,vabaerakonnale ja vist ka reformile!Sotsidele pole minu silmis kohta üldse samal maakeral,kus ma elan!
k
1. detsember 2018, 14:27
Kas olete masohistid, et teile meeldib sotside mänituste saatel elada? Miks ma ei imesta, kui selgub, et läti alkokauplused, milles te odavaid sisseoste tegemas käite, kuuluvad osaliselt ossidele ja tegelikud kasusaajad on ossid?
H
./ 1. detsember 2018, 14:23
Hetkeks mõtles Liisa kontori evakueerimise peale. Lärm oli kõva. Kella seitsmeks oli olukord rahunenud. Meedia ei ole meeleavaldust uudistes piisavalt edastanud, sest kui ta jagas tehtud videosid somes, siis osa belglasi imestas, mis on juhtunud. -Aga kõik mida nägin oli pöörane ja räägib sellest, kui vihased on kodanikud.
E
./ 1. detsember 2018, 14:23
Euroopa Liidu Eudy peasekretär Liisa rääkis, et meeleavaldajad tulid kohale kell 10 hommikul ja siis oli veel rahulik. Eudy peakontor asetseb Brüsseli suurima tänava Rue De La Loilla, Arts-Loi metroopeatuse lähedal. Peaministri kabinetini on umbes 450 meetrit. Pealelõunat kella kahe paiku meeleavaldajad süütasid politseiauto suure leegiga põlema Eudy kontori ees.
M
./ 1. detsember 2018, 14:21
Meeleavaldus algas uudisteagentuuri Reuters teatel rahulikult. See muutus vägivaldseks, kui MASKIDES ja KAPUUTSIDEGA riietunud meeleavaldajad üritasid lõhkuda meeleavaldust valvanud politseirivi. Politsei veekahurite ja pisargaasiga meeleavaldajad laiali.. Meeleavaldajaid oli umbes 500. Kella viieks õhtul oli meeleavaldus vaibunud ja suletud metrood avati liikluseks Nad protesteerisid samuti kütusehinna tõusu vastu. -Elektri ja vee hind tõuseb. Maksame 21%maksu toidu eest, see on vale. Teenin 1200 eurot kuus. Iga kuu pean kalkuleerima, et kuu lõpus jatkuks raha osta riisi, rääkis Vrt Newsile

I
./ 1. detsember 2018, 14:19
Iltalehtis eile kell 20:38 on artikkel ja video: Mielenosoitus muuttui rajuksi mellakaksi Brysselissä-Suomalainen Liisa: "Kaikki mitä näin, oli hurjaa" Politseiauto põletati reedel Brüsseli kesklinnas. Kollastes vestides meeleavaldajad sulgesid reedel Brüsselis tänavaid ja tunneleid kesklinna lähedal. Lisaks nad loopisid muuhulgas ilutulestiku rakette ja kive Belgia PEAMINISTRI kabineti suunas, lisaks meeleavaldajad lõhkusid politseiauto. Meeleavaldus algas uudisteagentuuri Reuters teatel rahulikult.
E
./ 1. detsember 2018, 14:16
Eile oli Brüsseli kesklinnas meeleavaldus ja põletati politseiautot. Meedias pole sõnagi.
M
./ 1. detsember 2018, 14:13
Miks ma ei imesta, kui pärast selgub, et ka Läti poed,mkus eestlased odavat alkoholi ja muud kaupa ostmas käivad, kuuluvad osaliselt Ossinovkile?
i
ise olete venelaseks integreerunud / 1. detsember 2018, 14:01
ja arvate, et eestlased tahavad venelasi eestlaseks integreerida? Eestlased ei taha venelasi eestlaseks integreerida, sest eestlased tahavad ise eestlasteks jääda. Küll ootavad eestlased, et venelased eesti keele ära ´õpiksid. Internatsionalist olete, kes rahvusi segada tahab.
k
küsime/ 1. detsember 2018, 13:35
Tahaksin Helme perelt tösiselt küsida,kuidas on meie väikses riigis vöimalik normaalseks pidada,et papa ise,naine,poeg ja mitu lähedast sugulast on pandud nimekirja ette ja teised nagu polegi keegi selles erakonnas
i
imestame/ 1. detsember 2018, 13:32
Saarte rahvas imestab, kuidas Läänemaa ja saarte demokraatlikult valitud valimiste esinumbrile anti jalaga tagumikku ja esinumbriks pandi esimehe naine :).
a
aus ekre/ 1. detsember 2018, 13:30
Kuidas Läänemaa ja saarte demokraatlikult valitud valimiste esinumbrile anti jalaga tagumikku ja esinumbriks pandi esimehe naine :).
p
parem muki/ 1. detsember 2018, 13:28
Aga mida asja oli kohalikel antifašistidel ehk antifadel Saksa järgi tulla parempoolsete demonstratsioonile provotseerima. Tallinna politsei oleks pidand kõikide jõududega neid kahte vastandit eraldama, aga siin lasti antifad püünele ja oma agendat karjuma, ei imesta et veidi räsiti, vanas euroopas antakse nii et veri lendab aga siin haletsetakse vasakpoolseid et nad võõrale peole tulid ja kohe vastast ründama. See et meil ajakirjanikud on ka suhtekorralduse koolituse ülikoolis saanud ei peaks neist vasakpoolsete propagandiste tegema, või on Lauristini koolitus nii vägev et sotsialisti muudab

k
kuidas ei ohusta,/ 1. detsember 2018, 13:23
kui plakatitel olid ülespoodud riigijuhid?
j
järelikult/ 1. detsember 2018, 13:21
ei taha lastetoetuste tõusu, tahad eestlaste väljasuremist.
h
huvitav küll,/ 1. detsember 2018, 13:17
aga islamiriikides käisid Eesti sõdurid küll neid tap...
e
enne teda/ 1. detsember 2018, 13:14
oli ju mitu vihast ahvi, Tarand vähemalt naeratas.
p
piisas sellest,/ 1. detsember 2018, 13:12
et ekre esimees ei mõistnud seda hukka, järelikult kiitis takka, teised ekre juhtviguurid ka rõõmustasid ja kiitsid.
k
kui kõik/ 1. detsember 2018, 13:10
emigreeruvad, siis on vaja pagulasi, kes mõisapõllul orjaks.
k
kas tõesti/ 1. detsember 2018, 13:08
ainult need 300 on eesti rahvas?
i
isegi eestlased/ 1. detsember 2018, 13:05
põgenesid refide Eestist, ei taha need murjamid siia vaesesse natsiriiki.

l
lõpeta/ 1. detsember 2018, 13:03
putinlik vale, politsei tegi kindlaks, et Tarand oli kaine.
k
kui oleks/ 1. detsember 2018, 13:01
täielik totalitarism, siis ekrelased sõna ei saaks ja vägivallale üleskutsumise eest istuksid ammu kongis.
t
tahad siis/ 1. detsember 2018, 12:57
et eestlasi hakatakse peksma ja üles pooma? Esimees ise ei mõistnud seda hukka.
k
kas / 1. detsember 2018, 12:56
siis ainult 300 ongi veel eestlasi alles?
e
ekre juhid/ 1. detsember 2018, 12:55
ässitasid rahvast riigipöördele, mis on Putinile kasulik.
a
ah nii,/ 1. detsember 2018, 12:53
isegi ekre liikmed ei tulnud miitingule :). Kas oli siis nagu neljakümnendal, kui vene sõduritele pandi kaltsud selga ja aeti miitingule?
h
Helmed/ 1. detsember 2018, 12:51
ässitasid üles ja pärast kiitsid takka.
ü
Üllatunu/ 1. detsember 2018, 12:50
Tahaksin elada Eestis, kus inimesed on üksteise suhtes hoolivad, lugupidavad. Siiani teadsin või arvasin teadvat, et konfliktid meie inimeste vahel (eeskätt eestlased ja ülejäänud) on kasulik Kremlile. Nüüd näen, et EKRE-le. Kas siis EKRE on Kremli käepikendus?

n
no kui/ 1. detsember 2018, 12:50
Eesti on ainsana poolt, mis on küll lausvale, siis ei juhtu ju midagi.
m
mille poolest/ 1. detsember 2018, 12:48
jalgadega maaslamaja peks ja ülespoomine on sõjast etem?
i
ise lausvaletad/ 1. detsember 2018, 12:47
mikrofon oli statiivil, mitte kellegi käes, kust seda oleks saanud rebida.
p
putinlikule valetajale/ 1. detsember 2018, 12:45
ma küll ei näinud kuskil seda küsimist.
m
Matsid jäävad matsideks/ 1. detsember 2018, 12:44
"Meil ON juba kolmandik võõrrahvast olemas,keda siiani ei suuda integreerida." See väljend näitabki suhtumist, kuidas siinseid venelasi püütakse integreerida: silme ette tekib pilt, kuidas venelane on pikali surutud ja eestlased hoiavad ta käsi-jalgu kinni ning karjuvad: "Integreeru, raisk!" Kui mina oleks siinne venelane, siis ma ka ei tahaks integreeruda. Eestlased kujutavad ette, et venelased peaksid üldse kogu aeg põlvili ringi käima, endale tuhka pähe raputama ja anuma: "Võtke mind eestlaseks, palun!" Reaalsustaju on täitsa kadund selle rahvuslusega.
k
kus sa-le/ 1. detsember 2018, 12:43
praegu pole ekre veel võimul .
k
kas/ 1. detsember 2018, 12:42
ekre Eestis polegi siis demokraatiat ja sõnavabadust, ise nad ju kutsusid rahva sinna?
k
küüditamine/ 1. detsember 2018, 12:38
on tühiasi, võrreldes võllatõmbamisega.

k
kuule lapsed.../ 1. detsember 2018, 12:30
lõpeta putinliku vale levitamine, Tarand ei kuulu ühtegi erakonda.
v
vaata/ 1. detsember 2018, 12:26
videosid, seal ongi tõendid.
t
tirtsule/ 1. detsember 2018, 12:24
aga ekre esimees kiitis selle vägivalla heaks, ka plakatitel poodud riigijuhid.
e
ekre troll/ 1. detsember 2018, 12:23
loomulikult usume, mitteuskumine on keelatud, muidu visatakse erakonnast välja.
r
Reedale/ 1. detsember 2018, 12:20
mulle ka meeldis, kuidas Läänemaa ja saarte demokraatlikult valitud valimiste esinumbrile anti jalaga tagumikku ja esinumbriks pandi esimehe naine :).
a
ajakirjaniku kuritegelikkus?/ 1. detsember 2018, 12:17
Vägivald ja selle õigustamine ekre esimehe poolt, samuti riigijuhtide ülespoomine plakatitel ei ole kuritegelik?
m
mis sotside/ 1. detsember 2018, 12:15
Tarand ei kuulu ühtegi erakonda, järelikult ekre levitab jälle putinlikke valeuudiseid.
r
Reedale/ 1. detsember 2018, 12:14
Kes neid üles ässitas ja iga erakond vastutab oma pooldajate tegude eest, ka korra eest oma miitingul, mitte ei kiida seda veel pärast .

k
kas te/ 1. detsember 2018, 12:09
pole märganud, et üks inimene võib kõik need plussid panna või miinused. Taastagu parem vana süsteem.
a
arvad tõesti,/ 1. detsember 2018, 12:07
kui ekre vastased kõik üles poodud, siis jääb Eesti vabaks ja suudate oma väikese kambaga riiki üleval pidada?
j
ja jah/ 1. detsember 2018, 12:06
miks siis ekrelaste kommentaare on 99,99%, moe pärast jäetakse paar vastast kommentaari ka, teised kustutatakse? Õige, ekre häälekandjat ei pea ostma.
n
need/ 1. detsember 2018, 12:03
m
muidugi/ 1. detsember 2018, 12:01
on õudne, kui eestlasi näidatakse natsidena.
i
ise valetad/ 1. detsember 2018, 12:00
nagu Putin õpetas, mikrofon oli statiivil, mitte kellegi käes, järelikult ei saanud käest rabada.
k
Karinile,/ 1. detsember 2018, 11:59
kas jalaga peksjad on siis tolerastid?
k
küssale/ 1. detsember 2018, 11:57
Martin luges isegi nimed ette, kellel tahaks pead maha võtta, plakatitel rippusid võllas Eesti riigijuhid jne.

r
Reet, / 1. detsember 2018, 11:55
osta ajud! Isegi eestlased põgenevad siit vaesest natsiriigist, samuti ka üle poolte pagulaste juba põgenenud.
e
ekre häälekandja/ 1. detsember 2018, 11:52
k
kas enam/ 1. detsember 2018, 11:49
ei tohi naeratada ka ekrelaste arvates, kuna ise kogu aeg tigedad?
u
Urmas/ 1. detsember 2018, 11:47
Ma sattusin hiljuti sündmuse pealtnägijaks, kus poes olevad neegrid: mees, naine ja laps nõudsid ülbelt räusates klienditeenindajatelt luba poe laoruumi läbiotsimiseks, sest väidetavalt varastati nende kott ära ja kahtlustavad, et kott on poe laoruumis! Muidugi kutsuti neile politsei! Milleks meile sellist saasta kes hakkavad Eesti maksumaksjate kulul elama!?
e
eestlased/ 1. detsember 2018, 11:01
aga meie tahame olla AINULT REFORMI EESTIS!
j
just nii/ 1. detsember 2018, 10:59
Kõik endised kommunistid igatsevad vanu aegu tagasi, kui sai psühhoterapeut kaasmaalaste kallal tarvitada ning neid Siberisse küüditada. Sama käib ka helmede kohta.
o
oleks vaid mõistust/ 1. detsember 2018, 10:58
No ei oska nad asju ajada! Oleks võtnud Tarakanil ühe käega munadest ja teisega juuksetutist ja välja nagu kõrtsi uksest! Ei mingeid järellaineid. Ei kaebeid.
m
Mina / 1. detsember 2018, 10:56
Pole olnud EKRE valija. Kui lähemal elaksin, oleksil ka sinna läinud, sest ei poolda rändeleppele alla kirjutamist.

r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:45
to 01:47 : Sinu unistus ei täitu. Ekre reiting vaid tõuseb.
a
am/ 1. detsember 2018, 10:45
44 aastat elasin sotsalistlikus Eestis ja rohkem nagu ei tahaks.Tahan elada EKRE Eestis.
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:43
to Ekre alandas ise oma reitingut: kes see "EKRE" siis kakles? See kes jalalabaga müksu andis huligaanitsevale Tarandile, pole isegi Ekre liige mitte.Nii et ära tegele valetamisega! Selle sündmusega seoses Ekre reiting vaid tõusis!
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:43
to Ekre alandas ise oma reitingut: kes see "EKRE" siis kakles? See kes jalalabaga müksu andis huligaanitsevale Tarandile, pole isegi Ekre liige mitte.Nii et ära tegele valetamisega! Selle sündmusega seoses Ekre reiting vaid tõusis!
p
Pipi/ 1. detsember 2018, 10:42
Vähemus dikteerib enamusele mis on normaalne...
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:38
to Nõus: Jaan Kruusvall on öelnud ühes mõttekillus - "Mina,kes ma tahan headusega maailma üle seista, pean vastu astuma kurjaga, et mind ära ei tallataks". Nii on ka Eesti ja hingelt eestlastega. Meil ON juba kolmandik võõrrahvast olemas,keda siiani ei suuda integreerida. Lasta seda juurde voolata on ilmselge eestluse enesetapp. Mõnedel on raske nii lihtsast asjast aga aru saada. Aga eks olegi ilmas inimesi, kellele pole tähtis tema rahvus, kodumaa, ajalugu, kultuur. Tema "tõde" on vaid rikkalik ninaesine ja mugav äraolemine "valitud" juhtide näpunäidete järgi.
a
AIN/ 1. detsember 2018, 10:31
Tundub,et selle Tarandi hullu tembu pärast hakkab eesti rahvas kahte leeri jagunema. kes kiidab ja kes laidab teda. poliitika eriti ei huvita,kuid pigem hääletan EKRE poolt.Hulle ja takkajärgi halisejaid on poliitikas niigi. Videos kyll mingit verd näha polnud, miks pidi siis kätt sidumas käima. Kerjab vaid haletsust. Vilets vennike.
a
AIN/ 1. detsember 2018, 10:31
Tundub,et selle Tarandi hullu tembu pärast hakkab eesti rahvas kahte leeri jagunema. kes kiidab ja kes laidab teda. poliitika eriti ei huvita,kuid pigem hääletan EKRE poolt.Hulle ja takkajärgi halisejaid on poliitikas niigi. Videos kyll mingit verd näha polnud, miks pidi siis kätt sidumas käima. Kerjab vaid haletsust. Vilets vennike.

r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:30
pluss-miinus-le: ajaleht taotleb rahva enamuse arvamuse kinnimätsimist. See on nüüd euroopalik "sõnavabadus" ja "demokraatia".
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:27
Mina ei osta enam Õhtulehte kuna seal on ilmselget valet külvavaid ajakirjanikke. See tähendab, et ka ajaleht on kallutatud. Varem vahel ostsingi ÕL-i, nüüd jääb see igatahes ära. Soovitan ka teistel ausust ja õiglust hindavatel kodanikel nii teha.
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:23
Radistile: Ma ei usu, et Silja Ratt väga laialdaselt "lugupeetud" on. Kui siis oma tööandja ja sotside- reformi poolt.
k
küssa/ 1. detsember 2018, 10:21
Keda peskti jalaga ja tõmmati võlla?
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:19
to hiid: Ja lastele toovad hea ja turvalise elu siia saabuvad moslemi- ja Aafrika pagulased? :) Või järjest suurenev slaavlaste kogukond?
r
Reet/ 1. detsember 2018, 10:16
rasvaliidu jäänused-le: oled lihtlabane mudaloopija. Mida head on teinud sotsid, reformarid? Loodad nende ridades sooja kohta saada ja siis kasutad ise labast turusõimu! EKRE reiting kasvab sinusugustest mudaloopijatest hoolimata!
s
Silja Ratt/ 1. detsember 2018, 10:12
Kui palju sulle maksti selle valeliku artikli eest? Häbi, häbi!!!
t
tõsi on/ 1. detsember 2018, 09:46
EKREt valib teine Eesti . Valivad need kelledele ei meeldi tänaste valitsejate suuresõnalisus ja vale vandumised. Täna toimunu on teema sarjast "suuri sõnameistreid", ja ei midagi rahva heaks. Rahvast isegi ei viitsita enam kuulata.Riigieelarvet jagatakse juba valimistepõhiselt.Kunagine rahvapartei Keskerakond on tänaseks muutunud reformierakonna klooniks selle sõna halvimas mõttes.

a
asi pole ekres/ 1. detsember 2018, 09:43
asi on nn. seaduslikus varastamises mis rahva kallal toime pannakse poliitikute ja ärimeeste poolt.
m
mina tahan / 1. detsember 2018, 09:35
l
lugeja/ 1. detsember 2018, 09:25
See on ajakirjaniku poolt tahtlik valeinfo levitamine, mis on lausa kuritegelik!
e
Eesti Nokkija/ 1. detsember 2018, 09:22
...kui sai psühhoterrorit...
h
hiid/ 1. detsember 2018, 09:21
No ei usu,et oled hiiuvana,isegi saarlane astus ekrest tagasi,mis siis veel hiidlastest,nemad mölemad saared tahavad rahu ja lastele head ja turvalist elu
e
Eesti Nokkija/ 1. detsember 2018, 09:21
Kõik endised kommunistid igatsevad vanu aegu tagasi, kui sai psühhoterapeut kaasmaalaste kallal tarvitada ning neid Siberisse küüditada. Sama käib antud loo autori kohta.
a
Aga/ 1. detsember 2018, 09:10
Mina ei taha elada sellises Eestis, kus ajakirjanik edastab lausvalet! Silja Ratt, kas teil häbi ei ole? Mis mõtet on teie kirjutisel kui igaüks nägi videost, mis sel päeval TEGELIKULT toimus. Indrek Tarandi võidukas irvitus ütleb rohkem kui 1000 sõna. Tema provokatsioon õnnestus rohkem kui ta isegi arvata oskas. Pärast läks vennike TV-sse halisema ja veel Brüsselisse ka kaebama, püüdes endast märtrit kujutada. Öeldakse, et musta pesu väljapool kodu ei pesta. Aga Tarandil pole mehisust ega midagi. Lugupidamist see vennike ei vääri!
e
Ei vali kunagi EKREt sest pole päris eestlane.../ 1. detsember 2018, 08:52

a
Ajakirjanikul/ 1. detsember 2018, 08:24
Õhtulehe ajakirjanik nüüd näitas ära, kes nad on ja miks enamus artiklid ongi Ekre vastased :DD Kuigi see on ammu teada, et kollane ajakirjanus Ekret kogu aeg tümitab, aga nüüd mask langes avalikult. Mina jälle ei taha Eestis elada, kus on VÕIMUL SOTSID
t
to hiiuvana/ 1. detsember 2018, 07:56
iga endast lugupidav eestlane valib EKRE! Peaks ka kõige pestumale ajule kohale jõudma, mida vanad valitsused rahvaga teinud on.
h
hiiuvana/ 1. detsember 2018, 07:48
Kui enne veel olin kahevahel kas valida sotsid või ekre, siis nüüd kindlasti valin EKRE
k
Kas Ratt/ 1. detsember 2018, 07:29
Brüsseli uudiseid ka vaatab? Praegu käib seal meeleavaldus, millisest eestlased, ka Ratt, peaksid eeskuju võtma. Ratt! Vot selline näeb välja üks leebe meeleavaldus!
m
mhh/ 1. detsember 2018, 07:27
See seisukoht oli nii lühike ja nii mitte midagi ütlev. kõlab rohkem kinnimakstud seisukohana aga see ei üllata mind.
m
mh/ 1. detsember 2018, 07:01
Mis asi see "mitte ekre Eesti" siis autori arvates on kus ta elada tahaks? See kus sotsidel lastakse seal kus süda lustib piiramatult lällata?
k
kuule, Ratt/ 1. detsember 2018, 03:04
Miks mõnitad eestlasi ja eestlust ? Või sinus tekitavad eestimeelsed inimesed vastikust ????????????? Kes sa ise rahvuselt oled ? Aga ütle ausalt. Või kirjutad sellist absurdi, sest tööandja käskis ? Kui sa kasvõi natukene hoolid eestlusest, oleksid keeldunud kirjutamast.
k
Karin/ 1. detsember 2018, 02:20
Olen Tarandi agressiivsusest ja labasest käitumisest shokeeritud. Miks tolerastid üldse nii agressiivsed ja sõjakad on ?

r
Radist/ 1. detsember 2018, 02:19
"Tungiti kallale piketil sõnavõtnule... Raevunud meeleavaldajad jagasid jalahoope... EKRE on läinud vihaõhutava äärmuspoliitikaga kaugele... piketil sõna saanud EKRE poliitikute väljaütlemised tekitasid vastikust... kõige krooniks hakkas üks mees laulma 'Eestlane olen ja eestlaseks jään'. " (Silja Ratt, ÕL 26.11.2018 19:36) . Lugupeetud Silja Ratt! Loomulikult võib iga ajakirjanik avaldada oma isiklikku seisukohta isegi toimetuses, kus ise töötab. Vaba maa, vaba eneseväljendus! Kuni see ühtib muidugi tööandja seisukohaga. Aga kas te olete seda tehes ajakirjanik või oma vihkamise väljavalaja?
k
kuule, seltsimees Ratt/ 1. detsember 2018, 01:57
Kõik on ju videos näha, kuidas Tarandi tormab võidurõõmsalt lavale, kiskudes nahhaalselt mikrofoni Helme käest, mispeale Helme rahumeelselt kohe taandus. Sina kirjutad ju lausvalet, räägid silmaga nähtava musta valgeks. Miks sa seda teed, seltsimees Ratt, miks ? Kas tõesti ainult raha pärast ? Uskumatu.
K
.../ 1. detsember 2018, 01:27
Kõige krooniks astus lavale keegi kitarriga mees, kes hakkas laulma „Eestlane olen ja eestlaseks jään”- ja see õudus riivas sotside kõrvu nii hirmsasti, et veri lausa voolas.
t
Tõnu Lääts/ 1. detsember 2018, 01:19
Hale ja mage,EKRE t on muidugi põhjust karta,kuid pigem evolutsioon kui revolutsioon.
z
zet/ 1. detsember 2018, 00:25
Kui tal prillid oleks õige koha peal olnud, siis oleks ta ka rahvast näinud.
l
Lollitatud lapsed / 1. detsember 2018, 00:10
Noor reporter peaks rohkem peeglisse vaatama ja kas või vinnidest enda näos lahti saama .
r
RE/ 1. detsember 2018, 00:09
Mida te modereerite, kas minu kommentaari või selle oma, kes kirjutas kommentaari pealkirja all "EKRE kuvand: viha ja vägivald"?
r
Re/ 30. november 2018, 23:54
Miks sa siis siin laulad oma laulu ja veel valel viisil? Mine laia maailma, sinna , kus elavad need, kellede pärast kogu see lärm siin käib. Mine ja kommenteeri ning ära risusta oma vihkamise ja inetustega eestimaiseid ajalehti.Pole tarvis teha seda kihutustööd ega süüdistada inimesi, kes pole teiega ühel meelel.

A
./ 30. november 2018, 23:54
Artikli kirjutajal oleks hea EMOTSIOONITULT vaadata kuupäevaliselt ja kellaajaliselt EKRE kõnekoosoleku kohta avaldatud artiklid, ETV saated , presidendi ja peaministri avaldused, Europarlamendis tehtud ettekande arutelu ja selle kajastust(Delfi teatas hukkamõistust eestlastele) ja siis mõtelda, et kui somes levib miski kiiresti, siis ametiasutustes on 30 päeva reageerimiskiirus ja ajalehti trükitakse trükikojas.
p
Punasotsid meenutavad meile 1939.aastat....räuskamas olid siis Kadriorus, nüüd ronivad brüsselist / 30. november 2018, 23:32
Sotsidel ainult üks lakei siia pandud robotit mängima. Ja EKRE toetus kasvab
p
PUNAsotsidest eestlaste hävitajad juba platsis trellidega ähvardamas..../ 30. november 2018, 23:30
20.30 küüditama ei tahagi hakata? IRW.....ole ikka ehtne kingissepp ja vares barbarus. Sellised 20:30 on juba lastelegi ohtlikuks muutumas. Politsei peaks selle 20:30 üles otsima
i
Inimene/ 30. november 2018, 23:30
Ega sina saagid vist!Sest meil on kõrini valetamisest vassimisest demagoogitsemisest mis on aasta kümmnetega eesti poliitikasse imbunud.
l
Lastetuba neil taranditel....hahaaa/ 30. november 2018, 23:28
Punasotside jõuetu hüsteeria ainult tõstab EKRE toetust. Punabande on oma toetuse ossinovski juhtimisel põhja viinud. IRW....siis saadeti tarand sinna kakerdama. Välisministeeriumist jooma pärast lahti lastud. Küll tarandi papake saab uhke olla....IRW
a
Aplaus/ 30. november 2018, 23:26
Kuule TÕDE...kirjuta ühte ja sama veel mitmeid kordi....siis saad viktor kingissepa nimelise preemia taranditelt ja pilvretelt ja ossiponskitelt
k
Karin/ 30. november 2018, 23:25
Mind ehmatavad hoopis müüdavad ajakirjanikud. Helme peaks seltsimees Rati kohtusse andma teadliku VALEINFO kirjutamise eest. Ratt, kas sul südametunnistus üldse on olemas ? Miks sellist valet kirjutad ? Väga inetu.
k
Küll saab siin sovetibande üle irvitada/ 30. november 2018, 23:24
19:21 jaoks ongi kõik "kuda ja sjadu tam i maja rodina" ..."omalt maalt" ....IRW

l
Lapsed ka irvitavad juba sotside üle/ 30. november 2018, 23:23
See sotsike lasti ju koguni välisministeeriumist joomise pärast lahti....eks siis need kingakesed kipuvad teineteise taha jääma.....sotsidel ju see viinaralli nii omane....ossinovskiga eesotsas suutsid riigile miljonikahjud tekitada.
i
IRW/ 30. november 2018, 23:21
21:47 tel pole ju juuri ega kodumaad olemas....eestlased on leplikud ja lasevad neil ikka Eestis elada. Ära muretse,21:47.
n
Naer saalis/ 30. november 2018, 23:20
Huvitavm kuidas siin need punasotsid ikka ennast eestlaste nimedega esindavad....ehtsad viktorid ju....kingissepa suguvõsast
m
Meenutus ja võrdlus/ 30. november 2018, 23:15
Mulle meeldib kui labaselt need sotside lakeid siin ennast väljendavad. Nagu ehtsad anveldid ja kingissepad ja need 1939.aastal Kadriorus räusanud punased
p
Publik lausa irvitab viktor kingisseppade üle/ 30. november 2018, 23:13
22:00 ...hahaaaa....palgalised punasotsid ei saa õhtul ka puhkust
t
To tegelik pale/ 30. november 2018, 23:12
p
Publik irvitab laialt/ 30. november 2018, 23:10
Modereeririge terviseks....sotside juhtnööride järgi ikka hoolega
m
30. november 2018, 23:07
Ma olen mures Eesti pärast ja minu hääl läheb nüüd EKRE-le

t
to ei ole 21.47/ 30. november 2018, 23:06
Kui sulle eestlus ikka nii vastukarva ja multikulti armas, siis miks sa ei lähe sinna elama, kus sulle hingelähedane, Nigeeria, Maroko, Ameerika jne. Kohti küllaga, kus sul mõnus elada.
k
Kus sa / normaalsed eestlased 17:40/ siis praegu elad?/ 30. november 2018, 23:00
Mida sa siis välja pakud? Kõik EKRE pooldajad kuklalasuga ellimineerida või loomavagunitega riigist välja saata? EKRE pooldajad elavad siin oma kodumaal Eestis ja nad ei kao siit kuhugi, nuta või naera. See on ainult aja küsimus , millal EKRE võimule saab ja libedikel kraanid kinni keerab, milleks on ka juba aeg. Sest sellist vihkamist ja ülbust, mida sotsidest õhkab, ei ole inimesed ammu tundnud.
p
pojad/ 30. november 2018, 22:50
palvetage vaba maa Eesti meie kodu on pühamaa maarjale antud lubadus. Aus maa aga ärge lubage solki lasta meie maale. Püha maa. https://imgur.com/a/ojfthwv
p
pluss miinus/ 30. november 2018, 22:50
Ja ikka ma ei saa aru mida taotleb leht plusside ja miinuste võltsimisega?
v
Võltsuuringud/ 30. november 2018, 22:47
Ja sina usud seda uuringut? Sellise uuringu tõesus on =0. Kui vaatad neid galluoeid, mis Postimees ise on aegade jooksul teinud oma digilehes, siis need erineva nn uuringutest kardinaalselt e teisisõnu need on tellitud muusika ja maksjad on teada.
s
see on alles tõesti lahe eesti./ 30. november 2018, 22:38
sotsialistlikus eestis saab eestlast mainida, vaid siis kui pätti teeb, muudel juhtudel on see natsi värk.
v
Võiks ka silmad lahti hoida!/ 30. november 2018, 22:33
Ei maksa valeinformatsiooni jagada. Kas ka tead va troll, et peale seda tarandi jooksu on selle nädala jooksul EKRE nimekiri on suurenenud enam kui 50 inimese võrra!
k
Khm/ 30. november 2018, 22:29
EKRE ise ongi ainuke teisitimõtleja hetkel. Kõik teised parteid lähevad vaikselt peavooluga kaasa. Globaliseerumine.... Ha-ha.

s
Sündmus oleks kulgenud plaanitult, kui esineja uhkus oleks käivitanud ülbuse./ 30. november 2018, 22:00
Kuigi oodatud sündmus jäi saabumata, ei takistanud see Tarandil kriminaalsüüdistust esitada ja meedial kiirkorras EKREt ründavaid artikleid avaldada alehtedes, presidendil sõna võtta ürituse organiseerinud poliitiku vastutuse kohta, Europarlamendis arutada küsimust jne. Kuna sündmused EKRE REGISTREERITUD kõnekoosolekul ei kulgenus stsenaariumi kohaselt ainult seetõttu, et esineja, keda Tarans ründas, eelistas teise põse ette pöörata peale seda, kui teda juba ühele põsele oli löödud, siis joonistubki välja ETTEKAVATSETUD RÜNNAK EKRE VASTU.
e
ei ole/ 30. november 2018, 21:47
ekre toetaja, ja siis ei võigi enam Eestis elada?
t
tirts/ 30. november 2018, 21:34
tegelik pale-le: Kas keegi suvaline inimene piketil on kohe EKRE? Imelik arusaam. Selline algeline lahmimine näitab,et kardad väga EKRE võitu valimistel. Oled sots, kesik, reformar?
h
https://www.captiongenerator.com/1192202/Kaljulaid-saab-teada-Tarandi-ebannestumisest/ 30. november 2018, 21:34
Kõik oli ootevalmis: siseminister astus tagasi, sest ta oleks läinud ajalukku kui geneetiline eestlasi represseriv ultravasakpoolne sotialist, kommunist ja kohe oli olemas sellele kohale sobiv kandidaat, polnud aega otsidagi, sest ei saanud ju siseminister tunnistajana EKRE kõnekoosolekult puududa. Ettevalmistatud olukord libises käest, kui esineja ei käitunud vastavalt stsenaariumile, ehk teiste sõnadega ei võidelnud mikrofoni pärast, loovutades selle ründajale.
i
inimene/ 30. november 2018, 21:29
ma ei taha olla eestlane sotsialistlikus eestis
K
./ 30. november 2018, 21:19
Kohal viibinuna ei olnud ühestki sotsist näha nende nägudel hirmu, sest tegelikuses oodati midagi muud. Kui sotside palgalised provokaatorid oma ülessandega toime ei tulnud, siis saadeti tulle sm.tarand, kelle häbiväärset käitumist võib näha kõikidelt videotelt ja mille mustast valgeks rääkimisega ei ole kokku hoitud raha, aega ega trükimusta!!!
E
./ 30. november 2018, 21:18
Eelnevalt koostatud süüdistuskokkuvõte oleks sisaldanud Tarandi ründe alla sattunud esineja kõikki varasemaid väljaütlemisi alates mustadest ustest kuni peade veeremiseni, mis sotsidest õigusorganites töötanud juristide alusel kvalifitseerunuks fasismiks, rassismiksm natsionalismiks jne. ning esitanuks taotluse erakond KEELUSTADA. Keegi, iseloomustas olukorda selliselt: Järgmise sammuna sotside provokatiivne käitumine EKRE meeleavaldusel, kui kogu sotside fraktsioon ja juhtkond koos vastselt ametisse astunud siseministriga platsil viibisid ja ilmselgelt midagi ootasid.
m
Mees/ 30. november 2018, 21:17
Sirje Ratt, ajakirjaniku asi on infot edastada mitte oma isiklikku rumalust levitada.

v
Vagurate l********e aeg saab läbi./ 30. november 2018, 21:15
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/urmas-reitelmann-harrassotsid-tundsid-hirmu-pididki-tundma-sest-vagurate-lammaste-aeg-on-labi/
s
seisukohavõtjale/ 30. november 2018, 21:08
Mina elaksin ekre-Eestis hea meelega ja see oleks normaalse eestlase elu!
K
./ 30. november 2018, 21:04
Kui esineja, keda Tarand esinemise ajal ründas, oleks teinud ühegi liugutuse enese kaitseks, et mikrofoni mitte käest ära anda, siis oleks täna menetluses kriminaalasi EKRE seaduslikul kõnekoosolekul Tarandi poolt rünnatud esineja suhtes. Ainuke võimalu sellel ründe alla sattunud esinejal Tarandi poolt provotseeritud olukorras kriminaalasjast pääseda oli mikrofon loovutada ründajale, et teda ei saaks süüdistada enesekaitsepiiride ületamises.
./ 30. november 2018, 21:03
Ainuke võimalu sellel ründe alla sattunud esinejal Tarandi poolt provotseeritud olukorras kriminaalasjast pääseda oli mikrofon loovutada ründajale, et teda ei saaks süüdistada enesekaitsepiiride ületamises. Tegemist oli tüüpilise olukorraga, kus kõige parem kaitse, kui sind vastu ühte põske on löödud, keerata teine põsk ette, rahvas tajus olukorda ja premeeris ründajat.
T
./ 30. november 2018, 21:01
Tarandi käitumine oli provokatiivne ja eesmärgiga EKRE registreeritud kõnekoosolekul esile kutsuda etteteatamata esinemissooviga ründe käigus rünnatava impulssiivse käitumisega enesekaitse piiride ületamine. Kui esineja, keda Tarand esinemise ajal ründas, oleks teinud ühegi liugutuse enese kaitseks, et mikrofoni mitte käest ära anda, siis oleks täna menetluses kriminaalasi EKRE seaduslikul kõnekoosolekul Tarandi poolt rünnatud esineja suhtes. Ainuke võimalu sellel ründe alla sattunud esinejal Tarandi poolt provotseeritud olukorras kriminaalasjast pääseda oli mikrofon loovutada ründajale, e
t
to arvan/ 30. november 2018, 20:58
valin EKRE teised ainult keeravad selle riigi mülkasse
k
Kahju, kui keegi ei taha eestlane olla. Aga ega ei peagi. Maailm on avatud, mine kuhu tahes./ 30. november 2018, 20:57
Lakekrants ja laamendaja on nüüd siis "ohvrilamba "rolli seatud? Sotside alatuste arsenal on lõputu. Sisutühjast, isa nime nautivast tegelasest on tehtud rahvuskangelane, keda maailma mustad jõud tümitavad. Kallis rahvas, kas te ise ka aru saate, kui rumalad te olete? Haridus (eestlased pidavat selle näitaja poolest maailmas suht kõrgel kohal olema) ja haritus (sellega on meil suuri raskusi, sest iseseisva mõtlemise oskusega on väga halvasti) on eestlaste puhul peaaegu üksteist välistavad näitajad. Kurb.
d
DasMan/ 30. november 2018, 20:35
Huvitav miks Saarso siis EKRE poolt palus hääletada peale erakonnast lahkumist?

s
suu kinni pooletoobine/ 30. november 2018, 20:33
v
Väimela pommimees/ 30. november 2018, 20:28
Leian imestusega selle autori nime pealkirja alt. Imestusega sellepärast, et Siljal ei ole häbi sellise loo eest ja julgeb oma nime näidata. Kus on tõendid selle kohta, et tarandile tungiti kallale? tarand väikse tähega, sest mul puudub sotside ja selliste vastu austus, kes tulevad teiste omandist oma egoga üle sõitma. Silja võiks kohe siit Eestist esimesena karup.... tõmmata ja mitte tühjade kätega, võiks Räpinast läbi hüpata ja sealt ühe sotsnoore peale korjata ja Eestist temaga võimalikult kaugele tuba võtta!
a
alc/ 30. november 2018, 20:02
to ekre kuvand. ja kes oled sina? sootu, rahvusetu, autu, moraalitu, näotu roosa töllerdav ollus
t
tirts/ 30. november 2018, 19:57
Eks nii mõnigi enne on peavoolumeedia ajupesu tõttu kartma löönud. Selliseid edasi-tagasi hüppajaid polegi vaja.
t
to Leo/ 30. november 2018, 19:11
Nii rumal komm ei saa olla mehe oma. Palgalise kommentaatori kirjutatud raudselt.
m
mats/ 30. november 2018, 19:09
ära häma, populistid on kesikud, sotsid ja tarand - neid tõesti kardetakse. kui sotsid lubavad et teevad eestile head ja korraldavad siis alkoralli - vähe ei tule hirm peale!!!
m
mõistev/ 30. november 2018, 19:07
Hea XXX, kuidas nii ? Aga Tarand ju ütles Toompea platsil , et tema siin rahvast ei näe !
m
mats/ 30. november 2018, 19:04
artikkel valetab. ei kostitatud jalahoopidega. artikkel on seega halvustav lööja suhtes ja loob valet muljet tarandist kui suurest kannatajast kes ise selle enda provotseeritud mikrofonijamale järgnenud tõuklemise peale vaid irvitas ja läks siis edvistamiseks ennast sidemetesse mässima ja interviuusid jagama.

s
siiras/ 30. november 2018, 19:00
Kui eurosaadik nii kangesti tahtis seal rahva ees esineda oleks ta vähimagi arusaamatuse raasuta võinud ennast teise platsi otsa sisse seada ja rääkinud seal oma suu puhtaks. Keegi poleks teda seal takistanud.
t
tirts/ 30. november 2018, 19:00
ehmunule: europarlamendi liikmed on looduskaitse all :)
t
to Sirje 09.06/ 30. november 2018, 18:58
Kui Eestimaa sulle kallis, miks siis selle kalli maa multikultile maha müüd ? Vassid ainult, sa palgaline kommentaator.
p
pole kindel/ 30. november 2018, 18:57
see saadik ilmselt uskus, et kokkutulnud rahvas tema käitumisest ära ehmub ja ei suuda samaväärselt vastata.
e
ehmunu/ 30. november 2018, 18:52
hakkab hirm kui Tarandi käitumist hakatakse Eestis eeskujuks tooma.
t
to 17. 34/ 30. november 2018, 18:51
l
lugeja/ 30. november 2018, 18:26
to eagles of... Nende mõttelaad on - siiani pole seda juhtunud, ju siis ei juhtugi. Nagu linnukesed oksal või siis lumehelbekesed.
n
Nestor/ 30. november 2018, 18:25
Soe ja suur punane käepigistus sotsidele nende 100 nda. aastapäeva puhul

l
lugeja/ 30. november 2018, 18:23
to 17:34 Kas sina kirjutad käsu korras või vabatahtlikult?
t
tilulilu/ 30. november 2018, 18:22
to normaalsed eestlased: No muidugi on parem elada moslemite ja aafriklaste Eestis :)
u
Uskumatu/ 30. november 2018, 18:00
Misaja ? Ootamatult tungiti kallale ??? Tarand ju ise seda käiski nurumas ,mis ta sai. Õnnelik irve näos ,et provokatsioon oli korda läinud.
n
ns/ 30. november 2018, 17:48
Objektiiv kirjutab oma juhtkirjas: Politsei otsus mitte algatada Tarandi puhul menetlust häbistab kogu õigussüsteemi."
j
Jaanus/ 30. november 2018, 17:47
Aga mis ta ronis sinna see ei olnud ju sotside pikett. Oleks olnud vastupidine seis siis oleks keegi teine peksa saanud. Tarandi sktsiad langesid tugevalt. See on minu arvamus.
n
normaalsed eestlased/ 30. november 2018, 17:40
- Me ei taha mitte iialgi ekre Eestis elada!
z
z/ 30. november 2018, 17:16
Need on ju SOTSID kes seal inetusi kirjutavad (provotseerivad)
z
z/ 30. november 2018, 17:15
Need on ju SOTSID kes seal inetusi kirjutavad (provotseerivad)

l
lugeja/ 30. november 2018, 17:15
appi-le: Tarandi-sugune on poliitikas tänu sellele samale rahvale. Oli naljamees ja protestija, aga Brüsselis on muutunud roomavaks lakeiks. Kelle leiba sööd, selle laulu laulad! Lihtne.
l
lugeja/ 30. november 2018, 17:10
to 16:51 Tuleb välja, et eurovolinik Tarand on võrdsem kui teised.
e
eagles of death metal/ 30. november 2018, 17:09
Sotside pooldajad tahavad tuua uut kultuuri Eestimaale, Kas pole mitte tore, kui pead pidu kuskil siseruumides, ja terroristid tulevad lasevad kõik maha? või siis kuidas oleks jääda rekka alla? ..inimesed ikka üldse ei suuda mõelda nii kaugele.. kas tõesti on nii ohmud inimesed, et ei saa aru, et meid hävitatakse.
x
xxx/ 30. november 2018, 17:08
Muuseas vaadates videot küsiti kohalolevatelt kodanikelt kas nad soovivad anda sõna Tarandile.Vastus oli eitav.Paistab et Tarand ei austa demokraatriat ja rahva tahet.
v
Väga illustreeriv pilt/ 30. november 2018, 17:08
Purjakil täht kaamerate ees tsirkust tegemas. Kõva on nõutu, EKRE mehed paluvad mikker tagasi anda aga staar võimutseb, sest teab, et kohe annab ta kõneainet, mis randeleppe jätab üldse tähelepanuta.
x
xxxxx/ 30. november 2018, 16:58
Videot vaadates tundus et mehike oli purjus või laksu all.Muidugi politsei ei tuvastanud midagi.Seega küsimus,kas Tarand on vaimselt terve?
t
to Jah/ 30. november 2018, 16:57
k
kuule, Silja Ratt/ 30. november 2018, 16:51
Kas tead , mis tähendab ausus, südametunnistus ? Miks kirjutad LAUSVALET ? Videolt selgelt näha, kuidas seltsimees Tarand tuli lavale ja kiskus esineja käest mikrofoni. Uskumatult labane käitumine Tanrandi poolt, kas see ongi uus normaalsus ?

j
Jyrska/ 30. november 2018, 16:41
p
Pipi/ 30. november 2018, 16:36
Hakkas jah mind ka sõimama, koos Jaanus Marrandiga
m
marks/ 30. november 2018, 16:33
Tarand käitus ebaviisakalt , seega pean juhtunut õigeks.
t
to Rein 20.24/ 30. november 2018, 16:32
Palgaline, sa tahad ju ikka päris sõda. Muidu sa ei ihkaks meile agressiivseid mur.jameid kaugelt maalt.
t
to Sirje 09.06/ 30. november 2018, 16:25
Sa oled ilmselgelt eestlasi vihkav palgaline kommentaator. Mina tahan elöada eestlaste Eestis. Sina koli oma armastud Süüriasse või Somaaliasse.
m
mõttetu tola/ 30. november 2018, 16:05
e
esiteks/ 30. november 2018, 15:55
Väga inetu ja alatu Tarandist minna teise üritusele vahele segama ja provotseerima ? Mingi viisakas ja taktitunne võiks olla, mis kahjuks Tarandil puudub. Kelleks ta ennast üleüldse peab ? Meeletu ülbus ja suurusehullustus. Üks ääretult ebameeldiv tegelane.
r
Roosi/ 30. november 2018, 15:52
Kui kõrgelt siis inimene haritud peab olema,et Teiega vestlusse asuda ja enda maailmanägemust selgitada?

a
appi/ 30. november 2018, 15:51
Seltsimees Tarand läks ju meelega provotseerima. Kuidas ometi Tarandi-sugused eestlaste vaenulikud isikud üleüldse poliitikas olla saavad ? Ennekuulmatu.
r
Roosi/ 30. november 2018, 15:47
ÜRO on soovituslik organisatsioon? Kõik riigid kes aga selle ÜRO raamlepingu vastu on on rumalad ja nende eksperdid ei saa asjadest õigesti aru,Ainult Eestis on sotsid ja Keskerakond targad.Nemad olid ainsana poolt. Ka nii?
m
miks te selle vana loo/ 30. november 2018, 15:38
uuesti esilehele tõstsite???
m
Mina Uraanilt/ 30. november 2018, 15:33
arvan nii , et meie poliitikute kultuur , õigemini kultuuritus on algusest peale lubamatult madal - olematu. Riigikogu liikmed kampsunites , väljaütlemised erinevates saadetes , viha ja sallimatus. No , mida nüüd imestada ??? Kui on õigus sõnavabadusele ja enesemääramisele , siis võiks lõpetada selle "teema" arutelu. Tulge mõistusele ja elage oma elu ning lahendage asi valimiskastide juures ära.
r
Roosi/ 30. november 2018, 15:31
Ei saa võrrelda Tarandi tagumiku ründamist Toompea ründamisega.Mõte kuulub Sven Kivisildnikule.
k
30. november 2018, 15:27
m
Mida tähendab "EKRE Eesti"?/ 30. november 2018, 15:12
Silja Ratt, see artikli autor oli vist kõrval ja nägi, kuidas eurosaadikut meeletult peksti. Kui oleks suvaline kalakas trüginud püünele räuskama, poleks vist probleemi olnud. Pole olemas ei EKRE ega muu erakonna Eestit, Ekres paistab olevat 8649 liiget, platsil olid tavalised inimesed - see polnud erakonna koosolek! https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikmete_nimekiri?id=&source=&lang=est&ark=80040344&qs=0 -
m
Mida tähendab "EKRE Eesti"?/ 30. november 2018, 15:11
Silja Ratt, see artikli autor oli vist kõrval ja nägi, kuidas eurosaadikut meeletult peksti. Kui oleks suvaline kalakas trüginud püünele räuskama, poleks vist probleemi olnud. Pole olemas ei EKRE ega muu erakonna Eestit, Ekres paistab olevat 8649 liiget, platsil olid tavalised inimesed - see polnud erakonna koosolek! https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikmete_nimekiri?id=&source=&lang=est&ark=80040344&qs=0 -

m
Mida tähendab "EKRE Eesti"?/ 30. november 2018, 15:11
Silja Ratt, see artikli autor oli vist kõrval ja nägi, kuidas eurosaadikut meeletult peksti. Kui oleks suvaline kalakas trüginud püünele räuskama, poleks vist probleemi olnud. Pole olemas ei EKRE ega muu erakonna Eestit, Ekres paistab olevat 8649 liiget, platsil olid tavalised inimesed - see polnud erakonna koosolek! https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikmete_nimekiri?id=&source=&lang=est&ark=80040344&qs=0 -
m
Mida tähendab "EKRE Eesti"?/ 30. november 2018, 15:10
Silja Ratt, see artikli autor oli vist kõrval ja nägi, kuidas eurosaadikut meeletult peksti. Kui oleks suvaline kalakas trüginud püünele räuskama, poleks vist probleemi olnud. Pole olemas ei EKRE ega muu erakonna Eestit, Ekres paistab olevat 8649 liiget, platsil olid tavalised inimesed - see polnud erakonna koosolek! https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikmete_nimekiri?id=&source=&lang=est&ark=80040344&qs=0 -
a
asd/ 30. november 2018, 15:09
Tundub, et õhtuleht on kuidagi väga venemeelseks läinud
v
30. november 2018, 14:58
u
urmas/ 30. november 2018, 14:50
EKRE korraldas piketi vöi miitingu.Tarand läks vägisi skandaali töstma ja provotseerima.Kes kelle ees süüdi on?
n
Nimi/ 30. november 2018, 14:46
Häbistas tõesti. Ja läks Brüsseli kaebama ka. Pole mees ega asi.
n
Nimi/ 30. november 2018, 14:45
Häbistas tõesti. Ja läks Brüsseli kaebama ka. Pole mees ega asi.
h
30. november 2018, 14:45
Häbistas tõesti. Ja läks Brüsseli kaebama ka. Pole mees ega asi.

j
jaans/ 30. november 2018, 14:43
kas kordub 84 aastat tagasine olnu?
m
Maali/ 30. november 2018, 14:42
Vakra on null! Et miskit möistlikku öelda ,hakkas ta söimama !
h
Huvitav!?/ 30. november 2018, 14:42
Täna hommikul oli veel lehes Mart Helme intervjuu. Sain veel korra kommenteerida ja vähem kui tunniga, oli see kadunud. Tarandit aga nämmutatakse mitu korda päevas. Miks, ajakirjanikud?
n
Nime saate teada tahte korral nagunii/ 30. november 2018, 14:41
Silja Ratt! Miks jätsite mainimata, et tarand alandas rahvast väljendiga, et kas need kolmsada ongi rahvas? Milleks midagi niivõrd ebaõiget kirjutada?
m
Maalt/ 30. november 2018, 14:39
Vaadake EKRE sõprade klubi teemalehte, sealt saate näha milline sõim seal käib ja saate teada, kes see lihtrahvas on, kes EKRET toetavad.
n
No / 30. november 2018, 14:37
Indrek Tarand on ennast täielikult kompromiteerinud, nii poliitikuna kui inimesena. Kas tõesti selline ülbitsev lärmaja on väärt Eestit Euroopa Liidus esindama? Ta tuleks tagasi kutsuda!
t
to naine/ 30. november 2018, 14:36
Minagi ei pidanud miskiks ühtegi Eesti poliitikut. Nüüd aga olen veendunud, et minu hääle saab kindlalt EKRE. Just, nad ju pole veel valitsenud. Teised kõik aga on ennast väga pahast küljest näidanud. Ei meenugi midagi head.
k
kuidas ei ole/ 30. november 2018, 14:29
Kas sa siis ei polegi kuulnud ütlst , et ka üks sõdur on lahinguväljal tegija. Kuna täna käib maailmas karm võitlus ellujäämise nimel , siis Tarand on teinud kõik selleks , et tema saaks ise turvaliselt, jõukalt ja muretult pikki aastaid elada. Samas pearõhu Ränderaamistiku vastuvõtmisel tegi siiski keskerakond , kes peaaegu täies koosseisus piiramatu sisserände poolt hääletas.

I
naine/ 30. november 2018, 14:26
Inimesed ongi erinevad. Mina ei taha elada reformi,kesk ja eriti sotside Eestis. Oleme kõike nende valitsemisega seonduvat näinud. Nüüd olgu Ekre võimalus!..
i
Imelik/ 30. november 2018, 14:23
Nulitakse plusse ja miinuseid!
k
Kvoot1/ 30. november 2018, 14:12
See intsident on kökimöki aga miks Tarand pole EL-s võidelnud oma kodanike elujärje eest? Ka siis, kui Eestile määrati alguse pagulaste vastuvõtu hiigelkvoot ja keegi seal ei teadnud midagi meie vaesusest!
l
Leopall/ 30. november 2018, 14:02
S.Ratt. Kas te ise ka aru saite, kus koosolekul te seotud silmade ja sotside kõrvaklappides käisite?
j
just/ 30. november 2018, 13:54
Minagi mõtlen, kuidas see Indrek selliseks on kujunenud. Vanemad soliidsed inimesed. Nüüd häbistas kõiki, nii ennast, oma vanemaid kui ka oma erakonda.
j
Jah/ 30. november 2018, 13:47
Ajakirjanikud ja poliitikud eesotsas Tarandi endaga üritavad musta valgeks rääkida, tehes Tarandist lausa märtri. Kuid ärge unustage, videost on kõik näha, mis seal tegelikult juhtus. Midagi ilustada pole lihtsalt võimalik, sest igaüks näeb tegelikult toimunut oma silmaga. Lõpetage ükskord see vassimine!
b
baphomet/ 30. november 2018, 13:46
Ekre- Eesti kohta ei oska öelda, sest seda pole veel olnud. Praegune Eesti aga ja praeguse valitsuse-RK poolt kavandatav tundub aga täielik totalitarism olevat.
t
tibu/ 30. november 2018, 13:42
Sirje. sa võiksid silmad lahti teha ja "unest" üles ärgata...hirmu külvavad siin ju hoopis teised erakonnad(tead isegi kes)

t
tibu/ 30. november 2018, 13:41
Sirje. sa võiksid silmad lahti teha ja "unest" üles ärgata...hirmu külvavad siin ju hoopis teised erakonnad(tead isegi kes)
t
to silja ratt/ 30. november 2018, 13:38
milline vihane lause: vihast võbelev vunts?? ei taha elada, kus on vihased ajakirjanukud.
i
Intrek Tarandi palu vabandust mida saa 27.11.2018 aastal korraldasid! Raekoja platsis, Platvormile/ 30. november 2018, 13:33
Kõige hullem on see et kaebab kohtusse selleks et teda takistati purjuspeaga avaliku korda rikkumas. Mida ta muidugi tegi juba ja sellega ei mingit kohut... et VAIT muidu oled see idamaalane jne jne.
r
Rein/ 30. november 2018, 13:33
Hullem kui lasteaias! Kuhu edasi?Selline siis meie poliitiline eliit!
t
to ajaloohuviline/ 30. november 2018, 13:32
kus on faktid ja tõendusmaterjal?
t
tibu/ 30. november 2018, 13:30
kuule sina ajakirjanik.. sõida õige siit minema või jäta jamade kirjutamine ning rahvusriigi vastane propaganda
v
Vale/ 30. november 2018, 13:17
e
eks/ 30. november 2018, 13:14
ega kõigile ühistransport ei sobigi

v
Väga odav artikkel./ 30. november 2018, 13:07
Tore vaadata kuidas ühest ebaadekvaatselt käituvast räuskajast, kes sündmuste keskel endast röökimist ja laia naeru väljutas, vormitakse vaene ja õnnetu peksmise ohver. Andke aga minna :)))
m
Maio/ 30. november 2018, 12:57
Valimistel kõik EKRE,t valima.
a
AntiMassoon/ 30. november 2018, 12:55
Kui ei taha, siis teine valik on migrantide Eesti? REFide valitsus juba algusaegadel lubas kõik murjamid sisse lasta.
t
Tulevane ERKELANE/ 30. november 2018, 12:55
o
Olen vist vanaks jäänud. 30 on juba vist palju/ 30. november 2018, 12:48
Palun selgita natuke põhjalikumalt lihtsas eesti keeles, milles siis seisneb EKRE äärmus. Või siis sotside äärmus. Ootan huviga vastuseid.
t
.../ 30. november 2018, 12:48
h
Huvitav/ 30. november 2018, 12:35
Kas see ajakirjanik on pime või lihtsalt vaimupime ? On ju mitmest rakursist ülesse võetud et pealetungi alustas ju tarand ja sai vastava palga .
k
kaio/ 30. november 2018, 12:35
Ma ei taha sinusugusega koos elada Eestis ,kes laseb selle hävitada.

k
Kas see ajakirjanik on pime või lihtsalt vaimupime ? See on ku mitmest rakursist üles võetud et peal/ 30. november 2018, 12:33
e
Evald/ 29. november 2018, 18:58
Ei lihtsalt lollid jäävad lollideks, ükskõik mis rahvusest või erakonnast
m
Muretu/ 29. november 2018, 11:02
EKRE vastane kampaania töötab täistuuridel. Nõmme raadios pajatas dr.Viktor, kuidas klaasistunud silmadega hullunud eestlased märatsesid, peksid ja röökisid roppusi. Ta võrdles miitingut pronksiööga. See just on tõeline vihaõhutamine eesti rahva vastu.
n
naine/ 29. november 2018, 00:37
Lillelaps on ja jääb lillelapseks....
n
naer saalist/ 27. november 2018, 20:44
Kas tõesti sotsid on õnnelikud, et neile tõmbas praegu vee peale Tarand oma lällamisega? Ka selline ongi EUROSAADIKU TASE VÕI?
a
aga/ 27. november 2018, 12:32
on ka teine võimalus... mõtle ise!
n
no/ 27. november 2018, 12:30
ja kes oled sina, et mind siit minema saadad???
S
./ 27. november 2018, 12:23
Sul probleem, ei taha olla Eestis, kus elavad sind ja su esivanemaid toitnud, nüüdseks kõrges eas eestlased, oled sots või, kes eutanaasiat vägisi vanuritele kehtestada tahtsid? Me olema vintsked, töölaagrite karastusega, mida teil tööpõlguritest lillekestel pole. Kõik teie mured kaovad kui emigreerute, EKRE teile järele ei tule.

p
Peeter/ 27. november 2018, 12:22
"Raevunud meeleavaldajad tõukasid poliitiku pikali ning jagasid talle jalahoope." See on näide, kuidas tekitatakse VALE"uudiseid"! Keegi seal Tarandile jalahooPE ei jaganud, oli ainult üks väike togimine.
v
Valija/ 27. november 2018, 12:21
veel hullemad on sotsid ja kui sa ei taha elada Eestis ,kus valitsuses on EKRE ,siis kebi kohe minema ,jookse üle Narva jõe ja oled ÕNNERIIGIS
n
Nojah,/ 27. november 2018, 11:55
selleks oleks olnud mõistust tarvis ja olukord oleks olnud lahendatud. Paraku polnud seal sind, mõistus oli kaugel ja rusikas lähedal.
t
Tartust/ 27. november 2018, 10:40
Ära aja segi EKRE juhtpoliitikuid ja lihtrahvast miitingul! Mitte keegi EKRE parlamediliiikmetest NII EI KÄITUNUD. Ära PROVOTSEERI siin, Tarandi käsilane!
a
Aarne/ 27. november 2018, 09:05
Mina ei taha elada sotside Eestis , sest ma ei tea kes on nende peremehed. Müüdav rämps.
n
Naine/ 27. november 2018, 08:53
p
Punaväelane Kalm/ 27. november 2018, 08:51
Ekre võiks natuke muidugi stabiliseerida oma olemist. Muidu varsti mull lõhkeb. Siiani on veel enam vähem. Tarand aga ongi provokaator. Ja kui tegu pidi olema HUUMORIGA....?
m
Mina/ 27. november 2018, 08:40
Propagandat teete, vàga hea.....valin just EKRET!

j
Just/ 27. november 2018, 08:38
Populistilt populistile? Aga mina ei taha olla eestlane riigis kus mingi ahv lavale lastakse ronida ja kohale tulnud rahva maailma vaadet mõnitama hakkab. Igal inimesel on õigus oma arvamusele. Tarand läks seekord üle piiri ja kaotas sellega rahva silmis igasuguse lugupidamise.
p
puhas huumor/ 27. november 2018, 03:11
platsi peal olid puha vanem rahvas, kes saab pinssi, kes eeelpinssi v töövõimetust jne jne. Ma saa aru, kui ettevõtjad oleks sotside vasta a lihtsam rahvas, kelle eest tegelt sotsid väljas, nii lammasteks osutuvad, et lihtsalt ime
k
kui vaadata/ 27. november 2018, 02:57
siis on 50 videot iga nädal mõni mäss aga rahvas on teadlikum kuigi kasu pole
u
uus aeg/ 27. november 2018, 02:45
alatud inimesed ei varja ennast enam
p
purjus/ 27. november 2018, 02:31
peaga räusata on õigem huvitav ikka milliseid saakaleid on rahva hulgas
h
ha ha / 27. november 2018, 00:48
Ei taha siis ei taha! Arvestame sellega. On sul juba uus kodumaa valitud?
k
kuule/ 27. november 2018, 00:15
p
palun mõtle rahulikult ja sügavalt hingates/ 26. november 2018, 23:51
sinu arvamus, millel pole reaalsusega kontakti üsna pikal perioodil esinenud

s
sõbrakäsi/ 26. november 2018, 23:47
jopemehele on lohistamine vist rutiin
s
sini must valge/ 26. november 2018, 23:26
Kui tahame, siis saame ka, me ei lase endid orjastada. Autor pole islamit ihusilmaga näinud, anname naisterahvale andeks. Need on ikka meeste jutud ja otsused. Olen nende keskel elanud. Siia meie isa- isade maale- EI TULE islamisõdalasi (keda millegipärast tuntakse pagulastena).
k
kes mäletab/ 26. november 2018, 22:48
Pantomiim mingil miitingul kõnet pidava Edgar Savisaare selja taga, mille peale kesknoored talle hullusärgi kinkisid. Tulemuseta jäänud katse provotseerida kaklust Rüütli toetusmiitingul 2006. Jamade provotseerimine on Tarandi lemmiktegevus :) Aga mis sellesse tänasesse vahejuhtumisse puutub, siis video on olemas ning valedetektorite jaoks on materjali küll.
v
võta rohud ära!/ 26. november 2018, 22:13
Arvasid, et oled vaimukas? Arva uuesti! Aga eks see ongi jalaga peksjate tase.
j
Jah.../ 26. november 2018, 21:57
...ja Tarand otsis ja sai ja mis sa lugad,et valige sotse.Ei ole vaja ülbikut ja nüüd ohvrit mängida.Ise alustas ja nüüd häda,et sai kolkida.Rahvas ongi veel vaikne,kuigi iga päev sõidetakse meist teerulliga üle.Näis mitu tuhat pagulast siis selle hääletamisega meile jälle saabub.Elagu vaba Eesti ja juhtnöörid Brüsselist.
j
Ja / 26. november 2018, 21:38
Mina ei taha olla sotside eestis.
t
T.Mets/ 26. november 2018, 21:34
No, kui sa ei taha Eestis olla, võiksid vast Brüsselisse kolida
m
Maanus/ 26. november 2018, 21:31
Indrek Tarandi võidurõõmus nägu näitab selgesti, et tema häbematu provokatsioon läks suurepäraselt läbi ja täitis oma eesmärgi - devalveerida kogu üritust ja viia pearõhk olulistelt teemadelt ära ärritatud ja stressis inimeste käitumisele. Ühe emotsiooniga! On ikka lihtne küll. Palju õnne Indrek Tarand!

e
26. november 2018, 20:56
Ekrele oled sa kallis niikaua kuni ta vöimule saab
k
kellest on jutt/ 26. november 2018, 20:25
kas sellest palagani korraldanud eurosaadikust , kellele ei antud võimalust kohale tulnud rahvast mõnitada.
r
Rein./ 26. november 2018, 20:24
Kui EKRE võimule saades oma poliitikat ajama hakkaks siis vaevalt venemaa niisama pealt seda vaataks ja võimalik oleks ka sõda, mida keegi ei sooviks. Mulle meeldib mängida sõda, aga mitte päriselt sõdida.
b
Balti ketis seisnu./ 26. november 2018, 20:11
Pateetiline pealkiri, pole midagi öelda. Aga näiteks mina jällegi ei tahaks tulevikus elada mingis Euroopa Kalifaadis või Eesti Emiraadis. Kus peaks ka araabia keelt valdama ning islami norme ning tavasid täitma. Ega me selleks Öölaulupidi pidanud. Balti ketti ei korraldanud, intereid Toomealt alla ei saatnud, Rahvusraamatukogu talgutel ei töötanud või pihkva dessantlaste eest teletorni ei kaitsnud.
e
26. november 2018, 20:04
ei vôida,vôite unistama jäädagi
k
26. november 2018, 20:02
Kas UN väed pn ka soovituslikud, või on siiski reaalne relvajõud?
l
Leo/ 26. november 2018, 19:46
Lugesin läbi kõik need kommentaarid. Päris häbi hakkas, talupoja tarkust oli küll väga vähe leida. ÜRO on ju soovituslik organisatsioon, otsused võtab vastu siiski iga riigi parlament ja valitsus, arvestades neid soovitusi ja mitte nõustumisel nendest tulenevate tagajärgede eest EKRE näitas kuidas nemad seda asja ajama hakkavad ( jalgadega), nii et tulevased valijad kõige tähtsam mure on see kuidas me suudame valida omale teovõimeline parlament ja valitsus, et hoida oma riiki, vere puhtusest ei ole ei ole küll mõtet rääkida, võib olla vast neil kes on kõige rohkem segatud.
a
arvaja/ 26. november 2018, 19:44
nii, et jälle EESTIMAA maha parseldatud tänase hääletusega - mina tahan EKRET , see ainus erakond, kel on isamaa kallis

1
16:23-le/ 26. november 2018, 19:39
Kuidas ei olnud? Indrekul lausa "oma"riigi rahvusvärvides jope seljas(sinipunavalge)?Võitles, kui lõvi yanakoonlaste ideede eest.
r
Rein Sarv/ 26. november 2018, 19:38
Sotsid toovad vaid maksutõusu ja pagulased!
a
arvaja/ 26. november 2018, 19:34
mina ka ootan, valimised varsti
t
tahan olla eestlane, aga ei taha sotse eestisse. Otsige endale teine riik, reeturid./ 26. november 2018, 19:34
e
ei taha/ 26. november 2018, 19:04
elada brüsseli ja islami juhitavas riigis.
k
k66ts/ 26. november 2018, 19:04
Mina lihtsalt ei jaksa enam ülemaksustatud sotsliberaalide Eestis elada. Eesti kuulub eestlastele, mitte sotsidele. Märtsis kõik muutub ja islamirallile tõmmatakse pidur peale.
v
Võiks ikka teada/ 26. november 2018, 19:02
Vabanda väga, Silja aga mina ei taha elada valesid vorpiva ajakirjanduse Eestis. See rahvas on maa sool ja ütlebki välja tõe, kasvõi sellisel viisil, kui neid ei kuulata. Võiksid siiski ise teada, et presidendi valimiste aegu(Rüütli), peksis seesama Tarand ühte noort meest, kes julges Rüütli poolt olla. Ei ole ühti see maailm nii puhas ja helge ka peksasaanutel endil, et neid märtriteks ülendada.
s
ss/ 26. november 2018, 18:55
Lp Mina. Sinu tekstis oli 10 kirjaviga. Aeg minna põhikooli eesti keelt õppima. kui edaspidigi soovid kommentaare kirjutada.

w
wwwe/ 26. november 2018, 18:54
Tungiti kallale, peksti jne. Jutuks tore küll,aga vaadates videot selgub, et hr ´´peksupoiss´´ ronis lavale ja kiskus mikrofoni kõneleja käest . Helme isegi ei tahtnud kakelda ega lasta end puudutada sellisel j+++l ja kutsus turvamehi sekkuma. Ma ei kujutaa ette olukorda, kus keegi astub sulle poole telefonikõne ajal juurde ja haarab selle enda kätte ning hakkab sinu vestluspartneriga vastu sinu tahet vestlema. Ja ajakirjanik Silja kes selle artikli kokku kirjutas on väga kole vaskapoolne ja see on tema isiklik arvamus sündmustest. Lugege ka tema teisi artikleid
m
ma kurja plaanin, kuid korda saadan head/ 26. november 2018, 18:48
kummitempel on all. eestis oli täna lõbus päev.
r
Ruts/ 26. november 2018, 18:47
ma ikka loen selliseid artikleid, kus nn. "arvamusliidrid" ajavad hülge juttu suust välja, kas lugupeetud reporter nägi seda olukorda oma silmaga, kas ta tegi selgeks mis seal enne juhtus? soppa suus välja ajada oskavad kõik kaasaarvatud vasakpoolsed kes tegelevad samuti populismi ja hirmutamisega. Lihtsal korralikult ajakirjanikult eeldaks enne seisukoha väljatoomist eeltöö tegemist. Hetkel pakun, et lgp Tarand, tuntud provokaator, läks sinna provotseerima ja sai vastavalt olukorrale. Pakun, et ta võis isegi ise libiseda arvestades pildil olevaid teeolusid. Ootan huviga asja arengut.
m
Margus/ 26. november 2018, 18:44
omades paarkümmend hektarit nii metsa, põllu kui elamu alust ja ümbrust maast võin osakest sellest küll nimetada omaks maaks. Kui palju on sinul seda va maad?
m
maamiiz/ 26. november 2018, 18:44
valimistel näeme jah aga sa võid minna oma tõdesi moslemitele jutustama,nad paremad ja rahulikumad kui ekre
m
margus/ 26. november 2018, 18:43
omades paarkümmend hektarit eestimaad võin vähemalt osakest sellest maast nimetada küll omaks maaks.
n
No ei ole.Head teed sul minna./ 26. november 2018, 18:43
Kas sul on peale vihakisa mingeid väiteid ka
n
No nii/ 26. november 2018, 18:42
Ma ei taha olla Reformierakonna Eestis, sest vaesus aina kasvas ja käis ja käib praegugi laimukampaania parimate inimeste suhtes töötulemuste asemel.

l
Lea/ 26. november 2018, 18:39
EKRE meeldis isegi alguses, kuid nüüd enam mitte liiga suurt kisa teevad, aga vähemalt nad ei ohusta kedagi isiklikult. Eks nad on aru saanud et vaikides hääli ei saa.
e
Eestlane sünnist saati ja loodan, et just EKRE EESTI varsti saabki olema./ 26. november 2018, 18:38
r
reku/ 26. november 2018, 18:35
Aga sa võid ju ära minna. Eestlased ei taha olla jälle sotside maailmas, kus kõnnivad burkades inimesed.
m
mm/ 26. november 2018, 18:27
Siit võib loogiliselt järeldada, et need eestlased, kes ei taha olla eestlased, ei olegi seda. Keegi ju vägisi ei sunni. Pigem oleme hädas tegelastega, kes vägisi eestlasteks tehakse, ehkki neil endil pole sest sooja ega külma.
m
Maa Mees/ 26. november 2018, 18:25
Ära muretse, nad tulevad sealt piiri tagant tagasi. Riik alustas ju kampaaniat Talendid koju.
m
Mina/ 26. november 2018, 18:24
Mina aga pean järjepanu lugema mingite postimehe ja õhtulehe reporterite tellimuslugusid mis kirjutavad valet vale otsa. Mis inimene on ennast täis aferist tarant kes jõuga ronib meeleavaldajate tribüünile, kisub koosoleku jughilt mikri ja räuskasb punast propakandat. Kui teda takistada pääti läks ta koos mikrofoniga , ilmse eesmärgiga mikrofon varastada. Edasi toimus aga varga peatamine.
f
FIRMIN0/ 26. november 2018, 18:24
Miks meid üldse peaks huvitama kus sina elada tahad või mitte? Ajakirjanikud on tänapäeval üldjuhul kõige ajupestumad ja klapid-silmade-ees inimesed üldse. Meie ei taha ebaseaduslikult peale surutud immigrantidega ühte riiki jagada ja nii on. Asi ei ole nahavärvis, vaid selles nahhaalses ja kriminaalses rahvusriikide meelega välja suretamises.
p
Pagulane/ 26. november 2018, 18:23
...nii ongi, mina ei tahtnud ka elada sotside ja endiste kommarite juhitud Eestis ja tegin minekut. Elus on ikka nii, et kellele ei meeldi, läheb ära.

m
Margus/ 26. november 2018, 18:19
nõustun täielikult. mõtlen hirmuga kas peaksin mõtlema juba emigreerumisele omalt maalt
s
Sass/ 26. november 2018, 18:16
Esiteks, tarand läks sinna tegema seda mida ta tegi, et juhtuks see, mis juhtus. Ta läks koguma feimi ja seda ta sai, valimistel kulub see ära. Teiseks - õhtuleht ei lase ka eetrisse näiteks minu üleskutset, et vali Postimees, see on palju parem leht! Ja kui ma jõuga ronin Õhtulehe üritusele, haaran mikrofoni ja hakkan käituma nagu tarand käitus, pole välistatud, et läheb ka vägivaldseks.
m
Maa Mees/ 26. november 2018, 18:14
Antud juhul on tegemist valimis propakandaga EKRE vastu, sest sündmust ei analüüsita. Kuna sotsid on põhja kõrbenud, siis ei valita enam võtteid millega pildile pääseda. Esimene ründaja oli ju Tarand, kes ronis provotseerivalt lavale miitingut segama ja rebis jõuga Helmelt mikrofoni, see oli ju rünne Helme vastu ja provokatsioon oli nii lavale ronimine, kui ka esimesena jõu kasutamine ja samuti võõral miitingul jõuga omandatud mikrofoni räuskamine. Selle tulemusena tuli ta ju korrale kutsuda. Ma olen kindel, et tema ära viimise ajal räuskand ja teda jalaga löönu oli provokaator.
v
Vaadake/ 26. november 2018, 18:00
Tarand on ETV-s kell 19 algavas "Ringvaates"
k
K.P./ 26. november 2018, 18:00
i
iseloomulik/ 26. november 2018, 17:57
Kellega EKRE siin oma Eestit hoiab ja ehitab, kui teisitimõtlejatel käsib siis ära kolida? Pensionäride, valge räuskava Eesti mehe ja madala haridusega seltskonnaga? Eestlasi näib teie jaoks ikka palju olema. Millist eestlust te siin hoida plaanite, kui elementaarne emakeele grammatika üle jõu käib? Harimatut? Või seda rusikatega vehkivat Eestit, kelle õigustuseks on "aga tema..."? Kas te selle peale ei tule, et te tegelikult ei ole see rahva enamus, kelleks end peate? Te lihtsalt karjute kõige kõvemini.
q
Qwert/ 26. november 2018, 17:50
Autor on vist 7. klassi füüsika tunnist poppi teinud kui võeti läbi jõu mõistet. Nimelt igale jõule on alati vastujõud. Egas EKRE ka tühjalt kohalt ilmunud. Selleks olid põhjused. Seega, mitte midagi uut siin päikese all.
j
Jüri Jürnas/ 26. november 2018, 17:44
mine tagasi saali ja võta veel mõni rahva vastane seadus vastu...teid nuhtleb ajalugu!Teie alatud teod saavad mustade tähtedega kirjutatud Aja loo lehekülgedele.

m
Mina/ 26. november 2018, 17:43
Mina ka tahan olla Eestis koos EKRE-GA
n
nipist tiri/ 26. november 2018, 17:42
ISE Tarand ju ronis sinna büünele,kes teda sinna kutsus?....sai mis tahtis...nüüd hakatakse EKRE vastu töötama...ainuke,kes sdib rädeleppe vastu!!...PARAS trügijale!!!
t
tom/ 26. november 2018, 17:42
Head teed sulle sinna kus olla tahad.Piirid on lahti.Võibolla sobib rootsi soome või venemaa.
j
Jüri Jürnas/ 26. november 2018, 17:41
kui sa Eesti rahvast pead matsiks,oled selles ise süüdi armas mari-sina oled meid ju siia ilma sünnitanud.
j
Jüri Jürnas/ 26. november 2018, 17:37
kuule,sots-sul pole sedagi...
t
26. november 2018, 17:32
Tarandi provokatsioon läks täie ette, ajakirjanikud haarasid kohe sabast. teadlikult muidugi. Vägivald ei ole kiita, samas ei kuule ajakirjanikke Taand tegevust latmas. Nagu selle loo autor teab täpselt mida teeb: mustab EKRE't kasutades ära Tarandi labast provokatsiooni ja mõne inimese ülereageeringut. Vabandus Ratt, saa käitud samuti halvasti, SAAD SELLEST ARU!
v
Virvele!/ 26. november 2018, 17:22
Kui pidevalt sõidetakse rahva enamuse arvamusest üle siis pole see õiglane??!! Ja lõpmatult vaielda pole mõtet ,aeg on tegutsema hakata.
v
Virvele!/ 26. november 2018, 17:19
Kui pidevalt sõidetakse rahva enamuse arvamusest üle siis pole see õiglane??!! Ja lõpmatult vaielda pole mõtet ,aeg on tegutsema hakata.

m
maxx/ 26. november 2018, 17:18
Elagu EKRE! Kuid mõelgem edasi, selline enamlaste/sotside tegevus loobki rammusa pinnase äärmuslaste tõusuks ja siis on nende kõrval EKRE suisa liberaal.
e
Eestlane/ 26. november 2018, 17:14
Miks ei näe plusse, miinuseid. Kas see on demokraatlik riik? Mis toimub?
a
aga kuidas/ 26. november 2018, 17:00
kus seal sõnavõtt oli ? ja kes talle sõna andis ?
o
Oswald/ 26. november 2018, 16:53
Peksa sai just see kes on ka osaline niisuguste seaduste loomes mida saab igapidi tõlgendada. Niisuguste seaduste loomes mis võimaldab päti õigeks mõista ja kannataja kinni panna.
k
keegi/ 26. november 2018, 16:47
ei olnud seal Tarandile sõna andnud.
p
Postimehe VIDEO/ 26. november 2018, 16:44
Ehk oleks hea vaadata pikem videokajastus kogu üritusest ära? https://poliitika.postimees.ee/6462211/galerii-ja-video-ekre-piketil-runnati-indrek-tarandit '
S
...../ 26. november 2018, 16:41
Sellist " rahvuskala " juttu ei maksa isegi mitte lugeda. Harigu ennast.
k
Kohe/ 26. november 2018, 16:39
transformeerub Jürka Martaks.

m
ma ei taha vegeteerida/ 26. november 2018, 16:32
uusmarksistide globalistide plaanitavas eestis
m
Mees Metsast/ 26. november 2018, 16:30
Rändelepet ei tohiks vastuvõtta sellepärast.et siis hakkavad hordid tulema mitte Aafrikast vaid Narva jõe tagant.
v
viisakas/ 26. november 2018, 16:22
s
26. november 2018, 16:20
See on lihtsalt propagandistlik liialdus. Tõe hetk saabub Tarandile valimiste ajal.
n
26. november 2018, 16:18
Neid ei huvita perspektiivitu vasallriik Eesti ja ei peagi huvitama.
m
Minu nimi on Nipi Tiri/ 26. november 2018, 16:08
Ratt nullib iga natukese aja tagant kommentaarid
t
Tiit/ 26. november 2018, 16:05
elasime ryytlid yle, elasime katkuaja yle, elasime kommunistid yle, elame ka kesikud ja ekre yle.Viva Estonia!
i
istekoht/ 26. november 2018, 15:59
ja mina ei tule enne Eestisse tgasi, kui kartellierakonnad on võimult eemaldatud.

u
Uss/ 26. november 2018, 15:59
Keegi ei loe ega hinda neid kommentaare. Ei tea küll.miks.
m
Mujal on parem kui siin/ 26. november 2018, 15:53
suur osa noori on juba ammu lahkunud ja neid ei huvita mitte mingisugune Eesti ! Kes siin on poliit emagoogia õigused endale ostnud , et enne valimisi kallutada ?
m
26. november 2018, 15:51
k
konsa/ 26. november 2018, 15:44
Seisukoht | Ma ei taha olla eestlane EKRE Eestis .-.-.-.- ma mõtlesin, et tarandil on päikeseprillid pea külge kruvitud aga ei olnudki
k
Keegi/ 26. november 2018, 15:39
Sinu artikli peale küsiks, kas sa video vaatasid? Tarand ise hakkas tüli norima, kahju vaadata kuidas Eesti riik maha müüakse! Rahvale valetamine, “fake tõlge” ÜRO leppest ja seda üritatakse rahvale pähe määrida. Sina kui ajakirjanik kes seisab sõnavabaduse eest oled nõus selle leppega? Teie jaoks on ka seal punkt, kuidas teid välja treenitakse ja õpetatakse teid migrantidest ja pagulastest ainult positiivset kirjutama! Tundub kui pagulased jälle mingi ahistamis või vägistamis maratoni korraldav siis järgneb õhtulehes pealkiri “Pagulased käisid lilli noppimas, issand kui tore! Juba nad sulanduvad ühiskonda”!
e
Ene/ 26. november 2018, 15:39
See oli Eesti eelset protest (mitte AINULTEKRE) meile vastuvõetamatu otsuste pärast, mida meie valitsus vastu rahva tahet tahab läbi suruda ja Tarand rabas mikrofoni reporteri käest, võiks öelda ka vägivaldselt. Mul on häbi sellise valitsuse ja valitsusliikmete pärast, kuhu kuulub ka Tarand. Kõik oli normis, Kuni Tarand sinna lõugama tuli!
l
Lgp. Silja/ 26. november 2018, 15:38
Ma ei taha olla eestlane sellise ajakirjandusega eestis, mis päevast päeva laus-valet korrutab. Kas tõesti mõtlete ,et kõik siin on lollid ja ei saa aru mis toimub ? Tarand ju provotseeris ja alustas seda kõike . Kas selline käitumine on siis ok. Naeruväärne.
p
Parteisõdur/ 26. november 2018, 15:37

a
Aga/ 26. november 2018, 15:36
Aga minule EKRE meeldib, õige asja eest väljas ja paras sellele Tarandile, ärgu toppigu oma nina sinna kuhu pole vaja.
n
Nips/ 26. november 2018, 15:32
Saavad teie omad pukki, hakkavad veelgi nobedamalt rahva vara oma tasku ajama!
r
roigas/ 26. november 2018, 15:30
Vägivallaga alustas ju sots tarand . ..vaadake videot...ta üritas võõrast vara omandada ja kui tuldi seda ära võtma siis kiskus ja tekitas rüseluse.
r
roigas/ 26. november 2018, 15:30
Vägivallaga alustas ju sots tarand . ..vaadake videot...ta üritas võõrast vara omandada ja kui tuldi seda ära võtma siis kiskus ja tekitas rüseluse.
i
Ikka Tarand läks norima, see on ju videolt näha. / 26. november 2018, 15:28
n
no/ 26. november 2018, 15:23
ajakirjanikud seda ei olegi.
n
Nii / 26. november 2018, 15:20
Tarand hakkabki käpukil käima,ei muud
k
26. november 2018, 15:14
Kui ei sobi, siis ela Venemaal või veelgi sobivam koht - Põhja-Korea!

k
Konflikt/ 26. november 2018, 15:13
Parempoolsed ründasid vasakpoolset! Kas ristiusk lubab neil seda teha?
g
Gil/ 26. november 2018, 15:09
Aga keegi pole kusagil maailmas ju ketis, igaühe inimõigus on valida sel maamunal elupaik, mis talle meeldib. Ja kui ära minna nagu ei tahaks, siis võib ju end määratleda näiteks somaallasena või prantslasena või... Ei pea üldse olema ei eestlane ega elama Eestimaal
l
lugeja/ 26. november 2018, 15:09
selline see meie eestlane siis on, sallimatu ja väiklane. teisiti saab ka eestlane olla, nii et elad ise ja austad teisi.
m
.../ 26. november 2018, 15:08
l
Leida Aitale/ 26. november 2018, 14:56
1
14:02-le/ 26. november 2018, 14:55
o
otse teatrist/ 26. november 2018, 14:55
Meid nüüd juba kaks - ka minu arust oli Padar joobes. Egas arad mehed kaine peaga ründa. Nalja kui palju. Elagu EKRE.
a
Anunnaki-le/ 26. november 2018, 14:55
"Mulle teeb Tarandi juhtum nalja...every time." Mulle ei tee, aga kas ta on proovinud lavakasse sisse saada kunagi?

a
Ahto Mosna/ 26. november 2018, 14:53
Ma arvan, et eestlaseks jäämine oli vist taunitav :D Ajakirjandus on tavaliselt ikka reformi pooldaja ju...
j
JUSS/ 26. november 2018, 14:51
Ja mina ei tahaks jällegi olla eestlane pagulaste Eestis. Nimetatagu seda siis kas islamikalifaadiks või Euroopa-emiraadiks. Mina eelistaksin ikkagi rahvuskeelt, rahvuskultuuri, eesti tavasid, kristlikku maailmasuhtumist ning rahvusriiki.
a
Ahto Mosna/ 26. november 2018, 14:48
Mina aga ei taha elada aga Reformi ega mingi muu valitsuse türannia ja terrori all, kus ainult omad võidavad, politsei ja muud asutused täidavad poliitilist tellimust jne. Mul on isiklikud kogemused olemas...
m
miin/ 26. november 2018, 14:47
Eestlased on EKRE valijad, eestlased kes hindavad meie rahvusriiklust ja austavad meie esivanemate ohvreid. Iga eesti keelt rääkiv eestis elav inimene ei ole eestlane meie rahvus on läbi vere, hinge ja esivanemate selle maaga seotud, mingi suvaline sisse rännanu ja nende järglased ei ole eestlased, parimal juhul on nad eestimaalased aga eesti maalastel ei ole sama moraalset õigust kui eestlastel sellel pinnal.
t
tahan elada EKRE Eestis/ 26. november 2018, 14:47
õnneks Postimees seda "koletut" rünnakut Tarandi vastu jäädvustanud 100%, alates sellest, kui8das Tarand korraldajate käest mikrofoni ära kiskus ja jubedalt räuskas. Ilmselt oli provokatsioon hästi läbimõeldud! Aga Eesti rahvas, valige ikka sotse ja laske korduda 1939 baaside lepingul, ilomselt on vabadus liiga kaua kestnud - sotside valijatel on tõeline haugi mälu või siis puudulikud teadmisede ajaloost!
M
***/ 26. november 2018, 14:46
Milline rumalus. Mina tahan igal pool eestlane olla. Alati on neid, kes eriti ei meeldi - vahel tekib tunne, et neid on lausa enamus. Ja mis siis? Tahan olla eestlane koos nendega, kes mulle meeldivad, ja koos nendega, kes on vähemasti talutavad. Ja ühtekokku on neid enamus.
b
baphomet/ 26. november 2018, 14:45
Ekre tundub keskmise ja ka harituma silmis praegu kõigist parteidest etem. Iseasi, mida peale võimule saamist peale hakataks. KE lubas ka maad ja ilma kokku, aga ainus nn. edulugu on nn. tasuta transport. Selle analoogia põhjal olid NLiidu lõpuperioodil Eestis tegustsenud rahvuslikult meelestatud jõud kõik ülipahad ja inter#nat#sikud ülipaid ja nunnud. Pahad-pahad eestlased, kes iseseisvust tahtsid!
m
Maestro/ 26. november 2018, 14:42
Raske on olla eestlane ja kodanik Eestis, kus möllavad globalistlikud fanaatikud ja Tarandi sugused provokaatorid.

m
miib/ 26. november 2018, 14:42
See tarand oleks pidanud viisakalt paluma mikrofoni või paluma ennast panna mikrofoni järjekorda. Aga tema trügis lavale krabas mikrofoni ja hakkas räuskama ja lisaks sellele lõhkus ära ka mikrofoni.
õ
Õige -sotsid tehku oma miiting ,mitte ärgu roniga väevõimuga teiste miitingule lällama/ 26. november 2018, 14:41
õ
Õige -sotsid tehku oma miiting ,mitte ärgu roniga väevõimuga teiste miitingule lällama/ 26. november 2018, 14:41
M
¤auk/ 26. november 2018, 14:40
Ma ei taha olla eestlane multi-kulti eestis. Liiga palju demokraatiat pole kunagi hea.
a
Aiku/ 26. november 2018, 14:39
Jääb arusaamatuks, kas ajakirjanik üldse nägi, kes mida tegi? Tarand käitus ikka väga halvasti ja kahjuks sai ta selle eest ainult ühe nõrga matsu tagumikku. Kuidas ta pärast seda nii ruttu kaineks sai, on iseküsimus aga ilmselt on see suure treeningu vili.
r
26. november 2018, 17:22
m
ma/ 26. november 2018, 14:39
olen täiesti nõus seisukohaga! Õudne oleks elada sellises Eestis!
s
see on/ 26. november 2018, 14:39
Sotsid tegid halvasti,et lasid I.Tarandi areenile näitlema,seda olukorda sotsid lausa nautisid.EKRE-l on õigus,et meie suurem osa rahvast on toladeks tehtud. Olen eestlane,minule on tähtis EESTIMAA keel,kultuur ja eluvõimalus elada ilma migratsioonita.
e
Eks joodiku mämgimine/ 26. november 2018, 14:39

a
A/ 26. november 2018, 14:37
...Ja valed ja provokatsioonid ikka sotsidelt
a
A/ 26. november 2018, 14:36
Õige -ära karda pomme ega veriseid nugasid ,vaid karda ....EKRE-t
k
Kuusik Kaasik/ 26. november 2018, 14:34
Seisukoht | Ma ei taha olla eestlane referent- udumulli puhujate ajakirjanike Eestis (37)
m
ma ei taha tarandi eestis olla,/ 26. november 2018, 14:34
ta pole brüsselis midagi eesti heaks teinud
t
Tiit Kirss/ 26. november 2018, 14:33
Ma ei taha olla punasotside ja kremlikesikute poolt mahamüüdavas Eestis. Punaseid pätte oleme näinud üle 50 aasta. Nüüd taas on si-- pinnala ujunud.
n
naine/ 26. november 2018, 14:30
Ei kuulu EKRE parteisse aga tahan olla Eestis, sest olen eestlane ja see on minu isamaa.
k
krat pärnust/ 26. november 2018, 14:30
Vaatan seda kirjutist ja ei saa aru, mis seal valesti või halvasti tehti?! Kuidas teisiti peaks käituma riigi reeturitega ja provokaatoritega?
j
26. november 2018, 14:28
Ja kuidas on valitsuse sooviga väidelda leppe asjus eesti rahvaga? Ei mingit õigustust ega põhjendust sellele soovile lepet allkirjastada! Mitte ühetgi! Siit ka rahva ärkamine.

t
to mis diskussioon/ 26. november 2018, 14:28
on ju kogu aeg olnud! ja meenuta või selle möllu algust - kui reinsalu astus leppe vastu välja, siis oss ja vispel nõudsid reinsalu vallandamist, ja anvelt hakkas koalitsioonipartnereid ultimaatumites süüdistama. isamaa poolt tuli diskussiooni, aga sotsidelt ainult häma ja sildistamist.
m
26. november 2018, 14:27
Mina oleks lasknud sel tüübil sõna võtta aja seejärel kommenteerinud seda tüüpi ja ta sõnavõttu nii, et sel tüübil oleks eluks ajaks kadunud isu sõna võtta.
k
Kuusik Kaasik/ 26. november 2018, 14:26
He He. Tarandil oli, minna märtrina ajalukku, kõik ette planeeritud. Näha on, et lausa nautis enda ära lohistamist.
a
Ajalugu kordub / 26. november 2018, 14:21
Miks minnakse selle nilbe sell liimile. https://poliitika.postimees.ee/127015/tarand-kais-keskerakonna-peol-tsirkust-tegemas?fbclid=IwAR38gxS8K0QWKNMNaWIMA82cA5F8H6EfBS3s8yZxH4FZ7oY-xL5RDyere_I
p
Pets/ 26. november 2018, 14:20
Huvitav, kas siis Tarandi provotseeriv ja laiav käitumine on aktsepteeritav ?
m
Mis diskussioon?/ 26. november 2018, 14:13
Kas enda käes vägisi võõra mikrofoni hoidmine ja hüüdlauste karjumine on nüüd siis sotside meelest diskusioon?
e
eremiit/ 26. november 2018, 14:13
eestlane on niigi rahulik olnud kogu aeg, võrdluseks prantsusmaal on globalistidevastastel meeleavaldustel rahvas palju raevukam, kaalul on rahva ellujäämine ja siin ei ole enam mökitamise koht, vasakpoolsed on selgelt läinud liiga kaugele
k
kohalik/ 26. november 2018, 14:12
Tarand käitus veelgi hullemini kui EKRE

l
lumehelbeke/ 26. november 2018, 14:10
Prantsusmaal antakse kivide ja pudelitega protestimiitingutek tuld politsei pihta. Nüüd sai Eestis provotseeriv poliitik jalag p..sse ja kohe "oi mis shokk"!
k
koli/ 26. november 2018, 14:09
minema siis, Prantsusmaale või Saksamaale näiteks. Kas mustade ja moslemite Eestis on väga tore ja turvaline elada?
j
Juulius/ 26. november 2018, 14:09
Kõige krooniks astus lavale keegi kitarriga mees, kes hakkas laulma „Eestlane olen ja eestlaseks jään”. Vaat, see oli siis viimane piisk autori jaoks. Mina ei saa küll aru, miks see laul on taunitav või eestlaseks jäämine?
P
./ 26. november 2018, 14:09
Paljudele meeldib solvata, kakelda, teisi halvustada ja hirmutada, väitlus on neile võõras. See teebki mõtlevatele inimestele hirmu ning on piinlik. Kas tõesti EKRE on meelitatud, et sellised inimesed on nende valijad?
u
Urmas Ott/ 26. november 2018, 14:08
Te peaksite olema neutraalne uuriv ajakirjandus , mitte mingi kallutatud jama !
s
see sotside provokatsioon/ 26. november 2018, 14:08
läks suht luhta, nad tahtsid sõna ka saada, siis oleks see kloun veel provotseerinud aga sõna õnneks ei antud ja nende plaan läks nihu. paras
k
kuidas küll osatakse valetada ja vassida ning kontekstist asju välja tõmmata/ 26. november 2018, 14:06
vaatasin otseülekannet ja mina tahan olla eestlane EKRE Eestis!!!
a
Anunnaki/ 26. november 2018, 14:05
Mulle teeb Tarandi juhtum nalja...every time.
a
an2/ 26. november 2018, 18:45
Tarand ju elukutseline provokaator. Tundub, et Indreku tähelend saab järsu lõpu.

k
Kas selle/ 26. november 2018, 14:04
propagandisti väitel, pean nüüd arvama, et mitte keegi ei poolda EKRE-t? Mina tahan! "Igaüks siin seisma peab enda eest"! Tee seda sinagi, tavaline eestlane!
a
Arvan/ 26. november 2018, 14:02
EKRE on juba oma sümboolikaks kaaperdanud Eesti lipu sini-must-valge ja rahvuslille. Nüüd siis peab end ka kogu rahva eestkõnelejaks.
y
yih/ 26. november 2018, 14:01
ei taha elada sotside lillamustas eestis
p
Provokaator euroliidust,madal tadse./ 26. november 2018, 13:59
Sai tõesti ühe korra jalaga tagumikku aga muidu kiskles ikka ise mikrofoni pärast. Kõik ju näha aga muidugi väidetavalt kaine ehkki Padar nüüd küll adekvaatse olekuga polnud.
a
26. november 2018, 13:55
A Kas tõesti on meie vabariik nii kaugele jõudnud HÄBI
j
Joel Reinaru/ 26. november 2018, 13:53
Mis siis nüüd saama hakkab?
r
Rita/ 26. november 2018, 13:53
Mina ei taha elada niisuguses Eestis, kus rahva arvamust ei kuulata. Kus on rändeleppe pooldajate demonstratsioon?
r
Rita/ 26. november 2018, 13:53
Mina ei taha elada niisuguses Eestis, kus rahva arvamust ei kuulata. Kus on rändeleppe pooldajate demonstratsioon?

n
Nipi/ 26. november 2018, 13:52
j
ja / 26. november 2018, 13:46

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee