Repliik

Omniva | Klient on meie jaoks kõige olulisem (10)

Andre Veskimeister, Omniva Baltikumi pakiäri juht, 22. november 2018 18:39
Foto: Elen Kontkar
Jah, osa klientide saadetised on Omnivas viimase kahe nädala vältel viibinud ebaõiglaselt kaua. Selline teeninduskvaliteet pole vastuvõetav ei kliendi ega ka meie jaoks. Sellegipoolest oleme olukorda lahendamas. Kuigi sajad tuhanded pakid on jõudnud klientideni õigel ajal, siis teatavasti rikub tõrvatilk meepotis ära kogu mee.  

Tänase juhtkirja väide, justkui kliendid segaks Omniva töötegemist, vajab aga olulist täiendust. Klient pole kunagi olnud ei Omniva ega Eesti Posti jaoks häiriv faktor. Vastupidi, „segav“ klient on see, kes meid tööle paneb, ja tema muutuvad ootused on need, mis meie tegevust juhivad.

Juba ligi kümme aastat tagasi hakkasid just kliendid märku andma, et paki saamine ja saatmine võiks olla kellaajast sõltumatu ning toimuda sujuvalt teiste toimetuste kõrvalt. Praegu teeb meile suurt rõõmu fakt, et Baltikum on maailmas ainulaadne piirkond, kus üle 80% inimestest eelistab oma pakitoiminguid teha just pakiautomaadi abil. Sama rõõmustav on fakt, et Eestis leidub ühe inimese kohta rohkem pakiautomaate kui kuskil mujal.

Rõõmustame ka selle üle, et igal aastal hüppeliselt kasvav e-kaubandus on andnud meile võimaluse rajada Baltikumi moodsaima logistikakeskuse. Jah, tuleb tunnistada, et uue keskuse käivitamine pole läinud nii lihtsalt, kui oleksime soovinud, aga klienditeenindus on meie ainus ja põhiline eesmärk. Oleme veendunud, et tehtud investeeringud lubavad meil kliendikogemuse viia väga heale tasemele ka suurenevate mahtude juures.

Praegu töötame uues keskuses suurema võimsusega kui eales varem. Möödunud aasta jõulukuu pakirekordid lööme üle juba käesoleva novembriga. Iga viivitus on kahetsusväärne, sest tahame pakkuda üha paremat teenust.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee